Recenze Audi A4 avant
“Precizně řešený a zpracovaný auto.”

Autor recenze: basche (34 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1.9 TDI Stav km při koupi:121 000 km Stav km nyní:130 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km Vloženo: 29. 8. 2007

Hodnocení inzerátu: 24 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mercedes-Benz 190 Mercedes-Benz 124 Mazda 626 Opel Kadett VW golf II Audi 80 Škoda Forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při koupi auta jsem nic nepozoroval,

Cca po 1000 km mi praskla podtlaková hadice, v servisu mi ji vyměnili zdarma.

Při při jízdě po nerovnostech bylo citelné bouchání v přední nápravě ( vůle ). Nápravu jsem nechal kompletně vyměnit za novou ( febi ), a výměna všech čepů a ramen včetně práce 15.740,-. Změna byla hned znát a od té doby je auto bez poruchy.

Momentálně mi asi týden svítí kontrolka air bagu. Projel jsem docela hlubokou louží, a je možné, že se dostala voda do čidla pod předním nárazníkem.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je velice precizně zpracované, snad až nečekaně do detailů. A kam se podíváte, všude je kvalitní materiál. Veškerá elektroinstalace a mechanické záležitosti fungují na 100 %.

Interiér má vkus, je jednoduchý, příjemně líbivý a dobře řešený. Perfektní orientace při jízdě za tmy, a to nejen díky líbivě podsvícené palubní desce, všechno s čím se dá nějak hnout, samozřejmě včetně všech spínačů, je podsvícené. Jízda s A4 je velice pohodlná i na delší trasy, a to hlavně díky kvalitním anatomickým sedačkám s bočním vedením, a široké možnosti přizpůsobení nastavení.Jen pokud dáte na zadní sedadla dětské autosedačky, budete se muset v předu trochu uskromnit, aby měli děti místo na nohy. Také podotýkám, že při výšce 180cm se z auta trochu nepohodlně vystupuje, a starším lidem moc nedoporučuji.

Motor 81 kw mě bohatě uspokojuje, tím spíš, když si za ten výkon bere jen kolem 4,5 litru nafty. Auto má také výbornou antikorozní ochranu. Zavazadlový prostor je větší než se zdá, a pro čtyř člennou rodinu je A4 avant ideální auto. Dražší servis se vykompenzuje všeobecnou, jen 3% poruchovostí audin. Nevím co dodat, jsem prozatím velmi spokojen.

Tohle auto vám opravdu nasadí tu pomyslnou laťku. Je to sice vyšší střední třída, ale má to vychytávky, které u fordu, oplu, a spoustu jiných značek neuvidíte.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 24


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4

Vložit komentář

Prosím o radu

Dobrý den, budu si kupovat moje první auto a chtěl bych se zeptat jaké z těchto auto by pro mě bylo nejideálnější (moc se v autech nevyznám) Audi a4 1.9 tdi 81 kw,Vw golf IV 1.9 tdi , Octavia 1.9 tdi. Pohybují se u těchto aut díly ve stejné cenové kategorii, nebo u Audi jsou o hodně dražší ?

02.01.2020 | 12:09:52 |   | 93.91.150.* Reagovat

RE: Prosím o radu

Skvostný výběr, dobře ty! :-)

03.01.2020 | 14:18:37 |   | 89.176.46.* Reagovat

vypadava tlak

dobry den,mam dotaz co mam delat kdyz jedu po rovince tak turbo tahne normalne,ale kdyz jedu do mirnejsiho kopce tak to vypne. vypada to na tlak. porad te prosim. mel sem to u trech machaniku,ale nikdo na to neprisel.

16.04.2017 | 21:58:54 | lada  | 176.74.128.* Reagovat

RE: vypadava tlak

overboost ventil pravděpodobně. Ale asi ti tam dali motor z itala. To jinak není možné, že by se VW mohlo kazit!!!!

