Rok výroby:2011Typ motoru:1,6HdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:980 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,4 l/100 kmVloženo:15. 5. 2011
Zatím nic vážného.Spíše se jedná o nekvalitní dílenské zpracování-hold frantíci.Nesedí plastové díly v interiéru-sedadla a krytky hl.opěrek,krytí sloupků,povolila úchytka na zadní dveřích-madlo.Vše opraveno bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak zatím jízdní vlastnosti jsou super,auto sedí i v ostrých zatáčkách.Pohodlí, sedadla jsou prostorná.Zajímavá spotřeba a to je přitom v záběhu.Jezdím zatím na popojížděčkách za 6,4 litů.Uvidíme co bude dál.
Nájezd : 140 000 km. Původ vozu : Belgie Stav kupovaného vozu : tragédie....:) Neměněný olej, zakarbonovaný motor,EGR ventil po smrti, podvozek v dezolátu. Pořízeno za cenu dovozu od známého. Nyní : stav 270 000 km Za slušnou cenu pořízeny náhradní díly, egr neoriginál, svítí kontrolka diagnostiky, cinklou STK vždy projde. Emise OK, STK OK. Opraven podvozek, vyčištěn motor, nové rozvody, vyměněny filtry. Ten vzduchový, to je dílo, kdo mohl vymyslet umístit vzduchový filtr tak nepohodlně, když je na něj místo vpředu. No nic, neřeším. Jízdní vlastnosti super, pěkně sedí, pohodlné svezení s kombinovanou spotřebou 5,3 l / 100 km.Koroze prahů. Co se divit při takovém materiálu, ze kterého jsou vyrobené. Nechal jsem si vyrobit přímo na míru od kamaráda z pořádného materiálu a není problém. Celkem mě překvapují ceny ND. Ton se celkem dá, pokud člověk nekupuje originální, ale spokojí se s low cost, což je můj případ. Doporučuji velice často měnit motorový olej. Objem kolem 3,5 l náplně nevěstí nic dobrého. Od minulých zkušeností s MB W124 se nedá srovnávat. Takže každých 5000 měním, což je cca 6 - 8 krát do roka. Kupuji takový ten průměr. Při výměně je dle mé zkušenosti dobré ještě prolít trochou oleje navíc při otevřeném šroubu olejové vany, aby se z nedostupných míst vypláchl zbytek nečistot. Olej nyní vylévám téměř s medovou barvou. Možná přehnané, ale je mi to jedno. Líbí se mi vyšší posezení vůči ostatním vozům na vozovce, komfortní svezení. Nikdy jsem na francouze nebyl, ale není to zlé. Dílenské zpracování nic moc, ale vše je funkční do nynějška a to je se píše rok 2020. Nestěžuji si, ale jakmile klekne, jde z domu.
no to je zas dobrá recenzia čo nám veľa dá a všetkých obohatí.nemyslím že po necelých1000km treba písať skúsenosti ktoré po takej krátkej dobe ani nemáš.ja niekedy najazdím1000km za 3-4dni to by som musel písať dva krát do týždňa recenziu.skúsenosti treba písať po 30tkm,50tkm,100tkm a podobne.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara Picasso
Xsara Picasso 1,6 HDI r.v.2005
Nájezd : 140 000 km.
Původ vozu : Belgie
Stav kupovaného vozu : tragédie....:) Neměněný olej, zakarbonovaný motor,EGR ventil po smrti, podvozek v dezolátu. Pořízeno za cenu dovozu od známého.
Nyní : stav 270 000 km
Za slušnou cenu pořízeny náhradní díly, egr neoriginál, svítí kontrolka diagnostiky, cinklou STK vždy projde. Emise OK, STK OK.
Opraven podvozek, vyčištěn motor, nové rozvody, vyměněny filtry. Ten vzduchový, to je dílo, kdo mohl vymyslet umístit vzduchový filtr tak nepohodlně, když je na něj místo vpředu. No nic, neřeším.
Jízdní vlastnosti super, pěkně sedí, pohodlné svezení s kombinovanou spotřebou 5,3 l / 100 km.Koroze prahů. Co se divit při takovém materiálu, ze kterého jsou vyrobené. Nechal jsem si vyrobit přímo na míru od kamaráda z pořádného materiálu a není problém.
Celkem mě překvapují ceny ND. Ton se celkem dá, pokud člověk nekupuje originální, ale spokojí se s low cost, což je můj případ.
Doporučuji velice často měnit motorový olej. Objem kolem 3,5 l náplně nevěstí nic dobrého. Od minulých zkušeností s MB W124 se nedá srovnávat. Takže každých 5000 měním, což je cca 6 - 8 krát do roka. Kupuji takový ten průměr. Při výměně je dle mé zkušenosti dobré ještě prolít trochou oleje navíc při otevřeném šroubu olejové vany, aby se z nedostupných míst vypláchl zbytek nečistot. Olej nyní vylévám téměř s medovou barvou. Možná přehnané, ale je mi to jedno.
Líbí se mi vyšší posezení vůči ostatním vozům na vozovce, komfortní svezení. Nikdy jsem na francouze nebyl, ale není to zlé. Dílenské zpracování nic moc, ale vše je funkční do nynějška a to je se píše rok 2020.
Nestěžuji si, ale jakmile klekne, jde z domu.
02.12.2020 | 11:29:20 | Klostermann | 80.188.38.* Reagovat
Citroën Xsara Picasso Grand Picasso
hlavně název v hlavičce je blbost, protože Citroën Xsara Picasso Grand Picasso neexistuje
16.04.2014 | 20:06:40 | petr | 89.177.218.* Reagovat
súhlas
Súhlasím.Ďalší vták čo sa chce pochváliť, že si kúpil nové
auto.
Recenzia o ničom.
Paľo
18.05.2011 | 12:39:15 | Palo Reagovat
no to je zas dobrá recenzia čo nám veľa dá a všetkých obohatí.nemyslím že po necelých1000km treba písať skúsenosti ktoré po takej krátkej dobe ani nemáš.ja niekedy najazdím1000km za 3-4dni to by som musel písať dva krát do týždňa recenziu.skúsenosti treba písať po 30tkm,50tkm,100tkm a podobne.
17.05.2011 | 20:48:08 | devil64 Reagovat