Rok výroby:2004Typ motoru:1.9/DStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:6. 11. 2005
Hňeď po zakupení sa pokazil zámok zadných dverí, po mesiaci znova.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po nástupe do firmy som vyfasoval 7 ročnú C 15. Kým som ale stihol spoznať bližšie toto vozidlo, tak ma pri prvej jazde napálil zozadu 12 valcový Jaguár, kým ja som stál na križovatke. C15 išiel do šrotu, Jaguár a Fábia predo mnou mali len trochu pretlačený plech. štastím bolo že vozidlo nemalo medzistenu nákladného priestoru, ani dve tyče za sedadlom vodiča ( to majú novšie typy ). Po náraze zozadu totiž mňa aj spolujazdca vystrelo aj s operadlom do takmer vodorovnej polohy. Následne firma zakúpila novú C 15. Okrem vyhrievania zadného okna som žiadne iné vylepšenie nezbadal.
Moje skúsenosti: - nízka účinnosť bŕzd, auto ani nedokázalo "zaflekovať", v meste som si musel nechávať väčší odstup ( starý aj nový brzdili rovnako zle.
- jeden predný stierač opisuje aj pred vodičom kruhovú dráhu, takže kus skla na lavej strane zostáva špinavý - absentuje zadný stierač, zadné sklá sa po pár metroch tak zašpinia, že sú nepriehladné.
- výfuky kúrenia na ľavej a pravej strane vôbec nie sú napojené na kúrenie!!! Výrobca ich označuje ako prívod čerstvého vzduchu. Fakt super je to v zime. :-((
- zadný nákladný priestor nebol oddelený od kabíny, v zime sa to nedalo vykúriť a každý kamienok od kolesa do zadného blatníka by presvedčil aj hluchého, že ešte počuje.
- jazdné vlastnosti na snehu boli také, že sa s ním vtedy radšej nejazdilo.
- motor bol hlučný a nevhodný na predbiehanie.
- viac ako 110km/h (na dialnici ) som sa neodvažoval jazdiť.
- aerodynamika vďaka hranatej búde chabá, na dialnici pri vyradení rýchlosti rapídne spomaloval.
Tohto pikapa mam uz dlho som taxikarka a mne to auto kuri i cez zimu brzdi schopne a cez vietor nezanasa treba vediet soferovat cez zimne podmienky ten pikap je perfektny uzitkovy voz pre domacnost to co prenesie je neuveritelne a posilovac nech si chlapec sadne do vetriesky
18.06.2018 | 21:30:03 | Maria nz
| 87.239.63.*Reagovat
Koukam, že závodník si sedl do pracovního auta a zkoušel s tím drifty a asi jezdil jako prase, když si musel ve městě nechávat odstup. Myslím, že na to, k čemu je to auto určený, je perfektní.
02.12.2017 | 20:47:32 | Igor
| 147.32.118.*Reagovat
Co bys taky nechtěl, čéče, uvědom si, že pokrevním příbuzným tohohle pickupu byl citroen Visa, což je zase vlastně brácha Oltcitu :-) Rozdíl je jen v použitém dieselovém motoru 44 kW, oproti vzduchem chlazeným boxerům Visa a Oltcit. Ale konstrukčně je to děsně starý. Je to vlastně veterán s uměle prodlužovaným životem, až na pokraj agónie.
Standodo z Visy je akorát kastle.Ty jako majitel a znalec francouzů by jsi si měl pamatovat,že nejhorší auta měly tři šrouby na kola včetně Visy.Tohle má předek z peugeotu totožnej s p 309 i motor je starej nezničitelnej peugeoťáckej atmo diesel.Jinak tahle dodávka vynikala vysokou užitečnou hmotností myslím,že uvezle 990 kg.
Tři šrouby měl i renault 5, nejlepší vůz ve své třídě. A Citroen c15 pochází z modelu Visa. Když to nevíš, tak si o tom něco přečti. Nejsem znalec francouzů, ale elementární pič..viny na rozdíl ode tebe vím. Třeba že pažout a citroen používali stejné motory. To eště nedělá z citroena pežot, dutínku.
