Rok výroby:2012Typ motoru:1.2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:BenzínVloženo:15. 6. 2012
Háklivé plasty Uchytenie kufrových dverí Chýbajúci poťah pre ľavú nohu
Závady a opravy na autě
Nové
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ahojte!
Som čerstvým majiteľom nového typu vozidla CHEVROLET AVEO - sedan, benzín 68 kW-1.2 /eco motor GM/. Auto mám asi týždeň a najazdených cca. 500 km, tak extra jazdnú a motorovú recenziu napísať neviem, skôr som sa toto rozhodol napísať pre tých, ktorí o lúpe nového auta uvažujú,lebo aj mne chýbal taký "normálny" názor, lebo na nete auto testujú väčšinou len novinári.
Pri kúpe bola pre mňa rozhodujúca bezpečnosť /výsledky crash testov/,cena a potom som riešil výbavu, komfort a motorizáciu. Cenový limit bol 8000-9000 EUR. Cenníkovú cenu neriešte, lebo čo predajňa, to iná cena, rôzné akcie a pod. V tejto cene si viete kúpiť vozidlo A,alebo B triedy. Na základe ceny som mohol uvažovať nad vozidlami: Renault Clio, Thália,Hyundai i20 limitovaná /akciová/ edícia za 8300.-EUR. Škodovku si kúpiť neviete, lebo ak chcete aspoň klimatizáciu a motor TSI,tak vám vo VW predajni ponúknu v tej cene /nad 10.000.-EUR už nové POLO a ak pritlačíte a obehnete všetky predajne v SR, tak nájdete aj GOLF...možno predvádzacie, ale nájdete-treba hľadať!/. Ohľad som bral aj na svoju výšku 188 cm a v aute som sa musel vedieť ako tak usadiť. Clio išlo ihneď zo zoznamu von, lebo som si nevedel predstaviť dlhšiu jazdu /ani 200km/ v tomto aute. Pokiaľ by som nezvolil výbavu, kde je výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča,tak nie. Tháliu som vyhodil hneď, ako som v predajni otvoril dvere, lebo ten smrad v novom aute....to nie. Dácii som sa bál, lebo kamarátovi sa na novom aute zlomila náprava a na diaľnici spravil pár premetov...našťastie sa mu nič vážne nestalo,ale doteraz sa pracuje na znaleckom posudku a pod /už 2 roky/. Už, už som chcel kúpiť i20-lebo bola výborna cena za limitovanú edíciu a auto je zvnútra väčšie ako by ste si mysleli. Výškovo nastaviteľné sedadlo ani nie je treba, skôr pre menšie postavy, ak si sedadlo chcete dať vyššie. Na aute ma odrádzalo nekvalitné spracovanie. Napr. gumové tesnenie okolo dverí sa odlepovalo. Opierky hlavy boli aktívne asi iba tým, že pri ohybe sa celá tyč, ktorá je zasunutá do operadla hýbala,až sa dal vidieť vnútorný tapacír /pozrel som viac áut a všetko to isté/. Crash test a 5 ročná záruka bez obmedzenia km bola ale lákavá. V šedej,alebo čiernej farne to vyzerá dobre a prekvapivo je to auto priestranné. Má síce slabšiu výbavu, ale možno chýba len ESP. Je to ale naozaj tak, že za málo peňazí, veľa muziky, lebo cena je super a dokonca vám niekde dajú aj AL disky a zimné pneu. Naozaj...90%, ale vždy by ma štvalo to, že to auto som kúpil len kvôli tomu, že je dobrá cena a dlho by trvalo, pokiaľ by som si ho oblúbil. Pokiaľ nemáte cez 50 rokov,auto sa k vám nebude nejako hodiť, nech ste akokoľvek anti-auto typ a auto chcete len na prevoz z bodu A do B.
Chevrolet sa mi dizajnovo veľmi páčil, ale cena......nijako som sa nezmestil do predajnej ceny, až raz sa jeden predajca zľutoval a našli sme spoločnú sumu a výbavu, do ktorej som sa nebál ísť. Nemohol som byť dnes frajer a zajtra by mi leasingovka auto vzala. radosť z nového auta vyprchá rýchlo, ale splátka nie,tak len z rozumom!
Chevrolet Aveo-sedan, výbava LT-už som mal kľúče! Interiér a exteriér je super-ak zvolíte aj bielu farbu,auto nestarí na dynamike a verte, že na pumpe sa majiteľ BMW za tým autom obzrie. Aj mňa sa spýtal jeden vodič, ktorý vystúpil z Lexusu za vyše 50.000.-EUR, že koľko také auto stojí a či si môže sadnúť.... Jazdné vlastnosti nebudem popisovať, lebo auto má málo km a nie som pretekár. Ako sedí, alebo nesedí, aký je podvozok, výkon, neviem, ani ma to nezaujíma, lebo jazdím predpisovo a v aute mám syna, tak či pri prejazde zákrutou šmykom bude nedotáčavé, alebo áno, ma ani nezaujíma. Skôr sa zameriam na praktičnosť. Plasty vo vnútri sú dosť háklivé. Vidieť každý odtlačok. Ak vonku prší, otvoríte dvere a nastúpite,tak opršané plasty po uschnutí zanechajú fľaky. Chýba mi ochrana ľavej nohy,lebo ak ju nemáte na spojke a chcete si ju oprieť o to vyvýšené miesto pre ľavú nohu-vľavo od spojky, tak tam nie je žiadna gumová výsteľka,ale tapacír. Ten bude od topánky špinavý a rokmi zničený. Vyriešil som to ďalšou gumovou výstelkou, ktorú som dal pod gumový koberček....ten mimochodom uteká smerom k pedálom /originál/. Až príliš premyslená výbava od výrobcu: tempomat v základnej výbave, ale ak chcete výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, musíte ísť o triedu vyššie,ale dostanete aj klimatizáciu. Ak ale chcete el. nastaviteľné a vyhrievané zrkadlá, tak o ďalšiu výbavu vyššie!!! Inak zrkadlá sú super veľké a nebudete potrebovať kúpit na pumpe dodatkové zrkadielko na mŕtvy uhol...len ak chcete. Auto je ale veľmi priestranné. Pri mojej výške si v poho sadnem aj za seba. Ani vzadu si nebúcham hlavu o strechu /v Cruze áno/,aj keď je auto oblúkovite krojené. Interiér auta v noci krásne svieti,ale až príliš. V zrkadle som videl, ako mám osvietenú tvár:) Ako keď máte sviečku pred sebou. Nevadí...komfort 100% a máte pocit, že sedíte v aute o pár tried vyššie. Pozor na zadný kufor, ktorý síce má cez 500L,ale staromódne ukotvenie dverí, ktoré oblúkovite zasahuje do batožinového priestoru, vám môže zničiť náklad-ak si ale zvyknete a premiestníte náklad,je to ok. Škoda,že ak chcete vymeniť žiarovku v zadnom svetle, tak musíte použiť krížový šroubovák a celé svetlo vymontovať,alebo demontovať z vnútra tapacír. Motor zatiaľ nevytáčam a radím pri 2300-2500 otáčkach a ťažko je mi ho súdiť,lebo som mal vždy TDI od 81kW vyšie. Spotrebu som mal mimo mesta /sám/ 5,5 a v meste 7,5 L. Neskôr aj s manželkou, dieťaťom a naloženým kufrom /po 200km/,mimo mesta 5,3 a v meste 6,5. Spotreba sa má vraj ustáliť po 2000-5000 km na 4,5 mimo mesta, ale jazdím plynulo 50-90. Spotreba bola pri zapnutej klimatizácii a s tempomatom! Pred kopcom som ale pridával manuálne. V odbornej recenzii som čítal o gumovom radení, ale ja taký pocit nemám,ale treba si dávať pozor na zaradenie spiatočky! Občas to zaškrípe a niekedy musíte stlačiť spojku aj 2-3 x....možno sa to rozbehá:)
Exteriér:10 bodov Interiér: dizajn 10 bodov, materiály 9 bodov /kvôli fľakom-traba často čistiť/ Komfort vodiča a osádky: 10 bodov Spracovanie: 10 bodov Bezpečnosť: 10 bodov Výbava: 9 bodov len kvôli chýbajúcemu el.nastaveniu zrkadiel /len v drahšej a vyššej výbave/.
Záver: V pomere cena,bezpečnosť a výbava auta: Chevrolet AVEO: 100 bodov! Samozrejme treba "vykšeftovať" cenu, lebo cenníková je okolo 10.600.-EUR! Ja som auto kúpil za cenu, aký som mal limit a v metalíze. Inak by som kúpil Hyundai i20.
Doplnění recenze ze dne 31.10.2012
Stav km nyní: 7 500 km
Momentálne 7500 km a žiaden problém. Motor veľmi výrazne zmenil charakter pri 2000 km - k lepšiemu. Ožil,dostal dynamiku,znížila sa spotreba a zvýšil sa výkon.
Doplnění recenze ze dne 05.10.2013
Stav km nyní: 30 000 km
Dlhodobá priemerná spotreba /spôsob dotankovania/ 5,2L na 100km
100.000 km bez poruchy, pravidelný servis v aut.servise max.do 120.-EUR /olej,filtre,sviečky/-to len pre neprajníkov. Brzdy sa ešte nemenili,lebo ešte nie sú opotrebované. Teraz môžete kritizovať novinku na trhu: FIAT TIPO ) Čo sa týka Avea,dnes by som kúpil opäť,lebo viem,že kto tu písal od začiatku bludy,už dal do svojho auta toľko,že by mohol kúpiť radšej takéto Aveo )
17.07.2016 | 17:17:59 | Autor
| 95.105.154.*Reagovat
....
Pekné autíčko a škoda, že Chevy v EÚ končí. Nemeckým akcionárom sa asi nepáčila "predajnosť" Opla,lebo asi každý rozumný človek si pri tej cene vybral "dvojičku" Chevrolet. Môžem potvrdiť, že v tejto cene a výbave sa dnes ťažko hľadá novú auto a aj keď Chevrolet končí od.r.2015,tak už teraz je nad ľudské sily zohnať skladové vozidlo.Len by som rád vedel, že dokedy bude GM zachraňovať Opel...
15.05.2014 | 19:12:48 | Jazz
| 85.216.190.*Reagovat
RE: ....
žádná škoda, těhle šikmookých sraček tady jezdí už tak dost. Kupujou to jenom penzisti, nebo magoři. Ti první kvůli ceně, ti druzí páč jsou pitomci.
S těma magorama to nebude takové žhavé.To by se taky mohlo napsat že ten kdo si koupí Fab.2 je buď slepý nabo debil.O tom které auto je pro někoho to ideální nerozhoduji naštěstí ani já a taky ani ty.To bychom tady viděli tak akorát dvě značky a dva typy se dvěma různými motory a nakonec i baráky jen dva druhy,nejlepší ten tvůj a nejlepší ten můj.Pochopitelně že je to fantasmagorie to je přece jasné.A o to víc se divím že někdo nedovede akceptovat něčí svobodné rozhodnutí.Když vidím někoho např.s Multiplou můžu si taky o něm myslet že je to pitomec,naopak on si může myslet o mě že já jsem pitomec páč jsem si ji taky nekoupil.Jak dlouho jsi na světě že jsi ještě nepřišel na to že né všichni musí stejně uvažovat.Kdo má ten lepší názor a víc rozumu a jsi to právě ty ten vyvolený co bude určovat co se líbí a v čem má kdo jezdit a nebo ti důchodci a pitomci?Kdo to rozhodne?Nejezdím ani škodárnou ani ševroletem a je mi naprosto jedno kdo s čím jezdí a co si kdo kupuje.Pojede li někdo po D1 z Prahy do Brna parní lokomotivou tak to bude asi nejspíš magor ale že by musel být vyloženě pitomec ten kdo si koupí jiné auto než si představuji já?A kolik těch tříd že jsi vychodil na základce?
Pokud někdo učiní jakékoli rozhodnutí, je to jeho volba. S tím souhlasím. Ale pokud to rozhodnutí je debilní, pak je to prostě debil. Je to stejné jako lidi, co si půjčují peníze na 300% úrok, nebo si berou hypotéky když vydělávaj 10 000 měsíčně. je to prostě sorta lidí, která si neumí spočítat kolik je dva plus dva, a to jsou ti debilové, nebo pitomci, jak chceš.
Nechápem,ako môžeš súdiť ľudí podľa toho,aké auto si kto kúpi. Veď každý má iné možnosti. Okrem toho neviem čo je na tom aute zlé? Kúpil nové a asi nechcel zaplatiť za kus plechu takú cenu,ako za byt. Auto je dnes na max.5r. Opísal dojem o aute a ty mu nadávaš,že aké auto kúpil. Rád by som videl to tvoje,alebo radšej ani nie...
