Rok výroby:2006Typ motoru:1,4 16VStav km při koupi:6 kmStav km nyní:56 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:17. 8. 2008
Áno. Asi po 5000 km vytečený zadný tlmič. Už 2x prestala správne pracovať automatická prevodovka. Nešiel zaradiť 1. rýchlostný stupeň. Nahratý nový softvér. O vŕzganí zadnej nápravy sa radšej vyjadrovať nebudem.
Žiarovky H7 menené asi 6x + hrozný prístup na výmenu žiarovky. po 7000km vymenený senzor teploty chladiacej kvapaliny...
Hodnocení a zkušenosti s autem
V našej rodine sme mali viac áut. A keď mám odporučiť, už žiadneho francúza. Len nemcov a japoncov. Ale aby som len nehovoril v negatívach, inak sme s C3 spokojní.
Odveze štyroch ľudí + nejakú tú batožinu, keď ho nevytáčam, tak spotreba priemerná sa dá udržať do 6 litrov. Auto je pohodlné, ale čakal som lepšiu absorbciu výtlkov bratislavských ciest, viac odhlučnenia od podvozka. Problém je so zadnou nápravou, ktorá na dnešné moderné nápravy viď Ford... ani zďaleka nemá.
Resume: pekné autíčko na každodenné používanie ale s katastrofálnou spoľahlivosťou.
Tak já jsem rozhodně neměl na mysli sedačky tvrdosti polystyrenu,v takových jsem ještě neseděl a doufám že ani nebudu:-)V kterém autě takové jsou?Ten tvar sedačky je podstatný,s tím naprosto souhlasím.
Chlapy kdyz tu tak resite ty sedacky tak mam taky jedno srovnani....od Renaultu v Laguna I po face , ktera ma mekke a dobre tvarovane sedacky se sedi jako na trnu. Naopak v koncernovem autem typu Passat (taktez stredni trida i podobny rok vyroby) se sedi priserne a po 100 km jsou po vylezeni z auta ven rozkraple jak plechovka od piva.Jednu vyhodu to ma , a to tu ze v aute s tvrdyma sedackama jen tak neusnete, nicmene komu se dneska usina dobre na tvrdej zemi oproti mekkej palande ? Mam vtom pride srovnani z letosni dovolene...Tam jsem ridil lagunu , zpet passata (850 km) 12 hodin cesty....osobni zkusenost
Jo, ale ještě levnější je polystyren, a z toho právě se dělají tvrdé sedačky. Stejně jako podsedáky pro děti. A k těm měkkým: Věř mi, že pokud tě bolely záda, nebylo to z měkkosti, ale z nevhodného tvaru opěradel. Mě například bolí záda na tvrdých sedačkách nejmenovaného vozu, protože má divný tvar opěráků. Naopak v měkkých v Peugeotu mi bylo dobře i po ujetí 300 km na dovču. Takže prosezené sedačky, špatně tvarované (měkké i tvrdé) způsobují bolesti. Ale komfort je zaručeně lepší v měkkých dobře vyrobených sedačkách. To, že tuhé sedačky jsou pohodlnější, šíří právě výrobci aut, protože přece neřeknou: My jsme přestali dělat pohodlné sedačky, protože jsme si spočítali, že když je vystříkneme z levné hmoty, víc vyděláme a vás přesvědčíme, že je to tak pro vás lepší a pohodlnější. Vždycky se ti bude lépe sedět v polstrovaném křesle, než na tvrdé lavici, to mi věř.
Psal jsem o mé osobní zkušenosti-v tvrdší sedačce vždy lépe snáším dálky,než v příliš měkkých.Mívám problémy s bederní páteří a delší cesta se pak ihned projeví.V tužžších sedačkách nemám opravdu žádné problémy,kdeždo v měkkých(např.Renault)jsem po delší jízdě jak zmlácenej pes. Je to možná subjektivní záležitost,nevím,mně ale vyhovují víc tužší.Jinak nemyslím,že výroba tužších musí být dražší-např.u matrací toto vůbec neplatí-nejlevnější molitan je nejměkčí.
