Jak je již psáno přede mnou, tyčka stabilizátoru při 110 000 km. Výměna stála 800 korun i s prací ve značkovém servisu :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tomuto autu se toho moc vytknout nedá. Jezdím s ním dva roky, každý rok cca 60 000 km, kupoval sem ho jako nové, a závady byli celkem tři :
při 10 000 km naftové čerpadlo (auto bylo však v záruce, tzn. náhadní vůz a bezplatná oprava),
potom při 85 000 km poškozené čidlo váhy vzduchu v turbodmychadle (opět v záruce), a naposledy tyčka stabilizátoru.
Jinak jízdní vlastnosti skvělé, motor sice není tak živý, ale to od takového auta neočekávám. Před Picassem jsem měl Opel Omega 2,5 V6 se 172 koňmi, a od toho auta jsem akceleraci očekával, ale Citroen je rodinné auto. Spotřeba za posledních 40 000 km se ustálila na 5,4 litru nafty (co k tomu dodat :-)))). Jsem nadmíru spokojen ...
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara Picasso