Rok výroby:1994Typ motoru:2498Stav km při koupi:218 000 kmStav km nyní:249 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:28. 6. 2009
Za teplého motora dlho štartuje. Kúrenie sa samovoľne zapína (manuálne ovládanie kúrenia). Strešné okno sa otvorí len vtedy, keď ono uzná za vhodné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je veľmi pohodlné s dobrými jaznými vlastnosťami. Je živé, výborná stabilita a vyváženosť. Žiaľ tieto vlastnosti vzápätí zneguje fakt, že keď auto treba naštartovať, keď je zohriate na prevádzkovú teplotu, treba štartovať aj 10 a viac sekúnd. Keď chytí, vyvalí sa z výfuku kúdol dymu. Túto záležitosť rieši na diskuznom fóre mnoho nepokojných majiteľov BMW s motorom 325 a 525 TDS. Záver je taký, že po cca 200.000km vstrekovacie čerpadlá strácajú tesnosť a pri teplom motore, keď sú zväčšené vôle v čerpadle je problém so štartovaním. Vyrieši to (snáď) investícia do repasu, alebo zakúpenie nového vstrekovacieho čerpadla, čo nie sú zanedbateľné položky. Som veľmi sklamaný, pretože BMW som kupoval v domnení, že značka, ktorá má zvuk, by mala mať aj kvalitu. Myslel som si, že BMW má vyššiu kvalitu, ako autá, ktoré poznám, čo majú kamaráti a známi - Ford Orion 1,8D 420.000km bez opravy motora a čerpadla (štart a jazda bez problémov), VW Transporter 2,5TD 430.000 (taktiež motoricky bez problému) a je toho viac... Ak sa niekto rozhodne kupovať diesel od BMW, nech ho dobre odskúša, zahreje, nechá aspoň 5min postáť s vypnutým motorom a potom vyskúša štartovať. Ja som dôveru k tejto značke stratil.
Sice vlastnim 325 Tds rocnik 1996,ale.....nemozem povedat po zleho slova.Bohuzial,kvantum tychto vozidiel su dovozovky,skladacky a vseijake strasidla na torych sa vyhonily mlady chlapci co chceli urobit dojem na dievcata.Mam verziu touring,nove bolo predane na slovensku a byvaly majitel sa onho staral,takze som mal naozaj stastie.Ziadna dovezena skladacka a poctivych 285000 na tachometry.Len dobre skusenosti kedze to nieje prve bmw ktore vlastnim a poznam majitelov ktory maju cez 500000 a veselo jazdia dalej.Takze...drzim palce a hlavne nekupit prvu poumyvanu kravinu ktoru za obru cenu zbadas.A zabudol som na zaver....studeny...teply start......na jeden brnk.
Je to hezky,co si napsal,ale je to zároveň dosti protiřeční.Tohle nedělají jen Slováci,ale maj to dosti v oblibě i Češi. Napsal si,že Slováci kupují olítané sračky a pak odsuzují celou značku.Tohle dělají i Češi.Nic proti vám fandům BMW,ale vy i Fanoušci koncernu Vw takto odsuzujete Automobilky jiných výrobců na základě mylných zvěstí.Vy Bawermeni by ste nejradši strhli kůži z člověka,kterému BMW nesedí a napíše o tom špatný koment,ale děláte to samé a je jedno,jestli to je Čech,Slovák atd.
Bratr má 325 tds r.v.94 105 kW najeto přes 400 000 km a nemůže si ho vynachválit i přesto že také měl problém s naftovým čerpadlem.Ale odpustil mu to za to co jinýho auto dokáže..perfektní jízdní vlastnosti,ostré řízení,skvělé držení stopy skvělý vzhled a perfektní spolehlivost vzhledem k tomu že auto dostává dost zabrat,je to prostě držák!Motor kapitola sama pro sebe...vytáčí se jako benzíňák,má nádherný zvuk,tdíčka V6 110 kW si brácha dává každý den a to si nedělám legraci!TDS je první sportovní diesel své doby,nikdo na začátku 90 let neměl takový výkonný diesel,který má šťávu,jako má BMW!Vlastní auto který bych jako další chtěl je BMW 330d E46,nyní se vozim v Toyotě ale i s tou jsem spokojen.
