Rok výroby:1994Typ motoru:KDXStav km při koupi:172 250 kmStav km nyní:175 250 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:8. 12. 2014
Pohodlné sedačky Výborné topení - topila za 1km Dobře drží v zatáčkách Rozměry 55kw jen na 945kg Pozinkovaná karoserie
Slabé stránky
Zadní náprava Brzdy Elektroinstalace Spotřeba Poruchový motor Řazení Zadrhává se měrka oleje při zandávání Málo odkládacích prostor
Závady a opravy na autě
Vadnoucí brzdy, netěsný motor - nadměrná spotřeba oleje, zadní náprava špatná - vrže - na repas (stojí 6000,-),nesvítící budíky, velká spotřeba i při klidné jízdě, zasekávající se tachometr, zadrhávající se řazení - vzduch. box na filtr leží na kloubu řazení, spojka zabírala nahoře
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil ojeté z autobazaru za 8500,- s tím, že vše vypadalo hezky. Po ujetí několika xxx km se začala projevovat zadní náprava - vrzala > typické pro tento vůz. Repase stojí 6000,- nedělal jsem jí. motor byl hlučný, netěsnil max rychlost byla 140km/h. Spotřeba byla dost vysoká okolo 8-9 L s klidnou nohou. Je to hold francouzské auto takže plno závad a drahé náhradní díly. Auto jsem vlastníl jen 5 měsíců s toho jsem s ním jezdil 3 měsíce a najel jsem s ním 3000km. Auto bych si v životě nekoupil ani nechtěl zadarmo. Nechápu jak toto vozidlo může někdo chválit....Radši bych si jako náhradu koupil golf III 1.4,1.6
Je :D strasne naivné myslieť si že auto z roku 94 bude mať na tacháči realnych 150 tisic km, a že za 8500kč bude jazdiť ako med :D Spotreba oleja byva sposobena stvrdnutymi tesneniami ventilov, pripadne vybehanym motorom.. v pripade francuzskych motorov rady TU3, stvrdnute tesnenia ventilov su obvykle po 400-450 000km :D
Je dost blbé z nespolahlivosti obvinit citroen..resp akekolvek iné auto. Kup si ZX s real 250 tisic km za 30 000kč a nebudes donho musiet tuknut prstom.. recenzia 0 bodov.
P.S náprava vydrží na lahkom ZXe zhruba 240 tisíc km..pokial v nom niekto nevozí 500kg cementu. Rovnakú nápravu majú Xsary,Saxo,C1,C2,C3, peugeoty 106,206,306,.. je lacná, funkčná, komfortná a lacná na opravu.
Tak za prvé: Náprava o které píšete, má uložení v jehlách bez možnosti mazání, a vydrží tak v průměru 130 000 km. Potom se zadní kola začínají při pohledu zezadu stavět do A. Oprava je drahá, takže žádná levná na opravu. Nejsou zde ložiska, ale jen jehly, tak se musí soustružit, atd... a nakonec. C1 ji samozřejmě nemá. Ta má úplně "normální" nápravu s rameny a vinutými pružinami, žádné torzky a jehly.
Naprosto souhlasím.Oprava je složitá a drahá,některé servisy ji vůbec nedělají a stojí to tolik peněz že většina majitelů není ochotna tyto peníze do auta investovat,auto tzv. dojezdí a pak jde rovnou na vrakáč.
06.08.2015 | 23:13:23 | pavel e36
| 37.48.42.*Reagovat
Za 8,5
za 8,5 klacku to vypadá přímo nádherně. Ani jsem neveděl, že jde dneska za takové peníze sehnat něco, co nemá díru v podlaze a má to všechny součástky na svých místech.
vrzání nápravy a spotřeba oleje jsou ještě velmi dobrý výkon na 20 let starého francouze s 200k na tachometru
A co jsi čekal když auto stálo tak málo? Toto nepoberu, KDYŽ CHCEŠ OPICI MUSÍŠ MÍT NA BANÁNY tak to chodí chlapče. Ja vystřídal už octavie 2x, fabie 2x, golfa, peugota a citroena s ním mám nyní najeto přes 375 tisíc km a můžu s klidným svědomím říct že sem nic lepšího ZATÍM neměl.OD Volkswagen koncernu zatím nic nechci dokud neudělají lepší motory. Celkem jsem se všema najel něco kolem milionu km.
Nebyl jsem s tím na tuningu...jen jsem dělal reklamu.. Pro ostatní: chápal bych kdyby byli špatný brzdy, tlumiče, rez, ale že to auto žralo olej, žralo to jak tank a zadní náprava vrzala jak vrata od stodoly a tím je toto zx známé, že ta náprava je v hajz... a repas stojí 6000 tak jako :/ kdyby to nežralo olej a nebyla by nahov...ta zadní náprava tak bych to pochopil...ten golf by byl opravdu lepší jelikož bych alespoň byl ušetřenej vrzáním nápravy a nemusel bych uvažovat nad repasem...milion problémů a nedostatků prostě...i kdyby to bylo 5 leté auto tak na to budu mít stejný názor jelikož je to francouz...prostě citroen, peugeot a renault se jen a jen serou...elektrika v tom neskutečně udělaná a hlavně náhradní díly drahý
17.12.2014 | 00:10:26 | Tomáš
| 94.113.133.*Reagovat
RE: ..
