Recenze BMW 320 Compact
“Nenápadné, úsporné, rychlé auto.”

Autor recenze: Janusz Hóta (23 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1995/diesel 6-ti kvalt Stav km při koupi:66 000 km Stav km nyní:69 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km Vloženo: 4. 5. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic 1.5 Vti (96) Mazda 323 F 1.8 (01) Honda Prelude 2.2 Vtec (97)

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Prasklá žárovka parkovacích světlometů.

Začinající povrzování zadní nápravy. (zatím, ale nic srcervoucího)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem si pořídil s ohledem na provozní náklady, sportovnější svezení a "lehkou" prestiž. Po BMW jsem již pokukoval delší dobu, ale většina aut byla v žalostném stavu. Verzi Compact byla zvolena z důvodu, pro mě, velice povedeného designu a celkově nižším cenám oproti klasickému sedanu nebo combi. (cca o 30000kč)

Moje vozidlo nemá velkou výbavu, chybí palubní počítač, CD přehrávač, litá kola... Zato se může pochlubit koženým 3ramenným volantem, Koženými M sedačkami, které poskytují řidiči dokonalé držení těla, bez omezování a bolestivých zad na dlouhé cestování. To se nedá říct o zadní lavici, která je přílš tvrdá a potrápí Vás nedostatkem komfortu. Variabilita sedadel postrádá bederní nastavení, mě vyhovuje to z fabriky.

Motor je velice povedený a díky 6-ti převodovým stupňům umí na dálnici při 150km/h jet pod 6l!!! což dokáže jen málo aut. Pružnost při akceleraci je ohromující v rychlostech nad 100km/h se dokonale projeví ohromný kroutící moment TDI a automobil letí jako střela k 220Km/h. Potom záleží na povětrnostních podmínkách, kam až se dostanete:)
Co se spotřeby týče, jezdím 70%město 25% dálnice 5% orksky a se svižnějším stylem jízdy mám 6.7l/100km

Rozjezdy, díky zadnímu náhonu, jsou velice příjemné a netrápí Vás, ani elektronický systém prokluzováním předních kol, jako u většiny TDi (Octavia, Fabia RS, Mondeo...) a proto si naplno vychutnáte plný výkon. Každé pozitivum je bohužel něčím vykoupeno. U BMW je to adheze za mokra, nemluvě na sněhu. Pak to chce velice opatrnou nohu a soustředěnost. Vaše bezpečí neustále střeží DSC, jež Vám pomáhá stabilizovat automobil na silnici, ale fyzikální zákony neukecá. Samozřejmě se dá vypnout a užít si náhonu na zadek v podobě driftování.

Je to moje první německé auto. Do té doby jsem byl pouze pro vozy japonské. Honda je dle mého nejlepší variantou mezi cenou, výkonem a radostí z ježdění. BMW je o kus dál, ale nechá si za to zaplatit vyšší pořizovací cenou, náhradními díly...

Automobil bych velice doporučil maminkám na nákup, jež ocení neokoukaný vzhled, ale na druhou stranu "závodníka" nezklame pružnost a vynikající jizdní vlastnosti. S autem jsem zatím velice spokojen. Pokud uvažujete o sportovnějším TDi okolo 200 000 tak musím BMW doporučit. Rozhodoval jsem se mezi Fabii RS, BMW 320d, Octavia TDI (PD) a jednoznačně vyhrál Compact:) Octavia má žalostný podvozek a při zavíráni dveří u Fabie RS Vám naskočí husí kůže z "laciného" bouchnutí dveří.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 320

Vložit komentář

spotřeba

S tímhle autem se dá jezdit pod 6l., když jedete cca.150-160km/h plynule. Nedávno jsem zkoušel spotřebu na dálnici Pha- Vel.Mez. Vynuloval jsem spotřebu a první třetinu jsem jel jako starý dědeček 120-130km/h-spotřeba 4,3-4,4l. Druhou třetinu 150-160km-spotř.5,4 a třetí část 170-200 i 220km- spotřeba final 6,1l. Samozřejmě že druhá a třetí část už skresluje do průměru, protože jsem potom nenuloval spotřebu, ale dá se to.

