Rok výroby:2002Typ motoru:2000cmStav km při koupi:93 000 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,1 l/100 kmVloženo:12. 8. 2006
Zatím absolutně bez poruchy. Auto jezdilo do servisu jen na výměnu oleje a filtrů v intervalech 25 000km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Záležitost pro fajnšmekry za cenu běžných aut! Nestárnoucí, originální design, špičková kvalita, nesrovnatelné jízdní vlastnosti. Umí rozbušit srdce i největším automobilovým puritánům. Perfektně čitelné, nutí si řidičovu soustředěnost, umožní to, co jiná auta ne, ale neodpouští chyby! Prostě BMW...
Doporučuju znalcům, ale nedoporučuju čistě prakticky smýšlejícím lidem. Není to žádnej stěhovák, ale auto pro radost z jízdy. Má tvrdší podvozek, ale v krizovce vás podrží na silnici. Tužší spojka, volant (sportovní auto), menší kufr.
Jezdím z 90% mimo město a není problém jezdit pod 4,5l nafty! Výkon 150koní!
V prvom rade si treba treba pred výmenou oleja uvedomiť, že počet odjazdených KM je orientačný. Veľmi veľa závisí od toho, či auto jazdí hlavne po meste, alebo po diaľnici. Takisto, či je to dízel (sadze ničia kvalitu oleja), alebo benzín. Maximálna životnosť Long Life oleja pre dizlové motory v našich podmienkách je: 20 000Km po diaľniciach, 15 000 kombinovaná a iba 10 000Km čisto po meste. Dôvodom, je zima. Všetci výrobcovia aut totiž odporúčajú skrátiť interval výmeny oleja, pokiaľ auto jazdilo V ŤAŽKÝCH PODMIENAKÁCH a za tú sa považuje aj jazda v zime!
29.03.2015 | 14:39:44 | Johnny
| 188.167.45.*Reagovat
Mě auto žere olej tak litr na 100km tož ho neměním vůbec páč tam leju novej furt ))))))))))
Pokud je mi známo, tak BMW E46 si samo řekne kdy chce do servisu na výměnu oleje. Samo si vyhodnotí, jestli auto rídí dedecek, kterému dovolí ujet na jeden olej 17000km, Mladíka s pedálem na zemi tam pošle za 12000km. Jinak výměna po ujetí 25000km je podle mě barbarství! Však vaše stará taky lépe vzdychá, když si ji kvalitně nalubrikujete:)
Já olej neměním vůbec a vůbec se o něj nestarám. Já chodím do servisu a tam vědí, co mají kdy udělat. Chodím tam dvakrát ročně a OK. Je mi u prdele, co kdy a kde vyměnili. Podepíšu, zaplatím, vypadnu. Jezdím tam na servis už 10 let a bez problému.
A ja měnim olej když je černej a smrdí :-D Což je v mé japonské benzínové 1.8 16V, která dostane ode mě na prdýlku, po cca 10 000-15 000km. V mamčinym autě takhle olej nevypada ani po 15 000km, ale tak stejně jede na vyměnu (pro jistotu) ;)
Hallo,mir hat jemand gesagt das das 0W-30 und das 0W-40 viel zu dünnflüssig ist und schlecht für den 320d. Daduch könnte was kaputt gehen und das beste Öl für das auto sei 10W-40 turbo öl. Der ist sogar ein Fachmann, da habe ich erst mal blöd geschaut und was spachlos. Also ich kann das nicht glaube und was sagt ihr dazu?
moj nazor je taky ze typ oleja a vymenu oleja urcuje vyrobca podla typu motora. kazdy motor je iny a nemozem do kazdeho motora pchat plnu syntetiku ked mi vyrobca urcil polosyntetiku.ja menim kazdych 15000km a to je uz olej dost prepaleny ale to moze byt zapricinene aj poctom kilometrov. 250tis km na 1,2 8v je ozaj dost.
