Recenze BMW 530 D kombi
“Překvapivě poruchové.”

Autor recenze: Miloš (39 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:3000 Stav km při koupi:137 000 km Stav km nyní:156 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 9 měsíců Průměrná spotřeba: 8-9 l/100 km Vloženo: 15. 4. 2006

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi Octavia Omega Lancer,Siera

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Auto mám 8 měsíců. Bylo měněno: čepy ramen, všechny tlumiče, zadní ložiska, přední ramena, lanovody, 1 vstřik, žhavící svíčky, vlnovce výfuku, 4 silentboky zadní nápravy, startér, akumulátor, palivové čerpadlo, všechny filtry včetně palivového a destičky.

Nyní přestaly fungovat ostřikovače světel, nezávislé topení, zadní stěrač, odešla řídící jednotka ABS, a motor začal mít velmi nepravidelný chod nejvíce za studena. Diagnostika motoru hlásí, že je vše v pořádku a nikdo neví co s tím.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je překvapivě poruchové. Když náhodou fungovalo, tak jezdilo skvěle. Má výborné jízdní vlastnosti a nádherně se řídí. V servisu BMW mi doporučili prodat a koupit benzín. Nikdo neví co s motorem. Doporučují vyčistit vstřikovačí čerpadla a zkoušet vyměňovat různé ventily.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 530

Vložit komentář

530d

Mám rok výroby 1999 530d kombi touring . Vůz nemám moc dlouho, ale souhlasím tu s většinou názorů . Svezení je v tom pěkné, ale spolehlivé to není . Předchozí majitel automechanik . Auto se zdálo být v dobrém stavu s kosmetickými vadami , ale v plné výbavě . Dal jsem za něj 75000,-kč a teť si uvědomuji, že kdybych ho chtěl prodat, tak ho neprodám ani za 50 000,-. Dost mě to mrzí, protože jsem z tím nenajel ani 1000km a už mám problém s dobíjením. Baterii dobiji a po jednom dni je vymlácená aniž bych vůz použil! Taky mám problém s výkonem. Na to, že to má 183 koní to jezdí jak auto s výkonem 100 koní. Nekoukám na to jako na závoďáka, ale něco od toho auta čekám. Bez investic se ale nedočkám. Dříve jsem měl favorita 136L. Byl jsem nevyježděnej a dělal jsem z tím favoritem takových kravin! Nikdy, absolutně nikdy mě favorit nezklamal. Hold v jednoduchosti je síla. Tak to vypadá, že dám BMW do pořádku včetně kosmetiky ( celolak) a jezdit s ním nebudu. Prodám ho za 20 let jako raritu.

25.10.2014 | 13:44:50 | Patrik Habich  | 78.102.203.* Reagovat

RE: 530d

mam ten sami rok ma najeto 650000km mam ho 3 roky a ted semi podelal starter jinac nic a jezdi kazdy den 100km dene a docela dobry ale mercedes je mercedes

27.03.2016 | 21:02:47 | meda  | 89.24.233.* Reagovat

RE: 530d

Jo holt spatnej ridic,rocne najedu 30000km a investuju 3000,takto nekolik let.pa pa

01.03.2017 | 18:15:11 | edie  | 178.255.168.* Reagovat

No neviem, ale osobne sa HDi nebojím... Ak sa k tomu človek správa aspoň trochu slušne...., tak je to OK.

Ale: koľkokrát ste videli, že by majiteľ "hrdého" auta trochu povrčal na mieste, zohrieval, prípadne by netlačil na "pílu" cez celé Nemecko:))?

Nafťák je zo svojho princípu nesmrteľný. Ale média a HLUPI novinári ho začali vynášať do nebies, "športový" diesel:))... takže sa vôbec nečudujem, že odchádzajú.

P.S. Na 2,2 HDi mi opäť začal svietiť nápis "antipolution ...", každých 180-200.000 km treba dať repasovaný filter, váhu vzduchu a možno EGR ventil..., a vybrať chladiče, vyumývať ich.... a je pokoj na 2 roky, príp. ďalších 150-180.000 km..

