Rok výroby:2007Typ motoru:1,4iStav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 500 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:31. 7. 2007
Toto autíčko som kúpil manželke 15.06.2007 za to, že si urobila vodičský preukaz. Samozrejme, že ho používam aj ja, bol som s ním aj niekoľko krát na dlhších trasách /300-400 km za deň/. Dielenské spracovanie je na primeranej úrovni, všetko funguje tak ako má.
Prvá vec, čo ma prekvapila, bolo vypnutie rádia po polhodine počúvania bez zapnutého motora, zistil som, že to je eco mód, tak v poriadku. Keď mi po troch dňoch státia vyhodil display eco mode hneď pri zapnutí kľúča, to už som zneistel. Premeral som akumulátor, mal 12,4 V, čo je na 12V akumulátor už nízka hodnota, mal by mať okolo 13,2V, oko bolo zelené. Skontroloval som nabíjacie napätie z alternátora, bolo v norme, 14,1V, akumulátor som dobil a všetko bolo ok. Po dobití mal 13,8V, po štyroch dňoch klesol na 12,8V, čo je málo. Švagriná má c3 1.1i už 4 roky ako služobné vozidlo, hovorila, že všetko ok, spotreba do 6,5 litra, len jedna z najväčších slabín c3 je nevhodný /slabý/ akumulátor, tiež mala s eco mode problémy, až kým jej v servise kamarát servisák akumulátor nevymenil za klasický 44 Ah. Taktiež jej predtým často praskali žiarovky a neposlúchala elektrika, po výmene akumulátora všetko funguje doteraz bez problémov.
Našu 1,4 čaká prvá servisná kontrola, budem trvať na výmene akumulátora, taktiež na výmene oleja, mám skúsenosť s firemnými autami, že v tom prvom oleji je veľa nečistoty, aj keď veľa zachytí filter. Šéfovi kvôli znečisteniu oleja odišlo turbo na jeho novom TD /zapchal sa mazací otvor v oske turba/.
Čo sa týka spotreby, vôbec motor nešetrím, podľa návodu ho zabehávam na 2/3 max otáčok a motorík cucá 6,5 litra, čo je na 1,4 primerane. Ťah má dobrý až od 2800 otáčok, po diaľnici ide ticho do cca 140 km/h, viac ho ešte nevytáčam. Chyby podvozku a bŕzd sa ešte prejavia neskôr, dúfam, že to nebude až také zlé, ako niektorí píšete.
Na záver už len želám všetkým c3-károm, aby na tých svojich tučných chrobákoch najazdili čo najviac km bez porúch a nehôd.
Za mňa s autom úplná spokojnosť, raz bolo menené tesnenie pod hlavou valca - vynechával jeden valec a neštartovalo auto - zavinené mojím štýlom jazdy po štarte, následne som sa poučil. Po takmer 12tich rokov a 122 tisíc km motor šlape ako hodinky, tankujem výhradne 100 oktánový benzín, motor má tichý chod, spotreba 5.5L/100km väčšinou mesto a okresky, občas diaľnica. Z mojej skúsenosti určite odporúčam.
12.05.2020 | 10:09:36 | Daniel
| 88.80.251.*Reagovat
RE: Citroen C3 1.4i 8V
Dobrý deň, auto má 35 000km ale tento rok mi prestalo ťahať ako keby išlo na tri válce nemá zrýchlenie a pedál plynu musí byť na podlahe. V Bratislave som bol dvoch servisoch Citroen ale nevedeli mi to opraviť. Využijem Vašu skúsenosť a budem požadovať preskúšanie tlakov vo válcoch a príp. výmenu tesnenia pod hlavou.
O tom, že odchází u tohoto auta palivové čerpadlo, mi říkal i technik ze Salonu Citroen. Možná to byla nějaká špatná série, ale prý to je jedna z nejčastějších závad.
