Rok výroby:2003Typ motoru:4,5 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:18 000 kmZpůsob řazení:automatPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:11. 1. 2004
Tohle auto má spotřebu tabulkově 8,3/15,5/10,9 zrychlení skutečně za 6,3s výkon 245kW Krouťák 450Nm. Jedná se o 740 s motorem o obsahu 4.5l. Novější bawory mají různě upravená čísla. Ale v bazarech už se objevují ty staré tedy jak se bazarník podívá, že tam je motor 4,5l tak napíše do inzerátu raději 745, ať to potencionálního kupce trkne. Jinak spotřeba 7 litrů je .... A baví se tu o modelu E65, tak tu NETAHEJTE E38...
Tak 7l průměrná je blbost. To nemám ani můj 2.0 16v. Kamoš máš BMW 545 E60 už druhé o stejném obsahu.A spotřeba:město 14-15l..dálnice 8.5l...Průměrná je někde kolem 10.11-12L.a při dodržovaní tak nějak předpisů ..když jede svižně...tak je to někdy i 16-17l.
Chlapci, zpamatujte se, zrychlení je téměř 7s, viz. http://bmw.katalog-automobilu.cz/automobil/bmw-7-e65-740i/ a pokud milujete BMW a myslíte, že vše co udělá můsí být nejlepší auto na světě, tak nešiřte nesmysly a čtite v řádcích a ne to co Vám někdo nabulíkuje!!!
Tak s tou spotřebou 7 litrů bych to viděl fakt blbě, jezdili sme s tímto autem do práce a spotřeba byla téměř 14 litrů, což ukazoval palubák, takže + 2litry:-) a to sme jeli na 6 rychlostní stupeň téměř nez plynu a modlili se aby sme chytli na všech semaforech zelenou:-) Při vytočení motoru, tam nešel zařadit 2 rychlostní stupeň, klasika staré auto, díly nehorázně drahé, jediná přednost je luxus, což u limuzíny je nejspíš zamozřejmostí. Zrychlení 6 s to je taky pěkná basnička. Tyto staré motory ale vcelku vydržej, ale horší to je s korozí kastle, čepy a ramena apd. což vydrží stejně jako u obyčejného auta a že Vám pojede motor, který budete tahat na zádech je asi k ničemu.
Já te spotřebě 7-13 věřím. Mám stejný motor 540i e39 a když jsem se pokoušel o minimální spotřebu tak tak jsem se dostal na 6l/100km na 60km trase. Jízda to byla strašná, pořád 6-ka kolem 1.300-1700ot, i 120ka mě předjela, ale chtěl jsem zkusit spotřebu. Byl to údaj pal. poč., tak dejme tomu reál 7l/100km. Pokud se jede plynule bez zbytečného zrychlování tak není problém jet za 7,5l/100km, myslím okrsky. Ve městě je to horší, hlavně pokud se pořád popojíždí, to si veme v8 i 15-20. Moje průměrná spotřeba je 13l/100km, užívám si zrychlení přece nepojedu s v8 4,4l na spotřebu, na to mám jiné auto :-)
To: Otto: Už len to :" Neutrhnete ho ze silnice..".:)),
ma presvedčilo, že ste síce fanúšikom áut BMW, ale o autách viete prd...:(. Tak sa len ďalej kochajte "masakrom". Iba dúfam, že raz aj z Vás nebude ten masaker...:)). P.S. S hociakým dieslom, okolo 100 kw budem na trase 1.200-1500 km rýchlejší ako na 8-12 valci...Odskúšané, overené...:))
napísať na 4-liter benzín a 2-2,5tonové auto spotrebu 7litrov to je na psychiatra aj 4-liter v nafte pod 10l nejde.uvedomte si že autá s takýmto obsahom sa robia pre zbohatlíkov,manažérov a riaditeľov veľkých firiem ktorým je spotreba 15-20-25 litrov u p.či,a nie pre šupákov ktorí si takéto auto kúpia za posledné peniaze a potom si za mesiac dovolia najazdiť aj 200kilometrov.
Kdo tady píše, že zrychlení do šesti vteřin není reálné, tak JE. Je to tak. V Technickém průkazu výrobce uvádí dokonce 5.3 s.
Nejnižší spotřebu co jsem s ním udělal je 8.7 litru. běžně průměr mám 11.2, druhý kus 12.2, strašně záleží jak se s ním jezdí. Já jezdím v klidu, na dálnicích do 150ti a dodržuji předpisy. Proto se tady trochu musím smát těm, co se navážejí do tohoto vozu. Vůbec nevíte o čem je řeč. Kdo to neřídil, vubec neví a nedovede si představit co tohle auto umí. Neutrhnete ho ze silnice, zrychluje neuvěžřitelným způsobem, okud dáte Kick down, prostě je to masakr. jen bych doporučil, pokud si ho chce někdo koupit, at ze všeho nejdřív hlídá korozi. První příznaky koroze u těchto aut jsou nrohy zadních dvěří a dále bych doporučil zajet si pro něj přímo do německa. Za fantastický peníze tam najdete extrémně zachovalé kousky a mají najeto i přes půl milionu!! A jsou stále jako nové. Moje BMW je US verze s najetými 400 000 mil a stále šlape jako hodinky. Nekouří, žere dobře a všechno je OK.
Nejlepší na tom všem je, že škodovkáři vůbec nechápou, že za malý prachy se dá koupit kára, ze který se vám udělá husina po celém tělě.
Toť asi vše. Kdo se mně chce na cokoliv zeptat, jsem na emailu.
Dobrý den,chci se vád zeptat mam na výber bmw 745i a 740d,ktere by jste mi spise doporucil? oba jsou r.v. 2003. Dekuji, Toth. ( roba.toth@centrum.cz)
31.10.2011 | 11:56:37 | Don
| 217.194.34.*Reagovat
RE: V rodině dva vozy BMW 740i různé výbavy
ani jedno, požičajte si, zaplaťte, zbadáte. Ak jazdíte veľa km, je to prievan v peňaženke, ak málo, takisto. radšej novšiu jazdenku, po 2-3 rokoch sa ho zbavíte ak darovaním... Náklady sú šialené.
A ak to naozaj musíte mať, tak asi skôr benzín, 730 d je vraj lepšou voľbou, 740 D je komplikovanejší, aj servisne náročnejší. 3.0D stačí bohate, ale o spotrebu pri týchto autách už ani nejde. Inak super vozenie, len treba plnú peňaženku a iný pohľad na náklady..., držím palce.ľuboš
Bonžorno přátelé, BMW 740i E38 4,4i M62 má 210KW což je 286koní výroba tuším do r.99 až 00 ostatní je pouze datum uvedení do provozu což může být třeba rok 2999. Spotřebu lze dostat pod 10 litrů,ale předjíždí vás trabanty Vrchlabí -Praha 138km průměrná spotřeba dle BC 8,9l. Skutečná bude vyšší. Ale tak sejezdit nedá (a hlavně je to z kopce :-)) Co se týče běžného provozu tak spotřeba činí cca 13-14l. Zrychlení tohoto vozu je skutečně monstrózní. VW Passat 4,2 nebo audi A8 4,2 Q nemají šanci :-) TESTOVÁNO! Audi A8 je auto debil. Přeposilovaný koncernový tele. Projet zatáčku můžeš pomalu, rychle, nebo v BMW :-) Jediná nevýhoda tohoto auta je že se nevyrábí od roku.97 v 6-Gang manual getriebe.
