Rok výroby:1989Typ motoru:1.3Stav km při koupi:35 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:4. 10. 2006
Tak po koupi tohoto vozu se začal projevovat startér, nejprve nepravidelným chodem, později vysadil úplně, hučí ložiska na předních kolech a brzy proběhne výměna kulových čepů řízení.
Jinak je auto po technické stránce uspokojující.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vůz bych hodnotil jako prostředek pro nenáročné řidiče. Oproti "stodvacítkám" má přednosti i zápory... v rozjezdech je těžkopádnější a chvílemi mám pocit, že utavím spojku... u stodvacítky je rozjezd pružnější.
Nicméně motor bych nezatracoval, protože má slušnou sílu a po pořádném prošlápnutí plynu je cítit solidní tah. Výtku mám vůči stabilitě vozu a to zejména v zatáčkách - dost se naklání a vzhledem k malé váze na zadní nápravu má tendenci ke smýkání. Co se týká brzd, tak kvalitu bych přirovnal ke Škodě Favorit - pedál je poměrně tvrdý a je třeba vyvíjet větší tlak na pedál. Ne zrovna dobře řešený je pedál akcelerace, je malý, utopený dost vzadu oproti ostatním pedálům a je klopený moc nahoru, takže se plyn ovládá dost nepohodlně.
Řízení je celkem tuhé, na to, že má hřebenové řízení, takže na otáčení volantu prstem zapomeňte. Jeden z plusů je velký kufr, se kterým se Favorit, nebo "škůdka" chlubit nemůže. Jezdil jsem ještě s horšími auty, takže tento model mě nijak neodradil, ale ani nenadchnul.
Měl jsem takovou 2 roky a mám úplně jiné zkušenosti. Opravdu "dámské" ovládání, volant šel jedním prstíčkem a posilovač brzd úžasný!!! Tak lehce mi nebrzdí ani sočasný koráb. Nebyl cítit žádný odpor na pedálu a intenzita brzdění závisela jen na hloubce prošlápnutí pedálu, tak nevím, co to máte za model... Jen se tam sedělo trochu zešikma...
Řídil jste ještě "horší" "vozy"...no tak to by mě zajímalo... Kdysi, když jsem byl malej jsme tohle auto "ukradli" kamarádovýmu dědovi ze zahrady (bylo částečně bouraný) a pod plachtou a projížděli jsme se po louce a po lese. No, na měli jsme oči navrch hlavy , bylo to moje první řízení, nicméně ještě v tom lese chcíplo. Museli jsme pro dědu a průšvih na sebe nenechal dlouho čekat . Nenapadlo by mě, že v tom dneska ještě někdo jezdí , ale co, dneska je už všechno možný
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia 1310
dámské auto
Měl jsem takovou 2 roky a mám úplně jiné zkušenosti. Opravdu "dámské" ovládání, volant šel jedním prstíčkem a posilovač brzd úžasný!!! Tak lehce mi nebrzdí ani sočasný koráb. Nebyl cítit žádný odpor na pedálu a intenzita brzdění závisela jen na hloubce prošlápnutí pedálu, tak nevím, co to máte za model... Jen se tam sedělo trochu zešikma...
09.10.2006 | 22:42:57 | AL Reagovat
NÓÓ,
Řídil jste ještě "horší" "vozy"...no tak to by mě zajímalo...
Kdysi, když jsem byl malej jsme tohle auto "ukradli" kamarádovýmu dědovi ze zahrady (bylo částečně bouraný) a pod plachtou a projížděli jsme se po louce a po lese. No, na měli jsme oči navrch hlavy , bylo to moje první řízení, nicméně ještě v tom lese chcíplo. Museli jsme pro dědu a průšvih na sebe nenechal dlouho čekat . Nenapadlo by mě, že v tom dneska ještě někdo jezdí , ale co, dneska je už všechno možný
06.10.2006 | 12:56:49 | Méďa Béďa C Reagovat
SPÍŠ USPOKOJUJÍCÍ VŮZ PRO NENÁROČNÉ MASOCHISTY
05.10.2006 | 14:42:37 | Reagovat