02.06.2010 | 11:31:18 | Lucas Reagovat

boze moj to co su tu za komentare :D ze C1 zere rovnako ked sa jazdi do 2000 ot. ako ked vytacas do maxima? damy a pani (skor damy) logicky ked idem 50 na stvorke a auto toci 1500 alebo ked to na dvojke drzim na 3500 vo fajnovom krutiacom momente, pripraveny v 5000 ot drbnut tam trojku, 90 stupnove zakruty so zatiahnutou ruckou, pretacajuce sa kolesa, zaradena dvojka a otacky na 5500? tak je rozdiel v spotrebe 0,8 litra? zaujimave. NEVIETE co ja agresivna jazda. ps a spotene htp ked mi jeblo na hlavu malo kratkodobu priemerku kludne aj 14-15.. si honite na tych autach jak keby ste ich mali mat cely zivot. aj tie spotreby najazdite 5 kilometrov za den a pocitate benzin na mililitre a vediete si evidenciu tankovania :DDD to je zivot.. nenudite sa obcas?

24.09.2009 | 13:54:12 |  Reagovat

escort

Já bych měl taky jeden poznatek. Dlohou dobu jsem jezdil escortem 1.8 diesel 51 kw. To auto jezdilo furt za 5 litrů. A proč? protože je to tak slabý, že skoro pořád se musí dávat plnej plyn, aby to trochu jelo. Ale ta spotřeba byla vždy max do 6 ti litrů! Když si to srovnám, tak myslím, že při stejném zrychlení bude žrát motor v BMW a jiných autech stejně, nebo mín! v escortu byl plyn na podlaze a v nynějším focusu 1.6 tdci 80 kw ho můžu mít v jedné třetině a bude jezdit stejně. Mám to vyzkoušený! a žere taky kolem těch 5 když takhle jezím. Když ale focuse provětrám naplno, tak si těch 8 vezme, ale při úplně jiným zrychlení a maximální rychlosti. S escortem se na 150 tachometrovejch mnohdy ani nedostanu (trvá to minutu!!!) s focusem mezi 20 a 25 vteřinamy.... Myslím, že takhle by to mohl pochopit každej!!!

24.09.2009 | 11:29:25 | pincek Reagovat

No ja jsem mel Golfa II. 1,6D a ten by jste nedostali nad 6-7 litru, kdyby jste se vsichni posrali.U nekterych aut to proste nejde ! Pri brutalni jizde kombinovane s jizdou brzda plyn jsem dosahl neco nad 6 litru.Takovych 10 litru v tom aute je nemozny ! A to jsem nejezdil nikterak pomaly, vesnice kolem 100, mimo kolem 130 a dalnice leckdy i 170 (vse tacho).Auto jsem dost trapil a to melo jen 60 koni.Ale svou praci vzdy odvedlo dobre.Na svou dobu super.

01.07.2009 | 18:32:30 | jamieson Reagovat

deo

mam to iste auto ale 1.8, 60%-okresky,30% -mesto,rest je highway, berie priemer 6.8-7 l/100 benzin , nervozne auto na 195/65,treba vymenit za širsie ,napisal si dobru recenziu

14.06.2009 | 09:28:24 |  Reagovat

Ja tomu verim , ze moze byt rozdiet iba 0,8l medzi normalnou jazdou a agresivnou ... Lenze normalna jazda je pri 60km/h a agresivna je pri 80km/h . Mam posranu Fabiu 1.4/16v 74kw . Je to podla mna velmi usporny motor , najazdil som s nim zatial 20tis. km a rozdiel medzi stýtami jazdy je rozhodne vecsi ako 1,5 litra . Pri normalnej jazde devätdesiatkou je spotreba 5 litrou ale pri 150 uz 7,5 litra a to je stale len kludna jazda , ked pokukujem po palubnom pocitaci .

18.05.2009 | 20:04:09 | Michal Reagovat

Nemusíte věřit, můžete i žasnout a polemizovat, ale netvrďte, že to není pravda, pokud jste nezkusili osobně. Ale není toto recenze na BMW compakt? Je opravdu hezké.

08.05.2009 | 20:49:56 | Standa Reagovat

To Anonym

Ani já nemám nic proti AX (měli sme ho v rodině, stejně jako 106 a 205), ale snažím se vám vysvětlit, že C1 je právě v tomto TOLIK rozdílná. Boří všeobecné zde uváděné mýty o nutnosti vysoké spotřeby. Opravdu, nemám důvod si nic vymýšlet, není zde podstatný rozdíl ve spotřebě. Stokrát jsem to zkoušel, ne abych snížil tu vyšší (5,2), ale chtěl jsem se dostat co nejníž při té opravdu úsporné a nudné jízdě. Prostě níž jsem se nedostal, než na 4,4. A víc než 5,2 taky ne na okreskách ani ve městě (i v Praze v kolonách). Jen na té dálnici při 160ti šla na 6-6,2, jak kdy - podle větru :-)