Ale BMW.... a s 3.0 D... s tým sa naisto chodí úsporne a opatrne..:(

30.03.2011 | 13:34:32 | ľuboš Reagovat

Nafta v BMW

ŽÁDNÝ naftový BMW není dobrý pro ČR. Poslední jakžtakž bylo 2,4TD s mechanickým čerpadlem. Common rail bych nechtěl ani zadarmo, leda ho odvézt do sběru za tu cenu. Člověk s tím najede neví kolik a oprava ho vyjde na víc než najet cca 50 tisíckm s benzínem ta celá hloupá roztržka u nižší spotřeby nad benzín v BMW je ubohost.
Řidiči můžou celou cestu držet svěrače u zadku, aby se jim nedejbože nenatrefila špatná nafta a můžou měnit čerpadla, případně vstřikovací trysky. Lidi neblbněte a nekupujte zajetý 3.0D je třeba mít bokem investici cca 60tisíc na vstřiky, 30tisíc na turbo, a co se týká přední nápravy, tak ta je ještě nákladnější než u passatu 2x.taky nějakých 25 tisíc. To se nebavíme o tom, že u zajetého BMW dieslu se se spojkou kupuje i dvouhmoťák. Jinak to třepe s celým autem. Když už BMW tak snad jedině benzín a u E39 nad 3.0l ten snad není tolik zajetý a hodit to do plynu...

30.03.2011 | 10:31:28 |  Reagovat

RE: Nafta v BMW

To co píšeš v názoru NAFTA V BMW jsou akorát bludy a lži.Vemu srovnání třeba s octavií 1.9 TDI 74kW v autokelly.cz stojí vstřik na tuto octavii až 18600 kč!1 kus!setrvačník 15400kč!spojková sada LUK až 8200kč!Tak mi tady prosím netvrďte že na BMW je něco drahý!A i když do BMW je radost investovat,protože vám to oplatí se vším všudy,je radost ho řídit je radost se na něj koukat a je i velmi spolehlivé a kvalitně postavené samozřejmě i e39!BMW je srdeční záležitost auto snů,budete ho mít rádi,kdo ho zkusí zamiluje se do něj!Co vám oplatí octávie nebo jakékoliv jiné nezajímavé auto.Na BMW 525d nebo 530d stojí vstřik 10700kč!A koukejme nevnější než na octavii!!!spojková sada LUK 8300kč! o stokorun dražší.a setrvačník 16500kč!Můžete si to ověřit.Naftový motory 2.5d a 3.0d v e39 jsou nejlepší nafťáky vyrobené v těchto letech,kdo říká opak nerozumí tomu...

08.11.2011 | 03:14:00 | Tomík  | 90.176.238.* Reagovat

RE: Nafta v BMW

"radosť investovať do auta".... má iba blbec, alebo masochista:))
Tie ceny sú BLUD!! sú oveľa NIŽŠIE, aj u autor. servisov. Tak len ďalej strašte xujkovinami.

08.11.2011 | 09:20:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nafta v BMW

Ty jsi borec porovnávat ceny vstřiků u Octy a u BMW. Tak jestli si ty common rail vstřiky opravíš na koleně, tak oukej, pořiď si BMW. Vstřiky z VW Ti spraví kdejaký lojza z horní dolní za pár stovek!
Ta tvoje spojková sada se prodává za ten peníz i s tím setrvačníkem na tu Octávii. :D To Ty ale v BMW neznáš, že se to mění komplet holt šetřílek co čumí na díly. Ono když měníš na dieslu spojku, tak i ten setrvák. Zvláště u ojetiny, protože předchozí majitel tohle určitě neudělal a setrvák se mění po druhé výměně spojky. :D

