Rok výroby:1994Typ motoru:M50 B25 2496 R6Stav km při koupi:250 000 kmStav km nyní:262 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:31. 5. 2007
Předchozí auto:Ford Sierra Citroën BX renault megane
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto je staré 13 let, musí mít nějaké poruchy a teprve mít bude :) snad to ale nebude tak hrozné.
zatím jen prasklá hadice co vede od čidla váhy vzduchu do motoru,kupodivu není téměř k sehnání!! stále na ni čekám,cena prý kolem 2000kč....závada ma za následek kolísání otáček volnoběhu. Dále pak vůle v přední nápravě což vzhledem k váze šestiválce a místních silnic není nic divného.
Auto ma bohužel vytažené lemy,takže se na nich již objevují puchýře :( jinak tam kde nebyl lak nijak opravován nemá rez ani po letech šanci, na podvozku si dejte pozor na chybějící gumové patky sloužící pří zvedání na zdviž nebo neoriginálním heverem, tam kde chybějí se rzi velmi daří :(
originální hever vůbec nedoporučuji používat, aspon ne majitelům starších ročníků , trubky v prazích do kterých se tyčka heveru strká mohou bý uhnilé tak jako ta moje :( pak nejste daleko od pádu auta samotným prahem na hever a minimálně poničení plechařiny nad prahem. tak jako já....
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to moje první relativně silné auto, relativně proto,jelikož v dnešní době mají podobný výkon což je necelých 200 koní, dokonce i některá dieslová auta a vozy s menším obsahem válců i jejich počtu.... Myslím si ale že na úkor výdrže těchto nových silných motorů. Tento motor pokud je o něj aspoň trochu staráno najede bezpočet kilometrů,přispívá k tomu i rozvodový řetěz místo řemene,navíc jak se říká "objem ničím nenahradíš" a já tomu věřím :)
Jízda v tomto a myslím že i ve většině BMW je příjemná a každou chvíli jako by Vás auto prosilo abyste mu pořádně šlápli na plyn :) nedoporučuji však se studeným motorem, hlava 24 ventilového agregátu má sklony k praskání, vytáčením studeného motoru je riziko mnohem větší.
V nizkých otáčkách se moc neděje, jede jako běžné auto, a to zhruba až do 3 tis otáček za minutu, pak už je znát citelný a svižný nárůst výkonu který se zastaví až těsně u hranice 7 tis. otáček. Maximální rychlost sem nezkoušel, podle TP je to přes 230km/h. Ostatní majitelé tvrdí že 240 také není problém :) V těchto rychlostech se už ale citelně projevuje vysoká spotřeba, pokud ovšem pojedete "štreku" rychlosti do 120km/h pojede zhruba kolem 8,5 až 9 litry benzinu na 100 km což na obsah tohoto motoru,počet válců a pověst žíznivého benzinového BMW není zdaleka moc. Táta jezdí s Renaultem Laguna 2,0 běžne za 10 :)
Co se týče vyhlášeného podvozku BMW tak musím jedině souhlasit, ačkoliv jezdím zatím na gumách s vysokým profilem ( koupil sem je spolu s elektrony ) nikdy se mi nestalo že by auto zatáčku nezvládlo. s lepšími pneu to bude ještě zajímavější :) co se mi ale moc nezdá jsou slabé brzdy, na čtyři kotouče jsem čekal lepší nárůst brzdného účinku, no snad to budou jen slabší destičky,ačkoliv senzor opotřebení stále nic nehlásí...
Sedačky jsou pohodlné a nebýt toho že jsou kožené jistě by byly pohodlné i za jízdy :) nejde o tvarování ale o tu kůži ve které člověk příšerně lítá ze strany na stranu i v menších zatáčkách, jinak elektrická podpora beder je prima věc na delší cesty, nebolí vás pak záda.....
Nastupování do vozu je velmi příjemné díky velkým dveřím kterými však disponuje pouze kupé a cabrio.
Musím podotknout že ačkoliv se jedná o kupé je vzadu více místa než v některých sedanech! Vůz má bezrámová okna což podtrhuje sportovní ráz auta, a hlavně to skvěle vypadá :) BMW vždy šetřilo na základní výbavě,takže potkat 325i s kličkami na okna není problém. za vše se tenkrát tvrdě připlácelo, takže najít zachovalý vůz s touto motorizací a zároveň slušnou výbavou je celkem problém. Já sem s výbavou spokojen : manuální dvouzónová klima, dálkový centrál, el.zrcátka,okna, dojezdy oken, kůže, velký palubní počítač, samosvorný diferencíal, ASC,ABS............ Namontovali Vám tam co jste chtěli, když jste zaplatili :))
Na závěr nemůžu jinak než chváli a doporučit, auto s bezva výkonem, relativně slušnou spotřebou, stále přitažlivý design, image značky atd.....
Jen v zimě je mi zadní náhon i protiprokluz k ničemu :)))) prostě v zimním období lepší zagarážovat a vytáhnout něco jiného, třeba obyčejnou škodovku :)
Při koupi dávat pozor na spáry na karoserii, snadno tak odhalíte havárku, ačkoliv těchto aut u nás nebouraných moc nejezdí, většina je přitažena již bouraná z německa a u nás rychle pospravována :( pozor také na výfuk, je dost drahý, a stav náprav, věci jako ložiska, ramena,silentbloky apod. nejsou zrovna levné ani na takto staré auto.
Jinak koupi mohu doporučit,zejména mladým lidem kteří touží po silném nejaponském voze :)
Tak jen pro doplnění, ted má auto najeto o padesát tisíc víc,chtelo to jen nové brzdy a sla pryc ta kola s nizkym ET, stale se totiz sjizdely pneu. auto ma ted novy lak a origo predni spojler, čirou optiku, Mpacketove lišty,prahy a zrcátka.... z nahradich dilu snad jen čepy rizení,vodní pumpu a termostat,pokud sem to nepsal uz v samotne recenzi :) maximalni spokojenost auto mi zustane a pribude 330i E46 jako celoroční vozítko :) jeste dodatek pro toho mamlase co se tak pobavil pri predstave dvouzonove manualni klimatizace-ano skutečne tam je, a v tu dobu to nebyla zas takova výjimka.... dnes uz to ma vetsina nových aut..mozna i japonských :)
15.06.2012 | 08:25:23 | autor recenze calif
| 78.156.147.*Reagovat
Olda
Re:Nedá se srovnávat. Ano,Supra je sice twinturbo,ale je to technologie z roku 1996,což by nynější BMW M3 mělo hravě překonat,ale nestalo se tak i přez to,že ta M3 má o necelých 15 let novější motor.
BMW:Sou to supr auta a do budoucna bych ho rád vyzkoušel,ale asi nafťáka,páč nemam nato stát s 2.5 benzínem denně na benzínce,ale láká mě to celkem dost.
Toyota:Celica se mi moc nelíbí a asi bych si ji nikdy nepořídil.Zato Supra je krasavice s duší ďábla.Je to i po 15 letech velice přitažlivé auto s brutálním motorem a bomba vlastnostma.
driftere, to s podrzenim cudlu na reset a naslednym zjistenim skutecneho poctu km je fatální chyba vsech co zacinaji s bmw a tohle jim nakukal podobne neznaly clovek, to co se ti tam objevi je jakesi cislo jakesi jednotky, a u vsech aut to ukaze cislo pres 300 tis, takze ver ze tvoje auto ma urcite o hodne min nez pises :)
2 zónová klíma-manuálna, dobre sme sa pobavili...:),
aj tomu vysvetľovaniu ./Vasa myslím..., z 2007/.
P.S. Miešate hrušky s jablkami. Obe značky vyrábajú autá. Akurát koncoví zákazníci sú inakší...A aj tak autá stoja rovnako ako ostatné.... za nič. 3 dni trvá zázrak, potom radosť, že sa ich človek zbaví. P.S. Moltan: 03:15: Ak by ste mali na zadku 600 koní, tak zatočíte?!!:))) Asi ste ešte NIKDY nešli na silnejšom aute. Tiež tam dáte max. nejakých 100 PS, aby ste zatočili: ROVNAKO ako na predkolke...:))
zdravím, rád si tady něco počtu o nějakých autech, když tak koukám co se mi líbí a jak si to asi stojí..
Teprve dnes sem se dostal k tomu co se tady děje a nasmál sem se hodně, hlavně u pana chiptuningáře s 250ti koněma :))
Báwo sem měl,1992 e34 525i vanos a za 3roky a 80tisíc km sem na něm nedělal NIC!!!...auto dostávalo kouř, jezdilo denně a ani chybička...Moje matka má corollu 2001 ...v roce 2004 po asi 100tis výměna motoru?!?...spolehlivost nadevše u novýho auta za 400tis?...moje báwo stálo 65tisíc a po třech letech sem ho prodal za 55tis....za kolik se asi prodá ta toyota?
teď mám už dva roky jaguar xj6 3,2 R6 a proč sem asi na týhle recenzi?
chci báwo a to opět 2,5 R6 vanos a chci si řízení užívat, ono existují lidé co používaj auta jako dopravní prostředek z bodu A do bodu B, ale sou lidi co maj řízení rádi a pro ty je tu BMW.
Nechápu jak někdo může srovnávat tyhle dvě značky, zaprvé na předokolce můžete mít klidně 600koní, ale je vám to na píču, když v zatáčce nezatočíte a jedete rovnou do příkopu, za druhé toyota je auto pro masy, tudíž milionkusová výroba a žádná preciznost. A lexus?...to je furt toyota, není v tom jiný rozdíl, než v luxusu a velikosti motorů. Proč musí asi jedna automobilka dělat dvě značky?...BMW dělá skoro vše a vše je BMW.
Mám kolem sebe mraky lidí a minimálně polovina z nich mají BMW a nikdo si nestěžuje a pokud někdo musí zainvestovat trošku víc do nějakýho dílu, tak auto mu to milionkrát oplatí. Na díly na Toyotu se musí čekat měsíce viz. T-sport který kamarád zbořil a oprava trvala skoro 3měsíce!!!!
jak už milion lidí psalo, srovnáváte nesrovnatelný...navíc motory BMW a kór 2,5 R6 M50B25TU sbíral ceny za rok motoru několik let po sobě, což mluví za vše...a je nemálo výrobců aut, kteří odkupují motory od BMW a proč asi?...protože sou horší než Toyota? :)))
hlavně ty vaše sportovní toyoty sou tak nadupaný jen kvůli tuningu a statisícům investovaným do jejich "srdcí", kdežto báwa trhaj asfalt v sérii, bez úprav, se statisícema na tacháčích a neskutešným zvukem šestihrnků.
BMW forever and more!!!
hádejte se jak chcete, ale toyotu bych si nekoupil, rozhodně ne kvůli požitku z jízdy
čusz
PS: co mě dokáže opravdu vytočit, sou s prominutím idioti, který řeknou, že báwa sou na píču v zimě a že se maj dát do garáže :)))) ...já sem na zimních pneu vyjel v zimě na Ještěd!!! a vyjedu všude kam chci, nikdy sem nikde nezůstal a naopak, na hory se jezdim bavit a bavim se víc za volantem, než na lyžích či snowboardu, takže pokud neumíte řídit, kupte si toyotu, tu zvládne i vaše babička
Děte už s těma sračkama do prdele... jak někdo může tvrdit, že bmw nemaká na designu a na nových technologiích... to co vytváří japonci je design, který se za 2 roky okouká...už teď je novej civic či styl hranatý agresivní accord okoukaná záležitost a po pravdě už mě s tím designem sere.... bmw si zakládá na tradici tak jako alfa audi apod to znamená, že vzhled vychází z původních liníí bavora... každá automobilka šlápne vedle a vytvoří něco co nemá úspěch, je poruchový apod. Já jsem fanda do spoustě značek a mám rád starší japonské sporťáky aby se zas neozval nějaký japonec, ale jak někdo může tvrdit, že bmw ma na hovno motory apod. Myslím že s dobou drží krok a pokud mi chce někdo oponovat ať se podívá na nový dieselový motor 3.0 V6 s kombinovanou spotřebou 6.8litru na 100, perfektním výkonem a velký plus je také splnění emisní normy pro rok 2014. V tom má Teďka náskok před konkurencí... a to že se tady dohadujete který auto je lepší je s prominutím píčovina... každý sporťák má něco do sebe tak druhému neberte iluze...mějte se
Nezlob se, ale plácáš hlouposti. To jsou přesně ta zažitá klišé o hrncích na rýžu co mají drahý díly a nic nevydrží. Sranda je, že si tu reklamu natočili sami němci. Ano, celicy nemají pohon na zadek, ale určitě se nepletu, když řeknu, že si s tím autem neměl čest, tak to dál považuju za bezpředmětný, to auto svoji historii má díky třeba Carlosi Sainzovi, A. Schwarz a těch jmen je víc. Prostě jak už tu padlo, neřešme hlouposti. Snad už bude brzo teplo.
Hm pěkné video na reklamu toyoty..nejsou koně jako koně,ta toyota má dvojité turbo-jasně že pojede rychleji ale ten motor nic nevydží jen pokud se do něj nebudou vrážet šílený prachy a dovážet díly z japonska-pro nás absolutně nemyslitelné,měl sem japonce a ted mám bmw E36 325i za 37 tisíc ve výbornym stavu- to auto jezdí skvěle a hlavně rychle!! a ty celicy gti co se prodávaj za tyhle ceny v žádnym případě nemaj náhon na zadek!!..nuda..
2007 E92 M3 420 koní proti 1996 supře s 360 koněma... 15 let starej japonec http://www.youtube.com/watch?v=fKdp78K0Gjk
Bavoráci jsou krásný auta, ale nedělejte z toho modlu, to že nevíte jakou tradici mají jiný značky je váš problém, padlo tady že dneska toyota není co bývala - ano to musím 100% souhlasit, snaží se to aspoň dohánět přes lexus s ISF a něco kuje se subaru. Jinak momentálně je ještě pořád před VW jako světová jednička a ta firma byla založená v 30. letech... Celicy bývaly jak zadokolky, tak předokolky a 4x4. Krom toho MR2 turbo byl taky pěknej hukot, dělaly se už kdysi corolly GT (taky jako zadokolky). A toyota NENÍ prémiová značka, je to mainstream, premiovej je lexus jako divize toyoty.
Sám mám toyotu, mám kámoše co má bmw, spokojení sme oba...
Neřešte blbosti. A ať to slouží, hodně šťastnejch km.