08.05.2009 | 20:46:55 | Major Reagovat

Len mi povedz, kde som napísal, že C1 nie je auto, ten AX som spomenul len kvôli spotrebe, že ani ten nechodí za 3 a podobné bludy (akých sa tu človek podozvedá). Proste nedá sa veriť, že medzi totálne nudnou jazdou a jazdou brzda - plyn je rozdieľ 0,8l. Pekne je to vidno práve na BMW- čkach, keď som sem-tam chodil s kamarátom na jeho 318 d, ten ukazateľ okamžitej spotreby bol stále s ručičkou za rohom, tuším to tam ukazovalo 20l/100km, keď človek ide totál, tak každé auto žerie aj trávu okolo cesty a je jedno, či je to 1,0 alebo 3,2 liter. To som vlastne chcel napísať. Nič proti C1, dokonca ani proti C2 a C3 nemám (vlastne proti žiadnemu Citrónovi) veď sám mám dva.

08.05.2009 | 20:31:16 |  Reagovat

Radek

Tedy naposled: To co popisuješ (roztahování kvaltů k omezovači pod plným plynem) je přesně to, čemu já říkám agresivní jízda. Zde platí co jsem řekl: Spotřeba kolem 5,2. Tak jsem totiž jezdil v době, kdy jsem měl auto po záběhu. Aby nezlenivělo :-) A s těmi 10 litry platí zde: Podle svého soudím tvého :-) Možná to platí o HTP, ale to je právě to, čím se od něho C1 tolik odlišuje. Stejný výkon (rychlejší zrychlení) při téměř poloviční spotřebě. Ahoj.

08.05.2009 | 08:42:08 | Major Reagovat

Majore, spotřebu 10L dostaneš prakticky z každýho benzínového motoru. Ať se ti to líbí nebo ne. Tady házíš rychlosti 170km/h apod., ale nejvíc to žere při akceleraci, nikoli při udržování rychlosti. Takže rozjížděj každej kvalt s plynem na podlaze k omezovači a opravdu se budeš divit, kolik si to vezme. Jestli se na to cítíš.

07.05.2009 | 22:16:32 | Radek Reagovat

Já to balím, je to o ničem. Dub zůstane dubem a hlupák hlupákem. Jen snad poznámku? Ještě vloni nikdo nevěřil ničemu z recenze C1. Teď už je dost lidí, kteří věří - protože už měli tu zkušenost. Za rok se tady sejdem v polemice o spotřebě. Čau tvrdolíni!

07.05.2009 | 21:29:58 | Major Reagovat

Svoro

No tos tomu dal korunu! Říkat že C1 není auto a pak sem tahat AX! Předpotopní vrak konstrukce z osmdesátých let! Ty jsi vůl!

07.05.2009 | 21:26:50 |  Reagovat

No dobre, ale bavíme sa o motore, nie o imitácií. Moja žena má Citroen AX, výkon 38 kW a 1,4 hladký diesel a spotreba 4-4.5 litrov. Ale čo je to za motor, naozaj vhodný maximálne behať po meste a hotovo (veď preto bol aj kúpený). Aspoň ho nepovažujem za auto, ale približovadlo. Tam nemá spotreba kde stúpnuť. Ale tie bludy, čo sa tu vyprávajú. Nehnevajte sa na mňa. Ale pri brutálnej jazde vydúcham 10l/100km aj z Peugeota 106 s motorom 1,0 l a to je svätá pravda a pre toho, čo tomu neverí, tak len toľko, že je debil. Pre Majora s Standu: videli ste už naozajstné auto? My ale víme o čem mluvíme
- to je čo, chodíte na aute s motorom, ktorý sa používa celé 20 storočie, proste ako ostatní, len to nechápete. Je to proste motor, ktorý je zastaralý a účinnosťou úbohý a hotovo, ale keď nie je nič lepšie vymyslené, tak môžeme byť radi, že máme aspoň toto. Ani ten AX nemá spotrebu 3,0 l/100km. To je hovadina. Poznám človeka, ktorý také auto mal a toto tvrdil, je to blbosť. To auto žerie okolo 4-4,5 l/100km. A to je pravda. Ak niekto napíše, že je to veľa, tak je blbec. HOTOVO. Známi má Audi A6 ( motor 1,9TDI starší model, motor sa dával aj do oktávie), spotreba je 5,7 l/100km v priemere reál, chodí aj za 5, ale vie potiahnuť aj 10 a to je reál. Nie odrbávanie, ako z niektorých príspevkov.

