Rok výroby:2006Typ motoru:2 litr, 4 válce, 120 kWStav km při koupi:127 000 kmStav km nyní:132 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 12. 2009
Zatím bez vážnějších problémů. Jediná drobnost byla, že auto při stání na křižovatce v nízkých otačkách rachtalo, bylo to zapříčiněno ohlým plechem na podvozku směrem k výfuku, který při nízkých otáčkach to rezonovalo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám celkem krátce na to, abych mohl více soudit. Ale po ujetí prvních pěti tisíc kilomterů jsou mé pocity velmi kladné. Pro auto jsem si dojel do Německa, protože jsem chtěl mít jistotu, že to nebude mít stočený tachometr a dále pak že auto nejezdilo po českých tankodromech, takže podvozek na tom bude určitě velmi dobře. Při koupi a ohledání vozu jsem byl velmi mile překvapen, auto bylo vymóděné, jak kdyby vyjelo právě ze salónu. Až na jeden malý škrábanec na dveřích řidiče a jednu prasklinu plastu v interieru, bylo de facto perfektní. Auto má vychytávky jako např. natačecí xenony, heads up displey, nezavislé topení, profi navagaci, deštový senzor, vyhřívané sedačky, dynamic traction control apod. A velice rychle jsem si na toto auto zvykl a opravdu si ho nemůžu vynachvalit. Nejvíc asi jeho vnitřní prostor. Nazval bych to ve zkratce, že je to takový pojízdný obývak a místa je celkem dost i když ve předu sedí pořádný chlap. Jízdní vlastnosti a podvozek je na slušné úrovni, tak jak je u BMW zvykem. Výběr motoru byl víceméně kompromis a do dnes nevím, jestli jsem s tím dvou litrem udělal dobře. Stále jsem na vážkach, že s 530kou by mohla být větší zábava. Ale bylo by to vykompenzovano vyššímy náklady. Těch 164 koní je tak akorát na minimální hranici, aby to nebylo úplně líné, ale žádný zázrak to také neni, zvlášť když je auto plně naloženo. Pro mne osobně největší problém, na který si stále zvykám, je zvuk motoru. Ať si říká kdo chce co chce o vyspělosti dýzlových motorů, tak stále ten zvuk alespoň pro mne není přitažlivý a v nízkých otáčkách se semtam vyskytnou nepříjemné vibrace, které dokáží rozrezonovat některé části interieru. Spotřeba se ve městě pohybuje kolem 8 litrů a mimo město do 6ti. S motorem se pojí i převodovka a toto auto je vybaveno automatickou převodovkou. Jedním slovem spokojenost! Převážnou většinu kilometrů najezdim po městě a neustálé kvrdlání s řadičkou už mi lezlo krkem. Takže nemůžu než doporučit. Sportovní mód automatického řazení funguje také skvěle, zvednou se základní otáčky a přeřazení na vyšší stupeň probíhá až ve vysokých otáčkách. Velmi vhodné pro agresivní jizdu po okreskách a předjíždění. Sekvenční řazení je alespoň pro mne ne příliš využívanou funkcí. Občas, když se nudím, tak si zakvrdlám..:) To je zhruba vše, co jsem chtěl napsat. Pro mne zatím toto auto vítězí a koupě nelituji a snad se s tím zvukem dýzlu smířím.:)
Mam tady dalsi informace po dalsi nekolika mesicich a 8000km. Nevyskytl se zadny problem. Nyni po jarni prohlidce jsem skoncil s tim, ze se ma vymenit pravy cep rizeni. Vymenil jsem i levy a udelal geometrii. A pak jsem mel prervany drat k cidlu partikl filtru, takze vymena celeho cidla. Jinak bez problemu. Cena cepu cca 2k bez dane, cena cidla je cca 1400 bez dane.. Takze ani zadne mega palky.. Takze stale spokojenost..
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 520
Doplnujici info
Mam tady dalsi informace po dalsi nekolika mesicich a 8000km. Nevyskytl se zadny problem. Nyni po jarni prohlidce jsem skoncil s tim, ze se ma vymenit pravy cep rizeni. Vymenil jsem i levy a udelal geometrii. A pak jsem mel prervany drat k cidlu partikl filtru, takze vymena celeho cidla. Jinak bez problemu. Cena cepu cca 2k bez dane, cena cidla je cca 1400 bez dane.. Takze ani zadne mega palky.. Takze stale spokojenost..
13.05.2010 | 08:22:23 | mistrsoft Reagovat