Rok výroby:1979Typ motoru:1,7 tDStav km při koupi:280 000 kmStav km nyní:300 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:2. 3. 2006
2. V poslednej dobe je niečo v nádrži, lebo nechce už ani štartovať (opakovný problém). Treba preto vypláchnuť celý palivový systém, len nieje čas, tak stojí odparkované asi 3 mesiace. Škoda.
3. Prehrievanie motora (nefunkčné čidlo na spustenie ventilátora)
4. Pokazilo sa strešné okno.
5. Všetky okná elektrické (z toho 1 funkčné správne) !!! zlyhavajúca elektrika !!!
6. Vypínače vo vnútri auta, zla funkčnosť
7. Starý prehrdzavený výfuk (vymenený)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Inak bežné výmeny brzdových platničiek, kotúčov, olej, filter.
Myslím si, že na tu dobu ked bolo toto auto nové, patrilo k jedným z najlepších. 1979 - prakticky plná výbava okrem kože (klíma, tempomat, posilňovač riadenia, bŕzd, 4xelektrické okná, strešné okno, výškovo nastaviťelné sedadlo vodiča, kontrola zapnutia bezp. pásov, laktová opierka na zadných sedačkách, centrál + alarm). Auto ešte dnes má velkú stabilitu na ceste, perfektne drží v zákrutach, vynikajúce brzdy a je velmi pohodlné. Auto má tachometer v mílach, v predu štyri štvorcové svetlomety, dlhý nárazník. Priestranný batožinový priestor.
Velká nevýhoda bola, že predchadzajúci majiteľ vymenil povodný motor 2liter 5V diesel, čo muselo byť neporovnatelné, za 1,7TD. To je jediná vec ktorej nerozumiem a pravdepodobne z toho vychádzajú aj všetky závady, pretože ten motor je jednoducho slabý na také auto. A tým pádom aj hlučnejší, kedže sa viacej natrápi. Auto po 27rokoch ma karosériu zdravú asi na 95% (pozinkovaná). Malé korózie začínajú na predných blatníkoch. Mechanici čo to videli sa chytali za hlavu ked ich 10ročné autá boli prehrdzavené oveľa viacej. Ale ako platí obuvníkove deti chodia bosé, tak je to aj s mechanikmi.
Čo sa dizajnu týka je to krásne auto ktoré bolo určené na vývoz do štátov.
Pravdepodobne by som si už toto auto nekúpil, to sa hodí niekomu, kto má na to čas a peniaze, pretože veľa náhradných dielov je drahšia ako na nové modely. Niektoré až 2 násobne.
Hm tak to nechápu kdo tohle udělal zprasit auto nějakým motorem který kevšemu není koncernový. Ten diesel puvodní taky nebude žádný divočák ale rozhodě 5ti válec je asi lepší. No škoda že auto stojí. Rád bych se na něj zajel podívat osobně. Přeji hodně zdaru a šťastných Km s tímto vozem...
Komentáře uživatelů k recenzi Audi
Hm tak to nechápu kdo tohle udělal zprasit auto nějakým motorem který kevšemu není koncernový. Ten diesel puvodní taky nebude žádný divočák ale rozhodě 5ti válec je asi lepší. No škoda že auto stojí. Rád bych se na něj zajel podívat osobně. Přeji hodně zdaru a šťastných Km s tímto vozem...
09.09.2006 | 18:01:38 | dzonnek Reagovat