07.05.2009 | 20:53:23 | Svoro Reagovat

Radek

V případě tohotu vozíku je spotřeba bohužel nejvyšší při nejvyšší rychlosti. Ale při 150 ne, tam běží motor zlehka. Zřejmě nad 160 je už odpor vzduch tak velký, že je třeba jet víceméně na plný plyn (i když samozřejmě taky ne pořád - podle situace a povahy silnice). Ale i ta nejvyšší spotřeba je úsměvná a nějak moc mě netrápí. Spíš mám výčitky, že jsem na stejné množství paliva mohl dojet mnohem dál.

07.05.2009 | 20:37:17 | Standa Reagovat

I já jezdím denně 200 km, ale problém je v tom, že ty nejezdíš s C1. Také ti nic nebrání to zkusit. A 10 z něj nevymačkáš, ani když se pos...š. Fyzicky to prostě nejde. Ty vážně myslíš, že bych na to už dávno nepřišel? I kdybys zatáhl ruční brzdu, podhustil pneu a naložil ho, nemyslím, že bys na 10 vůbec dosáhl. Ale to je asi marný tady něco vysvětlovat. Jsou věci které znáte, a jsou věci které neznáte. Ty můžete poznat, anebo se tomu budete bránit. Jiná volba není. A přesvědčovat někoho, kdo a-priori odmítá uvěřit, je jako hrát s hluchoněmým tichou poštu.

07.05.2009 | 20:32:45 |  Reagovat

Jen pro pořádek, spotřeba nemusí být nejvyšší v maximální rychlosti.

07.05.2009 | 20:29:04 | Radek Reagovat

Santos Trafikante

Podle TP: Město 5,2 - mimo město 4,1 - kombinovaná 4,5. Skutečnost: Město 5,2 - mimo město úsporně 4,4, agresivně 5,2 - průměr - 4,8-5,2 podle stylu. Dálnice naplno 150-170 spotřeba největší - 6,2. Takže rozdíl 0,8 mimo dálnici, jak uvedeno dříve.

07.05.2009 | 20:24:00 | Major Reagovat

a c1 neni elektromobil ani ufo ani nic ine.. je to 150 rokov stary princip podpalovania a vybuchov benzinu. a mozte sa aj dosrat cim viac spalovacich cyklov tym viac benzinu zhori.. alebo c1 je vynimka?

07.05.2009 | 20:13:14 |  Reagovat

spotreba stupne max o 0,8?

daj mi toho citrona do ruk a vymackam z neho 10l na sto.. bez debaty. asi neviete co je to agresivna jazda. mozno jazdim ako idiot ale denne najazdim 200-500 km. a tvrdenie ze auto pri kludnej jazde zozerie tolko ako pri agresivnej je prinajmensom smiesne. ani smiesne nieje. je trapne. to auto ma co v technicaku? kombinovana s. 4l, 90kmh- 4l. mesto - 4l ?

07.05.2009 | 20:04:02 | santos traffikante Reagovat

Luboš

Víš Luboši, já plně chápu, že tomu 0,8 nevěříš. Taky jsem nejdříve nevěřil. Ale je to tak. Je to právě to, co toto auto tolik odlišuje od ostatních. To, čím je jiné, a co nikdo jiný nepozná. Nemusíš věřit, ale netvrď že je to lež, nebo hloupost. Půjč si ho v salonu Citroen, na dva dny a jezdi. Hoň ho po okreskách jako závodník (dost si to užiješ) najezdi třeba 200 km a jdi natankovat. Potom to samé udělej, ale stylem jízdy "dědeček v klobouku". Rozdíl poznáš u pumpy. Do té doby netvrď nic co nevíš. Jo, a vyjde tě to levněji, než někomu kupovat auto :-)

07.05.2009 | 19:52:31 | Standa Reagovat

Anonym 16.07

Neporovnávám s ničím. Navíc jak uvedeno níže, je to auto nenormální, které vlastně neexistuje. Neporovnávám, jen uvádím skutečnosti. A že jsou tak odlišné od ostatních a pro většinu neuvěřitelné? Asi právě proto, že není normální. A co je vlastně normální? To, na co jste zvyklí. časem si zvyknete, že leccos nemusí být tak jak je, ale může být i jinak. Tedy někteří. Ti, kdo se stále drží svého, nezjistí nikdy nic.

