Rok výroby:2000Typ motoru:1998Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:123 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:10. 12. 2007
Vybité stabilizačne tyčky, dlhsie stalo takze slaba baterka, vypustena klima.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prvy dojem - mäkký podvozok, tichý chod - auto je nízke a široké, takže aj pri pohodlne vyladenom podvozku dokáže perfektne sedieť v zákrutách, pri nerovnostiach na ceste auto pláve .. typicky americký podvozok
Motor - ja mám 2 liter 16 ventil, čo som myslel že je slabé na toto auto, stačí to na pohodlnú jazdu pri spotrebe v meste okolo 9 litrov, 130 kmh - 8 litrov . Ale japonské srdce z galantu sa rozbúcha po 3500 - 4000 otáčkach, zrazu ho počuť v kabíne a auto ide ako blázen, okamžite je na otáčkomeri 6000 otáčiek, autíčko pri športovej jazde papá 12 - 14 litrov po meste. Ďialnice mu vyhovujú, ide ticho, kultivovane, na mäkkých sedačkách to ide aj do mikrospánku...
Interiér - makký, priestranný , elektrika, klíma v základnej výbave, od výroby kvalitné 6 x repro, kufor velký, mám tam subwoofer - totálne hovado a este som ho kvoli nákupu alebo batožine nevyberal, miesto vodiča - totálne posedenie - výhľad ako z papamobilu - typ auta cab - forward to je skrátená predná kapota a dlhé čelné sklo, úzke stlpiky, takže pohoda
Serú ma iba drobnosti - baterka ma namiesto pluska mínusko a naopak - o 1000 drahšia, mierne papká olej 1 liter na 10 000 km, slabé žiarovky, pri vypnutej elektrike nejde rádio
Náhradné diely - bol som sa najprv informovat priamo v chrysleri - čistá pohoda, v budúcnosti pri poruche sa nebudem báť kúpiť originál z ameriky cez chrysler, akurát robota je tam drahá takže treba zobrať diely a bežať s nimi do normálneho servisu
Takže s autom som spokojný, aj keď bral by som automat a väčší motor, 6 valec tam musí byť akurát, za tú cenu mám auto ktore designovo aj komfortom konkuruje mladším a drahším autám , nehovoriac o imidži značky ktorá v spolupráci s mercedesom naberá v posledných rokoch na vážnosti u nás...
Potrebovali by sme nahradne diely na chrysler stratus , konkretne zadny naraznik, lavy zadny blatnik, a zadnu kapotu. Nevie niekto o niecom? .. dakujem
recenziu som pisal pred zimou, mam co dodat k autu - + 3000 km spotreba v zime - jazdim vacsinou po bratislave - rovnych 10l,
+auto sa takmer nesmyka - nemal som zimne a ani jeden smyk, v malych otackach je lenivsie tak pri rozbehoch asi preto, ale jazdil som striedavo s fabkou, xsarou, podla potreby a tie letali ako blaznive, cize sa stratusik choval velmi stabilne + kuri ako drak +auto taha aj so studenym motorom (viem ze by som nemal)
-preprojektovany predny mcPherson s milionmi capov dostala riadnu nap...u, takze pojdem menit - bocne gulove capy a mozno aj capy riadenia
celkovy dojem - lubim ho stale, makky plysovy interier ma nenehal trapit sa pri nezakurenom aute, poslucha
potom aj rakusania maju sikovne rucicky .. lebo mam z rakuska a bola tam ta najobycajnejsia bannerka aka moze byt akurat obojstranna kvoli opacnej polarite ... tak som tam aj ja dal taku... s inymi stratusmi nemam skusenost s baterkou tak neviem... inac ten 6valec musi byt velmi fajn
Řada dvoulitrů má podobný výkon. Ale japonskej fakt nejni. K rádiu - jasně, pootočíš klíčkem, ale není zapnutý zapalování. to je takovej problém tam ten klíček strčit a otočit s ním dolů?
Baterka tam musí být s bočními kontakty. Pokud ne, je to něčí bastl, někdo to předělal. Já měl 95-ku 2,5 V6 a normálně tam byla baterka s bočníma, Delphi. A baterky dělá i Mopar.
ale bez otocenia kluciku nejde ty mudry a baterku saom tam dal normalnu velku bannerku s naopak polaritou a kontaktay ma zhora... kupil som najprv na to adapter aby isli zboku lebo mi to radili taki mudri vsetci ako ty a nakoniec tam ide obycajna klasicka debilna nemecka banerka
nechci ti kazit radost, ale 4-válec 2.0 nemá s mitsubishi nic společnýho. Je to čistě americkej motor vyvinutej Chryslerem. Japonskej je akorát V6 2,5 (Mitsubishi).
Baterka nemá obrácený kontaky, ona je totiž taky americká, má kontakty z boku(oproti klasickým co je maj zvrchu) a je umístěná před levým předním kolem. Cokoliv jinýho je bastl nějakýho "odborníka".
Rádio jde zapnout i bez zapnutého zapovalání, stačí klíček ve spínací skřínce pootočit směrem dolů (opačně proti startování) a hurá.... rozsvítí se diplej a rádio jde normálně zapnout.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Stratus
Nahradne diely
Potrebovali by sme nahradne diely na chrysler stratus , konkretne zadny naraznik, lavy zadny blatnik, a zadnu kapotu. Nevie niekto o niecom? .. dakujem
21.10.2009 | 20:59:03 | xy Reagovat
po zime
recenziu som pisal pred zimou, mam co dodat k autu -
+ 3000 km
spotreba v zime - jazdim vacsinou po bratislave
- rovnych 10l,
+auto sa takmer nesmyka - nemal som zimne a ani jeden smyk, v malych otackach je lenivsie tak pri rozbehoch asi preto, ale jazdil som striedavo s fabkou, xsarou, podla potreby a tie letali ako blaznive, cize sa stratusik choval velmi stabilne
+ kuri ako drak
+auto taha aj so studenym motorom (viem ze by som nemal)
-preprojektovany predny mcPherson s milionmi capov dostala riadnu nap...u, takze pojdem menit - bocne gulove capy a mozno aj capy riadenia
celkovy dojem - lubim ho stale, makky plysovy interier ma nenehal trapit sa pri nezakurenom aute, poslucha
11.02.2008 | 12:01:03 | simon Reagovat
baterka
jo, 2,5-ka jezdila velmi živě.
No to se nedivím, že je tam narvaná, když to na evropský baterky nejni konstruováno :o)
11.01.2008 | 10:28:51 | Marty Reagovat
aj ked je tam brutalne narvana skoro nadoraz...
10.01.2008 | 14:24:34 | Reagovat
potom aj rakusania maju sikovne rucicky .. lebo mam z rakuska a bola tam ta najobycajnejsia bannerka aka moze byt akurat obojstranna kvoli opacnej polarite ... tak som tam aj ja dal taku... s inymi stratusmi nemam skusenost s baterkou tak neviem... inac ten 6valec musi byt velmi fajn
10.01.2008 | 14:23:00 | Reagovat
Re:
Řada dvoulitrů má podobný výkon. Ale japonskej fakt nejni.
K rádiu - jasně, pootočíš klíčkem, ale není zapnutý zapalování. to je takovej problém tam ten klíček strčit a otočit s ním dolů?
Baterka tam musí být s bočními kontakty. Pokud ne, je to něčí bastl, někdo to předělal. Já měl 95-ku 2,5 V6 a normálně tam byla baterka s bočníma, Delphi. A baterky dělá i Mopar.
10.01.2008 | 10:21:36 | Marty Reagovat
a vlastne aj keby americky sak co ide dobre nie?
13.12.2007 | 19:30:41 | Reagovat
a preco maju po 95 galanty dvojlitre 133 koni? asi mali paralelne vidiny s americanmi?
13.12.2007 | 19:23:21 | Reagovat
ale bez otocenia kluciku nejde ty mudry
a baterku saom tam dal normalnu velku bannerku s naopak polaritou a kontaktay ma zhora... kupil som najprv na to adapter aby isli zboku lebo mi to radili taki mudri vsetci ako ty a nakoniec tam ide obycajna klasicka debilna nemecka banerka
13.12.2007 | 19:20:49 | Reagovat
Pár detailů
nechci ti kazit radost, ale 4-válec 2.0 nemá s mitsubishi nic společnýho. Je to čistě americkej motor vyvinutej Chryslerem. Japonskej je akorát V6 2,5 (Mitsubishi).
Baterka nemá obrácený kontaky, ona je totiž taky americká, má kontakty z boku(oproti klasickým co je maj zvrchu) a je umístěná před levým předním kolem. Cokoliv jinýho je bastl nějakýho "odborníka".
Rádio jde zapnout i bez zapnutého zapovalání, stačí klíček ve spínací skřínce pootočit směrem dolů (opačně proti startování) a hurá.... rozsvítí se diplej a rádio jde normálně zapnout.
12.12.2007 | 13:37:45 | Marty Reagovat