ale v HDi mením každyých 20.000 km, podľa predpisu výrobcu, ale dávam orig. filtre, žiadne lacné napodobneniny. Je pravda, že na CAT / nakladači/ musím povinne posielať vzorku oleja na testovanie. V stroji vydrží cca 500 motohodín, čo je cca 30.000 km v osobáku. Olej CAT stojí cca 120 SKK/ 1 liter, motor od Mitsubishi, s turbom..., takže by som rád vedel, kde je ešte realita a kde už marketing.... V kamiónoch menia aj po 60.-100.000 km, vydržia 2-3 mil. km, ak máte väčší diesel v osobáku a nepreháňate to s max. otáčkami, nemá sa čo pokakať. P.S. Zatiaľ som nikdy nemal motorickú poruchu/ klop, kolop na drevo... /. Zato prkotín požehnane...
vymena oleje zalezi na typu motoru, vubec ne na typu oleje, pokud je motor konstruovanej na 12.000, tak at tam date sebelepsi olej, kterej vydrzi treba "100.000", tak po 12.000, bude zakalenej jako standartni olej. Nejlepsi co muzete pro svuj motor udelat tak pri vymene si kus odlej to sklenice a poslat ho na rozbor a oni vam reknou jestli se na ten olej da jeste jezdit ci nikoliv a tim si urcite presnej pocet km
Ájéé,další odborníci co si koupí drahý,silný auto a vědí o tom hovno. 20 000km je na jeden olej moc!Ať už je to long life nebo jiná sračka. Jestli k těm autům máte nějaké brožury tak si je přečtěte a dejte na rady výrobců!
Preco riesite syntetiku, resp. nie plnu syntetiku. Plno syntetickych olejov nie je az tak plnosyntetickych a v dnesnej dobe je to len marketing. Dolezite su vykonove a viskozitne parametre, ostatne nerieste. Osobne is myslim ze kompromis na kazdy olej je 20000tkm, ak je mineral a ma rovnake parametre ako tzv. plna syntetika je to jedno. To sa nestane, lebo ludia, aha, to je plna syntetika, to je naj. A 5w-40 nie je lepsi ako napr.5W-30, zalezi od pouzitia v aute, ale vacsinou 5W-40 skorej z degraduje, pretoze ma velky viskozitny rozsah.
Hoši vy ty motory za chvilku dokurvíte jestli to měníte po 25000 km!!To je prostě moc!Nejlepší interval je tak po 15000 km a nejlépe plná syntetika,já leju do svého auta taky plnou a měnim to po 10000 km to je prostě nejlepší,výměna oleje mě vyjde na 2000 kč i s filtrem,a to neni zase tak moc,když najezdim kolem 30000 km za rok.
chlapi lf tam nedavejte a nebo jo ale po 15000km to vymente delam auta nekolik let a videl sem dokurvene motory LF olejem nejlepsi je 5w 40 a po 15000ven.a motor najede o hodne vic bez problemu.olej nepodcenovat
menit olej po 25000 km je ja tak dost, aj ked je to long olej. Olej sa meni aj koli necistotam, ktore sa v nom nahramadia. A aj ked olej vydrzi spominanych 50000km je lepsie menit max po 15000.
Oleje jsou už dnes kvalitní a 50000 v celku v pohodě vydrží. Ale nevydrží to olejový filtr. Ten se zanese a přestane čistit. Podle mě je nejlepší kvalitní olej a servisní interval 15000. Navíc to cenově vyjde skoro stejně, neboť oleje LF jsou podstaťně dražší .
Já bych longlife tak nedramatizoval, používám ho u svého vozu. Oleje používané pro LF jsou absolutní špička a pokud by prodloužený interval kurvil motor, výrobce by ho nikdy neschválil. Mám MB 2,2 CDI a poprvé jsem měnil olej ve 48 000km, nyní mám nalítáno 140 000 a absolutní spokojenost. navíc je LF šetrný k životnímu prostředí, což je pro mě ještě větší priorita, než kus železa v motoru.