08.01.2014 | 07:35:25 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Nafta v BMW

pocitam ,ze mas WV!Ty tady kecas ,ze nafta je spatna v bmw a doporucujes plyn? :)))) Tak nevim co je vetsi ubohost jak pises,jestli koupit BMW v dieselu,ktere mnohem lepe prodas a nebo neprodejny benzin s LPG!Samozdrejme nemyslim E39 ,to uz je tak do muzea :) ale jedno z nejlepsich BMW E39 530D! Jo a napravy komplet predek na E60 19tis. a F10 original 25tis. obe strany.Ale nechapu proc doporucujes benzin a pak sem pletes napravy ,ty jsou uplne stejne u Diesela a benzinu pokud vim :)))

07.01.2014 | 22:13:36 | X5M 5.0D  | 77.48.113.* Reagovat

RE: Nafta v BMW

Otázku návratnosti peněz PHM teď právě řeším.
Takže taková investice do opravy cca 25tisíc navíc.
To je pro BMW diesel třeba 3-4 vstřiky a práce v servise, pro běžného občana, který si to neudělá sám.
Investice do dieslu to se Ti nevrátí ani po těch 40tisících kilometrech i když máš přesně 2x větší spotřebu pohonných hmot. Dejme tomu za jeden jediný rok?
To znamená např. 6litrů nafty versus 12litrů benzínu. při stejné ceně vozidla. Kde je DPF,turbo,dvouhmoťák,častější výměna olejů s filtrem, mám stále pokračovat?
Většinou ta návratnost dieslu je hooodně přes 4-5let. A teď to porovnat s jednou investicí LPG mnoo, tak uvažuj!

08.01.2014 | 07:44:00 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Nafta v BMW

Otázka prodejnosti, tak to snad nemyslíš vážně, v inzerátech se objeví 20x víc dieslu v BMW než benzínu. Snad nejvíc co existuje značek v konkurenci. Tak jestli se Ti povede prodat diesel v takové konkurenci, tak buď pod cenou, nebo vůbec. Zároveň češi lidem v česku nevěří, takže i ta podhodnocená cena není výhra a kdo chytře investuje do vozu na dlouho a nad 200tisíc jede si pro auto do reichu, nebo si toho člověka na to objedná a vskutku hlavně diesel, prodat v česku diesel bawora kolem této cifry 250papírů za tržní cenu naprosto NEMOŽNÉ!
A otázka benzínů? Tady není vůbec na výběr, to ani nevydrží v bazaru dýl jak půl roku, pokud to auto je se slušnou výbavou a ve slušném stavu, tak se to v bazaru ani neohřeje. U benzínu opačně, člověk se opět musí přinutit si zajet pro BMW benzín za hranice, protože tu ty auta nejsou vůbec.
Otázka náprav? Když člověk sype do motoru, tak aspon aby ty nápravy a ostatní díly stály pakatel, což u E39 nehrozilo!
Diesel prodávat? Cha ten se dává do inzerátu v momentě když si ho koupíš: :D
Jinak auto E60 to jo, to uznávám je to střela. Holt ale všechno něco stojí a E60 je přeci na tom o něco líp než E39, a na E60 nemám křivýho slova, jen ta zatím nedosažitelná cena. To je fakt, nerezne, je to hliník kastle, nápravy v pohodě motor. :)
Já doufám, že ty vstřiky budou časem lidovější a čerpadlo.
Ovšem prý už vím o tom, že výkonově na 150kW verze 3.0D už to nedávaly a taky měly problém s motory. No čas ukáže!

08.01.2014 | 08:20:21 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

ŠROT

Fašistický vraky a všichni se z nich můžou posrat.Tak si je užívejte mošny.

24.02.2011 | 21:27:22 |  Reagovat

RE: ŠROT

jseš jen obyčejnej závistivec...měl jsem celý život jen Škodovky a teď tři roky mám BMW a je to dost velkej rozdíl...za tři roky co jsem měl Felici,tak jsem do ní vrazil skoro 25 000,-kč a teď za tři roky co mám bawora,tak 11 000,-kč což je rozdíl.A jsem obyčejnej dělník,tak jsem rád za každou ušetřenou kačku.

