Recenze BMW 320 d E46
“Absolutní spokojenost.”

Autor recenze: Bitman (21 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2000cm Stav km při koupi:93 000 km Stav km nyní:112 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 5,1 l/100 km Vloženo: 12. 8. 2006

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi 80 B4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím absolutně bez poruchy. Auto jezdilo do servisu jen na výměnu oleje a filtrů v intervalech 25 000km.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Záležitost pro fajnšmekry za cenu běžných aut! Nestárnoucí, originální design, špičková kvalita, nesrovnatelné jízdní vlastnosti. Umí rozbušit srdce i největším automobilovým puritánům. Perfektně čitelné, nutí si řidičovu soustředěnost, umožní to, co jiná auta ne, ale neodpouští chyby! Prostě BMW...

Doporučuju znalcům, ale nedoporučuju čistě prakticky smýšlejícím lidem. Není to žádnej stěhovák, ale auto pro radost z jízdy. Má tvrdší podvozek, ale v krizovce vás podrží na silnici. Tužší spojka, volant (sportovní auto), menší kufr.

Jezdím z 90% mimo město a není problém jezdit pod 4,5l nafty! Výkon 150koní!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 320

Vložit komentář

Šetrenie na nesprávnom mieste

V prvom rade si treba treba pred výmenou oleja uvedomiť, že počet odjazdených KM je orientačný. Veľmi veľa závisí od toho, či auto jazdí hlavne po meste, alebo po diaľnici. Takisto, či je to dízel (sadze ničia kvalitu oleja), alebo benzín. Maximálna životnosť Long Life oleja pre dizlové motory v našich podmienkách je: 20 000Km po diaľniciach, 15 000 kombinovaná a iba 10 000Km čisto po meste. Dôvodom, je zima. Všetci výrobcovia aut totiž odporúčajú skrátiť interval výmeny oleja, pokiaľ auto jazdilo V ŤAŽKÝCH PODMIENAKÁCH a za tú sa považuje aj jazda v zime!

29.03.2015 | 14:39:44 | Johnny  | 188.167.45.* Reagovat

Mě auto žere olej tak litr na 100km tož ho neměním vůbec páč tam leju novej furt ))))))))))

26.08.2010 | 20:34:58 | hu Reagovat

CO TADY RESITE???

Pokud je mi známo, tak BMW E46 si samo řekne kdy chce do servisu na výměnu oleje. Samo si vyhodnotí, jestli auto rídí dedecek, kterému dovolí ujet na jeden olej 17000km, Mladíka s pedálem na zemi tam pošle za 12000km. Jinak výměna po ujetí 25000km je podle mě barbarství! Však vaše stará taky lépe vzdychá, když si ji kvalitně nalubrikujete:)

05.05.2009 | 00:04:34 |  Reagovat

RE: CO TADY RESITE???

Presne tak ako hovoris....no vies mi povedat ako po vymene oleja resetujes to pocitadlo?

04.01.2012 | 12:42:53 | Janek  | 95.103.213.* Reagovat

Já olej neměním vůbec a vůbec se o něj nestarám. Já chodím do servisu a tam vědí, co mají kdy udělat. Chodím tam dvakrát ročně a OK. Je mi u prdele, co kdy a kde vyměnili. Podepíšu, zaplatím, vypadnu. Jezdím tam na servis už 10 let a bez problému.

21.04.2009 | 08:26:16 |  Reagovat

Volej vylej

A ja měnim olej když je černej a smrdí :-D Což je v mé japonské benzínové 1.8 16V, která dostane ode mě na prdýlku, po cca 10 000-15 000km. V mamčinym autě takhle olej nevypada ani po 15 000km, ale tak stejně jede na vyměnu (pro jistotu) ;)

21.04.2009 | 05:26:12 | Silentblock Reagovat

öl Wechsel

Hallo,mir hat jemand gesagt das das 0W-30 und das 0W-40 viel zu dünnflüssig ist und schlecht für den 320d. Daduch könnte was kaputt gehen und das beste Öl für das auto sei 10W-40 turbo öl.
Der ist sogar ein Fachmann, da habe ich erst mal blöd geschaut und was spachlos. Also ich kann das nicht glaube und was sagt ihr dazu?

22.02.2009 | 00:23:48 | Stephan Reagovat

vamena

moj nazor je taky ze typ oleja a vymenu oleja urcuje vyrobca podla typu motora. kazdy motor je iny a nemozem do kazdeho motora pchat plnu syntetiku ked mi vyrobca urcil polosyntetiku.ja menim kazdych 15000km a to je uz olej dost prepaleny ale to moze byt zapricinene aj poctom kilometrov. 250tis km na 1,2 8v je ozaj dost.

22.02.2009 | 00:00:42 | Dag22 Reagovat

No neviem kto má pravdu,

ale v HDi mením každyých 20.000 km, podľa predpisu výrobcu, ale dávam orig. filtre, žiadne lacné napodobneniny.
Je pravda, že na CAT / nakladači/ musím povinne posielať vzorku oleja na testovanie. V stroji vydrží cca 500 motohodín, čo je cca 30.000 km v osobáku. Olej CAT stojí cca 120 SKK/ 1 liter, motor od Mitsubishi, s turbom..., takže by som rád vedel, kde je ešte realita a kde už marketing.... V kamiónoch menia aj po 60.-100.000 km, vydržia 2-3 mil. km, ak máte väčší diesel v osobáku a nepreháňate to s max. otáčkami, nemá sa čo pokakať. P.S. Zatiaľ som nikdy nemal motorickú poruchu/ klop, kolop na drevo... /. Zato prkotín požehnane...