Pokud koupite naftove BMW, ktere ma najeto pres 200000, tak s tim musite pocitat. Na bezne jezdeni mam E46 320D, ktera je naprosto spolehliva, ale na blbnuti jsem poridil pekne 325TDS E36 a jine se tomu nevyrovna. Melo najeto neco malo pres 200000, ale bylo za dobre penize. Musel jsem ovsem delat komplet motor, nove turbo,...... BMW je podle me nej auto, ale pokud chcete spolehlivost, tak nesmi mit najeto vice jak 200000
No ja mam toto auto asi rok a tiez som mal tento problem tak som sa rozhodol zainvestovat do repasu a v zarnovici mi to urobili za zhruba 180E. teraz auto startuje na jedno pretocenie motora....ci je teply motor alebo nie...
Slovaci asi velmi daju na image ... ovsem potom cakaju od auta kvalitu (ja tiez). Je to vidiet v pristupe k praci (naplati na 100%). Napr VW zavod ma najvyssiu kvalitu prace z koncernu, preto sa tam robi Q7, Tuareg, Cayenne apod. Inak x25TDS su zname problemami aj v DE. Ono ani dieselova modla TDI nie je bez problemov. Dnes je to o inom.
Chlape, je treba si uvedomit, ze BMW z roku 1994 bude mit neco za sebou.Koupil jsi ojetej pekac, stava se.Jinak me trochu prekvapuje ze chlap, ktery uz ma po ctyricitce si koupi takovy auto (ovsem nic ve zlem).Ja bych si na tvem miste koupil asi Audi A4 1,8T.Dneska uz neni tak drahe a jako auto to neni spatny.V Passatu ktery vlastnim, to jede slusne, v A4 jeste lepe.Pokud dobre trefis, udelas dobre.
tedy nic proti slovákům, ale přijde mi ze na auta si tu stezuji pouze obcane slovenske republiky. navic kdyz se na nejakou takovou recenzi kouknu tak zjistim ze si koupili totalne olítané vraky a pak brecí ze se jim to sere a odsuzujou celé znacky. vsem tem doporucuji aby si nekdy koupili nové/zánovní vozidlo a pak at pisou recenze na to jaké to auto ve skutecnosti je. budou prekvapení!
Auto s veľkou pravdepodobnosťou nemalo najazdených viac, ako je na tachometri. Celková opotrebovanosť nenasvedčuje, že má nabehané viac. Je možné že ho mal v zahraničí nejaký dôchodca, pretože jeho stav je super, okrem toho čerpadla. Bolo dovezené z Nemecka, ja som ho kúpil od dovozcu.
Přetěsnit čerpadlo nestojí přece takový ranec. Jinak je celkem obvyklé koupit si takové auto, které jsem schopen "uživit". Největší nemoc tohoto motoru je hlava, která u vás je evidentně bez problémů. Špatný starty můžou způsobovat i sjetý vačky, ale to by blblo i za studena. BMW točí ročně minimálně 40.000km, čili nemusím být geniální matematik, abych zjistil, že má na krku půl melounu. 200.000km je pro jakýkoli dieselový motor nic.
Tak nie som si isty ci ten baworak nemal stocenych aspon 200 000 km.... lebo 12 rocne turbodieselove auto (ked autor kupoval) a malo by najazdene len 218 tis km? Lebo majitelia turbodieselov jazdia spravidla dost vela.... a ja poznam dieselove baworaky,k t. jazdia uz cez 300 tis km a nic im neni... Cize to auto mozno ma 400 tis a viac.... to by potom aj dobre bolo.... a kto vie aku naftu dostavalo? lebo ak to bol odpad...
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325
325 Tds
Sice vlastnim 325 Tds rocnik 1996,ale.....nemozem povedat po zleho slova.Bohuzial,kvantum tychto vozidiel su dovozovky,skladacky a vseijake strasidla na torych sa vyhonily mlady chlapci co chceli urobit dojem na dievcata.Mam verziu touring,nove bolo predane na slovensku a byvaly majitel sa onho staral,takze som mal naozaj stastie.Ziadna dovezena skladacka a poctivych 285000 na tachometry.Len dobre skusenosti kedze to nieje prve bmw ktore vlastnim a poznam majitelov ktory maju cez 500000 a veselo jazdia dalej.Takze...drzim palce a hlavne nekupit prvu poumyvanu kravinu ktoru za obru cenu zbadas.A zabudol som na zaver....studeny...teply start......na jeden brnk.
18.11.2012 | 20:52:35 | Laxx | 84.245.95.* Reagovat
examinor
Je to hezky,co si napsal,ale je to zároveň dosti protiřeční.Tohle nedělají jen Slováci,ale maj to dosti v oblibě i Češi.
Napsal si,že Slováci kupují olítané sračky a pak odsuzují celou značku.Tohle dělají i Češi.Nic proti vám fandům BMW,ale vy i Fanoušci koncernu Vw takto odsuzujete Automobilky jiných výrobců na základě mylných zvěstí.Vy Bawermeni by ste nejradši strhli kůži z člověka,kterému BMW nesedí a napíše o tom špatný koment,ale děláte to samé a je jedno,jestli to je Čech,Slovák atd.
17.11.2010 | 17:06:09 | Hamby Reagovat
Tak hele kamaráde Chce to ale pečlivě vybrat a zajímat se o tuhle značku
03.04.2010 | 13:33:24 | Marty312 Reagovat
TDS první sportovní diesel
Bratr má 325 tds r.v.94 105 kW najeto přes 400 000 km a nemůže si ho vynachválit i přesto že také měl problém s naftovým čerpadlem.Ale odpustil mu to za to co jinýho auto dokáže..perfektní jízdní vlastnosti,ostré řízení,skvělé držení stopy skvělý vzhled a perfektní spolehlivost vzhledem k tomu že auto dostává dost zabrat,je to prostě držák!Motor kapitola sama pro sebe...vytáčí se jako benzíňák,má nádherný zvuk,tdíčka V6 110 kW si brácha dává každý den a to si nedělám legraci!TDS je první sportovní diesel své doby,nikdo na začátku 90 let neměl takový výkonný diesel,který má šťávu,jako má BMW!Vlastní auto který bych jako další chtěl je BMW 330d E46,nyní se vozim v Toyotě ale i s tou jsem spokojen.
29.10.2009 | 11:30:22 | tom Reagovat
BMW po 200
Pokud koupite naftove BMW, ktere ma najeto pres 200000, tak s tim musite pocitat. Na bezne jezdeni mam E46 320D, ktera je naprosto spolehliva, ale na blbnuti jsem poridil pekne 325TDS E36 a jine se tomu nevyrovna. Melo najeto neco malo pres 200000, ale bylo za dobre penize. Musel jsem ovsem delat komplet motor, nove turbo,...... BMW je podle me nej auto, ale pokud chcete spolehlivost, tak nesmi mit najeto vice jak 200000
23.08.2009 | 11:51:41 | Máslo Reagovat
No ja mam toto auto asi rok a tiez som mal tento problem tak som sa rozhodol zainvestovat do repasu a v zarnovici mi to urobili za zhruba 180E. teraz auto startuje na jedno pretocenie motora....ci je teply motor alebo nie...
12.08.2009 | 18:27:52 | janko Reagovat
examinor
Slovaci asi velmi daju na image ... ovsem potom cakaju od auta kvalitu (ja tiez). Je to vidiet v pristupe k praci (naplati na 100%). Napr VW zavod ma najvyssiu kvalitu prace z koncernu, preto sa tam robi Q7, Tuareg, Cayenne apod.