Zdravim vsehny Toyota vs BMW?asi zdanlive neresitelne dilema.Oba vyrobci jsou na spici autombiloveho prumyslu a to ve vsech ohledech!!!!!!!!!nejsem zakomplexovanej "japončík" a nemíním se hadat o tom kdo je lepsi ale nejakou tu toyotu sem mel(celica 2.0 GT).v bmw sem taky neco najezdil (520i E34,525i E34,325i E36).kazdy melo svy mouchy ale byly to drzaci.ted du do E 36 320 coupe s vanosem a strasne se na ni tesim pac miluju zadohrab!!!kdyby se me ale naskytla mozost toyoty celici r.v. 1988 v edicii carlos sainz tak nevaham ani minutu a mam dve rychly a zabavny auta!no basnik chtel rict ze zde maj byt recenze a ne blaboly o tom kdo je lepsi a kdo ne!!!o tom sme se hadali ve skolce!hadat se muzete na chatu a tady nechte prostor lidem co se chcou neco dozvedet a ziskat nejake uzitecne rady!takze zaverem chci poprat hodne km bez nehod a poruch!! P.S.Forever R6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak jsem si tady precetl tu Vasi diskuzi a je to docela sranda jak se tady hadate!:-) V nejakym prispevku nekdo uvadel,ze motor roku 2008 je BMW a kde je Toyota? No sam jsem jezdil v Toyote Celice 2001 GTS ktera mela motor 1,8l 192PS s proměnným casováním oznacene VVTLi. Nekdo se tady zminoval o Toyote Corrole T-sport a ta ma presne ten sami motor. No a tenhle motor byl motorem roku 2000 (mam pocit). Byl to vynikajici motor na ktery spominam do dnes. Pri tak malym objemu mel nezkutecny vykon a hlavne nezkutecny otacky. Motor se nechal tocit az do 9000ot/m!!! Nezkutecny zvuk a nezkutecny auto! Vlastnil ho muj bracha. Ja sam vlastnim BMW E36 318IS (motorM44) a jsem taky maximalne spokojeny. Hodil jsem tam K&N fitrl a jede to jak z praku pri spotrebe mimo mesto 7l :-) jj,je to tak. Takze na tohle auto si taky nemuzu stezovat! Maximalni spokojenost! Takze kluci,vsecy mate pravdu a tyhle dve znacky jsou proste vynikající! Za Celicou se vsichni otaceli a to auto me tlacilo adrenalin do tela,ale komfort svezeni nebyl takovi jako v BMW..v tom je opravdu luxusni svezeni a hlavne je to zadokolka coz byl u Celici velky handicap...
No to je diskuse ! Jako vino :-).Kazdopadne je treba podotknout, ze BMW a Toyota jsou auta pro odlisni lidi.Kdo chce prestiz, vykoupenou vyssimi naklady (to se netyka starsich BMW), koupi BMW.Kdo chce relativne levne auto s dobrou vydrzi koupi Toyotu (to se netyka novejsich Toyot).Co se tyce novych aut, tak se Toyota muze jit vycpat.Na BMW se dnesni Toyoty ABSOLUTNE nechytaji.Jsou to uz jen stiny predesle slavy.BMW taky slo s kvalitou dolu.Avsak ne tak rapidne jak Toyota.Co se tyce BMW, tak osobne neznam NIKOHO kdo by se stezoval (a majitelu BMW poznam dost).Co se tyce Toyoty,v mem okoli se taky nikdo nestezuje, akorad, ze majitelu Toyot znam mene.Nevim jak recenzisti, Toyoty jsem nejak moc nekoukal.Presto v nejblizsi mozny dobe tak udelam.Kazdopadne BMW laka i mne a povim to od srdce, jednim z duvodu proc BMW je taky prestiz.Ovsem sehnat BMW 530D Touring do 200 000 Kč v dobrem stavu a ve slusni vybave je takrka NEMOZNY.Ja vim, auta by se nemeli kupovat dle znacky, ale treba takovou Dacii...O tu bych ani nezavadil.
Pro mathiase : at si ten kamos s tema 250ps zajede na brzdu, sem zvedav kolik mu tam namerej, a toho blba co mu nakecal ze mu benzinak nacipoval ze 192 na 250ps by měl nakopat do prdele, to sem si mohl koupit 316i a nechat ji taky čipnout o 60ps a nemusel sem vrazet penize navic do 325i a vubec nemam rad tyhle prehnany kydy o čipování, je to jen velkej voblb na tuzery ktery uverej ze nejaka krabicka v benzinovym motoru jim prida 60ps.......to je i u preplnovanyho motoru celkem dost......tyhlety lidi bych hned hnal na brzdu at se presvedcej o kolik jim ten jejich superčip pridal koniku, asi by se divily.....viz televizni reportaz se skrytou kamerou ze slavne firmy ABCtuning tam to hoši s tim čipovánim vazne umí :))))
Hahahaha, musím se smát jak se tu furt hádáte a srovnáváte dvě úplně jiný auta! To je přece nesmysl! To je jako kdybych srovnával Transita s Fábií, prostě nesrovnatelný! A jestli je lepší Toyota nebo BMW??? To se nedá říct, museli by vyrobit dvě stejný auta za stejnou cenu,pak by se možná daly srovnávat. Já osobně se přikláním k Toyotě, u který za relativně málo peněz dostanu nejspolehlivější a nejmodernější techniku vůbec, je všeobecně známo,že Japonci jsou co se týče automobilový techniky průkopníky. Bmw jsou rozhodně kvalitní,dobře zpracovaný auta,který si nemůže dovolit každej,protože jsou drahý jako sviňa,ale já radši Japonskou techniku a dokonalost.
Doufám že až to budeš krosit bokem tak trefíš sloup aby se ti rozsvítilo ty pako.Normální lidi chtějí s autem jezdit a ne dělat pičoviny a machrovat.A chtěl bych vidět ten xich až se ti to posere a budeš kupovat díly,to tě přejde chuť na šaškárny.Ale to nic rozum ještě možná dostaneš.A hlavně všem říkej že máš BMW- to je kára!!! A tolik lidí ještě neví že ji máš!!!
Hele tyto hadky jsou uplne zbytecny..... nemam nic proti Toyote ani BMW .....ale je to tak ze abe auto jsou uplne na neco jineho......bmw 325i je auto na dalnice a delsi cesty....takze delane na pohodli ridice...komford.... super podvozek....a hlavne to aby to vsechno vydrzel i motor..... naopak celica je sportovni auto.....se silnym motorem (tim nechci ricz ze bmw je pomale to ne!!) tvrdsim podvozkem atd atd..... o znackach jako takovych je fakt blbost se bavit..... BMW ma ve svete jmeno opravdu vysoko......a Toyota se BMW nemuze rovnat......navic je blbost aby tu nekdo srovnaval ceny modle mobile.de :-D to mate to tejny jako octavku ... tady stoji 70 000 ale v nemecku treba 130 000 pac je to ceske auto....to stejne bmw.... v nemecku bude levnejsi.....pac je to nemecky auto........ myslim ze uz by tech hadek stacilo.... srovnavate 2 nesrovnatelne auta.... luxsus vs sportak (zase podotykam ze bmw je taky sportortovni..... ted mluvim o designu..)
Bavoráka jsem měl, ale Toyota není vůbec špatná a kdo autům trošku rozumí, tak nehodnotí, jak jaký název zní, ale co auto předvede. Toyotou jezdit bokem? Proč ne? Třeba taková Celica, jestli víš, jak vůbec vypadá. Ale proč driftovat? To dělá jen nějaký střevo s mokrým řidičákem před dízou, aby ulovil puberťačku.... .
mám taky e36 dva a půlku 141 kw r.v. 91 bez vanosu se svorem a je s tim prdel.Hlavně když se mě někdo zeptá co mám za auto a já mu povim BMW určitě to zní líp než kdybych řekl že mám toyotu:-D taky si myslim že je to uplně o něčem jinym když kola auto tlačej a né táhnou.A s tojotkou jezdit bokem? Leda jak uchyl tahat rukavici :-D ne hoši fakt,e36 je designem prostě nadčasový auto a když má pěknej lak nějaký kola a lampy tak se za nim lidi pořád otáčej;) jo a zvuk R6? To je symfonie,prostě balzám na uši:)
moje bawo jsem koupil před 3 lety v Německu.Stalo mě 7200 EUR , rv.1994, najeto 190000 km ,plna vybava ,paket AC schnitzer ,motor 2.5 141KW.top stav pěkny fialovy lak ani zrnko koroze!!! pozdeji se ukazalo že auto ma najeto nějakych 375000 km to mě fakt naštvalo že auto je o tolik stočeny.zjistit se to da bud napojením na pc nebo podržením resetu ujetých kilometru od posledního tankovani a nasledným otočením klíče do polohy jedna.od té doby jsem stim autem najel asi 60000 km takže ted už ma nalitano přes 400000. motor šlape jako hodinky nikdy žadna porucha,perfetně startuje. podvozek docela drží akorat měnil jsem jenom všechny čepy a silentbloky.horší je to s diferakem, už mam čtrvtý,je pravda že jsem moje Bawo vubec nešetřil, driftoval jsem,rozjezdy to byly burnouty(oddal jsem zadní brzdy!) ale potom jsem už jezdil normalně ale stejně se furt něco sralo, nejřív 2 převodovky pak komplet spojka atd. jinak tohle auto vydrží dost drsný zacházení ale nesmí se to přehánět. na svoje staří jede perfetkně na dálnici to roztahne až na 245km/h(tachometrovýh) a přitom drží jak přibitý tedy pokud mate podvozek v pořádku.než jsem vyměnil čepy bylo to znat ale jen při rychlosti nad 120km/h .nacpal jsem do toho auta dost pěněz ještě mi s tím finančně pomahala moje žena pak říkala že jsem blazen. to jo no za ty prachy mohlo bejt m3 v top stavu ,je to drahy hobby ale mě bylo líto tenhle nablejskanej bourak prodat.ted už je to ok už rok jezdím bez poruchy auto jede jak nový ještě aby ne po těch investicích.tohle auto je držák ale nesmíte ho trápit jako já,za normalních podmínek provozu by mělo vydržet hodně dlouho.a prosim už nepište o toyotach tohle je recenze BMW!!!!!!!!!!!a kdo píše že BMW je kepl tak ví o autech uplný hovno!
ne nadarmo si bmw m3 e36 lidi kupovali jako výkonější alternativu k 911 ale za tři čtvrtiny ceny... prostě papírově může bejt japončík lepší ale nikdy se v něm prostě nebudu cítit jako v bmw... a samozřejmě něco k celice... je to exot tak se na to lidi podívají... kdyby byla tak dobrá tak by se jich tady prodalo víc a víc by se vyskytovala... a je to hnusná čtyřoká splácanina a může jet jak chce... jo a vychvalovaná supra... sice je to skvělý auto ale motory nejsou ani zdaleka takový držáky jako bmw...
japonske auta su jeden velky plastid ked chcete jazdit obklopeny plastami nech sa paci toyota sme tu pre vas... nech si vravi kto chce co chce japonci nikdy nedosiahnu na nemecku preciznost a to nicim ani motormi ani jazdnymi vlastnostami ani technickou vyspelostou ..ja osobne by som sa hanbil keby som musel jazdit vo svojom vlastnom japonskom aute...vzdy som mal nemca a navzdy pri nich zostanem netreba nikam chodit nmame predsa Audi, BMW, Mercedes a na tieto automobilky sa nechyta ziadny japonec...ZIADNY...su prestizne a kvalitne s tradiciou to mi staci
Zdravím, měl bych jeden dotaz. Nemá někdo zkušenost s automatickou převodovkou v BMW E36 325i coupe? Myslím tím její životnost, jak si rozumí s motorem atd..
OTAZKA PRE MAJITEĽOV JAPONCOV /toyota a pod./neviete ktorý motor vyhral "MOTOR ROKA" ????????????? MOTOR ROKA 2008 JE BMW a pozrite si ďalšie roky dozadu.A ked sa chcete vadiť ktoré auto je lepšie tak chodte na recenzie toyoty a tam sa hrajte na pretekárov a neporovnávajte niečo čo nie je porovnateľné.prajem veľa zábavy.....
Podla aktualneho cennika je zakladna cena noveho BMW M3 coupe zaokruhlene 3 200 000 SK,- pozeral som toyoty, ale ziadnu celicu som nenasiel ze by bola u nas v predaji.... neviem preco, opat sa tu porovnava nieco neporovnatelne.... moze si hovorit kto chce co chce, nemec je nemec, s tym nepohnete... ano, japonske auta su kvalitne, kto tvrdi opak, je zmatok.. tak isto ako ten, kto tvrdi, ze nemecke auta su poruchove crepy.... ale neporovnavajte tu auta, ktorych zakladna cena je skoro milion s autami, ktorych zakladnych cena zacina na nejakych 300 000. aj lexus ako znacka vznikol iba kvoli tomu, ze japonci boli na americkom trhu nekonkurencie schopne s nemcami... teraz sa dovaza aj do europy, kedze prisli konecne na to, ze aj tu je dost ludi, ktory su si schopny tieto auta kupit.Takze prosim vas, skuste sem prispievat nejakymi normalnymi skusenostami, nie stupidnymi hadkami.. pokial dobre viem, malo by to tu byt o recenziach aut a o skusenostiach majitelov.. nie o hadkach...ked sa chcete hadat, chodte na nejake chatove stranky.... a este jedna vec: prestante uz konecne porovnavat predohraby so zadokolkami..... to uz rovno mozte porovnavat pracky s chladnickami a bude to mat rovnaky vyznam...adios
no nevím auto sem neměl ani jedno uvažuju ale o e36 1,8is kámoš ho měl potom měl i e36 vanos 2,5 250hp samozřejmě čipnuté...no a naprosto spokojený životnost skvělá levná údržba a provoz.a můj osobní názor na cenu náhradních dílů BMW vs. Toyota----> BMW=kvalita typická německým autům takže tím by měla být cena navrch ale němce máme za humny takže stojí mín dovoz apod....Toyota=kvalitní motory tím sou japonci známí u coroly je to tak hodnoceno i německými časopisy o životnosti a spolehlivosti starších aut corola se drží louhodobě vysoko,ale japonsko je od nás trošku daleko čili cena náhradních dílů hodně stoupá...když si to selským rozumem tak šul nul sečtu tak to u obou aut vychází +/- stejně....a kdo chce náké zahraniční auto tak musí počítat s výššími provozními náklady pokud je chce totiž mít nízké at si koupí felicii a bude spokojený:Dtakže nebudu vychvalovat ani jednu značku ale řeknu to všeobecně...německé auta forever...protože němci sou puntičkáři a nevypustili by nákého šunta z linky teda s vyjímkou oplů ty moc kvalitní nejsou ale vw,audi,bmw,porshe,mercedes benz...to sou pro mě kvalitní auta a za to hovoří i čísla kolik jich prodali;)takže všechny zdravím a hádejte se dál pokud chcete:D
Chlapci někteří z Vás jsou se svejma názorama ubohý.Jeden vychvaluje toyotu druhej bmw .je jasny že se každymu líbí jiný auta.A u většiny z vás kteří tady píšou o supře M3 vůbec pochybuju že ste se stím autem svezli a nebo dokonce ste ho vlastnili.Takže bych se radši zdržel komentáře.
To co tady pisete je naprosta hovadina a debata o nicem. Kazdy clovek ma jine hodnoty a tudiz si vybira i jine auta. Jak muze nekdo porovnavat Celicu s e36???To jsou auta pro rozdilne lidi....Bmw si kupuje ten kdo chce auto normalne pouzivat a celicu ten kdo chce jezdit jen o vikendu. Mimochodem by me zajimal ten pan co tady pise ze vlastni Hondu S2000 a lexus is 200 proc se vubec koukal na recenzi stareho baworacku. Proc ho to vubec zajima...asi proto, ze si ho chce poridit. Protoze jine vysveleni opravdu nemam. Ja bych tedy rozhodne nelezl a necetl recenzi auta, ktere si ńechci koupit.
