Rok výroby:1995Typ motoru:2500Stav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:231 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:8. 6. 2011
Předchozí auto:Ford Mondeo 1.8 td Mk2 VW passat 1.9tdi/B5
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Při koupi nešla světla. Zlobí dalkové ovládání a velmi špatné stratovaní za studena.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Bmw mám sotva tyden a prvních 1000km mám za sebou tak chci napsat recenzi protože si myslím že je to auto pro začínající řidiče tak jako já. Auto jsem koupil z důvodů toho že mi klekl Passatek a už cpát dálší penize do oprav se mi nechtelo tak jsem se poohlídl po nekteré E36. Našel jsem dva potencionální kousky 318i se 84kw a 325tds se 105kw. a rozdil ve vykonu techto aut je teda obrovský po usednutí a projíždce v benzínovém modelu jsem byl zděšen, žadné zrychlení, auto neuveřitelně líne pripadal jsem si jako v mamčině fabii 1.2htp. po usednutí do naftového autička a po rozeznění toho šestiválce vše bylo jasné jaka bude má volba. Koupil jsem tady naftové, možná jsem od 105kw čekal malinko větší výkon a asi trošku lepsi rychlení ale už jsem asi rozmlsán z tuarega 3.0tdi v6 a hondy accord 2.4 ivtec co si často půjčuji ale co nadělám. Další kapitola je podvozek který mě nadchnul, auto drží jako přikurtované a do zataček mě uplně přemlouvá proletět ji jeste rychleji a nahon na zadek to jeste podtrhuje. Jinak jak je již obvyklé co se všichni u BMW bojí je spotřeba-když jsem auto kupoval všichni řikaly nekupuj takový velký motor s šestiválcem, neuživíš to, opak je pravdou, motor dokáže pri slušné jízdě jezdit kolem 7l ale neni problem jet i přes 10l. Jinak co jeste dodat auto je moc povedené, tichy a kultivovaný motor mě překvapil, ale jsem navážkách zda-li motory TDi jsou na tom lépe nebo ne po to čase jestě usoudím. Jeste par slov k interieru a vybavě auto mám s dvouzonovou manualní klimou která bohužel neni naplně (po sléze na to příjde) dale okénka, a zdrcátka v elektrice loketní opěrky v zadu a předu na tu dobu myslím vic než slusné, jediné co by mi na interieru vadilo vrzající plasty a jejich levné zpracování občas za něco chytnu a ono mi to zustane v ruce a pak dále na velký nedostatek odkládacího místa. Další slabinou je rez prahů a podvozků ale tomu se starší modely nevyhnou ale já naštěstí koupil beze rzi..Jinak co dodat závěrem? Auto určitě doporučuji, a hlavně za penize za které se dá pořídít je bezva a raději volte naftové motory, benzín mě nechutně zklamal. Tak BMW zdar!
Tak abych reagoval na komentáře slovenskemu kolegovi bych odpoveděl jako první. Na brigádách nemakám jsem na VŠ a co jste mel vy v 19cti letech? Š120? nebo podobné žihadlo? Jinak na další komentaře: kde je napsáno že mladý člověk neumí jezdit slušně? já vím, ono se říká že mladí kluci jezdí jak prasa ale nehažte všechny do jednoho pytle, už jsem pár aut na vyblbnutí měl a tak už mě to divočení tak moc nebere a na spotřebu už sem si také zvykl ale je to velky skok z motoru TDi. Jinak autem jezdím převážně po dalnici do školy trsu prostějov-brno tam si letím těch 150 a já i auto jsme spokojení. Jinak bych se zeptal, co by jste tedy doporučily mladému řidiči? Rád se necham poučit :) Jen mi tu začíná schazet nejaka lepsí vybava, jako např. tempovat na dalnici..tak do konce roku jestli to dobře půjde tak vyměním, za MB C cdi 280 rv.02. na tohle auto už jsem slyšel také dobré ohlasy. P.S. Rád poznávám nová auta...
Co se spotřeby týče ,není nic divného že si vezme přes 10L.Což je docela jasný jen po přečtení obsahu 2.5TDS.105KW.Hlavně při koupi staršího auta.ono většina aut nad 2.0 hlavně starších i některé starší Diesely mají větší spotřebu.Ale ta se dá zjistit před koupí auta.
