Rok výroby:1991Typ motoru:2.0 i benzínStav km při koupi:125 000 kmStav km nyní:207 000 kmZpůsob řazení:automatPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:11. 6. 2004
Na 140 OOO km jsem měnil automatickou převodovku, kterou jsem poškodil vlastní vinou, nesprávným způsobem jízdy. Pokud se v automatu mění olej podle doporučení výrobce je bezproblémový.
Na 205 000 km bylo nutné vyměnit poloosy. U jiných a podstatně menších aut nevydrží ani tolik.
Jinak běžná závada všech aut provozovaných v ČR - výfukové potrubí. Trpí otřesy, ostřikem z louží a solením vozovek.
Výhodou je, že ač jsem auto provozoval i v zimě na horách, nebylo nutné měnit tlumiče pérování jako u jiných aut.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Největší a nejpohodlnější kombík v Evropě. Nejen, že se do něho vejde neskutečný objem zavazadel, při 5 cestujících až po střechu 750 l a při sklopených sedadlech téměř 2 m3, ale pro svoji velkou nosnost (550 kg) je i odveze.
Jízdní vlastnosti jsou tím lepší, čím je auto víc naložené. Najezdil jsem s ním skoro 8O OOO km po všech možných horách v Evropě a hodně také v alpských stoupáních na sněhu a vyjede opravdu hodně. Rozjezdy na sněhu jsou lepší, než s manuálem. Kdybych nepotřeboval 9-ti místné, jezdím s ním dál a později bych koupil mladší model.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën XM