Rok výroby:2006Typ motoru:2,0 tdStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:26. 1. 2007
Předchozí auto:Kia Sorento Opel Omega Caravan B2000 2,5 TD Sport
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Zatím nemělo. Tedy ještě jsem nic neopravoval, i když dvě maličkosti mi pijou krev.
Za prvé konstrukce přední nápravy způsobuje, že při rychlostech do 60km/h je při průjezdu hlučná (tlumené rázy).
A za druhé mám asi někde povolené výfujové potrubí, protože při nastartování, a občas při nízkých otáčkách něco drnčí od spoda. Ale brzy jdu na servis, a oni si s tím jistě poradí.
Hodnocení a zkušenosti s autem
No ani nevím, jestli je na zkušenosti čas. Ale něco už o tom autě přeci jen vím. A píšu to hlavně pro ty, kdo uvažují o koupi, a neví, co mají, nebo můžou čekat. Jako jsem nevěděl já, protože jsem byl jedním z prvních majitelů v ČR.Budu srovnávat se svýma posledníma dvěma vozy. Interiér je povedenej.Někdo se pozastaví nad množstvím méně měkčených plastů. Ale to je otázka vkusu každého z nás. Ergonometrie a ovládání přístrojů v normě a bez problémů. Jediná věc, která mě mrzí je sedák. Mám 2 metry, takže pro mě je krátkej. Většinou mi byl všude krátkej opěrák, ale tady je to opačně. A je taky dost buclatej,a člověk má pocit, že sedí na kopečku. Tak jen doufám, že si ho brzy ROZSEDÍM:-))))Sedák je navíc třeba oproti Kie blíž k podlaze, takže jsou nohy víc ohnuté, a na dlouhých štrekách to není ono. Ale kdo přededne z jakéhokoli sedanu, bude jistě v sedmé nebi.
Motor-hmmmm. Co bych řekl. Jěště úplně nepovolil,v takže ani neukázal co dovede. Ale má 150 koní a hodně přes 300 krouťák. S autem si hraje, a má příjemnej zvuk. Sametovej, když ho šolícháte, a i když mu naložíte, nerve to uši, jako některý diesly. Převodovka-Už jsem měl pokrk manuálu, a věčnýho mačkání pedálů. Nejedu 70000 ročně a už chci mít klid a pohodlí. Takže jezdím s automatem, s možností sekvenčního řazení.Je to trochu línější, protože samočiná spojka vás prostě nepustí, ale stejně s tím při předjíždění nebo svižnej jízdě po okreskách pojedu většinu aut kolem. Navíc 4 a 5 je jako by půlená, takže jet o dálnici 150 na 2800otáček je sen.Sekvence řadí docela rychle (asi tak půl vteřiny)ale nahoru pustí až nad 2000ot, a dolů pod 2800ot. Ale to pohodlí na dálnici a ve městě.....
Jízda- Ještě si zvykám, a ještě nevím, kde má hranice. Zvlášt na sněhu a ledu nevím, co ta čtyřkolka udělá (zatracený ASP,ESD, nebo jak se to všechno jmenuje) Ale už teď můžu ríct, že jde pěkně za volantem a moc dobře drží stopu.Jen to servo by nemuselo pořád tolik pomáhat. Ve vysokých rychlostech člověk trochu ztrácí odezvu od silnice.V zatáčkách se trochu naklání, ale podvozek drží stopu,a aní při ostrým dobrždění do zatáčky nemá auto tendenci ustřelovat. Bzdy jsou dost ostrý, a aspoň teď v zimě nevadnou.No uvidíme v létě v Chorvatských serpentinách. Terén? Polňačky a lesní cesty s přehledem,sem tam prejet pole, na sněhu bez problémů, a víc od něj nechci.