Jsem zvědav jak dlouho vydrží, špatný studený start značí nutnost výměnu žhaviček. On je tam takový nepříjemný přístup, ale nic hrozného. Pokud auto dlouho točí naprázdno, tak to vstřikovací čerpadlo nemá vůbec rádo. Jinak mladému člověku tohle bych vůbec nedoporučil. O autíčko je třeba pečovat jako v bavlnce, dlouhé zahřátí motoru před jízdou, dlouhé ochlazování po vypnutí motoru. Jinak hlava, turbo KO. Spíš bych to doporučil nějakému klidnému řidiči, kterého absolutně nic nevytočí a ví kdy si může dovolit jet na plný kotel a po tom kotli musí ujet aspoň 10km v klídečku, nějaký 5 minutový ochlazování na volnoběh než se vypne motor je až to poslední, protože na neutrálu v minimálních otáčkách olejové čerpadlo tolik netlakuje, kvůli turbu. A pak kvůli hlavě tohle auto musí být hlídané zejména hlídat chladící oběh. TDSko je jinak jedno z pastí, po najetí asi 15 tkm se pak zjistí jestli za to stojí a jestli ho má ten správný řidič. Auto je vhodné vyloženě na dálnici, kde nemusí během 100km startovat snad 10x a víc.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325
Reakce na komentáře
Tak abych reagoval na komentáře slovenskemu kolegovi bych odpoveděl jako první. Na brigádách nemakám jsem na VŠ a co jste mel vy v 19cti letech? Š120? nebo podobné žihadlo? Jinak na další komentaře: kde je napsáno že mladý člověk neumí jezdit slušně? já vím, ono se říká že mladí kluci jezdí jak prasa ale nehažte všechny do jednoho pytle, už jsem pár aut na vyblbnutí měl a tak už mě to divočení tak moc nebere a na spotřebu už sem si také zvykl ale je to velky skok z motoru TDi. Jinak autem jezdím převážně po dalnici do školy trsu prostějov-brno tam si letím těch 150 a já i auto jsme spokojení. Jinak bych se zeptal, co by jste tedy doporučily mladému řidiči? Rád se necham poučit :) Jen mi tu začíná schazet nejaka lepsí vybava, jako např. tempovat na dalnici..tak do konce roku jestli to dobře půjde tak vyměním, za MB C cdi 280 rv.02. na tohle auto už jsem slyšel také dobré ohlasy. P.S. Rád poznávám nová auta...
24.06.2011 | 20:36:22 | Roman Reagovat
to Luboš
Hej platí to on nee ty tak se tu neser s takovejma hovnama
14.06.2011 | 11:54:10 | Pavel Reagovat
Hm, 1.000 km a už "spokojnosť":))-
Mladý môj, zaplačeš, tá 318 bola o 10000 % LEPŠIA kúpa....
Ale neva, makaj na brigádach, aby si si užvil vydojenú starú herku..:((.
P.S. Zakázal by som Ti požičiavať si autá, lebo potom strácaš súdnosť.
10.06.2011 | 21:38:05 | ľuboš Reagovat
Co se spotřeby týče ,není nic divného že si vezme přes 10L.Což je docela jasný jen po přečtení obsahu 2.5TDS.105KW.Hlavně při koupi staršího auta.ono většina aut nad 2.0 hlavně starších i některé starší Diesely mají větší spotřebu.Ale ta se dá zjistit před koupí auta.
09.06.2011 | 12:23:36 | luke20 Reagovat
Když jsi čekal větší výkon,neměl jsi to kupovat.
09.06.2011 | 12:14:40 | Reagovat
TDSko
Jsem zvědav jak dlouho vydrží, špatný studený start značí nutnost výměnu žhaviček. On je tam takový nepříjemný přístup, ale nic hrozného. Pokud auto dlouho točí naprázdno, tak to vstřikovací čerpadlo nemá vůbec rádo.
Jinak mladému člověku tohle bych vůbec nedoporučil.
O autíčko je třeba pečovat jako v bavlnce, dlouhé zahřátí motoru před jízdou, dlouhé ochlazování po vypnutí motoru. Jinak hlava, turbo KO. Spíš bych to doporučil nějakému klidnému řidiči, kterého absolutně nic nevytočí a ví kdy si může dovolit jet na plný kotel a po tom kotli musí ujet aspoň 10km v klídečku, nějaký 5 minutový ochlazování na volnoběh než se vypne motor je až to poslední, protože na neutrálu v minimálních otáčkách olejové čerpadlo tolik netlakuje, kvůli turbu. A pak kvůli hlavě tohle auto musí být hlídané zejména hlídat chladící oběh. TDSko je jinak jedno z pastí, po najetí asi 15 tkm se pak zjistí jestli za to stojí a jestli ho má ten správný řidič. Auto je vhodné vyloženě na dálnici, kde nemusí během 100km startovat snad 10x a víc.
09.06.2011 | 11:27:43 | svlastik Reagovat