Rok výroby:1991Typ motoru:524tdStav km při koupi:297 000 kmStav km nyní:480 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:22. 5. 2009
Celkem žádné vážné poruchy nemělo, jen běžná výměna destiček, olejů, filtrů, žhavících svíček, jinak je tam i turbo originální. Ale nedávno se mě stala věc nad kterou kroutím hlavou a ne nato přijít. Už po druhé se mě střihl klínek na řemenici a k tomu se mi povoluje šroub "hlavní šroub " u řemenice na klikovce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
524td to je srdeční záležitost . Před dvěma lety mě byl odcizen. Po dvou letech jsem přihlašoval dceři trojkovou řadu, taky staříka a jak sedím před policií, to mé Bmw tam přijelo. Sice v hrozném stavu, ale bylo na světě. Mám už třetí bávo a nikdy bych neměnil. Kdo ho má ten ví o čem mluvím.
ano aj mne sa to stalo s tou remenicou z nicoho nic tak som to rozobral dal tam novi kajlik a riadne dotiahol ozaj riadne ale stalo znova ten strihnuti kajlik zodral osku a problem na je na svete ani zvarat sa to neda lebo je to pocementovane uz som tam skusal davat aj inu remenicu ale zbitocne dere mi remene hadze tim. som si mislel ze to sa moze stat iba mne. este som rozmyslal ze to prerobim na daktore ozubene koleso cez ktore ide remen ak sa mi to podari napisem
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 524
ano aj mne sa to stalo s tou remenicou z nicoho nic tak som to rozobral dal tam novi kajlik a riadne dotiahol ozaj riadne ale stalo znova ten strihnuti kajlik zodral osku a problem na je na svete ani zvarat sa to neda lebo je to pocementovane uz som tam skusal davat aj inu remenicu ale zbitocne dere mi remene hadze tim. som si mislel ze to sa moze stat iba mne. este som rozmyslal ze to prerobim na daktore ozubene koleso cez ktore ide remen ak sa mi to podari napisem
09.01.2010 | 15:54:23 | Reagovat
řemenice
To musíš pořádně utáhnout tu řemenici a nic se nebude střihat, některý auta nemají žádný klínek a rozvody drží.
28.05.2009 | 20:41:42 | Bebe Reagovat