Kamaro je šikmooký asi jako ty, blbečku. Camaro je PRAVÁ amerika, se kterou se tyhle korejský sračky nedaj srovnat. Ale to ty do hlavy nedostaneš. Copak? Taky máš nějakej z těch šuntů? Potrefená husa Jiříku Standoviči?
Ahoj Luboši :-) Kde máš Vaška? Jirka a Svlastík tady už s tebou jsou. Že jste ho nechali usnout v hospodě? To se kamarádům nedělá. Hezky odvést domů, opřít o dveře a zazvonit. Ale to byste se sami museli udržet na nohou...tak už to nepřehánějte, padají z vás potom samé chujoviny.
Směšný jsi ty. Přes všechny ty pičoviny cos tady kdy nakecal jsem tě pořád ještě dokázal považovat za jakž-takž odborníka na auta. Ale po tom, co ani ty nevíš, že kolíňata jsou jen a jen překabátěné toyoty, jsem k tobě ztratil i poslední zbytky úcty. jsi obyčejnej nadutej samolibej pitomec.
Ten tvůj designer pracoval pro Citroen přes 20let a pak se vrátil do Itálie. Získal si kontakty ve Francii, protože měl i francouzskou školu malířství. :D
Vsadím se, že už takový šéf design společnosti Lotus nebude sedět u skic a kreslit. :D
No ale to jsi měl vědět, když ses tady chvástal, že Ti auto navrhl šéf Ferrari, což zas tak není pravda, byl ve vedení Maserati, to sis taky mohl zjistit. Ferrari funguje trošku jinak. :D Ale 20let pracoval pro Citroen a vrcholem kariéry a co mu prošlo v rukách v Citroenu byla C1,C3,C4,C6. Zadání u C1 asi rok 2001. Pak Donato Coco Citroen v roce 2005 opustil do Maserati(pobočka Ferari v Modeně, kterou vlastnil v 70.letech Citroen) jak se to krásně stmeluje že lidi neumíraj a znají se. Co bylo potom, už jsi neměl řešit. Třeba bude chtít zpátky do Itálie, tak by určitě vzal i dobrou pozici, a ta bývá v Itálii spíš ve Fiatu. :D Jak záludné se vázat na člověka, čili autora designu oproti stabilnější značce. :D Chevrolet Aveo má dokonce lepšího autora a tím je stabilní italská společnost Giorgetto Giugiaro. Jak nápadné italské rysy. :) Jo a Chevrolet Aveo, byl před rokem 2011 i made in Poland, pro ukrajinu, ale byl schopen vyrobit až 100t kusů ročně, což odpovídá roční poptávce celé evropy. Takže se korejcům asi omlouvám. Pro evropu stejná továrna, kde se dělaly Polonéz už od dob Matizu nebo jak to bylo.
Já přece nic neřeším, to tady řešíš ty. Ty totiž řešíš všechno a za každou cenu, aniž by to někoho zajímalo. Moje poznámka o tom, že C1 navrhl šéfdesigner ferari Donato Cocco je pravda, hodil jsem to sem jako kuriozitu, a ta tvá (jistě pro někoho zajímavá) omáčka okolo mě celkem vůbec nezajímá.
Stando poodstatný to je a dost,protože primárně navrhnul c1 a od toho se odvodila aygo tudíž to potvrzuje co se ti tu půl roku snažíme naznačit.Máš žabožrouta s tříhrnkem od toyoty.
Jirko, aygo se neodvodilo. Aygo je samostatný designový projekt japonců. Určitě při své moudrosti víš, že se inspirovalo vodním kluzákem. Donato s tím nemá nic společnýho. podivej se, povídat mi můžeš, co chceš. Žabožrout, nežabožrout - ve tvém, Lubošovo, a dalších podání je mi to volný jako guma u tepláků. Já vím, že mi v garáži stojí japonská kvalita, a to je pro mě podstatný. Ne vaše kydy.
Ale tento člověk když C1 navrhoval, byl zaměstnancem Citroenu od svýho mládí a pracoval přes 15let a v době zavedení C modelů se stal šéfem designer Citroen! Takže neříkáš pravdu už několikrát. Neustále jsi tu vykládal, jak si Citroen objednal designera z Ferrari. BLBOST!
Pozice jsou krátkodobé, prostě nelze se chlubit pozicí šéf designer Ferrari už od roku 2009. MUSÍŠ si hlídat to jméno autora, teď je to šéf Designer Lotusu. Až se stane třeba víceprezidentem Fiatu, tak budeš muset říct, že máš dílo víceprezidenta Fiatu. Už nespojuj Ferrari, nebo napiš BÝVALÝ. Nebo se na to vykašli a napíš, že máš prostě dílo francouzského designového týmu Citroen!!! A Peugeot má také svůj tým a Toyota také. Pochybuji, že autor z Citroenu zabrousil i do Peugeotu, ten model musí být spřízněný s Peugeotem a mít charakteristické rysy. Tak jako Toyota, která má mít své charakteristické rysy, kluzák nekluzák. Kdybys sledoval auta, tak pochopíš, že celá řada má mít podobné rysy a poznáš bez problému modelovou řadu a nejen značku!
Tak se opravuji, udělal prý i Peugeot. A dokázal zakomponovat charakteristické rysy Peugeotu docela hodně slušně. Zřejmě byl v pozici, šéf designera PSA malé vozy, tedy asi pozice, kde se netvoří, ale schvaluje!
Nemám ani tak zájem, spíš mě zarazilo to Ferrari a C1. A že bych o něčem nevěděl, když tak dobře znám Pininfarinu. Aniž bych hledal na internetu, vím, že tahle značka dělala pouze Alfu a Ferrari. A najednou Citroen? Bohužel při hledání jsem zjistil, že Pininfarina udělal něco i pro Ford a Daewoo. Takže bych dával bacha jestli člověk bude kritizovat korejce, nebo jiné světadíly. Ony ty značky, které nemají vlastní vývojové design studia, nebo dodávají pro jiný světadíl, tak se objednává většinou z Itálie, kde je těch center nejméně tucet a mají renomé. A pak se nediv, že si jsou auta hodně podobné, když mají někdy i stejné vývojáře... :D A Donato Coco nedělal v Pininfarině, dělal u Maserati, takže ten podíl na vývoji Ferrari je hooodně diskutabilní.
Tak to jí asi moc dobře neznáš:-) Byl to ještě Peugeot,Ford,Maseratii,Mitsubishi a myslím že i Lancia a něco mě říká že i nová Laguna Coupe ale to nevím jistě.
Jinak tady máš modely vozů do roku 2006 za kterými stál právě Pinifarina :D
Alfa Romeo 8C 2300 Lancia Aprilia Ferrari 250 Ferrari 410 Superamerica Austin A40 Farina Lancia Flaminia British Leyland 1100 (ADO16) line BMC 1800 (ADO17) line Ferrari 275 Dino 206 Alfa Romeo 1600 Spider Duetto Ferrari 330 GTC Fiat 124 Spider Fiat Dino Spider Ferrari Daytona Peugeot 504 Fiat 130 Coupe Ferrari 365 GT4 BB Lancia Montecarlo Jaguar XJ-S Ferrari Testarossa Cadillac Allanté Peugeot 205 Cabriolet Alfa Romeo 164 Ferrari F40 Peugeot 306 Cabriolet Peugeot 406 Coupé Peugeot 406 Sedan 1999 Songhuajiang Zhongyi Hafei Mitsubishi Pajero Pinin Daewoo Tacuma Ferrari 550 Barchetta Hispano Habit Ferrari 575M Maranello Ferrari Enzo Daewoo Nubira Maserati Quattroporte Ford StreetKa Ford Focus CC
Pokud někdo pracoval jako šéfdesigner ferari, a pracoval pro citroen a udělal C1, tak ji udělal šéfdesigner ferari. Co je na tom zase k nepochopení??? Máš pravdu ta, ale i já. Jenomže ty pořád rýpeš do hovna musíš být v opozici. K lotusu přešel až nyní. Viz článek:
Designér má na úspěchu automobilu větší zásluhu, než bychom možná čekali. Nebo vy byste si koupili nehezké auto? U Lotusu se škaredých aut teď už určitě bát nemusí. Novým ředitelem designu u Lotusu se stává zkušený italský designér Donato Coco, muž, za kterým stojí (jako šéfdesignérem Citroenu) projekty jako Xsara, Pluriel, C1, C2 nebo C3. I když to jsou všechno docela povedená auta, asi málokdo z vás si pod fousy zabručel obdivné „hmmm“. Tak já to tedy doplním. Coco totiž do Anglie přichází z Maranella, kde pracoval na projektech jako je F430 Scuderia, California, 599XX, Spider 16M nebo nejnověji F458 Italia. Takže se dá říct, že tento designér se nebojí malých městských aut ani nejrychlejších sporťáků na planetě – prostě sedne za stůl a „udělá“ sexy auto. U Lotusu ho pochopitelně čeká práce hlavně na sporťácích, Coco bude mít na starosti design nových Lotusů. Tak ať stojí zato, pane designére…
V Citroenu dělal od roku 1984-2005. A Citroen C1 byl vytvořen 2001. Ve Ferrari dělal roku 2005-2009. A v Lotusu dělá 2009 -... Sleduješ ten tok času? :D A člověk se vyvíjí, stroj je jednou sestrojen a hotovo co na to říct asik. Ale jak tě znám, když Ty by sis koupil auto od Zemana, kterým jezdil v mládí, ty budeš považovat to samý auto, kterým se vozí prezidenti do dnešní doby i když bude Zeman dávno pod drnem. :D
jestli sleduješ tok času ty, a jsi schopen to pobrat, tak C1 vytvořil v roce 2005, právě v době, kdy byl šéfdesignerem ferari. takže asi tolik. A nevěř všemu, co se na internetu dočteš. Ale z jiné strany, a snad už naposled (ty asi potřebuješ dycky nějakou injekci, aby si se zastavil v rotaci) - je mi úplně u prdele a u piči, kdy kde co Coco dělal. Pro zajímavost je podstatné, že KROMĚ ferari dělal taky C1 CHÁPEŠ? Dovedeš to pobrat mozkem? Víš o co jde? Co je podstatou toho, o čem zase celej posranej den a večer kecáš o hovnu??? Ten, co dělal ferari, dělal C1 punktum - tečka. A další detail, nepřesnosti na internetu jsou kolosální. Citroeny Xsara dělal debil, kvůli kterýmu se od citroenu odvrátili i skalní příznivci, napadli to jako nejošklivější citroen po AXku. Tento designer byl proto vyměněn. A nebyl to Coco, to si buď jistej. Net je krásnej, ale realita je realita.
Máš smůlu, ale než se promění model v realitu, tak uběhne několik let. Většinou je to 3-5let, někdy i déle. :D Například C3 vytvořil už v roce 1998, ale první vůz opustil továrnu až v roce 2002. Tak jestli umíš počítat do 4, tak dokážeš z toho vyprodukovat jak dlouho trvá u Citroenu realizace kresby na papírů v auto. :D
Oprav se ještě pětkrát, a budeš tam kde já. Chytrolíne. Nechápu, proč bych měl věřit právě tobě, když moje poznatky jsou od samotného citroenu. Že bys věděl víc, než samo vedení TPCA? V tom případě Svlastík na hrad! (Pravděpodobněji ale spíš k lékaři).
Ojetina bývalek Daewoo je strašně levná. Interiér vypadá jak plasty ze skůtru, včetně tachometru, nemá to boční lišty proti oděrkám. Vzhled auta je taky takový praktičtější než koukatelný, ale jde s dobou a rozhodně si ho nikdo nesplete s autem starým třeba 10let, je moderní.