Pozor, oleje "longlife" je ten největší shit, co tam můžete nalít. Motor dostává takový záhul, že to hrozí vážným poškození. Mám E39 530d a měním po 10.000km, co mi bylo doporučeno, skrz životnost komponentů motoru. Těch 1.500kč zase není tolik, kolik stojí GO motoru nebo celý motor.
spotřeba pod 4,5l/100km to bych musel jezdit asi porad jen z kopce. Je pravda že jezdím z 90% město za 6,8. Mimo město jsem se nedostal pod 5l/100km a to i při opravdu spořivé jízdě. Před 2 měsícema jsem vyměnil 320d za 330Ci, sice jsem se spotřebou kolem 10l ale požitek s jízdy je nesrovnatelný. Auto opravdu jako stvořené pro milovníky sportovní jízdy v technických úsekách. Mohu jen doporučit
Výměna oleje po 25tis.km,není to moc? Co tam lejete? Mám E36 2,5TDS a uvažuji o E46, ale ty 2válce mi asi budou chybět. Se spotřebou souhlasím,nedávno jsem z Bratislavi do Přerova zajel za 4,4l, ale v noci s min.provozem a velmi piánko. Jinak kolem 7l.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 320
Šetrenie na nesprávnom mieste
V prvom rade si treba treba pred výmenou oleja uvedomiť, že počet odjazdených KM je orientačný. Veľmi veľa závisí od toho, či auto jazdí hlavne po meste, alebo po diaľnici. Takisto, či je to dízel (sadze ničia kvalitu oleja), alebo benzín. Maximálna životnosť Long Life oleja pre dizlové motory v našich podmienkách je: 20 000Km po diaľniciach, 15 000 kombinovaná a iba 10 000Km čisto po meste. Dôvodom, je zima. Všetci výrobcovia aut totiž odporúčajú skrátiť interval výmeny oleja, pokiaľ auto jazdilo V ŤAŽKÝCH PODMIENAKÁCH a za tú sa považuje aj jazda v zime!
29.03.2015 | 14:39:44 | Johnny | 188.167.45.* Reagovat
Mě auto žere olej tak litr na 100km tož ho neměním vůbec páč tam leju novej furt ))))))))))
26.08.2010 | 20:34:58 | hu Reagovat
CO TADY RESITE???
Pokud je mi známo, tak BMW E46 si samo řekne kdy chce do servisu na výměnu oleje. Samo si vyhodnotí, jestli auto rídí dedecek, kterému dovolí ujet na jeden olej 17000km, Mladíka s pedálem na zemi tam pošle za 12000km. Jinak výměna po ujetí 25000km je podle mě barbarství! Však vaše stará taky lépe vzdychá, když si ji kvalitně nalubrikujete:)
05.05.2009 | 00:04:34 | Reagovat
RE: CO TADY RESITE???
Presne tak ako hovoris....no vies mi povedat ako po vymene oleja resetujes to pocitadlo?
04.01.2012 | 12:42:53 | Janek | 95.103.213.* Reagovat
Já olej neměním vůbec a vůbec se o něj nestarám. Já chodím do servisu a tam vědí, co mají kdy udělat. Chodím tam dvakrát ročně a OK. Je mi u prdele, co kdy a kde vyměnili. Podepíšu, zaplatím, vypadnu. Jezdím tam na servis už 10 let a bez problému.
21.04.2009 | 08:26:16 | Reagovat
Volej vylej
A ja měnim olej když je černej a smrdí :-D Což je v mé japonské benzínové 1.8 16V, která dostane ode mě na prdýlku, po cca 10 000-15 000km. V mamčinym autě takhle olej nevypada ani po 15 000km, ale tak stejně jede na vyměnu (pro jistotu) ;)
21.04.2009 | 05:26:12 | Silentblock Reagovat
öl Wechsel
Hallo,mir hat jemand gesagt das das 0W-30 und das 0W-40 viel zu dünnflüssig ist und schlecht für den 320d. Daduch könnte was kaputt gehen und das beste Öl für das auto sei 10W-40 turbo öl.
