Rok výroby:1996Typ motoru:2.5 TDStav km při koupi:174 000 kmStav km nyní:186 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:3. 6. 2009
S autom so velmi spokojný, čo sa týka pohodlia a jazdných vlastností. No momentalne ma trápi problém s elektrikov. Bol som na emisnej kontrole a ponej mi začalo zničoho nič svietit mazanie, vyšťavilo mi baterku a ťažko ide riadenie ale nie stále. Nakoniec som zistil že mi odyšiel alternátor. Dal som ho spravit, namontoval ho, štartol a ked som odpojil baterku či dobija auto zdochlo a už som ho nenatočil. Začalo mi svietit mazanie, dobíjanie atď. Myslím si že problém nastal niekde v elektike no niesom si istý.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autom ešte nemám nejaké veľké skúsenosti, bol som sním už aj v Rakúsku a zatial ma nesklamalo až teraz sa vyskitol tento problém. Auto mám zatial asi len tri mesiace.
Tato recenze je opravdu na H...o!! Nechápu, že do zkušeností autora píšeš, že s autem žádné nemáš. Na to tady není nidko zvědavej. Až nějaký zkušenosti budeš mít, tak sem napiš, od toho ty stránky jsou!
Pozor s tými rozvodmi. Ozubené kolá mali tie staršie VM MOTORI. Neviem, či tieto náhodou už nepoužívajú tú tenkú retiazku, ktorá sa rada trhá, čítal som niečo na nete okolo toho, lebo tento "omyl" stál niekedy v kamarátovej garáži a problémov s ním bolo neúrekom. Ak by to bol ten motor s retiazkou, tak okamžite predať alebo meniť rozvod každých 50000 km. A nabudúce na meranie dobíjania radšej použi multimeter za 120Sk, je to jednoduchšie a nemáš čo pokaziť.
Autor je asi opravdu trochu mimo. Jednak si koupit tento vrak už samo o sobě je šílenství,a pak ty opravářské kreace...No obávám se že pokud to ještě pojede ,bude to stát hodně.A těch kilometrů tam bude nalítaných 2x tolik.Takové auto se nekupuje aby s ním člověk najel 15000km ročně.
Hm... Ty si debil, kde si videl skusat ci dobija alternator odpojenim baterie????? Kludne si moholo oddrbat alternator, ale aj napr. RJ a kopec inych veci. Bodaj by oprava bola dobre draha aby si si to zapametal....
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Grand Voyager
trapárna
Tato recenze je opravdu na H...o!! Nechápu, že do zkušeností autora píšeš, že s autem žádné nemáš. Na to tady není nidko zvědavej. Až nějaký zkušenosti budeš mít, tak sem napiš, od toho ty stránky jsou!
07.06.2009 | 18:26:47 | Reagovat
Ten řetízek se prý dával jen v roce 1997, vše před i po má prý ty kola.
07.06.2009 | 16:43:14 | Radek Reagovat
Pozor s tými rozvodmi. Ozubené kolá mali tie staršie VM MOTORI. Neviem, či tieto náhodou už nepoužívajú tú tenkú retiazku, ktorá sa rada trhá, čítal som niečo na nete okolo toho, lebo tento "omyl" stál niekedy v kamarátovej garáži a problémov s ním bolo neúrekom. Ak by to bol ten motor s retiazkou, tak okamžite predať alebo meniť rozvod každých 50000 km. A nabudúce na meranie dobíjania radšej použi multimeter za 120Sk, je to jednoduchšie a nemáš čo pokaziť.
05.06.2009 | 05:29:00 | Svoro Reagovat
Zato majitel má o kolečko míň.
04.06.2009 | 21:53:39 | MIREK Reagovat
Tento plod VM Motori se 4 hlavama má jen jedinný klad - místo rozvodů ozubená kola.
04.06.2009 | 21:23:17 | Radek Reagovat
Debil
Autor je asi opravdu trochu mimo. Jednak si koupit tento vrak už samo o sobě je šílenství,a pak ty opravářské kreace...No obávám se že pokud to ještě pojede ,bude to stát hodně.A těch kilometrů tam bude nalítaných 2x tolik.Takové auto se nekupuje aby s ním člověk najel 15000km ročně.
04.06.2009 | 21:19:44 | MIREK Reagovat
Hm... Ty si debil, kde si videl skusat ci dobija alternator odpojenim baterie????? Kludne si moholo oddrbat alternator, ale aj napr. RJ a kopec inych veci. Bodaj by oprava bola dobre draha aby si si to zapametal....
04.06.2009 | 17:14:03 | Lukas Reagovat
to ak si mal nastartovane a odpojil si pocas chodu motoru baterku tak mas mozno po alternatore :)
04.06.2009 | 16:47:49 | Reagovat