Recenze Audi A8 4,2 quattro
“Stojí za h ...”

Autor recenze: pavel (32 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:4,2 Stav km při koupi:50 000 km Stav km nyní:63 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 22 l/100 km Vloženo: 27. 11. 2005

Hodnocení inzerátu: 49 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 1.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mercedes-Benz S 500

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto jezdí víc na odtahovce do servisu než po cestě. Na Audi se kazí i to, co se jinde nepokazí za 10 let provozu. Nevím, proč nemůžu občas nastartovat, proč na mě svítí asi 45 kontrolek na palubovce.

Jediné co na autě funguje je zámek zpátečky, a ten je dodělaný od cizí firmy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to pekáč za nekřestanské peníze. Nechápu co na takovém autě stojí 3,5 milionu. Na předchozím autě se za 120000 km pokazila jedna žárovka. Připadá mi, že Audi na A8 zkouší kdeco nového, ale většina stojí úplně za h ...

Elektrika si žije vlastním životem, motor bere olej, ložiska odchází jak na nějakém laciném rumunovi.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 49


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A8

Vložit komentář

Audi A8L 40 TFSI

Mám A8L asi rok a jen běžný servis se kterým člověk musí počítat když si nekupuje nové auto,takže brzdy,kotouče,ojeje a sem tam nějaká blbost,každý kdo si kupuje A8 by měl počítat stim ze díl na takové auto je pochopitelně dražší než na Octavií,za mě top strop auto a o výbavě ani nemluvím,masáže vpředu,vzadu,nighvision,vyhřívání všech skel a mnoho jiného co najdete jen u A8,Mercedes S,Bmw 7 a to ještě bůh ví jestli vůbec toto všechno,jen těžko budu hledat auto které mě po tomhle autu uspokojí,výkon masakr

20.12.2022 | 11:14:23 | Robin  | 37.188.143.* Reagovat

Audi A8 2004 4.0 TDI

Ahoj chalani.. Možno to sem nepatrí ale chcela by som sa spýtať ci by ste mi nevedeli poradiť s tým Vy.. Pozerali sme poistky a z ničoho nič prestalo ísť spolujazdcove svetlo (hmlovka stetavacka aj diaľkové.) neviete čo to môže byť? Všetky Poistky sú O.K.

14.07.2020 | 21:45:10 | Majka  | 178.143.82.* Reagovat

co to sakra je???

Takový superhov... jsem už dlouho nečetl!!!! AUDI A8 tento člověk evidentně neměl. Jinak by tyhle sr@čky nepsal. To je všechno. SMAZEJTE TO SUPERHOVNO!!!!

18.01.2020 | 06:58:07 | romulus  | 94.112.233.* Reagovat

4.2 TDI V8T 4H

Dobrý den, je to nej, proto jsem si ji koupil (50 000km). Spotřeba 10l. Lépe akceleruje než brzdí. Najezdim cca 60tis. ročně. Mohl jsem si koupitbenzinove S ale V8T jsem si zamiloval.O BMW toho moc nevím. Moho doporučit pokud nejste průměrný pracující. Pojistka allrisk je 40 tis. Přední kotouče za 18,pneu 2 sady 21 50tis. + alu.atd...Hodně štěstí M.

20.07.2019 | 15:52:35 | Milda  | 37.188.238.* Reagovat

Dotaz

Zdravím všechny skutečné majitele A8. Chci se zeptat zda je tu někdo kdo má zkušenost s motorem 4.2 benzin ale ne fsi a podobně, je to dobrá volba nebo ne? Můj bratr měl 4.0 tdi a byl s ní spokojen ale já naftu nerad. A hlavně si myslím že do takového auta patří atmosférický osmiválec s lahodným zvukem. děkuji za odpověď.

10.07.2019 | 23:10:03 | Josef  | 176.12.115.* Reagovat

Recenze Audi A8 4,2 quattro “Stojí za h ...”

….autor....

05.06.2019 | 08:26:35 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

Proboha, už tu závistivou recenzi smažte...

Recenzent si pořídil utopenou A8 na vrakovišti, šla ještě zřejmě nastartovat a tak s ní odjel v domění, jakej to byl super kauf. Posléze se diví, že mu žere olej a 22l/100 a kontrolky na něj blikají, jak vánoční stromeček. Já mám tu stejnou se stejným motorem z roku 2003 a jedu za 12,5l/100 s lehkou nohou a s těžkou nohou to vezme kolem 17 litrů. No a pokud nemá recenzent ani kačku na to, aby jel do servisu, tak bych mu doporučil jezdit mhd. Fakt to smažte, nedá se to číst....

04.06.2019 | 22:27:01 | uživatel A8  | 46.135.80.* Reagovat

A8 d3 4e

Dobry den,audi a8 4,0tdi vlastnim 15let najeto 600t ,zavady jen spotrebni veci ,jinac spokojenost.Nekteri lide jenom pomlouvaji,zavist .

04.03.2019 | 19:24:08 | Servisak  | 109.81.213.* Reagovat

Odporná recenze

Kámo, nejsi hoden ani toho, abych ti vykal.. Jsi prostě jen ubohej výkal.. Mám A8 D3 2003, takže je to už 15 let stará dáma, svoje mouchy má, ale takový kecy si vážně nezaslouží.

