Rok výroby:2006Typ motoru:2.0 DieselStav km při koupi:10 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:10. 6. 2008
Ano, byl mi měněn brzdový spínač, ruční brzda, spojka a opravována převodovka (manuál).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Bohužel nemám tak dobré zkušenosti s Captivou - spíš s lidmi okolo Chevroletu - jako ostatní uživatelé. Po měsíci provozu hlásil vůz poruchu brzd - servis dokázal odstranit poruchu až na druhý pokus.
Když jsem dala auto na povinnou 15000 km prohlídku servis do zakázkového listu poždavek uvedl, ale prohlídku neudělal se slovy, že suto na počítači nic nehlásí. Tím mi ani nepotrdil v servisní knížce povinný servis. Změnila jsem proto renomovaný servis. Ale ouha. Po roce provozu Captiva přestala startovat. Jaké bylo mé překvapení, když jsem se v servisu dozvěděla o tom, že Chevrolet o této závadě u těchto vozů ví a že stačí pouze nahrát nový software. Ptala jsem se proto, proč čekal až mě nechá auto na holičkách, proč nám, kterých se tato závada týkala nic neoznámil.
Dotaz zůstal bez odpovědi. Po najetí cca 40000 km mi odešla převodovka - konkrétně 3 stupeň. A opět úžas a následně vztek. Převodovka se rozbila proto, že automobilu nefungovala řádně spojka (dvakrát jsem hlásila závadu). A pak jsem se dozvěděla, že Chevrolet hlási prodejcům a servisům, že u některých aut - udával konkrétní VIN čísla a mé tam bylo taky - může být tato spojka špatná a servis jí má vyměnit - ale jen, pokud by to bylo nezbytně nutné.
A zase prapodivný přístup Chevroletu - čekala jsem, že vymění spojku a rozbitou převodovku. Ale hlavní servisní technik rozhodl jinak - bude se opravovat. Pět týdnů trvala oprava - o náhradní auto jsem ve finále žádala až na centrále Chevroletu - dali mi ho 3 dny před koncem opravy. Spravené auto jsem si s radostí odvezla domů, ale po najetí cca 500 km opět zlobí 3. rychlostní stupeň, převodovka je velice hlučná a při nižších otáčkách auto vydává zvuky jako velikonoční řechtačka.
A tak se ptám, opravdu bych si toto auto znocu koupila? Odpověď: auto za nic nemůže, chyba je v lidech.
Přes všechny tyto závady jsem s mojí Kapčou spokojená - je to nový vůz a na dětské nemoci má nárok. Jen si myslím, že by se měl radikálně změnit přístup vedoucích pracovníků Chevroletu. Servis nemůže udělat nic, co oni neschválí a oni absolutně nepřihlíží k tomu, co jim fundovaní mechanici radí.
Zdravím všechny "Captiváře", (hlavně Zuzanu). Zakoupila jsem totiž Captivu ve stejné prodejně jako Vy. Když jsem četla recenzi, hned jsem to poznala. Zkušenosti s přístupen lidí v Kladně - jeden děs. Jednou mi nedotáhli šroub na kole (zapřeno), podruhé jsem měsíc jezdila se zapomenutým klíčem pod autem a teď jsem chtěla reklamovat zrezlé 5. dveře. Neumějí sepsat reklamační list!!!Podotýkám, že dojíždím do servisu 150 km. Reklamaci ihned neuznali. Důvod: nedodržení garančních prohlídek. Auto má najeto 54.000 km, r.v. 2007, 2,0 Do servisu jsem jezdila vždy do roka (podmínka reklamace) a prodloužená záruka má být 6 let na karoserii. Nic - neuznáno. Pozor!!! nezapomeňte všichni donutit servis o razítka do knížky. Takové diletanství, které jsem zažila jsem dlouho neviděla. Kdybych při koupi auta řekla, ať zapanáčkují, tak to udělali, ale teď už se nikdo s ničím neobtěžuje. Zisk je doma "HURÁ" - jdeme na dalšího.
mam captivu sport 2 roky, po 30 000 km zacalo piskat turbo, po 40 000 km jsem menil loziska, po 50 000 km cidla ABS [2x] naftu v oleji uz neresim. A pristup lidi od Chevroletu? jeden velky vysmech. turbo do dnesniho dne neni vymenene. jestli se mi podari vymenit turbo okamzite auto prodavam i zacenu toho ze prodelam. Jestli muzu radit Chevrolet NEKUPOVAT
captiva 2.0 D mám najeto 160 000tk,kromě 3x měněné spojky,nafty přibívající do oleje,odcházení předních ložisek,drahých náhradních dílů a vysoké spotřeby to v "celku" jde.Příští auto určitě nebude korejská slátanina.
chci se jen ueptat, zda máte benzínový, nebo dieselový motor. Technik možná servis po 15.000km nedělal, protože diesely mají servisní interval 30.000km. Jinak přístup který popisujete je zoufalý. Mě servisuje auto fa Milan Král Budějovice, a jsem zatím (po 120.000km) naprosto spokojen, jak přístupem, tak profesionalitou. Je to v lidech, ne ve věcech.
