Rok výroby:1995
Typ motoru:325tds 2.5l turbodiesel
Stav km při koupi:351 000 km
Stav km nyní:362 600 km
Způsob řazení:manuál
Status vozu při koupi:ojetý
Jak dlouho auto používáte?
5 měsíců
Palivo:
Diesel
Průměrná spotřeba:
7 l/100 km
Vloženo:
8. 8. 2008
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325
Neco za neco
Ahoj, taky bych se rad podelil o zlusenosti, koupil jsem tedeeso za 40tis, bez koroze, motor v dobrem stavu, auto melo najeto 334tkm, samozrejme vzdy pocitam se vstupni investici, ta byla cca 8tis to by se dalo, spojkovy valecek sekle DO mrtvy altik apod. Na to jak je to stare auto, se nemusi vubec stydet za vykon je to velmi vykone auto, octavia 2009 1,9 tdi od matky absolutne nestiha, jenze pri kazdodennim jezdeni tohle auto zkratla potrebuje peci, za rok v tom mam 50tis, kazdopadne 70% auta je nove od brzd, pres hlavu motoru baterku podvozek oleje filtry vodni pumpa chladic sahara je toho strasne moc, co me mrzi je interier ktery neni v tom stavu, ale tento rok uz budu shanez kuzi takze tenhle neduh vymizi, ohledne koroze, 36tky reznou na klasickych mistech, rizikove jsou blatniky, vika kufru, a prahy, na ty vzdy davat dobry pozor protoze jak potom nacne rez i stredovy prah tak to jsou teprv trable, spotreba se mota okolo 8litru na 100, .. 2,5litr 23let starsi myslim ze to neni takova katastrofa, kdyz je auto plne nalozene spotreba nezna rozdil to je treba fajn, a kdyz se snazim jet velmi usporne tak na plnou se da najet 740km to taky jakztakz jde, kazdopadne co je excelentni je chovani motoru, zvuk a prubeh jizdy, miluju to auto, jestli ma nejaka automobilka slogan radost z jizdy tak se muze jit schovat a jedine bmw ho muze opravdu nosit, v zime staci jezdit opatrne, naucit se jak se chovat ve smyku a neni problem, tohle auto je jak krasna zena, jak se chovas k ni, tak se ona bude chovat k tobe
06.08.2017 | 10:18:36 | Daniel | 188.95.127.* Reagovat
Bmw 325Tds
I s plnou nádrží a dvouma lidma vzadu se dá 325Tds v zatáčce na dešti utrhnout ) s autem je i sranda :)
09.07.2015 | 17:55:30 | pety325 | 78.156.145.* Reagovat
zdaravim mam dotaz ted jsem dostal bmw 325 td (e36) a jede jen kdyz je v nadrzi vic jak tricet litru tak me zajma zda je nadrz delena a je tam precerpavaci cerpadlo tudiz si to bere jen z jednoho laloku je to mozne? diky :)
30.11.2014 | 20:31:19 | Marek | 89.24.211.* Reagovat
Žhavící svíčky.
02.07.2011 | 05:32:03 | Reagovat
Od kdy má Diesel svíčky !? Navíc když to koupíš po praseti, tak se nemáš čemu divit.
02.07.2011 | 01:15:40 | Reagovat
Kašli na to, 405 T/turbo/16 4x4 nepozeraj na wikipédii, je to KLASICKY sedan s cca 200 PS, ktorý sa dá vyladiť k 280-300..., je to vylepšená verzia M16, žiaden "špeciál"...., ale "tatkovské" auto.
Ale stále som mal na mysli 405 1,8 TD...,/r.v.88/, na ktorú sa bmw 3 324 d, ani TD vôbec nechytalo...
A aby si to chápal s tým raketoplánom: ja som ho neriadil, tak, ako si Ty nešoféroval 405...:)), kapišto?
A už toľko "negúgli", nie je to žiadne Písmo sväté..., ale veľa hlúpostí.
Mimochodom, v 88 sa začala s obrovskou slávou vyrábať Š Favorit, ešte dobre, že tu bola Železná opona, lebo iba blázni dokázali na Favorita nocovať pred Mototechnou, pchať úplatky!!:((ľuboš
16.05.2011 | 21:56:24 | Reagovat
To luboš
Ano přesně tak v 88 byl trojkový. Žralok né, ten byl o deset let zpátky. Žraločí masky měli pětkové řady, ale poslední kousky.