Ohledně nového modelu, je pravda, že za ty peníze lze koupit lepší auto, vstupní investice do nového vozu bych řekl je NEÚMĚRNÁ a vhodné spíše pro fandu (spíš korejské značky Daewoo). U tohodle auta bych i věřil, že ho koupím po důchodci. I když jak znám Daewoo, tak se věčně na něm bude něco s... tedy u ojetiny přes 130tkm, aspon že vypadá auto jak nový. :)
A souhlasím s tím, že je dobře když tu ukončí dodávku nekvalitní výrobek. Pokud se prodává NOVÝ za neúměrnou cenu! Takové auto má stát stejně co Renault-Dacia nebo spíš o něco méně, protože mají dostupné autorizované servisní střediska v okolí. Stačí když tu prodávají Opely, ty se ještě dají(Astra příští týden bude stát stejně v akci jak ten Chevy Aveo-daewoo). Ale prodávat tady podřadný Opel(tedy druhovýroba Daewoo) to už je trošku moc. Daewoo upadal už hodně dlouho za dob předělávky Kadett-Racer(GM) a ty modely byly jen modernizovány nějak že něco existovalo. Porovnejme si Škodu jaký udělala krok od Favorita(nižší střední třída) k Octávii III(stejná třída) pod taktovkou VW i Opla, co provedl po Kadettu a co prodává. Holt značka, které nepomohla ani finanční injekce a dobré dealerské zázemí. Taková Kia udělala docela hodně kus dopředu ve spojenectví s Hyundai oproti Daewoo. V číně dobře zapadne mezi ostatními vozy. :D
Jestli byl taky jeden důvod proč si koupil toto auto kvůli crasch tastu, nevím nevím. Crasch testy se dělaj tak že se váhově nebo stejné třídy pošlou proti sobě. Navíc pošli chevrolet co má 1 tunu proti autu co má tunu a půl nebo dvě a budou tě seškrabávat ze silnice. Železo kdejakým brzdným debilním asistentem nenahradíš. Já mám auto co má tunu a půl metr dlouhej čumák a ve předu min 150 kg těžkej motor s pořádnýma traverzama a ne trubičkami jak má spousta aut okolo sebe. železo železo a ještě jednou železo
kdyz se delaj testy tak jak pevna prekazka tak auto o auto stejne vahove kategorie a radsi od zadnich sedacek mit jeste min prostoru za sebou nez 30 cisel jak nektera mala auta. ono kdyz jde do tuheho tak i centimetry rozhodujou
Crash test se dělá VŽDY autem o pevnou překážku. Jak čelně, tak bočně. Podívej se na milion crash testů, a až najdeš jeden jediný, který se dělá autem o auto, nech se s ním vyfotit a hoď to sem, bloude. proč si vymýšlíš blbosti?
Jestli tvoje vozidlo má jen tunu a půl a máš tam pořádné traverzy tak to určitě není auto ale tak možná železniční drezína.Traverzy se na autech zcela určitě nepoužívají,ty se hodí na stavbu baráku.V opačném případě by ta váha nebyla 1500 kg.Čumák o délce 1m má například Oc.a tam traverzy nejsou.Brzdným asistentem nepotřebuješ nahrazovat železo,ten slouží k tomu aby jsi co nejrychleji zastavil.O to jde především, ne o rozmlácené železo,to už je setsakramentsky pozdě.
20.10.2013 | 17:50:38 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
RE:
A moje auto má taky metrový čumák heč,a to patří do kategorie malých vozů.Naštěstí žádné železné ičko to nemá,kdo by se s tím furt tahal.
Ani ja som nikde nevidel crash test systémom auto vs auto. Pozri napr.ADAC testy. Druhá vec je,že v prípade nehody sa pod akým uhlom stretnú dve autá,resp.kde sa zasiahne nárazom dané auto a pri akej rýchlosti. Môžeš mať aj Volvo XC60,lebo vs TIR napr.čelne je výťaz asi istý. Každé auto patrí do nejakej kategórie.Môžeš mať aj 10 hviezdišiek a MAN 1 hviezdičku... Dnes už asi nie je auto na trhu ktoré má 3 hviezdičky. Ešte nedávno mal starý model Chevy-tuším dve. Hlavne jazdime opatrne. V autobusoch bol jeden čas nápis: Lepšie je v živote stratiť minútu,ako pre minútu stratiť život....
Ja mam clio a div sa svete, uz v zakladnej vybave je vyskovo nadstavitelne sedadlo, ja mam 183 cm a vobec nie je pre mna problem spravit 500-700 km na jeden sup a vobec tie kilometre na sebe necitim. Ale prajem vela stastnych kilometrov.
RE: BEBE ...konečne rozumný človek s rozumným názorom!
31.10.2012 | 21:55:27 | autor
| 188.167.76.*Reagovat
Spotřeba
No se spotřebou je to velice složité. Především záleží na řidiči, jak umí jezdit a přemýšlet u ježdění nevím proč by majitel nemohl jezdit za 4,5 litru, když mě kdisi stará Corsa 1,3 jezdila dálky v pohodě pod 5 litrů, a to bylo auto z roku 87 a dení ježdění do práce se vešla kolem 6 a to bydlím na Šumavě, takže žádný rovinky. Každý majitel si musí umět najít otáčky motoru, které vyhovují autu. Například, jsem jel kdysi s kamošem do Chorvatska s autem, které mělo palubní počítač, při cestě nazpět, jsem byl unavený a asi 200 km řídil kámoš, ktrý zbytečně rozjížděl kvalty do vysokých otáček motoru a za tu chvilku, co jel okamžitě skočila průměrná spotřeba nahoru. takže se nemá cenu rozčilovat pokud někomu to samé auto žere o litránek víc, tak je třeba se zamyslet nad tím jak se s autem jezdí.
Nie,sorry,spotreba sa znížila a výkon sa zvýšil. Čo sa týka spotreby ako takej-ešte raz opakujem a treba si prečítať aj nižšie. Spotreba na fotkách a videu je na rovnom úseku,ako vidíte-žiadna premávka. Reálnu spotrebu som zmeral tak,že som na čerpacej stanici SHELL na č.4 natankoval plnú nádrž. Prešiel som 250km /mesto,obec,diaľnica/. Vrátil som sa a opäť na čerpacej stanici SHELL č.4 som dotankoval na plnú nádrž. Na základe množstva dotankovaného paliva mi vyšiel výsledok spotreby a ten sa líši od Pc o cca.0,5L na 100km. Dúfam že toto už pochopí aj ten hlúpejší čitateľ a komu to stále nejde do hlavy že nemám v záujme klamať spotrebou sám seba,lebo benzín platím ja,tak doporučujem nenavštevovať tento blog a potom sa časom vyrovnáte zo svojou spotrebou 9-10 litrou v meste!
Títo ľudia nechápu funkciu palub.počítača alebo klamú sami seba a snažia sa presvedčiť aj ostatných o svojej "pravde".Ja si na kopci vynulujem okamžitú aj priemernú spotrebu,zídem dole na zaradenom 5 rýchlostnom stupni a dole okamžite vypnem motor tak mám spotrebu 0.0litra na sto,hurá jazdím zadarmo a ani nepotrebujem tankovať.Bože ľudia preberte sa už konečne a s tými hodnotami 3.553.4.233,5.002litra na sto bežte do ri..i.Načo sa potom vyrábajú hybridy???????????????????????? Však vy snílkovia viete jazdiť za menej ako hybrid!Netvrdím že sa na takej 1.6 benzín nedá spraviť aj spotreba 5.5-6litra ale to len v noci ak si na ceste sám a ideš naozaj úsporne,ale v reálnej premávke sa musíš prispôsobovať iným vodičom (zastavovanie,rozbiehanie,semafory,zápchy,zlé počasie a pod.)tak zrazu máš spotrebu 7.8-8.
Ešte raz opakujem,že Aveo neukazuje momentálnu spotrebu,ale priemernú. Vynulovanie je len jedna z funkcii. Ten údaj tam zostal počas 200 km trasy,ale samozrejme to nebudem točiť celú cestu. je mi to v podstate jedno,lebo to čo ukazuje Pc mi potvrdili opakované dotankovania na tej istej pumpe a pri tom istom stojane,takže to,či je to vieryhodné pre vás,alebo nie,mi je jedno,lebo na pumpe platím ja a tá spatreba je reálna. Žiaľ,musíte sa naučiť jazdiť :) alebo nezostáva nič iné,len tankovať viac :)
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
To je přesně to, o čem se tu celou dobu mluví. S tou zázračnou spotřebou si neujel ani jen kilometr (z videa je to víc než zřejmé), jedná se tedy o nic neříkající údaj o více-méně okamžité spotřebě na úseku pár metrů. Človíčku, průměrná spotřeba je údaj o tom, kolik vůz spotřebuje paliva na STO KILOMETRŮ, ne o tom, kolik mi ukáže palubní PC po vynulování při jízdě po rovině na pár metrech. Celou dobu jsem věděl, že nás taháš "za fusekli", ale že to bude taková psina, to jsem nečekal. Už jsem to tu jednou říkal. Natankuj si do nádrže jen těch 4,4L benzínu a ujeď STO KILOMETRŮ. To je průměrná spotřeba, ne údaj "vycucaný" z prstu s větrem v zádech na sto metrech.
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
Ano, je to presne tak:-) na videu je OKAMZITA spotreba a ne prumerna. Kdyby jsi video natacel okamzik, kdy jedes na neutral z kopce, tak taky nemuzes tvrdit, ze ti auto jezdi za pul litu:-)
Ahojte! Dlhšie som tu nebol a nestačím sa diviť akú diskusiu som vyvolal. Tak popriadku. Tí,ktorí ma obviňujú z podvodu,alebo zavádzania: Autá nepredávam,ani nerobím reklamu. Chcel som nové auto do určitej sumy. Bolo mi jedno,či je to BMW,alebo Citroen. Hľadal som auto,ktoré je bezpečné,má výbavu,je pohodlné a unesie to moja peňaženka. PC: Nové Aveo,samozrejme palubný počítač má. Vľavo je analógový otáčkomer a vpravo je digitálny tachometer a hore je údaj o preiemernej spotrebe,lebo AVEO údaj o momentálnej spotrebe nemá,resp.ukazuje dojazd,celkový čas jazdy a priemernú spotrebu. Nemám žiaden dôvod klamať,alebo vás zavádzať nepravdami,lebo vám to môže byť jedno a do auta tankujem ja,čiže ide o mju peňaženku. Spotreba je taká,ako ju vidíte a samozrejme,že som natankoval plnú a dotankoval. na tej istej pumpe a pri tej istej stojánke. Rozdiel boml cca.0,3-4l ako ukazoval PC. Teraz má auto 5200 km a do 2000 km,to malo spotrebu-priemer: 6,5 a možno aj 7L Nefotil som nič ani z kopca,len jazdím predvídavo,zbytočne nebrzdím a využívam energiu vozidla,zotrvačnosť. Mám 35 a z blbosí som vyrástol,skôr sa zameriavam na pohodu. nemusí každý zvraciať,kto sedí v aute so mnou a ani sa nikto nemusí prežehnávať koho predbieham,alebo mu idem oproti.Kontrolujem tlak v pneu a chodím normálne,tak ako sa má.Nehovorím,že ho niekedy nevytočím-najmä už teraz. Tak isto chodím aj dlhé trasy napr. BA-ZA po D1. Nechválim to auto a nechcem,aby ste teraz všetci išli do obchodu a kúpili si toto auto. Mal so vždy diesel a možno dobré zvyky z riadenia dieslu sa odzrkadlilo aj v spotrebe. Pneu sú 195/65R15 a keby som osadil 185 R14 bolo by to ešte lepšie:) ale to už vyzerá smiešne na takom aute. Vážení-berte to prosím ako to je,neriešte to zbytočne a hlavne ma neobviňujte,lebo nie som masochista-nebudem klamať sám seba.Kto chce,odveziem ho,ale potom sem 1000 x napíše : milujem spotrebu Avea:)...
Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Ak by to bolo pár km, tam neviem, neviem,ale na trati 190 km dlhej, a pri vééééľmi slušnej pr. rýchlosti, aj ked nevieme, či to bolo jazdou po diaľnici, lebo na ceste 1.-3.triedy dosiahnuť priemer 90 km/h je prakticky NEMOŽNE a priemerná rýchlosť sa pohybuje niekde okolo 65-70 km/h.
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Tady si očividně někdo nedokáže spočítat reálnou skutečnou spotřebu, a navíc ani neví, co je to průměrná rychlost. Chlape, jezdi, tankuj, ale nikam nic nepiš. Bude to lepší pro tebe - nebudeš za negramota nebo idiota.
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Niekto si zrejme nevie zväčšiť fotografiu z PC..., je tam jesne priemer 90 km/h, aj ked PC lieta +- 0,2-0,5 l/100km, ako ktoré auto, stále je to super spotreba.
Druhá spotreba, 3,6 pri 49 km/h / či koľko, je už "eko" jazda.
Iba pre porovnanie, na 2, 2 HDi/607/mal zatiaľ osobný rekord 3,8 l/100 km pri cca 86-88 km/h, ale to bolo cestou po diaľnici, inak vcelku bežne 4,2-4,6 pri priemernej 65-70 km/h, diaľnica, okresky + 10 % mesto, bez obmedzovania sa okolo 5,5-5,6 l a PC je neuveriteľne presný.