14.09.2018 | 22:39:36 | Smety  | 193.85.74.* Reagovat

A8 4,2 TDI 5/2013

Splnil jsem si sen a koupil novou A8. Najel s ní 20.000 km a začal přemýšlet o prodeji. Pohodlná na dálnici, rychlá, úsporná i na couračkách. Na dálkách super, při únavě masáž a ventilace sedaček, prostě bomba na kolech. ALE ... Auto za 3,3 mil.Kč - ma našich cestách hluk od zadní nápravy jako ve favoritu první generace, vypalování čeho si v motoru po krátké cestě (neskuečný smrad v garáži). Na krátkých vzdálenostech zmatečné chování automatické převodovky (vytáčení rychlostí). Pazvuky z el. Sloupku řízení. Celkově pocit křehkosti toho auta. Nechci mít auto, abych kolem něj chodil po špičkách. S předchozím A6 allroad (2008), kde kromě posraného rejdu - manévrování úplně na ... byl celkový dojem z vozu, že mám něco pod zadkem - pocit pevnosti, tiché - prostě jsem se to nebál rozbalit na okresce i na dálnici. A8 jsem prodal po dvou letech provozu se ztrátou 1,8 milionu (natočeno 42.000 km). Hlavně, že je z domu pryč. Chyba byl asi osmiválec, u BMW a MB na to už přišli. Ještě co nesnáším je rozvrzaný interiér u A6 po pěti letech vůbec nic u A8 jsem sise servisáky v Audi hrál na hluchou bábu po 17.000 km. Shrnutí: za 1,8 milionu o který jsem přišel za dva roky provozu Audi A8 4,2TDI vím, že vlajková loď od Audi na mě zapůsobila jako konzumka za třetinovou cenu. Když prolistujete na trhu s aktuální řadou A8 pochopíte, že tohle auto nikdo nechce. Umělý trh vytváří pár dovozců, kde jsou nadsazené ceny v inzertních portálech SAuto ...., aby byl prostor přivézt z Německa ojetinu, které stočí klidně osmdesát tisíc ze sta tisíc najetých kilometrů a totálně kurví trh s poctivými ojetinami.

31.08.2015 | 19:10:51 | Audi maniak  | 85.70.236.* Reagovat

RE: A8 4,2 TDI 5/2013

Dobře ti tak, máš si koupit auto na benzín s manuální převodovkou a bez turba a budeš mít klid. Když nevíš co s penězi tak se nediv a musíš platit. Já mám audi A6 2.4 121 kw, manuál, sedan v benzínu bez turba, koupeno také jako nové v roce 1998 a mám ho stále. K dnešnímu dni je bez koroze a s původní nápravou. K dnešnímu dni od koupě mám podruhé vyměněny brzdové destičky a před rokem poprvé rozvody, najeto mám k dnešnímu dni necelých 180000 km. Každý rok měním olej v motoru a jednou za 4 roky měním brzdovou kapalinu. Chladící kapalinu mám původní a od nákupu až k dnešnímu dni jsem doléval cca 1 litr. S autem dožiji (je mi momentálně 43 let) a s autem jsem naprosto spokojený, neměnil bych ho za žádné jiné auto. Roční nájezd mám zhruba 700 km.

11.08.2018 | 15:10:15 | Jiří  | 90.181.4.* Reagovat

RE: A8 4,2 TDI 5/2013

ty vole 700km rocne tak potom sa necuduj, ale niekto robi rocne 50-60 tisic tak potrebuje poriadne auto, a to ze ty za rok nabehas 700km tak istotne podla toho by som nesiel

20.08.2018 | 09:54:11 | macko  | 82.119.105.* Reagovat

Audi A8 4.0 TDI

Měl jsem ji 2 roky kupoval jsem s nájezdem 170tis. km prodal cca 230tis. km. Každý mě odrazoval od 4.0tdi. Závady minimální (elektronická parkovací brzda, stejný problém jak mají passaty. Opraveno za 1000,-kč. Dále se mi rosvicovaly kontrolky na palubovce, audi servis chtěl cca 25tis kč, oprava nakonec vyšla u mechanika co se věnuje a8 na 1500.-. Autu se musíte věnovat měnit oleje filtry
rozvody atd. a bez problému najedete 400 tis. mám známého s nájezdem A8 4.0tdi 460tis. a auto nemělo vážnější závadu...Hlavně když si kupujete auto luxusní řady tak je hloupost sledovat spotřebu ta se většinou pohybuje 9-15l. A když mám mít na palivo tak musím mít na opravy!!!


19.04.2015 | 13:10:15 | DanSlam  | 78.45.25.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

..kdybys měl na opravy tak jedeš do audi dáš jim 25 a neřešíš to a neopravuješ to někde přes tondu z horní dolní za 1500.

19.04.2015 | 13:46:36 |   | 37.48.44.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

A co jdi tím chtěl jako říct??? trochu trapný.