28.01.2012 | 20:23:44 | Mildaso  | 188.175.184.* Reagovat

Tak poslyš chlape!!!!! Mám 530d touring .v. 2001 dovoz z A po 1. majiteli a super vůz, nemužu o něm říct jedno nelichotivý slovo. Má najeto už 338 000 a funguje parádně, takýže už žádný kecy nebo budu na tebe zlej. Je to nejlepší naftovej motor u e39, tak se uklidni. Před tebou ho musel mít nákej idiot kterej snim neuměl jedzit tak už žádný stížnsotí a zamysli se radši nad svou pitomostí OSLE !!! Koupil si zhuntovanej kousek od kretena u kerýho to auto nemělo co dělat.

24.02.2011 | 21:01:01 | David Reagovat

RE:

jo mám ho taky 2 roky a až na pár maličkostí jako tlumiče brzdy ramena filtry výbojky atd.je vše ok.ale oktávka přece potřebuje taky udržbu nebo ne?berte v potaz že je to auto staré cca 15 let.a když si člověk dá při koupi pozor a potom se o něj dobře stará ,pak je radost ho mít doma.řeči jako fašistickej šrot ze zásady nemam rád.s největší pravděpodobností ten pán co takto reagoval vlastní tříválcovou fábii a o třílitrovém naftovém motoru neví zdaleka nic jiného než co mu nakecal lojza z prasečáku co má tu fábku taky.ono se taky ne nadarmo říká že když chceš opici musíš mít i na banány.takže když vím že mám problém zaplatit složenku za mobil tak si přece nebudu kupovat BMW!!!potom se tu nemusí vést debaty jak je jakej díl drahej atd je to trapný,vy jste trapný tak radši jezděte na libertě a nekazte ostatním radost z auta které je top i po těch letech!!!

06.07.2015 | 12:24:15 | petr  | 31.10.61.* Reagovat

Je více než autonomiticky jasný, že BMW 530D jezdí na splynovače zemního etaldehtu. A tedy předpokládám že všichni víme kolik to jezdí. Za třeba 10 let najezdí 200 tisíc km, za 15 400 tisíc, tedy roste to symetricky. Nýbrž za 5 let udělá 20, nebo i 220 tisíc km, tedy roste to nesymetricky, tedy kvadraticky.Čili jakýkoli výpočty nejsou nezbytečné a proto nekoneční, t.j. Rudolfovo číslo nejestvuje.

01.03.2010 | 18:03:26 | Antonín Hytler Reagovat

Ale samozrejme, len som napísal, že ZVAČŠA jazdia toľko a toľko km. Nie všetky. Ale radšej viac km a v lepšom stave ako stočený vrak.

01.03.2010 | 17:30:58 | Matúš Reagovat

souhlasim s "Limbus "...

Taky si myslim,že ne vždycky platí -čim starší auto,tim musí mít najeto víc KM,a třeba 10 let starý auto musí mít přes půl mega... -to je podle mě blbost.Stačí,aby měl takovýhle auto nějakej důchodce,nebo fakt výletní řidič,a potom i auto 10 let starý může mít nabručeno míň,než nějaký tři roky starý.Vim to i podle dědy -na favoritu z roku 89 měl za cca 17 let najeto 35000km,protože to auto jezdilo dva měsíce v roce,jinak bylo v garáži.Nedávno,když děda umřel,tak se favorit prodal -za 15.000,-kč,to mi bylo docela líto -to auto bylo jak nový

01.03.2010 | 16:45:02 | pozorovatel Reagovat

Zase klišééé

Nechci vám kazit radost s těma megakilometrama ale mám pár známých podnikatelů z bývalé NDR a ti mají na běžné polofiremní a domácí pojíždění Golfy, Bory a podobné šunky a BMW mají na víkend nebo na firemní hochakce aby se ukázali. Není to samozřejmě odpovídající vzorek pro nějakou statistiku ale takhle to fungovalo běžně v NDR i po revoluci - ve všední den Warťase a na víkend něco lepšího. Takže i málo km může mít takový druh auta.