Já se nepotřebuju hádat s teoretikama co si někde něco přečtou,který nevěděj ani jak funguje ESP,co si na autě ani nevyměněj žárovku.Já jsem s C15 kdysi najezdil pár desítek tisíc km a spoustu věcí jsem si na něm dělal,takže vím co tam z čeho pasuje a přečti si příspěvek po mě ještě jednou i ten předchozí než začneš vybuřovat.
Ano, shovívavě se usmívám, a plně ti rozumím, ty praktiku. (Žárovek jsem si na svých autech za 38 let praxe vyměnil víc, než ty jsi jich v životě viděl). Jinak ty ostatní pitomosti komentovat nebudu, nad ty se dovedu povznést. Jenom chudáci opravdoví znalci pežotů a citroenů, ti musí nad tvými plky plakat.
Jirko, jestli si chceš vylejvat žluč na Standu, tak si nějakýho najdi. Mě tak říkat nemusíš. Někdo holt měl teréňáky, na kterých žárovky odcházely otřesama, a někdo má plečku teď, viď Jirko? Proto tolik žlučovitých příspěvků? Mrzí tě výběr tvého přibližovadla? To nic, většina lidí občas sáhne vedle, ale až dospěješ a získáš zkušenosti, třeba se trefíš. I když popravdě po přečtení tvého posledního "přííííspěfku" pochybuju, že jsi svéprávný.
a rekonstrukci uz bych nemenil,jasne stara konstrukce... ale zadna elektronika ktera po desti nejede,vsude jeden drat a kostra,jeste jsem nebyl v servisu,na vse jsem stacil zatim sam,jen motor a kola,jen skoda ze uz skoncila vyroba-naprosta spokojenost s jednoduchostí konstrukce
c 15 je vyborny voz,,,startuje aj v zime BEZ ZHAVENIA, Mal som ich niekolko,,nakupne ceny od 150....250....az po posledny za 400 eur, niektore mali aj tazne zariadenie,,,,montaz tazneho stoji 200 eu.......STK , EK stoja cca 80 eur,,,,takze auto bolo zadarmo. Len som tankoval a vozil sa . a obcas predbiehal mercedes, bmw, audiny.
Musíš si být vědom,že to auto je konstrukčně starý.Je to auto,který ti udělá mnoho užitku bez velkých problému.Za tu musíš pohrdnout malou výbavou,horší bezpečností popřípadě extra komfortem.Tak ať slouží.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C15
Keci a nie skusenosti
Tohto pikapa mam uz dlho som taxikarka a mne to auto kuri i cez zimu brzdi schopne a cez vietor nezanasa treba vediet soferovat cez zimne podmienky ten pikap je perfektny uzitkovy voz pre domacnost to co prenesie je neuveritelne a posilovac nech si chlapec sadne do vetriesky
18.06.2018 | 21:30:03 | Maria nz | 87.239.63.* Reagovat
Koukam, že závodník si sedl do pracovního auta a zkoušel s tím drifty a asi jezdil jako prase, když si musel ve městě nechávat odstup. Myslím, že na to, k čemu je to auto určený, je perfektní.
02.12.2017 | 20:47:32 | Igor | 147.32.118.* Reagovat
Co bys taky nechtěl, čéče, uvědom si, že pokrevním příbuzným tohohle pickupu byl citroen Visa, což je zase vlastně brácha Oltcitu :-) Rozdíl je jen v použitém dieselovém motoru 44 kW, oproti vzduchem chlazeným boxerům Visa a Oltcit. Ale konstrukčně je to děsně starý. Je to vlastně veterán s uměle prodlužovaným životem, až na pokraj agónie.
27.09.2014 | 10:55:43 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Standodo z Visy je akorát kastle.Ty jako majitel a znalec francouzů by jsi si měl pamatovat,že nejhorší auta měly tři šrouby na kola včetně Visy.Tohle má předek z peugeotu totožnej s p 309 i motor je starej nezničitelnej peugeoťáckej atmo diesel.Jinak tahle dodávka vynikala vysokou užitečnou hmotností myslím,že uvezle 990 kg.
27.09.2014 | 11:14:08 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Tři šrouby měl i renault 5, nejlepší vůz ve své třídě. A Citroen c15 pochází z modelu Visa. Když to nevíš, tak si o tom něco přečti. Nejsem znalec francouzů, ale elementární pič..viny na rozdíl ode tebe vím. Třeba že pažout a citroen používali stejné motory. To eště nedělá z citroena pežot, dutínku.
09.10.2014 | 21:58:44 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Já se nepotřebuju hádat s teoretikama co si někde něco přečtou,který nevěděj ani jak funguje ESP,co si na autě ani nevyměněj žárovku.Já jsem s C15 kdysi najezdil pár desítek tisíc km a spoustu věcí jsem si na něm dělal,takže vím co tam z čeho pasuje a přečti si příspěvek po mě ještě jednou i ten předchozí než začneš vybuřovat.
10.10.2014 | 07:33:08 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Ano, shovívavě se usmívám, a plně ti rozumím, ty praktiku. (Žárovek jsem si na svých autech za 38 let praxe vyměnil víc, než ty jsi jich v životě viděl). Jinak ty ostatní pitomosti komentovat nebudu, nad ty se dovedu povznést. Jenom chudáci opravdoví znalci pežotů a citroenů, ti musí nad tvými plky plakat.
10.10.2014 | 18:17:25 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
To musely bejt Stando teda samý plečky,když ti na nich tak praskaly žárovky.Jen jestli si náhodou neotočil fáze.
10.10.2014 | 19:30:17 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Jirko, jestli si chceš vylejvat žluč na Standu, tak si nějakýho najdi. Mě tak říkat nemusíš. Někdo holt měl teréňáky, na kterých žárovky odcházely otřesama, a někdo má plečku teď, viď Jirko? Proto tolik žlučovitých příspěvků? Mrzí tě výběr tvého přibližovadla? To nic, většina lidí občas sáhne vedle, ale až dospěješ a získáš zkušenosti, třeba se trefíš. I když popravdě po přečtení tvého posledního "přííííspěfku" pochybuju, že jsi svéprávný.
10.10.2014 | 20:21:02 | | 89.102.162.* Reagovat
citroen c15 1,8 diesel r,v,1997
No mam toto priblizovadlo uz tri roky po udrzbe
a rekonstrukci uz bych nemenil,jasne stara konstrukce... ale zadna elektronika ktera po desti nejede,vsude jeden drat a kostra,jeste jsem nebyl v servisu,na vse jsem stacil zatim sam,jen motor a kola,jen skoda ze uz skoncila vyroba-naprosta spokojenost s jednoduchostí konstrukce
27.09.2014 | 00:26:42 | stalk | 90.180.254.* Reagovat
je to srágora
Som rád že pracujem inde a mám iné auto. . Každopádne je určenie skôr na nejaké približovanie a na občasnú jazdu na kratšie vzdialenosti.
08.11.2005 | 18:42:55 | nebulus Reagovat
RE: je to srágora
c 15 je vyborny voz,,,startuje aj v zime BEZ ZHAVENIA,
Mal som ich niekolko,,nakupne ceny od 150....250....az po posledny za 400 eur, niektore mali aj tazne zariadenie,,,,montaz tazneho stoji 200 eu.......STK , EK stoja cca 80 eur,,,,takze auto bolo zadarmo. Len som tankoval a vozil sa . a obcas predbiehal mercedes, bmw, audiny.
04.12.2015 | 19:04:01 | citrce petnast | 85.237.234.* Reagovat
Musíš si být vědom,že to auto je konstrukčně starý.Je to auto,který ti udělá mnoho užitku bez velkých problému.Za tu musíš pohrdnout malou výbavou,horší bezpečností popřípadě extra komfortem.Tak ať slouží.
07.11.2005 | 20:26:22 | Reagovat