Recenze Audi Q7 4.2 TDI quattro tiptronic
“Za nic na světě nevyměním.”

Autor recenze: Honzass (27 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:4,2 Litru TDI common-ra Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:20 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 7 měsíců Průměrná spotřeba: 13 l/100 km Vloženo: 13. 8. 2008

Hodnocení inzerátu: 45 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit Fabia Seat toledo,VW Passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne auto nemělo žádné poruchy.Návštěvy servisu se týkaly pravidelných kontrol.

Pouze jedna za kterou si můžu sám nechal jsem Audi na kroupech a Na Bílé barvě to bylo dost vidět tak jsem musel vůz zaslat do Francie a tam mi ve specializované dilně ty hrbolky opravili Technologii vytahování plechů za studena.
Cena tohoto dílka je 350 000 Kč.Ale stojíto za to.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Audi Q7 neznám nikoho kdo by tento vůz neznal.
Koupil jsem si ji za účelem vozu pro rodinu,ale stala se Q7 autem pro každý den spousty Km najezdila bez zaváhání na jakém koliv povrchu v Německu,Čechách střídali se dálnice,polní cesty,louky,kamenité pobřeží v Chorvatsku a vrcholem byla jízda v Alpách po cestách s 1 metr vysokým navátým prachovým sněhem ani to Q7 nezastavilo.

Design:Přední spoiler
Zadní spoiler
Koncovky výfuku
Dveřní lišty
Tyto příplatkové prvky dělají z Q7 ještě více aqresivnější vůz.

Interiér:
Audi zde na ničem nešetřila hodně prostoru kvalitní plasty které při parných letních dnech nepáchnou,sedačky jsem nechtěl bílé kůži jak mě přemlouval prodejce ale nakonec mám klasický hadr tedy látka.
Kufr je dost velký a El. otevírání víka kufru je užitečné a každý to ocenil.
Vytknul bych snad jenom slícování a půlení palubní desky,tak trochu to nesedí tak jak bych si představoval.

Motor:
Druh motoru
vznětový motor V8 se systémem vstřikování common rail druhé generace, přeplňování dvěma výfukovými turbodmychadly.

Zdvihový objem cm3
4134
Max. výkon kW
při min–1
240/3750
Max. točivý moment
při min–1
760/1,800 - 2500

Řízení motoru
Přímé vstřikování nafty, Bosch EDC16CP, piezoelektrické vstřikovače, 1600 bar (160 MPa), osmiotvorové vstřikovací trysky, mezichladič stlačeného vzduchu, klapky v sacím potrubí.

Čištění spalin
Dva oxidační katalyzátory s funkcí primárních katalyzátorů, vodou chlazený systém recirkulace výfukových plynů, dva bezúdržbové filtry pevných částic.

No nevím co bych dodal snad jen to že motor je lepší po studeném startu nechat chvilku běžet na volnoběh ,zahřeje se tím a srovná se chod je to přece pořád nafta.

Ale po tom co se rozjedete slyšíte jenom otékající vzduch a jinak nic,Na tichost motoru jsem si hodně zvykal a ze začátku jsem na křižovatkách myslel že to chcíplo ale po přidání plynu nejen že Q7 raketově vystřelí ale taky motor zvonivě zamručí jako nějaký benzín.
Na tichosti vozu se taky podílí přidané vytlumení které bylo zamontováno s novým audiem.

Podvozek:
Pohon všech kol quattro
Na silnici i v terénu: trvalý pohon všech kol quattro rozděluje energii asymetricky a podle požadavků, přičemž výsledkem je ještě větší potěšení z jízdy a nárůst bezpečnosti.

Adaptivní pérování
Adaptivní pneumatické pérování, dodávané na přání, zajišťuje nejlepší možnou ovladatelnost a vysokou úroveň komfortu bez ohledu na to, po jaké silnici jedete a co vezete.

Už jsem psal že audi nic nezastaví.

Akorád s touto výbavou roste spotřeba:
Motor musí dodávat výkon ke všem prvkům příslušenství a to se sportovní jízdou znamená že Q7 sežere v zimním kombinovaném provozu i 16 litrů nafty.

Při dnešních cenách nafty srovnatelných se 100 oktanovým benzínem není moc ekonomické.

Bezpečnost:
Airbagy,podvozek,hlídání mrtvých úhlů výhledu z vozu,špičkově ostré brzdy s keramickými kotouči,ABS+ nedovolí aby se vůz dostal do hodin nebo skluzu,
ESP no občas mě štvalo když jsem si chtěl něco užít ale jinak taky moc dobrá věc,
Adaptivní tempomat a další prvky pasivní i aktivní bezpečnosti, spolu s velmi tuhou karoserií jsou pro dnešní provoz hlavně v Česku nezbytností.

Pojizdná Elektrárna:
Když si to tak přeberete zjistíte že auto je přímo prošpikované elektronikou Kdybych měl všechnu vyjmenovat tak bych to psal 10 dní.

Závěrem:
Za nic na světě ji nevyměním.

Doporučil bych audi velmy dobře zabespečit proti zlodějům aut.
V zimním provozu je leší mít v záloze 4 sněhové řetězy a při jízdě s řetězy opravdu nic nezaskočí Q7.
Auto je pohodlné i na hodně dlouhých cestách řízení vás neunavuje.A nějakých 3000 km za Tři dny je uplně v pohodě.


Akorád si Audi za tento vůz nechá pěkně zaplatit a několik milionů korun.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 45


Komentáře uživatelů k recenzi Audi Q7

Vložit komentář

Čtyři kroužky

Autor to vychvaluje, ale pravdou zůstává, že tahle patnáctiletá vrána je dnes již opravdu nedostatečná a zamořuje okolí splodinama. Fujjj

21.05.2023 | 11:09:29 | prof. Dr. Ing. Šelebestor Mudroňo-Kamenosut, Csc.  | 85.135.205.* Reagovat

RE: Čtyři kroužky

Zas nejaky blbec so škodou mudruje... Q7 jazdi kľudne za 8,5l je to skvele multifunkčné auto, čo vydrží státisíce kilometrov, na rozdiel od tvojej novej hrkalky... Moderná,nižšia stredná trieda sa 10000 km nedožije, blbe...