Tak BMW diesel má takovou charakteristiku, že se s ním řadí jako s benzínem, protože diesla v BMW můžeš tahat až k omezovači aniž by ztrácel výkon. Ty motory to nesnesly a praskaly jim hlavy bohužel. Ostatní diesly v konkurenci byly prostě blbuvzdorné a kolem 4tisíc jim docházel dech teda nevím jak na tom byly common raily od Fiatu...
Měl jsem 2,5TDSko, je to stejný jako 2,4TD, rozdíl jen v mechanickém čerpadle, obsahu a řemenu, sání a intercooleru. Ale charakteristika stejná, taky jsem si to při koupi porovnával.
Tvoje 405 co říkáš závody v americe do vrchu Peak něco jsem si vygooglil byl speciál, ale tak extrémní!!! No nic kašlu, nebudu už obhajovat 20letého křápa, co se hodí tak do vrakoviště nebo do muzea. :D
Jinak v Tatře jsem seděl, Mazdu 626 jsem řídil v rodině byl to 2.0 Coupé z 88 nebo 89, na plyn, červený interiér jo a jak jak jsem mu otevřel dveře, tak to divně zpívalo, myslím, že kdybych s ním jezdil trvale, tak by mi to lezlo na nervy :D.
Jestli ty znáš raketoplán hm nevím. :o) Asi si tím projde každý, ale mě už to nebaví, ty motory a ty auta. Kdysi jo, měl jsem možnost, dělaly se u nás závody, mistrovství republiky a já chodil mezi vozidly zadarmiko dělat pořadatele, jen abych si pokradl nějaké ty nálepky, plakáty a okoukal auta motory a pokecal s šoféry autogramy atd. Čoveče viděl jsem závodních aut jako hodně, ale žádná 405 tam fakt nebyla, nevím teda. :/
206 je fajná, jen má špatnou převodovku, taky jsem v tom jel. :o)
16.05.2011 | 21:34:54 | svlastik Reagovat
svlastik: ty už radšej nič nepíš, lebo máš problém POCHOPIŤ písaný text:((
Ako "znalec" áut by si mal vedieť, že v roku 88 bolo bmw 324 td a d... ešte s 2 pármi guľatých svetiel-žralok?, nepoznám typové označenia, ale NIKDE som nepísal, že sa jedná o auto z obrázka.
A Tvoja hláška, že bmw diesel má "charakteristiku benzínu"..daj si ju zarámovať, alebo venuj svojmu ošetrovateľovi, lebo si akurát POPREL zákony fyziky:))
Ozaj, a tá "ťažkotonážna 405" vyhrala v USA legendárne preteky do vrchu a taká 405 T 16 4x4...., mňam, ale to by som už chcel od Teba stráááášne veľa:))
206 je fajn akurát tak riadením, inak MIZERNA a záludna na ceste,
ale 405 bola doslova pre NADŠENYCH vodičov, v dobrom stave/skoro "nová" so 120.000 km, bola po takej Tatre 613, či Mazde 2.0 benzín 86 priam BALZAMOM..., ale Ty si ju riadil, rovnako ako ja raketoplán...
P.S. 405 bola ľahšia ako dnešná Fábia...a bmw 324td z roku výroby 88 /?/ natrhla zadok ešte aj pri cúvaní...
16.05.2011 | 20:17:53 | ľuboš Reagovat
svlastik: ty už radšej nič nepíš, lebo máš problém POCHOPIŤ písaný text:((
Ako "znalec" áut by si mal vedieť, že v roku 88 bolo bmw 324 td a d... ešte s 2 pármi guľatých svetiel-žralok?, nepoznám typové označenia, ale NIKDE som nepísal, že sa jedná o auto z obrázka.
A Tvoja hláška, že bmw diesel má "charakteristiku benzínu"..daj si ju zarámovať, alebo venuj svojmu ošetrovateľovi, lebo si akurát POPREL zákony fyziky:))
Ozaj, a tá "ťažkotonážna 405" vyhrala v USA legendárne preteky do vrchu a taká 405 T 16 4x4...., mňam, ale to by som už chcel od Teba stráááášne veľa:))
206 je fajn akurát tak riadením, inak MIZERNA a záludna na ceste,
ale 405 bola doslova pre NADŠENYCH vodičov, v dobrom stave/skoro "nová" so 120.000 km, bola po takej Tatre 613, či Mazde 2.0 benzín 86 priam BALZAMOM..., ale Ty si ju riadil, rovnako ako ja raketoplán...
