Rok výroby:1989Typ motoru:2494cm3 - M20B25 - R6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:7. 4. 2009
Na autě mi prasklo těsnění hlavy válců, prasklo vahadlo sacího ventilu a dokonce se utrhla převodovka ze silentbloků..(toto se nestalo najednou :-D) To bylo ale způsobeno tím, že jsem s ním trénoval drift. Kdybych s ním jenom normálně jezdil a občas někdě přidal plyn, abych uslyšel tech krásný orchestr 6 válcového motoru, věřím, že by závady tohoto charakteru přišly mnohem později. Preventivně jsem vyměnil rozvodovou sadu, olej, vodu, brzdovou kapalinu atd..
Dále jsem na podvozku vyměnoval čepy a silentbloky ramen, kvůli značnému opotřebení. Dále různá těsnění a podtlakové hadice v motoru, tyto motory mají všeobecně problém s chodem na volnoběh. S ohledem na jejich stáří bych jim to odpustil.
Z těch nepodstatnějších věcí to byla výměna ventilátoru topení.
Na závěr musím říct, že mne to auto nikdy nikde nenechalo, dojelo domů jak s přelomeným vahadlem, jen na 5 válců, tak jen na dvojku s urvanou převodovkou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak, začal bych jízdními vlastnostmi. Kvůli těžšímu motoru je auto, když si nedáte pozor a jedete do zatáčky bez předchozího přenesení váhy dopředu, nedotáčivé. Musí se s tím člověk naučit jezdit. Potom nabízí skoro motokárové jízdní vlastnosti.
Ve driftech sedí krásně, ale je pravda že jsou tam snížené pružiny a samosvorný diferenciál.. s originálním podvozkem jsem neměl tu čest se nějak více projet ve smyku..
Na cestách po okreskách či po dálnici je to i po těch letech super vůz, motor skoro neslyšíte a pokud ho chcete slyšet tak jen stačí šlápnout na plyn a vychutnávat si ten lahodný zvuk. Spotřeba je tady dle rychlosti 8,5 - 16 L / 100km. Tento starý mazlík udělá pořád ještě tachometrových 240 km/h.
Město (Praha) se mi díky větší spotřebě (okolo 12-14L) a tvrdému podvozku v tomto voze nelíbí.. Na popojíždění v zácpách 325i určitě není.
Kufr je normál velký na kombíka. Auto je jen s mírnou korozí na lemech a dveřích.
Tady bych závěrem dodal že je to parádní auto, ale musí se člověk nebát občas trochu ušpinit a těžko může počítat že by to auto bylo bez investic.. většina dílů už má životnost u konce. Takže se o auto musíte opravdu dobře starat a pak Vám bude sloužit ještě dlouho..
Ahoj , jen sem se te chtěl zeptat na ceny Nahradnich dilu u e30 325í, Např : čepy silentbloky,ložiska kol, brzdove destičky, rozvody, tesneni hlavy ,vyfuk, atd,, jen tak orientacne co budes vedet z hlavy dik
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325
Ceny ND ?
Ahoj , jen sem se te chtěl zeptat na ceny Nahradnich dilu u e30 325í, Např : čepy silentbloky,ložiska kol, brzdove destičky, rozvody, tesneni hlavy ,vyfuk, atd,, jen tak orientacne co budes vedet z hlavy dik
27.07.2009 | 01:14:37 | Rostik Reagovat