10.11.2024 | 11:10:48 | Q7  | 84.245.121.* Reagovat

RE: Čtyři kroužky

8,5 litru žral kdysi starý žigulík ze sedmdesátých let. To jsem nevěděl, že se i dneska vyrábí takto žravá auta. A co na to eurokomisaři a ekofanatici a Von Lejnová?

11.11.2024 | 14:53:19 | Mulit  | 82.202.114.* Reagovat

RE: Čtyři kroužky

Ten žigul žral mnohem více 10 i přes 10 litrů...8,5Litru je i dnes u benzínu běžná hodnota (reálná, ne podle palubního PC).

11.11.2024 | 16:12:15 | Vašek  | 31.30.174.* Reagovat

RE: Čtyři kroužky

Mně bral žigulík 1200, rok výroby 1971, 8 litrů v létě a 9 litrů v zimě. A proto jsem pak byl nadšen, když jsem v roce 2000 začal jezdit Matizem, který papal o tři litry méně, tedy něco těsně nad 5 litrů. Neumím si vůbc představit, že bych měl auto, co bere 10 litrů benzínu. Jako nejsem ekolog, tak tohle bych už fakt bral jako mrhání palivem a nesmyslnou produkci CO2...

12.11.2024 | 14:54:07 | Mulit  | 82.202.114.* Reagovat

RE: Čtyři kroužky

Je Žigul a Žigul. Byly 4 kubatury a 1200 určitě jezdil za méně než 1500 či 1600. Novější 1700 jezdí v Nivě dodnes.

13.11.2024 | 08:54:38 | Ital  | 37.48.51.* Reagovat

Zdravím všecky najde se tu majitel-ka Q7 4.2tdi 2013-2014 který-á by mi řekl-a všechny dojmy slasti strasti tohoto noblesního vozítka?Vypadá luxusně a pohodlně a zajímala by mě všelijaká diskuse... mám Supa rv2012 125kw aani jedna porucha supr držák ale Q7 mi úplně pomotala hlavu díky lavazzp@seznam.cz

04.03.2016 | 10:11:01 | Turista  | 95.176.67.* Reagovat

Nechápu, proč jste se tady tak pustili do paní, která kritizovala Q7 vůči P607? Zkusil si vůbec někdo z vás P607 aspoň projet, že jste takoví experti? Chováte se jako malí spratci, kterejm někdo pomluvil jejich autíčko na pískovišti (jednoho takovýho jsme s manželkou vychovávali, přečíst si vaši diskuzi bylo jako malý deja-vu). Měl jsem možnost jezdit delší dobu s oběma autama a můžu říct, že P607 je oproti Q7 opravdu prostornější do šířky (Q7 má mnohem širší středovou konzoli), má opravdu měkčí a pohodlnější sedačky (ale horší boční vedení a taky nemají tolik sarapatiček) a je opravdu i dynamičtější na rozjezdy než slavná ultrapřeceňovaná Audi Q7, protože Q7 má sice výkonnější motor, ale divně nastavenej automat, kterej řadí strašně nízko. U P607 2,7 hdi stačilo dupnout na plyn a vyletěla jak raketa, u Q7 jste dali plyn na podlahu, motor sice hučel, ale opravdu zabírat to začalo až tak kolem 60 km/h, srala se do toho nejspíš nějaká elektronika. Ne že by Q7 byla špatný auto, má lepší brzdy, líp sedí, tolik se nehoupe, na sněhu líp drží, vybavení nesrovnatelný, už jen ta navigace, ale potom, co jsem si ji projel, bych si ji nekoupil. To auto mě dost zklamalo, je takový nedotažený. Bylo mi to líto, protože Q7 má oproti P607 lepší design, krásný disky, nádherný linie, je fakt vymazlená, taková majestátní, kdežto P607 je taková divně extravagantní, což nemusí znamenat hezká, mně se teda moc nelíbila nikdy, je jako špatně vykynutá buchta, ale čert to vem, přes všechny nedostatky je to kočár pohodlnej, pojízdný obývákový křeslo, na tohle Q7 opravdu nemá. Pokud jde o údržbu je P607 hotová katastrofa, byla víc v servisu než na silnici, ale zase když zrovna jela, Q7 každej nechával na parkovišti a jel radši francouzskou kraksnou, protože to bylo menší zlo. Je opravdu pohodlnější na delší jízdy, prostornější a měkký sedačky, a má i nižší spotřebu. Když jsme poprvé viděli naši Q7, všichni měli strašnou radost, protože si říkali konečně se zbavíme tý francouzský pičoviny, navíc ještě taková vymazlená kára, ale za jedinej tejden už o Q7 nikdo neřekl nic lepšího než o P607, a to včetně šéfa. To auto nás opravdu zklamalo. No a potom začaly odcházet různý věci na motoru, to byly pořád nějaký ventily, pak vstřiky, potom zase něco s lopatkama, tak Q7 šéf vzal a dal ho manželce. Ne že bych vám P607 doporučoval, je to škaredej nespolehlivej paskvil, ale opravdu si ji projeďte, pokud máte možnost, a potom budete muset chtě nechtě uznat, že je Q7 opravdu není pohodlnější, nemá víc místa na šířku, nemá takovej vnitřní prostor a není ani tak dynamická na rozjezd. Je to škoda, protože po designový stránce je vychytaná. Za ten interiér, nespolehlivej motor a nastavení automatu by v koncernu opravdu zasloužil někdo rozkopat držku, takhle zmršit tak pěkný auto. Byla to Q7 z roku 2007, základní tdi. Opravdu něco ti francouzští soudruzi udělali dobře, i když to pořád bylo málo, nechvalně proslulá nespolehlivost P607 zabila. Zkusil jsem teď tu jejich novou vlajkovou loď P508 a dost hrůza - pohodlí Passatu, žádný francouzský křesílko, tyhle časy už skončily, a design jakoby odkoukanej od Renaultu. To už není Peugeot, ať byla P607 kraksna jaká chtěla, byla dvakrát pohodlnější než tohle. Klidně si mě koncernáři ukamenujte, já tuhle zkušenost udělal a stojím si za svým názorem.