07.05.2009 | 19:46:34 | Re: Reagovat

Luboš

Ano pane luboši, při rychlosti vlaku nad 30 km/h se všichni cestující udusí. Země je placatá a slunce se točí okolo ní. I toto jsou překonané, ale dlouho tvrzené názory "vědců", stejně jako ty vaše. To co tvrdíte, jsou jen samé staré, dávno překonané Mýty, které možná platí pro zastaralé a konstrukčně už překonané motory. A to, že se stále používají na tom nic nemění. Když to lidé zaplatí, proč ne?

07.05.2009 | 19:43:10 | Major Reagovat

Súdruh Major, zapíšte

si aj mňa do spolku debilov..., keď už tomu velíte... . P.S. Rozdiel v spotrebe medzi úspornou jazdou a jazdou ostrejšou, je min. 100 %. Kto tvrdí opak, tak jazdí bicyklom, alebo nikdy poriadne nejazdil.
Na 406 aj za 4,1 l/100 km -podotýkam plnú nádrž po SK!! Nie iba 20 km dole kopcom, ale aj 7,9-8 pri dupaní. S 2,2 HDi na 607 4,6 l/100- plná nádrž po SK, ale aj 9,6 l/100 km, po SK. 0,8 l je vtip roka... Na Audi 6, benzín sa dalo za 8,5, ale aj za 16-18....Iba toľko.
Na požičanom W Polo 1,4 benzín po Kanárskych ostrovoch od 4,9 -9,5, serpentíny nepustia. Na 3.0 Teranno, od 10,5 -25 ?

07.05.2009 | 18:11:03 | ľuboš Reagovat

HAHAHA C1 neni auto ale decky kocarek. Jak to mozes porovnavat s normalnyma autama? Porovnavaj si to s motorkou alebo se smartem.

07.05.2009 | 16:17:04 |  Reagovat

Mal som Tatru 815 a keď sa jej uvalilo tak zobrala aj 60 litrov. Tak neviem čo tuná rešíte so spotrebou. Nie je možné, aby si akýkolvek motor zobral menej ako 50 litrov, ked sa mu uvalí. Kto tvrdí, že sa dá jazdit za 12 litrov je kokot pojebaný. To nedokáže žiaden motor!

07.05.2009 | 09:05:14 |  Reagovat

Major

Nechej toho Majore, jejich nevědomost jim nevezmeš, jednoduší lidé berou vše jednoduše. Po svém. Oni ať si jezdí a tankují jak chtějí, dokonce to mohou velké většině ostatních naservírovat jako daný a neměnný status. My ale víme o čem mluvíme, a komu se to nelíbí, může s tím nesouhlasit, může se vztekat, přesvědčovat a vysvětlovat, ale nemůže to změnit. Časem na to přidou. Každý génius je za svého života nepochopen a zatracován :-))

07.05.2009 | 09:01:20 | Standa Reagovat

Radek, Svoro

Je tu ještě nějaký další debil, se kterým nelze diskutovat, nebo jen vy dva? Bez urážky.

07.05.2009 | 07:28:33 | Major Reagovat

To Svoro

Obávám se, že buďto Major neví, jak vypadá agresivní jízda nebo si neumí spočítat spotřebu. Bez urážky.

06.05.2009 | 23:18:02 | Radek Reagovat

30 príspevkov v diskusií o ničom. Čo od tých áut pre Boha chcete? Ono by bolo naj, keby autá chodili za 2l/100km, ale tak to nie je a s týmito motormi ani nebude. Keď ste tak lakomí a nechce sa Vám tankovať, tak chodievajte peši alebo na bicykli. Riešiť spotrebu a pod. veci. Veď predsa viem, do čoho pri aute idem a naťahovať sa 5 alebo 6 litrov na 100km a nedaj Bože 7 !!! Len sa z toho neposerte a ak áno, tak hurá na bicykle. Mal som Hondu 3,2 V6, spotreba bola pri hladkaní plynu okolo 8,5-9. Normálne okolo 10-12 a keď sa jej uvalilo, myslím že 16-20 nebol problém. Ale raz je to auto a čo od neho mám asi tak očakávať? A ak má niekto rozdieľ medzi totálne nudnou jazdou a brutálnym šlapaním na krk max. 0,8l/100km, tak má asi v hajzli lambdu alebo niečo iné a motor ide stále na núdzový režim. Lebo je to blbosť. Aj to "dokonalé" TDi nechodí stále za 5. A nech mi nikto nepovie, že pri totálne debilnej jazde brzda-plyn, neprekročí hranicu 7l/100km. To je taká blbosť, až dverami búcha. Veď sa pozerajte na to, čo píšete. Sorry za dlhší príspevok, ale normálne som sa vytočil, mám totiž tiež takého známeho, ktorý stále kecá len o spotrebe, spotrebe a spotrebe, auto má dokonca na plyn a nikdy nebude spokojný. Fakt nechápem, čo od tých áut chcete.