NECHÁPU CO SE NĚKOMU ZDÁ DIVNÉ NA TOM ŽE 7MIČKOVÉ BMW ZRYCHLUJE KOLEM 6 SEKUND NA 100KM/H??? ANO CHÁPU ŽE HOŠI V GOLFECH A CIVICkách a CRXách MOHOU BÝT NAŠTVANÍ----)ZVLÁŠT KDYŽ MAJÍ KÁRU NA HLÍNÁCH,VEJFAL JAKO WOKAP, 55KŘÍDEL, 68 SPOJLERŮ 4ČIPY NA VÁLEC A KEKAŽDÝMU JEDNOHO DEJLA A V MOTORU PŘI TROŠE ŠTĚSTÍ 100KONÍ A 3 KLOKANY.... A PAK SE DIVÍ ŽE 2TUNOVÁ AUTA JIM UJÍŽDÍ .....
K ty spotrebe. 7 litru je samozrejme nesmysl, ale do 13 se vejit da. Nesmis zapominat, ze u 1,6 docela casto tocis aby to jelo, zatimco u sedmy tahnes barak za autem na volnobeh.
ano ano motor je to m62,napsal jsem M60 b40....to je původní motor z kterého vychází,vývoj šel rychle a osmiválce se právě proto občas, byť chybně, označují jako em šedesátky slangově,takže omlouvám se za nepřesnost. k tomu zrychlení -takové je v TP?!
Vážení 740ku BMW mám, je to ročník 98,má najeto 287 000km a není s ní problém, provádím jen běžnou údržbu a občas vymením nejaké to porouchané čidlo(váha vzduchu,čidlo klimatizace).S názorem ohledně údržby 740i vs.A8 nezbývá než souhlasit.Jinak k té spotřebě-aktuální při 100km/h to 7l je jenze to není průměr.Nejnizsí průměr jakého se mi povedlo dosáhnout bylo 9,7l/100km ale to není jízda.Běžný průměr mám 12,8-13,5l/100km- to jsou hodnoty,kdy občas přišlápnu a jinak jedu jen svižně,ale auto netrápím,kdo jezdí hodně rychle jezdí kolem 16l,ke 20l se dostat samozřejmě dá,zvláště pokud auto potrápíte nebo jedete trvale 230km/h a více. Jinak jedná se jistě o motor V8 M60 b40 výkon je 290koní a zrychlení je 0-100km/h za 7,1s s automatickou převodovkou. S autem jsem velice spokojen a nemůžu než chválit ale recenze v kterých se píší nesmysly pouze poškozují značku.
MEL JSEM VSECHNY MODELY RADY E32 ,TJ 730 735 750 740 , A Z E38 MAM TED 740. SUPER VUZ, KOMFORT, DOBRE OVLADANI I PRESTO ZE MA 5 METRU, NESKUTECNE DOBRY PODVOZEK, JEDNODUCHE NAPRAVY, JEJICH OPRAVA JE RELATIVNE DOSTUPNA (MEL JSEM AUDI A8 - SPATNY PODVOZEK, ZBYTECNE SLOZITE NAPRAVY JAK PREDNI TAK ZADNI, NESKUTECNE CENY NAHR.DILU) , MOTOR ODOLNY A NENAROCNY, PROSTE POZITEK Z JIZDY. JEDINY NEDOSTATEK JE VELKA KONZUMACE PALIVA. NEVIM KTERY CHYTRAK TADY UVADI 7-13 , TO JE HOLY NESMYSL, POD 12 SE NEDA JEZDIT A SPOTREBA SE TROCHU SPOTROVNEJSI JIZDOU LEHCE DOSTANE KE 20 L/100KM.
Když sme u toho hopání, tak sedmičkovej BMW 100ku za 6 sekund??? CHACHACHAÁÁÁ To nemá většina sporťáků, natož dvoutunový monstrum... Sekce pohádek a sci-fi je jinde.
nono spotřeba u 740i je průměrná kolem 13l/100 km to jo ale 7 je nesmysl,jinak bmw motory jsou jedny z nejspolehlivejsich na svete,samozrejme stat se muze cokoliv ja mel naprosto bezproblemovy kousek 740i E38,za pět let jsem delal jen údržbu.
kamarád (neřeší finanční problémy) má v tomto autě snad všechno, co lze vymyslet a nevymyslet, hodnota vozu s tisíci doplňky je děsivá, servis závratný (jen nejlepší oleje atd.), posvez v oblasti snů ( muzika za 480.000,- (?!?!!) a jede z Brna do Prahy a rána jako z děla a kuk, ojnice (klika?) venku. Připomínám, že servis v Německu, není tuning na motoru, není střelec (pohodář, cigárko a volně plout krajinou). Tak ted shání stejný motor.
Nejlepší je ze kazdej mate jinak vyjetej motor a nemluvě o tom ze ne každýmu zrovna foukál vítr do zad pokud se chcete hádat o spotřebě tak si ji změřte v laboratornich podminkach abyste měli stejny podminky Nedělejte ze sebe ču*aky když nemáte na benzin tak si nechte udělat LPG cena za 1litr je okolo 17 Kč podle toho zjake ste pr*ele mám e 38 4.4i s LPG a co se tyče útraty za pohonné hmoty CHaCha!!!!! Pedál na podlaze investice za přestavbu se vrati a auto stoupne na cene jednou ročně revize plynu za 100kč nic víc to nechce
Stejné IP hahaha Pokud vím, tak E38 není opice. Navíc kvalita elektroniky obou těchto sedmičkových vozů(E38,E66), se srovnává s kvalitou francouzských Renaultů, až na to, že u BMW to člověka baví to dávat do kupy a ještě se skamarádí s těmi, kteří mají ty samý potíže a vedou hovory o tom jaké je jejich auto nejúžasnější pohodlná kára(mno v tom mají trošku i pravdu). :o) Koroze E38 - ty vole já nechápu, jak si někdo může koupit takovou vlajkovou loď a nemá na to slušnou garáž. :D To samý asik jako kdybych si koupil motocykl nejlíp nachromovanýho choppera, cruiser bez garáže, fakt neskutečný úlet. :D O opici, tak ta je na tom taky super s lakem, někteří borci si přetáhnou místo laku(který je drahý) radějc folii kvůli zamaskování nekvalitního provedení továrního laku z výroby. :D Řešit spotřebu u tohodle typu auta. Fakt hustý, to je až to poslední co vám na tom autě bude vadit hahahahaha… Jako dalo by se s tím vydělávat, ale autíčko mít ťip ťop, vzhledově na fotkách ani škrábaneček…
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Dále můžu doplnit, že znám spousty majitelů BMW sedmiček, kteří si k tomuto vozu přikupují ještě jedno další a jsou ochotni koupit vůz na náhradní díly do cca 100tisíc. samosebou bez papírů, nejen kvůli vylepšení výbavy, ale také kvůli náhradní například převodovce, elektronice atd. prostě toliko k náhradním dílům, kde majitel tohoto luxusu může klidně ztratit i 100t ročně, když se ten rok zadaří. Samosebou nemusí do něj dávat nic a koupí ho nějaký maník za levno a ten si na tom vyláme zuby, toť otázka nátury. ) Prostě tyto auta, jak klesnou pod 100t tak se berou za vozy jako na náhradní díly, takže asi letos, možná příští rok poslední šance na tento vůz podobnýho ročníku a poslední modely E38 ve slušném stavu, dokud ho nedostane do ruky nějaký... pak už asi neklesnou, protože se spíše kuchají, alespoň pokud tam něco zdravého ten vůz má a jestli né, je to zmiňovaný zajíc v pytli a přenádherná kasička...