18.04.2017 | 06:24:20 | Temp  | 89.176.114.* Reagovat

Mám dotaz

Přemýšlím o koupi auta.Volím mezi Škoda Octavia 1.9 TDI Nebo Audi 1.9 TDI.Četl sem nějaké recenze a jsou vcelku pozitivní.Tak bych měl dotaz jestli Audi nebo Octávku.

28.04.2013 | 19:56:55 | Michal  | 109.73.213.* Reagovat

RE: Mám dotaz

Raděj dávej pozor na stav v jakém auto budeš kupovat.A kup to které se ti líbí a vyhovuje. Řekl bych že z fleku ti nikdo přesně neporadí.(rozumně) Navíc u ojetého auta se raději zaměř na technický stav a v případě těchto dvou si osobně porovnej co ti více vyhovuje. Aut jsou mraky a zkušeností s nimi taky!:)Tato otázka na mě spíše působí asi jako když by jsi se ptal na typ nového mobilního telefonu:) Takže pokud nekupuješ nové auto tak raději na rady v tomto případě pomoci.nedávej. Najde se 10 lidí s pozitivem na Octavii nebo Audi a opak i ten opak. Ovšem nevím jaký chceš model protože už i Octavie má třetí generaci.A Audyn je taky dost:D možná kdyby jsi to upřesnil někdo třeba i poradí. Protože třeba Octavia třetí generace asi bude v něčem lepší než 16 let stará A3..:D

28.04.2013 | 20:19:02 |   | 94.112.66.* Reagovat

RE: Mám dotaz

Audi A4 je střední třída
Škoda Octávia je nižší střední třída.
Kdybych si vybíral model a měl stejný stav auta, šel bych do Audi A4 bezpochyby lepší poměr. Záleží ale na ceně...
Obě auta se dají velmi snadno stočit, a rozhodně víc toho najezdí Audi A4 na kterém to nepůjde poznat. Na druhou stranu, Škoda má natolik levné díly, že vůbec není problém vyměnit komplet celý interiér a také nic nepoznáš, pokud u toho nestojí zkušený odborník.
Přikláním se k Audi A4, ale ta musí být libová, ceny dílů jsou vyšší a pokud si dovolíš živit střední třídu... :D
Jo a na koupi A4 si dej bokem aspoň 5tisíc a projet jich alespoň 5 kusů. A nenech se oblbnout prvním modelem. Pokud jdeš do Tdička, nutně potřebuješ porovnávat, taky to musí mít ty správné tlaky, i slabší verze 81kW jezdí jak z praku a musí to mít turbo efekt, jinak zabrečíš nad vyšší spotřebou díky opotřebenému motoru...

29.04.2013 | 09:52:58 | svlastik  |  Reagovat

RE: Mám dotaz

Jo a jak přesedneš po pár km jízdy z Octy do Audi A4 tak opravdu dej na ten první dojem v tý Audině a nebudeš nikdy litovat...
Další plus je, že Audi A6 není o moc větší než Audi A4, tedy Audi A6 je o trochu víc nafouklá a z venku je hodně robustní, ale za volantem, prostor skoro stejný, pokud nejsi vyloženě fanda Audi a znalec detailů ani by Ti to nepřišlo.
Audi A4 je tedy hodně peněz za málo muziky i když je asi o něco dražší než Octa. :)
A pokud seženeš Audi A6 se stejným motorem, neuděláš špatně super prostor v zadu i v kufru... :D

29.04.2013 | 10:07:16 | svlastik  |  Reagovat

spotřeba A4 B5

xxx.cz/audi/a4-b5/audia496fakta.html

16.03.2011 | 20:05:46 |  Reagovat

len tak

vlastnim a4 avant 1:9 tdi 81kw najazdenych 394000 km
menil som uz ramena s capmi a zacalo trosku papat vodu.. inac len bezna udrzba...som nenormalne spokojny .. co sa vykonu tyka... kamarat ma bmw 330d
a moc ma to auto neprekvapilo,, a vzhladom na spotrebu a narocnost na udrzbu (ceny nahradnych dielov) by som bmw nechcel ani za svet :D ,aj ked sa mi tie auta pacia