Inak x25TDS su zname problemami aj v DE. Ono ani dieselova modla TDI nie je bez problemov. Dnes je to o inom.
07.07.2009 | 13:10:00 | MickeyMon Reagovat
Jeste jsem zapomnel dodat :
Pokud ti nevadi trochu vyssi spotreba, pochopitelne :-) (ovsem to neni nijak tragicke).
02.07.2009 | 18:17:06 | jamieson Reagovat
Chlape, je treba si uvedomit, ze BMW z roku 1994 bude mit neco za sebou.Koupil jsi ojetej pekac, stava se.Jinak me trochu prekvapuje ze chlap, ktery uz ma po ctyricitce si koupi takovy auto (ovsem nic ve zlem).Ja bych si na tvem miste koupil asi Audi A4 1,8T.Dneska uz neni tak drahe a jako auto to neni spatny.V Passatu ktery vlastnim, to jede slusne, v A4 jeste lepe.Pokud dobre trefis, udelas dobre.
02.07.2009 | 18:10:06 | jamieson Reagovat
www.bmwklub.cz - myslím, že tam je slovákov minimum, a tých čo tam nariekajú nad vstrekovacími čerpadlami u 325 a 525TDS je tam požehnane.
01.07.2009 | 19:30:55 | Dany77 Reagovat
to snad ne..
tedy nic proti slovákům, ale přijde mi ze na auta si tu stezuji pouze obcane slovenske republiky. navic kdyz se na nejakou takovou recenzi kouknu tak zjistim ze si koupili totalne olítané vraky a pak brecí ze se jim to sere a odsuzujou celé znacky.
vsem tem doporucuji aby si nekdy koupili nové/zánovní vozidlo a pak at pisou recenze na to jaké to auto ve skutecnosti je. budou prekvapení!
01.07.2009 | 14:24:25 | examinor Reagovat
Opotřebovanost je o majiteli nikoli jen o kilometrech. Pohádka o důchodci je notoricky známá všem.
29.06.2009 | 16:17:38 | Radek Reagovat
Auto s veľkou pravdepodobnosťou nemalo najazdených viac, ako je na tachometri. Celková opotrebovanosť nenasvedčuje, že má nabehané viac. Je možné že ho mal v zahraničí nejaký dôchodca, pretože jeho stav je super, okrem toho čerpadla. Bolo dovezené z Nemecka, ja som ho kúpil od dovozcu.
29.06.2009 | 16:10:30 | Dany77 Reagovat
Přetěsnit čerpadlo nestojí přece takový ranec. Jinak je celkem obvyklé koupit si takové auto, které jsem schopen "uživit". Největší nemoc tohoto motoru je hlava, která u vás je evidentně bez problémů. Špatný starty můžou způsobovat i sjetý vačky, ale to by blblo i za studena. BMW točí ročně minimálně 40.000km, čili nemusím být geniální matematik, abych zjistil, že má na krku půl melounu. 200.000km je pro jakýkoli dieselový motor nic.
29.06.2009 | 15:32:39 | Radek Reagovat
Tak nie som si isty ci ten baworak nemal stocenych aspon 200 000 km.... lebo 12 rocne turbodieselove auto (ked autor kupoval) a malo by najazdene len 218 tis km? Lebo majitelia turbodieselov jazdia spravidla dost vela.... a ja poznam dieselove baworaky,k t. jazdia uz cez 300 tis km a nic im neni... Cize to auto mozno ma 400 tis a viac.... to by potom aj dobre bolo.... a kto vie aku naftu dostavalo? lebo ak to bol odpad...
29.06.2009 | 14:16:37 | anthony Reagovat
nepovazoval by som to za taky vazny problem. Ked uvazujeme podpiremrnych 30 000km rocne, tak je jasne, ze to auto ma toho za sebou uz celkom dost.
29.06.2009 | 12:00:19 | Reagovat