06.05.2009 | 22:16:22 | Svoro Reagovat

Anonym

Vítr v nádrži? No jak komu.

06.05.2009 | 21:30:07 |  Reagovat

Radek

A ještě detail: Ten rozdíl 2 litry je jen při jízdě po dálnici, když to rozbalím a jedu co to dá (170 po rovině, 140 do stoupání). Jinak rozdíl mezi sebevražednou agresivní a úspornou jízdou mimo dálnici je jen 0,8 litru. Psal to tuším ve své recenzi Standa (nebo u P107-již nevím), že ho to samotného překvapilo. Že není třeba nějak moc se snažit o úspornou jízdu, protože rozdíl oproti svižné jízdě je zanedbatelný.

06.05.2009 | 21:27:16 | Major Reagovat

Pro neinformované.Ono existuje také něco jako aerodynamický odpor.

06.05.2009 | 21:25:33 |  Reagovat

Tak nevím,kde se dá jet u nás na dálnici plynule 150km/h.Jelikož někteří řidiči nepoužívají zpětných zrcátek.Takže urputné brždění na nějakých 120 a opětovné zrychlování udělá vítr v nádrži.

06.05.2009 | 21:20:24 |  Reagovat

Luboš

Nepotřebuji vám vůbec nic dokazovat. Mám ho a směju se vašim názorům. A moc mě to baví (hlavně u benzinky).

06.05.2009 | 21:07:01 |  Reagovat

To je hezké, jak majitelé žravých aut považují všechna auta za žravá, majitelé těžkých aut ta lehká za nenormální, a majitelé technologií devadesátých let považují to své za nejmodernější. Doba jde dopředu, hmotnost se odbourává, spotřeba snižuje, technika se o překot vyvíjí, požadavky na auto se mění. Kdo tohle nepochopí, je bohužel mimo. Za pár let nám bude připadat spotřeba 5 litrů neskutečně velká a Major třeba bude nadávat někomu kdo bude tvrdit, že mu auto jezdí za 3 litry. Tak zklidněte hormon pánové všeználci.

06.05.2009 | 21:03:11 |  Reagovat

Pre Anonyma Mladý

mozog:)): Ak dokážete, že Vám auto pri 150 km žerie 7 a menej, som Vám ochotný kúpiť auto. Samozrejme, po riadnom premeraní, napr. Slovdekrou. Okamžite toto auto od Vás odkúpi hoc. automobilka. Anonym 17:38: Čítaj poriadne: až potom napíš niečo. Dík.

06.05.2009 | 20:59:36 | ľuboš Reagovat

Radek

Proč jsi neustále tak vyhraněný: "Žádné", nebo "normální". To žádné víš sám, které je, je jich vyrobeno 300 000 ročně, těch "žádných", a jestli je normální nebo ne, to zaplaťpanbu nezáleží na tobě. Já tím nenormálním autem jezdím k Shellce a nenormálně tankuju cca 25 litrů po každých nenormálních 500, někdy 650 km, najetých po dálnici D8. Někdy jedu nenormálně 130, jindy nenormálně 150-170, (podle tacho). A toto žádné a nenormální auto mě vozí už 3 roky denně. A vozí mě stejně, papá stejně, jestli váží 850 kg, nebo 1250 s obsazením. Je mu to jedno. Je totiž nenormální a navíc ještě žádné :-)

06.05.2009 | 20:57:18 | Major Reagovat

To Major

Kolik váží C1 a 320d? Který normální auto má mezi ekonomickou a agresivní jízdou brzda/plyn rozdíl max. 2 litry? Žádné. I slavné TDi jede při úsporné jízdé 4L, při agresivní min. 7L, čili skoro 2x tolik. A o tom to je.

06.05.2009 | 19:59:22 | Radek Reagovat

tak by ma zaujimal presne typ auta a motor

06.05.2009 | 19:21:44 |  Reagovat

Radek

Ty hybridy jsou zatím spíš plácnutí do vody. Viděl jsem kdysi test hybridu Toyota, a měl udávanou spotřebu "JEN" cca 6 litrů. To mi přijde za ty prachy kolik to stojí úplná pitomost. Za 6 jede každej solidní diesel a dobrý moderní benzín. Ten hybrid je zřejmě tak těžký, že polovinu výkonu spotřebuje na vlastní hýbání sám sebou :-)) Tudy asi cesta nevede. Zatím.

06.05.2009 | 19:20:07 |  Reagovat

Jistě, každé auto je konstruované jinak a nelze je srovnávat mezi sebou. Jako že když tohle a tohle žere tolik, tak tamto musí taky, jinak to NEJDE. Blbost. Jsou dnes již auta, která umí dát za málo peněz víc muziky. Jsou auta, která nejsou tak citlivá na změny rychlosti resp. sešlápnutí plynu jako jiná. Mám auto, kde rozdíl mezi naprosto hladkou, úspornou jemnou jízdou a brutálním krupetem na plno je 2 litry. Nejnižší 4, nejvyšší 6. Ta šestilitrová mě tak nevadí jako to, že pod 4 se dostanu jen vyjímečně. Sakra, když to potřebuje naplno tak málo, proč to bere na lehtání plynu "tolik"?

06.05.2009 | 19:17:22 | Major Reagovat

Moje Berlingo 1,9 D zralo stale 6 litrov, ale stale aj pri 150 kmh. Proste stale.

06.05.2009 | 19:00:41 | Lakas Reagovat

oprava

Možná by to chtělo jet trvale touto rychlostí alespoň 200km.... .

06.05.2009 | 18:14:18 | Radek Reagovat

Při 150km/h bude 6L žrát leda hybrid. Majitel octavie TDi (jak jinak) jede při 130km/h za cca 5.5L, tudíž vzhledem k tomu, jak roste spotřeba (co 10km/h o cca1L)ve vyšších rychlostech je 6L při 150km/h nesmysl. Možná by to chtělo jet trvale touto rychlostí alespoň 200km/h, nikoli se plazit 100km/h za 4L. Dále je dost známé, že ve vyšších rychlostech na dálnici je větší objem hospodárnější.

06.05.2009 | 18:13:12 | Radek Reagovat

to by ma zaujimali Lubosi ako malu grcu to mas a aky motor vtom mas ked jazdis za 4 litre. Pri 150tke ten motor ci mas maloobjemovy, alebo nieco vecsi bude brat svoje, mozes sa aj posrat za 6 litrou dlhodobo nepuojde, jedine z kopca.

06.05.2009 | 17:38:19 |  Reagovat

Luboš starý mozek

Jak pro koho, vole. Kdyby mi auto žralo 7 ekonomických litrů, hodím ho ze skály, dinosaure.

06.05.2009 | 15:35:34 |  Reagovat

150 nie je 130, to je dosť

veľký rozdiel. Neverím, žeby Nemci zle merali. Ono totiž PRESNE merania nie je o pocitoch... . Pokiaľ si to naozaj presne neodmeriate, neuveríte. V reálnom živote dnes nemáte šancu stlačiť na plyn a cca 100-200 km ísť 150+ 5-7 % nyvyše, korigujúc chybu tachometra. Takže, pokiaľ to presne neodmeriate, nezistíte. Ale spotreba okolo 7 litrov je super ekonomická.

06.05.2009 | 14:03:39 | ľuboš Reagovat

Sklon dálnice:-)

Tak na dálnici z kopce to bere 5,3 - 5,7 l a kolik do kopce? :-) Sorry, nemusíte odpovídat, vím asi, jak jste to myslel, jen jsem se dobře pobavil:-) Jinak mám 1,6 TDCi, 66 kW a ta spotřeba 4,2 l není ani u mě problém, dokonce z části po dálnici mi to po vyjetí celé nádrže vyšlo na tuto spotřebu, ale dlouhodobě je to spíše o něco více a záleží na stylu jízdy a dost na poměru dálnice(rychlosti na ní) a ostatních komunikací. V zaměstnání jezdím Octavií I 1,9 TDi, 66 kW a ta spotřeba je o trochu větší než u 1,6 TDCi, zase to o trochu lépe táhne(1,9 TDi), ale zase má větší zpoždění po sešlápnutí plynu a hrozně to "chrochtá". Ovšem při 180 km/h je zase úspornější 1,9 TDi, zaručeně :-) Ta octávie má také lehce přes 200.000 km(r.v. 2005) a nevím, jestli je to vydařený kousek, ale drží se statečně, žádné závady nad plán výměny spotřebního materiálu :-)

06.05.2009 | 12:08:07 | r Reagovat

Spotreba

Zdravím,
ja jazdím na Octavii 1,9TDi 66kW r.v. 2003 s najazdenými 205.000 km pokľudnou jazdou (90-100km/h) po okreskách a cez pár dedín (+ brzdenie motorom) za 4,2 l / 100km s vypnutou klimatizáciou. Jedná sa o voz pravidelne servisovaný, nezhumplovaný a zachovalý. Nakoľko dodržujem rýchlostné obmedzenia, tak pri 130km/h na diaľnici sa dá jazdiť za 5,3 - 5,7 litra, záleží od sklonu cesty. Takže spotreby uvedené dotyčným recenzistom by som bral ako veľmi reálne, ak sa šetrí, dá sa jazdiť veľmi úsporne. Dlhodobo sa ale takýto štýl jazdy nedoporučuje, takže čas od času je potreba poriadne prehnať voz...