07.09.2010 | 12:23:33 |  Reagovat

4 kola

to all myslel som tym to ze ak chce niekto nemecku stvorkolu lacnejsie je tu audi 1.9 q. alebo 2.5 q. alebo 1.8 T q.

to jamieson ja sa zadokolky nebojim viem ako to jazdi :) ale poznam takych......

to wladar auta ktore fakt obdivujem su audi, ale osobne som velky fan bmw 330 xd touring - no cash niet :( ale ak by bol yak beriem to xd.....

a toto su len moje nazory a anonymi prosim nefuckujte ma... dik :D

15.01.2010 | 23:21:48 | kupko Reagovat

A4 nebo 330XD

Pán měl asi na mysli A4 3.0TDI,jinak to nema cenu ani srovnavat....jednoduše řečeno,normalni řidič to asi nepozna jaky je rozdil mezi quattro a x-drive a co se vykonu tyče,tam taky neni skoro žadny rozdil.Zaleži asi na tom co se komu libi,interier,exterier a pod...ceny těchto aut(ojetiny)jsou takřka stejne.Hodně štěsti při vyběru...

19.12.2009 | 07:48:06 | tamperee Reagovat

to kupko : Zadokolka neni pohroma.Zadokolka se da velice dobre ovladat v zatackach.Tam, kde Passaty chytaji nedotacivy smyk, Bawory jedou suverenne.Ovsem vyjet v zime kopecek se zadokolkou by byl asi mensi problem :-)
to wladar : Obadva jsou super, ale ja bych radsi BMW.Motor 3.0D je plne dostacujici a spolehlivy.Spotreba primerena a pohon 4x4 je prej taky spolehlivy.Mnoho stesti pri vyberu.
to pedroty : Kdyz je opravdu v dobrem stavu, neni problem.Vykon 110 PS mi osobne prijde kapanek malej, ale to je kazdyho vec.Melo by se to vynahradit spotrebou.Jinak povedene auticko.

31.10.2009 | 12:15:44 | jamieson Reagovat

poslední "nezničitelný mercedes byl W124 2,5 nebo 3,0 D nebo TD...model W220 byl taky relativně dost bezproblémový ale novější modely...na přelomu tisíciletí nastalo peklo ať to bylo E nebo S....stačí si vzpomenout kdyz vyšel nový model a začali si ho kupovat němečtí a rakouští taxikáři...naprostá většina si stěžovala že se na autě pořád něco kazí a většina dlouho říkala zlatá W220...co se týká BMW to bych kecal o tom moc nečtu...ale audi je sice koncern ale se samostatným managementem a to že vlastní LAMBORGHINI a vede ji velice dobrým směrem taky o něčem mluví...a rozhodně to je slušný konkurent MB BMW i lexusu...já osobně bych si vybral lexus protože za jednu cenu máte plnou palbu a nemusíte nic připlácet, navíc se spolehlivostí toyoty...jediný rozdíl mezi A4 a passatem je v kabátu...o tom žádná...ale řeči jako že A4 je kvlaitnější passat a opačně a podobně je? promiňte mi to, naprostá blbost...jasně ty pogumované madla dveří a kolem fofrklacku se loupe....ale to i u superbu...to je holt špatně zvolený materiál...je na každém co si vybere....no a srovnávat A4 a 330XD je taky trochu scestné....

31.10.2009 | 11:36:32 | drahosch Reagovat

hazne uvazujem nad A4 avant

zdravim ,rad by som si nechal poradit co sa tyka kupi A4 avant r.99 1.9tdi 81kw s 260000km,vo vybornom vyzorovom stave so servisnou knizkou ,a vsetkymi reviziami vozidla ,mam ho moznost kupit za teoreticky dobru cenu .Mam do toho ist ?

31.10.2009 | 02:01:56 | pedroty Reagovat

nepochopil som

a asi tazko by si nasiel cloveka co by sa rozhodoval medzi takouto a4 v quattre a 330 xd ? Prave sa rozhodujem... Co vybrat...?