Spotřeba? No zatím se zajíždíme, a je to automat. Tudíž 10l/100km žádný velký překvapení
Takže výsledek? Na každým autě něco najdete. Žádný není dokonalý. Tohle je hodně v pohodě, Dělá všechno, co od něj člověk čeká, a na velmi slušný úrovni. A že je to Korejec? To už přece dnes není žádný téma. To řeší už jen mladý masírky, co jezdí ve vomletých pasatech, golfech a trojkových BMV. To auto má úroveň zpracování a materiálů jako vetšina západních aut. Mě se to auto líbí a vyhovuje mi, a moje přítelkyně ho miluje:-))
Ahoj, mam Chevroleta Captivu rok 2009 a ten kopeček mě taky vadil :) Ale až do chvile kdy jsem objevil pačku pod sedačkou kde se to da nastavit. Pohrej si s tim, věřim že tu pačku maš taky :-) Jinak to auto je suprove, jezdim teda s manualem a nemohu si stěžovat. Auto je krasně ovladatelne, brzdy suprove, nevim jak ostani, ale ja mam zabudovany čidlo, ktera mi automaticky zapina osvětleni ve voze, takže mně netrapi slaby podsviceni radia když mam zaple světla. Potom pohon 4x4 mi dava docela velky + když jedu do hor. Zrovna loni jsem jel do Krkonoš a parada... Smal jsem se těm lidem co nemohly vyjet kopec a ja ho vyjel v pohodě. Prostě to auto je parada. Udělate dobrou věc když do něho pujdete :) Nebudete litovat.
Sice Captivu už dva roky nemám, ale asi naní zase dojde. Takže tvůj tip se mi hodí. jinak na ti čtyřkolku bacha. Není to špéra, takže když budeš na sněhu někde mimo silnici, nebo když budeš vyjíždět z parkoviště přes nahrnutou hromadu od sypače,může se stát, že se píchneš, a nevyjedeš. Mě takhle tahali dvakrát. Moje chyba, že jsem auto poslal tam, kde to bylo nad jeho síly:-)
23.10.2011 | 16:01:58 | Michal
| 92.62.224.*Reagovat
captiva
ahoj Michal som tiez vlastnikom captivy 8/2007mam ju tak 8 mesiacov dostala sa ku mne ked mala 84 300 km,je od kamosa mal ju od novoty,ja mam teraz okolo 98000 km,on snou nemal ziadny problem ale ja som menil spojku a dvojhmotny zotrvacnik,som snou inak moc spokojny len tato udalost ma tak trocha uviedla na pochyby ci som spravil dobre jej kupou,preto sa ta chcem spytat mas ju este stale kolko mas uz najazdene banoval si jej kupu kupil by si si ju este raz,neviem najst nikde nieaky dlhodoby test da sa nanu spolahnut aj po rokoch diky Peter
Ahoj Peter. Nelitoval jsem nikdy. jedině té černé barvy:-) Prodal jsem ji už v roce 2009. Měla nalítáno přes 150.000km, a kromě běžného servisu jsem na ní nesáhl. Mimochodem. Měl jsem mezitím další Sorento, pak Vel Satise v naftě, a Vel Satise 3,5V6. A teď po novým roce plánuju zase výměnu. A hádej, jaký mám favority? No jseně- Sorento VGT a nebo Captivu. Takže asi tak.
23.10.2011 | 15:58:57 | Michal
| 92.62.224.*Reagovat
Ahoj Bobe
Nevím jestli jsi už nakoupil, nebo ne. Záleží, co s tím autem máš za lubem, a které Sorento myslíš (I, nebo II.). Osobně jsem se ve starém Sorentu cítil líp. Líp se mi v něm sedělo.Ale měl jsem jen manuály, takže nevumím porovnat převody. Captiva určitě lepší na silnici, ale v terénu je to holt SUV se samonostnlou kastlí, proti poloofroadu s rámem. Nové sorento je zase úplně jiné auto. Mě osobně nevyhovuje. Kupovat dnes já, kupuju Sorento I s VGT motorem a s automatem
Měnit tlumiče po 120 000 km na autě z r. 2006 je docela smutné. Kámoš je měnil (originály) před nějakým časem na P 405 1,8TD, auto mělo najeto 346 tisíc km a bylo staré cca 12 let. Další známý má espace 2,1TD rok 1994, najeto cca 380 000, atlumiče má původní.(sice už na h...., ale původní)Auta s původními tlumiči a najetými km do 200 000 ani nebudu uvádět...