Tak mi to nedalo a musel jsem se kouknout na mobile.de a porovnaval jsem ceny Supry a M3 z roku 1994.Nejlevnější M3 z tohoto roku je tam za nějakých v přepočtu na naše za 185 000 kč a nejdražší M3 za 420 000 kč špičkový stav.Nejlevnější Supra z roku 1994 je tam za 417 000 kč a nejdražší Supra tentýž rok za 1 055 000 kč samozřejmě ve špičkovém stavu.Takže tohle svědčí o všem sportovní Toyoty si drží až neskutečně svojí cenu a nebo také Land Cruiser,ale neni se čemu divit prostě Toyota.Z toho vyplývá že opět BMW nesahá Toyotě ani po kolena.Takže calife příště už prosím mluv pravdu a ne výmysli co si někde slyšel,ale mluv fakta!A Celica si také drží mírně vyšší cenu než coupe od BMW a i na sauto,ale není v tom takový rozdíl jako u M3 a Supry.Toyota je opravdu skvělá,a tomu také odpovídá nejvíce spokojených zákazníků na celém světě.A už si tady nevnucujte každý svá auta,stejně si bude stát každý za svým.Každý má rád něco jinýho,ale aspoň mluvte fakta.
nevim ktery z anonymu to psal o tech starych pekáčích a pozbylé prestizi, staci mrknout na stranky treba mobile.de, za kolik se tam prodavaji slusny 325i s papirama, jedna se o cenu od 4000tis az do klidne 7tis euro panove, takze ani v deutschlandu to porad jeste neni kára do srotu....... staci se podivat jak si cenove stoji ve stejne zemi onen predohrab od Toyoty a mate jasno :)
----wsichni sou zblblý z usa a jejich pristupu k autu .. je jasný ze tam ladí japonce je to blís a sou lewný .. prone . ... bawko je i w usa porad a toi e30 36 atd .porad parady .... a mi si tu muzem jenom gratulowat ze mame nemce za kopcem a muzem sem tahat takowý skwelý auta se samosworamaa 200 konma .. tag sto rejzi us dejte pokoj .. cipuwaný preplnowaný dwoulitry . co se upecou po 10000km jak toust ... auta co maj nalitano 300000km a dousi jak po masle to je bmw je bude ..
Samozřejmě Toyota je světová jednička,a samozřejmě jako první v roce 1997 přišla s hybridní technologií,a ty Lexusy ty jsou boží!Celica je úžasný a nádherný"sporťák"který vás nesežere,a Supra?..to je dokonalost sama..Já osobně na BMW nic nevidim,a nebudu tady vypisovat proč prostě to je můj názor,ale tim nechci samozřejmě tvrdit že jsou špatný.Japonské "sporťáky" i samo Japonsko má v sobě ale takové zvláštní kouzlo,a určitě my dá mnoho lidí za pravdu,jen se koukněte a tamní driftovací scénu,to je prostě super a mnoho dalšího!A ty jejich "sporťáky" jako např.již zmíněná Supra,Skylline,Silvia,S2000,Type-R,EVO,Impreza,3000GT,atd..je jich prostě moc,a když jsou ještě upravený od profesionálů,viděl jsem třeba Supru s 1200 koní,tak to mi bere dech,tyto auta jsou fascinující!A žádní "evropané"se jim nevyrovnají a prostě to tak je!
Na tohle se prostě nedá nereagovat. Chápu že V6 od BMW má něco do sebe a jistě je to pro fandy skvělá volby, ale BMW "žije" 30 let z jednoho tvaru, jen ho oplastovává a zakulacuje. Moderní technologií se Toyotě nevyrovná. Hybridní technologii má právě Toyota. BMW z motorů 1.8 nedostane výkon který měla Toyota z 1.6 už v r. 1990. Nynější proměnlivé časování ventilů u Corolly T-sport dává 192 HP z 1.8 bez turba! Sami srovnáváte nesrovnatelné, jak chcete porovnat Celicu s 4 válci a objemem 2.0 s V6 a obsahem 2.5 ?
Co to tady plácáte o 13 let starejch autech??? Ať už toyota nebo BMW to je jedno, obojí jsou už starý paštiky který svoji kvalitu a prestiž mají už dávno za sebou a je to tak u všech výrobců s tuctovejma autama. To co tady vychvalujete se v Německu a v Japonsku hází pomalu do šrotu, protože to už není auto o prestiž ale o ostudu. Jo s Toyotou nezažiješ tolik srandy co s BMW to je jednoznačný ale zase na druhou stranu lepší živit a udržovat při životě tři toyoty než jedno BMW. Co se týče podvozků tak BMW toho nemá moc společnýho se sportovním podvozkem nějakej náznak tam je ale jinak nic moc, Toyota je proti němu tvrdší a tužší. S životností motoru je to různý oba výrobci dělaj hodně kvalitní motory na životnost, je to jen o přístupu majitelů. Pokud jde o technický zpracování tak oba výrobci jsou uplně odlišní a jsou v průměru mezi ostatníma výrobcema. U BMW se platí za kvalitu která rychle mizí a u Toyoty se za nic nijak moc neplatí protože to je pro nedůvěřovou evropu Japonec.
jedinej ubohej ses ty!celica je perfektni auto mnohem lepsi nez germany kepl bmw a M3 na supru nema ani nahodou,jenom tady kecas kraviny a hazis spinu na poradny auta podobne jako calif,je videt ze jsi nikdy japonsky auto nemel jinak by jsi takovou volovinu nemoch vypustit ses ubohej!
celica to je pěkně ubohý auto ,jestli toyotu tak jedině Supru ale stejně nejlepší volbou je BMW 325, 328, nebo rovnou M3. A proč vlastně někdo porovnává japonský " pekáče " s BMW,at´ si každej tvrdí co chce stejně to skutečnost nezmění.Německý auta jsou prostě nejlepší!!!!!!
Tomíku, já bnych si taky raději koupil Toyotu než BMW, ale proto, že na auto za 1,2mega prostě nemám a Avensis se dá za nějakých 600 000 pořídit. Ovšem psát, že T. je vyspělejší, než BMW je opravdu hovadina. BMW má jedny z nejvyspělejších motorů na světě a pravidelně vyhrávají mezinárodní soutěže, díly a materiály jsou zásadně ty nejkvalitnější a technologie jedině ty nejvyspělejší. T. je lidové auto pro masu, BMW nikoliv. Toyota navíc začíná propadat v testech spolehlivosti, už to není, co dříve. Prosím nesrovnávej tady nesrovnatelné. Nejsem fanda BMW, líbí se mi nová M5, ale proto prostě nebudu psát kraviny a srovnávat BMW s Toyotou, která vyrábí pick apy, navíc interiér Toyoty a BMW se vážně nedá srovnávat, tam je propastný rozdíl, stejně jako v jízdních vlastnostech. To je prostě fakt a kdo tvrdí opak, neměl narozdíl ode mně v obou autech jezdit. Mám co porovnávat.
Mě uplně dostavá jak calif je uplně nasranej protože se někomu nelíbí BMW,já osobně bych také šel do tý Toyoty,no BMW už ani náhodou a vim to z vlastní zkušenosti nebudu tady rozepisovat proč.Rozhodně Toyota je mnohem vyspělejší a promyšlenější než BMW a o tom žádná diskuse.
jo ten anonym jsem ja calif, zapomnel sem se podepsat. JO karlosi, BMW 325i uz te neba jo? :) mas tam aspon samosvor? bez nej je to fakt nuda to jo, nevim kde bydlis, ale tady moc E36 nejezdi, a je mi uplne jedno jestli je okoukany nebo ne. pro me je to echt kára a konec. vyzyvam vsechny rejpaly at si napisou svoje recenze na svoje japonsky auta, rad jim tam taky prispeju, kdyz clovej cte recenzi urciteho auta tak se zrejme chce neco dovedet a ne kritizovat. jinak podvozek BMW patri mezi nejlepsi, to snad vis, tak jestli to to tvoje 325i ma vytekly tlumice, rozhozenou geometrii a sjety gumy, atd, jako ze vetsina mladych kluku to tak ma, protoze proc to spravovat kdyz to jede a na semaforu to porad jeste hrabe :) takhle kara pokud ma v pohode podvozek............ále, proc to vlastne pisu, nema cenu tady neco obhajovat, piste si sem sami co chcete.........................................................................................................................................
Taky mám rád BMW,ale Calife nevim nevim,mám také tentýž typ co máš ty už 4 roky.A rozhodl jsem se že bude výměna za právě zmiňovanou Toyotu Celicu 2.0 gti 129 kW řada T20.BMW už mě prostě nebaví,a je fakt už okoukaný musím souhlasit z komentářem dole.Celicu jsem měl půjčenou od kámoše na celý víkend,a to auto mě doslova dostalo ve všech ohledech předčí moje BMW.A prostě jí chci BMW už fakt ne co nejdřív pude z domu.Celica se perfektně ovládá,famózní motor skvělý kontakt s vozovkou prostě paráda všem doporučuji řadu T20 od roku 1994 do 1999.Sportovní auto se vším všudy,skvělý design,nízké náklady na provoz,špičkový svezení,spolehlivost,výkon,a hlavně prémiová značka Toyota.Nebyl jsem nikdy nějaký příznivce Toyoty,ale asi už budu.Víš Calife napadlo tě taky že Toyota chce vyhovět všem zákazníkům,proto vyrábí všechno možný.Hodně stebou nesouhlasim,v tvých komentářích.Jo a honem rychle by jsi měl prodat tu svojí motorku Hondu,ale nechce se ti co?No a proč asi protože opět Japonské motorky patří k nejlepším na světě,a to platí o všem Japonském to ví snad každý.
Nemam nic proti BMW,ale v česku jsou už moc přemnožený a jsou na každém rohu a jsou fakt okoukaný,já bych spíš také volil japonce.Ale za Celicou se ohlídne každý,a moc dobře to vim.Takže pro mě je BMW tuctový auto!Japonci maj nejlepší sportovní auta na světě a už to tak prostě je.Ale ať si každý zvolí to co chce,ja bych volil japonce
Naprostý souhlas. Nemám nic proti japonským automobilkám-spíše naopak, ale super auta kolem 15 000 000- 30 000 000 mají evropský rodokmen a Japoncům ukazují záda- to je prostě fakt. Nicméně budu stát nohama na zemi, Lexus byla od Toyoty právě odpověď na BMW, MB, Audi, aby měla něco, čím by těmto vozům mohla vůbec konkurovat. Nyní je asi zbytečné diskutovat co je lepší, ale pro mě je BMW synonymem té nejvyšší kvality a napsat, že jsou poruchová, může člověk, který koupil ojeté vozidlo s nejasnou minulostí, nebo ten, kdo v něm neseděl. Rozhodně tyto auta mají duši!!!
dodatek k Cellice Sporotovní auto s předním náhonem?? sorry ale to snad ne?? zkus nekdy Bawo se samosvorem to je zabava a adrenalin. pokud vim tak nejvyšši verze cellicy a to GT four ma nejakych 245Ps, u E36 je to samo M3 a tam je rozdíl 100 koní a nekolik mega v porizovaci cene nového vozu v te dobe..... zajed nekdy na sraz, a dej si sprint s M3,poznas ze ani s vrcholnou verzí GT four si ani neskrtnes Toyota supra s motorem podobného obsahu potrebuje dve turba na vykon M3 coz jest u verze 3,2 nějakých 330 koní :) kde asi bude motor přeplnovany dvema turby po 300tis kmTak až se k tomu nebudu vyjadřovat.kup si Cellicu a napis vlastni recenzi
uz me to fakt nebavi, nemuzes srovnavat Toyotu s BMW Toyota pro me se svymi pickupy a nudnými sedany je a zustane tuctovym autem, to ze ma par aut co maji trosku vykon me nedostane. Bawor je byl a bude prestizni znackou se sportovni minulosti, jednickou ve vyvoji atd. A přestan s tou kravovinou ze jsou to poruchova auta, frajere automobilka takoveho vehlasu si nedovoli prodat zakaznikovi poruchove auto za 1,5mmilionu, to by udelala parkrat a nikdo by si takovy auto nekoupil....... BMW, Mercedes,Audi, to jsou auta ktera se v prvovyrobe montuji z tech nejkvalitnechsich dilu nejlepsich znacek, to ze si je za 10 let koupi chudaci kteri nemaji na to aby pri bezne udrzbe koupili original kvalitni dil a koupi levny z druhovyroby, tak za to ta kára nemuze..... ze tvoji zabedněni kamosi se zhledli ve stylu Fast and Furious taky nemuzu.......A ZNOVU OPAKUJI nic proti japoncum, jako auto do prace nebo na nakupy, poprípadě jako dodavka na stavbu je to vynikajici vec, ale kdyz si chci udelat v sobotu radost, sednu do nalestenyho bawa, nastartuju, chvili posloucham ten zvuk šestiválce, usadim se v pohodlne kožené sedačce, pohladim volatn potazeny kuzi, uvolnim ručku taktez v kuzi, měkcce zaradim jedna, ohreju motor, vjedu na dalnici kdyz mam chut to prohnat, v klidu ho rozjedu na nejakych 110 na petku, zpetne zrcatko-vlevo volno, podradim z pet na tri, skubne semnou a uz to mazu vpred, 140 čtyřka, 180 za pět a pak když se mi nikdo neplete tak až k 240 :) zkus ti to někdy taky jestli ten tvuj pekáč ktery si pletes s BMW 325i tohle dokáže, pokud ne, nekoupil sis BMW ale karoserii s motorem od Toyoty :))))) nejspis z nějake pickupove verze :) a nebo si sedni do superbomba káry gétéí čelika a zkus jestli udělá 240 na 6tis otáček :) zkus taky jestli v ní uslyšíš ještě rádio a vlastní slovo, zkus taky v tyhle rychlosti vjet na most s bočním větrem, jestli te její hmotnost podrží, zkus taky v tehle rychlosti lehce zatecet, jestli teda neskoncis rovnou na strese :)))) JAK ŘÍKAM, SNAŽÍŠ SE TU SROVNÁVAT NESROVNATELNÉÉÉÉÉ. TOYTA ,AČKOLIV MÁ SPOLEHLIVÉ MOTORY, NEPATŘÍ MEZI LEGENDY JAKO JE MERCEDES,BMW,AUDI,PORSHE......................A NIKDY ANI NEBUDE A RIKAM TO JESTE JEDNOU , NESTOJIM O RADOBYSPORTOVNI AUTO ZNAČKY, KTERÝ VYRÁBÍ MINIAUTA, PICKUPY A DODÁVKY CHCI RYCHLOST, POHODLI, PRESTIZ, VYBAVU,KRÁSU CHCI BMW!!!!!! A VUBEC, ZALOZ SI VLASTNI RECENZI, NEBO MI REKNI COS TU NAPSAL TY, RAD TI TAM TAKY NECO PRIPISU. anonyme
BMW nejsou auta? ale ale...BMW je synonymum pro krásný, rychlý, elegantní auto...ono opravdu Toyota mu nesahá ani po kotníky...dyť nikdy nic prestižního nevyrobila a imo ani nevyrobí....BMW je prostě pojem...BMW je BMW...proto BMW 4EVER, můžu jen a jenom doporučit...sic jsem se dnes "nedobrovolně" (kvůli pitomýmu náledí) se svým mazlem musel rozloučit....stejně až budu kupovat nové auto...bude to znovu BMW
Nevíš o čem mluvíš,Celica je automobilová legenda od Toyoty!Říká ti něco Carlos Sains...asi ne,myslim si že jsi jenom zakomplexovaný do BMW,a ostatní je pro tebe pekáč co?Celica řady T20,má mnohem lepší kvality než nějaké BMW 325i.Momentálně mám 325i a nejsem z něj nějak nadšený spíš naopak(a chci si v nejbližší době pořídit právě tuto Celicu nejlépe rok 99 2.0 GTI 129 kW,protože mě úplně uchvátila jak vzhledem tak motorem či jízdními vlastnostmi,a současné mé BMW je proti Celice sračka,to můžu říct s klidným svědomím.A Toyota neni prémiová značka?Myslim si že je a se vším všudy a vyrábí nejkvalitnější auta na světě,a o Lexusu ani nemluvim BMW mu nesahá ani po kolena!Mnoho mých kamarádů už se zbavilo BMW,protože jsou poruchový a s neskutečně drahým provozem,a nyní mají sportovní japonce a to jsou auta a ne BMW.