19.04.2015 | 18:20:46 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

presne tak

26.11.2016 | 01:41:25 | peter  | 188.123.104.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

4.0 TDI výroba 02-05 dnešní cena 100 - 250tis. Do origo servisu by s tím jel blázen a nebo ten co má na rozhazování ( ale ten by asi nejezdil ve 12let starém autě)... to jsou opravy pro Tondu z horní dolní, ale pro tondu co umí a8

14.01.2016 | 18:59:15 | Roland  | 78.45.25.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

V příspěvku kde jsi podepsaný jako DanSlam píšeš že je hloupost sledovat u takového auta spotřebu a že když mám mít na palivo tak musíš mít na opravy a teď jako Roland za stejné ip adresy píšeš že do origo servisu by jel jen blázen.Tak máš na ten servis nebo ne?Myslím origo servis.Otec od mojí přítelkyně ji má (A8 4.0tdi) od nového a ten by zase nikam jinam než do autorizáku nejel,asi proto že za to auto dal hodně přes 2mil a jen tak někomu by ji nesvěřil i když už ji má asi 13let.Tam musí jít např u výměny rozvodů motor ven atd... A8 není na servis zrovna jednoduchá-x jednotek,vzduch podvozek,automat,nevím jestli Tonda z horní dolní je to pravé pro A8.

15.01.2016 | 08:53:33 | pavel e36  | 37.48.41.* Reagovat

RE: Audi A8 4.0 TDI

Mohl by jste mi poslat kontakt na toho mechanika? TomasLinhartt@seznam.cz

21.05.2019 | 14:02:44 | TomášL  | 88.103.174.* Reagovat

audi a8

Ja osobne si teda myslim ze kazdy auto ma chyby ale zalezi na tom jak se o nej postarate :)
mam audi a8 4.2 benzin a nemam s ni sebemensi problem :)

02.04.2015 | 19:38:07 | Lada  | 217.117.209.* Reagovat

RE: audi a8

a dá se koupit 11 let stará A8, 6 litr, 12 válec za 85000 Kč? Dík, údajně cuká převodovka do 4000 otáček na 100km/hod. víc nedá. c oje s tím věděl bys?

02.06.2017 | 23:48:11 | dejv  | 78.102.207.* Reagovat

Myslím si že u značek jako je Audi, BMW, Mercedes a i dalších nejde o to že by bylo na těchto autech něco špatného ale záleží to hned na několika faktorech ať u nově koupeného nebo ojetého, U nového záleží na jaký kus narazíte a když trefíte zrovna ten špatný vylosovali jste prostě černého Petra a budete s toho auta potrestaný a znechucený samozřejmě. U ojetiny samozřejmě záleží na chování předchozích majitelů auto může být pětileté na oko hezké ale uvnitř to bude vrak a naopak stejný model může mít za sebou 10-15 let stejné km a bude to voňavka. Co se týče servisu je jasné čím vyšší třída tím dražší servis a je jedno o jakou značku jde a pokud se někdo rozhodne koupit si AUDI, BMW nebo Mercedesa nemůže čekat že nd ho budou stát stejně jako na Octavii. Manželka má BMW 330XI a když jsem loni v létě platil 20 tis za výměnu destiček,kotoučů na obě nápravy plus stab tyčky a dva tlumiče tak nadávala že je to strašný jak je to drahý :-D když jsem jí na to řekl že jí teda koupím Octavii 1 že na tu by to stálo tak 7000 od tý doby už neříká nic aby mě něco takového znova nenapadlo a i jako ženská pochopila že pokud chce něco víc musí si za to zaplatit. Sám mám Mercedesa W221 kterou jsem kupoval po prvnim majiteli a než jsem si našel servis mimo mb tak mě hned po koupi navštěva v MB vyšla 33tis za výměny náplní, filtrů a přehrání jednotky řazení která mi dělala paseku, dnes mám stejní servis za cca polovinu a to mi přijde na takové auto fakt zadarmo, zvažuju v létě prodej a koupi zrovna A8 4,2 a nechce se mi věřit tomu že by poruchovost byla v něčem jiná je to prostě kus od kusu. Před osmi lety jsem měl pětiletou octavii měnil jsem olej destičky lil naftu a jezdil bez závad ale stejně tak kamarád měl stejnej rok, podobné km najeté a pořád něco svítilo pořád něco nechával opravovat a nejezdil. Myslel jsem že se dozvím na audi něco co je u nich časté atd a né že to jedna strana vychvaluje do nebes a druhá s toho auta dělá vraždu. Kdyby ty auta byly tak špatný asi jich nebude jezdit takový počet kolik jich jezdí. Možná vw phaeton je auto u kterýho bych věřil že je plečka která se nepovedla

18.01.2015 | 01:46:40 | Pavel  | 89.24.209.* Reagovat

RE: ještě jedna drobnost

Spousta lidí v ČR uvažuje při koupi ojetiny tak že chce za co nejnovější generaci za co nejnižší cenu a říkají si, proč mám za 300tis starší řadu když mám za tuto cenu už tu novější a vůbec jim nedochází že v tomto cenovém zlomu mezi starší řadou a následující řadou je jasné že starší model v tom zlomu bude pravděpodobně ta voňavka s doloženou historií a ten nový model bude ta past do které vykrvácí. Klasický obrázek :-D cenové rozmezí novjejší řada 300 až třeba 600 kupující kupuje za super cenu 300 tisíc na leasing a diví se že platí každý měsíc leasing jednou a dvakrát servis. Hlavně jezdit s dobrým pocitem že mám novjejší model a že určitě nějaký ten soused nebo někdo v okolí bude koukat.