Ahoj. Dlouho jsem váhal, jestli reagovat, ale nedalo mi to. Musím říct, že tvoji kamarádi jsou šetřílkové na nepravým místě, a nerozumí autům, nebo je nemají rádi. Nebo nemají rádi sebe. Měnit tlumiče po 350TKM, to už je snad úplně zbytečná investice.Jasně, že ty tlumiče jsem neměnil proto, že vytekly, praskly, nebo co já vím. Ale protože tak trochu závodím s autama, tak vím, že kvalitní podvozek v dobrým stavu je nutnost. A navíc, nesnáším , když od spoda něco tluče, když má zhoršený jízdní vlastnosti,když auto odskakuje na nerovnostech.... Takže to co říkáš raději nikde neříkej nahlas, ať se lidi co opravdu rozumí autům moc nesmějou.
25.10.2011 | 10:30:54 | Michal
| 178.40.90.*Reagovat
chip
Dobry den, chtel bych se zeptat kolik stoji chip captivu diky
Jojo, abych tedy pokračoval ve svém občasném zpravodajství. Takže auto mám rok a půj, a najeti 110.000km. Ještě pořád z něj nic neupadlo, ještě pořád mě nikde nenechalo. Jen jednou se na mě rozsvítila kontrolka motoru, ale diagnostika nahlásila (prý) příliš teplé výfukové plyny. Technik mi domluvil, ať autu tolik nenakládám, a je zase klid. Jezdím 1/3km po dálnici, 1/3 po hlavních a 1/3 o okreskách, hlavně po ČR, SR, a Polsku. Ne že by rozdíl v třídě silnice byl i rozdíl v kvalitě povrchu. Proto se není co divit, že tlumiče jsou už dost za zenitem, a při servisu po 120.000 je asi nechám vyměnit. Nic na podvozku neklepe, nedrnčí, netáhne, ale kdo občas tlumiče mění, ví, proč to chi udělat. Jinak auto je pořád tichý, pohodlný, nedrnčí, nevrže,jede, svítí, stírá, houká........... Takže jediný co mi nepřestává vadit je ta sedačka. A neprosedí se a neprosedí :-) A co mi začíná vadit je, že když ho člověk žene, má automat,a navíc má zapnutou klimatizaci, jezdí za 10litrů. No při těch cenách nafty ........
Jojo, ten čas teda utíká. Tak už mám captivu rok a měsíc, a máme spolu nalítáno 82.000km. Všechny kritiky a škarohlídy asi zklamu, ale auto chodí bez jakýchkoli problémů. Kromě žárovek a výměny čelního skla po zýsahu šutrem se nic nědělalo. Aaaaaa- málem bych zapomněl- servis mi nabídl čip ( tedy spíš tu krabičku na matení informací z ŘJ). Auto získalo na síle,a mírně, asi tak o 0,5 až 1,0 litru klesla spotřeba. Automat teď líp a přesněji řadí, a akcelerace hlavně při nižších rychlostech je citelně lepší. Jinak nic nedrnčí, neklepe, nic neupadlo.........Já vím. Takováhle recenze, to je vlastně děsná nuda.
6e bych nenašel nic negativního? Ale jo. Už bych si podruhé nekoupil černou metalízu. To auto vypadá pak menší, vypadá pořád špinavé, a v létě je v něm horko. Ale když ona si tenkrát ta moje nedala poradit. Hlavně že si pak koupila stříbrné mondeo. Jo jinak ty diskuze na recenzích fordů, to je mazec. Hlavně argumenty co je lepší, jestli Mondeo, passat, nebo oktávka.