Pořád mám stejný názor....je to starej krám kdyby s tím někdo jezdil jinak nebo jí vyměnil kdy byla potřeba tak by to nezbylo na tebe.
" Je to hold francouzské auto takže plno závad a drahé náhradní díly. Auto jsem vlastníl jen 5 měsíců s toho jsem s ním jezdil 3 měsíce a najel jsem s ním 3000km. Auto bych si v životě nekoupil ani nechtěl zadarmo. Nechápu jak toto vozidlo může někdo chválit....Radši bych si jako náhradu koupil golf "
kup si stejně starej golf, za stejnou cenu, a a ani s ním z bazaru neodjedeš. Toto není recenze, ale primitivní útok na auto konkrétní značky. Bij hlavou do zdi, třeba se ti rozsvítí. Hold můžeš vzdát, jinak se píše holt.
V těchto letech je celkem jedno jestli je to Francouz.....:D kamoška od mladé si koupila za 60 tisíc starý BMW 1996 a za dva měsíce letělo pryč prostě starý neudržovaný auto s tím Golfem si nedělej iluze stačí když s tím bude někdo jezdit stejně jako s tím a bude z toho stejná hajtra.
To si děláš prdel ne s tou recenzí?)) Já myslel že když koupím 20let starýho francouze za osmičku tak budu jen jezdit a tankovat,tak to je pro mne sklamání:) ...ale taky nám bylo 19 ne? :D
08.12.2014 | 19:52:41 | pavel e36
| 37.48.42.*Reagovat
za tu cenu nekupis ani poriadny bicykel ... cz.author.eu/krosova?f_pz=24
Koupit za 8500 odlítanou vránu a pak se divit, že její uvedení do provozuschopného stavu bude stat koruny a ne málo, to je teda objev ameriky ... Kámo, cos čekal od auta za 8500? Desetiletou výdrž a nájezd 300 000 km?
Mrkni na rok výroby a musí ti to být hned jasný.....takto to dopadne klidně i s BMW tady už nejde ani o auto ale spíš o zacházení a přístupu posledního majitele před koupí a vzhledem k tomu že už je to stará hajtra tak nelze očekávat že to bude jezdit jak auto za 150 tisíc u kterého to ovšem taky nelze čekat ale je to pravděpodobnější než u 20 let starého auta za 8000 tisíc.
Takový auta nemá cenu absolutně kupovat a když tak hodně vybírat nebo prostě jezdit dokud se nezastaví totálně...
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën ZX
Zx kombi 1.4i
Máme Zx 242000km spotřeba 6-7L.zavady minimální i -19nastattovalo na 1 šup každý rok dovolená a najeto cca 1500km.Spokojenost.
25.03.2020 | 12:19:37 | Sikorka | 89.29.113.* Reagovat
Naivita
Je :D strasne naivné myslieť si že auto z roku 94 bude mať na tacháči realnych 150 tisic km, a že za 8500kč bude jazdiť ako med :D Spotreba oleja byva sposobena stvrdnutymi tesneniami ventilov, pripadne vybehanym motorom.. v pripade francuzskych motorov rady TU3, stvrdnute tesnenia ventilov su obvykle po 400-450 000km :D
Je dost blbé z nespolahlivosti obvinit citroen..resp akekolvek iné auto. Kup si ZX s real 250 tisic km za 30 000kč a nebudes donho musiet tuknut prstom.. recenzia 0 bodov.
06.08.2015 | 19:28:43 | TycoonX | 92.104.228.* Reagovat
RE: Naivita
P.S náprava vydrží na lahkom ZXe zhruba 240 tisíc km..pokial v nom niekto nevozí 500kg cementu. Rovnakú nápravu majú Xsary,Saxo,C1,C2,C3, peugeoty 106,206,306,.. je lacná, funkčná, komfortná a lacná na opravu.
06.08.2015 | 19:31:41 | TycoonX | 92.104.228.* Reagovat
RE: Naivita
Tak za prvé: Náprava o které píšete, má uložení v jehlách bez možnosti mazání, a vydrží tak v průměru 130 000 km. Potom se zadní kola začínají při pohledu zezadu stavět do A. Oprava je drahá, takže žádná levná na opravu. Nejsou zde ložiska, ale jen jehly, tak se musí soustružit, atd... a nakonec. C1 ji samozřejmě nemá. Ta má úplně "normální" nápravu s rameny a vinutými pružinami, žádné torzky a jehly.
06.08.2015 | 22:39:12 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Naivita
Naprosto souhlasím.Oprava je složitá a drahá,některé servisy ji vůbec nedělají a stojí to tolik peněz že většina majitelů není ochotna tyto peníze do auta investovat,auto tzv. dojezdí a pak jde rovnou na vrakáč.
06.08.2015 | 23:13:23 | pavel e36 | 37.48.42.* Reagovat
Za 8,5
za 8,5 klacku to vypadá přímo nádherně. Ani jsem neveděl, že jde dneska za takové peníze sehnat něco, co nemá díru v podlaze a má to všechny součástky na svých místech.
vrzání nápravy a spotřeba oleje jsou ještě velmi dobrý výkon na 20 let starého francouze s 200k na tachometru
02.04.2015 | 13:41:41 | pospec | 188.175.63.* Reagovat
20 letý auto
A co jsi čekal když auto stálo tak málo? Toto nepoberu, KDYŽ CHCEŠ OPICI MUSÍŠ MÍT NA BANÁNY tak to chodí chlapče. Ja vystřídal už octavie 2x, fabie 2x, golfa, peugota a citroena s ním mám nyní najeto přes 375 tisíc km a můžu s klidným svědomím říct že sem nic lepšího ZATÍM neměl.OD Volkswagen koncernu zatím nic nechci dokud neudělají lepší motory. Celkem jsem se všema najel něco kolem milionu km.
21.01.2015 | 12:50:59 | 2.0 HDI | 46.252.228.* Reagovat
..
Nebyl jsem s tím na tuningu...jen jsem dělal reklamu..
Pro ostatní: chápal bych kdyby byli špatný brzdy, tlumiče, rez, ale že to auto žralo olej, žralo to jak tank a zadní náprava vrzala jak vrata od stodoly a tím je toto zx známé, že ta náprava je v hajz... a repas stojí 6000 tak jako :/ kdyby to nežralo olej a nebyla by nahov...ta zadní náprava tak bych to pochopil...ten golf by byl opravdu lepší jelikož bych alespoň byl ušetřenej vrzáním nápravy a nemusel bych uvažovat nad repasem...milion problémů a nedostatků prostě...i kdyby to bylo 5 leté auto tak na to budu mít stejný názor jelikož je to francouz...prostě citroen, peugeot a renault se jen a jen serou...elektrika v tom neskutečně udělaná a hlavně náhradní díly drahý
17.12.2014 | 00:10:26 | Tomáš | 94.113.133.* Reagovat
RE: ..
Pořád mám stejný názor....je to starej krám kdyby s tím někdo jezdil jinak nebo jí vyměnil kdy byla potřeba tak by to nezbylo na tebe.
17.12.2014 | 20:08:18 | | 62.245.124.* Reagovat
S tímhle strojem jsi byl na Tuning show na Ryclých kolech v Lysý?
09.12.2014 | 16:20:40 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
" Je to hold francouzské auto takže plno závad a drahé náhradní díly. Auto jsem vlastníl jen 5 měsíců s toho jsem s ním jezdil 3 měsíce a najel jsem s ním 3000km. Auto bych si v životě nekoupil ani nechtěl zadarmo. Nechápu jak toto vozidlo může někdo chválit....Radši bych si jako náhradu koupil golf "
kup si stejně starej golf, za stejnou cenu, a a ani s ním z bazaru neodjedeš. Toto není recenze, ale primitivní útok na auto konkrétní značky. Bij hlavou do zdi, třeba se ti rozsvítí. Hold můžeš vzdát, jinak se píše holt.
08.12.2014 | 20:29:46 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
V těchto letech je celkem jedno jestli je to Francouz.....:D kamoška od mladé si koupila za 60 tisíc starý BMW 1996 a za dva měsíce letělo pryč prostě starý neudržovaný auto s tím Golfem si nedělej iluze stačí když s tím bude někdo jezdit stejně jako s tím a bude z toho stejná hajtra.
09.12.2014 | 15:40:22 | | 62.245.124.* Reagovat
To si děláš prdel ne s tou recenzí?)) Já myslel že když koupím 20let starýho francouze za osmičku tak budu jen jezdit a tankovat,tak to je pro mne sklamání:) ...ale taky nám bylo 19 ne? :D
08.12.2014 | 19:52:41 | pavel e36 | 37.48.42.* Reagovat
za tu cenu nekupis ani poriadny bicykel ... cz.author.eu/krosova?f_pz=24
08.12.2014 | 19:50:30 | tichy pozorovatel | 85.216.134.* Reagovat
Koupit za 8500 odlítanou vránu a pak se divit, že její uvedení do provozuschopného stavu bude stat koruny a ne málo, to je teda objev ameriky ...
Kámo, cos čekal od auta za 8500? Desetiletou výdrž a nájezd 300 000 km?
08.12.2014 | 18:50:36 | Gabo | 213.211.42.* Reagovat
Mrkni na rok výroby a musí ti to být hned jasný.....takto to dopadne klidně i s BMW tady už nejde ani o auto ale spíš o zacházení a přístupu posledního majitele před koupí a vzhledem k tomu že už je to stará hajtra tak nelze očekávat že to bude jezdit jak auto za 150 tisíc u kterého to ovšem taky nelze čekat ale je to pravděpodobnější než u 20 let starého auta za 8000 tisíc.
Takový auta nemá cenu absolutně kupovat a když tak hodně vybírat nebo prostě jezdit dokud se nezastaví totálně...
08.12.2014 | 18:07:22 | | 62.245.124.* Reagovat