Rok výroby:1999Typ motoru:2926/Stav km při koupi:177 000 kmStav km nyní:178 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:20. 7. 2008
Nečitelná palubka (tachometr-čísla) Přední levé ložisko (už je dost slyšet) Vyrezlý zadní zavazadlový prostor od akumulátoru Snímače comonrailu (vyrezlý drátek, auto začalo škubat víc a víc, nakonec "chcípat"!!!) Snímač vačkové a klikové hřídele (ten stačilo jen prostříkat) + dignostika ukázala "blíže nespecifikovanou závadu" výměna naftového filtru - to jsem udělal jako první "vyrezlé" zadní dveře - to mě u tohoto auta dost překvapilo!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Před 14 dny jsem si přivezl ze SRN BMW 530D E39 touring. Bavoráky už jsem měl 2, takže sem věděl do čeho jdu.Najeto dle tach. 177.000Km bez serv.knihy, diagnostika ukázala, že do přístrojovky se někdo hrabal, navíc nejdou čísla a písmena na tachometru oprava cca. 3.300,- + DPH.
Veškeré chyby technik odstranil. Největší problém řeším, a to drátek snímače comonrailu, který dává impulsy naftě. Až po delším zkoumání jsme zjistili, že je vyrezlý. Auto se začalo chovat tak, že při jízdě mírně pocukávalo a na volnoběh se zadrhávalo (jakoby škubalo, nešlo čistě), šáhnul jsem na zaletovaný drátek a auto skoro "chcíplo"!!!Tato závada nadále přetrvává a snažím se jí opravit.
Jinak co mohu dodat celkově k tomuto autu. Jízda velmi skvělá, koupil jsem ho více méně na tahání, auto má dost velkou sílu!! Ale jak zde píšou někteří lidé, když zrovna neřešíte žádný problém, auto je určitě dobrá volba. Zatím ze své zkušenosti ( i přez výše uvedené nedostatky) mohu tento vůz doporučit.
Bydlím v horském městě kde je každý rok kupa sněhu a měl jsem již 4 BMW - vždy jsem vyjel !! a to bydlím na dosti strmém kopci, dále 2 japonce, 3 německý koncernovky, z toho 2 auta 4x4 atd.. denně jezdím 100 km do práce a netvrdím že jsou auta bezporuchová, ani nepreferuji žádnou značku. Nicméně se mi potvrdilo, že nejčastěji je chyba mezi sedadlem a volantem!! Upozorňuji nejčastji, takže mi tu zas někdo netvrďte bláboli... je jasné, že některé auto už z výroby sleze jako "zmetek". A na závěr, BMW se nerovná bezporuchovost, nebo ste to někdo nikde četli ? Ale obecně jsou konkrétně motory 3.0d chváleny.
Nedělejte z Bavora takovou modlu- bratranec koupil za dědictví našeho dědy v roce 1998 nový 320d, byl chvíli Simírem, ale sralo se to jak dalo... a ten kreténský zadohrab už nemůžu ani cítit, i s tím ASC nebo jak oni ti Němci nazývají jinak všude známé ASR.A původní cena byla dělo, pak to prodával za 65 tisíc se slazama v očích.
Asi si narazil na blby kus. Ono kupa takeho auta nie je o tom, ze pridem do nemecka a kupim najlacnejsiu blbost aku najdem - tie auta su tam vacsinou v dezolatnom stave a cakaju na nejakeho vychodoeuropana, ktory sa na nich ulakomi, lebo v DE by to uz nikto nekupil. Tak si si mal radsej ty pri kupe dat pozor a vybrat daco lepsie. Ten vypadavajuci displej to mas pravdu - stava sa to na vacsine tychto BMW, ten displej sa da opravit nadobro s tym, ze uz sa viac nerozsype - zaoberam sa priamo opravou tohto problemu. Vobec tato vada nesuvisi s tym ci sa niekto hrabal v budikoch alebo nie. Pride to spontanne. Kupovat auto bez servisnej knizky tiez nie je velkou zarukou ze bude to bezchybny kus...
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 530
reakce na Anonyma
Bydlím v horském městě kde je každý rok kupa sněhu a měl jsem již 4 BMW - vždy jsem vyjel !! a to bydlím na dosti strmém kopci, dále 2 japonce, 3 německý koncernovky, z toho 2 auta 4x4 atd.. denně jezdím 100 km do práce a netvrdím že jsou auta bezporuchová, ani nepreferuji žádnou značku. Nicméně se mi potvrdilo, že nejčastěji je chyba mezi sedadlem a volantem!! Upozorňuji nejčastji, takže mi tu zas někdo netvrďte bláboli... je jasné, že některé auto už z výroby sleze jako "zmetek". A na závěr, BMW se nerovná bezporuchovost, nebo ste to někdo nikde četli ? Ale obecně jsou konkrétně motory 3.0d chváleny.
09.05.2011 | 23:26:31 | Marek Reagovat
Nedělejte z Bavora takovou modlu- bratranec koupil za dědictví našeho dědy v roce 1998 nový 320d, byl chvíli Simírem, ale sralo se to jak dalo... a ten kreténský zadohrab už nemůžu ani cítit, i s tím ASC nebo jak oni ti Němci nazývají jinak všude známé ASR.A původní cena byla dělo, pak to prodával za 65 tisíc se slazama v očích.
16.03.2011 | 23:50:19 | Reagovat
A nebolo nahodou vytopené ?
16.03.2011 | 21:08:17 | ferdo Reagovat
...hmm a nebolo vytopené ?
16.03.2011 | 21:07:36 | Ferdo Reagovat
Kdyby jen 400tkm... Mam 596tkm s vlekem a ložiska origo...
27.02.2011 | 17:07:24 | Reagovat
Auto, co má 400.000km na krku holt bude vyžadovat investice. 180.000km na 10let starým BMW v dehtu...to ani nee.
22.07.2008 | 15:42:17 | Radek Reagovat
blby kus
Asi si narazil na blby kus. Ono kupa takeho auta nie je o tom, ze pridem do nemecka a kupim najlacnejsiu blbost aku najdem - tie auta su tam vacsinou v dezolatnom stave a cakaju na nejakeho vychodoeuropana, ktory sa na nich ulakomi, lebo v DE by to uz nikto nekupil. Tak si si mal radsej ty pri kupe dat pozor a vybrat daco lepsie. Ten vypadavajuci displej to mas pravdu - stava sa to na vacsine tychto BMW, ten displej sa da opravit nadobro s tym, ze uz sa viac nerozsype - zaoberam sa priamo opravou tohto problemu. Vobec tato vada nesuvisi s tym ci sa niekto hrabal v budikoch alebo nie. Pride to spontanne. Kupovat auto bez servisnej knizky tiez nie je velkou zarukou ze bude to bezchybny kus...
22.07.2008 | 12:21:04 | martin Reagovat