Mám Captivu asi pol roka a najazdil som na nej zatiaľ asi 10000 km. Viem, nie je to veľa, ale zase ani tak málo. Hneď na začiatok môžem povedať, že som s autom spokojný. Mám 150 k diesel verziu v strednej výbave doplnenú o dažďový senzor a parkovací asistent. Čo sa týka jazdných vlastností na ceste o tých už bolo povedané viac ako dosť. Mne sa pri mojom koníčku - športovom rybárstve - pri putovaní za hlavátkami podarilo "otestovať" Captivu aj v miernom a mierne náročnom teréne na snehu a blate. Iste by som si s týmto autom mohol dovoliť v teréne aj viac, ale zatiaľ mám k nemu pomerne rešpekt a neviem, čo si môžem dovoliť a čo nie. Čiže ako hovorím zatiaľ úplná spokojnosť. Mal som ale na Slovensku pomerne značné problémy pri nákupe 17 palcových diskov na zimné pneumatiky, čo už plechových, alebo hliníkových. Rozteč 5x115 je veľmi netradičný, tkže počkám do jari, možno toho bude na trhu viac.
Myslím, že za ty peníze jde o dobrý auto.Je to zlatá střední mezi nějakou Ravkou s děsným benzínovým motorem a Touaregem s dvojnásobnou astronomickou cenou.Navíc se nekrade.Konkurovat Captivě může cenou jen Hyundai Santa Fé, ale tam se do třetí řady nevejde dospělý člověk na výšku a rozhodně nemůže dražší a menší Antara se směšně malým kufrem.Vím, že 150 koní z Captivy neudělá při té váze nějakýho sporťáka, ale zase v běžném provozu ve městě, nebo i mimo patří k tomu lepšímu.Oproti japoncům lze mít automat s turbodieselem a to je pro mě to hlavní.Co mi vadí? Zelený podsvícení, bral bych raděj modrý, nebo červený, prázdná plocha pod displejem, nenastavitelná loketní opěrka řidiče a sedadlo spolujezdce.Volant by mohl být menší a naopak mít větší rejd.Automat by klidně snesl víc stupňů a otevíratelné zadní okno bych oželil a místo něho bych uvítal možnost posouvání zadních sedadel, tak aby ve třetí řadě bylo víc místa na nárty.Jinak se tam vejdu i já, takže pak už asi každej.Líbí se mi atraktivní a elegantní design připomínající Audi Q7, komfortní odpružení, hodně místa a hlavně super cena ve srovnání s vozy z Německa.Navíc jako bonus image jména Chevrolet.Zatím spokojenost a známku bych Captivě dal 1-.
Takže jsem ujel prvních 40.000km, a dávám k dobru minipokračování. problémy s drnčením výfuku jsou odstraněny. Bylo to tím, že automatická převodovka měla přednastavený program, který ji nechával pracovat v příliš nízkých otáčkách, motor měl moc práce, vibroval, a ...... Zřejmě si toho byl výrobce vědom, a sám mi nabídl přeprogramování. Sedačka se bohužel do teď neproseděla, takže posez není optimální. Mám skoro 2 metry, a protože jsou pedály dost vysoko, na delších cestách mě bolí kotník. Motor pěkně povolil, takže teď se dá cestovat i za 8,5/100km, ale při svižné jízdě bere 9,5. Jak auto poznávám, a víc si k němu dovolím (myslím jízdu po okreskách a rychle, nebo hodně rychle) už mi nepřijde tak čitelný. Čím víc se člověk blíží hraně, tím víc je divočejší. Ale ruku na srde, na závodění jsou stavěný jiný káry.
Ten diesel motor je původem italský. Firma VM Motori postavila v Koreji továrnu a CHevrolet má konečně skvělý pohon. Ať slouží! Mám předchozí generaci motoru 2,0 CRDi v elantře a jsem spokojen.
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Captiva
Kopeček na sedačce :)
Ahoj, mam Chevroleta Captivu rok 2009 a ten kopeček mě taky vadil :) Ale až do chvile kdy jsem objevil pačku pod sedačkou kde se to da nastavit. Pohrej si s tim, věřim že tu pačku maš taky :-) Jinak to auto je suprove, jezdim teda s manualem a nemohu si stěžovat. Auto je krasně ovladatelne, brzdy suprove, nevim jak ostani, ale ja mam zabudovany čidlo, ktera mi automaticky zapina osvětleni ve voze, takže mně netrapi slaby podsviceni radia když mam zaple světla. Potom pohon 4x4 mi dava docela velky + když jedu do hor. Zrovna loni jsem jel do Krkonoš a parada... Smal jsem se těm lidem co nemohly vyjet kopec a ja ho vyjel v pohodě. Prostě to auto je parada. Udělate dobrou věc když do něho pujdete :) Nebudete litovat.