27.12.2014 | 00:26:58 | A. K.  | 82.144.159.* Reagovat

RE:

Mám Peugeot 607, 2.7HDI. Už ma najeto 300 000km a jezdím bez poruchy, pouze pravidelný servis. Jediný co jsem vyměnil byl alternátor. Mám pravidelný servis v Peugeot.

10.04.2016 | 08:19:04 | Marek  | 2.30.3.* Reagovat

RE:

Nenapsal jste, z jakého roku vaši 607 máte. Ta naše podniková byla 2,2 HDi z prvních let výroby. Podle vaší motorizace soudím, že to je už pofaceliftová verze, pokud vím, 2,7 HDi se před rokem 2004 do 607-ek nemontovaly. Ty už byly údajně vychytanější pokud jde o spolehlivost, pokaženou reputaci už ale 607-kám nenapravily. U těch poruch se jednalo hlavně o elektroniku, byly to obvykle takové otravné blbosti jako upadávající nebo nefungující tlačítka, haprující rádio, které doslova žilo vlastním životem, 1000 km nefungující ventilátor, který najednou zase fungovat začal a nikdo nevěděl proč, protože nikdo nic neměnil ani neopravoval, a tohle se potom opakovalo ještě několikrát. Nepříjemné to bylo hlavně v zimě, ale ani ne tak kvůli chladu, ale protože neustále namrzalo přední sklo, tak jsme si tam nabastlili dva malé stolní ventilátorky, které problém s namrzáním sice zlepšily, ale neodstranily, takře spolujezdec vyfasoval škrabku s dlouhou násadou a oškraboval jinovatku. Když to tenkrát viděli naši kolegové z německé pobočky, nahráli si to na mobily, všem to ukazovali a řvali smíchy ještě půl dne potom. Oni měli samé Škodovky a nedali na ně dopustit! Navigace byla vůbec oříšek, když už jsme ji rozchodili, tak fungovala a nefungovala, ale člověk se přizpůsobil, koupil vlastního Garmina, přilepil ho na sklo a byl pokoj. Sem tam do toho přišla i horší věc, která už vás někde nechala stát. Třeba jsme jednou nemohli nastartovat, to bylo v Rakousku, zkoušel to i technik, co přijel na místo, a taky nic, OBD nic nehlásilo, ale když jsme ho přivezli do servisu, naskočil na brnknutí, a nikdo nám nebyl schopný říct proč, protože OBD opět nic nehlásilo. Odtah a diagnostiku jsme ale zaplatit museli, no a to si pište, že to bylo dražší než v ČR. Taky nám selhal ten alternátor, co o něm píšete, ale nám poprvé ještě než mělo auto ujetých 100000, a zase v cizině, tentokrát v Itálii. Už je to dost dlouho a přiznám se, že si toho už moc nevybavuju. Taky už dneska dělám v jiné firmě, kde se nemusím harcovat tisíce kilometrů daleko po služebkách a živořit celé týdny po hotelech v cizině a živit hotelovým jídlem, to bylo asi to nejhorší. Zase se člověk aspoň nenudil a někam se podíval. Taky si teď už tolik nevydělám, ale dětem jsme něco dali a teď ať se snaží samy a my s manželkou už jsme bez dluhů, dokonce s úsporami, tak už nepotřebujeme hroutit prachy. Uděláme si svých osm hodin a společný čas trávíme spolu. Tyhle dvě poruchy mi utkvěly v paměti, protože se staly přímo mně. Vybavuju si ještě několik poruch FAPu, kdy auto okamžitě přešlo do nouzového režimu, druhý den jsme nastartovali a všechno fungovalo jakoby nic, den předtím permantně blikající kontrolka Service byla zhasnutá a auto jelo normálně. Tyhle věci už jsme ale neřešili, byli jsme rádi, že jsme dojeli. Je to dost zvláštní, protože třeba kolega si koupil Citroen C5 první model s tím samým motorem i automatem, Peugeot a Citroen patří oba pod koncern PSA a mají identickou většinu mechanických součástek, dokonce ten samý rok výroby, ale ten o těchto problémech vůbec nevěděl, ten do toho auta jen doléval provozní kapaliny. Má ho dodnes a má na něm naběháno skoro 500000 km a pořád jezdí bez generálky, akorát teda už mu odešel automat a samozřejmě je to auto už ošuntělé, ale pořád jezdí. Dokonce i ty nechvalně proslulé citroeňácké "koule", na které dává Citroen záruku 160000 km, zeservisoval až při 400000, a to radši sám od sebe, z nich olej neunikal, jen už byly zteřelé gumové části! Asi jsme si opravdu vytáhli Černého Petra. Taky několikrát výměna EGRu, startér, něco s turbem, a když při 160000 odešla automatická převodovka, šéf chytil nerva a koupil tu Q7. S tou si ale taky moc nepomohl. U 607-ek mi připadalo, že nechali až moc kecat elektroniku do provozu auta. Pokud máte opravdu tak spolehlivé auto, můžu vám jen gratulovat. Snad jen až ho budete prodávat, budete brečet, protože s tím nájezdem a při pověstné nespolehlivosti modelu budete rád, když ho prodáte za 50000 Kč. Zase jste ho kvůli tomu ale nejspíš levněji koupil.

15.08.2016 | 21:57:58 | A. K.  | 90.177.246.* Reagovat

PROSÍM MILION

Ahoj ,
zdravím milionáře.
Já na takové auto nemám jedině že by mi někdo daroval milion,
ale tomu nevěřím, tak opět BMW 525 ROK 1992 romanjm@seznam.cz

07.03.2013 | 16:18:53 | roman  | 109.105.39.* Reagovat

Názor ženský..