18.01.2015 | 02:55:26 | Pavel  | 89.24.209.* Reagovat

RE: ještě jedna drobnost

Nekupujte si staré haraburdy, ale ušetrené peniaze si odložte na horšie časy.

18.01.2015 | 05:55:00 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

bieda

Co cakat od VW group. Mizerne spracovanie nezaujimavy dizajn. Ludia to kupuju asi len preto ze to ma kazdy druhy clovek a je tak po dvoroch kopec nahradnych dielov... inak si to neviem vysvetlit..

24.04.2014 | 20:55:12 | skrecok  | 95.102.41.* Reagovat

Tak tento chudák tady píše o Audi A8? Jak píše autor viz. nahoře, ten to auto neviděl ani z obrázku a možná pro to,že na něj nemá a nikdy mít nebude,píše takovéhle kraviny, je to k smíchu, A8 je skvělý, pohodlný, rychlý a konstrukčně vyspělý vůz, který jako každý jiný, vyžaduje péči a pak funguje bez problému. Ale nějací chudáci si to koupí za poslední vindru (říkám tomu navoněná bída), pak nemají na servis a diví se,že nemohou pořád jen jezdit,protože když se rozsvítí kontrolka,tak nemají na opravu :-) ať si koupí Felicii a budou v klidu :-) Kdo chce mít opici, musí mít taky na banány, vážení!!!

12.11.2011 | 23:22:02 | Dave  | 90.181.6.* Reagovat

RE: audi je super

mas naprostou pravdu lidi si chteji jen vozit prdel a do auta nechteji dat ani kacku audia8 je prostepecka tej nasi je 15 let a slape jako hodinky

25.01.2012 | 19:21:54 | franta  | 88.103.166.* Reagovat

RE: audi je super

jaká prostepecka??? Audi je stejnej povl jako VW a seat, není v tom už dnes žádnej rozdíl. Jestli si myslíš, že máš prdel ve zlatě když sedíš v audi, tak jsi jenom naivní ňouma. Sedíš ve VW s jiným ksichtem a hlavně s jinou cenovkou. Obojí je stejnej šunt plnej závad, konstrukčních chyb a přemrštěných cen.

19.04.2015 | 18:58:35 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: audi je super

no , treba sa skúsiť previezť nejakých 1000 km v kuse... a tá A8 predsa len bude násobne lepšia na cestu...:)), o sile motora, pohodlí ani nehovorím.

19.04.2015 | 21:46:03 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: audi je super

souhlasim

06.07.2016 | 01:34:47 | BMW  | 178.255.168.* Reagovat

RE: audi je super

ale, prosímtě, a co bys nám doporučil??? Kiu? Hyundai? Nevíš, o čem píšeš vole!

16.05.2019 | 19:14:18 | uživatel A8  | 193.85.74.* Reagovat

Najlepšie urobíte, keď nekúpite..:).

Viem, srdcu človek nerozkáže, ale 9 ročná A8 si už bude vyžadovať aj nejaký servis, pričom sa bude o pár rokov strašne ťažko predávať.

Takže čo "ušetríte" na plyne, to dáte do servisu.

Radšej si pošetrite, alebo sa presvedčte v duchu, že také auto vôbec nepotrebujete..::((

v 99% to je pravda. /ceny: Od 10.000 eur vyššie.

09.02.2011 | 22:19:20 | ľuboš Reagovat

poradte

chcem kupit A8 4,2 rocnik od 2002
kolko si mam pripravit abych nekupil vrak, chcem neskor prerobit na lpg(cena?)

09.02.2011 | 19:51:55 | janci Reagovat

Blbost,

ten moula to auto neviděl ani na obrázku, je to celé vymyšlené, nějakej prodič se snaží poplivat koncernový auto a vy mu to žerete .
Pozn. pro rýpaly, nemám koncernový vůz.

18.08.2009 | 11:01:19 | Vašek Reagovat

Chleboráde,

clovek ktery autum alespon trochu rozumi, si dukladne prestuduje ponuky jezdenek na internetu.Pak vybere nekolik ktere se mu libi a jde si je s mechanikem obhlednout.Pokud mechanik zjisti, ze bylo auto bourane, nebo ma najezdeno vic nez je na tachu, auto samozrejme nebrat.Pokud vsak natrefis na slusnou ojezdenku s primerenymi kilometry (pripadne od kamarada ktery moc nejezdil-muj pripad :-), neni se ceho bat.Mam uz ctvrtou ojetinu...A jeste se mi nestalo, abych koupil stacenej nebo vylitanej vrak.

18.08.2009 | 08:27:08 | jamieson Reagovat

K smíchu...

