Rok výroby:2001Typ motoru:1422Stav km při koupi:50 000 kmStav km nyní:84 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:3.6 l/100 kmVloženo:5. 12. 2006
Nepřekonatelný vůz co se týká kvality a spolehlivosti - takový je podle německé společnosti TÜV, mezinárodně respektované autority v oblasti technických certifikací a kvalitativních norem, kompaktní Audi A2.
Ve své nejnovější tradiční ročence TÜV Auto-Report 2006, která hodnotí spolehlivost resp. četnost závad automobilů, se mezi vozy do tří let stáří umístilo Audi A2 na prvním místě!
Verdikt expertů TÜV hovoří jasně: "Audi A2 se vyplatí. Je to po všech stránkách mimořádně kvalitní vůz a z každého detailu je patrná snaha výrobce prosadit tento model do prestižní kategorie." Audi A2 se zasloužilo o to, že po téměř dvaceti letech se německá značka umístila na nejlepším místě žebříčku TÜV Auto-Report.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Audi A2 získalo nejlepší ocenění při hodnocení zavěšení kol, palivového a výfukového systému. Celkem 91,6 procenta ze všech "á dvojek", které prošly technickou kontrolou, nevykázalo vůbec žádnou závadu.
Audi A2 tak v krátké době už podruhé výrazně potvrdilo své kvality - v roce 2006 renomovaná agentura J. D. Power GERMANY zkoumala, jak jsou němečtí řidiči spokojeni se svými vozy a Audi A2 bylo vyhodnoceno jako nejlepší německý vůz kompaktní třídy.
Moje žena má A2 1,4 benzín 16V AUA r.v.2000. Výfuk a baterie ještě původní. Má ho již 10 let. Ve 130 000 měněn motor. Ten původní přestal mazat. Ve 120 000 měněno servořízení(únik oleje.)Odcházejí omezovače dveří.Jinak spokojenost. Podvozek a motor je vlastně Fabie. Takže bych se být zájemcem, vyhnul této motorizaci AUA, nejdou totiž opravit.
Píšu z vlastní zkušenosti, auto máme jako druhé v rodině a jezdí s ním manželka. Spolehlivější auto jsme nikdy neměli za celou dobu pouze měníme olej a doplňujeme provozní kapaliny. V porovnání s motorem 2,0 TDI, který máme rovněž doma v koncernovém voze jsou náklady ani ne třetinové. Že se kapota otevírá přes dva bajonety vůbec nevadí, protože ji není potřeba vůbec otevírat. Když už pod kapotu potřebujete není nic jednoduššího než ji odjistit a lehkou kapotu sundat. Spotřeba 1,4 16V je u nás vždy pod 6 litrů a uvnitř celkem dost místa i pohodlí. Nikde nic nevrže, neklepe ani nebouchá i přes použití 17" kol. Auto pro ženu naprosto ideální.
Tak nemůžu po přečtení některých příspěvků reagovat. Jsem, myslím, že šťastným majitelem A2 neboli ,,ešusu,, a zjišťuji, že jsem asi provedl něco pomalu trestného, protože: 1)ani zdaleka nejsem typ uhlazeného hošana, metrosexuála, 2)za úplně ..., jak níže zmínil jeden přispivatel jako možnou příčinu koupě tohoto AUTA, se také nepovažuju 3)Že jsem si za ty peníze nekoupil, no jak jinak, přece nejlepší z nejlepších - Škodu, která je, jak jsem si tady přečetl přece minimálně stejně spolehlivá nebo kvalitní. Z takového tvrzení čiší taková arogance na základě čeho si může pisatel dovolit tohle tvrdit? Má snad projety desítky A2 a Oktávek po několik let a dělá si statistiku, že má srovnání? Každý si přece kupuje takové auto, jaké vyhovuje jeho potřebám. Já nevyužiju obří kufr. A v A2 mi bohatě 390/1180 l stačí. Jinak kabina je slušně prostorná a hlavně je interiér kvalitně (ostatně stejně jako zbytek)kvalitně provedený, nikde nic nevrže, neklepe jako ve stejně staré oktávce. Měl jsem možnost porovnat. No a co dodat ke kapotě. Kdo nezvládne jedním pohybem vycvaknout dva knoflíky a dalším jednoduchým pohybem sejmout velice lehkou kapotu, ten by neměl raději otvírat ani tu na pantech, mohl by si ublížit. Ať vám to všem jezdí -)
16.11.2012 | 21:17:07 | pete
| 37.188.225.*Reagovat
RE: Jak to holt není Oktávka..
