Rok výroby:2006Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:50 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:13. 1. 2012
motor 1150ccm je slabý, 53kw má pouze ve vys. ot. podvozek není vhodný pro ostřejší jízdu zůstatková cena je hodně nízko
Závady a opravy na autě
Závada elektroinstalace, čidlo sledující zavřené dveře spouštělo alarm. Odstraněno na záruku v Srba Servis.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Neznám nikoho kdo by si toto auto kupoval z jiného důvodu než jeho výrazně nižší ceny než má Fábie. Takže nemyslím že za ušetřené peníze člověk musí něco skousnout a to zejména:
- podvozek se svým náklonem vás donutí projíždět zatáčkou pomaleji, kupodivu drží stopu, ale náklon neznalého věci vyděsí - motor 1150ccm 53kW je línej a ožívá až při vyších otáčkách kolem 3700 ot/min bohužel za cenu vyšší spotřeby - převodovka je spíš takovej bordel dá se na to zvyknout, ale oproti koncernu VW to je výrazně někde jinde - kufr je menší než standard v této kategorii, ale zase díky němu je větší prostor v interiéru - prodávat ho nemá cenu, v bazaru za něj moc nedostanete, já ho asi dojezdím do smrti
+ cena v roce 2006 nižší o 25% než Fábie + slušná výbava (okna, zrcátka v elektrice, klima, audio, 15´´ kola, centrál s dálkou + výborně řešené skládání zadní lavice, z auta se dá udělat slušný kombík na stěhování apod + neokoukaný vzhled, narozdíl od Fabie I. + spolehlivost, celou dobu kromě jedné závady na elektro instalaci (nemělo vliv na jízdu) žádné zaváhání (50 000km) + po 6ti letech žádné známky koroze (narozdíl od cenově srovnatelné Dacie Logan) + pořád mě baví a manželka se za volantem cítí bezpečně
Pro tunery co vyznávají sportovní jízdu toto auto NENÍ a nedoporučuji. Máme ho na couračky po městě a 1x za 14 dní na cestu na chalupu. Během 6ti let žažilo dálkové trasy : 2x Praha Amsterdam, 1x Praha Paříž, 1x Praha Split. Dalo se to přežít, ale patří spíše do města.
Bobane chovej se slušně, tele je tvoje stará! Vysvětlím ti to jinak : velikost prostoru v interiéru určuje rozvor náprav. Aveo vzhledem ke své délce 3880mm (kratší o 80mm než Fabie) má rozvor 2480mm (delší o 20mm než Fabie) tzn. že délka kufru v úrovni podlahy je o cca 10cm kratší. Aveo má 220L, Fabie 260L.
Kufr je za zadními sedaly.U aut od střední třídy níž se každá značka snaží umístit zadní sedadla co nejvíc k zadním podběhům,tzn.co nejvíc dozadu k zadní nápravě.Limitující je rozvor a velikost kol a tím také podběhů.Proč by zmenšovali prostor pro nohy zadních cestujících.Nedělá to žádná značka u těchto malých aut.Např.Oct.má krátký rozvor,tomu odpovídající vnitřní podélný prostor.Kufr má objemný jen díky dlouhému zadnímu převisu a bachratosti.Určitě nejdou jednoduše posunout sedadla dozadu o 10 cm a kufr o 10 cm zkrátit.Naopak by to šlo ale už tak je vzadu místa na hranici akceptovanosti ve třídě.Takže jestli chceš mít prostor za předními sedadly jak ostatní konkurence a přitom velký kufr,nezbývá než natáhnout zadní převis tzn.od středu zadní nápravy dozadu.Nic jiného ti nezbývá.Nebo máš jiné řešení.V Aveu kufr natáhli dozadu ne dopředu,to by byli hlupáci u tak malého auta.Takže v klidu ,vyslovuji svůj názor a nikoho jsem s tím nechtěl urazit.Tvým primitívním řešením ,že si zadní sedadla budeš posunovat jak tě napadne se určitě netrápí konstruktéři v automobilkách,a ti určitě z měsíce nespadli.
Neee? Odkud jsi spadl? Z Měsíce??? Při dané délce vozu má konstruktér na výběr: Udělá větší prostor pro posádku tím, že zmenší kufr, nebo naopak udělá kufr velký na úkor prostoru pro cestující. Chápeš? Jestli ne tak se vrať zpět na Lunu...
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Aveo
A zadní podběhy mají pod koleny ne u hýždí.Na toto řešení jsem zapoměl,děkuji.
14.01.2012 | 11:04:25 | | 88.102.67.* Reagovat
Co tu nedozvíme
"K vůli menšímu kufru je větší prostor v interiéru."Chlape ty jsi ale tele.Oni fak ty zadní sedadla narvali do toho původně velkého kufru ?
14.01.2012 | 10:53:06 | Boban | 88.102.67.* Reagovat
RE: Co tu nedozvíme
Bobane chovej se slušně, tele je tvoje stará! Vysvětlím ti to jinak : velikost prostoru v interiéru určuje rozvor náprav. Aveo vzhledem ke své délce 3880mm (kratší o 80mm než Fabie) má rozvor 2480mm (delší o 20mm než Fabie) tzn. že délka kufru v úrovni podlahy je o cca 10cm kratší. Aveo má 220L, Fabie 260L.
04.03.2012 | 21:24:24 | Johny | 94.113.8.* Reagovat
Kufr je za zadními sedaly.U aut od střední třídy níž se každá značka snaží umístit zadní sedadla co nejvíc k zadním podběhům,tzn.co nejvíc dozadu k zadní nápravě.Limitující je rozvor a velikost kol a tím také podběhů.Proč by zmenšovali prostor pro nohy zadních cestujících.Nedělá to žádná značka u těchto malých aut.Např.Oct.má krátký rozvor,tomu odpovídající vnitřní podélný prostor.Kufr má objemný jen díky dlouhému zadnímu převisu a bachratosti.Určitě nejdou jednoduše posunout sedadla dozadu o 10 cm a kufr o 10 cm zkrátit.Naopak by to šlo ale už tak je vzadu místa na hranici akceptovanosti ve třídě.Takže jestli chceš mít prostor za předními sedadly jak ostatní konkurence a přitom velký kufr,nezbývá než natáhnout zadní převis tzn.od středu zadní nápravy dozadu.Nic jiného ti nezbývá.Nebo máš jiné řešení.V Aveu kufr natáhli dozadu ne dopředu,to by byli hlupáci u tak malého auta.Takže v klidu ,vyslovuji svůj názor a nikoho jsem s tím nechtěl urazit.Tvým primitívním řešením ,že si zadní sedadla budeš posunovat jak tě napadne se určitě netrápí konstruktéři v automobilkách,a ti určitě z měsíce nespadli.
14.01.2012 | 10:36:10 | | 88.102.67.* Reagovat
Velikost kufru nemá vliv na vnitřní prostor.
13.01.2012 | 21:49:15 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Neee? Odkud jsi spadl? Z Měsíce??? Při dané délce vozu má konstruktér na výběr: Udělá větší prostor pro posádku tím, že zmenší kufr, nebo naopak udělá kufr velký na úkor prostoru pro cestující. Chápeš? Jestli ne tak se vrať zpět na Lunu...
13.01.2012 | 22:12:32 | | 89.102.233.* Reagovat
RE:
Na Mesiac sa radšej vráť Ty..., dávno som nepočul takú somarinu.
13.01.2012 | 22:59:39 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat