Rok výroby:2004Typ motoru:2993Stav km při koupi:121 500 kmStav km nyní:124 600 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:7. 11. 2010
V době mého užívání zatím ne, kromě zaseklého kastlíku u spolujezdce a v roce 2007 v 70tis.km byl v rámci záruky vyměněný celý motor (první majitel ještě v Německu-výrobní vada). Zatím vše v pořádku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem kupoval před měsícem.Jsem celkově 3.majitel. 1. majitel v Německu, 2. majitel- v roce 2008 byl dovezen soukromým majitelem do ČR a nyní ho mám já:-).Předchozí majitelé udržovali servis,byl jen ručně mytý.K vozu nemám zatím co dodat, jezdí skvěle, zvuk šestiválce je opravdu nádherný.Najedu ročně 15-20tis.km (60%město,40%dálnice),jsme dva+malý pes,pořídil jsem si ho,abych si splnil "klukovský sen", i když vím, že provoz vozidla bude dražší než mé předchozí auto Škoda Octavia II,ale když to porovnám Octavie se nemůže rovnat s kvalitou zpracování interiéru a vzhledu vozidla (z mého úhlu pohledu).Povinné ručení mám ročně včetně všech skel za 6150kč (mám 70% bonus),jinak okolo 13500kč.Ještě nemám s vozidlem dostatek zkušeností, ale budu zde postupem času doplňovat další komentáře k autu. Auto není v plné výbavě-nemá CD changer,má čalouněné sedačky,šíbr,navigaci,nemá TV.Je to mé první auto se zadním pohonem, tak se uvidí jak se s tím bude jezdit v zimě.Zatím k celkovému vzhledu vozu nemohu nic vyčíst.Překvapuje mě příjemně spotřeba ve městě a to cca 8,5l/100 km,mimo město (2osoby+malý pes) 6,4l/100km,prostě co se spotřeby a výkonu týče,hodnotím na jedničku.V interiéru nic neskřípe,nevrže.Najel jsem s tím už okolo 3tis.km.Nyní po velkém servisu,určitě auto potřebuje pravidelný servis, oplatí se vám to.Zatím spokojenost!Co 3 měsíce zde budu doplňovat další mé pozitiva i negativa v době mého užívání autina.
Velká gratulace ke splnění klukovského snu, každý ho má, ale málokdo ho dotáhne do konce, spíš zůstane u svojí Octavie (nic proti oktávkám :). Taky mám jeden takový o šestiválcovém BMW, i když radši v benzínové variantě - pokud bych zvládnul ty provozní náklady. Ale když už diesel, tak BMW má ty nejlepší na světě. Hodně šťastných kilometrů s E60.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 530
Velká gratulace ke splnění klukovského snu, každý ho má, ale málokdo ho dotáhne do konce, spíš zůstane u svojí Octavie (nic proti oktávkám :). Taky mám jeden takový o šestiválcovém BMW, i když radši v benzínové variantě - pokud bych zvládnul ty provozní náklady. Ale když už diesel, tak BMW má ty nejlepší na světě. Hodně šťastných kilometrů s E60.
09.11.2010 | 13:18:30 | Falewick Reagovat
RE:
V tom případě je tento sen umožněn přestavbou benzínu na LPG.
Mám tu recenzi na E46 325 v LPG, RV 2002.
A co Vy pane majiteli? Jak Vám to jezdí?
14.10.2012 | 18:32:28 | Breta83 | 84.42.231.* Reagovat