30.10.2009 | 14:32:57 | wladar Reagovat

a pohon ?

anonym a nezabudaj ze pre niektorych ludi je zadokolka pohroma a velakrat nie najprijemnejsia spomienka na socik bmw zadok lexus zadok medved zadok pripadna stvorkola je zas najdostupnejsia u audi a asi tazko by si nasiel cloveka co by sa rozhodoval medzi takouto a4 v quattre a 330 xd ? for example.....

22.07.2009 | 23:44:37 | kupko Reagovat

jamieson

Souhlasim se všim co jsi tu napsal.Měl jsem B6 3roky a bez problemu,ted mam audi 3.0tdi a taky super....

15.07.2009 | 17:51:24 | HANES Reagovat

Anonyme, i kdyby bylo Audi trocha lepsi VW, je na tom neco spatnyho ? Ja sam vlastnim Passat r.v.97 a myslim, ze je to dobry auto.Relativne silne, komfortni, spolehlive.Audi nema na Mercedes zejmena v takovych vecech jako jsou poruchy.To je neduh novych Mercedesu.Stary Mercedesy byly OK, ale to co vyrabeji dneska je hruza.Kdyby jsi vice cetl, prijdes na to.Ano, na BMW a Lexus Audi nema, to beru.Ale staci porovnat ceny BMW, Audi a Lexusu a pochopis proc.Audi te vyjde vetsinou nejlevneji.Audi A4 je velice kvalitni vuz a o B5 to plati dvounasobne !!! Takze si muzes tak maximalne vytunit svou Schade a sklapnout.

21.06.2009 | 10:51:49 | jamieson Reagovat

Perfekt

Neni co řešit kamo jsi borec,kterej ví co chce.

16.05.2009 | 18:46:55 | michal Reagovat

Je pravda, super, ze existuje tento web... ked citam niektore komentare, bavim sa, ako keby som pozeral komediu:-) nedokazem pochopit, ako moze niekto porovnavat auto za milion s autom za 300 000.. alebo sa to da urobit objektivne??? porovnat napr. hatchback jednej znacky s kombikom inej znacky??? asi som trochu blby, ale toto fakt nechapem....

04.06.2008 | 07:15:59 | hydra Reagovat

Je fajn že existuje tento web, v každém případě je dobré si koupit Audinu novou. Při ceně servisu Audi je lepší mít záruku a po 2 letech auto pustit do světa.

12.02.2008 | 22:39:04 | Audinka Reagovat

audi dobra alternativa

Je tu velmi vela nazorov na znacku Audi a samozrejme ze nie kazdy si moze dovolit presedlat na tuto znacku,avsak prave som v medzniku ked chcem presedlat na nove auto.Jazdim na hyundai lantre 1.6 16V 84kw a poviem VW ee ,skoda asi tazko sa mi z nej jezi srst ,MB je mozno kvalita na plechy a mozno aj motor ale len to uz auto nerobi dobre.Kazi sa !!! Poruchy ach jaj a VW to iste.Peugeot je fajn ak mame radi rusku ruletu,mozno este honda accord 2.2 v diesli ale naozaj Audi 1.9 Tdi sa da .. je to lepsi passat,ovela kvalitnejsi ako na plech tak po ostatnych strankach.Co si myslite chalani ? Zdiela tu niekto moj nazor ? Ja chcem menit len koli bezpecnosti inak by som zostal pri svojom .Pribudli km co prejdem na mesiac a zivot si cenim.

09.09.2007 | 16:27:39 | faox Reagovat

Pro basche...

Po precteni tvoji reakce na anonyma bych skoro se vsim souhlasil. Ale ta veta, kterou jsi napsal o tom, ze Audi je lepsi volba nez Hyundai, Renault atd. Nevim, ale tim jsi v podstate napsal to same co anonym. Proste tady stavis Audi nad Hyundai, Renault, Fiat. A to je v podstate totez za co kritzujes anonyma. Ta debata nema byt o tom, ze neco je lepsi nez neco jinyho. Samozrejme, ze jsou ruzna auta, ale nemuzeme rict, ze neco je lepsi a neco horsi. Kazdymu vyhovuje neco jineho, kazdy ma jine priority a vyznava a uznava neco jineho. Kazdy auto ma svoje pro a proti. Mozna by to chtelo se vict zamyslet nez neco napisu.

