Rok výroby:2002Typ motoru:1995Stav km při koupi:132 000 kmStav km nyní:151 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:15. 10. 2010
-po 4000km odešlo turbo po dlouhé rychlé jízdě (+/-200km/h cca 2hodiny) -po dalších 4000km odešly 2 vstřiky - divné zvuky ze zadní nápravy (velice těžko diagnostikovatelné - neoravitelné)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svého prvního Compacta jsem recenzoval na tomto serveru 4.5.2009, takže pořád platí co jem napsal. O měsíc později jsem dobře prodal a pořídil si ještě jednoho - lépe vybaveného - pro mě hezčího.
Bohužel jsem nevěděl, že to bude problematický kousek. Ze začátku se mi z něj při pohledu do zpětného zrcátka kouřilo (viditelné pouze večer pokud za mnou jelo svítíci auto) předchozí Compact to dělal taky tak jsem doufal, že je to OK, nicméně po ostřejší jízdě se auto přeplo do bezpečnostního módu a po 5 km se rozsvítila žlutá kontrolka oleje, za 1 km jízdy dolito 2l oleje. pokračoval jsem dál asi 5km a znova. Následovalo vypnutí motoru a odtahovka. V servise nové turbo za 28000:( plus práce a nová hadice intercooleru + filtry odvětrání klíkovky tj: 35000kč sakum prásk s prací. auto jelo parádně, ale pořád kouřilo, což mš lehce znepokojovalo, neboť jsem kouřivost připisoval unavenému turbu, ale s novým to dělalo pořád... Čekal jsem co se objeví a průser na sebe nenechal dlouho čekat.
Vibrace motoru na volnoběh, diagnostika, přepady a byly z toho nové dva vstřiky - 19000kč
Celý natěšený, že autičko bude již v pořádku jsem se těšil na noční projižďku, kde k mému zděšení asutíčko po sešlápnutí zakouřilo jako prpek námořník:(
Dle diagnostiky vše OK, výkon taky v pohodě, neškube, neklepe, necuká... jenom si pod plynem ve většich otáčkách zakouří. Bohužel nerad, ale budu muset nadále čekat co se "vysere" neboť si říkám, když jsem již nasypal 54000 do oprav, byl by velice neekonomický prodej....
tak držte palce ať to jezdí nadále bez problému a pokud někdo má zkušenosti s tímhle problémém, rád si poslechnu jeho názor.
suma sumárum: Trefil jsem třeba na špatný kousek, o který se předchozí majitel (mimochodem nechtěl se mimosoudní cestou žádným způsobem podílet na opravách, takže z toho ještě bude dohra) příliž nestaral, byť auto má řádně vyplněnou servisku BMW a zprostředkovatelem prodeje byl autorizovaný servis BMW. Nicméně bacha všeobecně na diesely - jejich opravy jsou drahé a komentáře typu "starší diesel se nikdy nevyplatí" již neberu na lehkou váhu. Konkrétně motor z 320td mě zatím docela zklamal a aní jeho 110kw/330Nm a zrychlení z 0-100 za 8.7s mi asi nevyváží nejistotu, kterou mi auto zprostředkovává. Přeci jenom BMW má být pro radost z jízdy...
Snáď máte pravdu, možno bývalý majiteľ bol na auto pes
a nestaral sa..:((. Ale aj už u nás sa dajú obísť servisné úkony:)). Jednoducho v servise mi urobia výmenu oleja, filtrov, ale do knížky sa nepíše nič:)). Príp. sa píše každá 2-3 návšteva... VŠETKO sa da, keď sa chce...akurát, že BMW, posledné modely majú pamäť na km, takže tam neviem, ale staršie typy nie je problém "upraviť":((
Auto stočené nebylo... Prodával ho origo autoservis BMW a mělo řádně vyplněnou servisku + nahlížel jsem chronologicky do provedených oprav (všechny byly u jednoho dealera BMW od 2002 do 2010, faktury, rozsah prací atd. atd...) nemám strach z toho, že bylo stočené.
130.000 km pri kúpe, tak zjem kefu..:(( Pekne, poctivo stočené, baj očko 300-400.000 km.... Ale verím, že bolo za dobrú cenu:)) P.S. Dám dobrú radu: NIKDY nepredávajte auto, ktoré poznáte a je dobré... Na svojej herke mám okolo 330.000 km, už som aj špekuloval, že ju vymením, je dosť ťažké nájsť niečo lepšie, lebo má prakticky plnku, ale keď som ju porovnával s mladšími, s "poctivo" najazdenými" 30-100.000 km, tak jediný rozdiel bol v tuhosti podvozku, už sa mi opäť ozývajú tyčky stabilizátora / po cca 120.000 km/ majú nárok, možno tlmiče, ale motoricky NEBOL ROZDIEL...V jednom prípade, 170 PS /biturbo/ bol lenivší ako moja 136 koňová...., asi turbo, alebo nejaká chyba, neviem, ale na tachometri bolo asi 50.000 km.../607/
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 320
Snáď máte pravdu, možno bývalý majiteľ bol na auto pes
a nestaral sa..:((.
Ale aj už u nás sa dajú obísť servisné úkony:)). Jednoducho v servise mi urobia výmenu oleja, filtrov, ale do knížky sa nepíše nič:)). Príp. sa píše každá 2-3 návšteva... VŠETKO sa da, keď sa chce...akurát, že BMW, posledné modely majú pamäť na km, takže tam neviem, ale staršie typy nie je problém "upraviť":((
30.10.2010 | 23:07:36 | ľuboš Reagovat
Stočené neblo
Auto stočené nebylo... Prodával ho origo autoservis BMW a mělo řádně vyplněnou servisku + nahlížel jsem chronologicky do provedených oprav (všechny byly u jednoho dealera BMW od 2002 do 2010, faktury, rozsah prací atd. atd...) nemám strach z toho, že bylo stočené.
30.10.2010 | 22:06:44 | Jao Reagovat
Nechcem byť pesimista, ale ak má toto auto
130.000 km pri kúpe, tak zjem kefu..:(( Pekne, poctivo stočené, baj očko 300-400.000 km.... Ale verím, že bolo za dobrú cenu:))
P.S. Dám dobrú radu: NIKDY nepredávajte auto, ktoré poznáte a je dobré... Na svojej herke mám okolo 330.000 km, už som aj špekuloval, že ju vymením, je dosť ťažké nájsť niečo lepšie, lebo má prakticky plnku, ale keď som ju porovnával s mladšími, s "poctivo" najazdenými" 30-100.000 km, tak jediný rozdiel bol v tuhosti podvozku, už sa mi opäť ozývajú tyčky stabilizátora / po cca 120.000 km/ majú nárok, možno tlmiče, ale motoricky NEBOL ROZDIEL...V jednom prípade, 170 PS /biturbo/ bol lenivší ako moja 136 koňová...., asi turbo, alebo nejaká chyba, neviem, ale na tachometri bolo asi 50.000 km.../607/
18.10.2010 | 21:51:46 | ľuboš Reagovat