Rok výroby:1989Typ motoru:M40B16Stav km při koupi:238 000 kmStav km nyní:243 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:31. 12. 2013
vzhled jízdní vlastnosti pohodlnost na kupé velmi prostorné jednoduchost oprav poměrně veliký ,,rejd,,
Slabé stránky
vyšší spotřeba když nemáte lehkou nohu na plynu dražší nové náhradní díly na parkování ve městě potřebujete véší místo
Závady a opravy na autě
Auto jsem koupil v horším technickém stvu. po koupi se měnila vačka, hydraulická zdvíhátka a vahadla na motoru a kompletní gumová uložení na podvozku (některá byla potřeba, jiná spíš preventivně). jinak auto i v tomto stavu bez problému jezdilo(180 Km/h) a na silnici drželo krásně. další co je potřeba vyměnit je víčko a palec rozdělovače. jsou už velmi oběhané ale i přesto važdy nastartuje i když se mu občas nechce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je na rok výroby velmi pohodlné, s nadčasovou výbavou,s dobrým výkonem a v seriovém stavu s lepšími jízdními vlastnostmi než spousta jiných ,,seriovek,,. ač jde o karoserii kupé, tak uvnitř je překvapivě veliké tudíž ani člověk delší postavy nebude mít problém se pohodlně posadit.taktéž i kufr je dost velký. mnohem větší než u jakéhokoliv hatchbacku či jiných kupé. Ti co bydlí ve městě jistě ocení veliký rejd který umožňuje zaparkovat do menších míst a dobrou průjezdnost úzkými uličkami. Sedadla jsou pohodlná a mají dobré boční vedení. Jsou i výškově stavitelná. velkým plus je též budík aktuální spotřeby (tipický pro všechna starší BMW, později ho nahradil digitální palubní PC) díky němuž se dá jet o dost úsporněji. Výkon je dostačující. sice to není extra závoďák, ale když za něj vezmete, dokáže zabrat velmi dobře. Vůz je vyhledávaným veteránem pro úpravy, především na Drifty. Dělal se v mnoha motorizacích nejrůznějších výkonů od 55 do 175 KW. Můj konkrétní model je v chudší výbavě. Má pouze el zrcátka, manuální šíbr a rádio se 4mi reproduktory. časem bych rád výbavu doplnil ještě o elektrické stahování oken.
karoserie je vzhledem ke stáří auta v dobrém stavu. Rez je ovšem všudypřítomná. pokud koupíte zachovalý kus a budete se o něj řádně starat tak vám vydrží velmi dlouho.
spotřeba benzínu je velmi závyslá na stylu jízdy. já osobně jsem s ním Praha české budějovice praha jel za 6l/100Km. městská spotřeba je pak citelně vyšší. já jí mám kolem 10 litrů ale jen proto že mám dost těžkou nohu a nebaví mě jezdit pomlau. jinak by průměrná spotřeba byla cca 8 litrů.
Rozhodné bych auto nedoporučil jako první. díky zadnímu náhonu může být pro nezkušeného řidiče nebezpečné a na sněhu někde v kopci i velmi nepraktické.
Dobře ale ty máš zadokolku k tomu krásnej výkon,jenže dnes jsou auta na jiné úrovni zkus 1.9Tdi.To je fakt ryzí potěšení s té jemnosti a to má náhon na předek.BMW 316i je v přímém srovnání na úrovni Octávia Sdi což v žádném případě není špatné.