P.S. 405 bola ľahšia ako dnešná Fábia...a bmw 324td z roku výroby 88 /?/ natrhla zadok ešte aj pri cúvaní...
16.05.2011 | 20:17:53 | ľuboš Reagovat
To Luboš
Ty jsi tak zpeugeotovaný až je to děs,. Víš ty vůbec co porovnáváš? BMW E30 že je těžká kráva a nedrží v zatáčkách?
Podívej se na dřívější doby na statistiky a kolonky vítězů při závodech do vrchu a závodech na okruzích, když mi nevěříš.
E30 M3 je ikona a ani tehdy vyráběné 4x4 nebyly v té době pro ní žádný soupeř. Takové EVO a WRX mohly jen tiše závidět jak BMW E30 drželo na silnici.
Co je v dnešní době se nedá srovnat kdysi, ty auta byly od sebe daleko daleko rozdílnější jako teď.
Porovnáváš slabou 1,8TD s 2,4TD rozdílný motor kubatury někde o 600ccm. Charakteristika motoru Peugeotu 1,8TD byla v maximu někde mezi 2,5-4tisíc ot. U BMW začíná náběh už od 2,2 a končí u 5,7 tisíc otáček. Ty jsi nikdy v BMW diesel neseděl bo nevíš, že diesel od bmw už 30 let má stejnou charakteristiku jako benzín. Proto než to dovedli k dokonalosti bylo časté praskání hlavy. BMW E30 bylo trošku náročnější na údržbu, ale protože to byl ryze sportovní vůz.
Do E36 viz tenhle obrázek se nikdy nedával motor o takovém obsahu tedy 2,4, teda nevím o tom a nikdy jsem to neviděl takže vím o čem mluvíš a co srovnáváš.
Těžkotonážní 405, která si k závodům do vrchu ani nečuchla vůči častému vítězi E30, kterou překonala v zatáčkách a v té době s nadsázkou leda formule, nebo auto za takovou částků, že nemělo smysl to nasazovat do závodů a nebo lepší řidič.
Pak uběhlo já nevím snad pět let a nastoupily v 95. povedené WRX.
Peugeoty co já vím, tak začaly válet až po WRX ale modely 206 a to jsme někde snad u roku 2000.
Nějaká 405 a sportovní jízda, si děláš opravdu srandu ne. :D
16.05.2011 | 06:34:42 | svlastik Reagovat
Nepísal som nič o zvuku, alebo čiernom dyme...Jednoducho, 405 v dobrom stave, rok v.88, rozbila hrdé báwo na padrť. Jedno, či to bolo BMW 324 D, bez turba, 6 valec, s podobným výkonom, alebo 85 kw 324 TD/1,8TD 405 mala 66 kw./samo, bavíme sa o rokoch výroby okolo 88-90/
Ale bola ľahšia asi o 250-300 kg. Takže tam, kde som na kľukatej ceste mohol využiť menšie zotrvačné sily, okolo osi vozidla... sa BMW iba trápne snažilo zamaskovať svoju hmotnosť.
Potom sme si vymenili autá, lebo som si myslel, že spoločník iba nevie jazdiť, ale tam, kde sa 405 iba pretiahla zákrutami, tam na BMW to bolo o život...., pretože ťažký predok a zadný náhon na naše mizerné cesty....nemá šancu, rovnaké to bolo aj s 85 kw 324TD.
Jedine stíhal na rovine, na diaľnici som nemal šancu pre zmenu ja, ale ZABAVNEJŠI bol rozhodne Peugeot 405. Jedine si netrebalo všímať slabé brzdy a rozsýpajúce sa plasty...V tej dobe /1992/ prišli prvé W s priamym vstrekovaním, 66 kw, taký W Passat stál cez 950.000 KČS, t.j.. 8-10 3-izbových bytov...., ale jazdne to bola bieda, hlučné a spotreba bola rovnaká ako na 1,8 TD PSA.
Ak by sa Peugeot vrátil 20-30 rokov späť a vyrábal opäť autá pre vodičov, s vynikajúcim riadením, ľahkým ovládaním...tak tie mizerné prevodovky, olejničky/ kvapká olej zo všetkého:))/, slabé brzdy mu veľmi rád odpustím..
