Rok výroby:1987Typ motoru:1.3 benzínStav km při koupi:72 000 kmStav km nyní:76 041 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8/9l l/100 kmVloženo:22. 2. 2005
Brzdové destičky, při jízdě na vozovce táhne do prava, uvolněný výfuk, občasné cukání i po zahřání jinak bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to moje první auto a myslím, že lépe jsem koupit nemohl. A navíc ji lehce tuninguju, Dacia se jen tak nevidí s foliema a výdechama na kapotě.
Přes zadní okno mam samolepku masky z filmu vřískot. Jinak předělávám přední masku, přední nárazník mam z felicie a světla i chladič jsou za mřížkama jako dodge charger:-)), a stroboskopy ve svetlech.
ale ta maska z filmu Vřískot přez zadní okno ,to je teda tunning!Ta Dacia to je teda vřískot když jí šlápneš co?Nic proti Dacii v te době to bylo lepší než ty krámy z Boleslavi co zde jezdily.Ani nic proti starým autům sám provozuji jako druhé auto z roku revoluce.Ale to je ve stoprocentním stavu vše jak má být funkční a žádný tuzing.Ale zasmál jsem se .Staré auto mse má nechat tak jak bylo.Věř tomu že se lidi i ohlédnou když projede starší auto v supr kvalitě.Obávám se že té Dacii se jen vysmějí.Ale proti gustu.......
Mám TX - kombík z roku 1989. Koupil jsem ho kvůli stavbě, zachránil jsem ho před šrotovištěm.Jinak mám Felicii. Od doby, co jsem se naučil s Dráculou jezdit (náklony v zatáčce, místo brzd zpomalovače) sem ve felicii neseděl. To pohodlí a ten prostor... Kam se se škodárny - i nové - hrabou. Mám výborný motor, proháním i s kombíkem favority, zamiloval jsem se do rumuna:-). Další auto bude opět na měkkém podvozku, žádná koncernová koza. L.
Tak pánové píši sem po třech letech díky mailu co mi přišel od nějakého nadšence...uplne jsem zapomel ze jsem nikdy sem neco psal...kazdopadne nazory typu ze jsem na palici kdyz jsem kdysi tunil dačku na to se... a vlezte mi na zada:-) Auto jsem mel dva roky a do dnes na ni vzpominam!!! byla to super kara tady mam i jeji video:
http://youtube.com/watch?v=YgwfDa3F54I
Sice jsem uz z takovych uprav uz vyrostl ale srandy nebylo nikdy dost:-)))
Jinak pokud to nekoho zajima tak auto odemne koupili Rumuni a dostali vyvozni znacky a jeli s moji dačkou do rumunksa!!!!
Naprostý souhlas. Průměrně udržovaná Dáčka je mnohem lepší než slavná komunistická plechovka 105, 120. Škodivku porazí v pohodlí, prostornosti kufru, spotřebě, síle motoru, rychlosti... Samozřejmě dnes jsou obě auta totálně out a neměly by jezdit po silnicích. Bál bych se do nich v dnešním provozu sednout
Hmmm, spodina vozového parku v ČR? No dobrá, ale v tom případě jsi zapoměl na š100, 110, 105, 120, 125, 130, 135. Pravda je, že Olcity byly na tom s kvalitou na nedostatečnou, ale pokud jde o Dáčky tak bych to tak nehrotil.
Zdravím, opravdu si myslím, že tunit Dacii je opravdový nevkus a každý pokus dopadne spíš tuzingem. Toto auto je neskutečná plechařina a společně s Olcitem - tím šmejdem z Rumunska... tvoří spodinu vozového parku v čr.
Nevím jestli jdeš správnou cestou. Myslím tím ten sranda tuning, ale Dáčka se dá velmi vkusně doladit a to nejen vzhledově. P.S. Svoje poznámky si nech ty komentátore Honzo/ "blbý Hemzy".
Omylem jsem zabrousil k Dacii, ale tohle je skutečně šok! Dacia 1310 a tuning? Co to je za hovadinu?! 1310 extrémní kára?! Věděl bych o pořádném natunění: to takhle vlezmete "flexku" a normálně to rozřežete na spoustu kusů nepravidelných tvarů a pak to odvezete do sběrny železa! Pakliže je tento rumunský zmetek opravdu ze železa a ne z nějakýho ošizenýho papundeklu. Oltcit a Dacia byly ty nejhorší auta, ze kterých stále prolínal olej (můj Oltcit-koupen 88, totálně shnil 94 není co dodat)
Zdarec Jiří.Četl sem tvůj příspěvek a docela mě to zaujalo. Chtěl bych tě požádat,jestli bys mi nemohl poslat nějaké foto teho vozidla.Osobně mám Daciu 1310Break a myslím si,že je to docela dobře spolehlivý auto. Předem díky.Michal Pokud bys mohl na můj e-mail,který přikládám:Kucharik.M@Seznam.cz.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia 1310
Moc se nerozepsal
ale ta maska z filmu Vřískot přez zadní okno ,to je teda tunning!Ta Dacia to je teda vřískot když jí šlápneš co?Nic proti Dacii v te době to bylo lepší než ty krámy z Boleslavi co zde jezdily.Ani nic proti starým autům sám provozuji jako druhé auto z roku revoluce.Ale to je ve stoprocentním stavu vše jak má být funkční a žádný tuzing.Ale zasmál jsem se .Staré auto mse má nechat tak jak bylo.Věř tomu že se lidi i ohlédnou když projede starší auto v supr kvalitě.Obávám se že té Dacii se jen vysmějí.Ale proti gustu.......