03.07.2011 | 22:51:00 | Jarda Reagovat
RE: Kopeček na sedačce :)
Sice Captivu už dva roky nemám, ale asi naní zase dojde. Takže tvůj tip se mi hodí. jinak na ti čtyřkolku bacha. Není to špéra, takže když budeš na sněhu někde mimo silnici, nebo když budeš vyjíždět z parkoviště přes nahrnutou hromadu od sypače,může se stát, že se píchneš, a nevyjedeš. Mě takhle tahali dvakrát. Moje chyba, že jsem auto poslal tam, kde to bylo nad jeho síly:-)
23.10.2011 | 16:01:58 | Michal | 92.62.224.* Reagovat
captiva
ahoj Michal som tiez vlastnikom captivy 8/2007mam ju tak 8 mesiacov dostala sa ku mne ked mala 84 300 km,je od kamosa mal ju od novoty,ja mam teraz okolo 98000 km,on snou nemal ziadny problem ale ja som menil spojku a dvojhmotny zotrvacnik,som snou inak moc spokojny len tato udalost ma tak trocha uviedla na pochyby ci som spravil dobre jej kupou,preto sa ta chcem spytat mas ju este stale kolko mas uz najazdene banoval si jej kupu kupil by si si ju este raz,neviem najst nikde nieaky dlhodoby test da sa nanu spolahnut aj po rokoch diky Peter
22.06.2011 | 14:45:57 | Peter Reagovat
RE: captiva
Ahoj Peter. Nelitoval jsem nikdy. jedině té černé barvy:-) Prodal jsem ji už v roce 2009. Měla nalítáno přes 150.000km, a kromě běžného servisu jsem na ní nesáhl. Mimochodem. Měl jsem mezitím další Sorento, pak Vel Satise v naftě, a Vel Satise 3,5V6. A teď po novým roce plánuju zase výměnu. A hádej, jaký mám favority? No jseně- Sorento VGT a nebo Captivu. Takže asi tak.
23.10.2011 | 15:58:57 | Michal | 92.62.224.* Reagovat
Ahoj Bobe
Nevím jestli jsi už nakoupil, nebo ne. Záleží, co s tím autem máš za lubem, a které Sorento myslíš (I, nebo II.). Osobně jsem se ve starém Sorentu cítil líp. Líp se mi v něm sedělo.Ale měl jsem jen manuály, takže nevumím porovnat převody. Captiva určitě lepší na silnici, ale v terénu je to holt SUV se samonostnlou kastlí, proti poloofroadu s rámem. Nové sorento je zase úplně jiné auto. Mě osobně nevyhovuje.
Kupovat dnes já, kupuju Sorento I s VGT motorem a s automatem
08.04.2011 | 11:23:48 | Reagovat
Sorento x Captiva
Ahoj Michale,
právě řeším výběr mého dalšího vozu a tak by mě zajímal Tvůj názor.
Sorento 2,5CRDi nebo Captiva.
Napiš mi Tvoje postřehy.
Díky.
bob
05.12.2010 | 13:37:15 | Bob Reagovat
tlumiče
Měnit tlumiče po 120 000 km na autě z r. 2006 je docela smutné. Kámoš je měnil (originály) před nějakým časem na P 405 1,8TD, auto mělo najeto 346 tisíc km a bylo staré cca 12 let. Další známý má espace 2,1TD rok 1994, najeto cca 380 000, atlumiče má původní.(sice už na h...., ale původní)Auta s původními tlumiči a najetými km do 200 000 ani nebudu uvádět...