31.08.2007 | 11:12:26 | Zdenda Reagovat

pro honzu

Máš úplnou pravdu. Každý má nějaký názor, kdyby měli všichni stejný, tak by vyráběli jenom jednu značku. Nechal jsem se unést, taky mě to mrzí takový debaty. ...

31.08.2007 | 10:02:46 | basche Reagovat

Fakt nechapu proc to tady resite! Nevim co je spatnyho na rapidovi, natoz na AudiA4, mozna by se nasli i pozitiva na tech Hyundaiich, ne?:-)ten kluk co tady chvalil nedávno tu svoji skodu 130, tak ten uz byl fakt trochu mimo, ale rozdil mezi Audi a Lexusem? Tak takove problemy bych chtel resit denno denne, kdyz vylezu pred barak a chci si vybrat auto:-))))

31.08.2007 | 07:14:46 | Honza Reagovat

reakce na anonym

Poslouchej, já žádnej koncern neobhajuju. nikde jsem nenapsal, že Audi je nejlepší auto, ale taky nemám ty chytráku na to, abych jezdil v Lexusu, Mercedesu, nebo BMW. Mám ještě jiný plány a priority. A je mi úplně jedno, co si myslí Bin Ládin o Audi. Je pravda že Mercedes je do pouště asi odolnější. Já jsem třeba po MB koukal, ale rozvádět to nebudu. Zajímalo by mě v čem jezdíš ty!! Podle mě leštíš v garáži natuněnýho Rapida a toho Lexuse tam máš někde s nahotinkama plakát na zdi. kromě toho Lexus nebo bavorák nejezdí za 4,5 l nafty, a když se mi na něm něco posere tak se nedoplatim. Na Audi je tady dost vrakovišť, pasuje na to spoustu součástek z VW nebo Škodovky a každej druhej automechanik to umí opravit. A ty kdybys byl frajer tak sem napíšeš že koncern není tvůj vkus, ale že je to lepší volba než např. Fiat, Hyundai, nebo Renault. A nějaký loupání barvy který se občas vyskytuje jen dejme tomu na tom 20 x 20 cm plastu kolem řadící páky, a na madlech u dveří, tak to mě nesere, protože to popřípadě vyndám a nechám to přestříkat speciálně tak aby se to neloupalo nebo koupím nový, za měsíc se mi to snad neoloupe. To bych si pak myslel, že mi to chodíš v noci tajně okousávat. Podle německých testů od ADAC porazila audi (3%), Mercedes (6%), v testech poruchovosti pětiletých ojetin. A jestli to je předražený, tak to bude předražený i potom, až to budu prodávat. Na závěr, nemám rád anonymy, tak jestli mě chceš poučit o koncernu tak po mailech nebo buď trošku objektivní. Všichni prostě nemůžou jezdit v Lexusu (Rapidu?)

31.08.2007 | 01:02:04 | basche Reagovat

TDI

TDI 81 kw mam v Seatu Alhambra, takze me auta s temito motory zajimaji,pisete, ze to ma ruzne vychytavky, ale nenapisete jake :-) mista je tady dost tak sem s tim! Jinak auto vypada hezky, tak hodne zdaru!

30.08.2007 | 22:02:17 | Honza Reagovat

trocha lepší VW

Jasneee predražený koncern to je fakt super kupa, a fakt najlepšia značka. Naskok vďaka technike. Blbši a viac oje.avajuci slogan neexistuje. Na BMW, MB a Lexus Audi ani zďaleka nemá aj keď sa o to snaží. Len na východe EU ľudia beru značku Audi ako niečo super extra. Na zapade Audi vôbec neuznávajú ako konkurenta BMW MB a tiež Lexusu. Pre Smash, len si ten koncern obhajuj veď keď si za to vyhodil toľko prachov tak predsa neuznáš že sa ti v interiery všetko lúpe, škrabe a ošúcha a technika tvojho auta je poddimenzovaná. Keby si o tom viac čítal tak o tom vieš a nejazdíš v predraženom koncerne.