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No tak samozřejmě majitelů, co mají sedmičkové auta co znám tak to jsou Ti, no tak 3-5 kteří si to montují sami. Jsem přeci socka a nebudu znát milionáře, ale spíše mechaniky, co si rádi vozí prdel v pořádně nabušené káře. Tento typ auta je nejvíce doporučovaný, není lepší motoricky než tenhlemezi sedmičkama opicema E65(E66 je long). Jenže i ten týpek vlastník se nesmí bát fláknout sto papírů za rok do tohodle skvostu. Je to jiná kvalitka, takže většinou to vlastní pražáci, nebo mladí, kteří maj slušný plat politika, či mechanici, které tyhle typy aut živí. Teď k těm cenám tak auto stojí nové cca 2.5 mega. Převodovka, no jen oprava výjde na 100-150tkč nepočítám vrakáče, ty tady takový auta asik nebudou. Tohle nepřeháním, převodovky jsou nejlepší u mercedesů, i 25let staré auto a převodovka jede. Tedy nevím jak je to od masařek nahoru s kvalitou, nebo je to spíš tou jízdou, poněvadž Mercedes asi neprožije za celou kariéru sportovní jízdu, s vlajkovou lodí. Teď elektronika, jestli se vysype hlavní displej, to se stává málokdy, tak u VW to je kolem 60t, tak si porovnejte, kolik to může stát asi u tohodle vozu... Auto na náhradní díly se stejně kupuje, až příjde na to čas, buď elektronika, nebo převodovka. Jinak se nemá na tom co zkazit, snad spotřebák. Ale ten je taky dobře drahý, no a tu výbavu jak přestane být funkční, tak rovnou na ní zapomenout, jinak 10t částky jako nic za práci(nebo jsme u toho koupit si auto a vytáhnout to z toho), a ta sedmička se chlubí brutální výbavou, která by se tu dala popsat na 3 A4 listy ve wordu písmem 8 a když už tak to chce využívat na 100%. )
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Tak E38 je pro mě poslední sedmičkový BMW.:) Tak s těma cenama to není,až tak šílený.Jako jak píšeš převodovka 100-150 000Kč.Tak nová určitě,to stojí i na Fabii II nová od 100 000Kč.Ale na vrakáču,se dá na E38 sehnat i do 50 000Kč motor.A nepojízdný vrak,se dá sehnat za pár tisíc.
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Ano ano, ale stále mluvíš o E38, tahleta recenze patří ale k E65 740. E38 se vyráběli do roku 2001.
Já tu mluvím o E65. Rozdíl v převodovce a ceně je markantní, podívej se první do interiéru E65 a trkne tě to na první pohled(místo převodovky je tam idrive). Dále ta elektronika, která zasahuje i do motoru. Ten skok mezi E38 a E65 je tak stejně rozdílný v elektronice asi jako mezi Trabantem 6V a Felicii s Bosch systémem. To jsou dva rozdílné světy. I mě se líbí víc E38, ale mechanik Ti řekne, raději E38, protože Ti ji spravím. Jenže ta E38 nesahá té E65 ani po kolena... Sedačky, které snad žijou, protože když si do nich sedneš, tak se Ti přizpůsobí, dofouknou se, bederní opěradla, boční tě zamáčknou a ventilace Ti zaručí, že se v tom NIKDY nebudeš potit a ještě Tě to namasíruje. Vzadu sedačky elektrické jak dopředu tak i na výšku, elektrické opěrky i vzadu, roletky vzadu i v boku, dovírání dveří, otvírání auta bez klíče a startování to samý, držení v pruhu, chytrý tempomat. Prostě říkám výbava na 3A4 v malým písmu, nebudu tu rozepisovat co to všecko má, jen rozdíl od starý sedmy (E38) je v jedný a půl stránce A4. Kdo říká, že ta sedma není pohodlná, raději to neřeším to chce klid prostě hlavně, že na mě se nadává někdo jaký jsem hlupák.... )
Já se též rozmýšlel pokračovat v pětce od E34, měl jsem 2x tento vůz. Jenže pak jsem došel názoru, že E39 je nákladnější na servis než E38)ANO STOJÍM SI ZA TÍM). A proto jsem u BMW skončil. U BMW je to jeden z divných zajímavostí, kde sedma je levnější na údržbu než pětka od dob E34(E32). To samé je i u E60 a E65. Prostě pětka je nákladnější na servis ve spotřebáku. AŽ NA TU ELEKTRONIKU, která se nesmí pokazit a nebo MUSÍŠ znát ty správný lidi. Já nebudu přece živit auto(pětku), která je nákladnější než vlajková loď celý značky proboha. Jinak mi pětka sedla tak dobře, prostě neuvěřitelně jako žádný jiný auto, já znám jak je skvělá E39, ale nebudu to ŽIVIT!!!! :(
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Tak ten display se dá i opravit znám servis kde se tímto zabývají.Známí dal za opravu hlavního displaye u E39 necelý 3000Kč a funguje mu už dva roky,bez problému. Vím že se dá sehnat na E38 nová řídící jednotka i za 8000Kč i od značky BOSCH.A další díly které,se v celku rovnají cenně běžnému autu.Dá se koupit třeba zrcátko za 5000Kč a i za 1500-2000Kč a to vše nové.Další věc,je zase ta že třeba sežene poloosa za 4-5000Kč.Ale dá se koupit i nad 20-30 000Kč. Celkem jsme se o tom autě informoval,chtěl jsem si ho tenkrát koupit..:D.Ale nikde jsem nenašel,manual v benzínu,ale dnes bych si možná zvykl i na ten automat.
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No já jsem zase na druhou stranu našel holou 728 v manuálu za směšný peníz, že to bylo neskutečné a pak se tam dalo naházet nějakou výbavu. Ale já potřeboval kombíka, jinak bych se sedana E34 nezbavoval tehdy a něco málo dal do čerpadla TDSa, už jsem měl i kontakty kde co a jak. Bohužel. Ale o sedmě jsem si taky hodně pročetl. byl to takový koníček. HONBA ZA PLNOU VÝBAVOU SEDMY co se všechno na to dalo pořídit, alespoň papírově. :D
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Nějak nechápu,ten význam proč si kupovat jedno auto.A k tomu,další jen na díly.Když se dají běžně koupit,nové kdekoliv v prodejně nebo v servisu.A pokud ta E38 nemá stejně původní origo,díly tak je to na nic.A třeba trochu dražší součást,jako převodovka.Se dá koupit,na vrakáču do 20 i méně tisíc.A nějak moc nechápu,důvod rozebrat funkční auto na díly.Jen abych si je mohl,dát do druhého navíc stejného auta..:D.Nějak to nechápu..:) Setkal jsem se s tímto,třeba u auta.Kde odkoupili vrak třeba Astry z roku 1996 za 4000Kč.Na plechařinu,apod.Ale v případě nutnosti.Tak jak jsi to popsal s tím E38 tak tam nevidím,žádný rozumný význam.:)
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No asi neznáte sedmu, si myslíte, že když koupíte sedmu, tak má všechno v základu, no tak to se šeredně mýlíte. Ta "full" výbava vás vyjde na další milion korun, nebo víc. Takže si to dovolí udělat opravdu jen pár vyvolených. A koupit takové auto po takovém majitelovi??? Budete to hledat .... a jestli na takový exemplář narazíte, tak ho koupíte i když už jeden podobný máte v garáži. Nenarazil jsem tu skoro na žádnou sedmu, která má alespoň pár věcí v normál sedmě výbavě, ale spíš podobnou výbavu, která je normálně v pětce. O stolečkách, TV, DVD, ledničku v opěradle, chlazené držáky, aspoň základ, prostě než příjdeš na to co všechno ta sedmička má, tak to auto Tě bude překvapovat nejméně rok, ale to prostě musíš koupit s tou "full" výbavou a né žádnou holou, takovou ale tady neseženeš. To ani jako náhradní auto nestojí za to to pak koupit. Právě proto klesne pod tu hranici, nebo se to z toho vykuchá ta výbava, která tam je a prodá se to i jako celé auto. Ona totiž ta sedma je jedno z mála aut, kde ty věci jsou vlastně už připravené na tu výbavu. U jiných aut bys to tam musel napasovat. Ale tady je to asi jako třeba u normál auta tempomat, kde stačí svazek kablu pod volantem, zásuvka na to licuje taky a vylepšit palubní počítač, tak u tý sedmy je to podobný, strčit tam správný modul, kabeláž s výbavou a hurá máš to tam...