10.12.2008 | 22:54:40 | jašin Reagovat
RE: tlumiče
Ahoj. Dlouho jsem váhal, jestli reagovat, ale nedalo mi to. Musím říct, že tvoji kamarádi jsou šetřílkové na nepravým místě, a nerozumí autům, nebo je nemají rádi. Nebo nemají rádi sebe. Měnit tlumiče po 350TKM, to už je snad úplně zbytečná investice.Jasně, že ty tlumiče jsem neměnil proto, že vytekly, praskly, nebo co já vím. Ale protože tak trochu závodím s autama, tak vím, že kvalitní podvozek v dobrým stavu je nutnost. A navíc, nesnáším , když od spoda něco tluče, když má zhoršený jízdní vlastnosti,když auto odskakuje na nerovnostech.... Takže to co říkáš raději nikde neříkej nahlas, ať se lidi co opravdu rozumí autům moc nesmějou.
25.10.2011 | 10:30:54 | Michal | 178.40.90.* Reagovat
chip
Dobry den, chtel bych se zeptat kolik stoji chip captivu diky
10.12.2008 | 22:33:23 | spattis Reagovat
Jak ten čas letí
Jojo, abych tedy pokračoval ve svém občasném zpravodajství. Takže auto mám rok a půj, a najeti 110.000km. Ještě pořád z něj nic neupadlo, ještě pořád mě nikde nenechalo. Jen jednou se na mě rozsvítila kontrolka motoru, ale diagnostika nahlásila (prý) příliš teplé výfukové plyny. Technik mi domluvil, ať autu tolik nenakládám, a je zase klid. Jezdím 1/3km po dálnici, 1/3 po hlavních a 1/3 o okreskách, hlavně po ČR, SR, a Polsku. Ne že by rozdíl v třídě silnice byl i rozdíl v kvalitě povrchu. Proto se není co divit, že tlumiče jsou už dost za zenitem, a při servisu po 120.000 je asi nechám vyměnit. Nic na podvozku neklepe, nedrnčí, netáhne, ale kdo občas tlumiče mění, ví, proč to chi udělat. Jinak auto je pořád tichý, pohodlný, nedrnčí, nevrže,jede, svítí, stírá, houká...........
Takže jediný co mi nepřestává vadit je ta sedačka. A neprosedí se a neprosedí :-)
A co mi začíná vadit je, že když ho člověk žene, má automat,a navíc má zapnutou klimatizaci, jezdí za 10litrů. No při těch cenách nafty ........
12.06.2008 | 08:44:35 | Michal Reagovat
3.díl, tentokrát po 80.000km
Jojo, ten čas teda utíká. Tak už mám captivu rok a měsíc, a máme spolu nalítáno 82.000km. Všechny kritiky a škarohlídy asi zklamu, ale auto chodí bez jakýchkoli problémů. Kromě žárovek a výměny čelního skla po zýsahu šutrem se nic nědělalo. Aaaaaa- málem bych zapomněl- servis mi nabídl čip ( tedy spíš tu krabičku na matení informací z ŘJ). Auto získalo na síle,a mírně, asi tak o 0,5 až 1,0 litru klesla spotřeba. Automat teď líp a přesněji řadí, a akcelerace hlavně při nižších rychlostech je citelně lepší. Jinak nic nedrnčí, neklepe, nic neupadlo.........Já vím. Takováhle recenze, to je vlastně děsná nuda.
6e bych nenašel nic negativního? Ale jo. Už bych si podruhé nekoupil černou metalízu. To auto vypadá pak menší, vypadá pořád špinavé, a v létě je v něm horko. Ale když ona si tenkrát ta moje nedala poradit. Hlavně že si pak koupila stříbrné mondeo. Jo jinak ty diskuze na recenzích fordů, to je mazec. Hlavně argumenty co je lepší, jestli Mondeo, passat, nebo oktávka.
23.01.2008 | 20:22:08 | michal Reagovat
Som veľmi spokojný...
Mám Captivu asi pol roka a najazdil som na nej zatiaľ asi 10000 km. Viem, nie je to veľa, ale zase ani tak málo.