15.02.2009 | 12:06:04 | ľuboš Reagovat

mam 1.4 ciroen berlingo ma 298 000 km najazdních,každých 10 000 km bol meneí olej.ANI JEDNA INVESTICIA DO OPRAVY a slape ako hodinky

15.02.2009 | 11:32:08 | nostradamus Reagovat

vymena oleje zalezi na typu motoru, vubec ne na typu oleje, pokud je motor konstruovanej na 12.000, tak at tam date sebelepsi olej, kterej vydrzi treba "100.000", tak po 12.000, bude zakalenej jako standartni olej. Nejlepsi co muzete pro svuj motor udelat tak pri vymene si kus odlej to sklenice a poslat ho na rozbor a oni vam reknou jestli se na ten olej da jeste jezdit ci nikoliv a tim si urcite presnej pocet km

24.08.2008 | 15:37:48 | anttonio Reagovat

Ájéé,další odborníci co si koupí drahý,silný auto a vědí o tom hovno. 20 000km je na jeden olej moc!Ať už je to long life nebo jiná sračka. Jestli k těm autům máte nějaké brožury tak si je přečtěte a dejte na rady výrobců!

07.07.2008 | 12:04:08 | Tomáš Reagovat

Preco riesite syntetiku, resp. nie plnu syntetiku. Plno syntetickych olejov nie je az tak plnosyntetickych a v dnesnej dobe je to len marketing. Dolezite su vykonove a viskozitne parametre, ostatne nerieste. Osobne is myslim ze kompromis na kazdy olej je 20000tkm, ak je mineral a ma rovnake parametre ako tzv. plna syntetika je to jedno. To sa nestane, lebo ludia, aha, to je plna syntetika, to je naj. A 5w-40 nie je lepsi ako napr.5W-30, zalezi od pouzitia v aute, ale vacsinou 5W-40 skorej z degraduje, pretoze ma velky viskozitny rozsah.

25.06.2008 | 21:07:51 | olso Reagovat

30000

Vlastnim audi A4 a výmena oleja je po 30000KM a použivam plnu syntetiku a neviem na akom aute sa meni plna syntetika po 10000Km. to je nezmysel.

25.06.2008 | 20:05:02 |  Reagovat

Hoši vy ty motory za chvilku dokurvíte jestli to měníte po 25000 km!!To je prostě moc!Nejlepší interval je tak po 15000 km a nejlépe plná syntetika,já leju do svého auta taky plnou a měnim to po 10000 km to je prostě nejlepší,výměna oleje mě vyjde na 2000 kč i s filtrem,a to neni zase tak moc,když najezdim kolem 30000 km za rok.

09.12.2007 | 16:55:20 | Tomík Reagovat

nelejte to tam

chlapi lf tam nedavejte a nebo jo ale po 15000km to vymente delam auta nekolik let a videl sem dokurvene motory LF olejem nejlepsi je 5w 40 a po 15000ven.a motor najede o hodne vic bez problemu.olej nepodcenovat

24.11.2007 | 23:23:25 | lukas Reagovat

menit olej po 25000 km je ja tak dost, aj ked je to long olej. Olej sa meni aj koli necistotam, ktore sa v nom nahramadia. A aj ked olej vydrzi spominanych 50000km je lepsie menit max po 15000.

20.11.2007 | 18:14:28 |  Reagovat

Olej Longlife

Oleje jsou už dnes kvalitní a 50000 v celku v pohodě vydrží. Ale nevydrží to olejový filtr. Ten se zanese a přestane čistit. Podle mě je nejlepší kvalitní olej a servisní interval 15000. Navíc to cenově vyjde skoro stejně, neboť oleje LF jsou podstaťně dražší .

26.10.2007 | 23:59:23 | Yarda Reagovat

Já bych longlife tak nedramatizoval, používám ho u svého vozu. Oleje používané pro LF jsou absolutní špička a pokud by prodloužený interval kurvil motor, výrobce by ho nikdy neschválil. Mám MB 2,2 CDI a poprvé jsem měnil olej ve 48 000km, nyní mám nalítáno 140 000 a absolutní spokojenost. navíc je LF šetrný k životnímu prostředí, což je pro mě ještě větší priorita, než kus železa v motoru.

26.10.2007 | 22:07:10 | Paja Reagovat

olej

Pozor, oleje "longlife" je ten největší shit, co tam můžete nalít. Motor dostává takový záhul, že to hrozí vážným poškození. Mám E39 530d a měním po 10.000km, co mi bylo doporučeno, skrz životnost komponentů motoru. Těch 1.500kč zase není tolik, kolik stojí GO motoru nebo celý motor.

26.10.2007 | 21:46:51 | Radek Reagovat

mam E46 taky

spotřeba pod 4,5l/100km to bych musel jezdit asi porad jen z kopce. Je pravda že jezdím z 90% město za 6,8. Mimo město jsem se nedostal pod 5l/100km a to i při opravdu spořivé jízdě. Před 2 měsícema jsem vyměnil 320d za 330Ci, sice jsem se spotřebou kolem 10l ale požitek s jízdy je nesrovnatelný. Auto opravdu jako stvořené pro milovníky sportovní jízdy v technických úsekách. Mohu jen doporučit

26.10.2007 | 18:55:13 | mojito Reagovat

Mám E 46

jÁ MĚL VLONI DOKONCE 30000 LETOS RADŠI 25000,JE TO LEPŠÍ

26.08.2007 | 11:22:02 | dangers Reagovat

Výměna oleje po 25tis.km,není to moc? Co tam lejete? Mám E36 2,5TDS a uvažuji o E46, ale ty 2válce mi asi budou chybět. Se spotřebou souhlasím,nedávno jsem z Bratislavi do Přerova zajel za 4,4l, ale v noci s min.provozem a velmi piánko. Jinak kolem 7l.

08.08.2007 | 09:43:15 | Dandy1 Reagovat