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Protože jestli koupím E38 za 110 000Kč.Tak neznamená že musí být lepší jako ta 80 000Kč. Tam taky hraje,hlavně roli stáří,výbava a počet Km.Technický stav,bohužel není většinou hlavní prioritou při cenně ojetiny.
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No a pokud se bavíme o E38, tak záleží mno na tý situaci. Třebas auto není k sehnání a je to skutečně jiná dimenze. Například jsem schopný si to namontovat sám? ano? fajn Koupím si celé auto (podle poměru) nové 50t staré za 5t Nové za 600t staré za 25-45t, nové za 2 miliony, staré tedy za 80-120t. Rozumíme? Prostě však luboš uvidí, X5 se tu pod sto tisíc už neobjeví, to se rozkoupí a rozkuchá, protože to auto má vyšší cenu vykuchané na díly, byť jen výbavou, nebo to bude vylítaná vrána. TAKŽE RADA, NEKUPUJTE SI AUTO CO STOJÍ 2 MILIONY NOVÉ - OJETÉ S CENOU KOLEM 100TISÍC, JE TO .....(MRDKA), KTERÁ NESTOJÍ ZA TO JI ROZKUCHAT.
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Svlastik, asi som stary, ani s vrakoviskami nemam skusenosti, ale vysvetli mi jednu vec: naco mi je auto do nahrady, z vrakoviska...,kedi odide taka prevodovka. Aku mas istotu, ze ta prevodovka z vraku je ok?
Nehovoriac o brzdach,riadeni, capoch riadenia, baterky, xxxxveci, ktore sa menia.
To akoze diely z vraku budu na tej istej urovni ako nove?
Nepoviem, ked niekde buxnem, plexy...ok, ale ak buxnem,aj tak mi staci riesit az PO, nie PRED...
Co ak sa nic nepokazi...:)?, nie je skoda umrtvit peniaze?.
A neverim, ze budes prehadzovat vybavu, max.sedacky..
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Kvůli dostupnosti tohoto auta, samosebou pokud příjde k tomuto stejnému modelu, který je o nějakou nemalou výbavu navíc, tak by přeci neváhal. Samosebou nejlépe z německa dovoz nebo bez papírů. Nevím já jsem kuchal tak nejméně 5 aut krom Baworáka. A to z čeho se skládají mám takový obecný přehled. Z čeho se skládá sedma co se týče cenností? krom výbavy a sedaček(plus tapecíry)? Například Elektronika řídící jednotka, (2-3 moduly) elektronika jízdy(3-4 moduly) elektronika výbavy(2-3 moduly) elektronika instalace(2-3moduly včetně relátek) až 3 pojistkové skříně, plus elektrika vnitřku co se na Tebe kouká ať přístrojovka, tak i hlavní displej PC. Kdyby jsi to chtěl koupit nové. nooo to by ses prohnul a zrovna jak na potvoru takové věci na vrakáči nenajdeš. ) Jízda zadní náhon, alukola,náboje,nápravy. výbava bixenony světla, skla, včetně čelního, no a kde je karosařina že ano, kdyby přišla koroze jako prahy, atd. výfuk, vždyť toho je tolik, já ten celý trh neskupuji, všímám si bazarů, že to mizí. První auto u kterého jsem si začal všímat, jako mladý, že mizeli celkově z trhu ve velkém žiguly, dacie, Fiaty, ale to byla rychlovka do 2 let, já si toho všímám normálně, že se ty auta kuchají, oni si to auto nenechají složené, ale po koupi se to kuchá co nejdříve ať se to co nejdřív rozprodá o co není zájem a ať se uvolní místo.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 740
Spotřeba
Tohle auto má spotřebu tabulkově
8,3/15,5/10,9 zrychlení skutečně za 6,3s výkon 245kW Krouťák 450Nm.
Jedná se o 740 s motorem o obsahu 4.5l. Novější bawory mají různě upravená čísla. Ale v bazarech už se objevují ty staré tedy jak se bazarník podívá, že tam je motor 4,5l tak napíše do inzerátu raději 745, ať to potencionálního kupce trkne.
Jinak spotřeba 7 litrů je ....
A baví se tu o modelu E65, tak tu NETAHEJTE E38...
25.11.2012 | 17:06:38 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Tak 7l průměrná je blbost. To nemám ani můj 2.0 16v.
Kamoš máš BMW 545 E60 už druhé o stejném obsahu.A spotřeba:město 14-15l..dálnice 8.5l...Průměrná je někde kolem 10.11-12L.a při dodržovaní tak nějak předpisů ..když jede svižně...tak je to někdy i 16-17l.
04.01.2012 | 22:36:57 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
740i vs s8
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/bmw-7-e38-740i/audi-s8-d2/-/
Audi S8 má téměř o 3s rychlejší zrychlení než 740, tak nechápu podle čeho to někdo měřil.
11.02.2011 | 12:50:15 | Reagovat
jarda
Chlapci, zpamatujte se, zrychlení je téměř 7s, viz. http://bmw.katalog-automobilu.cz/automobil/bmw-7-e65-740i/
a pokud milujete BMW a myslíte, že vše co udělá můsí být nejlepší auto na světě, tak nešiřte nesmysly a čtite v řádcích a ne to co Vám někdo nabulíkuje!!!
11.02.2011 | 12:44:35 | Reagovat
740i
Tak s tou spotřebou 7 litrů bych to viděl fakt blbě, jezdili sme s tímto autem do práce a spotřeba byla téměř 14 litrů, což ukazoval palubák, takže + 2litry:-) a to sme jeli na 6 rychlostní stupeň téměř nez plynu a modlili se aby sme chytli na všech semaforech zelenou:-) Při vytočení motoru, tam nešel zařadit 2 rychlostní stupeň, klasika staré auto, díly nehorázně drahé, jediná přednost je luxus, což u limuzíny je nejspíš zamozřejmostí. Zrychlení 6 s to je taky pěkná basnička. Tyto staré motory ale vcelku vydržej, ale horší to je s korozí kastle, čepy a ramena apd. což vydrží stejně jako u obyčejného auta a že Vám pojede motor, který budete tahat na zádech je asi k ničemu.