15.05.2011 | 21:59:54 | ľuboš Reagovat
To lubos
No tak jestli to natrhlo prdel, jak píšeš, tak to musel být vylágrovaný motor. BMW motory se od 324TD chovají jinak než ostatní diesly. Po 5 minutách to prakticky neslyšíš. Ostatní TD klasicky bouchají a po ránu třeba probudí celý blok.
Jak to nešepotá, já tomu říkám takové to brumlání, tak to s výkonem klasického BMW pak nemá nic společného. Navíc BMW černě nehulí, to je prostě vadný motor vstřiky nebo turbo.
15.05.2011 | 21:28:36 | svlastik Reagovat
20:24:majkys: zdĺhavé štartovanie za tepla znamená iba jedno: Čerpadlo, ale NIE palivové čaká istá smrť...:))
P.S. 405 natrhne zadok/vulgárne povedané/ BMW aj o 20-50 koníkov silnejšie..., osobne vyskúšané.
405 TD mala okolo 1.050 kg, taká 324 D, alebo 324 TD...porovnávam ROVNAKY dátum vzniku... nemala nárok.
15.05.2011 | 21:03:38 | ľuboš Reagovat
TDS
Patrně se tu ten týpek už neukáže, protože při tomhle stavu se mu to muselo samosebou začlo pomaličku srát. :D
Čerpadlo vstřiky, turbo, hlava všecko hezky jedno po druhém. A pak chvilku klid jak se nezačal opotřebovávat podvozek. :D
Rozhodně nedoporučuju BMW diesel. Ale člověk pokud chce šetřit, tak si to nevymluví a musí si tím hold projít sám. :o)
15.05.2011 | 20:48:52 | svlastik Reagovat
z vetšinou tu napísanou musím len suhlasit sam vlastnim 325tds asi 5rokov a som plne spokojny čo sa tyka motora a jazdnych vlastnosti akurat z koroziou je to zufale tu sa z takym peugeotom 405kou nemôže zrovnavat.
to okno stalo sa aj mne a to asi 600km od domova jednoducho som strhol tapacirovanie a okno podoprel kusom palice z najbližšieho kríčka (ved kto by potreboval okno ked ma klimu :D) a takto jazdil asi rok :) potom som si priamo v bmw predajni kupil plastovu kocku ktora to sklo zdviha za cca 1euro a po asi hodinke nadavania sme to dvaja ludia nahodili :) spatne startovanie za tepla signalizuje zhoršujuci stav palivoveho čerpadla, tiež mi to roby ale zatial stale funguje a to som najazdil okolo 70 000 km.
v sučastnosti uvažujem o kupe noveho(staronoveho) auta a jednoznačne budem opet voliť BMW aj napriek nazorom ludi. uvažujem 530d E39 čo bolo a je aj v sučasnosti nadpriemerne auto.
15.05.2011 | 20:24:20 | majkys Reagovat
BMW 325 E36 6v 141KW
Tak já mám tohle autíčko a není nic lepšího! A kdo tu bude brečet o spotřebě tak ať jezdí v nějké 1,2 HPT.
Já jezdím tak 10-14 ale za 14 mě nikdo nepředjede, a vůbec mě to nevadí.
Shrnutí za cenu 25000 což jsem ho koupil ale od lichváře co ho měl jak zástavu je to super, zajel jsem s tím do servisu tam mi řekli že za tu cenu je to nejlepší kup co jsem mohl udělat!
A abych si koupil nějakej krám což je pro mě vetšina aut z japonska , rumunska, a tak to nejsem blázen!
BMW vřele doporučuju!!!!!
06.01.2011 | 22:32:48 | Edward Reagovat
Páni, báwo stočené na 361000 km. Obvykle se to stáčí tak na půlku - no, kvalitní auťák, jestli ještě jezdí :o)
06.01.2011 | 17:56:33 | Itall Reagovat
Zdarec všem,na sníh je nejlepší 4x4,ten,kdo jí nemá,tak je nejlepší přední náhon + manželka/přítelkyně,která pomáhá tlačit zezadu... :-)))
06.01.2011 | 16:54:11 | Jirka KOPR Reagovat
Na sneh je jednoznačne lepšia predkolka..., na zľadovatelej ceste ani nehovoriac. Na suchu a vode je to vyrovnané, resp. na suchu je takmer ideálna zadokolka.