30.08.2007 | 18:22:26 |  Reagovat

airbag a jiné

aha, tak teď mě napadlo, občas mám zlozvyk z předchozího auta, že nastartuji na tvrdo. to by mohl být důvod, proč mi to svítí. příští týden jedu na diagnostiku, tak jsem zvědavý co že to vlastně bude. Jinak já to auto nechtěl zase nějak vychvalovat, určitě jsou lepší, jde mi jenom o všeobecnou spokojenost. To auto mám snad jen bez zadních el.oken a kožených sedadel v plný výbavě, dal jsem za to 179tis. A co je za tyhle peníze na trhu, abych se dostal na stejnou kvalitu, sílu, prostor a spotřebu? Jasně, měl jsem alternativy, ale když nemáte momentálně s čím jezdit, spoustu věcí oželíte. No... i přesto jsem spokojený..... a s tím concernem, myslím že audi je ve spoustě věcech dost samostatná nebo odlišná.

30.08.2007 | 10:13:39 | basche Reagovat

Názor

Myslím, že audi, jakožto celý koncern do kterého spadá je velmi slušná značka. A to jak designově, tak funkčně, rozhodně se neni za co stydět a negativní názory jsou jen od hlupáčků co maj hlavu v oblacích a nohy v tuningovim magazínu a stodvacítkách :) ...a ta spotřeba, aaach, sen

29.08.2007 | 18:07:55 | Smash Reagovat

trocha lepší VW

Audi A4 je len prezlečený VW. A nie len A4 ale komplet Audi. Nechapem čo je na tom aute tak luxusné. Materialy su podpriemerne, najviac ma šokuje ako sa lúpe farba jednotlivých plastových dielov ako napríklad madla dverí, konzola okolo radičky...Technicky (okrem TDi) je to tiež veľmi slabé, myslím hlavne podvozok. Ďalšia automobilka čo žije len vďaka svojmu názvu.

29.08.2007 | 17:40:16 | B5 Reagovat

Mě se kontrolka airbagu rozsvítila po nastartování v zimě. V Audi klubu jsem se dočetl, že to může dělat zaoxidovaný nebo špatný konektor pod sedačkou. Na diagnostice to však ukazálo pouze podpětí na řídící jednotce airbagů (dle mechanika). Od té doby smazáno a OK. Tak myslím, že to bylo jen nabitím baterky nebo jsem nenechal zhasnout signálku a už startoval.

29.08.2007 | 13:54:18 | tatka Reagovat

Octavia nie je stredna trieda, to sa len Skoda snazila vsetkym nakecat. Octavia je hybrid medzi strednou triedou a nizsou strednou(Octavia a ani Octavia2 rozvor na strednu nema, rozmery a hlavne kufor hej). A3 je nizsia stredna, A4 stredna, A6 vyssia stredna. Kazdopadne A4 je dobre auto, jazdnymi vlastnostami a spracovanim patri o triedu vyssie a ked ja budem vraviet ze nee, len preto ze tam rozmerovo nepatri...

29.08.2007 | 13:42:44 | olso Reagovat

střední třída?

To jsem nevěděl, ale přijde mi to o třídu výše, než třeba škoda octavia. Samozřejmě za předpokladu, když postavím vedle sebe stejný rok výroby.

29.08.2007 | 12:46:20 | bashce Reagovat

Len pre upresnenie, A4 je stredna trieda, nie vyssia stredna...

29.08.2007 | 11:50:20 | olso Reagovat

Ten airbag si dej dohromady pokud sviti nevystreli tak bacha

29.08.2007 | 11:15:51 | ToJa Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Audi A4