11.02.2011 | 12:39:44 | Reagovat
spotřeba
Já te spotřebě 7-13 věřím. Mám stejný motor 540i e39 a když jsem se pokoušel o minimální spotřebu tak tak jsem se dostal na 6l/100km na 60km trase. Jízda to byla strašná, pořád 6-ka kolem 1.300-1700ot, i 120ka mě předjela, ale chtěl jsem zkusit spotřebu. Byl to údaj pal. poč., tak dejme tomu reál 7l/100km. Pokud se jede plynule bez zbytečného zrychlování tak není problém jet za 7,5l/100km, myslím okrsky. Ve městě je to horší, hlavně pokud se pořád popojíždí, to si veme v8 i 15-20. Moje průměrná spotřeba je 13l/100km, užívám si zrychlení přece nepojedu s v8 4,4l na spotřebu, na to mám jiné auto :-)
20.01.2011 | 21:16:13 | open Reagovat
To: Otto: Už len to :" Neutrhnete ho ze silnice..".:)),
ma presvedčilo, že ste síce fanúšikom áut BMW, ale o autách viete prd...:(. Tak sa len ďalej kochajte "masakrom". Iba dúfam, že raz aj z Vás nebude ten masaker...:)).
P.S. S hociakým dieslom, okolo 100 kw budem na trase 1.200-1500 km rýchlejší ako na 8-12 valci...Odskúšané, overené...:))
18.07.2010 | 12:55:08 | ľuboš Reagovat
RE: To: Otto: Už len to :
cha cha na 1200 km ti ujedu o 100 km ty naftari
04.01.2012 | 13:40:40 | bmw 745i | 188.175.75.* Reagovat
RE: To: Otto: Už len to :
Práveže nie:)), počas 1200 km budeš minimálne 1, alebo 2 x tankovať, ak ja raz, Ty 2x..., hned je 20 minút v ťahu.
Nehovoriac o tom, že musí byť naozaj super konštelácia, aby si mal prázdnu cestu, bez kolóny, či nejakého zdržania.
04.01.2012 | 17:52:08 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: To: Otto: Už len to :
napísať na 4-liter benzín a 2-2,5tonové auto spotrebu 7litrov to je na psychiatra aj 4-liter v nafte pod 10l nejde.uvedomte si že autá s takýmto obsahom sa robia pre zbohatlíkov,manažérov a riaditeľov veľkých firiem ktorým je spotreba 15-20-25 litrov u p.či,a nie pre šupákov ktorí si takéto auto kúpia za posledné peniaze a potom si za mesiac dovolia najazdiť aj 200kilometrov.
04.01.2012 | 21:39:24 | | 91.127.235.* Reagovat
V rodině dva vozy BMW 740i různé výbavy
Kdo tady píše, že zrychlení do šesti vteřin není reálné, tak JE. Je to tak. V Technickém průkazu výrobce uvádí dokonce 5.3 s.
Nejnižší spotřebu co jsem s ním udělal je 8.7 litru. běžně průměr mám 11.2, druhý kus 12.2, strašně záleží jak se s ním jezdí. Já jezdím v klidu, na dálnicích do 150ti a dodržuji předpisy. Proto se tady trochu musím smát těm, co se navážejí do tohoto vozu. Vůbec nevíte o čem je řeč. Kdo to neřídil, vubec neví a nedovede si představit co tohle auto umí. Neutrhnete ho ze silnice, zrychluje neuvěžřitelným způsobem, okud dáte Kick down, prostě je to masakr. jen bych doporučil, pokud si ho chce někdo koupit, at ze všeho nejdřív hlídá korozi. První příznaky koroze u těchto aut jsou nrohy zadních dvěří a dále bych doporučil zajet si pro něj přímo do německa. Za fantastický peníze tam najdete extrémně zachovalé kousky a mají najeto i přes půl milionu!! A jsou stále jako nové. Moje BMW je US verze s najetými 400 000 mil a stále šlape jako hodinky. Nekouří, žere dobře a všechno je OK.
Nejlepší na tom všem je, že škodovkáři vůbec nechápou, že za malý prachy se dá koupit kára, ze který se vám udělá husina po celém tělě.
Toť asi vše. Kdo se mně chce na cokoliv zeptat, jsem na emailu.
17.07.2010 | 14:06:06 | Otto Reagovat
RE: V rodině dva vozy BMW 740i různé výbavy
Dobrý den,chci se vád zeptat mam na výber bmw 745i a 740d,ktere by jste mi spise doporucil? oba jsou r.v. 2003. Dekuji, Toth. ( roba.toth@centrum.cz)
31.10.2011 | 11:56:37 | Don | 217.194.34.* Reagovat
RE: V rodině dva vozy BMW 740i různé výbavy
ani jedno, požičajte si, zaplaťte, zbadáte. Ak jazdíte veľa km, je to prievan v peňaženke, ak málo, takisto.
radšej novšiu jazdenku, po 2-3 rokoch sa ho zbavíte ak darovaním...
Náklady sú šialené.
31.10.2011 | 14:12:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V rodině dva vozy BMW 740i různé výbavy
A ak to naozaj musíte mať, tak asi skôr benzín, 730 d je vraj lepšou voľbou, 740 D je komplikovanejší, aj servisne náročnejší. 3.0D stačí bohate, ale o spotrebu pri týchto autách už ani nejde. Inak super vozenie, len treba plnú peňaženku a iný pohľad na náklady..., držím palce.ľuboš
31.10.2011 | 18:20:39 | | 85.237.227.* Reagovat
E38 M62
Bonžorno přátelé,
BMW 740i E38 4,4i M62 má 210KW což je 286koní výroba tuším do r.99 až 00 ostatní je pouze datum uvedení do provozu což může být třeba rok 2999.
Spotřebu lze dostat pod 10 litrů,ale předjíždí vás trabanty
Vrchlabí -Praha 138km průměrná spotřeba dle BC 8,9l.
Skutečná bude vyšší. Ale tak sejezdit nedá (a hlavně je to z kopce :-))
Co se týče běžného provozu tak spotřeba činí cca 13-14l.
Zrychlení tohoto vozu je skutečně monstrózní.
VW Passat 4,2 nebo audi A8 4,2 Q nemají šanci :-)
TESTOVÁNO!
Audi A8 je auto debil. Přeposilovaný koncernový tele.
Projet zatáčku můžeš pomalu, rychle, nebo v BMW :-)
Jediná nevýhoda tohoto auta je že se nevyrábí od roku.97 v 6-Gang manual getriebe.
10.01.2010 | 20:50:59 | Hozdič Reagovat
Na 740i me nejvis fascinuje ta nenucenost a samozrejmost s jakou ten vykon podava. Jo a skutecne jede.
Jinak e 38 skoncila ke konci roku 2001.
13.01.2007 | 17:50:42 | reihensechszylinder Reagovat
mno já byl dnes 740kou svezen a byl jsem docela v šoku....mám golfa tdi 110kw což není žádný lenoch ale tohle jede hodně...
23.05.2006 | 13:24:36 | Reagovat
740 vs 740
tohle auto ale neni 740i ale 745i, 740i se uz v roce 2003 nevyrabela takze to je nejaka blbost...
31.03.2006 | 12:54:37 | krakatit Reagovat
NECHÁPU CO SE NĚKOMU ZDÁ DIVNÉ NA TOM ŽE 7MIČKOVÉ BMW ZRYCHLUJE KOLEM 6 SEKUND NA 100KM/H???
