Rok výroby:2002Typ motoru:1400Stav km při koupi:12 000 kmStav km nyní:159 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:3,5 l/100 kmVloženo:27. 3. 2008
Předchozí auto:Opel Kadett Corsa Honda Accord Coupe
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Výmena snímača kontroly otáčok motora - 1800,-
Hodnocení a zkušenosti s autem
" Malé ,rýchle ,spolahlivé ,pohodlné a extra úsporné ! "
Auto som si nechal doviesť na objednavku z Belgicka mierne "buchnuté" nič vážne (nárazník, svetlo a blatnik ).
Pán ktorý auto doviezol ho opravil a dal na ŠPZ a keby som nebol vedel ,ze je tuknute tak to nezistim.
Asi po 1 roku užívania sa začal motor sám vypínať a hneď naskočil.Čas výpadku bol cca 2-3 sec. ,ale vzhladom k tomu že sa to stávalo počas jazdy a neraz pri predbiehaní ,auto som samozrejme odviezol po dvoch dnoch do servisu .Vadný bol snímač otáčok motora.Auto ve docela svižné a spokojný som aj s celkovou spolahlivostou.
Zajímalo by mě,komu citroen C3 bouchá při jízdě na nerovné silnici např.přes vesnice. Mám měsíc staré auto a bylo mi řečeno, že se nerovnost přenáší na tlumiče a pak to bouchá.Opíjí mě rohlíkem?
29.11.2011 | 18:32:02 | Milan
| 85.70.224.*Reagovat
RE: Tlumiče
Tím ti vysvětlili proč to bouchá,ale je to naladěním podvozku,kterej není na off road silnice u nás.Až tu budou silnice jako ve francii tak to bouchat nebude,jinak tyhle auta nebrat.Podle rozpočtu do dopr. infrastrukturury na příští roky to růžově nevidím.Zubaři budou mít kšeft z vyklepanejch plomb.
No s motorom 1,4 diesel to môže byť fajn, ale nehnevajte sa na mňa, ale motor 1,1 benzín je ten istý, ktorý sa montoval do Peugeot 106, tam bol tento motor dobrý, ale v tomto ťažšom aute stojí za dve veci. S motorom 1,1 by to auto nemuselo mať ani viac rýchlostí ako prvé tri. Lebo v tomto aute 4 a 5 je úplne na h.. . A o živom aute nemôže byť reči. Behám na jednom, dokonca má aj klímu, ale tú sa bojím púšťať, lebo auto už nie je schopné sa rozbehnúť, minule som mal problém trhnúť 1,2 HTP Fóbiu, to už je moc, proste bývalý Favorit bol silnejší. A spotreba vychádza okolo tých 6, ale za tento výkon je to veľa. Ale za to motor nemôže, za to môže tuposť automobilky, keď vôbec povolili montovať 1,1 do tohto modelu, to si môhli dovoliť tak do C1 alebo C2. To jest môj názor, podotýkam že auto poznám od novoty a teraz má 130000km.
Tak se dovím, že s 1,1 se dá jet jen do trojky, jiný zase píše,že točí 1,1 přes 200..Já mám C3 1,4 HDI a vytáčet motor s kopce takto by mně nenapadlo, mám motor rád.. Do kopce přidat, to je lkgické, ale vytáčet ho s kopce? Pak se nedivte závadám. Já spíše u dieselu HDI postrádám lépe poskládanou převodovku, 2.a 3.stupeñ je dlouhý a špatně navazující, nepraktický. Na 50 těžko jet na 4.st., jen 1.300 ot. je málo,ale po městě na trojku?? Poruchy zatím po 25.000km nemám žádné,což mám za běžné, s Polem SDI. jsem najel 200.000 bez jediné závady.To, co tady čtu, mě děsí.
30.08.2011 | 21:13:12 | Jiří Fuchs
| 85.163.29.*Reagovat
Trhnout Fabii s 1,1 od Peugeotu?
Těžko "trhnete" Fabii HTP i bez zapnuté klimatizace.Motory HTP jsou podstatně pružnější! Dokládají to srovnávací testy. V nich HTP byly suverénně nejlepši v pružnosti,ale horší ve spotřebě. ni výtečný 1,051kW v Yarisu na HTP v.pružnosti nestačil,natož zastaralá 1,1 v C3.HTP má problémy s.cívkami a se spotřebou nad 120,čili na dálnici. Ale v.pružnosti a akceleraci nemáte šanci ani když vypnete co chcete. Já mám C3 1,4HDI a ani s timto pružným turbodieselem si nejsem jist, zda bych měl na HTP, patrně v kopcích dík točivému momentu.
HTP v Polu. Fabii je dle objektivnïch testů pružnější než 1,1 od Peugeotu.Proto se nedivte.Je celkem logické,že 1,2HTP Vám ujede. Motor 1,1 v testech nevynikal v pružnosti, ale měl dobrou spotřebu pod 6. V tom naopak nevyniklo HTP - jak se ví, nad 110 tam příliš roste spotřeba.
Zdravím, manželka má 1,1, benzín a jezdí za 5,8 l. Taky super! Má cca 15 tkm a zatím bez poruch. Je to mylý živý autíčko, za ty prachy, jinak Suzuky Swift by neměla chybu, ale to jsou jiný peníze a jiná spotřeba.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C3
Tlumiče
Zajímalo by mě,komu citroen C3 bouchá při jízdě na nerovné silnici např.přes vesnice. Mám měsíc staré auto a bylo mi řečeno, že se nerovnost přenáší na tlumiče a pak to bouchá.Opíjí mě rohlíkem?
29.11.2011 | 18:32:02 | Milan | 85.70.224.* Reagovat
RE: Tlumiče
Tím ti vysvětlili proč to bouchá,ale je to naladěním podvozku,kterej není na off road silnice u nás.Až tu budou silnice jako ve francii tak to bouchat nebude,jinak tyhle auta nebrat.Podle rozpočtu do dopr. infrastrukturury na příští roky to růžově nevidím.Zubaři budou mít kšeft z vyklepanejch plomb.
29.11.2011 | 18:41:00 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
No s motorom 1,4 diesel to môže byť fajn, ale nehnevajte sa na mňa, ale motor 1,1 benzín je ten istý, ktorý sa montoval do Peugeot 106, tam bol tento motor dobrý, ale v tomto ťažšom aute stojí za dve veci. S motorom 1,1 by to auto nemuselo mať ani viac rýchlostí ako prvé tri. Lebo v tomto aute 4 a 5 je úplne na h.. . A o živom aute nemôže byť reči. Behám na jednom, dokonca má aj klímu, ale tú sa bojím púšťať, lebo auto už nie je schopné sa rozbehnúť, minule som mal problém trhnúť 1,2 HTP Fóbiu, to už je moc, proste bývalý Favorit bol silnejší. A spotreba vychádza okolo tých 6, ale za tento výkon je to veľa. Ale za to motor nemôže, za to môže tuposť automobilky, keď vôbec povolili montovať 1,1 do tohto modelu, to si môhli dovoliť tak do C1 alebo C2. To jest môj názor, podotýkam že auto poznám od novoty a teraz má 130000km.
27.03.2008 | 21:22:12 | Reagovat
Jen zírám
30.08.2011 | 20:51:11 | Jiří Fuchs | 85.163.29.* Reagovat
Divit se je málo
30.08.2011 | 21:00:19 | Jiří Fuchs | 85.163.29.* Reagovat
RE:Divit se je málo
Upřímně jsem nepochopil smysl těchto vašich nic neříkajících výkřiků. Pokud nemáte nic jiného k tématu, či k recenzi, tak si je raději odpusťte.
30.08.2011 | 21:06:59 | mmm | 188.92.13.* Reagovat
Divit se je málo
Tak se dovím, že s 1,1 se dá jet jen do trojky, jiný zase píše,že točí 1,1 přes 200..Já mám C3 1,4 HDI a vytáčet motor s kopce takto by mně nenapadlo, mám motor rád.. Do kopce přidat, to je lkgické, ale vytáčet ho s kopce? Pak se nedivte závadám. Já spíše u dieselu HDI postrádám lépe poskládanou převodovku, 2.a 3.stupeñ je dlouhý a špatně navazující, nepraktický. Na 50 těžko jet na 4.st., jen 1.300 ot. je málo,ale po městě na trojku?? Poruchy zatím po 25.000km nemám žádné,což mám za běžné, s Polem SDI. jsem najel 200.000 bez jediné závady.To, co tady čtu, mě děsí.
30.08.2011 | 21:13:12 | Jiří Fuchs | 85.163.29.* Reagovat
Trhnout Fabii s 1,1 od Peugeotu?
Těžko "trhnete" Fabii HTP i bez zapnuté klimatizace.Motory HTP jsou podstatně pružnější! Dokládají to srovnávací testy. V nich HTP byly suverénně nejlepši v pružnosti,ale horší ve spotřebě. ni výtečný 1,051kW v Yarisu na HTP v.pružnosti nestačil,natož zastaralá 1,1 v C3.HTP má problémy s.cívkami a se spotřebou nad 120,čili na dálnici. Ale v.pružnosti a akceleraci nemáte šanci ani když vypnete co chcete. Já mám C3 1,4HDI a ani s timto pružným turbodieselem si nejsem jist, zda bych měl na HTP, patrně v kopcích dík točivému momentu.
30.08.2011 | 22:52:45 | | 85.163.29.* Reagovat
HTP v Polu. Fabii je dle objektivnïch testů pružnější než 1,1 od Peugeotu.Proto se nedivte.Je celkem logické,že 1,2HTP Vám ujede. Motor 1,1 v testech nevynikal v pružnosti, ale měl dobrou spotřebu pod 6. V tom naopak nevyniklo HTP - jak se ví, nad 110 tam příliš roste spotřeba.
31.08.2011 | 07:02:34 | | 85.161.119.* Reagovat
Spotřeba C3
Zdravím, manželka má 1,1, benzín a jezdí za 5,8 l. Taky super! Má cca 15 tkm a zatím bez poruch. Je to mylý živý autíčko, za ty prachy, jinak Suzuky Swift by neměla chybu, ale to jsou jiný peníze a jiná spotřeba.
27.03.2008 | 19:31:07 | pitlak Reagovat