02.01.2011 | 14:04:15 | Nicola Romeo Reagovat
Drákula
Mám TX - kombík z roku 1989. Koupil jsem ho kvůli stavbě, zachránil jsem ho před šrotovištěm.Jinak mám Felicii. Od doby, co jsem se naučil s Dráculou jezdit (náklony v zatáčce, místo brzd zpomalovače) sem ve felicii neseděl. To pohodlí a ten prostor... Kam se se škodárny - i nové - hrabou. Mám výborný motor, proháním i s kombíkem favority, zamiloval jsem se do rumuna:-).
Další auto bude opět na měkkém podvozku, žádná koncernová koza. L.
13.02.2009 | 11:44:01 | Ludvik z Brna Reagovat
JSEM ZPATKY
Tak pánové píši sem po třech letech díky mailu co mi přišel od nějakého nadšence...uplne jsem zapomel ze jsem nikdy sem neco psal...kazdopadne nazory typu ze jsem na palici kdyz jsem kdysi tunil dačku na to se... a vlezte mi na zada:-) Auto jsem mel dva roky a do dnes na ni vzpominam!!! byla to super kara tady mam i jeji video:
http://youtube.com/watch?v=YgwfDa3F54I
Sice jsem uz z takovych uprav uz vyrostl ale srandy nebylo nikdy dost:-)))
Jinak pokud to nekoho zajima tak auto odemne koupili Rumuni a dostali vyvozni znacky a jeli s moji dačkou do rumunksa!!!!
20.03.2008 | 21:10:48 | Jiří loooove Reagovat
Spodina vozového parku
Naprostý souhlas. Průměrně udržovaná Dáčka je mnohem lepší než slavná komunistická plechovka 105, 120. Škodivku porazí v pohodlí, prostornosti kufru, spotřebě, síle motoru, rychlosti...
Samozřejmě dnes jsou obě auta totálně out a neměly by jezdit po silnicích. Bál bych se do nich v dnešním provozu sednout
22.01.2008 | 15:59:24 | Jirka Reagovat
Hmmm
Hmmm, spodina vozového parku v ČR? No dobrá, ale v tom případě jsi zapoměl na š100, 110, 105, 120, 125, 130, 135. Pravda je, že Olcity byly na tom s kvalitou na nedostatečnou, ale pokud jde o Dáčky tak bych to tak nehrotil.
04.02.2007 | 13:33:00 | Reagovat
všechno špatně
Zdravím,
opravdu si myslím, že tunit Dacii je opravdový nevkus a každý pokus dopadne spíš tuzingem.
Toto auto je neskutečná plechařina a společně s Olcitem - tím šmejdem z Rumunska... tvoří spodinu vozového parku v čr.
27.01.2007 | 21:37:25 | Michal Reagovat
to je snad vtip! ty musis bejt ale frajer...
25.10.2006 | 11:48:10 | diego Reagovat
jestli je to jen tvůj koníček tak to beru. Ale poku je to tvoje JEDINE auto a myslis to vážně tak se raději zapal i s tou EXTREMNI KAROU!
01.06.2006 | 14:59:45 | Reagovat
Nevím jestli jdeš správnou cestou. Myslím tím ten sranda tuning, ale Dáčka se dá velmi vkusně doladit a to nejen vzhledově.
P.S. Svoje poznámky si nech ty komentátore Honzo/ "blbý Hemzy".
13.03.2006 | 15:17:33 | Reagovat
Omylem jsem zabrousil k Dacii, ale tohle je skutečně šok! Dacia 1310 a tuning? Co to je za hovadinu?! 1310 extrémní kára?! Věděl bych o pořádném natunění: to takhle vlezmete "flexku" a normálně to rozřežete na spoustu kusů nepravidelných tvarů a pak to odvezete do sběrny železa! Pakliže je tento rumunský zmetek opravdu ze železa a ne z nějakýho ošizenýho papundeklu. Oltcit a Dacia byly ty nejhorší auta, ze kterých stále prolínal olej (můj Oltcit-koupen 88, totálně shnil 94 není co dodat)
26.07.2005 | 00:20:31 | Honza Reagovat
Zdarec Jiří.Četl sem tvůj příspěvek a docela mě to zaujalo. Chtěl bych tě požádat,jestli bys mi nemohl poslat nějaké foto teho vozidla.Osobně mám Daciu 1310Break a myslím si,že je to docela dobře spolehlivý auto. Předem díky.Michal Pokud bys mohl na můj e-mail,který přikládám:Kucharik.M@Seznam.cz.
02.03.2005 | 12:03:46 | Kucharik M. Reagovat