ANO CHÁPU ŽE HOŠI V GOLFECH A CIVICkách a CRXách MOHOU BÝT NAŠTVANÍ----)ZVLÁŠT KDYŽ MAJÍ KÁRU NA HLÍNÁCH,VEJFAL JAKO WOKAP, 55KŘÍDEL, 68 SPOJLERŮ 4ČIPY NA VÁLEC A KEKAŽDÝMU JEDNOHO DEJLA A V MOTORU PŘI TROŠE ŠTĚSTÍ 100KONÍ A 3 KLOKANY.... A PAK SE DIVÍ ŽE 2TUNOVÁ AUTA JIM UJÍŽDÍ .....
24.12.2005 | 13:33:26 | Reagovat
2romák
K ty spotrebe. 7 litru je samozrejme nesmysl, ale do 13 se vejit da. Nesmis zapominat, ze u 1,6 docela casto tocis aby to jelo, zatimco u sedmy tahnes barak za autem na volnobeh.
14.10.2005 | 14:20:04 | Reihensechscylinder Reagovat
740
ano ano motor je to m62,napsal jsem M60 b40....to je původní motor z kterého vychází,vývoj šel rychle a osmiválce se právě proto občas, byť chybně, označují jako em šedesátky slangově,takže omlouvám se za nepřesnost.
k tomu zrychlení -takové je v TP?!
28.08.2005 | 16:51:16 | Vávlav Malinok Reagovat
to mas nejake popletene, jestli mas 98 tak bys mel mit M62 4,4, navic zrychleni 7,1 se me nezda.... 6,9 je s manualem
26.08.2005 | 18:50:45 | krakatit Reagovat
740i
Vážení 740ku BMW mám, je to ročník 98,má najeto 287 000km a není s ní problém, provádím jen běžnou údržbu a občas vymením nejaké to porouchané čidlo(váha vzduchu,čidlo klimatizace).S názorem ohledně údržby 740i vs.A8 nezbývá než souhlasit.Jinak k té spotřebě-aktuální při 100km/h to 7l je jenze to není průměr.Nejnizsí průměr jakého se mi povedlo dosáhnout bylo 9,7l/100km ale to není jízda.Běžný průměr mám 12,8-13,5l/100km- to jsou hodnoty,kdy občas přišlápnu a jinak jedu jen svižně,ale auto netrápím,kdo jezdí hodně rychle jezdí kolem 16l,ke 20l se dostat samozřejmě dá,zvláště pokud auto potrápíte nebo jedete trvale 230km/h a více. Jinak jedná se jistě o motor V8 M60 b40 výkon je 290koní a zrychlení je 0-100km/h za 7,1s s automatickou převodovkou. S autem jsem velice spokojen a nemůžu než chválit ale recenze v kterých se píší nesmysly pouze poškozují značku.
24.08.2005 | 16:04:26 | Vaclav Malinok Reagovat
MEL JSEM VSECHNY MODELY RADY E32 ,TJ 730 735 750 740 , A Z E38 MAM TED 740. SUPER VUZ, KOMFORT, DOBRE OVLADANI I PRESTO ZE MA 5 METRU, NESKUTECNE DOBRY PODVOZEK, JEDNODUCHE NAPRAVY, JEJICH OPRAVA JE RELATIVNE DOSTUPNA (MEL JSEM AUDI A8 - SPATNY PODVOZEK, ZBYTECNE SLOZITE NAPRAVY JAK PREDNI TAK ZADNI, NESKUTECNE CENY NAHR.DILU) , MOTOR ODOLNY A NENAROCNY, PROSTE POZITEK Z JIZDY. JEDINY NEDOSTATEK JE VELKA KONZUMACE PALIVA. NEVIM KTERY CHYTRAK TADY UVADI 7-13 , TO JE HOLY NESMYSL, POD 12 SE NEDA JEZDIT A SPOTREBA SE TROCHU SPOTROVNEJSI JIZDOU LEHCE DOSTANE KE 20 L/100KM.
26.07.2005 | 16:11:14 | PRASAK Reagovat
Když sme u toho hopání, tak sedmičkovej BMW 100ku za 6 sekund??? CHACHACHAÁÁÁ
To nemá většina sporťáků, natož dvoutunový monstrum...
Sekce pohádek a sci-fi je jinde.
10.07.2005 | 22:54:11 | Kadel Reagovat
nono spotřeba u 740i je průměrná kolem 13l/100 km to jo ale 7 je nesmysl,jinak bmw motory jsou jedny z nejspolehlivejsich na svete,samozrejme stat se muze cokoliv ja mel naprosto bezproblemovy kousek 740i E38,za pět let jsem delal jen údržbu.
08.05.2005 | 13:58:55 | Jaroslav Cinke Reagovat
neslysel sem o tom, ze existuje i BMW
03.03.2005 | 20:29:52 | Johnny Reagovat
Hmm..., 4,5litr a benzín v automatu... a spotřeba mezi 7-13litry. Takovou spotřebu mam já na 1,6. Hochu houpat s náma můžeš, ale ne mlátit!
15.02.2005 | 08:56:43 | Romák Reagovat
kamarád (neřeší finanční problémy) má v tomto autě snad všechno, co lze vymyslet a nevymyslet, hodnota vozu s tisíci doplňky je děsivá, servis závratný (jen nejlepší oleje atd.), posvez v oblasti snů ( muzika za 480.000,- (?!?!!) a jede z Brna do Prahy a rána jako z děla a kuk, ojnice (klika?) venku. Připomínám, že servis v Německu, není tuning na motoru, není střelec (pohodář, cigárko a volně plout krajinou). Tak ted shání stejný motor.
06.09.2004 | 09:17:54 | petr Reagovat
Tak jako zavady muze mit kazdy auto .
20.03.2004 | 20:52:26 | Pepik1 Reagovat
Takovy auto by snad nemelo mit zavady vubec zadny!
20.03.2004 | 20:32:23 | Reagovat
RE: lpg
Nejlepší je ze kazdej mate jinak vyjetej motor a nemluvě o tom ze ne každýmu zrovna foukál vítr do zad pokud se chcete hádat o spotřebě tak si ji změřte v laboratornich podminkach abyste měli stejny podminky Nedělejte ze sebe ču*aky když nemáte na benzin tak si nechte udělat LPG cena za 1litr je okolo 17 Kč podle toho zjake ste pr*ele mám e 38 4.4i s LPG a co se tyče útraty za pohonné hmoty CHaCha!!!!! Pedál na podlaze investice za přestavbu se vrati a auto stoupne na cene jednou ročně revize plynu za 100kč nic víc to nechce
23.11.2012 | 07:52:27 | 744 | 94.112.95.* Reagovat
RE: lpg
Přesně tak LPG a není co řešit jede to stejně jak na benal a bez problému
23.11.2012 | 07:56:33 | Tom | 94.112.95.* Reagovat
RE: lpg
Stejné IP hahaha
Pokud vím, tak E38 není opice.