Nebudu mluvit o motoru tomu nerozumim, ale říct že je v Q7 hafo místa je blbost, auto jsem dostala jakože rodinné abych mohla jezdit sama s dcerou a psem a je pravda že se tam vejdeme ale tašky a kočár mám pomalu na zádech, předtím jsem měla peugeota 607 a je to nesrovnatelný jak v místě tak v pohodlí a jízdě. Audina je malá vevnitř jak octavka jenom víc oplastovaná a s displeyem,sedačky taky moc pohodlný nejsou ale s tim se dá žít ale to že je to auto líný, když potřebujete rychlejc vyrazit nebo předjet chvilku trvá než se probere ale nad určitý otáčky u je to fajn, zároveň mi připadá, že tady píšou lidi co auto jenom viděli ale neřídili ani nikdy nevlastnili.. Tímto nechci nikoho zrazovat od tohoto vozu, je pravda že mě nikdy nenechalo někte na cestě stát a že mu dávám,závady taky nejsou moc velky snad jenom palivovej filtr se měnil- mylsim že se to tak jmenuje nevim. Ale jinak spolehlivý. Proto jestli ho chcete prosim ale místo ani pohodlí v něm nehledejte:-) toť vše, nevim jestli to někomu k něčemu bude ale třeba jo,Přeju hodně štastně najetých kilometrů:-)

30.04.2012 | 20:07:38 | Blanka  | 46.135.52.* Reagovat

RE: Názor ženský..

No moja ty nevies o com hovoris, je to asi moje piate auto, pred tym som mal BMW x6, Mercedes ML 350, ale take pohodlie ake ma audi nikde inde nenajdes. Auto sedi ovela lepsie na ceste v porovnanie s ML a je ovela makksie v porovnanie s X6- i ked tuto neni AIR suspension- Pre mna jasny vitaz AUDI Q7- ani jeden z jeho konkurentou sa mu nevyrovna....

26.05.2012 | 23:17:09 | Pablis  | 213.215.67.* Reagovat

RE: Názor ženský..

A jste si jistá, že máte Q7? :-)

27.05.2012 | 09:45:47 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Názor ženský..

Já si myslím že má pani pravdu take jsme si ho koupili a take jsme zklamani je možná měkčí než x6 a možná rychlejší mež ML ale to mě nezajímá když mám Q7. Akorát nesouhlasim s tim místem, toho mi přijde dost,ale pokud předtim pani měla 607 neni divu že jí to nevyhovuje.

11.06.2012 | 12:36:25 | Radek  | 193.86.148.* Reagovat

RE: Názor ženský..

chtělo by totrochu sebekritiky,s tvým Q je to napováženou

28.10.2014 | 11:19:47 | JANO  | 109.81.252.* Reagovat

RE: Názor ženský..

...už jen to srovnání s Peugeotem pokulhává...Tam přeci neni co srovnávat. Možná jen do velikosti...Ale jistě ne jízdní vlastnosti. Ted mam Cayenne, ale předtim Q7 3.0TDI bylo užasné a naprosto vyhovujicí. Cayenne je mnohem lepší, ale tako o cca 7OOtis dražší. Takže v poměru k ceně srovnatelné... Ale Q7 dle mě bezchybné a všem doporučuji...

09.06.2013 | 00:20:28 | Agrippina  | 84.246.167.* Reagovat

RE: Názor ženský..

Tak to je fakt. Velke a vysoke hebedo Q7 nema sancu na slabsiu 607, 173 verzus 150 kw v Peugetote, jednoducho nestaci eliminovat nadvahu a mechanicke odpory.

09.06.2013 | 07:30:56 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Názor ženský..

Dobrý den. Zrovnávať Peugeot 607 s Q7 je totálne ABSURDNÉ !!!!!!Q7 má málo miesta ? Nič Vadčšie a pohodlnejšie asi ani neni okrem Escalade popr. GL .Mám Q7 4,2 TDI 240 kw a absolútna spokojnosť. X5 ,X6 ML sa nechytajú. O nejakom 607 Peugote tu ani nebudem písať je to absolútne neporovnatelné auto. Neni som si istý či má dotyčná vôbec Q7 ? Predsa je to len žena . Už len z tabuliek od výrobcov objem bat priestoru a rázvor Q7/607 je jasné že pani sa sekla - razvor 3003/2800 a kufor 775/ 601 L . Táto recenzia od pani nemá žiadnu logiku. Dájú sa porovnávať hodinky Hubolt a Casio ??? Ťažko !!!! Porovnávať SUv s limuzínou ? Porovnávať Peugeot s AUDI ???? NEEEEEEEEEE !!!!!!

14.12.2013 | 11:24:07 | MBOQ7  | 178.41.46.* Reagovat

RE: Názor ženský..

najprv by som si skúsil sadnúť do takej 607... a až potom mudrovať.
Q 7 je malá.., že má veľký rázvor, nič neznamená, ked ma tlačí do nôh.

a podľa kufra porovnávať komfort a miesto pre vodiča, či posádku môže iba ....eee....
o d 607 je väčší už iba mercedes s.

16.12.2013 | 21:53:24 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Q7 3.0 Tdi recenzia od skutočného majitela

Úvodom vás všetkých pozdravujem. Prečítal som si všetky komentáre k úvodnému článku - recenzii. Som Slovák narodený v Čechách a žijúcí na slovensku celý život. Nebudem nikoho osočovať . Mám Q7 trojliter tdi. Je to fakt velmi dobré auto. Najsamlepšie aké som zatial mal. Výkon motora sme vyladili z 240 PS na cca 290 PS, a krútiak z 550 nm na cca 620 nm. Spotreba klesla asi o liter na 8-9 l/100km a super to jazdí. Je to pohodlné a bezpečné auto. Doporučujem kupovať s nastaviteľným vzduchovým podvozkom . Je lepšie ovládatelné a konfortnejšie. Sedačky mám elekt.s memory, sú S-line koženné boky a stred je brúsená koža. Je to najlepšia kombinácia a perfektne držia za jazdy v zákrutách. Mám to na 20-tkách el. Dobre drží stopu za všetkých podmienok, hlavne v daždi. To pravé orechové príde v zime na zasnežených cestách a v teréné. Dá sa deaktivovať ESP a potom je OFF ROAD. Nádhera na vybláznenie. Ja som s ním za dva roky nadmieru spokojný. Na 150000 km žiadná porucha. Len som menil komplet brzdy za športové, kvôli výkonu. Prajem každému aby si ho mohol dovoliť kúpiť. Rozmýšlam že nástupca bude Q7 4,2 Tdi. Nový model má 350 PS , 800 Nm a je tam 8 rychl. aut. prevodovka. To je už delo ! A 6.0 Tdi V 12 je fantastická ale moc drahá. Čauko.