Hneď na začiatok môžem povedať, že som s autom spokojný. Mám 150 k diesel verziu v strednej výbave doplnenú o dažďový senzor a parkovací asistent.
Čo sa týka jazdných vlastností na ceste o tých už bolo povedané viac ako dosť. Mne sa pri mojom koníčku - športovom rybárstve - pri putovaní za hlavátkami podarilo "otestovať" Captivu aj v miernom a mierne náročnom teréne na snehu a blate. Iste by som si s týmto autom mohol dovoliť v teréne aj viac, ale zatiaľ mám k nemu pomerne rešpekt a neviem, čo si môžem dovoliť a čo nie.
Čiže ako hovorím zatiaľ úplná spokojnosť. Mal som ale na Slovensku pomerne značné problémy pri nákupe 17 palcových diskov na zimné pneumatiky, čo už plechových, alebo hliníkových. Rozteč 5x115 je veľmi netradičný, tkže počkám do jari, možno toho bude na trhu viac.
04.12.2007 | 13:22:34 | dad Reagovat
Zlatá střední
Myslím, že za ty peníze jde o dobrý auto.Je to zlatá střední mezi nějakou Ravkou s děsným benzínovým motorem a Touaregem s dvojnásobnou astronomickou cenou.Navíc se nekrade.Konkurovat Captivě může cenou jen Hyundai Santa Fé, ale tam se do třetí řady nevejde dospělý člověk na výšku a rozhodně nemůže dražší a menší Antara se směšně malým kufrem.Vím, že 150 koní z Captivy neudělá při té váze nějakýho sporťáka, ale zase v běžném provozu ve městě, nebo i mimo patří k tomu lepšímu.Oproti japoncům lze mít automat s turbodieselem a to je pro mě to hlavní.Co mi vadí? Zelený podsvícení, bral bych raděj modrý, nebo červený, prázdná plocha pod displejem, nenastavitelná loketní opěrka řidiče a sedadlo spolujezdce.Volant by mohl být menší a naopak mít větší rejd.Automat by klidně snesl víc stupňů a otevíratelné zadní okno bych oželil a místo něho bych uvítal možnost posouvání zadních sedadel, tak aby ve třetí řadě bylo víc místa na nárty.Jinak se tam vejdu i já, takže pak už asi každej.Líbí se mi atraktivní a elegantní design připomínající Audi Q7, komfortní odpružení, hodně místa a hlavně super cena ve srovnání s vozy z Německa.Navíc jako bonus image jména Chevrolet.Zatím spokojenost a známku bych Captivě dal 1-.
18.10.2007 | 11:19:59 | Kalibr Reagovat
Postřehy po 40.000km
Takže jsem ujel prvních 40.000km, a dávám k dobru minipokračování. problémy s drnčením výfuku jsou odstraněny. Bylo to tím, že automatická převodovka měla přednastavený program, který ji nechával pracovat v příliš nízkých otáčkách, motor měl moc práce, vibroval, a ...... Zřejmě si toho byl výrobce vědom, a sám mi nabídl přeprogramování.
Sedačka se bohužel do teď neproseděla, takže posez není optimální. Mám skoro 2 metry, a protože jsou pedály dost vysoko, na delších cestách mě bolí kotník.
Motor pěkně povolil, takže teď se dá cestovat i za 8,5/100km, ale při svižné jízdě bere 9,5.
Jak auto poznávám, a víc si k němu dovolím (myslím jízdu po okreskách a rychle, nebo hodně rychle) už mi nepřijde tak čitelný. Čím víc se člověk blíží hraně, tím víc je divočejší. Ale ruku na srde, na závodění jsou stavěný jiný káry.
01.07.2007 | 11:06:49 | Michal Reagovat
Skvělé!
Ten diesel motor je původem italský. Firma VM Motori postavila v Koreji továrnu a CHevrolet má konečně skvělý pohon. Ať slouží! Mám předchozí generaci motoru 2,0 CRDi v elantře a jsem spokojen.
28.01.2007 | 20:01:25 | donALD Reagovat