Navíc kvalita elektroniky obou těchto sedmičkových vozů(E38,E66), se srovnává s kvalitou francouzských Renaultů, až na to, že u BMW to člověka baví to dávat do kupy a ještě se skamarádí s těmi, kteří mají ty samý potíže a vedou hovory o tom jaké je jejich auto nejúžasnější pohodlná kára(mno v tom mají trošku i pravdu). :o)
Koroze E38 - ty vole já nechápu, jak si někdo může koupit takovou vlajkovou loď a nemá na to slušnou garáž. :D To samý asik jako kdybych si koupil motocykl nejlíp nachromovanýho choppera, cruiser bez garáže, fakt neskutečný úlet. :D
O opici, tak ta je na tom taky super s lakem, někteří borci si přetáhnou místo laku(který je drahý) radějc folii kvůli zamaskování nekvalitního provedení továrního laku z výroby. :D
Řešit spotřebu u tohodle typu auta. Fakt hustý, to je až to poslední co vám na tom autě bude vadit hahahahaha…
Jako dalo by se s tím vydělávat, ale autíčko mít ťip ťop, vzhledově na fotkách ani škrábaneček…
23.11.2012 | 08:33:32 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
.
23.11.2012 | 09:55:02 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Dále můžu doplnit, že znám spousty majitelů BMW sedmiček, kteří si k tomuto vozu přikupují ještě jedno další a jsou ochotni koupit vůz na náhradní díly do cca 100tisíc. samosebou bez papírů, nejen kvůli vylepšení výbavy, ale také kvůli náhradní například převodovce, elektronice atd. prostě toliko k náhradním dílům, kde majitel tohoto luxusu může klidně ztratit i 100t ročně, když se ten rok zadaří. Samosebou nemusí do něj dávat nic a koupí ho nějaký maník za levno a ten si na tom vyláme zuby, toť otázka nátury. ) Prostě tyto auta, jak klesnou pod 100t tak se berou za vozy jako na náhradní díly, takže asi letos, možná příští rok poslední šance na tento vůz podobnýho ročníku a poslední modely E38 ve slušném stavu, dokud ho nedostane do ruky nějaký... pak už asi neklesnou, protože se spíše kuchají, alespoň pokud tam něco zdravého ten vůz má a jestli né, je to zmiňovaný zajíc v pytli a přenádherná kasička...
23.11.2012 | 21:58:43 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Ja nepoznam ani jedneho majitela bmw 7, ale aby si tie "spusty" majitelov kupovalo nahradne auto na diely...:D, Svlastik, neprehanas to trochu?...:)
24.11.2012 | 16:00:43 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No tak samozřejmě majitelů, co mají sedmičkové auta co znám tak to jsou Ti, no tak 3-5 kteří si to montují sami. Jsem přeci socka a nebudu znát milionáře, ale spíše mechaniky, co si rádi vozí prdel v pořádně nabušené káře.
Tento typ auta je nejvíce doporučovaný, není lepší motoricky než tenhlemezi sedmičkama opicema E65(E66 je long).
Jenže i ten týpek vlastník se nesmí bát fláknout sto papírů za rok do tohodle skvostu. Je to jiná kvalitka, takže většinou to vlastní pražáci, nebo mladí, kteří maj slušný plat politika, či mechanici, které tyhle typy aut živí.
Teď k těm cenám tak auto stojí nové cca 2.5 mega. Převodovka, no jen oprava výjde na 100-150tkč nepočítám vrakáče, ty tady takový auta asik nebudou. Tohle nepřeháním, převodovky jsou nejlepší u mercedesů, i 25let staré auto a převodovka jede. Tedy nevím jak je to od masařek nahoru s kvalitou, nebo je to spíš tou jízdou, poněvadž Mercedes asi neprožije za celou kariéru sportovní jízdu, s vlajkovou lodí.
Teď elektronika, jestli se vysype hlavní displej, to se stává málokdy, tak u VW to je kolem 60t, tak si porovnejte, kolik to může stát asi u tohodle vozu...
Auto na náhradní díly se stejně kupuje, až příjde na to čas, buď elektronika, nebo převodovka. Jinak se nemá na tom co zkazit, snad spotřebák. Ale ten je taky dobře drahý, no a tu výbavu jak přestane být funkční, tak rovnou na ní zapomenout, jinak 10t částky jako nic za práci(nebo jsme u toho koupit si auto a vytáhnout to z toho), a ta sedmička se chlubí brutální výbavou, která by se tu dala popsat na 3 A4 listy ve wordu písmem 8 a když už tak to chce využívat na 100%. )
25.11.2012 | 09:03:33 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Tak E38 je pro mě poslední sedmičkový BMW.:)
Tak s těma cenama to není,až tak šílený.Jako jak píšeš převodovka 100-150 000Kč.Tak nová určitě,to stojí i na Fabii II nová od 100 000Kč.Ale na vrakáču,se dá na E38 sehnat i do 50 000Kč motor.A nepojízdný vrak,se dá sehnat za pár tisíc.
25.11.2012 | 11:17:37 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Ano ano, ale stále mluvíš o E38, tahleta recenze patří ale k E65 740. E38 se vyráběli do roku 2001.
Já tu mluvím o E65. Rozdíl v převodovce a ceně je markantní, podívej se první do interiéru E65 a trkne tě to na první pohled(místo převodovky je tam idrive).
Dále ta elektronika, která zasahuje i do motoru. Ten skok mezi E38 a E65 je tak stejně rozdílný v elektronice asi jako mezi Trabantem 6V a Felicii s Bosch systémem. To jsou dva rozdílné světy.
I mě se líbí víc E38, ale mechanik Ti řekne, raději E38, protože Ti ji spravím. Jenže ta E38 nesahá té E65 ani po kolena... Sedačky, které snad žijou, protože když si do nich sedneš, tak se Ti přizpůsobí, dofouknou se, bederní opěradla, boční tě zamáčknou a ventilace Ti zaručí, že se v tom NIKDY nebudeš potit a ještě Tě to namasíruje. Vzadu sedačky elektrické jak dopředu tak i na výšku, elektrické opěrky i vzadu, roletky vzadu i v boku, dovírání dveří, otvírání auta bez klíče a startování to samý, držení v pruhu, chytrý tempomat. Prostě říkám výbava na 3A4 v malým písmu, nebudu tu rozepisovat co to všecko má, jen rozdíl od starý sedmy (E38) je v jedný a půl stránce A4.
Kdo říká, že ta sedma není pohodlná, raději to neřeším to chce klid prostě hlavně, že na mě se nadává někdo jaký jsem hlupák.... )
Já se též rozmýšlel pokračovat v pětce od E34, měl jsem 2x tento vůz. Jenže pak jsem došel názoru, že E39 je nákladnější na servis než E38)ANO STOJÍM SI ZA TÍM). A proto jsem u BMW skončil. U BMW je to jeden z divných zajímavostí, kde sedma je levnější na údržbu než pětka od dob E34(E32). To samé je i u E60 a E65. Prostě pětka je nákladnější na servis ve spotřebáku. AŽ NA TU ELEKTRONIKU, která se nesmí pokazit a nebo MUSÍŠ znát ty správný lidi. Já nebudu přece živit auto(pětku), která je nákladnější než vlajková loď celý značky proboha. Jinak mi pětka sedla tak dobře, prostě neuvěřitelně jako žádný jiný auto, já znám jak je skvělá E39, ale nebudu to ŽIVIT!!!! :(
25.11.2012 | 14:35:15 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Tak ten display se dá i opravit znám servis kde se tímto zabývají.Známí dal za opravu hlavního displaye u E39 necelý 3000Kč a funguje mu už dva roky,bez problému.
Vím že se dá sehnat na E38 nová řídící jednotka i za 8000Kč i od značky BOSCH.A další díly které,se v celku rovnají cenně běžnému autu.Dá se koupit třeba zrcátko za 5000Kč a i za 1500-2000Kč a to vše nové.Další věc,je zase ta že třeba sežene poloosa za 4-5000Kč.Ale dá se koupit i nad 20-30 000Kč.