31.12.2013 | 17:16:49 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Ok
Není nad zadokolku, vždycky jsem měl radši zadokolky. Časem už i lituji, že jsem neměl tu slavnou Škodu 120 :D. Ale pouze jsem si ji půjčoval. Ten pocit to bylo něco, to se nedá popsat. Proto jsem měl víc zadokolek, než předokolek. Předokolka už není o tom pocitu z jízdy, je to přibližovadlo, které vůbec nemá žádnou duši! Kdo si dovolí kupovat zadokolky? No já socka už na to nemám, takže leda jít do veteránu, který už je prorezlý na skrz? Zadokolky existují momentálně asi jen v těch supersportech. Achjo, to bývaly časy, nejen výběr růzorodosti v motorizaci, ale také si člověk mohl vybrat pohon auta uložení motoru. Šmarja co se to děje dnes s auty. Tfuuuj. Samozřejmě lepší než zadokolky jsou Torsen a quaife. :) I kdyby v tom byl výkon 25kW ten pocit tomu řidiči v BMW E30 závidím. :) Starý zlatý časy, nové auta se můžou zahrabat o pocitech, kdysi člověk mohl uvažovat jinak v 90.letech jsem já sám uvažoval, že i auto je stroj pro radost. Dnes? Cha, ukažte auto, které se dá pořídit za nějaký drobásek a uděla větší radost než motorka, nebo nekonkurenceschopná čtyřkolka? Css, i ty čtyřkolky číny vřele doporučuji, kdo si chce užít jízdu, tak si udělejte řidičák na velkou motoru a jezděte ve čtyřkolkách na pískových či jiných dolech nebo na dráze, nebo v levnějších crosinách. Pak pochopíte, že ten pocit v autě bude ten tam, a auto je jen na jednu věc, aby vás dostalo z bodu A do bodu B. A řešit pohodlí a efekt. A jediné hodnocení, které je k tomu vhodné je ano, přesně tak. Né nejlepší stroj na trhu, ale pouze poměr/výkon/cena v jednom!
Jsem trochu zmaten, v hodnocení píšete, že je dobré do města díky velkému rejdu, který umožňuje zaparkovat do menších míst a následně do slabých stránek, že na parkování ve městě je potřeba větší místo.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 316
Ok
Dobře ale ty máš zadokolku k tomu krásnej výkon,jenže dnes jsou auta na jiné úrovni zkus 1.9Tdi.To je fakt ryzí potěšení s té jemnosti a to má náhon na předek.BMW 316i je v přímém srovnání na úrovni Octávia Sdi což v žádném případě není špatné.
31.12.2013 | 17:16:49 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Ok
Není nad zadokolku, vždycky jsem měl radši zadokolky. Časem už i lituji, že jsem neměl tu slavnou Škodu 120 :D. Ale pouze jsem si ji půjčoval. Ten pocit to bylo něco, to se nedá popsat. Proto jsem měl víc zadokolek, než předokolek.
Předokolka už není o tom pocitu z jízdy, je to přibližovadlo, které vůbec nemá žádnou duši!
Kdo si dovolí kupovat zadokolky? No já socka už na to nemám, takže leda jít do veteránu, který už je prorezlý na skrz? Zadokolky existují momentálně asi jen v těch supersportech. Achjo, to bývaly časy, nejen výběr růzorodosti v motorizaci, ale také si člověk mohl vybrat pohon auta uložení motoru. Šmarja co se to děje dnes s auty. Tfuuuj.
Samozřejmě lepší než zadokolky jsou Torsen a quaife. :)
I kdyby v tom byl výkon 25kW ten pocit tomu řidiči v BMW E30 závidím. :)
Starý zlatý časy, nové auta se můžou zahrabat o pocitech, kdysi člověk mohl uvažovat jinak v 90.letech jsem já sám uvažoval, že i auto je stroj pro radost.
Dnes? Cha, ukažte auto, které se dá pořídit za nějaký drobásek a uděla větší radost než motorka, nebo nekonkurenceschopná čtyřkolka?
Css, i ty čtyřkolky číny vřele doporučuji, kdo si chce užít jízdu, tak si udělejte řidičák na velkou motoru a jezděte ve čtyřkolkách na pískových či jiných dolech nebo na dráze, nebo v levnějších crosinách. Pak pochopíte, že ten pocit v autě bude ten tam, a auto je jen na jednu věc, aby vás dostalo z bodu A do bodu B. A řešit pohodlí a efekt. A jediné hodnocení, které je k tomu vhodné je ano, přesně tak. Né nejlepší stroj na trhu, ale pouze poměr/výkon/cena v jednom!
31.12.2013 | 20:18:10 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
parkování
Jsem trochu zmaten, v hodnocení píšete, že je dobré do města díky velkému rejdu, který umožňuje zaparkovat do menších míst a následně do slabých stránek, že na parkování ve městě je potřeba větší místo.
31.12.2013 | 13:05:07 | Shelby | 94.112.135.* Reagovat