jiste , Honda ma dobré motory , sám mám motocykl této značky a jiný bych nechtěl, i v autech se vyznají,ale.......:) není a nebude to BMW se svým dokonalým dílenským zpracováním, ergonomií žízení a hlavně kombinací sportovních vlastností a pohodlí. Jak říkám, nelze to srovnávat s toyotou nebo čímsi podobným. tohle auto se může rovnat třeba sporotvním verzím Mercedesu a Audi. Opět ovšem té doby. Který sportovní vůz devadesátých let měl s obsahem 2494ccm téměř 200 koní bez turba? k tomu pověst luxusní značky, bohatou výbavu atd....... nemám nic proti japoncům, ale v žádném z nich nemám pocit exkluzivity a toho že řídím něco víc :) a kdo neslyšel ten krásný zvuk šestiválce---neví, stejně jako někdo kdo takové auto nemá tak prostě neví o čem je řeč, platí to o všech modelových řadách BMW, o Mpower nemluvě :))) ale to už je cenově i udržbově někde jinde. Moje srdce prostě tluče pod kapotou BMW
Hele, tohle je recenze káry starý víc jak 13 let v cene kolem 100 tis a levnejsi, nevim co sem pletes auta jako Honda S200 nebo nejaky Lexus. Vis me treba jde i o ten pocit z sestivalcoveho motoru a hlavne z toho ze vlastnim vuz prestizni znacky s dlouholetou tradici a to nejen sportonvi, kazde male dite ve skolce jak ty pises dobre vi ze bawor je luxusni kára za mega a vic s poradnym vykonem, super podvozkem a tak vubec, kdyz se zeptam na toyotu napadne me a i ty deti asi neco jako yaris nebo jak se to pise, mit sportovni auto znacky ktera vyrabi i pickupy a terenaky a pracovni auta vubec, o to teda nestojim. ze jsou drahe dily??? kde jsi je kupoval?? ja kupuju jen u BMW a jsou o polovinu levnejsi nez v normalnich obchodech kde ti je objednaji neorigo a dvakrat tak drazsi, vse co sem kupoval bylo levnejsi nez na pitomou fabii, navic na tohle auto se da i po tehle letech koupit vse a tim myslim i ten nejposledni sroubek a do tydne to mam doma i s rucne psanym dopisem od BMW. ze je nespolehlive??? co to meles?? musis si taky vybirat kdy kupujes, je to preci jen stroj ktery vypada tak jak se k nemu nekdo choval, pri normalni peci kterou vyzaduje kazdy auto, a pri setrnem zachazeni zastudena vydrzi tenhle motor jednou tolik nez tvoje tojota. proc myslis ze ma BMW takovou povest? jen proto ze dobre vypada???? jak si asi ziska znacka svoje zakazniky? hm? myslis ze by dal nekdo 2 mega za nespolehlive auto???? navic pred 13 lety????? kolik stala tvoje tojota??? padne nekdo naprdel kdyz reknes ty vole ja mam toyotu.......jo je to hezky auto, urcite i rychly ale nemuzes srovnavat japonsky auta ktery se chrlej jak na bezicim pasu v milionech kusech s propracovanou nemeckou technologii , specifickym vzhledem, navic v tyhle kare kdyz pojedes po dalnici 220 treba hodinu tak vubec nevis ze jsi jel, ten sestival si jen prede, protoze tohle mu svedci, sporotovni japocni jsou tvrdy auta ktery si na dalnicich davam k veceri protoze vetsine z nich, nepocitam li nove extremy, myslim auta stejneho data jako je E36, dojde pri 180 dech. shrnuti : kazdy auto ma svoje, ale je blbost rikat ze E36 je nespolehlive nebo jsou na nej drahe nahradni dily, je to rychle a hlavne spolehlive auto a co vic, coz vetsina sportaku postrada, je velmi pohodlne a ma k dispozici vybavu o ktere se toytam cellica ani nesnilo, kevsemu nepostrada rodokmen a vysokou presiz znacky,. Filmy jako je Rychle a zbesile neudelaji z japonskych aut nikdy totez jako Mpovew z BMW. Bawec je a zustane pojmem, a nikdo mu jeho exkluzivitu nevezme ani po letech. mimochodem ma bezudrzbovy rozvod retezem s dozivotni zarukou, sebelepsi čtyrval nevyloudi ani s radobyladenym laufem takovy zvuk jako moje seriva koncovka, a vis proc? protoze ten zvuk jde od motoru :)))) tod asi vse k tomuto clanku. BMW FOREVER!
Vlastnil jsem tři bavoráky,je to supr auto na jízdní vlastnosti ale....vždy jsem si ho kupoval proto že jsem chtěl něco sportovně rodinnýho.Ale BMW mě dokázalo docela vždy ždímat peneženku(spolehlivost nic moc)at se spotřebou nebo pěkně drahý díly a že jsem se jich nakupoval dokonce i některý dražší než na japonce!!!Ale jinak je to tak nějak srovnatelný.Ale momentálně jsem nějak zamilovaný do japonců.Někde jsem četl že japonci vyrábí nejlepší sporťáky a i já už jsem dlouho také toho názoru,BMW na ně prostě nemá.Bavoráka už dlouho nemám a asi bych už ani nechtěl.Můj první japonec byl asi před 5 lety Toyota Celica řada T20 r.v.98 2.0 GTI 129 KW v černý metle a je stále jako nová a mám jí až do teď.Na to auto je radost se dívat je to prostě nádhera.Jízdní vlastnosti překonává dokonce i moje bývalé BMW 325i.Můj další klenot je Honda S2000 2.0 VTEC 177KW,a o týhle Hondě asi nemusím víc psát je to prostě paráda.Jo a kámoš má accorda 1.8 VTEC a má nalítáno přes 520 000 KM a to je takřka stále v omezovači prostě jí nešetří a motor dupe stále jako švýcary,tak ať netvrdí nakej chytrohlav že Honda najede 300 000 KM a už to má za sebou,(mimochodem Honda vyrábí nejlepší motory na světě)to napsal spíš nakej moula kterej tomu vůbec nerozumí.Otec dokonce se svojí Toyotou Avensis 610 000 KM bez poruchy a vypadá to že hodně dlouho ještě jezdit bude podle stavu to je nářez.BMW takových kvalit Toyoty a Hondy nedosahuje to vědí snad i děti v základní škole.A na rodinný rychlejší přesun mám suprovej LEXUS IS 200 V6 ale uvažuji o koupi většího typu GS.Takže komu už se nelíbí BMW a že jich na našich silnicích je už dost a už jaksi jsou moc okoukaný at si koupí pořádnou japonskou káru.
mimochodem 4ventilovou techniku ma samo i motor bez Vanosu! teda samo v E36 :) Vanos snizuje spotrebu na ukor tahu v nizsisch otackach jinak pocet koni je stejny.
ano melo tam byt "od" :) omlouvam se, snad to kazdemu doslo, pokud vim tak pozink se pry delal od 94 ale nevim mesic, ja mam kveten a vypado to ze pozink to neni :( jinak vanos od rok u 92 ale ruku do ohne bych za to nedal, na ruznych mistech se uvadi ruzny rok, ale pred rokem 92 urcite ne....je to samo ctyrventilova technika, jinak v E30 325i sem nejel, rika se ze je zivejsi ale nevim jestli udela 240 jako E36 :) me se zda teda E36 ziva az dost, hlavne ve vyšších otackach, opravdu ale nevim jak jede E30 ale spatne to jiste nebude, je taky o dost levnejsi, dal sem prednost E36 kvuli modernejsimu vzhledu, pohodli a vetsi vybave, E30 na tom byla s vybavou bidne teda aspon ty co vidam nebo ctu inzeraty, maloktera ma okna v el. o klima nebo elektrickych sedackach či velkemu PC apod ani nemluve........je veci kazdeho cemu da prednost, ja doporucuji E36 pokud jde o spotrebu tak vazne neni duvod se toho obsahu bat, nikdy nepojede za 5 litru jako nejake TDI ale kdo chce "jet" nekoupi si TDIcko :) za vykon se plati ale jak rikam, zadna hruza, kdyz chci jedu v pohode za 8,5 litru a kdybych chtel jet uplne podle predpisu tak udelam mimo mesto i 7,5 :)))))
Konecne po case zase recenze na bavora co ma motor . Jak je to ale s tim vanosem? Vzdyt ten prisel snad s prichodem 4 ventilu ne? A taky bych se chtel zeptat jak je to s pozinkem. Jestli je od zacathu roku 93 nebo az od modeloveho roku 94? Vzhledem k tomu, ze mam zalusk na 325-ku tak by to pomerne dost potencionalnich aut vyloucilo Anebo ze by byla lepsi e30 Ona totiz vazi taky docela dost
no mam Vanos :) jde to poznat podle boule na viku ventilu, Vanos se montoval tusim do roku 92 a ja mam 94 :) ty rozvody me celkem zklamaly, znamena to ze uz je cas to udelat, to abych zas zacal setrit :) jinak dik za info na to koleno, ten clovek mi ho stejne nedokazal sehnat :( zajedu do BMW děkuji za reakci
Samozrejme ma majitel pravdu, klima je dvouzonova manualni. Rozdilu mezi dvouzonovou "digi" klima a "manualni" je vice, ale hlavni princip je stejny. Pouze ovladani je "manualni" tzn. ze odecitani teploty je na otocnem knofliku a ne na dipsleji a ovladani "smeru" kam to ma foukat neni pres elektro ventily, ale vetsinou manualne (coz vam mimochodem dava sanci si to opravdu nastavit podle "sveho" a ne se spolehat na to jak to nejaky "Helmut ci Ichigawa" v kancelari vymyslel). Kontrolni teplotni cidla v interieru jsou shodna jako u "digi" verze (je jich treba pouze mene). Takova to reseni se pouzivaji jiz od 50 let v USA a casem i u nas na starem kontinente. Stare dobre Coupe 840/850i ma take dvouzonovou manualni klimu... Jinak gumove koleno je k mani bezne v autorizovanych servisech BMW za cenu okolo 400Kc. Neznackova je temer jednou tak draha (kupoval jsem ji pred rokem). BMW trochu zmenilo cenovou politiku originalnich dilu na starsi rocniky, takze dost casto je original dil levnejsi nebo cenove podobny dilu z druhovyroby. Netyka se plechariny - original je holt original. Pokud je tve auto cca 13let stare tak bude asi mit puvodni M50B25 motor bez VANOSu (variabilni casovani ventilu) coz je presne dusledek toho, ze motor je "zajimavy" az od cca 3500ot/min. Je to proste dano prubehem krivky tociveho momentu (M50B25 ma cca 245Nm pri 4700ot/min a M50B25TU cca o 1000ot/min nize). Ze je motor "nesmrtelny" neni uplne pravda - potrebuje slusne zachazeni za studena a rozvodovy retez sice nepraskne, ale po cca 200-250tis je vytahanej jak stare ksandy. Castecne do jiste doby to kompenzuje hydraulicky napinak v systemu rozvodu, ale casem je proste na vymenu. Cena vymeny rozvodu (komplet, ne pouze "prasacka" vymena retezu, se pohybuje kolem 15tis Kc v origo dilech. Pokud je to verze s VANOSem tak po case je zraly na vymenu i tento dil (cca 11tis. Kc). Proste BMW (i stare) neni pro setrilky. Ja mam tento motor v predchozi verzi 325i (E30) a tim 200koni predvadi "lepsi" predstaveni z duvodu uspory vahy tohoto modelu oproti E36 (cca 300kg). Krome vyctu mist kde to rezne bych jeste doplnil dalsi obrovskou slabinu E36 - spodky dveri a prahy. Dle mych zkusenosti je na E36 z hlediska "reznuti" hure nez predchozi rada. Mit BMW neni o "rozumu" - je to o tom co clovek chce bez ohledu na to kolik to stoji... BMW je proste BMW a "chytralci" co tvrdi, ze "zere, je drahe atd. jen placaji kolem sebe. Nikdy to nepochopi. PS: at slouzi, Vasek.
Vy hluponove, ste asi nikdy BMW nemeli co? :)))) klima je manualni a dvouzonova!!!! reguluje se to dvema otocnymi knofliky, pro kazdou stranu jeden!!!! nedelejte ze me vola, mrkntete se na BMWforum, tam by se Vám za tyhle trapny prispevky vysmáli, ze Vase fordy a opely nemaj dvouzonovou MANUALNI KLIMU za to ja nemuzu. tak jeste jednou, klima je manualni a dvouzonova, kdo neveri tak mu poslu fotky!!!! Děkuji za komentáře
TO NENÍ PRAVDA!!! je vidět ,že nevíš o čem mluvíš dvouzonová klima byla u e36 manuální.
06.09.2011 | 11:19:39 | Filip
| 188.120.222.*Reagovat
mickey
tak tak proto 2 zonová má, jí taky a na každý straně mužeš mít jinou teplotu a hlavně máš 2 pilový filtry a to oceníš až tehdy až budeš mít manželku který je furt vedro konečně se nehádáme
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325
Tak jen pro doplnění, ted má auto najeto o padesát tisíc víc,chtelo to jen nové brzdy a sla pryc ta kola s nizkym ET, stale se totiz sjizdely pneu.
auto ma ted novy lak a origo predni spojler, čirou optiku, Mpacketove lišty,prahy a zrcátka....
z nahradich dilu snad jen čepy rizení,vodní pumpu a termostat,pokud sem to nepsal uz v samotne recenzi :)
maximalni spokojenost
auto mi zustane a pribude 330i E46 jako celoroční vozítko :)
jeste dodatek pro toho mamlase co se tak pobavil pri predstave dvouzonove manualni klimatizace-ano skutečne tam je, a v tu dobu to nebyla zas takova výjimka.... dnes uz to ma vetsina nových aut..mozna i japonských :)
15.06.2012 | 08:25:23 | autor recenze calif | 78.156.147.* Reagovat
Olda
Re:Nedá se srovnávat.
Ano,Supra je sice twinturbo,ale je to technologie z roku 1996,což by nynější BMW M3 mělo hravě překonat,ale nestalo se tak i přez to,že ta M3 má o necelých 15 let novější motor.