nemohol by si mi poskytnúť - poslať hoci aj v elektronickej podobe užívaťeľskú príručku audi a2? môj mail: obyvatelsr@azet.sk dik.
22.01.2013 | 13:13:21 | jan
| 87.197.146.*Reagovat
RE: Jak to holt není Oktávka..
Také sháním manuál na Audi A2 v češtině - sehnal jsi něco? Můj mail strakajiri1@seznam.cz.
Tak jsem jí původně dovezl manželce s motorem 66KW. Sám mám X5 a jsem s ní max. spokojen. Ale co jsem se svezl v tomto prdítku jsem nadšen. Super auto. Jede jako sviňa a za málo. Kdo se nesvezl nechápe. Teď už vím proč to bylo tak drahé autíčko.
To chce klid, jen jsem řekl svůj názor na tuto zvláštní anomálii. Nevím, proč by i auta pro ženy měly mít tak těžko přístupný motorový prostor, nemá to logiku. Někdy je auto nepojízdné kvůli volovině (třeba uvolněný kontakt), a tak i bezradné ženě může někdo pomoci. Tot' vše, jinak proti tomu autu (ani proti tobě) nic nemám, tak nevím, proč hysterčíš.
ne, protože, to je auto pro ženy,tak si ho nekoupím, na vodu a provozní kapaliny se dostanou snadno. víc se k tomuto vyjadřovat nebudu - nejsem jako vy na recenzi peugeot - kolíně.
At' byl cíl jakýkoliv, nemožnost dostat se do motorového prostoru normální cestou je velké mínus jak pro uživatele, tak pro servisy. Neodpověděl jsi mi: tobě by nevadilo mít na vozidle neotevírací kapotu?
Ale ta kapota není neotvírací. Ona se dá otevřít. Jen je k tomu nutné uvolnit 2 bajonetové jističe. Myslím si, že je to dobrý systém. To co kontroluješ často máš okamžitě po ruce. Mě se tenhle model moc líbí a chci ho koupit své ženě, neboť je to skvěle promyšlené nadčasové auto. Ty tvary karoserie a celkové pojetí auta jsou prostě skvělé. On to byl sice propadák ale důvod byl jediný. To auto stálo v základní verzi kolem 600 000,- a to je samozřejmě hodně peněz, když si vezmeš, že za tyhle peníze máš třeba Superba ale málo kdo si uvědomuje, že za ty peníze dostal opravdu originální auto postavené celé z hliníku, což samozřejmě prodražilo neúměrně tohle auto. Jde samozřejmě o kvalitní auto made in AUDI. Já na tuhle značku nedám dopustit a byť to třeba byl propadák, jde o auto, které se stalo nebo stane určitým mýtem v dějinách auta. Audi to myslela dobře a je vidět, že nad tímhle autem hodně přemýšlely a promysleli ho do posledního detailu. Je to skvělé auto.
To rozhodně ne, já se v autech nehrabu. Ale občas otevírám kapotu za účelem kontroly provozních kapalin, baterie atd., to snad dělá každý. Nemluvě o výměně př. žárovky ve světlometu, ´to je jistě oprus i pro servis. A ruku na srdce: tobě by tohle nevadilo?
oktávka je obyčejná spotřební věc, pokud znáš vývoj a výrobu, nemužeš toto dílo porovnávat s naší octavií. A2 byla v historii audi mílníkem v použité technologii. a také nejdražší vývoj měla. je to de facto umělecké dílo.
V ceně A 2 máš nap.Octávku jak vyšitou,o třídu výš a jak už tady bylo uvedeno min.stejně spolehlivou než takovou prcalku.Uznávám ale že ne všichni potřebují velké auto zvenku.Jsou samozřejmě taky jíné značky .s příznivějším poměrem venek-vnitřek.