Der ist sogar ein Fachmann, da habe ich erst mal blöd geschaut und was spachlos. Also ich kann das nicht glaube und was sagt ihr dazu?
22.02.2009 | 00:23:48 | Stephan Reagovat
vamena
moj nazor je taky ze typ oleja a vymenu oleja urcuje vyrobca podla typu motora. kazdy motor je iny a nemozem do kazdeho motora pchat plnu syntetiku ked mi vyrobca urcil polosyntetiku.ja menim kazdych 15000km a to je uz olej dost prepaleny ale to moze byt zapricinene aj poctom kilometrov. 250tis km na 1,2 8v je ozaj dost.
22.02.2009 | 00:00:42 | Dag22 Reagovat
No neviem kto má pravdu,
ale v HDi mením každyých 20.000 km, podľa predpisu výrobcu, ale dávam orig. filtre, žiadne lacné napodobneniny.
Je pravda, že na CAT / nakladači/ musím povinne posielať vzorku oleja na testovanie. V stroji vydrží cca 500 motohodín, čo je cca 30.000 km v osobáku. Olej CAT stojí cca 120 SKK/ 1 liter, motor od Mitsubishi, s turbom..., takže by som rád vedel, kde je ešte realita a kde už marketing.... V kamiónoch menia aj po 60.-100.000 km, vydržia 2-3 mil. km, ak máte väčší diesel v osobáku a nepreháňate to s max. otáčkami, nemá sa čo pokakať. P.S. Zatiaľ som nikdy nemal motorickú poruchu/ klop, kolop na drevo... /. Zato prkotín požehnane...
15.02.2009 | 12:06:04 | ľuboš Reagovat
mam 1.4 ciroen berlingo ma 298 000 km najazdních,každých 10 000 km bol meneí olej.ANI JEDNA INVESTICIA DO OPRAVY a slape ako hodinky
15.02.2009 | 11:32:08 | nostradamus Reagovat
vymena oleje zalezi na typu motoru, vubec ne na typu oleje, pokud je motor konstruovanej na 12.000, tak at tam date sebelepsi olej, kterej vydrzi treba "100.000", tak po 12.000, bude zakalenej jako standartni olej. Nejlepsi co muzete pro svuj motor udelat tak pri vymene si kus odlej to sklenice a poslat ho na rozbor a oni vam reknou jestli se na ten olej da jeste jezdit ci nikoliv a tim si urcite presnej pocet km
24.08.2008 | 15:37:48 | anttonio Reagovat
Ájéé,další odborníci co si koupí drahý,silný auto a vědí o tom hovno. 20 000km je na jeden olej moc!Ať už je to long life nebo jiná sračka. Jestli k těm autům máte nějaké brožury tak si je přečtěte a dejte na rady výrobců!
07.07.2008 | 12:04:08 | Tomáš Reagovat
Preco riesite syntetiku, resp. nie plnu syntetiku. Plno syntetickych olejov nie je az tak plnosyntetickych a v dnesnej dobe je to len marketing. Dolezite su vykonove a viskozitne parametre, ostatne nerieste. Osobne is myslim ze kompromis na kazdy olej je 20000tkm, ak je mineral a ma rovnake parametre ako tzv. plna syntetika je to jedno. To sa nestane, lebo ludia, aha, to je plna syntetika, to je naj. A 5w-40 nie je lepsi ako napr.5W-30, zalezi od pouzitia v aute, ale vacsinou 5W-40 skorej z degraduje, pretoze ma velky viskozitny rozsah.