08.09.2011 | 00:01:19 | Milan  | 178.40.196.* Reagovat

RE:Q7 3.0 Tdi recenzia od skutočného majitela

8-9 litrov..... cha-chá, ak by som na chviľu nemal X5 3.0 D, posledný model, tak aj uverím.

8-9 to žerie pri EKO jazde, pri normálnej od 10 vyššie.

08.09.2011 | 12:23:01 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

Bílá je fajn

ale nevím jestli si Q7 našel závátou ve sněhu a jak si dokázal proplužit v 1m vysokým sněhu bez poškození předku.Jinak ať slouží,protože je to jen stroj a nic víc.

23.06.2011 | 21:21:04 | Pepa Reagovat

ach jo .((

jsem velice zklamány.Na internetu hledám opravdu pravdivé recenze o autech.Hlavně o audi Q7 4,2 a o 6,0. a jediné co nacházím,jsou různé prázdné řeci o něčem co ten člověk ani malém neviděl.A pak o tom,jak to auto nepatří tomu a tam tomu.A já jsem ten nejlepší a nikdo jiný není.Prosím vás,když se vám to auto nelíbí,tak jej aspoň neurážejte lidi co ho májí nebo si je chtějí pořídit,či jsou jeho fandové.Každý má právo na to své a není nutné po něm plivat.Jen proto,že má ty peníze aby si jej mohl pořídit.Tak kdyby prosím někdo měl opravdu zkušenosti s těmito auty a to audi Q7 nafta o obsahu 4.2 a 6,0.Tak prosím pošlete info

07.03.2011 | 18:46:37 | Rosta Reagovat

RE: ach jo .((

Mám jen 3,0 ale po třech sezonách cestování po Evropě ( Norsko-až na Nord Capp,Švédsko,Itálie,Rakousko-obě země v zimě ve sněhu,Francie Španělsko,Portugalsko)s 2 tunovým přívěsem fendt jen a jen vše nej, bez jakékoliv poruchy,s obrovským konfortem jak v mrazech -26 C° tak letos ve Španělsku +42,5 C° v horách Coldiriery tahala vlek jako solo auto a to nekecám. Ve Francii průjezd nejvyšší vysokohorskou silncí v Evropě s luxusním přehledem a pohodě- s vlekem, celková hmotnost soupravy 4750 kg. Cestovní spotřeba v horách 13,5-14 L na dálnici okolo 100-110 km/Hod. do 15 L dle směru větru. Jako auto naprosto super, jako souprava auto+vlek nepřekonatelní. I v zimě na sněhu s vlekem v horách tam kde ostatní obytky zůstavají stát, tam my se teprve rozjíždíme, a to opravdu nekecám. Tahali jsme v Itálii (Cortina d. Petzo) kolegovi obytné auto do kopce na laně uchycené na konci přívěsu (rámu), za Audi. Kdo to viděl, zůstal stát a nevěřil. Zimní pneu Dunlop 255/55R18 Chcež li pořádný vůz, koupě audiQ7 ať 3,0 či 4,2 či 6,0 nic nestratíž. Můj Předešlý vůz pro cestování s vlekem byl Nissa Partl GR 2,8 TD. 600 000 km po Evropě bez jediné poruchy, stoho 300 000km s vlekem. Při prodeji, po 15 ti letech jsme všichni plakali. Byl i v Africe-Maroku.
Doufám že AudiQ7 bude jeho plnohodnotný nástupce. prozatím -65000 km. má dobře našlápnuto.

22.10.2012 | 23:28:50 | Jan Válek  | 62.84.153.* Reagovat

RE: ach jo .((

Ak sa môžem opýtať, AKO sa správala Q7 pri ťahaní prívesu?

Na X5, ked zapriahnem vozík, tak už ako PRAZDNY!! /cca 800 kg/ cítiť váhu, pričom sa celé auto správa neuveriteľne nepokojne. V papieroch má pritom max.3,5 tony.

Môže to robiť automatická prevodovka? treba radšej jazdiť v manuálnom móde?
Lebo ak tú istú váhu zapriahnem do teranna 3.0 benzín, manuál, tak síce má v papieroch iba 2.5 tony, ale ťahá násobne lepšie ako X5 /e70, posledný m./

Aj z toho dôvodu som radšej oželel cestu na dovolenku s prívesom.
dík.

/spotreba sa príliš nelíši, či je plný, al. prázdny, na dlhšie trasy aj k 10-11 litrom, v meste cca 13-14, celková váha cez 5,3-5,5 ton.

23.10.2012 | 18:29:14 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

111

Ahojte.Ja mam bmw 530d e60 ale na Slovenskych cestach je to sama jama.Pre to ju chcem predat a kupit audi Q7,alebo BMW X5.Viete niekto napisat ako sa sprava Q7 v terene???

29.01.2011 | 18:00:11 |  Reagovat

RE: 111

BMV dobré ake uskakané. S Audi na vzduchu jen parádní jízda,Pozor,má ale do terénu dlouhý rozvor, 3080 mm. To ale na nerovném terénu či drbolaté silnici je výhoda, Audi jen pluje.

22.10.2012 | 23:35:25 | Jan Válek  | 62.84.153.* Reagovat

pro vsechny

panove Q7 si muze koupit jen ten co na to ma {okolo 2 000 000kc} a kdo na to nema at si jde radsi komentovat auta tipu skoda fabia....nebo nejake na ktere ma .........Jinak bych se rad dozvedel neco o tomhle aute rad bych si ho totis poridil to moje my prijde us stary {RANGE ROVER SPORT 2.7 tdv6 rok,2005 takze ten v uvozovkach prvni ...tak prosim vas nechte prostor pro opravdove majitele a jejich dojmy ......dik ..R.G

14.03.2010 | 16:49:51 | roman Reagovat

RE: pro vsechny

Q7 si dnes môžeš kúpiť za cenu NOVEJ vyšperkovanej Fábie..., síce bude trochu jazdená, ale určite dnes takmer nikto pri zmysloch nedá za prerastenú A6 2 mil KČ.