Takže osobne spotrebe verím. / pri "eko" jazde s 3.0 D rekord 8,0 l, pr. rýchlosť 56 km/h, bežne 10,2-11,5nafty.
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Hm, nech sa ozve majiteľ auta, lebo PC, ktorý ukazuje ešte aj okamžitú rýchlosť, nepoznám, čo nemá Aveo tachometer, alebo to musí ukazovať 2 x?
Teraz naozaj neviem, lebo na tej druhej fotke vidno otáčky cca 1.800, a aj na prvej beží motor.
Hm, v tomto máš pravdu, pardón. Potom beriem späť,nech sa radšej vyjadrí majiteľ,v Aveu som ešte nesedel, absolútne netuším ako mu funguje pal. poč., či prístrojovka.
Ak je tacho digitálne, tak nech si z PC vytiahne PRIEMERNU rýchlosť, nie okamžitú, inak klame sám seba. Ale osobne som nevidel a nevidím dôvod, prečo by mal človek klamať sám seba a ostatných.
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
A to ještě Luboši, může se jednat o motor 1.3 diesel, jako já i ty čteš Svět motorů, že? Aveo má digitální tachometr (to je ten údaj vlevo km/h, pak víc vlevo už je jen otáčkoměr. Rozjet vůz na 90 km/h, povolit pedál plynu a vyfotit údaj na tachometru není opravdu žádné umění. Ale z jiného soudku: Představ si, že jsem OPRAVDU (tankováním plná - plná) dosáhl při předpisové jízdě bez zbytečného vytáčení motoru spotřebu (po měřění po ujetí cca 600 km aby byla odchylka co nejmenší) SKUTEČNOU spotřebu 3,9 litru/100 km. A víš s jakým autem? A teď hlavně dej pryč emoce a nenávist ke značce: Bylo to s kolínětem :-)Ale bylo to jen jednou. Jinak 4,2 s nedodržováním limitů. To jen tak pro dokreslení. Ty kouzla se spotřebami podle PC mi už docela lezou z krku.
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
"...Jinak 4,2 s nedodržováním limitů...". Nedodržuješ limity a ešte sa s tým chváliš? No výborne. Vďaka takým ako si TY aby sa slušný vodič bál so svojou rodinou sadnúť do auta, že ho nezostrelí nejaký takýto ignorant nedodržujúci limity. Sorry, viem, že to sem nepatrí, ale taký ako tento ma neskutočne s*rú, a preto som sa musel ozvať.
19.08.2012 | 19:21:00 | roman
| 62.197.220.*Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Ty máš opravdu odjeto jen 5 let ?Hážeš tady brouk-pytlíkovské řeči až by si člověk myslel že máš za sebou několik mil.km.Nedávno jsi se chlubil že denně najedeš 100 km po městě,před pár dny že máš odjeto celkem dost,(po tom městě asi jo) ale žádné milióny to určitě nebudou,takže zkušenější začátečník.Kde bereš tu jistotu že právě ty jezdíš dobře a ostatní blbě.To ti někdo ríká?Většina si myslí že on jezdí nejlíp zbytek jsou idioti.To tě nenapadlo že to může být i naopak.Jestli jsi byl ohrožen rychleji jedoucím autem tak to mohlo být i tím že se plantáš dlouho v levém pruhu.Až najedeš opravdu těch několik mil.km.tak si můžeš řici že už jsi na cestáh něco zažil.Takhle se drž při zemi a dál se jen motej kolem aut.Poz.(ty tvé příspěvky jsou někdy tak neuvěřitelně komplikovaně sestavené že se do toho zamotáš a nejde poznat co jsi chtěl vůbec tím vyjádřit.Myslím že už se to tu probíralo)
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Pravda je,že čítam prakticky všetky moto časopisy na CZ-SVK trhu, aj DE, okrem tuningu a nejakých "klobásových", ktoé sa venujú iba jednej značke.
Po rokoch som dospel k názoru, že podľa časopisov sa NESMIE kupovať,ani hodnotiť auto, lebo sú to iba reklamné plátky, majúce minimum pravdy...:), stačí si pozrieť, ktoré motory a autá vyhrávajú ceny auto-motor roka..., na 90% samé šunty..., čo sa ale ukáže až časom.
/v poslednej dobe to robím tak, že si dám kávu + pivo na benzínke, dám tringelt euro a prečítam všetky nové časopisy, aj iné ako moto. naozaj minimum stojí za to,aby som ich čítal na záchode.../
Ak je v Tip test na 100.000 km, tak ten kupujem vždy, rovnako ako aj testy pneumatík,prip.porovnávacie testy aut-gúm, al. zauj. reportáže .
Nemám žiadnu nenávisť voči žiadnemu autu, za všetkým je práca a šikovnosť ľudí,Tvojej spotrebe verím, sám som strýko Držgroš.., akurát nemusím veľmi oslavné chory a vydávanie auta za niečo,čo nie je.
Lebo potom sa to zvrháva na také "novinárske", že Fabia je "RODINNE" auto, čo pri troche súdnosti sa nedá povedať. alebo ma ohrozujú Fitipaldovia, lebo Fabia 1,2 HTPmá nápis ŠPORT...:))
Ale novinári sú platení podľa INZERCIE a reklamy na autá, preto sa do nemoty opakujú klišé, že DE auto je super, BMW je naj na svete a podobné hovadiny..., a nič iné neexistuje.
a keďže sa snažím auto využiť, tak pod 300-400.000 km ho nepredávam,ak ho neukradnú, nerozbijem, tak je na "furt"..., čím sa už môžem z VLASTNEJ skúsenosti vyjadriť k spoľahlivosti.
Záverom tohto vyčerpávajúceho elaborátu si môžem dovoliť tvrdť,že cenovo najlacnejšie vozenie je v Peugeote s dieslom, ale od PSA, ale so SOLENOIDOVYMI vstrekovačmi! / prvé- pôvodné/, benzín od Japonca, ostatné sú marketingové rečičky.
Preto sa iba smejem "zaručeným"info,že po 150-200.000 km určite,ale no "určite" treba meniť vstrekovače, spojku, 2 hm.zotrvačník, turbo a podobne...asi toľko.
Momentálne má vozidlo 3200 km a pridávam fotky o spotrebe z PC. Spotrebu som kontroloval aj klasicky-natankovaním a dotankovaním a je to rovnaké. Rýchlosť 49 km/h a 90 km/h. V oboch prípadoch bola zapnutá klimatizácia a tempomat. Dvaja dospelí+dieťa a kočík v kufri.
Kúpil som si také isté auto a motorizáciu. S recenziou v postate súhlasím a doplnil by som také menšie desingerské mínus. Interiér svieti v noci krásne,ale chýba mi podsvietenie otvárania okien a dverí. V Aveu svieti stred a boky vynechali. Priateľka má dlhé nechty a pokiaľ nájde otváranie dverí /v noci/,tak mi oškriabe celé dvere:) Inak super auto,dizajn,komfort,bezpečnosť a spotrebu mám v podstate podobnú. Mimo mesta s priateľkou 4,7-5L. V meste 7,5-9 a to nie sú údaje z PC,ale natankovanie na full a dotankovanie. Za tú cenu a v takej výbave....hm,skvelé. Renault je už dávno minulosť,kto chce vybavené auto v rozumnej cene,tak toto. V Renaulte by som za tie peniaze možno dostal klimatizáciu a tu mám aj tempomat a ten dizajn...to sa nedá porovnať. Inak certifikát som dostal aj ja a píše sa tam aj o pozinkovanej kasne.
V popisu uvádíte mezi vlastněnými vozy, mimo jiné, i VOLVO V50. Pochybuji, že jste skutečně vlastnil i tento vůz, neboť pak je téměř nemožné dát po V50 Aveu 10 bodů v jízdních vlastnostech a v komfortu. O spolehlivosti za deset nemá smysl se po pěti stech kilometrech ani bavit. Tu "haťapku" bych Vám uvěřil, ale jinak mi to hlava nebere. Aveo zas takový automobilový zázrak není. Ovšem po přesednutí z holé "haťapky" člověk zažívá nový pocit z vybaveného vozu. :-D
Volvo V50 mám ešte stále a samozrejme,že podvozok od Fordu sa nedá s Aveom porovnávať,ale tak isto ho nemôžem porovnávať z inou značkou. Ja hodnotím auto na základe ceny daného vozidla! To znamená, že v tejto cenovej kategórii tomu dávam také hodnotenie,aké dávam. Neporovnávam to s Volvom,ani motorizáciou TDI,HDI a výkonmi 81kW! Hodnotím konkrétne vozidlo na základe svojích subj. pocitov. Recenziu som písal pre toho, kto o kúpe uvažuje. Ak jazdím na V50 s 2.0 l dieslovým motorom, tak to neznamená, že si nemôžem sadnúť do 1.2 benzínu. Samozrejme s tým vedomím, že od 1.2 nebudem očakávať schopnosti 2.0 dieslu a auta značky Volvo. je to iná trieda, motorizácia, má to iné jazdné vlastnosti. Sex so susedkou nebude nikdy taký istý, ako so susedkou z II.poschodia-nie? Čo tu vlastne riešite? Prečo nemôžem dať 10 bodov za jazdné vlastnosti? Lebo mercedes je lepšie auto? Ale ja hodnotím Aveo, nie Mercedes.....
Auto je konečně už pěkné, to jim to trvalo (než ukradli dizajn Subaru). V modré barvě od Subaru k nerozeznání, dokonalý plagiát. Auto samozřejmě není pozinkované, osobně se domnívám, že jeho kvalita nebude o nic vyšší než u dacie. Ovšem kdo chce hodně hejblátek (výbavy a elektroniky) za málo peněz, musí počítat s tím, že se cena musela ošidit jinde. S tou spotřebou 4,5 litru na kterou se tak těšíte, že nějakým zázrakem přijde, rovnou zapomeňte. Buďte spokojen s pěti litry, i to je zázrak jen díky Vaší schopnosti a citu pro citlivou jízdu. Poloprase by s tímto motorem jezdilo klidně za 8 a ještě by bylo spokojené. Jinak přeji dlouhou spolehlivost a jen radost z nového vozu.
Chevrolet/Daewoo pozink nedělá ale nějak tu karoserii mořej. Mám 6 let starý Aveo a naprosto bez koroze. Ato i na částech kde je prodřený lak, takže toho bych se nebál. Narozdíl od problémů Dacie, Kia, Hyundai. Když jsem okukoval nové Aveo tak celkem pokrok v ošetření prahů a podběhů. Převodovka bývala řešená ekonomicky pomocí lanek, což způsobovalo nepřesné řazení oproti jiným značkám. Co tak čtu recenzenta, nejspíš to stále zůstalo při starém. Ohledně designu je to všehochuť tvarů z automobilů vyšších tříd... vypadá to dobře, ale pořád to je laciné auto.
Spotreba: Známy má ten istý motor v tom istom aute /2011/. Najazdených má 45000 km. S autom som išiel a spotreba /boli sme traja/,mimo obce 90 km/h,klimatizácia, tempomat: 4,7 l.
Korózia: k vozidlu je certifikát,kde je uvedené,že karoséria je pozinkovaná. Nie všade, lebo obsahuje aj plastové časti. Okrem toho je na karosériu záruka 6-10 rokov.
Co to je záruka 6-10 rokov? Plasty samozřejmě zinkované být nemusí, ale záruka u pozinkovaných karoserií bez nějakého certifikátu je běžně už několik let (min. 7) 12 roků na prorezivění. 6 let mají auta bez pozinku (dacia apod). Při ustálené rychlosti s lehkým dotykem nohy na pedálu plynu ti PC ukáže i 3 l/100 km, to ovšem není věrohodný údaj. V momentě kdy přidáš, tak se dějí věci na displeji... Nechci nikomu brát iluze, ale zůstaňme nohama na zemi. Spotřeby blížící se hybridním automobilům jsou zpravidla jen snem, ke kterému se mnozí snaží přiblížit loudavou a couravou jízdou. Je pár aut, která se spotřebou pohybují reálně pod hranicí pěti litrů, ale jsou to docela svérázná auta, nebo auta dieselová a zpravidla využívající nejmodernější technologie. Aveo s prominutím v této kategorii zatím není.
tak když říká že má certifikát o pozinku tak má asi pozink kde je problém ? A jak ze své zkušenosti říkám Daewoo/Chevrolet nemá s antikorozní úpravou problém.