BMW:Sou to supr auta a do budoucna bych ho rád vyzkoušel,ale asi nafťáka,páč nemam nato stát s 2.5 benzínem denně na benzínce,ale láká mě to celkem dost.
Toyota:Celica se mi moc nelíbí a asi bych si ji nikdy nepořídil.Zato Supra je krasavice s duší ďábla.Je to i po 15 letech velice přitažlivé auto s brutálním motorem a bomba vlastnostma.
Můj sen je ale Nissan Skyline GT-R 34
Všem přeji mnoho šťastných km
28.11.2010 | 00:58:21 | Hamby Reagovat
driffter
driftere, to s podrzenim cudlu na reset a naslednym zjistenim skutecneho poctu km je fatální chyba vsech co zacinaji s bmw a tohle jim nakukal podobne neznaly clovek, to co se ti tam objevi je jakesi cislo jakesi jednotky, a u vsech aut to ukaze cislo pres 300 tis, takze ver ze tvoje auto ma urcite o hodne min nez pises :)
06.11.2010 | 14:51:21 | calif Reagovat
2 zónová klíma-manuálna, dobre sme sa pobavili...:),
aj tomu vysvetľovaniu ./Vasa myslím..., z 2007/.
P.S. Miešate hrušky s jablkami. Obe značky vyrábajú autá. Akurát koncoví zákazníci sú inakší...A aj tak autá stoja rovnako ako ostatné.... za nič. 3 dni trvá zázrak, potom radosť, že sa ich človek zbaví.
P.S. Moltan: 03:15: Ak by ste mali na zadku 600 koní, tak zatočíte?!!:))) Asi ste ešte NIKDY nešli na silnejšom aute. Tiež tam dáte max. nejakých 100 PS, aby ste zatočili: ROVNAKO ako na predkolke...:))
28.06.2010 | 11:10:10 | ľuboš Reagovat
BMW vs ?TOYOTA?
zdravím, rád si tady něco počtu o nějakých autech, když tak koukám co se mi líbí a jak si to asi stojí..
Teprve dnes sem se dostal k tomu co se tady děje a nasmál sem se hodně, hlavně u pana chiptuningáře s 250ti koněma :))
Báwo sem měl,1992 e34 525i vanos a za 3roky a 80tisíc km sem na něm nedělal NIC!!!...auto dostávalo kouř, jezdilo denně a ani chybička...Moje matka má corollu 2001 ...v roce 2004 po asi 100tis výměna motoru?!?...spolehlivost nadevše u novýho auta za 400tis?...moje báwo stálo 65tisíc a po třech letech sem ho prodal za 55tis....za kolik se asi prodá ta toyota?
teď mám už dva roky jaguar xj6 3,2 R6 a proč sem asi na týhle recenzi?
chci báwo a to opět 2,5 R6 vanos a chci si řízení užívat, ono existují lidé co používaj auta jako dopravní prostředek z bodu A do bodu B, ale sou lidi co maj řízení rádi a pro ty je tu BMW.
Nechápu jak někdo může srovnávat tyhle dvě značky, zaprvé na předokolce můžete mít klidně 600koní, ale je vám to na píču, když v zatáčce nezatočíte a jedete rovnou do příkopu, za druhé toyota je auto pro masy, tudíž milionkusová výroba a žádná preciznost. A lexus?...to je furt toyota, není v tom jiný rozdíl, než v luxusu a velikosti motorů. Proč musí asi jedna automobilka dělat dvě značky?...BMW dělá skoro vše a vše je BMW.
Mám kolem sebe mraky lidí a minimálně polovina z nich mají BMW a nikdo si nestěžuje a pokud někdo musí zainvestovat trošku víc do nějakýho dílu, tak auto mu to milionkrát oplatí. Na díly na Toyotu se musí čekat měsíce viz. T-sport který kamarád zbořil a oprava trvala skoro 3měsíce!!!!
jak už milion lidí psalo, srovnáváte nesrovnatelný...navíc motory BMW a kór 2,5 R6 M50B25TU sbíral ceny za rok motoru několik let po sobě, což mluví za vše...a je nemálo výrobců aut, kteří odkupují motory od BMW a proč asi?...protože sou horší než Toyota? :)))
hlavně ty vaše sportovní toyoty sou tak nadupaný jen kvůli tuningu a statisícům investovaným do jejich "srdcí", kdežto báwa trhaj asfalt v sérii, bez úprav, se statisícema na tacháčích a neskutešným zvukem šestihrnků.
BMW forever and more!!!
hádejte se jak chcete, ale toyotu bych si nekoupil, rozhodně ne kvůli požitku z jízdy
čusz
PS: co mě dokáže opravdu vytočit, sou s prominutím idioti, který řeknou, že báwa sou na píču v zimě a že se maj dát do garáže :)))) ...já sem na zimních pneu vyjel v zimě na Ještěd!!! a vyjedu všude kam chci, nikdy sem nikde nezůstal a naopak, na hory se jezdim bavit a bavim se víc za volantem, než na lyžích či snowboardu, takže pokud neumíte řídit, kupte si toyotu, tu zvládne i vaše babička
28.06.2010 | 03:15:46 | Moltan Reagovat
bmw vs konkurence
Děte už s těma sračkama do prdele... jak někdo může tvrdit, že bmw nemaká na designu a na nových technologiích... to co vytváří japonci je design, který se za 2 roky okouká...už teď je novej civic či styl hranatý agresivní accord okoukaná záležitost a po pravdě už mě s tím designem sere.... bmw si zakládá na tradici tak jako alfa audi apod to znamená, že vzhled vychází z původních liníí bavora... každá automobilka šlápne vedle a vytvoří něco co nemá úspěch, je poruchový apod. Já jsem fanda do spoustě značek a mám rád starší japonské sporťáky aby se zas neozval nějaký japonec, ale jak někdo může tvrdit, že bmw ma na hovno motory apod. Myslím že s dobou drží krok a pokud mi chce někdo oponovat ať se podívá na nový dieselový motor 3.0 V6 s kombinovanou spotřebou 6.8litru na 100, perfektním výkonem a velký plus je také splnění emisní normy pro rok 2014. V tom má Teďka náskok před konkurencí... a to že se tady dohadujete který auto je lepší je s prominutím píčovina... každý sporťák má něco do sebe tak druhému neberte iluze...mějte se
25.05.2010 | 02:08:08 | Martys Reagovat
Re: Neda se srovnavat
Nezlob se, ale plácáš hlouposti. To jsou přesně ta zažitá klišé o hrncích na rýžu co mají drahý díly a nic nevydrží. Sranda je, že si tu reklamu natočili sami němci. Ano, celicy nemají pohon na zadek, ale určitě se nepletu, když řeknu, že si s tím autem neměl čest, tak to dál považuju za bezpředmětný, to auto svoji historii má díky třeba Carlosi Sainzovi, A. Schwarz a těch jmen je víc. Prostě jak už tu padlo, neřešme hlouposti. Snad už bude brzo teplo.
Autorovi se omlouvám za OT.
09.03.2010 | 21:37:40 | Reagovat
Nedá se srovnat
Hm pěkné video na reklamu toyoty..nejsou koně jako koně,ta toyota má dvojité turbo-jasně že pojede rychleji ale ten motor nic nevydží jen pokud se do něj nebudou vrážet šílený prachy a dovážet díly z japonska-pro nás absolutně nemyslitelné,měl sem japonce a ted mám bmw E36 325i za 37 tisíc ve výbornym stavu- to auto jezdí skvěle a hlavně rychle!! a ty celicy gti co se prodávaj za tyhle ceny v žádnym případě nemaj náhon na zadek!!..nuda..
18.02.2010 | 12:01:23 | Olda Reagovat
Modla....
2007 E92 M3 420 koní proti 1996 supře s 360 koněma... 15 let starej japonec http://www.youtube.com/watch?v=fKdp78K0Gjk
Bavoráci jsou krásný auta, ale nedělejte z toho modlu, to že nevíte jakou tradici mají jiný značky je váš problém, padlo tady že dneska toyota není co bývala - ano to musím 100% souhlasit, snaží se to aspoň dohánět přes lexus s ISF a něco kuje se subaru. Jinak momentálně je ještě pořád před VW jako světová jednička a ta firma byla založená v 30. letech... Celicy bývaly jak zadokolky, tak předokolky a 4x4. Krom toho MR2 turbo byl taky pěknej hukot, dělaly se už kdysi corolly GT (taky jako zadokolky). A toyota NENÍ prémiová značka, je to mainstream, premiovej je lexus jako divize toyoty.
Sám mám toyotu, mám kámoše co má bmw, spokojení sme oba...
Neřešte blbosti. A ať to slouží, hodně šťastnejch km.
30.12.2009 | 21:38:47 | Reagovat
Není co dodat, mrdozní autičko
10.09.2009 | 20:13:08 | Reagovat
Zdravim vsehny
Toyota vs BMW?asi zdanlive neresitelne dilema.Oba vyrobci jsou na spici autombiloveho prumyslu a to ve vsech ohledech!!!!!!!!!nejsem zakomplexovanej "japončík" a nemíním se hadat o tom kdo je lepsi ale nejakou tu toyotu sem mel(celica 2.0 GT).v bmw sem taky neco najezdil (520i E34,525i E34,325i E36).kazdy melo svy mouchy ale byly to drzaci.ted du do E 36 320 coupe s vanosem a strasne se na ni tesim pac miluju zadohrab!!!kdyby se me ale naskytla mozost toyoty celici r.v. 1988 v edicii carlos sainz tak nevaham ani minutu a mam dve rychly a zabavny auta!no basnik chtel rict ze zde maj byt recenze a ne blaboly o tom kdo je lepsi a kdo ne!!!o tom sme se hadali ve skolce!hadat se muzete na chatu a tady nechte prostor lidem co se chcou neco dozvedet a ziskat nejake uzitecne rady!takze zaverem chci poprat hodne km bez nehod a poruch!!
P.S.Forever R6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
02.08.2009 | 17:52:07 | BOB Reagovat
motor roku
Tak jsem si tady precetl tu Vasi diskuzi a je to docela sranda jak se tady hadate!:-) V nejakym prispevku nekdo uvadel,ze motor roku 2008 je BMW a kde je Toyota? No sam jsem jezdil v Toyote Celice 2001 GTS ktera mela motor 1,8l 192PS s proměnným casováním oznacene VVTLi. Nekdo se tady zminoval o Toyote Corrole T-sport a ta ma presne ten sami motor. No a tenhle motor byl motorem roku 2000 (mam pocit). Byl to vynikajici motor na ktery spominam do dnes. Pri tak malym objemu mel nezkutecny vykon a hlavne nezkutecny otacky. Motor se nechal tocit az do 9000ot/m!!! Nezkutecny zvuk a nezkutecny auto! Vlastnil ho muj bracha. Ja sam vlastnim BMW E36 318IS (motorM44) a jsem taky maximalne spokojeny. Hodil jsem tam K&N fitrl a jede to jak z praku pri spotrebe mimo mesto 7l :-) jj,je to tak. Takze na tohle auto si taky nemuzu stezovat! Maximalni spokojenost! Takze kluci,vsecy mate pravdu a tyhle dve znacky jsou proste vynikající!
Za Celicou se vsichni otaceli a to auto me tlacilo adrenalin do tela,ale komfort svezeni nebyl takovi jako v BMW..v tom je opravdu luxusni svezeni a hlavne je to zadokolka coz byl u Celici velky handicap...
20.07.2009 | 14:39:39 | JohnNEK Reagovat
No to je diskuse ! Jako vino :-).Kazdopadne je treba podotknout, ze BMW a Toyota jsou auta pro odlisni lidi.Kdo chce prestiz, vykoupenou vyssimi naklady (to se netyka starsich BMW), koupi BMW.Kdo chce relativne levne auto s dobrou vydrzi koupi Toyotu (to se netyka novejsich Toyot).Co se tyce novych aut, tak se Toyota muze jit vycpat.Na BMW se dnesni Toyoty ABSOLUTNE nechytaji.Jsou to uz jen stiny predesle slavy.BMW taky slo s kvalitou dolu.Avsak ne tak rapidne jak Toyota.Co se tyce BMW, tak osobne neznam NIKOHO kdo by se stezoval (a majitelu BMW poznam dost).Co se tyce Toyoty,v mem okoli se taky nikdo nestezuje, akorad, ze majitelu Toyot znam mene.Nevim jak recenzisti, Toyoty jsem nejak moc nekoukal.Presto v nejblizsi mozny dobe tak udelam.Kazdopadne BMW laka i mne a povim to od srdce, jednim z duvodu proc BMW je taky prestiz.Ovsem sehnat BMW 530D Touring do 200 000 Kč v dobrem stavu a ve slusni vybave je takrka NEMOZNY.Ja vim, auta by se nemeli kupovat dle znacky, ale treba takovou Dacii...O tu bych ani nezavadil.
02.07.2009 | 17:56:33 | jamieson Reagovat
Calif
Vidim že máš přehled o BMW,tak se tě chci zeptat jestli e36 2.5 TDS měli na přání 6-kvalt.Moc tomu nevěřim,ale bylo mi to řečeno.
16.05.2009 | 16:11:49 | ural Reagovat
Mathiass |
Pro mathiase : at si ten kamos s tema 250ps zajede na brzdu, sem zvedav kolik mu tam namerej, a toho blba co mu nakecal ze mu benzinak nacipoval ze 192 na 250ps by měl nakopat do prdele, to sem si mohl koupit 316i a nechat ji taky čipnout o 60ps a nemusel sem vrazet penize navic do 325i a vubec nemam rad tyhle prehnany kydy o čipování, je to jen velkej voblb na tuzery ktery uverej ze nejaka krabicka v benzinovym motoru jim prida 60ps.......to je i u preplnovanyho motoru celkem dost......tyhlety lidi bych hned hnal na brzdu at se presvedcej o kolik jim ten jejich superčip pridal koniku, asi by se divily.....viz televizni reportaz se skrytou kamerou ze slavne firmy ABCtuning tam to hoši s tim čipovánim vazne umí :))))
10.04.2009 | 01:01:44 | calif Reagovat
Hahahaha, musím se smát jak se tu furt hádáte a srovnáváte dvě úplně jiný auta! To je přece nesmysl! To je jako kdybych srovnával Transita s Fábií, prostě nesrovnatelný! A jestli je lepší Toyota nebo BMW??? To se nedá říct, museli by vyrobit dvě stejný auta za stejnou cenu,pak by se možná daly srovnávat. Já osobně se přikláním k Toyotě, u který za relativně málo peněz dostanu nejspolehlivější a nejmodernější techniku vůbec, je všeobecně známo,že Japonci jsou co se týče automobilový techniky průkopníky. Bmw jsou rozhodně kvalitní,dobře zpracovaný auta,který si nemůže dovolit každej,protože jsou drahý jako sviňa,ale já radši Japonskou techniku a dokonalost.
12.03.2009 | 21:34:50 | Tomáš Reagovat
ZUPA
Doufám že až to budeš krosit bokem tak trefíš sloup aby se ti rozsvítilo ty pako.Normální lidi chtějí s autem jezdit a ne dělat pičoviny a machrovat.A chtěl bych vidět ten xich až se ti to posere a budeš kupovat díly,to tě přejde chuť na šaškárny.Ale to nic rozum ještě možná dostaneš.A hlavně všem říkej že máš BMW- to je kára!!! A tolik lidí ještě neví že ji máš!!!