Celkem jsme se o tom autě informoval,chtěl jsem si ho tenkrát koupit..:D.Ale nikde jsem nenašel,manual v benzínu,ale dnes bych si možná zvykl i na ten automat.
25.11.2012 | 11:55:19 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No já jsem zase na druhou stranu našel holou 728 v manuálu za směšný peníz, že to bylo neskutečné a pak se tam dalo naházet nějakou výbavu. Ale já potřeboval kombíka, jinak bych se sedana E34 nezbavoval tehdy a něco málo dal do čerpadla TDSa, už jsem měl i kontakty kde co a jak. Bohužel. Ale o sedmě jsem si taky hodně pročetl. byl to takový koníček. HONBA ZA PLNOU VÝBAVOU SEDMY co se všechno na to dalo pořídit, alespoň papírově. :D
25.11.2012 | 14:43:32 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Nějak nechápu,ten význam proč si kupovat jedno auto.A k tomu,další jen na díly.Když se dají běžně koupit,nové kdekoliv v prodejně nebo v servisu.A pokud ta E38 nemá stejně původní origo,díly tak je to na nic.A třeba trochu dražší součást,jako převodovka.Se dá koupit,na vrakáču do 20 i méně tisíc.A nějak moc nechápu,důvod rozebrat funkční auto na díly.Jen abych si je mohl,dát do druhého navíc stejného auta..:D.Nějak to nechápu..:) Setkal jsem se s tímto,třeba u auta.Kde odkoupili vrak třeba Astry z roku 1996 za 4000Kč.Na plechařinu,apod.Ale v případě nutnosti.Tak jak jsi to popsal s tím E38 tak tam nevidím,žádný rozumný význam.:)
24.11.2012 | 16:30:41 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Luke: a, ako vidim, nie som sam, co nechape niektore myslienkove pochody...
25.11.2012 | 17:58:51 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No asi neznáte sedmu, si myslíte, že když koupíte sedmu, tak má všechno v základu, no tak to se šeredně mýlíte. Ta "full" výbava vás vyjde na další milion korun, nebo víc. Takže si to dovolí udělat opravdu jen pár vyvolených. A koupit takové auto po takovém majitelovi??? Budete to hledat .... a jestli na takový exemplář narazíte, tak ho koupíte i když už jeden podobný máte v garáži.
Nenarazil jsem tu skoro na žádnou sedmu, která má alespoň pár věcí v normál sedmě výbavě, ale spíš podobnou výbavu, která je normálně v pětce. O stolečkách, TV, DVD, ledničku v opěradle, chlazené držáky, aspoň základ, prostě než příjdeš na to co všechno ta sedmička má, tak to auto Tě bude překvapovat nejméně rok, ale to prostě musíš koupit s tou "full" výbavou a né žádnou holou, takovou ale tady neseženeš. To ani jako náhradní auto nestojí za to to pak koupit. Právě proto klesne pod tu hranici, nebo se to z toho vykuchá ta výbava, která tam je a prodá se to i jako celé auto.
Ona totiž ta sedma je jedno z mála aut, kde ty věci jsou vlastně už připravené na tu výbavu. U jiných aut bys to tam musel napasovat. Ale tady je to asi jako třeba u normál auta tempomat, kde stačí svazek kablu pod volantem, zásuvka na to licuje taky a vylepšit palubní počítač, tak u tý sedmy je to podobný, strčit tam správný modul, kabeláž s výbavou a hurá máš to tam...
26.11.2012 | 05:09:16 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Protože jestli koupím E38 za 110 000Kč.Tak neznamená že musí být lepší jako ta 80 000Kč. Tam taky hraje,hlavně roli stáří,výbava a počet Km.Technický stav,bohužel není většinou hlavní prioritou při cenně ojetiny.
24.11.2012 | 16:39:45 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
No a pokud se bavíme o E38, tak záleží mno na tý situaci. Třebas auto není k sehnání a je to skutečně jiná dimenze. Například jsem schopný si to namontovat sám? ano? fajn
Koupím si celé auto (podle poměru) nové 50t staré za 5t
Nové za 600t staré za 25-45t, nové za 2 miliony, staré tedy za 80-120t.
Rozumíme? Prostě však luboš uvidí, X5 se tu pod sto tisíc už neobjeví, to se rozkoupí a rozkuchá, protože to auto má vyšší cenu vykuchané na díly, byť jen výbavou, nebo to bude vylítaná vrána.
TAKŽE RADA, NEKUPUJTE SI AUTO CO STOJÍ 2 MILIONY NOVÉ - OJETÉ S CENOU KOLEM 100TISÍC, JE TO .....(MRDKA), KTERÁ NESTOJÍ ZA TO JI ROZKUCHAT.
25.11.2012 | 09:11:44 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Svlastik, asi som stary, ani s vrakoviskami nemam skusenosti, ale vysvetli mi jednu vec: naco mi je auto do nahrady, z vrakoviska...,kedi odide taka prevodovka. Aku mas istotu, ze ta prevodovka z vraku je ok?
Nehovoriac o brzdach,riadeni, capoch riadenia, baterky, xxxxveci, ktore sa menia.
To akoze diely z vraku budu na tej istej urovni ako nove?
Nepoviem, ked niekde buxnem, plexy...ok, ale ak buxnem,aj tak mi staci riesit az PO, nie PRED...
Co ak sa nic nepokazi...:)?, nie je skoda umrtvit peniaze?.
A neverim, ze budes prehadzovat vybavu, max.sedacky..
25.11.2012 | 15:15:17 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: lpg suhlas, az na to pohodlie... bawo je hocico, len nie pohodlne...
Kvůli dostupnosti tohoto auta, samosebou pokud příjde k tomuto stejnému modelu, který je o nějakou nemalou výbavu navíc, tak by přeci neváhal. Samosebou nejlépe z německa dovoz nebo bez papírů. Nevím já jsem kuchal tak nejméně 5 aut krom Baworáka. A to z čeho se skládají mám takový obecný přehled.
Z čeho se skládá sedma co se týče cenností? krom výbavy a sedaček(plus tapecíry)?
Například Elektronika řídící jednotka, (2-3 moduly) elektronika jízdy(3-4 moduly) elektronika výbavy(2-3 moduly) elektronika instalace(2-3moduly včetně relátek) až 3 pojistkové skříně, plus elektrika vnitřku co se na Tebe kouká ať přístrojovka, tak i hlavní displej PC. Kdyby jsi to chtěl koupit nové. nooo to by ses prohnul a zrovna jak na potvoru takové věci na vrakáči nenajdeš. )
Jízda zadní náhon, alukola,náboje,nápravy. výbava bixenony světla, skla, včetně čelního, no a kde je karosařina že ano, kdyby přišla koroze jako prahy, atd. výfuk, vždyť toho je tolik, já ten celý trh neskupuji, všímám si bazarů, že to mizí. První auto u kterého jsem si začal všímat, jako mladý, že mizeli celkově z trhu ve velkém žiguly, dacie, Fiaty, ale to byla rychlovka do 2 let, já si toho všímám normálně, že se ty auta kuchají, oni si to auto nenechají složené, ale po koupi se to kuchá co nejdříve ať se to co nejdřív rozprodá o co není zájem a ať se uvolní místo.
25.11.2012 | 16:41:57 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat