Recenze Citroën C3 1.4HDi 50kW Exclusive
“Ideálne pre malú rodinu s veľkým nárokom.”

Autor recenze: gargamel (31 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1400 Stav km při koupi:12 000 km Stav km nyní:159 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 3,5 l/100 km Vloženo: 27. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Kadett Corsa Honda Accord Coupe

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Výmena snímača kontroly otáčok motora - 1800,-


Hodnocení a zkušenosti s autem

" Malé ,rýchle ,spolahlivé ,pohodlné a extra úsporné ! "

Auto som si nechal doviesť na objednavku z Belgicka mierne "buchnuté" nič vážne (nárazník, svetlo a blatnik ).

Pán ktorý auto doviezol ho opravil a dal na ŠPZ a keby som nebol vedel ,ze je tuknute tak to nezistim.

Asi po 1 roku užívania sa začal motor sám vypínať a hneď naskočil.Čas výpadku bol cca 2-3 sec. ,ale vzhladom k tomu že sa to stávalo počas jazdy a neraz pri predbiehaní ,auto som samozrejme odviezol po dvoch dnoch do servisu .Vadný bol snímač otáčok motora.Auto ve docela svižné a spokojný som aj s celkovou spolahlivostou.

Spotreba ? 3,5 l/100km !!!
Spokojnosť nadovšetko !!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C3

Vložit komentář

Tlumiče

Zajímalo by mě,komu citroen C3 bouchá při jízdě na nerovné silnici např.přes vesnice. Mám měsíc staré auto a bylo mi řečeno, že se nerovnost přenáší na tlumiče a pak to bouchá.Opíjí mě rohlíkem?

29.11.2011 | 18:32:02 | Milan  | 85.70.224.* Reagovat

RE: Tlumiče

Tím ti vysvětlili proč to bouchá,ale je to naladěním podvozku,kterej není na off road silnice u nás.Až tu budou silnice jako ve francii tak to bouchat nebude,jinak tyhle auta nebrat.Podle rozpočtu do dopr. infrastrukturury na příští roky to růžově nevidím.Zubaři budou mít kšeft z vyklepanejch plomb.

29.11.2011 | 18:41:00 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

No s motorom 1,4 diesel to môže byť fajn, ale nehnevajte sa na mňa, ale motor 1,1 benzín je ten istý, ktorý sa montoval do Peugeot 106, tam bol tento motor dobrý, ale v tomto ťažšom aute stojí za dve veci. S motorom 1,1 by to auto nemuselo mať ani viac rýchlostí ako prvé tri. Lebo v tomto aute 4 a 5 je úplne na h.. . A o živom aute nemôže byť reči. Behám na jednom, dokonca má aj klímu, ale tú sa bojím púšťať, lebo auto už nie je schopné sa rozbehnúť, minule som mal problém trhnúť 1,2 HTP Fóbiu, to už je moc, proste bývalý Favorit bol silnejší. A spotreba vychádza okolo tých 6, ale za tento výkon je to veľa. Ale za to motor nemôže, za to môže tuposť automobilky, keď vôbec povolili montovať 1,1 do tohto modelu, to si môhli dovoliť tak do C1 alebo C2. To jest môj názor, podotýkam že auto poznám od novoty a teraz má 130000km.

27.03.2008 | 21:22:12 |  Reagovat

Jen zírám

30.08.2011 | 20:51:11 | Jiří Fuchs  | 85.163.29.* Reagovat

Divit se je málo

30.08.2011 | 21:00:19 | Jiří Fuchs  | 85.163.29.* Reagovat

RE:Divit se je málo

Upřímně jsem nepochopil smysl těchto vašich nic neříkajících výkřiků. Pokud nemáte nic jiného k tématu, či k recenzi, tak si je raději odpusťte.

30.08.2011 | 21:06:59 | mmm  | 188.92.13.* Reagovat

Divit se je málo

Tak se dovím, že s 1,1 se dá jet jen do trojky, jiný zase píše,že točí 1,1 přes 200..Já mám C3 1,4 HDI a vytáčet motor s kopce takto by mně nenapadlo, mám motor rád.. Do kopce přidat, to je lkgické, ale vytáčet ho s kopce? Pak se nedivte závadám. Já spíše u dieselu HDI postrádám lépe poskládanou převodovku, 2.a 3.stupeñ je dlouhý a špatně navazující, nepraktický. Na 50 těžko jet na 4.st., jen 1.300 ot. je málo,ale po městě na trojku?? Poruchy zatím po 25.000km nemám žádné,což mám za běžné, s Polem SDI. jsem najel 200.000 bez jediné závady.To, co tady čtu, mě děsí.

30.08.2011 | 21:13:12 | Jiří Fuchs  | 85.163.29.* Reagovat

Trhnout Fabii s 1,1 od Peugeotu?

Těžko "trhnete" Fabii HTP i bez zapnuté klimatizace.Motory HTP jsou podstatně pružnější! Dokládají to srovnávací testy. V nich HTP byly suverénně nejlepši v pružnosti,ale horší ve spotřebě. ni výtečný 1,051kW v Yarisu na HTP v.pružnosti nestačil,natož zastaralá 1,1 v C3.HTP má problémy s.cívkami a se spotřebou nad 120,čili na dálnici. Ale v.pružnosti a akceleraci nemáte šanci ani když vypnete co chcete. Já mám C3 1,4HDI a ani s timto pružným turbodieselem si nejsem jist, zda bych měl na HTP, patrně v kopcích dík točivému momentu.

30.08.2011 | 22:52:45 |   | 85.163.29.* Reagovat

HTP v Polu. Fabii je dle objektivnïch testů pružnější než 1,1 od Peugeotu.Proto se nedivte.Je celkem logické,že 1,2HTP Vám ujede. Motor 1,1 v testech nevynikal v pružnosti, ale měl dobrou spotřebu pod 6. V tom naopak nevyniklo HTP - jak se ví, nad 110 tam příliš roste spotřeba.

31.08.2011 | 07:02:34 |   | 85.161.119.* Reagovat

Spotřeba C3

Zdravím, manželka má 1,1, benzín a jezdí za 5,8 l. Taky super! Má cca 15 tkm a zatím bez poruch. Je to mylý živý autíčko, za ty prachy, jinak Suzuky Swift by neměla chybu, ale to jsou jiný peníze a jiná spotřeba.

27.03.2008 | 19:31:07 | pitlak Reagovat