25.06.2008 | 21:07:51 | olso Reagovat
30000
Vlastnim audi A4 a výmena oleja je po 30000KM a použivam plnu syntetiku a neviem na akom aute sa meni plna syntetika po 10000Km. to je nezmysel.
25.06.2008 | 20:05:02 | Reagovat
Hoši vy ty motory za chvilku dokurvíte jestli to měníte po 25000 km!!To je prostě moc!Nejlepší interval je tak po 15000 km a nejlépe plná syntetika,já leju do svého auta taky plnou a měnim to po 10000 km to je prostě nejlepší,výměna oleje mě vyjde na 2000 kč i s filtrem,a to neni zase tak moc,když najezdim kolem 30000 km za rok.
09.12.2007 | 16:55:20 | Tomík Reagovat
nelejte to tam
chlapi lf tam nedavejte a nebo jo ale po 15000km to vymente delam auta nekolik let a videl sem dokurvene motory LF olejem nejlepsi je 5w 40 a po 15000ven.a motor najede o hodne vic bez problemu.olej nepodcenovat
24.11.2007 | 23:23:25 | lukas Reagovat
menit olej po 25000 km je ja tak dost, aj ked je to long olej. Olej sa meni aj koli necistotam, ktore sa v nom nahramadia. A aj ked olej vydrzi spominanych 50000km je lepsie menit max po 15000.
20.11.2007 | 18:14:28 | Reagovat
Olej Longlife
Oleje jsou už dnes kvalitní a 50000 v celku v pohodě vydrží. Ale nevydrží to olejový filtr. Ten se zanese a přestane čistit. Podle mě je nejlepší kvalitní olej a servisní interval 15000. Navíc to cenově vyjde skoro stejně, neboť oleje LF jsou podstaťně dražší .
26.10.2007 | 23:59:23 | Yarda Reagovat
Já bych longlife tak nedramatizoval, používám ho u svého vozu. Oleje používané pro LF jsou absolutní špička a pokud by prodloužený interval kurvil motor, výrobce by ho nikdy neschválil. Mám MB 2,2 CDI a poprvé jsem měnil olej ve 48 000km, nyní mám nalítáno 140 000 a absolutní spokojenost. navíc je LF šetrný k životnímu prostředí, což je pro mě ještě větší priorita, než kus železa v motoru.
26.10.2007 | 22:07:10 | Paja Reagovat
olej
Pozor, oleje "longlife" je ten největší shit, co tam můžete nalít. Motor dostává takový záhul, že to hrozí vážným poškození. Mám E39 530d a měním po 10.000km, co mi bylo doporučeno, skrz životnost komponentů motoru. Těch 1.500kč zase není tolik, kolik stojí GO motoru nebo celý motor.
26.10.2007 | 21:46:51 | Radek Reagovat
mam E46 taky
spotřeba pod 4,5l/100km to bych musel jezdit asi porad jen z kopce. Je pravda že jezdím z 90% město za 6,8. Mimo město jsem se nedostal pod 5l/100km a to i při opravdu spořivé jízdě. Před 2 měsícema jsem vyměnil 320d za 330Ci, sice jsem se spotřebou kolem 10l ale požitek s jízdy je nesrovnatelný. Auto opravdu jako stvořené pro milovníky sportovní jízdy v technických úsekách. Mohu jen doporučit
26.10.2007 | 18:55:13 | mojito Reagovat
Mám E 46
jÁ MĚL VLONI DOKONCE 30000 LETOS RADŠI 25000,JE TO LEPŠÍ
26.08.2007 | 11:22:02 | dangers Reagovat
Výměna oleje po 25tis.km,není to moc? Co tam lejete? Mám E36 2,5TDS a uvažuji o E46, ale ty 2válce mi asi budou chybět. Se spotřebou souhlasím,nedávno jsem z Bratislavi do Přerova zajel za 4,4l, ale v noci s min.provozem a velmi piánko. Jinak kolem 7l.
08.08.2007 | 09:43:15 | Dandy1 Reagovat