01.03.2010 | 15:38:35 | Limbus Reagovat

137.000 km na 5 ročné BMW 530 D je málo. Autá tejto kategorie jazdia zväčša 100-150, prípadne viac km denne, teda takých 35 - 55 tisíc a viac ročne. 137.000 : 5 = 27.400 km/rok a to je na auto tejto kategorie a s týmto motorom málo ! A nahovárať si, že práve ja som mohol kúpiť tak málo jazdené auto sa málokedy vypláca. Ale nemôžeme vylúčiť ani chybu majiteľov. Ktovie aké prasa to predtým malo. Inak 530D je spomedzi dieselových pätiek asi najlepšou voľbou. Auto má dostačujúci ťah, dobrú spotrebu a spoľahlivosť. Len treba dávať pozor na hlavu, či netlačí vodu. To je asi jediná chyba tohto motora. Vyskytuje sa to síce len občas, ale predsa. Ale opakujem, hlavne pozor na km !!

01.03.2010 | 14:29:09 | Matúš Reagovat

Jak každej nechce uvěřit, že BMW není nic moc:-). BMW je dobré auto, ale za které zaplatíte víc než dostanete. Poruchovost s novou dobou stále víc roste. Už to nejsou hold bezproblemové BMW z 90. let.

01.03.2010 | 13:36:28 | Jiboa Reagovat

RE:

bavíme se tu o E39.vedenou jako poslední poctivé BMW.

06.07.2015 | 12:32:29 | petr  | 31.10.61.* Reagovat

RE:

...a nejlepší bmw všech dob na denní ježdění.

06.07.2015 | 14:10:40 | pavel e36  | 37.48.45.* Reagovat

nesuhlas TOM

laguna je mozno za polovicnu cenu a s lepsou vybavo ale minimalne raz takou poruchovostou.....su to oproti BMW vraky

13.02.2010 | 19:29:19 | Skynty Reagovat

kupoval jsem ho před rokem za nějakejch 9500euro a to 2001r.v.nějaká A6 2,5tdi nebo Omega mě vubec nezajímaj jsou to krámy.a srovnavat Lagunu s pětkou??? to si děláš snad srandu...

20.04.2008 | 10:27:12 | hepi Reagovat

hepi

za supr cenu?spadls z višně asi...BMW jsou drahý jak kráva a kde nic, tu nic..kamoš koupil E46 318i, výkon nic moc, výbava nic moc, rok 1999, cena???215 tisíc korun haha....např. vectra, omega nebo laguna z toho roku stojí polovinu a dvakrát vybavenější....

19.04.2008 | 22:37:28 | TOM Reagovat

530d

mám bohouše má ted 300000km je v absolutním Top stavu vubec to nikdo nechápe...bez investic a jezdím do 7l nafty V-Power..a toho nešetřím... jeto suprová kára za super cenu nic lepšího prostě není..to si musí každý zkusit pak uvěří....

19.04.2008 | 21:19:17 | hepi Reagovat

nelejme si čistého víná

I BMW může vyrobit zmetek, stejně, jako jiná automobilka. BMW taky sedlám, najeto 220.000km a měnil jsem jen ramena. Problém je v tom, že recenzent si koupil brutálně stažený model. Vzhledem k tomu, že tyto vozy udělají alespoň 40.000km ročně, je to jednoduchá matematika.