Doba, kedy si ľudia sadali na zadok z takýchto kraksní je už za nami. Stačí sa chvíľu povoziť... a NIKDY viac..:)

01.05.2012 | 11:33:53 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Pomoc při koupi auta

Dobrej den. Jaký auto by bylo dobrý v ceně do 50 mil. Kč? Koupit Maybach, Bentley, nebo jít do sporťáku, třeba Lambroghini, Bugatti? Teď mám Audi Q7 a spokojenost. Díky za pomoc. Jezdím většinou sám a rád se občas rychleji svezu.

28.01.2010 | 13:48:00 |  Reagovat

RE: Pomoc při koupi auta

Zajeťte si do Maranella-Itálie a za nemalý peníz si tam půjčíte tovární Ferrari. Je to sice jízda jen po městě s určitým omezením ale po této velice rád sednete do své Audi a budéte uhánět domů šťasten, že ji máte. Ferrari je super sport, stejné jako jiné zmiňované, ale na Českých cestách nepoužitelné!!!! a to nekecám. Osobní skušenost.

22.10.2012 | 23:44:39 | Jan Válek  | 62.84.153.* Reagovat

:-)...

Tak to tu čítam a dobre sa bavím... Kamarat ty máš 4,2TDI a 10 valec? To bude nejaka špecialita :-), alebo mne predali iba horší kus - 4,2 V8... Ked tak 6,0 V12... Máš tam nejaké preklepy-odporúčam ti lepšie opisovať... Z tejto recenzie sa dá len s polutovaním skonštatovať že sice pekne opísané...ale s reálom to nemá veľa spoločného... A na tej fotke máš 6,0 V12...skús stiahnuť inú :-)... Ps: nemáš nahodou aj Touareg 5,0 V10 Tdi? Ked si mýliš tie valce...

20.12.2009 | 10:39:53 | Tomáš SVK Reagovat

hmm

tento spomínaný model 4.2 TDI nemá keramické kotúče, má to len model V12..čudná recenzia

24.09.2009 | 18:35:50 | berto Reagovat

recenze?

tak tento server jsem navštívil poprvé a po přečtení asi 8"recenzí" ale hlavně reakcí některých nejmenovatelných, hlavně primitivních anonymů, usuzuji že by se to tady mělo jmenovat www.potrhejtesesmichy.cz souhlasím že tuto recenzi psal někdo kdo porád kopíroval, jestli je cizinec tak až na opravdu dětské chyby píše normálně, ale nej je konec, už se vidim jak jedu na hory na letních gumách..jinak si nedokážu vybavit proč bych tahal řetězy pak jízda v alpách po metr vysokém navátém sněhu....a hlavně 3000 km za tři dny?.....já nevim ale asi bych nevydržel frčet tři dny nonstop někam do ulambátaru...a nej je že každá diskuze končí u ale úplně jiného tématu...no na pobavení super...ale tyto stránky postrádají smysl...pokud sem můžou psát anonymové a závistivci...já osobně nemám zkušenosti s dražšími auty pouze jsem jich několik kupoval pro posledního zaměstnavatele, ale proto se tady nepotřebuju ztrapňovat vymyšlenými a zkopírovanými"recenzemi"....

19.07.2009 | 23:28:37 | drahosch Reagovat

Ty vole kdo to psal to byl nějakej dement nevzdělanej, ta češina no hrůza. Zase vymyšlená recenze.

26.06.2009 | 23:05:04 |  Reagovat

Pane autore hrboly a ďůlky Vám opravěj i v čechách a bude Vás to stát jen 199.999,-Kč Tak že Vám zbyde i na voňavku od Chanela.

26.06.2009 | 23:03:52 |  Reagovat

Je to sračka jako každé audi.

26.06.2009 | 23:00:44 |  Reagovat

Tak takove auto ma i muj kamarad a povim Vam, je to pila ! Vypada super (modra metaliza, obrovska kola, nevim kolik palcovy), jede to jak z praku (na tak velky vuz).Dovezl ho z Nemecka a nelituje.Fantasticky auto.

26.06.2009 | 21:20:16 | jamieson Reagovat

vela miesta???

ahoj trochu sa cudujem ze pises o vela priestore, ked som kupoval auto tak som bol pozriet aj Q7 a uprimne som bol velmi sklamany. Obrovske auto a vnutri trapny interier ako A6. Toto na koncerne neznasam ze si kupis A6 2,0TFSI za 900 000 a Q7 za vyse 2 mega a vnutri to vyzera rovnako. Co sa tyka A6 tak priestor uplna mizeria a Q7 na to ako je obrovske je velmi stiesnene, preto som ho okamzite vyradil. Vobec som sa tam necitil dobre, ale samoska karka dobra tak nech sluzi a hlavne bez poruch.

18.02.2009 | 09:30:55 | e Reagovat

pre toho hlupaka ML/Q7

debilko do Q7 sa V10 motor nemontuje !! s pozdravom vyrobca -Volkswagen Slovakia a.s. Bratislava

28.08.2008 | 12:37:34 |  Reagovat

Obrovské SUV

napl´ňajú kasu automobilkám. Sú o pár kg ťažšie, ale ten zisk na jednom aute stojí za to... Ak niekto na také auto má, doprajme mu to a nezáviďme

16.08.2008 | 18:28:42 | ľuboš Reagovat

Mam Polo s ABS a ESP...Spotrebu neresim....Retezy nevozim...

16.08.2008 | 00:09:50 | SISIN Reagovat

riesite tu hluposti nemate na to tak vymyslate kto v tom aute moze sediet kto nie a ci je to auto pre zensku vyuzitelne..kazdy si kupi to co chce a na co ma .. nikomu tie peniaze z neba nespadli kazdy maka aby ich zarobil no vy na to zrejme nemate ked diskutujete o nepodstatnych veciach...preco by v tom nemohla jazdit zena? ale to je bezne v postkomunistickych krajinach ako je cesko/slovensko...www.zavidime.cz registracia zadarmo

15.08.2008 | 21:56:26 |  Reagovat

to Anonym 10:54

Vidím, že dochádzajú argumenty, tak treba ťahať národnosť. Pekná vizitka chudáčik.

15.08.2008 | 21:49:20 | Petrík Reagovat

1m sněhu

No, minimálně tohle je nesmysl, leda by mělo pásy, protože sice tu hromadu před sebou tlačíš, ale nakonec zůstaneš viset "na břichu".