C3jek je kvantum, preto je tam aj najviac poruchovych kusov, vyraba sa po celej EU, percentualne je však na tom dobre.. horsie pre tych co vychytili piatočné kusy
to jsou řeči, které šíří výrobci aut s tvrdými sedačkami. Výroba tvrdé sedačky vyjde levněji - toť vše. Jinak měkké jsou komfortní i na dlouhé cesty. Pochybuji, že kterékoli luxusní auto má tvrdé sedačky. Pozor, nezaměňovat měkké a prosezené - v těch opravdu bolí záda. A ujišťuji tě, že zpocenou prdel budeš mít v létě na tvrdé stejně jako na měkké :-))
Chtěl bych jen podotknout,že tvrdší sedačky nemusí znamenat nevýhodu.Na delší cestu jsou určitě mnohem vhodnější,nebolí z nich záda ani "zadnice"-ta se navíc tak "nepaří" jak v měkkých sedačkách.Samozřejmě na cestu do Alberta v měkkých máte pocit většího komfortu.
Zdravíčko Tie som majiteľom takéhoto vozidla a som prekvapený akú smolu a problémy ste mali s autom. Vlastním auto už 1,5 roka a zatiaľ jediná porucha bola prepálená poistka a nejaká tá žiarovka. S autom som spokojný, prevodovka, splnila všetky moje očakávania. Neznášam staré, klasické automaty ale táto prevodovka je skvelá drží krásne prevodový stupeň ako manuál. A s autom niesu žiadne starosti, žiadne poruchy. Podvozok je naladený komfortne, hl. predná náprava, sedadlá sú mäkšie. No jednoducho mám len slová chváli, vždy keď to hodnotím pri jazde autom hovorím zlatí francúzi... mäkší podvozok, mäkké sedadlá. Dnes mi spomínala jedna známa, že ju viezol kamarát a že nesedela na sedadlách ale na plechu :-) tak som jej vysvetlil že to bolo zrejme nemecké auto. :-)
Ešte by som rád doplňil a odporučil využívať servis Citroen nie na Panónskej ( kam chodia všetci vrátane nás - doteraz ) ale na Vajnorskej v Bratislave. Je tam úplne iný prístup zamestnancov. Tým, že majú menej zákaziek, sú úctivejší, auto urobia o polovicu času skôr ako na Panónskej a dajú mi aj kávičku :) a zatial maximálna spoľahlivosť. Napríklat geometria nás vyšla 1000.-Sk bez DPH a na Panónskej stojí 1600.-Sk bez DPH ... Mali sme poruchu s autom, auto už nebolo v záruke !!!! a aj napriek tomu ho okamžite začali opravovať, s autom sa mordovali 4hodiny, nakoniec zistili, že sa pokazil imobilizér v kľúčiku a platil som LEN za test auta 800 korún aj s DPH... Maximálna spokojnosť, odporúčam !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C3
anonym
Tak já jsem rozhodně neměl na mysli sedačky tvrdosti polystyrenu,v takových jsem ještě neseděl a doufám že ani nebudu:-)V kterém autě takové jsou?Ten tvar sedačky je podstatný,s tím naprosto souhlasím.
21.12.2009 | 20:47:30 | marne Reagovat
RE:anonym
Chlapy kdyz tu tak resite ty sedacky tak mam taky jedno srovnani....od Renaultu v Laguna I po face , ktera ma mekke a dobre tvarovane sedacky se sedi jako na trnu. Naopak v koncernovem autem typu Passat (taktez stredni trida i podobny rok vyroby) se sedi priserne a po 100 km jsou po vylezeni z auta ven rozkraple jak plechovka od piva.Jednu vyhodu to ma , a to tu ze v aute s tvrdyma sedackama jen tak neusnete, nicmene komu se dneska usina dobre na tvrdej zemi oproti mekkej palande ? Mam vtom pride srovnani z letosni dovolene...Tam jsem ridil lagunu , zpet passata (850 km) 12 hodin cesty....osobni zkusenost
20.09.2011 | 02:48:53 | Pomeranc | 88.103.188.* Reagovat
Marne
Jo, ale ještě levnější je polystyren, a z toho právě se dělají tvrdé sedačky. Stejně jako podsedáky pro děti. A k těm měkkým: Věř mi, že pokud tě bolely záda, nebylo to z měkkosti, ale z nevhodného tvaru opěradel. Mě například bolí záda na tvrdých sedačkách nejmenovaného vozu, protože má divný tvar opěráků. Naopak v měkkých v Peugeotu mi bylo dobře i po ujetí 300 km na dovču. Takže prosezené sedačky, špatně tvarované (měkké i tvrdé) způsobují bolesti. Ale komfort je zaručeně lepší v měkkých dobře vyrobených sedačkách. To, že tuhé sedačky jsou pohodlnější, šíří právě výrobci aut, protože přece neřeknou: My jsme přestali dělat pohodlné sedačky, protože jsme si spočítali, že když je vystříkneme z levné hmoty, víc vyděláme a vás přesvědčíme, že je to tak pro vás lepší a pohodlnější. Vždycky se ti bude lépe sedět v polstrovaném křesle, než na tvrdé lavici, to mi věř.
