Recenze Citroën Xsara Picasso
“Hezké svezení v "kosmické raketě" :)”

Autor recenze: L.G. všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.8 16V 85 kW Stav km při koupi:128 000 km Stav km nyní:135 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Palivo: Ethanol Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 23. 9. 2013

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Prostor
Pohodlí
Variabilita

Slabé stránky

Složitost (z technického hlediska)
Odraz palubky ve skle
Nepřesné budíky
Absence otáčkoměru

Závady a opravy na autě

Z auta se ztrácí olej (cca 0,5 litru na 1000 km) neznámo kam, bude nutné rozebrat motor. Měněny rozvody a vodní pumpa, nefunguje DO a sklápění jednoho předního zrcátka.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velice pohodlné a praktické, spousta prostoru vpředu i vzadu. Do auta se vejdou dvě jízdní kola, a to i bez vyndavání všech tří sedaček. Dobře se ovládá a drží v zatáčkách. Ve slunečných dnech naštve odraz palubky v čelním skle, který zabere takřka polovinu skla a působí dost rušivě.

Digitální budíky jsou na můj vkus dost nepřesné - tachometr 5 km sem, 5 km tam a palivoměr dokonce +/- 15 litrů. Pokud na ně svítí slunce, jsou i na maximální jas mizerně vidět.

K autu je dobré sehnat si kabel na propojení s PC, protože po každé prkotině se rozsvítí chybová kontrolka, kterou je třeba zhasnout.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara Picasso

Vložit komentář

to máš nejaké rozhasené

jakživ sa mi nerozsvietila kontrolka poruchy, a to mám picasso 220tkm od novoty. Ani spotreba oleja (2.0 Hdi).

24.08.2014 | 21:47:44 | copy  | 89.173.15.* Reagovat

Motor sa neoplatí asi veľmi rozoberať, vo W máš toleranciu až 1 l na 1000 km.., tých 0,5

lacného po 100 CZK/ 1 liter nie je až také strašné.

Ale mal by ísť z výfuku modrý dym, ked to žerie olej.

26.09.2013 | 10:49:20 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Motor sa neoplatí asi veľmi rozoberať, vo W máš toleranciu až 1 l na 1000 km.., tých 0,5

Spotřebu oleje uvádí většina výrobců cca 1 l na 1000 km. Takže to bych vůbec neřešil. Aby šel z výfuku modrý dým, muselo by to žrát olej jako dvoutakt. Rozebírat motor je nesmysl. Pokud není voda v oleji, nebo olej ve vodě, tak nikam neuniká, spaluje se.

24.08.2014 | 21:54:19 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Motor sa neoplatí asi veľmi rozoberať, vo W máš toleranciu až 1 l na 1000 km.., tých 0,5

Spotřeba oleje 1litr na 1tkm, to je ještě ze 70.let stará norma...:D
Týpek jezdí na ethanol, není se čemu divit.
Naposledy jsem měl takovou spotřebu oleje na žigulíku 76.rv, zadřel jsem, protože jsem začal jezdit o něco víc v letním období, ale zvyk jsem měl stálý a to dolívat litr co 14 dnů, ale měl jsem dolívat max. do 5dnů, takže smůla, bohužel nebavilo mě vozit s sebou 5litrové kanystry oleje a ještě navíc benzínu a v létě i vodu(tehdy tolik benzínek nebylo a ty staré auta taky nebyly 2x spolehlivé v teplech a přehřívání bylo vysoce pravděpodobné). :D
V dnešní době je 1litr na 1tkm zcela absurdní, to by musel člověk otvírat kapotu nejlépe před každou jízdou, minimálně však jednou do týdne. :D To jsem dělal naposledy tak před 10lety na autech starých cca r.v. 93 a méně. :D

25.08.2014 | 07:41:11 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Z auta se ztrácí olej (cca 0,5 litru na 1000 km) neznámo kam,

pokud olej nikde neuniká,tak je to snad jasný.Olej se ti díky vyběhanýmu motoru spaluje.

26.09.2013 | 09:54:37 | DUB57  | 78.156.49.* Reagovat

A co dál?

Tak nadpis už máš,nyní můžeš napsat recenzi.

23.09.2013 | 21:46:59 | Kolemjdoucí  | 89.176.190.* Reagovat