15.08.2008 | 19:42:13 | Radek Reagovat

Q7 pro ženy

Přece Andrea Verešová má od to svého Voloplicha stříbrné Q7 na jezdění do Praglu.

15.08.2008 | 19:06:14 | Jirka Reagovat

mám husí kůži, když si v tom tu ženskou představím.nemají v takémto autě co dělat, navíc nechápu ty jejich chlapy, proč kočce koupí takéto drahé a pro ženskou nevyužitelné auto

15.08.2008 | 18:44:12 |  Reagovat

Q7 / ML

Já střídám 2 SUV, Q7 a ML. Obě mám v automatu a v kůži. Obě jsou dobré, ale raději jezdím s ML, protože je o trochu kratší, takže můžu lépe parkovat, hlavně před hotelem.
Jinak Q7 je dobré auto, ale chce to plnou výbavu a motor V10, aby to taky trochu jelo. Spotřebu neřeším.
Nejvíc se mi líbí, když potkám taky Q7, a uvnitř sedí sama malá pipina v černých brýlích a sotva se drží volantu, to mě vždy moc pobaví . Je to prostě auto pro ženy, co si budem povídat. Určitě jste to pánové zažili.

15.08.2008 | 18:23:24 | Jason Pr. Reagovat

RE: Q7 / ML

a podstata toho co píšete?

09.06.2013 | 00:37:12 | Nero  | 84.246.167.* Reagovat

jsi kokot..prostě kokot

15.08.2008 | 16:16:26 |  Reagovat

vidim ze sa tu stretla parta debilov co zavidi a nikdy si na tu Q7cku nezarobia tak ich to velmi sere...

15.08.2008 | 15:38:17 |  Reagovat

autor recenze a majitel toho předraženého auta je pičus..kdyby dal aspon svoje prachy na výzkum rakoviny či hladovějící děti v Africe, přeju ti,aby tě stihla velmi bolestná a vážná choroba..

15.08.2008 | 13:59:34 |  Reagovat

Hrbolky - oprava

Já mám Porsche Cayenne. Při golfu mi ho taky poničili kroupy. Místo Francie jsem si ale raději vybral Anglii a poslal jsem ho na opravu tam: Stálo mě to i s dopravou 412.500,- Kč, ale výsledek stál za to. Auto je jako nové. Jsou to fakt šikovný kluci. A ještě mi zdarma vyměnili olej!

15.08.2008 | 13:41:52 | VIP Reagovat

to: Drž hubu posranej Slováku

Za prachy si IQ nekoupis, vole !

15.08.2008 | 13:37:14 | MickeyMon Reagovat

hahahaha

Recenze jako dobrá nic proti ní nemám ale diskuze je na urovni hovad to musím někomu poslat ty hlody o ABS.

15.08.2008 | 11:02:04 | Jarda Reagovat

Drž hubu posranej Slováku.

Kecat to umí kdejakej debil a hlavně kecaj chudý.

15.08.2008 | 10:54:13 |  Reagovat

Pre niekoho sú reči o tom, že ABS nezabraňuje hodinám bláboly. Pre nás, s trojmiestnym I.Q. je to realita. Ak niekoho jeho "cudzí" pôvod ospravedlňuje čo sa týke gramatiky, tak určite ho neospravedlňuje z písania zavádzajúcich informácií. Tam sa to už akosi ospravedlniť nedá.

15.08.2008 | 10:46:40 | Petrík Reagovat

to pepan

Nepotrebujem zo seba robiť "chytrého". Posledné dve autá, ktoré som si kúpil, boli vybavené systémom ESP, takže nejaké skúsenosti mám od roku 2002. A opakujem, ABS nemá s hodinami nič spoločného. Najdôležitejšou funkciou ABS je, aby bolo vozidlo ovládateľné aj pri prudkom brzdení, alebo brzdení na klzkom povrchu, kedy bez ABS príde k zablokovaniu kolies a auto nereaguje na točenie volantom. Tebou uvádzaný príklad brzdenia jednou stranou na ľade a druhou na suchom asfalte je ten najhorší možný, aký si si mohol vybrať. Ale aspoň vidieť, že tomu nerozumieš. Pri testoch totiž za takýchto podmienok často krát auto bez ABS dosiahlo lepšie výsledky, pretože ABS neúmerne predlžovalo brzdnú dráhu. S hodinami to nemá nič spoločné. Je to výlučne práca ESP, ktoré vyhodnocuje rýchlosť, uhol natočenia volantu, polohu plynového pedálu a priečne zrýchlenie. Pokiaľ zo snímačov systém vyhodnotí, napr. pretáčavý šmyk (auto ide do hodín), pribrzďovaním vybraných kolies a znížením krútiaceho momentu auto nasmeruje do smeru požadovaného vodičom. Takže nie ABS, ale ESP zodpovedá za to, či auto skončí v hodinách, alebo nie. Pepane, vážne si si mal vybrať iného súpera, alebo písať až po tom, čo budeš mať nejaké skúsenosti. Pretože ľudia, čo poznajú tieto systémy a vedia ako pracujú, sa pri tvrdení, že ABS kontroluje, aby sa vozidlo nedostalo do hodín môžu len pousmiať.

15.08.2008 | 10:33:49 | Petrík Reagovat

pauluss - LOL

Jak tak koukám, tak majitelé Audi Q7 se zřejmě rekrutují z řad lidí, který nepoužívaj ve větách interpunkci a začít novou větu velkym písmenem je pro ně taky nepřekonatelnej problém.
Milý paulussi (honzassi), nechceš nám napsat ještě nějakou další povedenou recenzi? Třeba na Ferrari Enzo, to tady ještě neni.
Předpokládám, že za chvilku se tady objeví další reakce od majitele Q7 (nejspíš pod přezdívkou vocass), kterej neovládá gramatiku.

15.08.2008 | 10:31:06 | klementův moped Reagovat

Závidí nic jiného.