Nehovoriac o tom,že musí byť veľmi dobrá hlbka vzoru, inak vôbec nedrží.
/fungovalo by to, ak by to malo motor vzadu, ako )Skoda 100-130.., či Porsche:))
06.01.2011 | 16:47:09 | ľuboš Reagovat
Milý ohone,
se zadním náhonem se teprve ukáže, jak kdo umí jezdit (především v zimě). Měl jsem Sierru v kombajnu a no problem sníh - nesníh, jen se tomu nesmí šlapat na krk jako kdyby hořelo.
06.01.2011 | 16:08:27 | Vašek Reagovat
měl jsem hranatou trojku z roku 1990, ale benzín 2.5, šestival. byl jsem spokojenej a pyšnej na to, jaké to bylo dělo. Pak si kámoš koupil kadeta GSI se 150ps a drbal mě, kde se mu zachtělo. hlavně v kopcích jsem ztrácel. on to honil za 10 litrů a já tak za 18litrů na sto. od té doby mě na BMW přešla chuť.
06.01.2011 | 09:17:07 | Reagovat
zadní náhon
Zadní náhon jsem měl, a jsem rád že už nikdy mít nebudu. Ford transit, ford sierra. Vyjet prázdný kopec na sněhu-nemožno...Takže kdyby bavoráka, tak jedině s označením X...
06.01.2011 | 09:08:38 | Reagovat
BMW
Ja sem pred dvoma mesicma kupil BMW 325 TD r.v.97 najezdil sem zatim neco okolo 2000km a zatat uplna spokojnost.Je to komfortne navikove vozitko a vzdy sa tesim na jazdu na nem.Dufam ze mi bude dlho sluzit.
06.01.2011 | 00:04:25 | Boris Reagovat
Super auta
TDS u BMW 3řady jsou držáky první třídy,vydrží najet opravdu vydatnou porci kiláků.Doporučil bych hlavně na dlouhé cesty!
16.05.2009 | 18:25:12 | jirka Reagovat
souhlas
Mám stejný typ E36 a můžu jenom potvrdit Vlastikovi postřehy. Auto je vynikající i na jeho věk. Je spolehlivé a skvěle se s ním jezdí. Někdo říka, že zadní náhon je k ničemu, ale to může říct jenom člověk, který ho neměl. Když s ním člověk umí jezdit a nešlape tomu v zatáčkách na krk, tak se s tím jezdí skvěle i v zimě. Jezdím každý rok do Itálie na hory a nikdy nebyl problém. Můžu doporučit tento vůz. Jeho motor je velmi slušný a spolehlivý.
11.03.2009 | 11:20:19 | slaytenic Reagovat
kvalita
Plne súhlasím s Ivanom. Žiaľ je to holá realita aj u nemeckých značiek a v Nemecku vyrábaných autách.
10.08.2008 | 18:05:23 | Sven Reagovat
bawor
ja to vidím tak že v tej dobe sa zameriavali hlavne ta kvalitu aby maximalne uspokojili zakaznika, vrátane aj iných výrobcov... Dnes je situácia úplne ina, hlavné je aby bol dobrý design a aby to bolo čo najlacnejšie, kvalita zaostáva u vela značiek...
10.08.2008 | 11:45:51 | Ivan Reagovat
Já
s tebou plně souhlasím. Také mám BMW e36, ale benzíňáka, 318i rv. 97. Plná spokojenost. Mám ho dva roky, jezdím denně do práce za kombinovanou spotřebu 7,5l, někdy i méně, kromě kravinek se nic důležitého nekazí. Na technické mi předevčírem řekli, že to mám v rychtyku a auto mi bude ještě nejméně šest let dobře sloužit. Bavoráky jsou držáky, známá věc a při alespoň základní údržbě vydrží dlouho. A ta jízda, úplně se vždy těším. Raději ojetého bawora, než nějaké nové pseudoauto. :-)
10.08.2008 | 10:10:17 | luky Reagovat
RE: Já
Pardon ale .....osobne by som si ani vo sne nedovolil porovnavat akykovek Peugeot s akymkolvek BMW....a uz vobec nie tym 405. Moj ty boh.....
28.12.2012 | 23:53:53 | Mairee | 178.40.220.* Reagovat