V poslednom čase beží hra Hádaj, čo nevieš, to Ťa nezabije. U Peugeota bolo bežné, že mi často v záruke opravovali to, čo som ani nehlásil. A nechali mi tiecť vstrekovače mesiac, pritom stačilo iba dotiahnuť momentovým kľúčom. Mali tzv. skrytú zvolávačku. Že tým nadobro stratia dôveru zákazníka, už múdra hlava importéra na SK nerozmýšľala. Po ukončení záruky po mne už ani pes neštekol. Aký to rozdiel od Nissanu, kde 7 ročný X-trail pozvali niečo meniť v súvislosti s nádržou pričom predajca už dávno neexistoval....takisto ani Mercedes ani Nemcov to nezabilo. Takže po Francúzoch už aj Amíci ?!
Som vlastníkom 2 litrovej diezelovej Captivy a za rok prevádzky nemôžem na ňu povedať žiadne krivé slovo. Napriek tomu som bol 3-4x v kontakte s pracovníkmi značkového servisu Chevrolet v Poprade ( snaha o zakúpenie doplnkov). Skutočne to bola len snaha a aj to len z mojej strany, pretože takých nekomunikatívnych a neochotných ľudí ako som našiel tam som nikde inde zatiaľ nevidel. To čo mi oni neboli schopní zabezpečiť do 3-4 mesiacov (lapače nečistôt, vanička do kufra, podložky pod nohy) mi bežná predajňa autodoplnkov zabezpečila do 2-3 dní. Takže prosím Vás, vo vlastnom záujme sa tomuto servisu vyhnite.
Pro Vaši informaci - auto bylo zakoupeno na Kladně - dealer KTK Křesinová - tam také neprovedli povinný servis po 15 tis. km. Hlavní servisní technik Chevroletu a člověk, který rozhoduje o každé výměně jakéhokoliv dílu se jmenuje pan Vyoral a je to fakt veliký "machr" - nedokáže se se zákazníkem ani spojit a dokonce ani na mou prosbu o setkání nereagoval.
Tak vážení a milý uživatelé Captivy, pozor! Autu byla v záruce vyměněna převodovka. Toho se mi podařilo dosáhnout. Auto jsem si vyzvedla a při cestě domů se mi po 1/2 hodině jízdy rozsvítila kontrolka pevných částic ve filtru spalování. Pak stále běžel ventilátor. Dojela jsem jakž takž domů a při zajíždění do garáže začala z auta téci jakási červená vazká kapalina - dle přivolaného technika z asistenční služby - kapalina převodovky. Pak ještě vypadla z auta jakási záslepka - zatím se neví odkud. Dále servisní technik asistenční služby zjistil, že rádoby nová převodovka netěsní - spoje, které mají být spojeny silikonem jsou rozleptány kapalinou převodovky. Dále není pod autem spojena hadice s trubicí vedoucí do výfuku. A perla nakonec. Auto nemá absolutně žádnou chladící kapalinu. Fakt dost dobrý!Takže si pro něj zase přijedou a opět budu pár týdnů bez auta. Tak to už mi došla trpělivost. Hned v pondělí jedu na Chevrolet zastoupení do Olbrachtovy ulice a nehnu se odtud, dokud něčí hlava neskončí na špalku. Takhle se mnou nikdo mávat nebude. A pro toho vtipálka, co mi doporučoval Hamra kvůli prestiži, uvádím, že mám auto pro podnikání, protože jsem hůře pohyblivá a potřebuji ho tedy každý den pro přepravu sebe i zboží a materiálu. Za těch skoro 7 týdnů mě tahle "zábava lidí od Chevroletu" stála již spoustu peněz. Tak zatím ahoj a budu Vás nadále informovat.