Tak ať si nejdříve koupí Q7 a potom píšou bych chtěl vidět co to bude zas nějaký bláboly o tom že ABS nezabraňuje hodinám nebo že aby jsi měl spotřebu 16 litrů tak musíš jezdit v Rusku v Zimně.Nehledě na to že Recenze je objektivní a celkem dobrá to že jsou tam pravopisné chyby vysvětluje že majtel není rodilý čech.Spotřeba se mi zdá uvedená jako maximum dobrá čekal bych více litrů.A 350000kč je v přepočtu na euro 14373 v dnešním kurzu no tak je cena dobrá protože kdyby jste více cestovali tak zjistíte že za 14000 Euro si zaplatíte Hotel se žrádlem tak na týden jinak nic víc.

15.08.2008 | 10:26:03 | Rákosníček Reagovat

Honzas nic si z toho nedělej.

Oni jsou jenom blbý Česi.Asi nemůžou pochopit že jsme z ciziny tak česky neumíme.Ale jinak žije se tu hezky maj tady dobrý zákony a lechce se tu dá zbohatnout.Jo a jinak ten kretén soused Karel psal v komentářích na tu skurvenou Fabii že máš ještě Touarega R-line tak to je omyl on totiž nepochopí že Touareg je můj.

15.08.2008 | 10:11:42 | Peter Agamusch Reagovat

ABS a ESP to Pertík

ABS optimalizuje brzdnou dráhu Příklad jednou stranou kol jedeš na ledu a druhou na asfaltu když nemáš ABS tak při brždění se dostaneš do hodin tak to je jedna z funkcí ABS.
A ESP je Elektronický stabilizátor a ten při nájezdu do smyku ti pomůže aby auto zatočilo tam kam máš natočený kola a nehledě na to hlídá aby ti neulítala prdel.To zas pertík dělá ze sebe chytrýho.

15.08.2008 | 09:57:58 | pepan Reagovat

A na to že auto vlasní jenom pár měsíců.

Asi nebude psát divy.Nehledě na to že jestli umíte číst tak majtel hodně cestuje a tak udaje o spotřebách jsou i podle lidí přímo z audi normální.Vlastním taky Audi Q7 3,0 TDI a nevim co bych o ní napsal víc tohle auto nemá chyby je ve všech směrech dokonalé a to je asi vše tak nevím na co čekáš ty blbe Karkulkáckej.

15.08.2008 | 09:50:58 | pauluss Reagovat

No a co má být.

Recenze je podle mě normální.
Na technologii vytahování plechu je v ČR specializováno asi jenom 5 dílen což jenom a v jenom jedné to umějí tak nějak jinak moc ne dobře.Pokud vím ve Francii se stím začlo a tak není divu že prachatý majtel si tam zajel a nechal si to tam vytáhnout.

15.08.2008 | 09:44:44 | pauluss Reagovat

Aby sa auto nedostalo do hodín je práca ESP a nie ABS.

14.08.2008 | 13:47:42 | Petrík Reagovat

Tak takhle jsem se už hodně dlouho nepobavil. Vážený pane, oprava kastle za 350´? No s tím bych se chlubil pouze u vašich spřízněnců na které to možná udělá dojem, ale u normálních lidí (nemyslím teď finančně, ale s alespoň třímístným IQ) si vysloužíte spíše posměch. To že je auto pohodlné, mě při pohotovostní hmotnosti rovnající se trojnásobku hmotnosti Titaniku skutečně zaráží. To bych nečekal. A korunu tomu všemu dává doporučení vozit v autě řetězy. Opět. Normální člověk by obyčejným selským rozumem usoudil, že když si koupí džíp (no dobrá pseudodžíp), tak s sebou nebude muset aspoň tahat řetězy. Jenže v dnešním automobilovém světě je holt všechno postavené na hlavu. No nic. Pokud se vám auto líbí, tak vám ho přeju. S dalším psaním recenze ale prosím nejdřív zvažte, kolika jedincům způsobíte při jejím čtení udušení smíchy.
Přeji hodně vydobitého respektu. Hiphop rulezzzzz

14.08.2008 | 13:21:40 | reihensechszylinder Reagovat

to moped

cau sused ale este lepsie je ze v zimnim provozu sezere 16 l nafty, v kombinacii s rokom vyroby 2008 rozmyslam ci s tym bol na sibiri

14.08.2008 | 12:38:53 |  Reagovat

červená karkulka

Tuto recenzi psal očividně nějakej umaštěnec, co viděl Audi Q7 tak maximálně na fotce. Recenze je plná akorát nicneříkajících frází typu "kvalitní plasty" nebo "každý jistě ocení el. otvírání kufru" opsaných nejspíš ze Světa motorů + několik copy/paste podrobností ohledně techniky.
V recenzi úplně chybí jakékoliv subjektivní dojmy. Je tam jenom pár vět, kde se např. dozvíme, že auto je pohodlné, dobře se v něm jezdí i dlouhé trasy, atd... Ano, to je velmi překvapivá informace, že auto za 3 miliony je pohodlné.
Další zajímavou informací je, že vyrovnávání plechů za studena, muselo být provedeno až ve Francii a stálo to 350.000kč. Tento způsob oprav se běžně provádí i v ČR a skutečná cena za opravu je možná tak 35.000kč. Asi chtěl autor vypadat jako velký světoběžník, že s takovou banální opravou jezdí až do Francie a platí řádově desetinásobek skutečné ceny.

Kromě toho je zarážející, že někdo, kdo o sobě tvrdí, že je majitelem takto drahého vozu, má písemný projev na úrovni absolventa zvláštní školy. Hlavně, že má auto .

14.08.2008 | 12:13:50 | klementův moped Reagovat

Manželka by chtěla Q7, milenka taky Q7 a co si mám koupit já?? Akorád nevím jestli by tam nepatřilo akorátd. Chalpi ať Vám to jezdí ať se nám ta ekonomika trochu pohne!!

14.08.2008 | 08:43:44 | Karel G. Reagovat

super

dík za recenzi, manželka mne každý den bombarduje, že by chtěla Q7 v 3.0tdi. Když jsem si ji postavil v konfigurátoru, vyšlo mi na necelé dva mil, což jde. Ale asi skočím do mírně jete o půl mega lacinejší. Ano, také chci látku. Q7 rulezzz

14.08.2008 | 06:29:12 | peetr Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Audi Q7