12.03.2009 | 21:01:22 | Japan Reagovat
Bohužel jméno je dnes více, než reálný rozdíl ve kvalitě.
12.03.2009 | 20:54:15 | Radek Reagovat
Hele tyto hadky jsou uplne zbytecny..... nemam nic proti Toyote ani BMW .....ale je to tak ze abe auto jsou uplne na neco jineho......bmw 325i je auto na dalnice a delsi cesty....takze delane na pohodli ridice...komford.... super podvozek....a hlavne to aby to vsechno vydrzel i motor..... naopak celica je sportovni auto.....se silnym motorem (tim nechci ricz ze bmw je pomale to ne!!) tvrdsim podvozkem atd atd..... o znackach jako takovych je fakt blbost se bavit..... BMW ma ve svete jmeno opravdu vysoko......a Toyota se BMW nemuze rovnat......navic je blbost aby tu nekdo srovnaval ceny modle mobile.de :-D to mate to tejny jako octavku ... tady stoji 70 000 ale v nemecku treba 130 000 pac je to ceske auto....to stejne bmw.... v nemecku bude levnejsi.....pac je to nemecky auto........ myslim ze uz by tech hadek stacilo.... srovnavate 2 nesrovnatelne auta.... luxsus vs sportak (zase podotykam ze bmw je taky sportortovni..... ted mluvim o designu..)
12.03.2009 | 20:44:08 | pavel Reagovat
Bavoráka jsem měl, ale Toyota není vůbec špatná a kdo autům trošku rozumí, tak nehodnotí, jak jaký název zní, ale co auto předvede. Toyotou jezdit bokem? Proč ne? Třeba taková Celica, jestli víš, jak vůbec vypadá. Ale proč driftovat? To dělá jen nějaký střevo s mokrým řidičákem před dízou, aby ulovil puberťačku.... .
02.03.2009 | 19:58:12 | Radek Reagovat
jedine bmw
mám taky e36 dva a půlku 141 kw r.v. 91 bez vanosu se svorem a je s tim prdel.Hlavně když se mě někdo zeptá co mám za auto a já mu povim BMW určitě to zní líp než kdybych řekl že mám toyotu:-D taky si myslim že je to uplně o něčem jinym když kola auto tlačej a né táhnou.A s tojotkou jezdit bokem? Leda jak uchyl tahat rukavici :-D ne hoši fakt,e36 je designem prostě nadčasový auto a když má pěknej lak nějaký kola a lampy tak se za nim lidi pořád otáčej;) jo a zvuk R6? To je symfonie,prostě balzám na uši:)
02.03.2009 | 19:47:13 | zupa Reagovat
BMW E36 325
moje bawo jsem koupil před 3 lety v Německu.Stalo mě 7200 EUR , rv.1994, najeto 190000 km ,plna vybava ,paket AC schnitzer ,motor 2.5 141KW.top stav pěkny fialovy lak ani zrnko koroze!!! pozdeji se ukazalo že auto ma najeto nějakych 375000 km to mě fakt naštvalo že auto je o tolik stočeny.zjistit se to da bud napojením na pc nebo podržením resetu ujetých kilometru od posledního tankovani a nasledným otočením klíče do polohy jedna.od té doby jsem stim autem najel asi 60000 km takže ted už ma nalitano přes 400000. motor šlape jako hodinky nikdy žadna porucha,perfetně startuje. podvozek docela drží akorat měnil jsem jenom všechny čepy a silentbloky.horší je to s diferakem, už mam čtrvtý,je pravda že jsem moje Bawo vubec nešetřil, driftoval jsem,rozjezdy to byly burnouty(oddal jsem zadní brzdy!) ale potom jsem už jezdil normalně ale stejně se furt něco sralo, nejřív 2 převodovky pak komplet spojka atd. jinak tohle auto vydrží dost drsný zacházení ale nesmí se to přehánět. na svoje staří jede perfetkně na dálnici to roztahne až na 245km/h(tachometrovýh) a přitom drží jak přibitý tedy pokud mate podvozek v pořádku.než jsem vyměnil čepy bylo to znat ale jen při rychlosti nad 120km/h .nacpal jsem do toho auta dost pěněz ještě mi s tím finančně pomahala moje žena pak říkala že jsem blazen. to jo no za ty prachy mohlo bejt m3 v top stavu ,je to drahy hobby ale mě bylo líto tenhle nablejskanej bourak prodat.ted už je to ok už rok jezdím bez poruchy auto jede jak nový ještě aby ne po těch investicích.tohle auto je držák ale nesmíte ho trápit jako já,za normalních podmínek provozu by mělo vydržet hodně dlouho.a prosim už nepište o toyotach tohle je recenze BMW!!!!!!!!!!!a kdo píše že BMW je kepl tak ví o autech uplný hovno!
02.02.2009 | 15:38:42 | Drifter Reagovat
No neni co řešit,BMW je prostě kepl!
24.01.2009 | 02:44:16 | Reagovat
jedině bmw
ne nadarmo si bmw m3 e36 lidi kupovali jako výkonější alternativu k 911 ale za tři čtvrtiny ceny... prostě papírově může bejt japončík lepší ale nikdy se v něm prostě nebudu cítit jako v bmw... a samozřejmě něco k celice... je to exot tak se na to lidi podívají... kdyby byla tak dobrá tak by se jich tady prodalo víc a víc by se vyskytovala... a je to hnusná čtyřoká splácanina a může jet jak chce... jo a vychvalovaná supra... sice je to skvělý auto ale motory nejsou ani zdaleka takový držáky jako bmw...
13.08.2008 | 15:30:02 | nemetheus Reagovat
japonske auta su jeden velky plastid ked chcete jazdit obklopeny plastami nech sa paci toyota sme tu pre vas... nech si vravi kto chce co chce japonci nikdy nedosiahnu na nemecku preciznost a to nicim ani motormi ani jazdnymi vlastnostami ani technickou vyspelostou ..ja osobne by som sa hanbil keby som musel jazdit vo svojom vlastnom japonskom aute...vzdy som mal nemca a navzdy pri nich zostanem netreba nikam chodit nmame predsa Audi, BMW, Mercedes a na tieto automobilky sa nechyta ziadny japonec...ZIADNY...su prestizne a kvalitne s tradiciou to mi staci
08.08.2008 | 10:59:27 | Reagovat
"Japonec" vs. BMW
Aby sa to uz medzi Vami chalani ukoncilo...
Japonec az na konec!!!
Tiez mam BMW e36 a nedal by som ani za 10 japoncov...
08.08.2008 | 09:21:19 | dopee Reagovat
automat
Zdravím, měl bych jeden dotaz. Nemá někdo zkušenost s automatickou převodovkou v BMW E36 325i coupe? Myslím tím její životnost, jak si rozumí s motorem atd..
02.06.2008 | 20:54:17 | Rully Reagovat
bbmmww
OTAZKA PRE MAJITEĽOV JAPONCOV /toyota a pod./neviete ktorý motor vyhral "MOTOR ROKA" ?????????????
MOTOR ROKA 2008 JE BMW a pozrite si ďalšie roky dozadu.A ked sa chcete vadiť ktoré auto je lepšie tak chodte na recenzie toyoty a tam sa hrajte na pretekárov a neporovnávajte niečo čo nie je porovnateľné.prajem veľa zábavy.....
27.05.2008 | 13:13:46 | MAN14 Reagovat
Podla aktualneho cennika je zakladna cena noveho BMW M3 coupe zaokruhlene 3 200 000 SK,- pozeral som toyoty, ale ziadnu celicu som nenasiel ze by bola u nas v predaji.... neviem preco, opat sa tu porovnava nieco neporovnatelne.... moze si hovorit kto chce co chce, nemec je nemec, s tym nepohnete... ano, japonske auta su kvalitne, kto tvrdi opak, je zmatok.. tak isto ako ten, kto tvrdi, ze nemecke auta su poruchove crepy.... ale neporovnavajte tu auta, ktorych zakladna cena je skoro milion s autami, ktorych zakladnych cena zacina na nejakych 300 000. aj lexus ako znacka vznikol iba kvoli tomu, ze japonci boli na americkom trhu nekonkurencie schopne s nemcami... teraz sa dovaza aj do europy, kedze prisli konecne na to, ze aj tu je dost ludi, ktory su si schopny tieto auta kupit.Takze prosim vas, skuste sem prispievat nejakymi normalnymi skusenostami, nie stupidnymi hadkami.. pokial dobre viem, malo by to tu byt o recenziach aut a o skusenostiach majitelov.. nie o hadkach...ked sa chcete hadat, chodte na nejake chatove stranky.... a este jedna vec: prestante uz konecne porovnavat predohraby so zadokolkami..... to uz rovno mozte porovnavat pracky s chladnickami a bude to mat rovnaky vyznam...adios
19.05.2008 | 14:02:19 | hydra Reagovat
BMW
no nevím auto sem neměl ani jedno uvažuju ale o e36 1,8is kámoš ho měl potom měl i e36 vanos 2,5 250hp samozřejmě čipnuté...no a naprosto spokojený životnost skvělá levná údržba a provoz.a můj osobní názor na cenu náhradních dílů BMW vs. Toyota----> BMW=kvalita typická německým autům takže tím by měla být cena navrch ale němce máme za humny takže stojí mín dovoz apod....Toyota=kvalitní motory tím sou japonci známí u coroly je to tak hodnoceno i německými časopisy o životnosti a spolehlivosti starších aut corola se drží louhodobě vysoko,ale japonsko je od nás trošku daleko čili cena náhradních dílů hodně stoupá...když si to selským rozumem tak šul nul sečtu tak to u obou aut vychází +/- stejně....a kdo chce náké zahraniční auto tak musí počítat s výššími provozními náklady pokud je chce totiž mít nízké at si koupí felicii a bude spokojený:Dtakže nebudu vychvalovat ani jednu značku ale řeknu to všeobecně...německé auta forever...protože němci sou puntičkáři a nevypustili by nákého šunta z linky teda s vyjímkou oplů ty moc kvalitní nejsou ale vw,audi,bmw,porshe,mercedes benz...to sou pro mě kvalitní auta a za to hovoří i čísla kolik jich prodali;)takže všechny zdravím a hádejte se dál pokud chcete:D
23.03.2008 | 14:24:08 | Mathiass Reagovat
zbytečnosti
Chlapci někteří z Vás jsou se svejma názorama ubohý.Jeden vychvaluje toyotu druhej bmw .je jasny že se každymu líbí jiný auta.A u většiny z vás kteří tady píšou o supře M3 vůbec pochybuju že ste se stím autem svezli a nebo dokonce ste ho vlastnili.Takže bych se radši zdržel komentáře.
03.03.2008 | 10:48:47 | stresna Reagovat
To tomík
myslim ze slo o srovnani cen Cellicy a 325i nikoliv nejake supry a M3
28.02.2008 | 09:45:21 | calif Reagovat
To co tady pisete je naprosta hovadina a debata o nicem. Kazdy clovek ma jine hodnoty a tudiz si vybira i jine auta. Jak muze nekdo porovnavat Celicu s e36???To jsou auta pro rozdilne lidi....Bmw si kupuje ten kdo chce auto normalne pouzivat a celicu ten kdo chce jezdit jen o vikendu. Mimochodem by me zajimal ten pan co tady pise ze vlastni Hondu S2000 a lexus is 200 proc se vubec koukal na recenzi stareho baworacku. Proc ho to vubec zajima...asi proto, ze si ho chce poridit. Protoze jine vysveleni opravdu nemam. Ja bych tedy rozhodne nelezl a necetl recenzi auta, ktere si ńechci koupit.
24.01.2008 | 13:05:16 | Reagovat
Tak tohle svědčí o všem!
http://www.youtube.com/watch?v=CPLcs_rfDrw
10.01.2008 | 21:02:10 | Reagovat
Tak mi to nedalo a musel jsem se kouknout na mobile.de a porovnaval jsem ceny Supry a M3 z roku 1994.Nejlevnější M3 z tohoto roku je tam za nějakých v přepočtu na naše za 185 000 kč a nejdražší M3 za 420 000 kč špičkový stav.Nejlevnější Supra z roku 1994 je tam za 417 000 kč a nejdražší Supra tentýž rok za 1 055 000 kč samozřejmě ve špičkovém stavu.Takže tohle svědčí o všem sportovní Toyoty si drží až neskutečně svojí cenu a nebo také Land Cruiser,ale neni se čemu divit prostě Toyota.Z toho vyplývá že opět BMW nesahá Toyotě ani po kolena.Takže calife příště už prosím mluv pravdu a ne výmysli co si někde slyšel,ale mluv fakta!A Celica si také drží mírně vyšší cenu než coupe od BMW a i na sauto,ale není v tom takový rozdíl jako u M3 a Supry.Toyota je opravdu skvělá,a tomu také odpovídá nejvíce spokojených zákazníků na celém světě.A už si tady nevnucujte každý svá auta,stejně si bude stát každý za svým.Každý má rád něco jinýho,ale aspoň mluvte fakta.
25.12.2007 | 18:19:44 | Tomík Reagovat
to Anonym
nevim ktery z anonymu to psal o tech starych pekáčích a pozbylé prestizi, staci mrknout na stranky treba mobile.de, za kolik se tam prodavaji slusny 325i s papirama, jedna se o cenu od 4000tis az do klidne 7tis euro panove, takze ani v deutschlandu to porad jeste neni kára do srotu.......
staci se podivat jak si cenove stoji ve stejne zemi onen predohrab od Toyoty a mate jasno :)
24.12.2007 | 23:18:33 | calif Reagovat
ou jé jeah! :)
no konečně zas někdo kdo má co říct ke značce a vypadá že ví o čem mluví :)
24.12.2007 | 23:11:06 | calif Reagovat
jeah
----wsichni sou zblblý z usa a jejich pristupu k autu .. je jasný ze tam ladí japonce je to blís a sou lewný .. prone . ... bawko je i w usa porad a toi e30 36 atd .porad parady .... a mi si tu muzem jenom gratulowat ze mame nemce za kopcem a muzem sem tahat takowý skwelý auta se samosworamaa 200 konma .. tag sto rejzi us dejte pokoj .. cipuwaný preplnowaný dwoulitry . co se upecou po 10000km jak toust ... auta co maj nalitano 300000km a dousi jak po masle to je bmw je bude ..
22.12.2007 | 20:24:08 | Reagovat
Označení
Když už se bavíte o BMW tak k tomu alespoň netahejte označení V6 které u BMW v podstatě nemá co dělat.