Zeby zavist :-) Captiva je sice pekne auticko ale osobne by som sa kvality bal. Jazdne vlastnosti tiez nic moc,spotreba u automatu straasne vysoka. Manual nepoznam. Ale poruchy co opisujete rozhodne nepatria medzi "detske" !! Su to velmi zavazne poruchy ktore by som autu ani dealerovy neodpustil. Vyhrazky,zalobu,pravnikov na nich. Na takychto darmozracov nic ine bohuzial neplati!
A zase a zase.Pro koho jsou tyhle stránky ? Snad pro nás,řidiče tak proč nejmenovat mizerné servisy konkretně ??? To je samý "jistý servis" "určití prodejci" - trochu paranoidní,ne ?
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Captiva
Zdravím ,
chci se zeptat nejde mi nastartovat captiva 2010 vcera jsem prijel domu a dneska rano vubec nic.
Diky
30.06.2015 | 17:50:43 | Petr | 5.102.48.* Reagovat
RE:
Zdravím
Důvodů může být hned několik...ovšem bez bližší informace těžko poradit.
01.07.2015 | 01:08:32 | | 89.176.3.* Reagovat
Captiva
Zdravím všechny "Captiváře", (hlavně Zuzanu). Zakoupila jsem totiž Captivu ve stejné prodejně jako Vy. Když jsem četla recenzi, hned jsem to poznala. Zkušenosti s přístupen lidí v Kladně - jeden děs. Jednou mi nedotáhli šroub na kole (zapřeno), podruhé jsem měsíc jezdila se zapomenutým klíčem pod autem a teď jsem chtěla reklamovat zrezlé 5. dveře. Neumějí sepsat reklamační list!!!Podotýkám, že dojíždím do servisu 150 km. Reklamaci ihned neuznali. Důvod: nedodržení garančních prohlídek. Auto má najeto 54.000 km, r.v. 2007, 2,0 Do servisu jsem jezdila vždy do roka (podmínka reklamace) a prodloužená záruka má být 6 let na karoserii. Nic - neuznáno. Pozor!!! nezapomeňte všichni donutit servis o razítka do knížky. Takové diletanství, které jsem zažila jsem dlouho neviděla. Kdybych při koupi auta řekla, ať zapanáčkují, tak to udělali, ale teď už se nikdo s ničím neobtěžuje. Zisk je doma "HURÁ" - jdeme na dalšího.
05.03.2011 | 11:48:03 | Hanka Reagovat
captiva
mam captivu sport 2 roky, po 30 000 km zacalo piskat turbo, po 40 000 km jsem menil loziska, po 50 000 km cidla ABS [2x]
naftu v oleji uz neresim. A pristup lidi od Chevroletu? jeden velky vysmech. turbo do dnesniho dne neni vymenene. jestli se mi podari vymenit turbo okamzite auto prodavam i zacenu toho ze prodelam.
Jestli muzu radit Chevrolet NEKUPOVAT
01.07.2010 | 17:26:40 | michz Reagovat
captiva
captiva 2.0 D mám najeto 160 000tk,kromě 3x měněné spojky,nafty přibívající do oleje,odcházení předních ložisek,drahých náhradních dílů a vysoké spotřeby to v "celku" jde.Příští auto určitě nebude korejská slátanina.
07.03.2009 | 22:30:58 | ladislav Reagovat
Paní Zuzano
chci se jen ueptat, zda máte benzínový, nebo dieselový motor. Technik možná servis po 15.000km nedělal, protože diesely mají servisní interval 30.000km. Jinak přístup který popisujete je zoufalý. Mě servisuje auto fa Milan Král Budějovice, a jsem zatím (po 120.000km) naprosto spokojen, jak přístupem, tak profesionalitou. Je to v lidech, ne ve věcech.
20.08.2008 | 22:05:07 | Michal Reagovat
súhlas
V poslednom čase beží hra Hádaj, čo nevieš, to Ťa nezabije. U Peugeota bolo bežné, že mi často v záruke opravovali to, čo som ani nehlásil. A nechali mi tiecť vstrekovače mesiac, pritom stačilo iba dotiahnuť momentovým kľúčom. Mali tzv. skrytú zvolávačku. Že tým nadobro stratia dôveru zákazníka, už múdra hlava importéra na SK nerozmýšľala. Po ukončení záruky po mne už ani pes neštekol. Aký to rozdiel od Nissanu, kde 7 ročný X-trail pozvali niečo meniť v súvislosti s nádržou pričom predajca už dávno neexistoval....takisto ani Mercedes ani Nemcov to nezabilo. Takže po Francúzoch už aj Amíci ?!