06.05.2009 | 11:44:25 | Peter Reagovat

Luboš

Autobildu se nedivím. Němci nejsou zrovna mistři ekonomických motorů :-) a některé věci jsou jim asi vzdálené. Neupírám jim schopnost vyrábět kvalitní, silné a luxusní vozy, ale co se úsporných motorů týká, to je pro ně zatím španělská vesnice (Polo, Lupo, motory ve Fabiích, Seatech - o spotřebě pod 5 litrů si mohou nechat zdát).

05.05.2009 | 21:35:40 | Karel Reagovat

Luboš

Tak že je v Autobildu pozdravuju. A tobě přeju, aby ses už brzo dostal ze zajetí svých zkostnatělých bludů. Mimochodem, přes 6 litrů jsem se já ještě nikdy nedostal, snad jen při "závodnickém" stylu jízdy kdysi dávno. Jízda po dálnici při 150 je o pouhém udržování této rychlosti lehkým a přerušovaným dotykem na pedál. Alespoň u mého auta. Už nějaký rok jezdím po dálnici tímto stylem za 5,4, mimo dálnici za 4 litry normálním tempem (90-110). Sice to sem nepatří, jde o jiné auto, ale reaguji na tvou větu že "žiadne, ešte raz ŽIADNE auto nemože ísť 150 za 6 litrov. Jsi na omylu a v zajetí svých již překonaných mýtů.

05.05.2009 | 21:32:28 | Standa Reagovat

Nechcem sa dohadovať,

ale ak by ste si sadli dvaja, napichli na prietokomer/ PC/, tak sa aj v C 1 budete čudovať... . Myslím, že už boli niekde testy, od 150 km/h nahor už všetky autá brali nad 7 litrov. Myslím, že to bol Auto Bild.

05.05.2009 | 21:18:14 | ľuboš Reagovat

Luboš

Ano, máte pravdu. Pod 6 litrov to pri stopadesátce nejde s žádným, opravdu ŽÁDNÝM autem. Ani s C1, ta si vezme 6,2 :-))

05.05.2009 | 20:34:22 | Karel Reagovat

Pri 150-tke pod 6 litrov,

cha-chá.... Ale dá sa to ospravedlniť chýbajúcim PC. Inak, na 100 %, ŽIADNE, ešte raz, ŽIADNE auto nejde pod 6 l paliva pri 150-tke. Ale inak fajn autíčko. Nech Vám slúži k spokojnosti.

05.05.2009 | 20:15:58 | ľuboš Reagovat

Maminkám na nákup bych doporučil něco s automatem, nikoli diesel s 6-kvaltem.

05.05.2009 | 19:51:05 | Radek Reagovat

TOO: VIK
Omlouvám se, že jsem Vás sklamal:( tenhle článek je pouze můj suběktivní pocit z automobilu, samozdřejmě za velice krátkou dobu. Jelikož se tak trochu živím ježděním a můžu srovnávat z široké škály automobilů, budu si stát za svou recenzí a nevidím v ní nic nesmysluplného.

05.05.2009 | 19:17:02 |  Reagovat

Nerozumím

tomu co zde básník chtěl vyjádřit, za 3 měsíce najel 3 tis.km a píše recenzi o skvělém BMW pro maminky, to tedy dost dobře nechápu, k čemu ropáka když téměř nejezdí?Mám osobní zkušenost s BMW 530d ale vzhkedem k tomu, že mám najeto s tímto vozem asi 20 000 km netroufnu si napsat recenci, myslím, že by bylo lepší uvežejnovat recenze, které jsou smysluplné

05.05.2009 | 19:05:27 | VIK Reagovat

Takze k nicemu:)

05.05.2009 | 16:01:25 |  Reagovat

Octavia má skvelý podvozok z Golfa, len je naň trochu priveľká.

05.05.2009 | 15:37:34 | Angel_M Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • BMW 320