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Aveo
100.000 km
100.000 km bez poruchy, pravidelný servis v aut.servise max.do 120.-EUR /olej,filtre,sviečky/-to len pre neprajníkov. Brzdy sa ešte nemenili,lebo ešte nie sú opotrebované. Teraz môžete kritizovať novinku na trhu: FIAT TIPO )
Čo sa týka Avea,dnes by som kúpil opäť,lebo viem,že kto tu písal od začiatku bludy,už dal do svojho auta toľko,že by mohol kúpiť radšej takéto Aveo )
17.07.2016 | 17:17:59 | Autor | 95.105.154.* Reagovat
....
Pekné autíčko a škoda, že Chevy v EÚ končí.
Nemeckým akcionárom sa asi nepáčila "predajnosť" Opla,lebo asi každý rozumný človek si pri tej cene vybral "dvojičku" Chevrolet.
Môžem potvrdiť, že v tejto cene a výbave sa dnes ťažko hľadá novú auto a aj keď Chevrolet končí od.r.2015,tak už teraz je nad ľudské sily zohnať skladové vozidlo.Len by som rád vedel, že dokedy bude GM zachraňovať Opel...
15.05.2014 | 19:12:48 | Jazz | 85.216.190.* Reagovat
RE: ....
žádná škoda, těhle šikmookých sraček tady jezdí už tak dost. Kupujou to jenom penzisti, nebo magoři. Ti první kvůli ceně, ti druzí páč jsou pitomci.
15.05.2014 | 22:32:26 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: ....
S těma magorama to nebude takové žhavé.To by se taky mohlo napsat že ten kdo si koupí Fab.2 je buď slepý nabo debil.O tom které auto je pro někoho to ideální nerozhoduji naštěstí ani já a taky ani ty.To bychom tady viděli tak akorát dvě značky a dva typy se dvěma různými motory a nakonec i baráky jen dva druhy,nejlepší ten tvůj a nejlepší ten můj.Pochopitelně že je to fantasmagorie to je přece jasné.A o to víc se divím že někdo nedovede akceptovat něčí svobodné rozhodnutí.Když vidím někoho např.s Multiplou můžu si taky o něm myslet že je to pitomec,naopak on si může myslet o mě že já jsem pitomec páč jsem si ji taky nekoupil.Jak dlouho jsi na světě že jsi ještě nepřišel na to že né všichni musí stejně uvažovat.Kdo má ten lepší názor a víc rozumu a jsi to právě ty ten vyvolený co bude určovat co se líbí a v čem má kdo jezdit a nebo ti důchodci a pitomci?Kdo to rozhodne?Nejezdím ani škodárnou ani ševroletem a je mi naprosto jedno kdo s čím jezdí a co si kdo kupuje.Pojede li někdo po D1 z Prahy do Brna parní lokomotivou tak to bude asi nejspíš magor ale že by musel být vyloženě pitomec ten kdo si koupí jiné auto než si představuji já?A kolik těch tříd že jsi vychodil na základce?
16.05.2014 | 14:41:08 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: ....
Pokud někdo učiní jakékoli rozhodnutí, je to jeho volba. S tím souhlasím. Ale pokud to rozhodnutí je debilní, pak je to prostě debil. Je to stejné jako lidi, co si půjčují peníze na 300% úrok, nebo si berou hypotéky když vydělávaj 10 000 měsíčně. je to prostě sorta lidí, která si neumí spočítat kolik je dva plus dva, a to jsou ti debilové, nebo pitomci, jak chceš.
16.05.2014 | 21:35:29 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: ....
Nechápem,ako môžeš súdiť ľudí podľa toho,aké auto si kto kúpi. Veď každý má iné možnosti. Okrem toho neviem čo je na tom aute zlé? Kúpil nové a asi nechcel zaplatiť za kus plechu takú cenu,ako za byt. Auto je dnes na max.5r. Opísal dojem o aute a ty mu nadávaš,že aké auto kúpil. Rád by som videl to tvoje,alebo radšej ani nie...
21.01.2016 | 21:51:35 | Paľo | 95.105.134.* Reagovat
RE: ....
Třeba Camaro to je levný a korejský viď Standíku.
16.05.2014 | 15:46:50 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: ....
Kamaro je šikmooký asi jako ty, blbečku. Camaro je PRAVÁ amerika, se kterou se tyhle korejský sračky nedaj srovnat. Ale to ty do hlavy nedostaneš. Copak? Taky máš nějakej z těch šuntů? Potrefená husa Jiříku Standoviči?
16.05.2014 | 21:30:27 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: ....
No vždyť.Stejně jako tvoje pindítko není šikmooký,ale pravej žabožrout.
16.05.2014 | 21:44:39 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: ....
Ano, pane idiote. Pravej žabožrout, od toyoty, s motorem Daihatsu, nápravou yaris, svíčkami denso, a designem ferari.
16.05.2014 | 23:33:56 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: ....
Stando.., tak si si mal kúpiť "tojóotu" a nie C 1 !
17.05.2014 | 12:44:43 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: ....
Ahoj Luboši :-) Kde máš Vaška? Jirka a Svlastík tady už s tebou jsou. Že jste ho nechali usnout v hospodě? To se kamarádům nedělá. Hezky odvést domů, opřít o dveře a zazvonit. Ale to byste se sami museli udržet na nohou...tak už to nepřehánějte, padají z vás potom samé chujoviny.
17.05.2014 | 17:10:26 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: ....
Nebudit..........prosííím.
18.05.2014 | 11:26:29 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: ....
Joo, dobrou... :-)
18.05.2014 | 19:58:31 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....jasné Standíku...
a z Teba padajú samé skvostné myšlienky..., každý podľa Teba rozpráva "chujoviny", ale že Ty si sám "orgán"..., to Ti ešte nedošlo?
zapchaj sa do ...s tou C 1, pardon, vlastne je to "tojóota", viem, že komplexy sú sviňa, ale už si smiešny.
18.05.2014 | 17:14:54 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: ....jasné Standíku...
Směšný jsi ty. Přes všechny ty pičoviny cos tady kdy nakecal jsem tě pořád ještě dokázal považovat za jakž-takž odborníka na auta. Ale po tom, co ani ty nevíš, že kolíňata jsou jen a jen překabátěné toyoty, jsem k tobě ztratil i poslední zbytky úcty. jsi obyčejnej nadutej samolibej pitomec.
18.05.2014 | 19:57:54 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....jasné Standíku...
Na Tvoju " uctu"...zvysoka..., vies co.
Teraz napr.zacala Toyota vyrabat dodavku, ktora je kopiou Citroena, Peugeota a Fiatu.., este aj motory su francuzske...:):)
Ale stale to bude Toyota, alebo Frantik, ci Talian...?:):)
19.05.2014 | 13:53:55 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: ....jasné Standíku...
Nevím, tudíž neřeším a nekomentuju (na rozdíl od tebe).
19.05.2014 | 20:09:59 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
Ten tvůj designer pracoval pro Citroen přes 20let a pak se vrátil do Itálie. Získal si kontakty ve Francii, protože měl i francouzskou školu malířství. :D
Vsadím se, že už takový šéf design společnosti Lotus nebude sedět u skic a kreslit. :D
19.05.2014 | 07:23:00 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: ....
Co dělal 20 let předtím a 30 potom, to opravdu nevím. Pro mě je ale celkem zajímavé, že udělal to, co udělal :-)
19.05.2014 | 12:11:04 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
No ale to jsi měl vědět, když ses tady chvástal, že Ti auto navrhl šéf Ferrari, což zas tak není pravda, byl ve vedení Maserati, to sis taky mohl zjistit. Ferrari funguje trošku jinak. :D
Ale 20let pracoval pro Citroen a vrcholem kariéry a co mu prošlo v rukách v Citroenu byla C1,C3,C4,C6. Zadání u C1 asi rok 2001. Pak Donato Coco Citroen v roce 2005 opustil do Maserati(pobočka Ferari v Modeně, kterou vlastnil v 70.letech Citroen) jak se to krásně stmeluje že lidi neumíraj a znají se. Co bylo potom, už jsi neměl řešit. Třeba bude chtít zpátky do Itálie, tak by určitě vzal i dobrou pozici, a ta bývá v Itálii spíš ve Fiatu. :D
Jak záludné se vázat na člověka, čili autora designu oproti stabilnější značce. :D
Chevrolet Aveo má dokonce lepšího autora a tím je stabilní italská společnost Giorgetto Giugiaro. Jak nápadné italské rysy. :)
Jo a Chevrolet Aveo, byl před rokem 2011 i made in Poland, pro ukrajinu, ale byl schopen vyrobit až 100t kusů ročně, což odpovídá roční poptávce celé evropy. Takže se korejcům asi omlouvám. Pro evropu stejná továrna, kde se dělaly Polonéz už od dob Matizu nebo jak to bylo.
19.05.2014 | 14:39:50 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: ....
Já přece nic neřeším, to tady řešíš ty. Ty totiž řešíš všechno a za každou cenu, aniž by to někoho zajímalo. Moje poznámka o tom, že C1 navrhl šéfdesigner ferari Donato Cocco je pravda, hodil jsem to sem jako kuriozitu, a ta tvá (jistě pro někoho zajímavá) omáčka okolo mě celkem vůbec nezajímá.
19.05.2014 | 20:08:54 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
Stando poodstatný to je a dost,protože primárně navrhnul c1 a od toho se odvodila aygo tudíž to potvrzuje co se ti tu půl roku snažíme naznačit.Máš žabožrouta s tříhrnkem od toyoty.
19.05.2014 | 20:34:16 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: ....
Jirko, aygo se neodvodilo. Aygo je samostatný designový projekt japonců. Určitě při své moudrosti víš, že se inspirovalo vodním kluzákem. Donato s tím nemá nic společnýho. podivej se, povídat mi můžeš, co chceš. Žabožrout, nežabožrout - ve tvém, Lubošovo, a dalších podání je mi to volný jako guma u tepláků. Já vím, že mi v garáži stojí japonská kvalita, a to je pro mě podstatný. Ne vaše kydy.
19.05.2014 | 22:08:30 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
Ale tento člověk když C1 navrhoval, byl zaměstnancem Citroenu od svýho mládí a pracoval přes 15let a v době zavedení C modelů se stal šéfem designer Citroen!
Takže neříkáš pravdu už několikrát. Neustále jsi tu vykládal, jak si Citroen objednal designera z Ferrari. BLBOST!
Pozice jsou krátkodobé, prostě nelze se chlubit pozicí šéf designer Ferrari už od roku 2009. MUSÍŠ si hlídat to jméno autora, teď je to šéf Designer Lotusu. Až se stane třeba víceprezidentem Fiatu, tak budeš muset říct, že máš dílo víceprezidenta Fiatu. Už nespojuj Ferrari, nebo napiš BÝVALÝ.
Nebo se na to vykašli a napíš, že máš prostě dílo francouzského designového týmu Citroen!!!
A Peugeot má také svůj tým a Toyota také. Pochybuji, že autor z Citroenu zabrousil i do Peugeotu, ten model musí být spřízněný s Peugeotem a mít charakteristické rysy. Tak jako Toyota, která má mít své charakteristické rysy, kluzák nekluzák. Kdybys sledoval auta, tak pochopíš, že celá řada má mít podobné rysy a poznáš bez problému modelovou řadu a nejen značku!
20.05.2014 | 07:24:33 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: ....
Tak se opravuji, udělal prý i Peugeot. A dokázal zakomponovat charakteristické rysy Peugeotu docela hodně slušně. Zřejmě byl v pozici, šéf designera PSA malé vozy, tedy asi pozice, kde se netvoří, ale schvaluje!
20.05.2014 | 07:28:06 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: ....
Tobě to hledání jde, mrkneš se i na moje auto? Měl bys zase pár dní co dělat-)
20.05.2014 | 07:39:10 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: ....
Nemám ani tak zájem, spíš mě zarazilo to Ferrari a C1. A že bych o něčem nevěděl, když tak dobře znám Pininfarinu. Aniž bych hledal na internetu, vím, že tahle značka dělala pouze Alfu a Ferrari. A najednou Citroen?
Bohužel při hledání jsem zjistil, že Pininfarina udělal něco i pro Ford a Daewoo.
Takže bych dával bacha jestli člověk bude kritizovat korejce, nebo jiné světadíly. Ony ty značky, které nemají vlastní vývojové design studia, nebo dodávají pro jiný světadíl, tak se objednává většinou z Itálie, kde je těch center nejméně tucet a mají renomé. A pak se nediv, že si jsou auta hodně podobné, když mají někdy i stejné vývojáře... :D
A Donato Coco nedělal v Pininfarině, dělal u Maserati, takže ten podíl na vývoji Ferrari je hooodně diskutabilní.