...kupujete si ojetiny, zatopeniny, vyklepané bouračky... a divíte se, že to má závady. Kdyby sis za stejný prachy koupil nové (i když o x tříd níž) tak jezdíš a nemusíš se tu rozbrekávat o šmejdech. Jenže to není ono, že? :-) Tak si to užívajte hošani.

18.08.2009 | 08:03:05 | Chleborád Reagovat

RE: K smíchu...

No jen mezi nama.... budu radeji jezdit v 15 let stare A8 nez v novym Loganovy

20.01.2014 | 15:22:00 | Honza  | 176.74.128.* Reagovat

RE: K smíchu...

Já radši čerstvou housku s máslem než starý zkažený ústřice... :-)

20.01.2014 | 15:42:07 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE: K smíchu...

Naprosto souhlasím....

24.10.2015 | 00:23:21 | Oneer  | 90.177.249.* Reagovat

RE: K smíchu...

Jednoznacne volim 10 rocne audi skutocne preverene ako noveho francuza alebo pod. Ked raz auto stalo nove priklad 70K tak aj po 10 rokoch je to na tej vybave vidiet. Auto nerobi plech a 4 kolesa ale prave vybava. Nech si kazdy kupi co mu vyhovuje. Pre mna je Audi A8 ikona... Ikon. Nadcasove prekrasne auto ktore je nadherne aj po 20 rokoch a stale na ceste budi zasluzeny respekt.

31.07.2019 | 15:27:29 | Dusan  | 89.188.14.* Reagovat

ach jo

Ze všech přispivatelů počítám max . dva se zkušeností s tímto vozem. Zbytek ho možná jen z venku viděl

17.08.2009 | 22:41:57 | dan Reagovat

RE: ach jo

Mas uplnu pravdu. Vacsinou hodnotia ludia z pocutia, nie z vlastnej skusenosti. Ale tak zavist ... je proste zavist, ci na SK alebo CZ je to nasa narodna sportova disciplina : )

31.07.2019 | 15:30:34 | Dusan  | 89.188.14.* Reagovat

troubové

to sou kecy...každé auto je jiné můžete mít A8 a soused stejnou ale jednomu se může kazit a druhému nic, všechno záleží na tom jak je s autem zacházeno od prvního kilometru, a to že je krásná karoserie neznamená vůbec nic, kupoval jsem 4 roky auta pro jeden bazar a každé auto je jiné. Taky si myslím že autor úvodní recenze(jestli se to tak dá nazvat) v tom autě nikdy neseděl nebo koupil něco s čím někdo zacházel jak dobytek, zpočátku na tom ušetřil ale pak to začalo...k ostatním komentářům se vyjadřovat nebudu, například ten chytrý příspěvek proč byl stvořen lexus...nebo kolega, který píše že sám řídí lambo...možná tak na počítači, pochybuju že člověk, který si může dovolit lambo vypustí něco podobné jako zmiňovaný...toť vše....

19.07.2009 | 20:13:55 | drahosch Reagovat

Tak to nevím,mám 2 kusy( 7 a12 let), téměř denně v provozu každý najede asi 15000km ročně sůl nesůl a zatím nic není rezavé nijak fatálně.Jo koroze tam je, ale jinak držáky jako svině,do obou jsem za 6 let vrazil na opravách cca 6000kč! Chce to častý nástřík spodku.

14.07.2009 | 22:07:17 | Japan Reagovat

Jo kdyby to byly jen ty lemy, tak je to pravda a pohoda, ale.... není tomu tak....

14.07.2009 | 19:43:29 | Kompot Reagovat

koroze

Jo to je pravda,ale se rezavým lemem a blatníkem můžeš jezdit 10 let,pak to za 10000 zaplácáš a můžeš jezdit dál.Auto stále pojede. Ale na co ti je třeba laguna nebo nějaký pažout bez koroze v širém poli na odtahovce?

14.07.2009 | 19:15:12 | Japan Reagovat

Jo Japonský auta fungujou dobře a dlouho, ale s tim, že sou shnilý na tabák...

14.07.2009 | 15:58:16 | Kompot Reagovat

RE: mazda626

mame 5let mazdu626 rok v.1992 najeto ma skoro 400 tisic a po rezu ani pamatky a motor si vrni a jede jako dostihovej konik

25.01.2012 | 19:34:07 | francek  | 88.103.166.* Reagovat

to Gusto

A na to jsi kde prisel ? Jeden typek ktery bydli na Slovensku (konkretne pri KE), Lamborghini vlastni.Sam jsem ho videl, v jeho garazi, tak neplacej !

14.07.2009 | 09:50:47 | jamieson Reagovat

Tohle auto měl u nás jeden maník a bylo tak skvělé že ho po roku musel dát pryč a šel do BMW. Na opravách zaplatil tolik že by za to byla fábinka.No a k těm japoncům...Určitě nedělají tak velká a luxusní auta ,ale zato jejich auta fungují bez problémů a dlouho.

14.07.2009 | 06:18:58 | Japan Reagovat

Že mu to žerete...

Pánové,přece Vás tahle "vtipná" recenze nevyvede z míry??? Člověk který jí psal v životě v Audi neseděl... Já už mám druhou Audinu( na jednu jsem tady psal recenzi - pod stejnou přezdívkou - A4 avant) a jsem maximálně spokojený!!! Stejně jako spousta mých známých,které je vlastní!!! Jen pokus o provokaci - mimochodem by mě zajímalo,proč admin pouští takové pseudorecenze ke zveřejnění???

14.07.2009 | 01:54:51 | Sami Reagovat

Jak evidované? Podivám se na sauto, a je jich tam dost na výběr:-))Takže tady nějaká běhají...

14.07.2009 | 00:37:43 |  Reagovat

Gusto

a s tym laborghini ste ma dostali.... v ceskej republike ani na slovensku neni evidovane ziadne laborghini

14.07.2009 | 00:14:05 | audi Reagovat

Audi

vela ludi robi recenzie na auta s ktorymi nema ziadne skusenosti a pisu iba o tom co poculi alebo niekto povedal.. ja osobne nedam na audi dopustit je to dokladne prepracovane vozidlo, pohodlne a ked sa chce tak aj velmi rychle.... inu znacku by som nechcel nikdy... mozno ferrari :D ale audi moze pokojne strcit do vrecka lexus, aj trapny volkswagen..... vzdy to boli auta so sportovejsim nadychom

14.07.2009 | 00:11:31 | boze moj Reagovat

Audi A8 stoji 80 az 150 litru ? Asi ne.Za 80 az 150 tisic sezenes olitanej vrak nebo pripadne prkotiny jak jsou kvalitni lita kola na A8.Kdyby stala 80 litru, mam uz doma 3.A odkud jsi prisel na to, ze jich lide pousteji z rukou ? A i kdyby, to jeste neznamena, ze jsou to spatna auta.Treba ja jsem taky chtel prodat svyho Passata, ale ne proto, zeby byl spatnej.Proste chci neco lepsiho.Bez urazky, ale prijdes mi jako 20-ti letej pubertak z vychodniho Slovenska, kterej vcera ridil kamaradovou 20-ti letou olitanou Toyotu a je z toho paf, protoze je to lepsi jak jeho Favorit.

25.06.2009 | 19:23:59 | jamieson Reagovat

sranda z vas

je taka sranda citat tie vase reakcie ci panecku :D vidim ze tu samy sveta znaly odbornici co preskusali a porobili uz tolko aut ze je to az neskutocne :D.Nevravim po audi A8 poskulujem stale ale preco taka extra masina stoji okolo 80az 150tis.myslim tu staru verziu.a preco to ludia tak pustaju z ruk hm...A vidim ze japonske auta tu pozna kazdy jeden :D je mi z vas na smieeech ludia bozi.tie stare kecy ze japonske auta su komplikovane.hm to nie oni su komplikovane ale... treba hladat chybu v sebe a tak kecat hluposti.
Seruste. :D

03.06.2009 | 22:06:15 |  Reagovat

Anonym zavidi Lambo.Casta to vec, tady na recenzich :-).
Audi A8 je kvalitni vuz, ktery sice stoji nekrestansky prachy, ale je to proste Audi ! Pohodli, rychlost, bezpeci...Co chces jeste ?

24.04.2009 | 08:48:01 | jamieson Reagovat

RECENZE - LOOOOOL :-)

Tohle me fakt pobavilo :-)

13.03.2009 | 19:06:59 |  Reagovat

Lamborghini..aha, no můžu ti to věřit, ale spíš ne haha

25.05.2008 | 02:10:25 |  Reagovat

A8

A8 se může z rákosníků srovnávat maximálně s Lexusem, ale tan nemá tradici a Toyota ho vyvinula jenom proto, aby vůbec konkurovala jménům jako MB, BMW, Audi. Sám jezdím v Lamborghini a tam je oproti rákosnickým autům propast.

25.05.2008 | 00:32:20 | Simon Reagovat

Extra blb

Pane chytrý sice tu píšou že nesmím psát sprostá slová ale to bych ti asi nic neřekl !! Tvoje parodie na recenzi mi jasně naznačuje že ty si A8 viděl maximálně tak na obrázku. Je jasný že auto po tolika letech bude mít svoje vrtochy a s tim si musel počítat když sis ho koupil. Já mám A8 4.2 už tři roky a předtím jsem měl ten rákosnickej extra vůz subaru impreza humus o proti osmičce je to tříkolka. A ještě něco jestli si s ní jezdil za 22 litrů tak se chytrolíne podívej na nádrž jestli ti do ní někdo vevrazil šroubovák protože i když jedeš jako zvíře tak se přes 17 - 18 nedostaneš...

24.05.2008 | 20:35:18 | Lucky Reagovat

Tak co jako ty myslíš že výměna žárovky u japonce a u němce je tolik odlišná nebo co!

22.02.2008 | 18:39:52 |  Reagovat

Počkej až budeš muset u tý tvý japonský parodie na auto vyměnit žárovku do světla...

22.02.2008 | 18:03:15 |  Reagovat

Audi bych nechtěl ani zadarmo,takový pekáče!Zlatý japonci!

20.02.2008 | 08:11:47 |  Reagovat

RE:

sedni do audiny projed se a uz v živote na japonca nepozrieš hlupaku

31.08.2019 | 23:54:41 | jedine a8  | 89.111.88.* Reagovat

RE:

To víš, že jo :-D. Majitel čtyř kroužků to většinou pochopí při prvním servisu, kdy nebude řešit pouze spotřebák, na rozdíl od těch Japonců :-) Taky si všímám, že těch olítaných Audi a BMW si obzvláště oblíbila dnešní stádovitá mládež. On úvěr si už může vzít dnes, kde jaký blb, ale druhý na opravy, už se po nezplacení toho prvního špatně vyřizuje, pokud si to nevezme na sebe stejný myslitel z příbuzenstva :-D

01.09.2019 | 15:19:29 |   | 91.103.165.* Reagovat

RE:

Tak to bylo naprosto jasný a srozumitelný :-))

01.09.2019 | 15:46:37 |   | 89.176.46.* Reagovat

The Best :))))

Opravdu zajimavá recenze, myslím, že ani redaktoři z AutoBildu by to nezvládli líp...

20.02.2008 | 00:01:21 |  Reagovat

new

Je fajn že existuje tento web, v každém případě je dobré si koupit Audinu novou. Při ceně servisu Audi je lepší mít záruku a po 2 letech auto pustit do světa.

12.02.2008 | 22:41:51 | Audinky Reagovat

mozno zla kupa

Mozno to auto nemalo 50tis km, ale bolo stocene, bolo s nim zle zaobchadzane predtym a to sa prejavilo aj na spolahlivosti

08.01.2008 | 13:45:29 | Tomas Reagovat

A8

Taky vlastni A8 4,2 q z a3,3 mil. koupenou novou a muzu rict, ze kdybych mohl, tak to zhodom z utesu. Za první rok jsem byl 31x v servisu ze zavadou z toho 9x na odtahovce! Je to sice krasne auto, ale tak na dvur, treba jako kotec pro psa.

15.11.2006 | 20:46:54 | Michal Reagovat

Re:komentář na kritiku

Z 94 roku najeto 300 tis? he he... a píšeš že najezdíš 100 tis. ročně, to podle mých výpočtů to auto musí mít najeto kolem 1,2 milionu Km..

15.08.2006 | 21:42:10 | yankees Reagovat

A8 je prvotřídní vůz!!!!

Chlapi, připadnete mi jako děti na písečku :-(
Me stoji S8 před domem a byl bych velmi smutný, kdybych ji tam rano neměl :-( Je to nejlepsi vůz, co jsem kdy řídil. Předtím jsem měl Ford SCORPIO 3,0 COSWORTH a to byla vyloženě sportovní zaležitost, ale po 330 tis. jsem ho prodával jako nový, pár menších věcí...
Pak jsem koupil starší S8 4,2 (2001) a jsem nad míru spokojen. Mam ji uz 3 roky a nemám zájem měnit. V současnosti má najeto 380tis a divte se, ale stále bez poruchy. To auto totiž potřebuje péči. Dávám ho 2-3x ročně na servis na preventivky, oni kluci vždycky něco najdou a když se to vymění zavčasu, ušetří to min. 50% nákladů :-)
A to hlavní, kdybych jezdil do prace a zpět, koupil bych si smarta nebo trabanta, ale když potřebuji pořádně jezdit, není jiná volba :-) Ano to auto me zpočátku tahalo z kalhot (oproti Fordu, spotřeba: 11-12l, v zimě 15), ale nekoupil jsem ho na frajeřinu, nýbrž na účel. Je dostatečně repré, rychlé, pohodlné, bezpečné a když ho vytáhnu o víkendu na lyže, tak se taky nezlobí. A tak kam vyjedu ja, už dojedou jen ALLROADY a laviny :-) Tudíž, ve srovnání s MB a BMW je to nejlepší volba pro člověka, který žije aktivním způsobem života a ví,co chce :-)

Takže ať si tvrdí kdo chce co chce, tohle auto je prostě nej ve své třídě, pokud ovšem nekoupíte za "pár" korun :-( to se pak leda vymstí. je to vůz, na kterýj e třeba mít uplatnění (resp. peníze) pokud ho nevyužijete, vyhodili jste peníze, ale pokud ano, je to nejlepší investice. Spolehlivější auto neznám :-D

PS: Koupil jsem ho v německu (oni všechno spravují v servisu) bylo jako nové (50tis. km). Je třeba si to proklepnout, ale mě se podařilo koupit velmi dobře. Tak hodně stěstí pří výběru všem, kteří se rozhodli věřit AUDI.

* omlouvám se za chyby....

25.05.2006 | 09:07:35 | Tommy Reagovat

Inkvizitore bez si prudit jinam.....
Jinak nejsportovnejsi limuzina je BMW 7xx v rade A8 a MB S, uz jenom kvuli lepsimu rizeni....