16.04.2008 | 17:32:54 | Radek Reagovat

Souhlas

Sdílím Milošovy rozpaky z BMW. Mám podobné zkušenosti s E39 z roku 2003 koupeného jako nový v autorizovaném servisu, mám najeto 125 tis. Doposud mě 4x museli odtahovat do servisu pro různé poruchy, naposled dnes. Podle vyjádření servisu to je porouchané podávací čerpadlo paliva. Výměna předních tlumičů, ramen, dorazů a stabilizátoru. Zablokované přední brzby za jízdy a jejich následná výměna včetně kotoučů, propálená sedačka řidiče od vytápění až na moje tělo, ztráta výkonu a diagnostika nic, atd., atd.
Když jezdí tak je to svezení, ale jen když je v pořádku. Není na něj spoleh a nevěřim mu. Na dovolenou bych s ním nejel.

16.04.2008 | 16:40:21 | Jarda Reagovat

130tkm????? Přidej k tomu 500 000 - 600 000km a pak tomu uvěřím. To je BMW. Přikláním se k názoru,pokud není dobity,že se válel v záplavách

04.02.2007 | 19:27:16 |  Reagovat

Souhlas

souhlasím s oběma komentáři zde, měl jsem 4 vozy BMW 5 řady a ani jeden neměl sebemenší závadu podobného typu, co se zde uvádí, skutečně jste natrefil na totál špatný kus.

07.10.2006 | 16:55:26 | Corlis Reagovat

530d

no nedá mi to nezareagovat,, to co tady píšeš snad neni ani možné kdyby to jezdilo na ukrajině a mělo najeto 350 tisíc,, vždyt obrovská přednost bmw je právě v podvozku,neni možné aby odešlo tolit věcí najednou,,?? to musí být nějaký vrak který z toho udělalo nějaké nehorázné prase,, nebo to může být utopené tam se pak zkrývají tyhle neobjasnitelné závady s elektrikou,jezdím bmw už 15 let a toto jsem ještě nezažil an e 28 nemá takové potíže a to mají některá naj 700 tisíc,, bavorák je to nej co mohl kdo vymyslet i když názory se různí, přesto je pro mě bmw 1čka.je náchylný jen na špatnou naftu ,,comon rail,, na to je třeba dávat pozor jinak při běžné ůdržbě nemá a nemůže vykazovat takové defekce jako píšete. ve vašem případě se dozajista jedná o vůz bouraný,nepravidelně servisovaný, a většina baworáků které zlobí elektrika tak byly pod vodou,, neni možné aby z 99% diagnostika neobjevila závadu,, ty se skrývají pak ve svazcích a paticích,kde oxydují spoje a samotné rídící moduly vykazují stejně složitě odhalitelné poruchy,,přesto že je někdo vysuší a vyčiístí..pane než něco koupíte vemte si odborníka

08.05.2006 | 09:56:34 | giovany Reagovat

RE: 530d

Čau lidi tak takle šéf má tři roky BMW X5 má najeto 259000km a zničeho nic mu prasknul rozvodák potkal se a vydřená vačka ventyly z ohybany a popraskaný vložky.dával jinej motor.Já vlastnim 530D e60 r.v.2003 a najeto 252000km náprava tuká.ale odešel mi vstřik na pátym válci propálenej píst.turbo háže olej a huř mi řadí automat hlavně dvojka.náhradní díli drahý nejsou píst komplet 3200kč vstřik 6300kč turbo21000kč.nenadělám nic asi máme smůlu na špatný kousky ale když to jede neměnil bych sou to nádherný a suprový vozi.

26.01.2012 | 20:26:06 | mirda  | 92.62.224.* Reagovat

NO na to se ani neptej!!! takovy poruchy neznam mam E39 530d 2002 a takovy poruchy ve sto tisících???BLBOST!!!! ´to co tu píšeš se stává známému ale ten má r.v1997 a má najeto 400 000Km a od začátku až do teď s ním jezdí jak prase!!! z toho vyplívá že sis akorát koupil pelech od nějakýho podvodníka!!!!!na auto to nesváděj!!!!

04.05.2006 | 20:28:33 |  Reagovat

pocet km

co kdyz ma vuz najeto vice nez uvadite?

18.04.2006 | 09:32:18 |  Reagovat