25.06.2008 | 13:45:54 | ľuboš Reagovat
Ach tie služby....
Som vlastníkom 2 litrovej diezelovej Captivy a za rok prevádzky nemôžem na ňu povedať žiadne krivé slovo. Napriek tomu som bol 3-4x v kontakte s pracovníkmi značkového servisu Chevrolet v Poprade ( snaha o zakúpenie doplnkov). Skutočne to bola len snaha a aj to len z mojej strany, pretože takých nekomunikatívnych a neochotných ľudí ako som našiel tam som nikde inde zatiaľ nevidel. To čo mi oni neboli schopní zabezpečiť do 3-4 mesiacov (lapače nečistôt, vanička do kufra, podložky pod nohy) mi bežná predajňa autodoplnkov zabezpečila do 2-3 dní. Takže prosím Vás, vo vlastnom záujme sa tomuto servisu vyhnite.
25.06.2008 | 12:50:46 | dad Reagovat
pro zima24
Pro Vaši informaci - auto bylo zakoupeno na Kladně - dealer KTK Křesinová - tam také neprovedli povinný servis po 15 tis. km. Hlavní servisní technik Chevroletu a člověk, který rozhoduje o každé výměně jakéhokoliv dílu se jmenuje pan Vyoral a je to fakt veliký "machr" - nedokáže se se zákazníkem ani spojit a dokonce ani na mou prosbu o setkání nereagoval.
21.06.2008 | 23:42:23 | Zuzana Reagovat
Takže jak dopadlo auto po opravě.
Tak vážení a milý uživatelé Captivy, pozor!
Autu byla v záruce vyměněna převodovka. Toho se mi podařilo dosáhnout. Auto jsem si vyzvedla a při cestě domů se mi po 1/2 hodině jízdy rozsvítila kontrolka pevných částic ve filtru spalování. Pak stále běžel ventilátor. Dojela jsem jakž takž domů a při zajíždění do garáže začala z auta téci jakási červená vazká kapalina - dle přivolaného technika z asistenční služby - kapalina převodovky. Pak ještě vypadla z auta jakási záslepka - zatím se neví odkud. Dále servisní technik asistenční služby zjistil, že rádoby nová převodovka netěsní - spoje, které mají být spojeny silikonem jsou rozleptány kapalinou převodovky. Dále není pod autem spojena hadice s trubicí vedoucí do výfuku. A perla nakonec. Auto nemá absolutně žádnou chladící kapalinu. Fakt dost dobrý!Takže si pro něj zase přijedou a opět budu pár týdnů bez auta. Tak to už mi došla trpělivost. Hned v pondělí jedu na Chevrolet zastoupení do Olbrachtovy ulice a nehnu se odtud, dokud něčí hlava neskončí na špalku. Takhle se mnou nikdo mávat nebude. A pro toho vtipálka, co mi doporučoval Hamra kvůli prestiži, uvádím, že mám auto pro podnikání, protože jsem hůře pohyblivá a potřebuji ho tedy každý den pro přepravu sebe i zboží a materiálu. Za těch skoro 7 týdnů mě tahle "zábava lidí od Chevroletu" stála již spoustu peněz.
Tak zatím ahoj a budu Vás nadále informovat.
21.06.2008 | 23:29:19 | Zuzana Reagovat
Zeby zavist :-) Captiva je sice pekne auticko ale osobne by som sa kvality bal. Jazdne vlastnosti tiez nic moc,spotreba u automatu straasne vysoka. Manual nepoznam. Ale poruchy co opisujete rozhodne nepatria medzi "detske" !! Su to velmi zavazne poruchy ktore by som autu ani dealerovy neodpustil. Vyhrazky,zalobu,pravnikov na nich. Na takychto darmozracov nic ine bohuzial neplati!
13.06.2008 | 13:12:29 | Roman Reagovat
a zase
A zase a zase.Pro koho jsou tyhle stránky ? Snad pro nás,řidiče tak proč nejmenovat mizerné servisy konkretně ??? To je samý "jistý servis" "určití prodejci" - trochu paranoidní,ne ?
13.06.2008 | 13:10:19 | zima24 Reagovat
Honza
Moc nechápu, jak tenhle komentář souvisí s výše popsanými problémy.
13.06.2008 | 07:31:54 | Petr Reagovat
Měla sis koupit Hamra, nebo radši autobus, seděla by jsi hooodně vysoko a tvoje společenská prestyž by se zvýšila ještě víc.
12.06.2008 | 08:37:58 | Honza Reagovat