Ahoj.Prosim som zo Slovenska a moc tu nieje dielov na toto auto. myslim aj použitých. nenájde sa niekto kto by mi pomohol a na toto auto keby o niečom vie potrebujem OVLÁDANIE AUTOMATICKEJ KLÍMY. prerábam vnútorný panel na 2dinové autorádio no potrebujem upraviť to ovládanie. Ďakujem moc moj mail: ZigoJakub@gmail.com
za stejny prachy, mozna jeste levnejsi se da sehnat dobre vybavena Octavie, která ma taktez kvalitni motory od VW a vubec se spolehlivosti na tom neni vubec spatne.. Je to auto uplne nekde jinde, s timhle baby car se neda srovnavat... kdo to koupi, tak je bud zarytej priznivec do audi, nebo jako druhy auto do bohaty rodiny. Dalsi moznosti je, ze je kupec uplne ....
Mňa by skôr zaujímalo aké máš ty skúsenosti s autom, tu sa píšu recenzie a praktické skúsenosti s autami aké majú ich užívatelia a nie ako si nemecké agentúry prichvaľujú domácu značku.
ŽENA ji má, najeto 180 tis.r.v.2003, auto fantastické, dveře jen neslyšně cvaknou a pervektně těsní.Neskutečně živé, akcelerace božská, než se Oktávka rozjede je tento čertík 100m před ní.Max. rychlost jsem vytáh s větrem v zádech na 190.Já s Fordem Fokusem 1,8D nemám vůbec šanci konkurovat.Jo, musí se často řadit v městě...S Oplem Corsou 1,7D v kopci max.90,A2 lehce 140 na pětku.Budu si muset pořídit 2,5 l abych ji stačil :)
Kdo se v tom autě nesvezl,nepochopí. Kecálkové s Ochcávkou si k tomuto autu nemůžou čuchnot ani k výfuku. Máme najeto 310 000km a v pohodě.Nic nerezne nic nerachotí a hlavně jede jak čert.Technické bez závad.Co chtít víc.Jak říkám,kdo v tom autě neseděl a nesvezl se ať mlčí.
Boží autíčko, 250 tis.km bez poruchy, utahovací pásy, nastavení rychlosti, jo žárovky do svetlometu se mění vyndáním světlometu záležitost 2 min.2 šrouby
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A2
zkušenosti
Moje žena má A2 1,4 benzín 16V AUA r.v.2000. Výfuk a baterie ještě původní. Má ho již 10 let. Ve 130 000 měněn motor. Ten původní přestal mazat. Ve 120 000 měněno servořízení(únik oleje.)Odcházejí omezovače dveří.Jinak spokojenost. Podvozek a motor je vlastně Fabie. Takže bych se být zájemcem, vyhnul této motorizaci AUA, nejdou totiž opravit.
06.02.2017 | 00:01:50 | laco22 | 31.7.247.* Reagovat
A2 spolehlivé a kvalitní auto
Píšu z vlastní zkušenosti, auto máme jako druhé v rodině a jezdí s ním manželka. Spolehlivější auto jsme nikdy neměli za celou dobu pouze měníme olej a doplňujeme provozní kapaliny. V porovnání s motorem 2,0 TDI, který máme rovněž doma v koncernovém voze jsou náklady ani ne třetinové. Že se kapota otevírá přes dva bajonety vůbec nevadí, protože ji není potřeba vůbec otevírat. Když už pod kapotu potřebujete není nic jednoduššího než ji odjistit a lehkou kapotu sundat. Spotřeba 1,4 16V je u nás vždy pod 6 litrů a uvnitř celkem dost místa i pohodlí. Nikde nic nevrže, neklepe ani nebouchá i přes použití 17" kol. Auto pro ženu naprosto ideální.
08.12.2014 | 14:09:12 | Bedřich | 62.44.5.* Reagovat
Jak to holt není Oktávka..