20.05.2014 | 08:12:17 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: ....Pininfarina robil aj iné značky, či modely...:))
hľadaj ´dalej, dokonca aj v CZ, SVK ich behajú kvantá...:)
20.05.2014 | 10:15:44 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: ....
Tak to jí asi moc dobře neznáš:-) Byl to ještě Peugeot,Ford,Maseratii,Mitsubishi a myslím že i Lancia a něco mě říká že i nová Laguna Coupe ale to nevím jistě.
20.05.2014 | 10:27:28 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: ....
Jinak tady máš modely vozů do roku 2006 za kterými stál právě Pinifarina :D
Alfa Romeo 8C 2300
Lancia Aprilia
Ferrari 250
Ferrari 410 Superamerica
Austin A40 Farina
Lancia Flaminia
British Leyland 1100 (ADO16) line
BMC 1800 (ADO17) line
Ferrari 275
Dino 206
Alfa Romeo 1600 Spider Duetto
Ferrari 330 GTC
Fiat 124 Spider
Fiat Dino Spider
Ferrari Daytona
Peugeot 504
Fiat 130 Coupe
Ferrari 365 GT4 BB
Lancia Montecarlo
Jaguar XJ-S
Ferrari Testarossa
Cadillac Allanté
Peugeot 205 Cabriolet
Alfa Romeo 164
Ferrari F40
Peugeot 306 Cabriolet
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Sedan 1999
Songhuajiang Zhongyi Hafei
Mitsubishi Pajero Pinin
Daewoo Tacuma
Ferrari 550 Barchetta
Hispano Habit
Ferrari 575M Maranello
Ferrari Enzo
Daewoo Nubira
Maserati Quattroporte
Ford StreetKa
Ford Focus CC
20.05.2014 | 16:14:39 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: ....
Viděl jsem seznam, je toho málo skutečnost je asi 10x větší. :D
Můžeš si být jist, že u Ferrari dělali na úplně všech modelech.
20.05.2014 | 16:26:00 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: ....
Pokud někdo pracoval jako šéfdesigner ferari, a pracoval pro citroen a udělal C1, tak ji udělal šéfdesigner ferari. Co je na tom zase k nepochopení??? Máš pravdu ta, ale i já. Jenomže ty pořád rýpeš do hovna musíš být v opozici. K lotusu přešel až nyní. Viz článek:
Designér má na úspěchu automobilu větší zásluhu, než bychom možná čekali. Nebo vy byste si koupili nehezké auto? U Lotusu se škaredých aut teď už určitě bát nemusí.
Novým ředitelem designu u Lotusu se stává zkušený italský designér Donato Coco, muž, za kterým stojí (jako šéfdesignérem Citroenu) projekty jako Xsara, Pluriel, C1, C2 nebo C3.
I když to jsou všechno docela povedená auta, asi málokdo z vás si pod fousy zabručel obdivné „hmmm“. Tak já to tedy doplním. Coco totiž do Anglie přichází z Maranella, kde pracoval na projektech jako je F430 Scuderia, California, 599XX, Spider 16M nebo nejnověji F458 Italia. Takže se dá říct, že tento designér se nebojí malých městských aut ani nejrychlejších sporťáků na planetě – prostě sedne za stůl a „udělá“ sexy auto. U Lotusu ho pochopitelně čeká práce hlavně na sporťácích, Coco bude mít na starosti design nových Lotusů. Tak ať stojí zato, pane designére…
20.05.2014 | 15:36:57 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
V Citroenu dělal od roku 1984-2005. A Citroen C1 byl vytvořen 2001.
Ve Ferrari dělal roku 2005-2009.
A v Lotusu dělá 2009 -... Sleduješ ten tok času? :D
A člověk se vyvíjí, stroj je jednou sestrojen a hotovo co na to říct asik.
Ale jak tě znám, když Ty by sis koupil auto od Zemana, kterým jezdil v mládí, ty budeš považovat to samý auto, kterým se vozí prezidenti do dnešní doby i když bude Zeman dávno pod drnem. :D
20.05.2014 | 17:10:04 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: ....
jestli sleduješ tok času ty, a jsi schopen to pobrat, tak C1 vytvořil v roce 2005, právě v době, kdy byl šéfdesignerem ferari. takže asi tolik. A nevěř všemu, co se na internetu dočteš. Ale z jiné strany, a snad už naposled (ty asi potřebuješ dycky nějakou injekci, aby si se zastavil v rotaci) - je mi úplně u prdele a u piči, kdy kde co Coco dělal. Pro zajímavost je podstatné, že KROMĚ ferari dělal taky C1 CHÁPEŠ? Dovedeš to pobrat mozkem? Víš o co jde? Co je podstatou toho, o čem zase celej posranej den a večer kecáš o hovnu??? Ten, co dělal ferari, dělal C1 punktum - tečka. A další detail, nepřesnosti na internetu jsou kolosální. Citroeny Xsara dělal debil, kvůli kterýmu se od citroenu odvrátili i skalní příznivci, napadli to jako nejošklivější citroen po AXku. Tento designer byl proto vyměněn. A nebyl to Coco, to si buď jistej. Net je krásnej, ale realita je realita.
20.05.2014 | 19:30:32 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
Máš smůlu, ale než se promění model v realitu, tak uběhne několik let. Většinou je to 3-5let, někdy i déle. :D
Například C3 vytvořil už v roce 1998, ale první vůz opustil továrnu až v roce 2002. Tak jestli umíš počítat do 4, tak dokážeš z toho vyprodukovat jak dlouho trvá u Citroenu realizace kresby na papírů v auto. :D
20.05.2014 | 21:43:17 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: ....
Oprav se ještě pětkrát, a budeš tam kde já. Chytrolíne. Nechápu, proč bych měl věřit právě tobě, když moje poznatky jsou od samotného citroenu. Že bys věděl víc, než samo vedení TPCA? V tom případě Svlastík na hrad! (Pravděpodobněji ale spíš k lékaři).
20.05.2014 | 15:29:33 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ....
Ojetina bývalek Daewoo je strašně levná. Interiér vypadá jak plasty ze skůtru, včetně tachometru, nemá to boční lišty proti oděrkám. Vzhled auta je taky takový praktičtější než koukatelný, ale jde s dobou a rozhodně si ho nikdo nesplete s autem starým třeba 10let, je moderní.
Ohledně nového modelu, je pravda, že za ty peníze lze koupit lepší auto, vstupní investice do nového vozu bych řekl je NEÚMĚRNÁ a vhodné spíše pro fandu (spíš korejské značky Daewoo).
U tohodle auta bych i věřil, že ho koupím po důchodci. I když jak znám Daewoo, tak se věčně na něm bude něco s... tedy u ojetiny přes 130tkm, aspon že vypadá auto jak nový. :)
A souhlasím s tím, že je dobře když tu ukončí dodávku nekvalitní výrobek. Pokud se prodává NOVÝ za neúměrnou cenu! Takové auto má stát stejně co Renault-Dacia nebo spíš o něco méně, protože mají dostupné autorizované servisní střediska v okolí. Stačí když tu prodávají Opely, ty se ještě dají(Astra příští týden bude stát stejně v akci jak ten Chevy Aveo-daewoo). Ale prodávat tady podřadný Opel(tedy druhovýroba Daewoo) to už je trošku moc. Daewoo upadal už hodně dlouho za dob předělávky Kadett-Racer(GM) a ty modely byly jen modernizovány nějak že něco existovalo. Porovnejme si Škodu jaký udělala krok od Favorita(nižší střední třída) k Octávii III(stejná třída) pod taktovkou VW i Opla, co provedl po Kadettu a co prodává. Holt značka, které nepomohla ani finanční injekce a dobré dealerské zázemí. Taková Kia udělala docela hodně kus dopředu ve spojenectví s Hyundai oproti Daewoo. V číně dobře zapadne mezi ostatními vozy. :D
16.05.2014 | 17:41:21 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Jestli byl taky jeden důvod proč si koupil toto auto kvůli crasch tastu, nevím nevím. Crasch testy se dělaj tak že se váhově nebo stejné třídy pošlou proti sobě. Navíc pošli chevrolet co má 1 tunu proti autu co má tunu a půl nebo dvě a budou tě seškrabávat ze silnice. Železo kdejakým brzdným debilním asistentem nenahradíš. Já mám auto co má tunu a půl metr dlouhej čumák a ve předu min 150 kg těžkej motor s pořádnýma traverzama a ne trubičkami jak má spousta aut okolo sebe. železo železo a ještě jednou železo
13.10.2013 | 13:45:13 | Jirka | 88.83.173.* Reagovat
RE:
crashtesty se dělaj autem o auto? Ne náhodou autem o pevnou překážku? Zase mi něco uniklo, nebo jsi jenom obalenej železem a železem?
13.10.2013 | 18:12:22 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:
kdyz se delaj testy tak jak pevna prekazka tak auto o auto stejne vahove kategorie a radsi od zadnich sedacek mit jeste min prostoru za sebou nez 30 cisel jak nektera mala auta. ono kdyz jde do tuheho tak i centimetry rozhodujou
20.10.2013 | 16:59:45 | | 93.91.51.* Reagovat
RE:
Crash test se dělá VŽDY autem o pevnou překážku. Jak čelně, tak bočně. Podívej se na milion crash testů, a až najdeš jeden jediný, který se dělá autem o auto, nech se s ním vyfotit a hoď to sem, bloude. proč si vymýšlíš blbosti?
20.10.2013 | 17:10:40 | | 89.102.228.* Reagovat
RE:
Jestli tvoje vozidlo má jen tunu a půl a máš tam pořádné traverzy tak to určitě není auto ale tak možná železniční drezína.Traverzy se na autech zcela určitě nepoužívají,ty se hodí na stavbu baráku.V opačném případě by ta váha nebyla 1500 kg.Čumák o délce 1m má například Oc.a tam traverzy nejsou.Brzdným asistentem nepotřebuješ nahrazovat železo,ten slouží k tomu aby jsi co nejrychleji zastavil.O to jde především, ne o rozmlácené železo,to už je setsakramentsky pozdě.
20.10.2013 | 17:50:38 | jan | 88.100.179.* Reagovat
RE:
A moje auto má taky metrový čumák heč,a to patří do kategorie malých vozů.Naštěstí žádné železné ičko to nemá,kdo by se s tím furt tahal.
20.10.2013 | 19:39:59 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: no, ak Tvoje auto váži tonu, tak je to mini autíčko...
na druhej strane, nechválil by som sa tým ťažkým motorom vpredu, lebo až OK trafíš pevnú prekážku, tak ho budeš mať na kolenách.
20.10.2013 | 19:58:15 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: no, ak Tvoje auto váži tonu, tak je to mini autíčko...
Miniautíčka neváží tunu. To je váha malých aut (yaris, fabia). A pořádný auto je citroen C6, nic před tím není auto. Jen napodobenina auta.
20.10.2013 | 20:49:30 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: no, ak Tvoje auto váži tonu, tak je to mini autíčko...
A octávka ?
20.10.2013 | 21:33:40 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: no, ak Tvoje auto váži tonu, tak je to mini autíčko...
To je nadauto..:D
20.10.2013 | 21:52:10 | | 94.112.143.* Reagovat
RE: crash test
Ani ja som nikde nevidel crash test systémom auto vs auto.
Pozri napr.ADAC testy.
Druhá vec je,že v prípade nehody sa pod akým uhlom stretnú dve autá,resp.kde sa zasiahne nárazom dané auto a pri akej rýchlosti. Môžeš mať aj Volvo XC60,lebo vs TIR napr.čelne je výťaz asi istý. Každé auto patrí do nejakej kategórie.Môžeš mať aj 10 hviezdišiek a MAN 1 hviezdičku...
Dnes už asi nie je auto na trhu ktoré má 3 hviezdičky. Ešte nedávno mal starý model Chevy-tuším dve.
Hlavne jazdime opatrne. V autobusoch bol jeden čas nápis: Lepšie je v živote stratiť minútu,ako pre minútu stratiť život....
19.11.2013 | 16:24:18 | majiteľ | 91.127.86.* Reagovat
Ja mam clio a div sa svete, uz v zakladnej vybave je vyskovo nadstavitelne sedadlo, ja mam 183 cm a vobec nie je pre mna problem spravit 500-700 km na jeden sup a vobec tie kilometre na sebe necitim. Ale prajem vela stastnych kilometrov.
05.10.2013 | 19:27:49 | | 195.91.13.* Reagovat
Konečne rozumný človek!