21.12.2009 | 19:57:29 | Reagovat
anonym 15:49
Psal jsem o mé osobní zkušenosti-v tvrdší sedačce vždy lépe snáším dálky,než v příliš měkkých.Mívám problémy s bederní páteří a delší cesta se pak ihned projeví.V tužžších sedačkách nemám opravdu žádné problémy,kdeždo v měkkých(např.Renault)jsem po delší jízdě jak zmlácenej pes.
Je to možná subjektivní záležitost,nevím,mně ale vyhovují víc tužší.Jinak nemyslím,že výroba tužších musí být dražší-např.u matrací toto vůbec neplatí-nejlevnější molitan je nejměkčí.
21.12.2009 | 19:40:57 | marne Reagovat
C 3 je nejporuchovější z Citroenů. Je to o to víc zarážející, že se vyrábí tak dlouho......
21.12.2009 | 15:50:14 | Reagovat
RE:
C3jek je kvantum, preto je tam aj najviac poruchovych kusov, vyraba sa po celej EU, percentualne je však na tom dobre.. horsie pre tych co vychytili piatočné kusy
25.01.2012 | 19:59:35 | TycoonX | 78.99.201.* Reagovat
marne
to jsou řeči, které šíří výrobci aut s tvrdými sedačkami. Výroba tvrdé sedačky vyjde levněji - toť vše. Jinak měkké jsou komfortní i na dlouhé cesty. Pochybuji, že kterékoli luxusní auto má tvrdé sedačky. Pozor, nezaměňovat měkké a prosezené - v těch opravdu bolí záda. A ujišťuji tě, že zpocenou prdel budeš mít v létě na tvrdé stejně jako na měkké :-))
21.12.2009 | 15:49:27 | Reagovat
anonym 01:26
Chtěl bych jen podotknout,že tvrdší sedačky nemusí znamenat nevýhodu.Na delší cestu jsou určitě mnohem vhodnější,nebolí z nich záda ani "zadnice"-ta se navíc tak "nepaří" jak v měkkých sedačkách.Samozřejmě na cestu do Alberta v měkkých máte pocit většího komfortu.
21.12.2009 | 11:44:54 | marne Reagovat
tiež som majiteľom takéhoto vozidla
Zdravíčko
Tie som majiteľom takéhoto vozidla a som prekvapený akú smolu a problémy ste mali s autom. Vlastním auto už 1,5 roka a zatiaľ jediná porucha bola prepálená poistka a nejaká tá žiarovka. S autom som spokojný, prevodovka, splnila všetky moje očakávania. Neznášam staré, klasické automaty ale táto prevodovka je skvelá drží krásne prevodový stupeň ako manuál. A s autom niesu žiadne starosti, žiadne poruchy. Podvozok je naladený komfortne, hl. predná náprava, sedadlá sú mäkšie. No jednoducho mám len slová chváli, vždy keď to hodnotím pri jazde autom hovorím zlatí francúzi... mäkší podvozok, mäkké sedadlá. Dnes mi spomínala jedna známa, že ju viezol kamarát a že nesedela na sedadlách ale na plechu :-) tak som jej vysvetlil že to bolo zrejme nemecké auto. :-)
21.12.2009 | 01:26:12 | Reagovat
A co te vedlo prejit z Roveru 75 do tohohle takzvanyho "auta" ?
21.08.2009 | 10:55:34 | jamieson Reagovat
Servis
Ešte by som rád doplňil a odporučil využívať servis Citroen nie na Panónskej ( kam chodia všetci vrátane nás - doteraz ) ale na Vajnorskej v Bratislave. Je tam úplne iný prístup zamestnancov. Tým, že majú menej zákaziek, sú úctivejší, auto urobia o polovicu času skôr ako na Panónskej a dajú mi aj kávičku :) a zatial maximálna spoľahlivosť. Napríklat geometria nás vyšla 1000.-Sk bez DPH a na Panónskej stojí 1600.-Sk bez DPH ... Mali sme poruchu s autom, auto už nebolo v záruke !!!! a aj napriek tomu ho okamžite začali opravovať, s autom sa mordovali 4hodiny, nakoniec zistili, že sa pokazil imobilizér v kľúčiku a platil som LEN za test auta 800 korún aj s DPH... Maximálna spokojnosť, odporúčam !!!
19.08.2008 | 18:54:10 | Tomáš Reagovat