Tak nemůžu po přečtení některých příspěvků reagovat. Jsem, myslím, že šťastným majitelem A2 neboli ,,ešusu,, a zjišťuji, že jsem asi provedl něco pomalu trestného, protože:
1)ani zdaleka nejsem typ uhlazeného hošana, metrosexuála,
2)za úplně ..., jak níže zmínil jeden přispivatel jako možnou příčinu koupě tohoto AUTA, se také nepovažuju
3)Že jsem si za ty peníze nekoupil, no jak jinak, přece nejlepší z nejlepších - Škodu, která je, jak jsem si tady přečetl přece minimálně stejně spolehlivá nebo kvalitní. Z takového tvrzení čiší taková arogance na základě čeho si může pisatel dovolit tohle tvrdit? Má snad projety desítky A2 a Oktávek po několik let a dělá si statistiku, že má srovnání? Každý si přece kupuje takové auto, jaké vyhovuje jeho potřebám. Já nevyužiju obří kufr. A v A2 mi bohatě 390/1180 l stačí. Jinak kabina je slušně prostorná a hlavně je interiér kvalitně (ostatně stejně jako zbytek)kvalitně provedený, nikde nic nevrže, neklepe jako ve stejně staré oktávce. Měl jsem možnost porovnat.
No a co dodat ke kapotě. Kdo nezvládne jedním pohybem vycvaknout dva knoflíky a dalším jednoduchým pohybem sejmout velice lehkou kapotu, ten by neměl raději otvírat ani tu na pantech, mohl by si ublížit.
Ať vám to všem jezdí -)
16.11.2012 | 21:17:07 | pete | 37.188.225.* Reagovat
RE: Jak to holt není Oktávka..
nemohol by si mi poskytnúť - poslať hoci aj v elektronickej podobe užívaťeľskú príručku audi a2? môj mail: obyvatelsr@azet.sk dik.
22.01.2013 | 13:13:21 | jan | 87.197.146.* Reagovat
RE: Jak to holt není Oktávka..
Také sháním manuál na Audi A2 v češtině - sehnal jsi něco?
Můj mail strakajiri1@seznam.cz.
11.04.2013 | 14:37:13 | Jirka | 194.213.48.* Reagovat
RE: Jak to holt není Oktávka..
Tak jsem jí původně dovezl manželce s motorem 66KW. Sám mám X5 a jsem s ní max. spokojen. Ale co jsem se svezl v tomto prdítku jsem nadšen. Super auto. Jede jako sviňa a za málo. Kdo se nesvezl nechápe. Teď už vím proč to bylo tak drahé autíčko.
11.04.2013 | 08:46:48 | dogi | 88.100.107.* Reagovat
Každopádně i přes její kvality byla A2 propadák a přestali jí vyrábět.U Renaultu by si neotvírací kapotu nemohli dovolit,že jo Matine?Proč asi.
22.12.2010 | 14:37:42 | Jirka Reagovat
martin
A jak vidíš na této recenzi, tak v něm nejezdí jen ženy.
22.12.2010 | 11:38:38 | marne Reagovat
martin
To chce klid, jen jsem řekl svůj názor na tuto zvláštní anomálii. Nevím, proč by i auta pro ženy měly mít tak těžko přístupný motorový prostor, nemá to logiku. Někdy je auto nepojízdné kvůli volovině (třeba uvolněný kontakt), a tak i bezradné ženě může někdo pomoci. Tot' vše, jinak proti tomu autu (ani proti tobě) nic nemám, tak nevím, proč hysterčíš.
22.12.2010 | 11:36:18 | marne Reagovat
marne
ne, protože, to je auto pro ženy,tak si ho nekoupím, na vodu a provozní kapaliny se dostanou snadno. víc se k tomuto vyjadřovat nebudu - nejsem jako vy na recenzi peugeot - kolíně.
22.12.2010 | 10:57:05 | martin Reagovat
martin
At' byl cíl jakýkoliv, nemožnost dostat se do motorového prostoru normální cestou je velké mínus jak pro uživatele, tak pro servisy. Neodpověděl jsi mi: tobě by nevadilo mít na vozidle neotevírací kapotu?
22.12.2010 | 10:45:11 | marne Reagovat
RE: martin
Ale ta kapota není neotvírací. Ona se dá otevřít. Jen je k tomu nutné uvolnit 2 bajonetové jističe. Myslím si, že je to dobrý systém. To co kontroluješ často máš okamžitě po ruce. Mě se tenhle model moc líbí a chci ho koupit své ženě, neboť je to skvěle promyšlené nadčasové auto. Ty tvary karoserie a celkové pojetí auta jsou prostě skvělé. On to byl sice propadák ale důvod byl jediný. To auto stálo v základní verzi kolem 600 000,- a to je samozřejmě hodně peněz, když si vezmeš, že za tyhle peníze máš třeba Superba ale málo kdo si uvědomuje, že za ty peníze dostal opravdu originální auto postavené celé z hliníku, což samozřejmě prodražilo neúměrně tohle auto. Jde samozřejmě o kvalitní auto made in AUDI. Já na tuhle značku nedám dopustit a byť to třeba byl propadák, jde o auto, které se stalo nebo stane určitým mýtem v dějinách auta. Audi to myslela dobře a je vidět, že nad tímhle autem hodně přemýšlely a promysleli ho do posledního detailu. Je to skvělé auto.
13.11.2012 | 01:04:30 | Koudy | 80.226.24.* Reagovat
Vykleštěnec a eunuch?
Z fotky lze jasně vyčíst příběh o tom, jak si jeden homosexuál koupil metrosexuální odjebek z autodromu....
22.12.2010 | 09:43:38 | SajMujPyj Reagovat
marne
automobilka prostě měla takový cíl. měl bys o té A2 něco přečíst.
22.12.2010 | 09:39:27 | martin Reagovat
martin
Normálně auta otevírací kapotu mají, a přitom nejsou určena pro spotřebitele, kteří se v tom chtějí hrabat, ba naopak.
22.12.2010 | 09:25:37 | marne Reagovat
martin
To rozhodně ne, já se v autech nehrabu. Ale občas otevírám kapotu za účelem kontroly provozních kapalin, baterie atd., to snad dělá každý. Nemluvě o výměně př. žárovky ve světlometu, ´to je jistě oprus i pro servis. A ruku na srdce: tobě by tohle nevadilo?
22.12.2010 | 09:22:26 | marne Reagovat
marne
protože se v tom asi chceš hrabat, co? tohle auto mělo jinej cíl, než spotřebytele jako ty. nic ve zlém.
22.12.2010 | 09:15:08 | martin Reagovat
No nic ve zlým, ale auto, který nemá ani otevírací kapotu bych asi fakt nechtěl.
22.12.2010 | 08:59:42 | marne Reagovat
oktávka je obyčejná spotřební věc, pokud znáš vývoj a výrobu, nemužeš toto dílo porovnávat s naší octavií. A2 byla v historii audi mílníkem v použité technologii. a také nejdražší vývoj měla. je to de facto umělecké dílo.
22.12.2010 | 08:39:08 | martin Reagovat
jen značka
V ceně A 2 máš nap.Octávku jak vyšitou,o třídu výš a jak už tady bylo uvedeno min.stejně spolehlivou než takovou prcalku.Uznávám ale že ne všichni potřebují velké auto zvenku.Jsou samozřejmě taky jíné značky .s příznivějším poměrem venek-vnitřek.
22.12.2010 | 04:33:44 | boban Reagovat
audi A2
Ahoj.Prosim som zo Slovenska a moc tu nieje dielov na toto auto. myslim aj použitých. nenájde sa niekto kto by mi pomohol a na toto auto keby o niečom vie potrebujem OVLÁDANIE AUTOMATICKEJ KLÍMY. prerábam vnútorný panel na 2dinové autorádio no potrebujem upraviť to ovládanie. Ďakujem moc moj mail: ZigoJakub@gmail.com
22.12.2010 | 00:42:59 | ZiGi Reagovat
hmmmmmmm
Musím říci, že někteří z Vás tu jsou pěkně drsní.....
13.08.2008 | 08:47:53 | ... Reagovat
nejvíc auto:)
20.06.2008 | 23:47:31 | Reagovat
Designový omyl Nemecka a prepadák od Audi.