20.05.2006 | 19:19:36 | krakatit Reagovat

Audi byly odjakživa auta se sportovnějším charkterem a to ve všech třídách například o mercedesu říká spousta lidí že je to "přehnané pohodlí" nechci tím třeba Esko nějak znehodnotit ..................

16.05.2006 | 21:41:00 |  Reagovat

a co jsi čekal

od audiny jsou to hrozný plečky

12.05.2006 | 15:03:12 | Inkvizitor Reagovat

RE: a co jsi čekal

dej si facku ty klacku

18.01.2020 | 07:00:11 | romulus  | 94.112.233.* Reagovat

taky bych spíš řekl že si někdou koupil A8mu za kilo na díly a dělá parádu na dvoře pro sousedy....A8 4,2 jsem taky měl-cca 2 roky a nebyl problém,občas se sice vyskytla blbůstka ale jinak perfekt kára.. a že je nepohodlné??? co je to za kydy? co je terda pohodlné...bentley,rolls?

12.05.2006 | 13:14:02 |  Reagovat

je pravda ze a8 neni prilis pohodlna,ale celkem ujde-sportovní charakter jinak s nejvyššich tříd co se tyče komfortu řadil bych jí na třeti místo-mercedes-s,bmw-7 a audi a8.jinak k teto recenzi si myslim,že toto auto musel mít nějaky břidil.nebo bylo poškozeno povodni.nebo má za sebou milion.

25.03.2006 | 21:35:15 | mufir Reagovat

reakce na kritiku a8

panové mluvíte otom jak a8 stojí za hovno jak žere olej, že elektrika si žije vlastnim životem atd. samé žvásty hoši? tak to dopadá když si koupíte auto jete v čr a jestě ho vlastnilo hovado které si myslí že když to stalo 2.5 maga že to bude asi jezdit na věky, a jweště bez šahnutí na cokoli ? takové voloviny pak píšou lidé kteří si za poslední peníze koupí luxusní auto a pak nemají ani na výměnu brzdových destiček , ja mam a8 z 94 ma naj 300 tisic jezdim 100tisíc ročně a jedinna závada byla že neslo nastartovat kvůli zaoxidovanému kabelu který ukostřuje agregat ke karoserii.hoši to je vše jinak posloucha jak hodinky , protože průběžně kontroluji vse co je třeba, a take ihned vyměnim, v neposlední řadě s tim autem nejezdím jako nagor .když vidim některé umělce kteří si koupí auto které ma 300 koní jenom proto aby za tyden sedřeli gumy, nebo si chcou dokazat že na to mají , ti se pak diví stejně jako vy kteří jen špiní a kecají nesmysly. většina takových kecalů ví jen že auto ma 4 kola a volant ,a posuzovat kvalitu aut podle toho že auto za 120 tisíc je lepší než auto za 2.5 mega to nema snad cenu ani komentovat co myslíte? to se snad posuzuje podle uplně jinnych kritérii,a jinou metodikou. audi a8 je dle mého soudu vrcholem toho co je v tehle třídě možné samozřejmě s ohledem na dobu v které bylo auto vyrobeno , myslím že u a8 nejde ani oto něco nového vymýšlet ,ale jen zdokonalovat. vyšší spotřebu jsem eliminoval montáží sekvenčního lpg a tim jsem dosáhl spotřeby 9 až 15 ltr.lpg to pak jen umocní naskok audi díky technice...... a tohle modré autíčko to nepatří k memu kladnému komentáři nybrž všem podobnym o kterých jsem se v hodnocení vyadřil jako o tech co ví jen to že auto ma jen 4 kola a volant? konec konců i tohle zase musím psát kvůli vam. vaš GIOVANNY. PS. vy dva jste taky mohli mít velkou smúlu že jste koupili auto po takových o kterých jsem právě psal,

12.01.2006 | 07:50:54 | GIOVANNY Reagovat

nesmysl.... to je to co napíšu o vaší recenzi. Možné to vše je pokud jste koupil A8mu na vrakovišti nebo nějakou za cenu na díly to ano ale podle mého je to nadprůměrně spolehlivý vůz, krom toho jestli vám bere 4,2 průměr 22l , tak s tím asi neumíte jezdit, rozhodně nejsem šetřílek ale jezdím za 17-18l, 22l je samozřejmě možné ale to byste už musel nějak jezdit...
mimochodem která auta jsou podle vás komfortnější než A8??? bmw7 a MBS jsou stejná liga
podle všeho bych řekl že spíš na A8 nemáte a tak jste naštvaný

17.12.2005 | 14:10:23 |  Reagovat

No tak, tolik negativ si osmička nezaslouží. Tento vůz sice nevlastním. Ale měl jsem možnost v ní jezdit. A to s motorem 3.3 TDi (quatro)a jela výborně. Komfort jízdy je úžasný.Náklady na provoz jsou vysoké, ale u které limuzíny této kategorie nejsou? 4.2 quatro nemůže být žádný pekáč. A když jste ji dal v hodnocení komfortu nejnižší počet bodů, tak by mě zajímalo co je u Vás komfortní vůz??? A kolik bodů by dostala taková fabia?

01.12.2005 | 07:49:46 | laďa Reagovat