RE: BEBE
...konečne rozumný človek s rozumným názorom!
31.10.2012 | 21:55:27 | autor | 188.167.76.* Reagovat
Spotřeba
No se spotřebou je to velice složité. Především záleží na řidiči, jak umí jezdit a přemýšlet u ježdění nevím proč by majitel nemohl jezdit za 4,5 litru, když mě kdisi stará Corsa 1,3 jezdila dálky v pohodě pod 5 litrů, a to bylo auto z roku 87 a dení ježdění do práce se vešla kolem 6 a to bydlím na Šumavě, takže žádný rovinky. Každý majitel si musí umět najít otáčky motoru, které vyhovují autu. Například, jsem jel kdysi s kamošem do Chorvatska s autem, které mělo palubní počítač, při cestě nazpět, jsem byl unavený a asi 200 km řídil kámoš, ktrý zbytečně rozjížděl kvalty do vysokých otáček motoru a za tu chvilku, co jel okamžitě skočila průměrná spotřeba nahoru. takže se nemá cenu rozčilovat pokud někomu to samé auto žere o litránek víc, tak je třeba se zamyslet nad tím jak se s autem jezdí.
31.10.2012 | 18:51:09 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
Definice...
Motor"Ožil,dostal dynamiku,znížila sa spotreba a výkon"..Trochu této definici nerozumím...dostal dynamiku ale má menší výkon?!
28.10.2012 | 12:52:39 | stafík | 85.135.92.* Reagovat
RE: Definice...
Nie,sorry,spotreba sa znížila a výkon sa zvýšil. Čo sa týka spotreby ako takej-ešte raz opakujem a treba si prečítať aj nižšie. Spotreba na fotkách a videu je na rovnom úseku,ako vidíte-žiadna premávka. Reálnu spotrebu som zmeral tak,že som na čerpacej stanici SHELL na č.4 natankoval plnú nádrž. Prešiel som 250km /mesto,obec,diaľnica/. Vrátil som sa a opäť na čerpacej stanici SHELL č.4 som dotankoval na plnú nádrž. Na základe množstva dotankovaného paliva mi vyšiel výsledok spotreby a ten sa líši od Pc o cca.0,5L na 100km.
Dúfam že toto už pochopí aj ten hlúpejší čitateľ a komu to stále nejde do hlavy že nemám v záujme klamať spotrebou sám seba,lebo benzín platím ja,tak doporučujem nenavštevovať tento blog a potom sa časom vyrovnáte zo svojou spotrebou 9-10 litrou v meste!
31.10.2012 | 11:19:39 | Spotreba | 188.167.4.* Reagovat
Títo ľudia nechápu funkciu palub.počítača alebo klamú sami seba a snažia sa presvedčiť aj ostatných o svojej "pravde".Ja si na kopci vynulujem okamžitú aj priemernú spotrebu,zídem dole na zaradenom 5 rýchlostnom stupni a dole okamžite vypnem motor tak mám spotrebu 0.0litra na sto,hurá jazdím zadarmo a ani nepotrebujem tankovať.Bože ľudia preberte sa už konečne a s tými hodnotami 3.553.4.233,5.002litra na sto bežte do ri..i.Načo sa potom vyrábajú hybridy???????????????????????? Však vy snílkovia viete jazdiť za menej ako hybrid!Netvrdím že sa na takej 1.6 benzín nedá spraviť aj spotreba 5.5-6litra ale to len v noci ak si na ceste sám a ideš naozaj úsporne,ale v reálnej premávke sa musíš prispôsobovať iným vodičom (zastavovanie,rozbiehanie,semafory,zápchy,zlé počasie a pod.)tak zrazu máš spotrebu 7.8-8.
28.10.2012 | 08:38:48 | | 178.40.122.* Reagovat
SPOTREBA!!!
Ešte raz opakujem,že Aveo neukazuje momentálnu spotrebu,ale priemernú. Vynulovanie je len jedna z funkcii. Ten údaj tam zostal počas 200 km trasy,ale samozrejme to nebudem točiť celú cestu. je mi to v podstate jedno,lebo to čo ukazuje Pc mi potvrdili opakované dotankovania na tej istej pumpe a pri tom istom stojane,takže to,či je to vieryhodné pre vás,alebo nie,mi je jedno,lebo na pumpe platím ja a tá spatreba je reálna.
Žiaľ,musíte sa naučiť jazdiť :) alebo nezostáva nič iné,len tankovať viac :)
28.10.2012 | 00:19:34 | Spotreba | 188.167.4.* Reagovat
Spotreba
Niečo som vám nahral :)
www.youtube.com/watch?v=_6A1cdaDHU4&feature=youtu.be
22.10.2012 | 23:08:06 | Majiteľ | 85.216.142.* Reagovat
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
To je přesně to, o čem se tu celou dobu mluví. S tou zázračnou spotřebou si neujel ani jen kilometr (z videa je to víc než zřejmé), jedná se tedy o nic neříkající údaj o více-méně okamžité spotřebě na úseku pár metrů. Človíčku, průměrná spotřeba je údaj o tom, kolik vůz spotřebuje paliva na STO KILOMETRŮ, ne o tom, kolik mi ukáže palubní PC po vynulování při jízdě po rovině na pár metrech. Celou dobu jsem věděl, že nás taháš "za fusekli", ale že to bude taková psina, to jsem nečekal. Už jsem to tu jednou říkal. Natankuj si do nádrže jen těch 4,4L benzínu a ujeď STO KILOMETRŮ. To je průměrná spotřeba, ne údaj "vycucaný" z prstu s větrem v zádech na sto metrech.
23.10.2012 | 08:30:49 | Kolemjdoucí | 188.175.53.* Reagovat
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
Ano, je to presne tak:-) na videu je OKAMZITA spotreba a ne prumerna. Kdyby jsi video natacel okamzik, kdy jedes na neutral z kopce, tak taky nemuzes tvrdit, ze ti auto jezdi za pul litu:-)
23.10.2012 | 18:39:31 | Venca | 37.188.253.* Reagovat
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
Resp. je to prumerna, ale na tak kratke vzdalenosti, ze je to v podstate okamzita:-)
23.10.2012 | 18:42:12 | Venca | 37.188.253.* Reagovat
RE: Spotreba - Sám sebe si usvědčil ze lži, či možná nevědomosti?
Až na to že tohle auto,nemá ukazatel momentální spotřeby.
Tudíž ta hodnota na videu nebude ta okamžitá spotřeba...D
28.10.2012 | 02:31:32 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
SPOTREBA!!!
Ahojte!
Dlhšie som tu nebol a nestačím sa diviť akú diskusiu som vyvolal.
Tak popriadku. Tí,ktorí ma obviňujú z podvodu,alebo zavádzania: Autá nepredávam,ani nerobím reklamu. Chcel som nové auto do určitej sumy. Bolo mi jedno,či je to BMW,alebo Citroen. Hľadal som auto,ktoré je bezpečné,má výbavu,je pohodlné a unesie to moja peňaženka.
PC: Nové Aveo,samozrejme palubný počítač má. Vľavo je analógový otáčkomer a vpravo je digitálny tachometer a hore je údaj o preiemernej spotrebe,lebo AVEO údaj o momentálnej spotrebe nemá,resp.ukazuje dojazd,celkový čas jazdy a priemernú spotrebu.
Nemám žiaden dôvod klamať,alebo vás zavádzať nepravdami,lebo vám to môže byť jedno a do auta tankujem ja,čiže ide o mju peňaženku.
Spotreba je taká,ako ju vidíte a samozrejme,že som natankoval plnú a dotankoval. na tej istej pumpe a pri tej istej stojánke. Rozdiel boml cca.0,3-4l ako ukazoval PC. Teraz má auto 5200 km a do 2000 km,to malo spotrebu-priemer: 6,5 a možno aj 7L
Nefotil som nič ani z kopca,len jazdím predvídavo,zbytočne nebrzdím a využívam energiu vozidla,zotrvačnosť. Mám 35 a z blbosí som vyrástol,skôr sa zameriavam na pohodu. nemusí každý zvraciať,kto sedí v aute so mnou a ani sa nikto nemusí prežehnávať koho predbieham,alebo mu idem oproti.Kontrolujem tlak v pneu a chodím normálne,tak ako sa má.Nehovorím,že ho niekedy nevytočím-najmä už teraz. Tak isto chodím aj dlhé trasy napr. BA-ZA po D1. Nechválim to auto a nechcem,aby ste teraz všetci išli do obchodu a kúpili si toto auto. Mal so vždy diesel a možno dobré zvyky z riadenia dieslu sa odzrkadlilo aj v spotrebe. Pneu sú 195/65R15 a keby som osadil 185 R14 bolo by to ešte lepšie:) ale to už vyzerá smiešne na takom aute.
Vážení-berte to prosím ako to je,neriešte to zbytočne a hlavne ma neobviňujte,lebo nie som masochista-nebudem klamať sám seba.Kto chce,odveziem ho,ale potom sem 1000 x napíše : milujem spotrebu Avea:)...
01.10.2012 | 20:15:19 | Gejza Farkaš | 188.167.4.* Reagovat
Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Ak by to bolo pár km, tam neviem, neviem,ale na trati 190 km dlhej, a pri vééééľmi slušnej pr. rýchlosti, aj ked nevieme, či to bolo jazdou po diaľnici, lebo na ceste 1.-3.triedy dosiahnuť priemer 90 km/h je prakticky NEMOŽNE a priemerná rýchlosť sa pohybuje niekde okolo 65-70 km/h.
17.08.2012 | 13:49:22 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Tady si očividně někdo nedokáže spočítat reálnou skutečnou spotřebu, a navíc ani neví, co je to průměrná rychlost. Chlape, jezdi, tankuj, ale nikam nic nepiš. Bude to lepší pro tebe - nebudeš za negramota nebo idiota.
17.08.2012 | 17:36:11 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Niekto si zrejme nevie zväčšiť fotografiu z PC..., je tam jesne priemer 90 km/h, aj ked PC lieta +- 0,2-0,5 l/100km, ako ktoré auto, stále je to super spotreba.
Druhá spotreba, 3,6 pri 49 km/h / či koľko, je už "eko" jazda.
Iba pre porovnanie, na 2, 2 HDi/607/mal zatiaľ osobný rekord 3,8 l/100 km pri cca 86-88 km/h, ale to bolo cestou po diaľnici, inak vcelku bežne 4,2-4,6 pri priemernej 65-70 km/h, diaľnica, okresky + 10 % mesto, bez obmedzovania sa okolo 5,5-5,6 l a PC je neuveriteľne presný.
Takže osobne spotrebe verím. / pri "eko" jazde s 3.0 D rekord 8,0 l, pr. rýchlosť 56 km/h, bežne 10,2-11,5nafty.
18.08.2012 | 15:44:20 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Niekto zrejme nevidí, že je tam okamžitá rychlost, nie priemer.
18.08.2012 | 22:51:22 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Hm, nech sa ozve majiteľ auta, lebo PC, ktorý ukazuje ešte aj okamžitú rýchlosť, nepoznám, čo nemá Aveo tachometer, alebo to musí ukazovať 2 x?
Teraz naozaj neviem, lebo na tej druhej fotke vidno otáčky cca 1.800, a aj na prvej beží motor.
Hm, v tomto máš pravdu, pardón. Potom beriem späť,nech sa radšej vyjadrí majiteľ,v Aveu som ešte nesedel, absolútne netuším ako mu funguje pal. poč., či prístrojovka.
Ak je tacho digitálne, tak nech si z PC vytiahne PRIEMERNU rýchlosť, nie okamžitú, inak klame sám seba.
Ale osobne som nevidel a nevidím dôvod, prečo by mal človek klamať sám seba a ostatných.
Teraz fakt neviem...:(
19.08.2012 | 16:39:57 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Takže je to jasné..:(. Je to hlúposť milý majiteľ auta a sám seba klameš. a aj mňa.
No a ja som za somára:),je to dig. tachometer, PC to ani nevidelo z vrtuľníka.
Takže spotrebu si radšej prerátaj klasicky, natankuj plnú a potom spotrebu vydeľ naj.kilometrami. A neopinkávaj.
ostatným sa ospravedlňujem, moja chyba.