13.12.2007 | 18:53:49 | Reagovat
Samozřejmě Toyota je světová jednička,a samozřejmě jako první v roce 1997 přišla s hybridní technologií,a ty Lexusy ty jsou boží!Celica je úžasný a nádherný"sporťák"který vás nesežere,a Supra?..to je dokonalost sama..Já osobně na BMW nic nevidim,a nebudu tady vypisovat proč prostě to je můj názor,ale tim nechci samozřejmě tvrdit že jsou špatný.Japonské "sporťáky" i samo Japonsko má v sobě ale takové zvláštní kouzlo,a určitě my dá mnoho lidí za pravdu,jen se koukněte a tamní driftovací scénu,to je prostě super a mnoho dalšího!A ty jejich "sporťáky" jako např.již zmíněná Supra,Skylline,Silvia,S2000,Type-R,EVO,Impreza,3000GT,atd..je jich prostě moc,a když jsou ještě upravený od profesionálů,viděl jsem třeba Supru s 1200 koní,tak to mi bere dech,tyto auta jsou fascinující!A žádní "evropané"se jim nevyrovnají a prostě to tak je!
13.12.2007 | 17:18:27 | lll Reagovat
Musím s troškou do mlýna
Na tohle se prostě nedá nereagovat. Chápu že V6 od BMW má něco do sebe a jistě je to pro fandy skvělá volby, ale BMW "žije" 30 let z jednoho tvaru, jen ho oplastovává a zakulacuje. Moderní technologií se Toyotě nevyrovná. Hybridní technologii má právě Toyota. BMW z motorů 1.8 nedostane výkon který měla Toyota z 1.6 už v r. 1990. Nynější proměnlivé časování ventilů u Corolly T-sport dává 192 HP z 1.8 bez turba! Sami srovnáváte nesrovnatelné, jak chcete porovnat Celicu s 4 válci a objemem 2.0 s V6 a obsahem 2.5 ?
13.12.2007 | 16:42:00 | Iovi Reagovat
Co to tady plácáte o 13 let starejch autech??? Ať už toyota nebo BMW to je jedno, obojí jsou už starý paštiky který svoji kvalitu a prestiž mají už dávno za sebou a je to tak u všech výrobců s tuctovejma autama. To co tady vychvalujete se v Německu a v Japonsku hází pomalu do šrotu, protože to už není auto o prestiž ale o ostudu. Jo s Toyotou nezažiješ tolik srandy co s BMW to je jednoznačný ale zase na druhou stranu lepší živit a udržovat při životě tři toyoty než jedno BMW. Co se týče podvozků tak BMW toho nemá moc společnýho se sportovním podvozkem nějakej náznak tam je ale jinak nic moc, Toyota je proti němu tvrdší a tužší. S životností motoru je to různý oba výrobci dělaj hodně kvalitní motory na životnost, je to jen o přístupu majitelů. Pokud jde o technický zpracování tak oba výrobci jsou uplně odlišní a jsou v průměru mezi ostatníma výrobcema. U BMW se platí za kvalitu která rychle mizí a u Toyoty se za nic nijak moc neplatí protože to je pro nedůvěřovou evropu Japonec.
07.12.2007 | 20:05:25 | Reagovat
foxhound1
jedinej ubohej ses ty!celica je perfektni auto mnohem lepsi nez germany kepl bmw a M3 na supru nema ani nahodou,jenom tady kecas kraviny a hazis spinu na poradny auta podobne jako calif,je videt ze jsi nikdy japonsky auto nemel jinak by jsi takovou volovinu nemoch vypustit ses ubohej!
01.12.2007 | 23:06:22 | Reagovat
Toyota vs BMW
celica to je pěkně ubohý auto ,jestli toyotu tak jedině Supru ale stejně nejlepší volbou je BMW 325, 328, nebo rovnou M3. A proč vlastně někdo porovnává japonský " pekáče " s BMW,at´ si
každej tvrdí co chce stejně to skutečnost nezmění.Německý auta jsou prostě nejlepší!!!!!!
01.12.2007 | 22:47:36 | Johny Reagovat
Celica
Celica je fakt super, ale skoda ze to ma pohon na predek
23.11.2007 | 19:12:13 | Mario 200SX Reagovat
Tomík
Tomíku, já bnych si taky raději koupil Toyotu než BMW, ale proto, že na auto za 1,2mega prostě nemám a Avensis se dá za nějakých 600 000 pořídit. Ovšem psát, že T. je vyspělejší, než BMW je opravdu hovadina. BMW má jedny z nejvyspělejších motorů na světě a pravidelně vyhrávají mezinárodní soutěže, díly a materiály jsou zásadně ty nejkvalitnější a technologie jedině ty nejvyspělejší. T. je lidové auto pro masu, BMW nikoliv. Toyota navíc začíná propadat v testech spolehlivosti, už to není, co dříve. Prosím nesrovnávej tady nesrovnatelné. Nejsem fanda BMW, líbí se mi nová M5, ale proto prostě nebudu psát kraviny a srovnávat BMW s Toyotou, která vyrábí pick apy, navíc interiér Toyoty a BMW se vážně nedá srovnávat, tam je propastný rozdíl, stejně jako v jízdních vlastnostech. To je prostě fakt a kdo tvrdí opak, neměl narozdíl ode mně v obou autech jezdit. Mám co porovnávat.
23.11.2007 | 19:03:26 | Bob Reagovat
Mě uplně dostavá jak calif je uplně nasranej protože se někomu nelíbí BMW,já osobně bych také šel do tý Toyoty,no BMW už ani náhodou a vim to z vlastní zkušenosti nebudu tady rozepisovat proč.Rozhodně Toyota je mnohem vyspělejší a promyšlenější než BMW a o tom žádná diskuse.
23.11.2007 | 17:36:51 | tomik Reagovat
sorač
jo ten anonym jsem ja calif, zapomnel sem se podepsat.
JO karlosi, BMW 325i uz te neba jo? :) mas tam aspon samosvor? bez nej je to fakt nuda to jo, nevim kde bydlis, ale tady moc E36 nejezdi, a je mi uplne jedno jestli je okoukany nebo ne. pro me je to echt kára a konec.
vyzyvam vsechny rejpaly at si napisou svoje recenze na svoje japonsky auta, rad jim tam taky prispeju, kdyz clovej cte recenzi urciteho auta tak se zrejme chce neco dovedet a ne kritizovat.
jinak podvozek BMW patri mezi nejlepsi, to snad vis, tak jestli to to tvoje 325i ma vytekly tlumice, rozhozenou geometrii a sjety gumy, atd, jako ze vetsina mladych kluku to tak ma, protoze proc to spravovat kdyz to jede a na semaforu to porad jeste hrabe :)
takhle kara pokud ma v pohode podvozek............ále, proc to vlastne pisu, nema cenu tady neco obhajovat, piste si sem sami co chcete.........................................................................................................................................
20.11.2007 | 10:34:20 | calif Reagovat
ani já
vic co? karlosi? napis svou recenzi na onu Toyotu ano? rad ti do ni taky prispěju.
20.11.2007 | 10:28:55 | Reagovat
To nemám zapotřebí.
01.11.2007 | 18:43:43 | Karlos Reagovat
ten smajlík tam měl bejt tuten
01.11.2007 | 18:24:03 | Reagovat
to karlos
Jen estli nás nekrmíš.
01.11.2007 | 18:23:05 | Reagovat
BMW 325i e36
Taky mám rád BMW,ale Calife nevim nevim,mám také tentýž typ co máš ty už 4 roky.A rozhodl jsem se že bude výměna za právě zmiňovanou Toyotu Celicu 2.0 gti 129 kW řada T20.BMW už mě prostě nebaví,a je fakt už okoukaný musím souhlasit z komentářem dole.Celicu jsem měl půjčenou od kámoše na celý víkend,a to auto mě doslova dostalo ve všech ohledech předčí moje BMW.A prostě jí chci BMW už fakt ne co nejdřív pude z domu.Celica se perfektně ovládá,famózní motor skvělý kontakt s vozovkou prostě paráda všem doporučuji řadu T20 od roku 1994 do 1999.Sportovní auto se vším všudy,skvělý design,nízké náklady na provoz,špičkový svezení,spolehlivost,výkon,a hlavně prémiová značka Toyota.Nebyl jsem nikdy nějaký příznivce Toyoty,ale asi už budu.Víš Calife napadlo tě taky že Toyota chce vyhovět všem zákazníkům,proto vyrábí všechno možný.Hodně stebou nesouhlasim,v tvých komentářích.Jo a honem rychle by jsi měl prodat tu svojí motorku Hondu,ale nechce se ti co?No a proč asi protože opět Japonské motorky patří k nejlepším na světě,a to platí o všem Japonském to ví snad každý.
01.11.2007 | 16:57:43 | Karlos Reagovat
no coment
nemám slov.
30.10.2007 | 10:30:54 | calif Reagovat
Nemam nic proti BMW,ale v česku jsou už moc přemnožený a jsou na každém rohu a jsou fakt okoukaný,já bych spíš také volil japonce.Ale za Celicou se ohlídne každý,a moc dobře to vim.Takže pro mě je BMW tuctový auto!Japonci maj nejlepší sportovní auta na světě a už to tak prostě je.Ale ať si každý zvolí to co chce,ja bych volil japonce
28.10.2007 | 15:44:56 | Jarouš Reagovat
Calif
Naprostý souhlas. Nemám nic proti japonským automobilkám-spíše naopak, ale super auta kolem 15 000 000- 30 000 000 mají evropský rodokmen a Japoncům ukazují záda- to je prostě fakt. Nicméně budu stát nohama na zemi, Lexus byla od Toyoty právě odpověď na BMW, MB, Audi, aby měla něco, čím by těmto vozům mohla vůbec konkurovat. Nyní je asi zbytečné diskutovat co je lepší, ale pro mě je BMW synonymem té nejvyšší kvality a napsat, že jsou poruchová, může člověk, který koupil ojeté vozidlo s nejasnou minulostí, nebo ten, kdo v něm neseděl. Rozhodně tyto auta mají duši!!!
23.10.2007 | 19:28:52 | Bob Reagovat
dodatek k Cellice
Sporotovní auto s předním náhonem?? sorry ale to snad ne??
zkus nekdy Bawo se samosvorem to je zabava a adrenalin.
pokud vim tak nejvyšši verze cellicy a to GT four ma nejakych 245Ps, u E36 je to samo M3 a tam je rozdíl 100 koní a nekolik mega v porizovaci cene nového vozu v te dobe.....
zajed nekdy na sraz, a dej si sprint s M3,poznas ze ani s vrcholnou verzí GT four si ani neskrtnes
Toyota supra s motorem podobného obsahu potrebuje dve turba na vykon M3 coz jest u verze 3,2 nějakých 330 koní :)
kde asi bude motor přeplnovany dvema turby po 300tis kmTak až se k tomu nebudu vyjadřovat.kup si Cellicu a napis vlastni recenzi
23.10.2007 | 18:31:25 | calif Reagovat
uz me to neba
uz me to fakt nebavi, nemuzes srovnavat Toyotu s BMW
Toyota pro me se svymi pickupy a nudnými sedany je a zustane tuctovym autem, to ze ma par aut co maji trosku vykon me nedostane.
Bawor je byl a bude prestizni znackou se sportovni minulosti, jednickou ve vyvoji atd.
A přestan s tou kravovinou ze jsou to poruchova auta, frajere automobilka takoveho vehlasu si nedovoli prodat zakaznikovi poruchove auto za 1,5mmilionu, to by udelala parkrat a nikdo by si takovy auto nekoupil.......
BMW, Mercedes,Audi, to jsou auta ktera se v prvovyrobe montuji z tech nejkvalitnechsich dilu nejlepsich znacek, to ze si je za 10 let koupi chudaci kteri nemaji na to aby pri bezne udrzbe koupili original kvalitni dil a koupi levny z druhovyroby, tak za to ta kára nemuze.....
ze tvoji zabedněni kamosi se zhledli ve stylu Fast and Furious taky nemuzu.......A ZNOVU OPAKUJI nic proti japoncum, jako auto do prace nebo na nakupy, poprípadě jako dodavka na stavbu je to vynikajici vec, ale kdyz si chci udelat v sobotu radost, sednu do nalestenyho bawa, nastartuju, chvili posloucham ten zvuk šestiválce, usadim se v pohodlne kožené sedačce, pohladim volatn potazeny kuzi, uvolnim ručku taktez v kuzi, měkcce zaradim jedna, ohreju motor, vjedu na dalnici kdyz mam chut to prohnat, v klidu ho rozjedu na nejakych 110 na petku, zpetne zrcatko-vlevo volno, podradim z pet na tri, skubne semnou a uz to mazu vpred, 140 čtyřka, 180 za pět a pak když se mi nikdo neplete tak až k 240 :)
zkus ti to někdy taky jestli ten tvuj pekáč ktery si pletes s BMW 325i tohle dokáže, pokud ne, nekoupil sis BMW ale karoserii s motorem od Toyoty :))))) nejspis z nějake pickupove verze :)
a nebo si sedni do superbomba káry gétéí čelika a zkus jestli udělá 240 na 6tis otáček :) zkus taky jestli v ní uslyšíš ještě rádio a vlastní slovo, zkus taky v tyhle rychlosti vjet na most s bočním větrem, jestli te její hmotnost podrží, zkus taky v tehle rychlosti lehce zatecet, jestli teda neskoncis rovnou na strese :))))
JAK ŘÍKAM, SNAŽÍŠ SE TU SROVNÁVAT NESROVNATELNÉÉÉÉÉ.
TOYTA ,AČKOLIV MÁ SPOLEHLIVÉ MOTORY, NEPATŘÍ MEZI LEGENDY JAKO JE MERCEDES,BMW,AUDI,PORSHE......................A NIKDY ANI NEBUDE
A RIKAM TO JESTE JEDNOU , NESTOJIM O RADOBYSPORTOVNI AUTO ZNAČKY, KTERÝ VYRÁBÍ MINIAUTA, PICKUPY A DODÁVKY
CHCI RYCHLOST, POHODLI, PRESTIZ, VYBAVU,KRÁSU
CHCI BMW!!!!!!
A VUBEC, ZALOZ SI VLASTNI RECENZI, NEBO MI REKNI COS TU NAPSAL TY, RAD TI TAM TAKY NECO PRIPISU.
anonyme
23.10.2007 | 18:13:17 | calif Reagovat
:)
BMW nejsou auta? ale ale...BMW je synonymum pro krásný, rychlý, elegantní auto...ono opravdu Toyota mu nesahá ani po kotníky...dyť nikdy nic prestižního nevyrobila a imo ani nevyrobí....BMW je prostě pojem...BMW je BMW...proto BMW 4EVER, můžu jen a jenom doporučit...sic jsem se dnes "nedobrovolně" (kvůli pitomýmu náledí) se svým mazlem musel rozloučit....stejně až budu kupovat nové auto...bude to znovu BMW
20.10.2007 | 03:09:07 | Pazdi Reagovat
to calif
Nevíš o čem mluvíš,Celica je automobilová legenda od Toyoty!Říká ti něco Carlos Sains...asi ne,myslim si že jsi jenom zakomplexovaný do BMW,a ostatní je pro tebe pekáč co?Celica řady T20,má mnohem lepší kvality než nějaké BMW 325i.Momentálně mám 325i a nejsem z něj nějak nadšený spíš naopak(a chci si v nejbližší době pořídit právě tuto Celicu nejlépe rok 99 2.0 GTI 129 kW,protože mě úplně uchvátila jak vzhledem tak motorem či jízdními vlastnostmi,a současné mé BMW je proti Celice sračka,to můžu říct s klidným svědomím.A Toyota neni prémiová značka?Myslim si že je a se vším všudy a vyrábí nejkvalitnější auta na světě,a o Lexusu ani nemluvim BMW mu nesahá ani po kolena!Mnoho mých kamarádů už se zbavilo BMW,protože jsou poruchový a s neskutečně drahým provozem,a nyní mají sportovní japonce a to jsou auta a ne BMW.