zdravím všetkích ja mám c3 1,4i už tretí rok prešla celé nemecko rakúsko teraz má 101000km okrem servisných prehliadok výmena rozvod remena brzdové obloženie žiadna porucha spotreba 5,7 až 6,1 ale po dialnici mesto 6,4 ale záleží akú máte ťažkú nohu ja jazdím zo zapnutou momentálnou spotrebou na pal počítači a kontrolujem si to ale dá sa jazdit i za 8,0l záleží ozaj na spôsobe jazdy dúfam že ešte vydrží niečo ale inak ok v servise som problémy nemal pozreli všetko doporučujem Stupavu
V roce 2006 sem si koupila C3 a byla sem z ní nadšená, pohodlí, vysoký posez, posilovač,nízká spotřeba a brzdy byli pro mne ideál.Hned na to po půl roce odešlo palivové čerpadlo a trvalo mi moc dlouho než sem autorizovaný servis přesvědčilla aby se na to podival a poruchu mi uznal, trvalo mi půl roku než se tomu někdo věnoval do detailu , ale nakonec mi to vyměnili, hned na pár měsíců mi odešlo vstřikování, hned opravili, ale zase týden sem musela čekat, opět pár měsíců a byl tu problém s otáčkoměrem, netrvalo dlouho a u domu zjišťuji že mi praskly přední vynuté pružiny, byla sem v šoku jak se toto může stát na tři roky starém autě a najeto 25 tis km.Nejsem žádný technický znalec ale toto bylo pro mne opravdu moc.Auto mám na leasing a tak čekám na to až to doplatím a pokud se stím nic nestane tak si to nechám a jinak to půjde pryč.Myslela sem si když si koupím nové auto tak budu mít klid.Dříve sem měla Renault 19 Schamade a bylo to v pohohě až na pozdější korozi 16 let stré.Snad ani nevím jestli toto auto někomu doporučit ale doufám že to nehorší mám už za sebou. Hodně spokojených kylometrů přeje Simona z Jablonce
Vinuté pružiny, podobně stabilizátory a tlumiče odejdou při bezohledné jízdě vůči povrchu vozovky. Kdo vymete.každou díru a kanál, nemůže se divit. Pozoruji to často v zrcátku, vyhnu se díře či kanálu a auto za mnou ho bez problémů vybere. Nevyhýbání se nerovnostem, bezohledná jízda přes přejezdy - to vše logicky zvyšuje údržbové náklady, stejně jako neplynulá jízda s častým brzděním. Za většinu závad na podvozku si obvykle může řidič sám.
Aby praskaly vinuté pružiny kvůli vymetání děr, to je snad absurdní. A to, že za tebou jedoucí řidič vymete díru, které ty ses vyhnul je proto, že on ji neviděl, nebo ji viděl na poslední chvíli a nestihl zareagovat. Závady na palivovém čerpadle jsou u tohoto vozu opravdu časté, přiznal mi to technik při předváděčce. Ona C 3 první generace celkově není moc povedený vůz, stěžuje si na ni spousta majitelů. Ale znám jednoho, který je s ní spokojern - zkrátka jako je to u každé jiné značky.
Já mám C3 r.v.09, ale 1,4 HDI. Kvůli motoru jsem si C3 de facto koupil.Čekám obdobné služby jako od Pola SDI z r.2001, které má dnes 185.000 bez jediné závady, ani přední žárovky nebylo třeba měnit a baterie je po 10 letech originál. U VW bych v dané relaci šel na tříválec TDI, což je hrůza, zvuk a la kombajn. Proto jsem volil kultivovaný HDI.Mam jen 23.000 zatí vše je O.k.Podvozek není až tak měkký, čekal jsem v tomto víc. Zatáčky jezdím normálně jako u Pola, vadí mi jen poskládání kvaltů, dvojka a trojka moc nenavazují, Polo SDI má ideální převodovku, tady do rychla, pod 2000otáček je motor trochu hluchý, pak výrazně ožívá.Spotřeba C3. a Pola zcela stejná - 4,2 - 4,3.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C3
závada měrky na olej
Zdravím,koupil jsem novou měrku na olej,ale nejde mi tam zastrčit celá,prosim o nějakou radu,děkuji.
07.06.2022 | 16:41:06 | martin | 109.183.132.* Reagovat
RE: závada měrky na olej
Asi už to bude vyřešeno, ne? Stará měrka k dispozici asi nebude, nevim proč, třeba je tam zlomená nebo ta nová je zkrátka jiná.
23.06.2022 | 21:08:39 | Ital | 46.135.18.* Reagovat
Citroen C3 1.4i 8V
Za mňa s autom úplná spokojnosť, raz bolo menené tesnenie pod hlavou valca - vynechával jeden valec a neštartovalo auto - zavinené mojím štýlom jazdy po štarte, následne som sa poučil. Po takmer 12tich rokov a 122 tisíc km motor šlape ako hodinky, tankujem výhradne 100 oktánový benzín, motor má tichý chod, spotreba 5.5L/100km väčšinou mesto a okresky, občas diaľnica. Z mojej skúsenosti určite odporúčam.
12.05.2020 | 10:09:36 | Daniel | 88.80.251.* Reagovat
RE: Citroen C3 1.4i 8V
Dobrý deň, auto má 35 000km ale tento rok mi prestalo ťahať ako keby išlo na tri válce nemá zrýchlenie a pedál plynu musí byť na podlahe. V Bratislave som bol dvoch servisoch Citroen ale nevedeli mi to opraviť. Využijem Vašu skúsenosť a budem požadovať preskúšanie tlakov vo válcoch a príp. výmenu tesnenia pod hlavou.
26.06.2020 | 14:38:47 | Solco | 188.167.251.* Reagovat
Simona
O tom, že odchází u tohoto auta palivové čerpadlo, mi říkal i technik ze Salonu Citroen. Možná to byla nějaká špatná série, ale prý to je jedna z nejčastějších závad.
07.11.2009 | 19:33:59 | Citroeňák Reagovat
c3
zdravím všetkích ja mám c3 1,4i už tretí rok prešla celé nemecko rakúsko teraz má 101000km okrem servisných prehliadok výmena rozvod remena brzdové obloženie žiadna porucha spotreba 5,7 až 6,1 ale po dialnici mesto 6,4 ale záleží akú máte ťažkú nohu ja jazdím zo zapnutou momentálnou spotrebou na pal počítači a kontrolujem si to ale dá sa jazdit i za 8,0l záleží ozaj na spôsobe jazdy dúfam že ešte vydrží niečo ale inak ok v servise som problémy nemal pozreli všetko doporučujem Stupavu
07.11.2009 | 19:20:14 | igi179 Reagovat
citroen C 3 1.4
V roce 2006 sem si koupila C3 a byla sem z ní nadšená, pohodlí, vysoký posez, posilovač,nízká spotřeba a brzdy byli pro mne ideál.Hned na to po půl roce odešlo palivové čerpadlo a trvalo mi moc dlouho než sem autorizovaný servis přesvědčilla aby se na to podival a poruchu mi uznal, trvalo mi půl roku než se tomu někdo věnoval do detailu , ale nakonec mi to vyměnili, hned na pár měsíců mi odešlo vstřikování, hned opravili, ale zase týden sem musela čekat, opět pár měsíců a byl tu problém s otáčkoměrem, netrvalo dlouho a u domu zjišťuji že mi praskly přední vynuté pružiny, byla sem v šoku jak se toto může stát na tři roky starém autě a najeto 25 tis km.Nejsem žádný technický znalec ale toto bylo pro mne opravdu moc.Auto mám na leasing a tak čekám na to až to doplatím a pokud se stím nic nestane tak si to nechám a jinak to půjde pryč.Myslela sem si když si koupím nové auto tak budu mít klid.Dříve sem měla Renault 19 Schamade a bylo to v pohohě až na pozdější korozi 16 let stré.Snad ani nevím jestli toto auto někomu doporučit ale doufám že to nehorší mám už za sebou. Hodně spokojených kylometrů přeje Simona z Jablonce
04.03.2009 | 15:14:36 | Simona ČR Reagovat
RE:citroen C 3 1.4
Vinuté pružiny, podobně stabilizátory a tlumiče odejdou při bezohledné jízdě vůči povrchu vozovky. Kdo vymete.každou díru a kanál, nemůže se divit. Pozoruji to často v zrcátku, vyhnu se díře či kanálu a auto za mnou ho bez problémů vybere. Nevyhýbání se nerovnostem, bezohledná jízda přes přejezdy - to vše logicky zvyšuje údržbové náklady, stejně jako neplynulá jízda s častým brzděním. Za většinu závad na podvozku si obvykle může řidič sám.
04.09.2011 | 15:47:25 | Jirka | 85.161.10.* Reagovat
RE:RE:citroen C 3 1.4
Aby praskaly vinuté pružiny kvůli vymetání děr, to je snad absurdní. A to, že za tebou jedoucí řidič vymete díru, které ty ses vyhnul je proto, že on ji neviděl, nebo ji viděl na poslední chvíli a nestihl zareagovat. Závady na palivovém čerpadle jsou u tohoto vozu opravdu časté, přiznal mi to technik při předváděčce. Ona C 3 první generace celkově není moc povedený vůz, stěžuje si na ni spousta majitelů. Ale znám jednoho, který je s ní spokojern - zkrátka jako je to u každé jiné značky.
04.09.2011 | 17:50:14 | | 89.102.252.* Reagovat
RE:RE:RE:citroen C 3 1.4
Já mám C3 r.v.09, ale 1,4 HDI. Kvůli motoru jsem si C3 de facto koupil.Čekám obdobné služby jako od Pola SDI z r.2001, které má dnes 185.000 bez jediné závady, ani přední žárovky nebylo třeba měnit a baterie je po 10 letech originál. U VW bych v dané relaci šel na tříválec TDI, což je hrůza, zvuk a la kombajn. Proto jsem volil kultivovaný HDI.Mam jen 23.000 zatí vše je O.k.Podvozek není až tak měkký, čekal jsem v tomto víc. Zatáčky jezdím normálně jako u Pola, vadí mi jen poskládání kvaltů, dvojka a trojka moc nenavazují, Polo SDI má ideální převodovku, tady do rychla, pod 2000otáček je motor trochu hluchý, pak výrazně ožívá.Spotřeba C3. a Pola zcela stejná - 4,2 - 4,3.
04.09.2011 | 21:59:27 | Jirka | 85.161.10.* Reagovat
12,8 až 13 V je normálna hodnota pre plne nabitý akumulátor, kde ste počuli že je to málo?
31.07.2007 | 13:30:41 | Reagovat