Rok výroby:2002Typ motoru:1123Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:47 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:4. 4. 2007
- prasklá halogenová žárovka - nadměrné opotřebení předních kotoučových brzd (kompletní výměna) - mírná koroze v zadním prostoru pod podlahou (místo pro rezervu) - absence ošetření plastickým nátěrem (od Francouze pyšnícím se pozinkem bych čekal víc)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil nové, jako dočasnou alternativu dopravy kamkoli pro 2 dospělé osoby a max. 1 dítě. Velmi oceňuji typicky francouzské ladění podvozku, zvláště na našich nepříliš kvalitních okresních silnicích.
Díky jeho světlosti, krátkému rozvoru a nízké hmotnosti je výborný do extrémnějších zimních podmínek, je to takové malé lunární vozítko. Na druhou stranu na dálnicích, při vyšších rychlostech a nezatížené poměrně "plave", zvláště, pokud na vás fouká silný bočák. Řazení je celkem přesné, občas vzdoruje zpátečka.
Zrychlení je nadprůměrné a dynamika motoru se projevuje zhruba do 130 km rychlosti, poté je zrychlení pouze pozvolné až do maximálky. Já z toho vytlačil cca 155 km/h a to motor doslova řval. Jinak je, v rozmezí optimálních otáček, velmi kultivovaný, tichý a vezme si pouze 4,5 - 6 litrů benzínu na 100 km. I přes určitou stísněnost interiéru vozu je jeho variabilita slušná, po sklopení zadních sedaček získáte úložný prostor s téměř rovnou podlahou. Ovšem dvoumetrové běžky do auta stěží dostanu.
Strohá výbava v elektrice (přední okna, centrál) fungují spolehlivě i při velkých mrazech a původní baterie, i po pětiletém provozu, šlape jako hodinky - mráz nemráz, startuji na první štěknutí.
Jednoduchý úsporný motor,výborné jízdní vlastnosti, nízká pojistka, průměrné dílenské zpracování, spartánsky pojatý interiér - to vše jsou atributy oslovující především ty, kteří hledají spolehlivé auto s nízkými provozními náklady a kteří si nepotrpí na komfort výbav aut vyšších tříd.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Saxo