16.10.2007 | 17:39:13 | Reagovat
za by predajca?
Nejsi ty náhodou predajcom audi?iba náhodou
22.01.2007 | 21:18:15 | lacoo Reagovat
Samí němci
Copak jen Němci jsou znalci aut? Kde je nějaké vaše hodnocení nebo z jiného státu? Tohle není žádná recenze.
08.12.2006 | 10:39:04 | Ami Reagovat
cena
za stejny prachy, mozna jeste levnejsi se da sehnat dobre vybavena Octavie, která ma taktez kvalitni motory od VW a vubec se spolehlivosti na tom neni vubec spatne.. Je to auto uplne nekde jinde, s timhle baby car se neda srovnavat... kdo to koupi, tak je bud zarytej priznivec do audi, nebo jako druhy auto do bohaty rodiny. Dalsi moznosti je, ze je kupec uplne ....
07.12.2006 | 14:57:07 | KoVaR Reagovat
A2
Modli sa, aby si ten hlinik niekde nesuchol ! V autobilde v teste na 100tkm A2 skoncila ako predposledna.
07.12.2006 | 11:28:19 | Mickey Reagovat
Mňa by skôr zaujímalo aké máš ty skúsenosti s autom, tu sa píšu recenzie a praktické skúsenosti s autami aké majú ich užívatelia a nie ako si nemecké agentúry prichvaľujú domácu značku.
06.12.2006 | 20:43:42 | michajel Reagovat
cena ..
Cena odpovídá asi kvalitě, ale je dost vysoká. Otázka bezpečnosti je relativní, přídjde na to s čím se potkáš :-)
06.12.2006 | 13:04:57 | Reagovat
nestačím se divit !
Náhradní díly nejlevnější - označeno 10 body ??Spotřeba (předpokládám kombinovaná) 3,6 l ?? No no.....
06.12.2006 | 10:11:40 | zima24 Reagovat
auto???
cena A2 je brutalna oproti inym o dvakrat vacsim autam.neviem si predstavit ked si to okolo teba rube nalozeny kamion v takej 100km.
06.12.2006 | 09:37:59 | minoKE Reagovat
audi a2
Nevím co tu řešíte.Á dvojku jsem koupil své dceři,má jí 2 roky a bez problémů,jen se leje nafta a mění olej.Prostě super auto,tečka konec.
15.07.2012 | 09:25:57 | Venca | 89.103.235.* Reagovat
RE: audi a2
ŽENA ji má, najeto 180 tis.r.v.2003, auto fantastické, dveře jen neslyšně cvaknou a pervektně těsní.Neskutečně živé, akcelerace božská, než se Oktávka rozjede je tento čertík 100m před ní.Max. rychlost jsem vytáh s větrem v zádech na 190.Já s Fordem Fokusem 1,8D nemám vůbec šanci konkurovat.Jo, musí se často řadit v městě...S Oplem Corsou 1,7D v kopci max.90,A2 lehce 140 na pětku.Budu si muset pořídit 2,5 l abych ji stačil :)
02.09.2013 | 18:16:37 | bob | 82.100.44.* Reagovat
RE: audi a2
Kdo se v tom autě nesvezl,nepochopí.
Kecálkové s Ochcávkou si k tomuto autu nemůžou čuchnot ani k výfuku.
Máme najeto 310 000km a v pohodě.Nic nerezne nic nerachotí a hlavně jede jak čert.Technické bez závad.Co chtít víc.Jak říkám,kdo v tom autě neseděl a nesvezl se ať mlčí.
07.05.2018 | 19:39:58 | Mirda | 89.103.154.* Reagovat
RE: audi a2
Boží autíčko, 250 tis.km bez poruchy, utahovací pásy, nastavení rychlosti, jo žárovky do svetlometu se mění vyndáním světlometu záležitost 2 min.2 šrouby
20.12.2019 | 23:08:42 | Bob | 82.100.44.* Reagovat
RE: audi a2
Utahovací pásy......týjo…..a nemá to i ABS? To by byla fakt pecka!
21.12.2019 | 09:03:43 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat