Rok výroby:1990Typ motoru:1,1iStav km při koupi:34 000 kmStav km nyní:90 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:8. 5. 2006
Auto je takřka bezporuchové. Jednou za šest roků co ho máme nedojelo do cíle. Pod motorem je svazek kabelů, kde se jeden kablík předřel a když se dotkl kostry, tak auto chcíplo. Nalezení problému chvilku trvalo, protože po dotažení domů auto v pohodě nastartovalo a jezdilo, problém se ale opakoval, nakonec se vyřešil a je klid (oprava 500,- Kč). To bylo asi před rokem.
Okolo 60tis. začal zlobit krokový motorek, nevracel se volnoběh a zůstával viset ve vysokých otáčkách. Postačilo jeho pročištění (350,- Kč).
50tis. špatné dobíjení. Projevovalo se to blikáním všeho co svítilo, nejvíce pozorovatelné na podsvícení palubovky nebo hlavních světlech v noci. (800,- Kč).
Špatná kostra u zadních lamp, projevovalo se to tak, že když svítilo vzadu koncové světlo a do toho blinkul blinkr, tak to skoro zhaslo, postačilo jenom vyčistit kontakty v konektoru na každý lampě. (0,- Kč, to jsem zvládl sám).
V roce 2002 odešla do věčných lovišť původní baterie, která sjela s autem z linky, vyměněna za bezúdržbovou Boshku (1200,- Kč)
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem maximální spokojenost. Spotřeba malá, poviné ručení taky. V jednom je to svižné autíčko, není problém předjíždět i na frekventovaný silnici mezi HK a Chlumcem. Největší investice do auta byl nový výfuk, brzdové destičky a kotouče, nové disky + pneu, výměny olejů, filtrů a benzín :o).
Auto je stále v perfektním stavu. Bez problémů zvládlo 1600 km na jeden zátah. Sedačky jsou pohodlné. Někomu bude nejspíš vadit měký podvozek, ale jde jenom o zvyk. Žádné problémy se startováním ani v těhle krutých mrazech. Startuje stejně v létě i v zimě při -25°C!
Auto bylo dotažené z Německa se servisní knížkou. Jako jeho uživatelé budeme ještě hodně dlouho. Na delší trasy už ho nahrazuje novější auto a z AXka se stalo druhé auto v rodině.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën AX