19.08.2012 | 16:52:11 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
A to ještě Luboši, může se jednat o motor 1.3 diesel, jako já i ty čteš Svět motorů, že? Aveo má digitální tachometr (to je ten údaj vlevo km/h, pak víc vlevo už je jen otáčkoměr. Rozjet vůz na 90 km/h, povolit pedál plynu a vyfotit údaj na tachometru není opravdu žádné umění. Ale z jiného soudku: Představ si, že jsem OPRAVDU (tankováním plná - plná) dosáhl při předpisové jízdě bez zbytečného vytáčení motoru spotřebu (po měřění po ujetí cca 600 km aby byla odchylka co nejmenší) SKUTEČNOU spotřebu 3,9 litru/100 km. A víš s jakým autem? A teď hlavně dej pryč emoce a nenávist ke značce: Bylo to s kolínětem :-)Ale bylo to jen jednou. Jinak 4,2 s nedodržováním limitů. To jen tak pro dokreslení. Ty kouzla se spotřebami podle PC mi už docela lezou z krku.
19.08.2012 | 18:23:09 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
"...Jinak 4,2 s nedodržováním limitů...". Nedodržuješ limity a ešte sa s tým chváliš? No výborne. Vďaka takým ako si TY aby sa slušný vodič bál so svojou rodinou sadnúť do auta, že ho nezostrelí nejaký takýto ignorant nedodržujúci limity. Sorry, viem, že to sem nepatrí, ale taký ako tento ma neskutočne s*rú, a preto som sa musel ozvať.
19.08.2012 | 19:21:00 | roman | 62.197.220.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Ty máš opravdu odjeto jen 5 let ?Hážeš tady brouk-pytlíkovské řeči až by si člověk myslel že máš za sebou několik mil.km.Nedávno jsi se chlubil že denně najedeš 100 km po městě,před pár dny že máš odjeto celkem dost,(po tom městě asi jo) ale žádné milióny to určitě nebudou,takže zkušenější začátečník.Kde bereš tu jistotu že právě ty jezdíš dobře a ostatní blbě.To ti někdo ríká?Většina si myslí že on jezdí nejlíp zbytek jsou idioti.To tě nenapadlo že to může být i naopak.Jestli jsi byl ohrožen rychleji jedoucím autem tak to mohlo být i tím že se plantáš dlouho v levém pruhu.Až najedeš opravdu těch několik mil.km.tak si můžeš řici že už jsi na cestáh něco zažil.Takhle se drž při zemi a dál se jen motej kolem aut.Poz.(ty tvé příspěvky jsou někdy tak neuvěřitelně komplikovaně sestavené že se do toho zamotáš a nejde poznat co jsi chtěl vůbec tím vyjádřit.Myslím že už se to tu probíralo)
21.08.2012 | 09:13:09 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Spotreba je vynikajúca, klobúk dole,jasné, že je to aj šikovnosťou vodiča, klobúk dole.
Pravda je,že čítam prakticky všetky moto časopisy na CZ-SVK trhu, aj DE, okrem tuningu a nejakých "klobásových", ktoé sa venujú iba jednej značke.
Po rokoch som dospel k názoru, že podľa časopisov sa NESMIE kupovať,ani hodnotiť auto, lebo sú to iba reklamné plátky, majúce minimum pravdy...:), stačí si pozrieť, ktoré motory a autá vyhrávajú ceny auto-motor roka..., na 90% samé šunty..., čo sa ale ukáže až časom.
/v poslednej dobe to robím tak, že si dám kávu + pivo na benzínke, dám tringelt euro a prečítam všetky nové časopisy, aj iné ako moto. naozaj minimum stojí za to,aby som ich čítal na záchode.../
Ak je v Tip test na 100.000 km, tak ten kupujem vždy, rovnako ako aj testy pneumatík,prip.porovnávacie testy aut-gúm, al. zauj. reportáže .
Nemám žiadnu nenávisť voči žiadnemu autu, za všetkým je práca a šikovnosť ľudí,Tvojej spotrebe verím, sám som strýko Držgroš.., akurát nemusím veľmi oslavné chory a vydávanie auta za niečo,čo nie je.
Lebo potom sa to zvrháva na také "novinárske", že Fabia je "RODINNE" auto, čo pri troche súdnosti sa nedá povedať. alebo ma ohrozujú Fitipaldovia, lebo Fabia 1,2 HTPmá nápis ŠPORT...:))
Ale novinári sú platení podľa INZERCIE a reklamy na autá, preto sa do nemoty opakujú klišé, že DE auto je super, BMW je naj na svete a podobné hovadiny..., a nič iné neexistuje.
a keďže sa snažím auto využiť, tak pod 300-400.000 km ho nepredávam,ak ho neukradnú, nerozbijem, tak je na "furt"..., čím sa už môžem z VLASTNEJ skúsenosti vyjadriť k spoľahlivosti.
Záverom tohto vyčerpávajúceho elaborátu si môžem dovoliť tvrdť,že cenovo najlacnejšie vozenie je v Peugeote s dieslom, ale od PSA, ale so SOLENOIDOVYMI vstrekovačmi! / prvé- pôvodné/, benzín od Japonca, ostatné sú marketingové rečičky.
Preto sa iba smejem "zaručeným"info,že po 150-200.000 km určite,ale no "určite" treba meniť vstrekovače, spojku, 2 hm.zotrvačník, turbo a podobne...asi toľko.
21.08.2012 | 10:16:03 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Spotreba
Momentálne má vozidlo 3200 km a pridávam fotky o spotrebe z PC. Spotrebu som kontroloval aj klasicky-natankovaním a dotankovaním a je to rovnaké. Rýchlosť 49 km/h a 90 km/h.
V oboch prípadoch bola zapnutá klimatizácia a tempomat.
Dvaja dospelí+dieťa a kočík v kufri.
16.08.2012 | 23:55:24 | Gejza Farkaš | 95.102.100.* Reagovat
Súhlas
Kúpil som si také isté auto a motorizáciu. S recenziou v postate súhlasím a doplnil by som také menšie desingerské mínus. Interiér svieti v noci krásne,ale chýba mi podsvietenie otvárania okien a dverí. V Aveu svieti stred a boky vynechali. Priateľka má dlhé nechty a pokiaľ nájde otváranie dverí /v noci/,tak mi oškriabe celé dvere:)
Inak super auto,dizajn,komfort,bezpečnosť a spotrebu mám v podstate podobnú. Mimo mesta s priateľkou 4,7-5L. V meste 7,5-9 a to nie sú údaje z PC,ale natankovanie na full a dotankovanie. Za tú cenu a v takej výbave....hm,skvelé. Renault je už dávno minulosť,kto chce vybavené auto v rozumnej cene,tak toto. V Renaulte by som za tie peniaze možno dostal klimatizáciu a tu mám aj tempomat a ten dizajn...to sa nedá porovnať. Inak certifikát som dostal aj ja a píše sa tam aj o pozinkovanej kasne.
05.08.2012 | 01:58:53 | | 91.127.29.* Reagovat
Pochybnosti.
V popisu uvádíte mezi vlastněnými vozy, mimo jiné, i VOLVO V50. Pochybuji, že jste skutečně vlastnil i tento vůz, neboť pak je téměř nemožné dát po V50 Aveu 10 bodů v jízdních vlastnostech a v komfortu. O spolehlivosti za deset nemá smysl se po pěti stech kilometrech ani bavit. Tu "haťapku" bych Vám uvěřil, ale jinak mi to hlava nebere. Aveo zas takový automobilový zázrak není. Ovšem po přesednutí z holé "haťapky" člověk zažívá nový pocit z vybaveného vozu. :-D
18.06.2012 | 11:57:26 | Kolemjdoucí | 188.175.53.* Reagovat
RE: Pochybnosti.
Volvo V50 mám ešte stále a samozrejme,že podvozok od Fordu sa nedá s Aveom porovnávať,ale tak isto ho nemôžem porovnávať z inou značkou. Ja hodnotím auto na základe ceny daného vozidla! To znamená, že v tejto cenovej kategórii tomu dávam také hodnotenie,aké dávam. Neporovnávam to s Volvom,ani motorizáciou TDI,HDI a výkonmi 81kW! Hodnotím konkrétne vozidlo na základe svojích subj. pocitov. Recenziu som písal pre toho, kto o kúpe uvažuje. Ak jazdím na V50 s 2.0 l dieslovým motorom, tak to neznamená, že si nemôžem sadnúť do 1.2 benzínu. Samozrejme s tým vedomím, že od 1.2 nebudem očakávať schopnosti 2.0 dieslu a auta značky Volvo. je to iná trieda, motorizácia, má to iné jazdné vlastnosti. Sex so susedkou nebude nikdy taký istý, ako so susedkou z II.poschodia-nie? Čo tu vlastne riešite? Prečo nemôžem dať 10 bodov za jazdné vlastnosti? Lebo mercedes je lepšie auto? Ale ja hodnotím Aveo, nie Mercedes.....
20.06.2012 | 02:30:56 | Gejza Farkaš | 91.127.16.* Reagovat
Auto je konečně už pěkné, to jim to trvalo (než ukradli dizajn Subaru). V modré barvě od Subaru k nerozeznání, dokonalý plagiát. Auto samozřejmě není pozinkované, osobně se domnívám, že jeho kvalita nebude o nic vyšší než u dacie. Ovšem kdo chce hodně hejblátek (výbavy a elektroniky) za málo peněz, musí počítat s tím, že se cena musela ošidit jinde. S tou spotřebou 4,5 litru na kterou se tak těšíte, že nějakým zázrakem přijde, rovnou zapomeňte. Buďte spokojen s pěti litry, i to je zázrak jen díky Vaší schopnosti a citu pro citlivou jízdu. Poloprase by s tímto motorem jezdilo klidně za 8 a ještě by bylo spokojené. Jinak přeji dlouhou spolehlivost a jen radost z nového vozu.
16.06.2012 | 14:18:32 | | 89.102.233.* Reagovat
RE:
Chevrolet/Daewoo pozink nedělá ale nějak tu karoserii mořej. Mám 6 let starý Aveo a naprosto bez koroze. Ato i na částech kde je prodřený lak, takže toho bych se nebál. Narozdíl od problémů Dacie, Kia, Hyundai. Když jsem okukoval nové Aveo tak celkem pokrok v ošetření prahů a podběhů.
Převodovka bývala řešená ekonomicky pomocí lanek, což způsobovalo nepřesné řazení oproti jiným značkám. Co tak čtu recenzenta, nejspíš to stále zůstalo při starém.
Ohledně designu je to všehochuť tvarů z automobilů vyšších tříd... vypadá to dobře, ale pořád to je laciné auto.
17.06.2012 | 17:31:33 | Johny | 94.113.8.* Reagovat
RE:
Spotreba: Známy má ten istý motor v tom istom aute /2011/. Najazdených má 45000 km. S autom som išiel a spotreba /boli sme traja/,mimo obce 90 km/h,klimatizácia, tempomat: 4,7 l.
Korózia: k vozidlu je certifikát,kde je uvedené,že karoséria je pozinkovaná. Nie všade, lebo obsahuje aj plastové časti. Okrem toho je na karosériu záruka 6-10 rokov.
Prevod: Spiatočka nemá synchro,preto ide ťažšie.
17.06.2012 | 20:06:15 | Gejza Farkaš | 95.102.247.* Reagovat
RE:
Co to je záruka 6-10 rokov? Plasty samozřejmě zinkované být nemusí, ale záruka u pozinkovaných karoserií bez nějakého certifikátu je běžně už několik let (min. 7) 12 roků na prorezivění. 6 let mají auta bez pozinku (dacia apod). Při ustálené rychlosti s lehkým dotykem nohy na pedálu plynu ti PC ukáže i 3 l/100 km, to ovšem není věrohodný údaj. V momentě kdy přidáš, tak se dějí věci na displeji... Nechci nikomu brát iluze, ale zůstaňme nohama na zemi. Spotřeby blížící se hybridním automobilům jsou zpravidla jen snem, ke kterému se mnozí snaží přiblížit loudavou a couravou jízdou. Je pár aut, která se spotřebou pohybují reálně pod hranicí pěti litrů, ale jsou to docela svérázná auta, nebo auta dieselová a zpravidla využívající nejmodernější technologie. Aveo s prominutím v této kategorii zatím není.
17.06.2012 | 22:13:05 | | 94.112.116.* Reagovat
RE:
tak když říká že má certifikát o pozinku tak má asi pozink kde je problém ? A jak ze své zkušenosti říkám Daewoo/Chevrolet nemá s antikorozní úpravou problém.
17.06.2012 | 22:55:24 | Johny | 94.113.8.* Reagovat
RE: KVALITA CHEVROLETU
mrkněte na
www.stream.cz/uservideo/576701-novy-chevrolet-cruze-a-odpadnuty-volant
17.06.2012 | 22:24:45 | | 94.112.116.* Reagovat