17.10.2007 | 22:34:09 | hahaha Reagovat
nerikam ze honda je spatne auto
jiste , Honda ma dobré motory , sám mám motocykl této značky a jiný bych nechtěl, i v autech se vyznají,ale.......:) není a nebude to BMW se svým dokonalým dílenským zpracováním, ergonomií žízení a hlavně kombinací sportovních vlastností a pohodlí.
Jak říkám, nelze to srovnávat s toyotou nebo čímsi podobným.
tohle auto se může rovnat třeba sporotvním verzím Mercedesu a Audi. Opět ovšem té doby.
Který sportovní vůz devadesátých let měl s obsahem 2494ccm téměř 200 koní bez turba? k tomu pověst luxusní značky, bohatou výbavu atd.......
nemám nic proti japoncům, ale v žádném z nich nemám pocit exkluzivity a toho že řídím něco víc :) a kdo neslyšel ten krásný zvuk šestiválce---neví, stejně jako někdo kdo takové auto nemá tak prostě neví o čem je řeč, platí to o všech modelových řadách BMW, o Mpower nemluvě :))) ale to už je cenově i udržbově někde jinde.
Moje srdce prostě tluče pod kapotou BMW
03.10.2007 | 16:02:47 | calif Reagovat
MUsim souhlasit s califem
Ale jako honda má dobrý motory. vo tom žádná.
02.10.2007 | 16:50:08 | Antonio Reagovat
!!!!!!!!! pro pana vychloubacneho
Hele, tohle je recenze káry starý víc jak 13 let v cene kolem 100 tis a levnejsi, nevim co sem pletes auta jako Honda S200 nebo nejaky Lexus.
Vis me treba jde i o ten pocit z sestivalcoveho motoru a hlavne z toho ze vlastnim vuz prestizni znacky s dlouholetou tradici a to nejen sportonvi, kazde male dite ve skolce jak ty pises dobre vi ze bawor je luxusni kára za mega a vic s poradnym vykonem, super podvozkem a tak vubec, kdyz se zeptam na toyotu napadne me a i ty deti asi neco jako yaris nebo jak se to pise, mit sportovni auto znacky ktera vyrabi i pickupy a terenaky a pracovni auta vubec, o to teda nestojim. ze jsou drahe dily??? kde jsi je kupoval?? ja kupuju jen u BMW a jsou o polovinu levnejsi nez v normalnich obchodech kde ti je objednaji neorigo a dvakrat tak drazsi, vse co sem kupoval bylo levnejsi nez na pitomou fabii, navic na tohle auto se da i po tehle letech koupit vse a tim myslim i ten nejposledni sroubek a do tydne to mam doma i s rucne psanym dopisem od BMW. ze je nespolehlive??? co to meles?? musis si taky vybirat kdy kupujes, je to preci jen stroj ktery vypada tak jak se k nemu nekdo choval, pri normalni peci kterou vyzaduje kazdy auto, a pri setrnem zachazeni zastudena vydrzi tenhle motor jednou tolik nez tvoje tojota. proc myslis ze ma BMW takovou povest? jen proto ze dobre vypada???? jak si asi ziska znacka svoje zakazniky? hm? myslis ze by dal nekdo 2 mega za nespolehlive auto???? navic pred 13 lety????? kolik stala tvoje tojota??? padne nekdo naprdel kdyz reknes ty vole ja mam toyotu.......jo je to hezky auto, urcite i rychly ale nemuzes srovnavat japonsky auta ktery se chrlej jak na bezicim pasu v milionech kusech s propracovanou nemeckou technologii , specifickym vzhledem, navic v tyhle kare kdyz pojedes po dalnici 220 treba hodinu tak vubec nevis ze jsi jel, ten sestival si jen prede, protoze tohle mu svedci, sporotovni japocni jsou tvrdy auta ktery si na dalnicich davam k veceri protoze vetsine z nich, nepocitam li nove extremy, myslim auta stejneho data jako je E36, dojde pri 180 dech.
shrnuti : kazdy auto ma svoje, ale je blbost rikat ze E36 je nespolehlive nebo jsou na nej drahe nahradni dily, je to rychle a hlavne spolehlive auto a co vic, coz vetsina sportaku postrada, je velmi pohodlne a ma k dispozici vybavu o ktere se toytam cellica ani nesnilo, kevsemu nepostrada rodokmen a vysokou presiz znacky,.
Filmy jako je Rychle a zbesile neudelaji z japonskych aut nikdy totez jako Mpovew z BMW.
Bawec je a zustane pojmem, a nikdo mu jeho exkluzivitu nevezme ani po letech. mimochodem ma bezudrzbovy rozvod retezem s dozivotni zarukou, sebelepsi čtyrval nevyloudi ani s radobyladenym laufem takovy zvuk jako moje seriva koncovka, a vis proc? protoze ten zvuk jde od motoru :)))) tod asi vse k tomuto clanku.
BMW FOREVER!
02.10.2007 | 16:09:37 | calif Reagovat
BMW na japonce prostě nemá!
Vlastnil jsem tři bavoráky,je to supr auto na jízdní vlastnosti ale....vždy jsem si ho kupoval proto že jsem chtěl něco sportovně rodinnýho.Ale BMW mě dokázalo docela vždy ždímat peneženku(spolehlivost nic moc)at se spotřebou nebo pěkně drahý díly a že jsem se jich nakupoval dokonce i některý dražší než na japonce!!!Ale jinak je to tak nějak srovnatelný.Ale momentálně jsem nějak zamilovaný do japonců.Někde jsem četl že japonci vyrábí nejlepší sporťáky a i já už jsem dlouho také toho názoru,BMW na ně prostě nemá.Bavoráka už dlouho nemám a asi bych už ani nechtěl.Můj první japonec byl asi před 5 lety Toyota Celica řada T20 r.v.98 2.0 GTI 129 KW v černý metle a je stále jako nová a mám jí až do teď.Na to auto je radost se dívat je to prostě nádhera.Jízdní vlastnosti překonává dokonce i moje bývalé BMW 325i.Můj další klenot je Honda S2000 2.0 VTEC 177KW,a o týhle Hondě asi nemusím víc psát je to prostě paráda.Jo a kámoš má accorda 1.8 VTEC a má nalítáno přes 520 000 KM a to je takřka stále v omezovači prostě jí nešetří a motor dupe stále jako švýcary,tak ať netvrdí nakej chytrohlav že Honda najede 300 000 KM a už to má za sebou,(mimochodem Honda vyrábí nejlepší motory na světě)to napsal spíš nakej moula kterej tomu vůbec nerozumí.Otec dokonce se svojí Toyotou Avensis 610 000 KM bez poruchy a vypadá to že hodně dlouho ještě jezdit bude podle stavu to je nářez.BMW takových kvalit Toyoty a Hondy nedosahuje to vědí snad i děti v základní škole.A na rodinný rychlejší přesun mám suprovej LEXUS IS 200 V6 ale uvažuji o koupi většího typu GS.Takže komu už se nelíbí BMW a že jich na našich silnicích je už dost a už jaksi jsou moc okoukaný at si koupí pořádnou japonskou káru.
18.09.2007 | 18:20:00 | Petr Reagovat
VANOS je tam hlavně kvůli emisím.
10.06.2007 | 13:45:38 | Reagovat
dodatek
mimochodem 4ventilovou techniku ma samo i motor bez Vanosu! teda samo v E36 :)
Vanos snizuje spotrebu na ukor tahu v nizsisch otackach jinak pocet koni je stejny.
10.06.2007 | 12:07:54 | calif Reagovat
vanos, spotreba, E30 a E36
ano melo tam byt "od" :) omlouvam se, snad to kazdemu doslo, pokud vim tak pozink se pry delal od 94 ale nevim mesic, ja mam kveten a vypado to ze pozink to neni :( jinak vanos od rok u 92 ale ruku do ohne bych za to nedal, na ruznych mistech se uvadi ruzny rok, ale pred rokem 92 urcite ne....je to samo ctyrventilova technika,
jinak v E30 325i sem nejel, rika se ze je zivejsi ale nevim jestli udela 240 jako E36 :) me se zda teda E36 ziva az dost, hlavne ve vyšších otackach, opravdu ale nevim jak jede E30 ale spatne to jiste nebude, je taky o dost levnejsi, dal sem prednost E36 kvuli modernejsimu vzhledu, pohodli a vetsi vybave, E30 na tom byla s vybavou bidne teda aspon ty co vidam nebo ctu inzeraty, maloktera ma okna v el. o klima nebo elektrickych sedackach či velkemu PC apod ani nemluve........je veci kazdeho cemu da prednost, ja doporucuji E36
pokud jde o spotrebu tak vazne neni duvod se toho obsahu bat, nikdy nepojede za 5 litru jako nejake TDI ale kdo chce "jet" nekoupi si TDIcko :) za vykon se plati ale jak rikam, zadna hruza, kdyz chci jedu v pohode za 8,5 litru a kdybych chtel jet uplne podle predpisu tak udelam mimo mesto i 7,5 :)))))
10.06.2007 | 12:04:29 | calif Reagovat
tam má asi chybu místo "do" tam mělo bejt "od" zřejmě.
JInak e30 víc jede a E36 líp jede .
02.06.2007 | 09:37:35 | Reagovat
Konecne po case zase recenze na bavora co ma motor .
Jak je to ale s tim vanosem? Vzdyt ten prisel snad s prichodem 4 ventilu ne?
A taky bych se chtel zeptat jak je to s pozinkem. Jestli je od zacathu roku 93 nebo az od modeloveho roku 94? Vzhledem k tomu, ze mam zalusk na 325-ku tak by to pomerne dost potencionalnich aut vyloucilo
Anebo ze by byla lepsi e30
Ona totiz vazi taky docela dost
02.06.2007 | 00:01:02 | reihensechszylinder Reagovat
dekuji
no mam Vanos :) jde to poznat podle boule na viku ventilu, Vanos se montoval tusim do roku 92 a ja mam 94 :)
ty rozvody me celkem zklamaly, znamena to ze uz je cas to udelat, to abych zas zacal setrit :)
jinak dik za info na to koleno, ten clovek mi ho stejne nedokazal sehnat :(
zajedu do BMW
děkuji za reakci
01.06.2007 | 13:23:35 | calif Reagovat
Samozrejme ma majitel pravdu, klima je dvouzonova manualni. Rozdilu mezi dvouzonovou "digi" klima a "manualni" je vice, ale hlavni princip je stejny. Pouze ovladani je "manualni" tzn. ze odecitani teploty je na otocnem knofliku a ne na dipsleji a ovladani "smeru" kam to ma foukat neni pres elektro ventily, ale vetsinou manualne (coz vam mimochodem dava sanci si to opravdu nastavit podle "sveho" a ne se spolehat na to jak to nejaky "Helmut ci Ichigawa" v kancelari vymyslel). Kontrolni teplotni cidla v interieru jsou shodna jako u "digi" verze (je jich treba pouze mene). Takova to reseni se pouzivaji jiz od 50 let v USA a casem i u nas na starem kontinente. Stare dobre Coupe 840/850i ma take dvouzonovou manualni klimu...
Jinak gumove koleno je k mani bezne v autorizovanych servisech BMW za cenu okolo 400Kc. Neznackova je temer jednou tak draha (kupoval jsem ji pred rokem). BMW trochu zmenilo cenovou politiku originalnich dilu na starsi rocniky, takze dost casto je original dil levnejsi nebo cenove podobny dilu z druhovyroby. Netyka se plechariny - original je holt original. Pokud je tve auto cca 13let stare tak bude asi mit puvodni M50B25 motor bez VANOSu (variabilni casovani ventilu) coz je presne dusledek toho, ze motor je "zajimavy" az od cca 3500ot/min. Je to proste dano prubehem krivky tociveho momentu (M50B25 ma cca 245Nm pri 4700ot/min a M50B25TU cca o 1000ot/min nize). Ze je motor "nesmrtelny" neni uplne pravda - potrebuje slusne zachazeni za studena a rozvodovy retez sice nepraskne, ale po cca 200-250tis je vytahanej jak stare ksandy. Castecne do jiste doby to kompenzuje hydraulicky napinak v systemu rozvodu, ale casem je proste na vymenu. Cena vymeny rozvodu (komplet, ne pouze "prasacka" vymena retezu, se pohybuje kolem 15tis Kc v origo dilech. Pokud je to verze s VANOSem tak po case je zraly na vymenu i tento dil (cca 11tis. Kc). Proste BMW (i stare) neni pro setrilky. Ja mam tento motor v predchozi verzi 325i (E30) a tim 200koni predvadi "lepsi" predstaveni z duvodu uspory vahy tohoto modelu oproti E36 (cca 300kg).
Krome vyctu mist kde to rezne bych jeste doplnil dalsi obrovskou slabinu E36 - spodky dveri a prahy. Dle mych zkusenosti je na E36 z hlediska "reznuti" hure nez predchozi rada.
Mit BMW neni o "rozumu" - je to o tom co clovek chce bez ohledu na to kolik to stoji... BMW je proste BMW a "chytralci" co tvrdi, ze "zere, je drahe atd. jen placaji kolem sebe. Nikdy to nepochopi.
PS: at slouzi, Vasek.
01.06.2007 | 09:54:59 | Vasa Reagovat
hlupáci
Vy hluponove, ste asi nikdy BMW nemeli co? :)))) klima je manualni a dvouzonova!!!! reguluje se to dvema otocnymi knofliky, pro kazdou stranu jeden!!!! nedelejte ze me vola, mrkntete se na BMWforum, tam by se Vám za tyhle trapny prispevky vysmáli, ze Vase fordy a opely nemaj dvouzonovou MANUALNI KLIMU za to ja nemuzu.
tak jeste jednou, klima je manualni a dvouzonova, kdo neveri tak mu poslu fotky!!!!
Děkuji za komentáře
01.06.2007 | 06:40:50 | calif Reagovat
sanbay
Asi si to nekapol kamo ! Manualna klima a dvojzonova ?!?!?
To so este nevidel !!! Dvojzonova je len automaticka !
31.05.2007 | 17:34:09 | Mickey Reagovat
RE:sanbay
TO NENÍ PRAVDA!!! je vidět ,že nevíš o čem mluvíš dvouzonová klima byla u e36 manuální.
06.09.2011 | 11:19:39 | Filip | 188.120.222.* Reagovat
mickey
tak tak proto 2 zonová má, jí taky a na každý straně mužeš mít jinou teplotu a hlavně máš 2 pilový filtry a to oceníš až tehdy až budeš mít manželku který je furt vedro konečně se nehádáme
31.05.2007 | 16:53:07 | sanbay Reagovat
Moc rad na BMW koukam a az me omrzi moje stavajici Lagunka,tak si i koupim:)
31.05.2007 | 12:10:05 | ToJa Reagovat
Klima
Manuální dvouzónová klima - inak je vsetko OK? To ako regulujes pravu a lavu stranu ? Natocis fukare spravnym smerom, oder .... ;o)
31.05.2007 | 12:06:03 | Mickey Reagovat