Rok výroby:2004Typ motoru:Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 1. 2012
Tohle auto jsem koupil, abych nemusel nic vrážet do 20 let starého auta. Nevěděl jsem a ani nečetl žádnou recenzi jak to jezdí atd. Auto je docela vysoké takže nesedíte jak v křesle. Vevnitř to vypadá levně když u jiných značek ten interiér taky není zas tak super. U sociál verze nejsou ani na dveřích kastlíky, to je docela škoda. Spínač vnitřního osvětlení je pouze u řidiče takže když otevře dveře spolujezdec, tak se nerozsvítí. Na zadních sedadlech jsou 3 opěrky, ta prostřední trochu braní dobrému výhledu přes zadní okno, ale jde bezproblému vytáhnout. Užitná plocha je velká, určitě se tam nebudete tísnit. Kufr je velký, vleze se tam toho docela dost. Vůz mohl být o něco nižší, protože vítr docela autem cloumá. Pneu jsou 165/80 R14-185/65R15 u některých i 185/70 R14. Řízení mohlo být přesnější. Olejový filtr dobře přístupný, takže výměna oleje je bez problému. Motor 1,4 MPI není nějak úsporný. V létě těch 6,3—6,5 v zimě jeto 7,4—8,0. U některých tipů se projevuje koroze zadních lemů, také ve spodní části zadních dveří. Proto se někteří zavčas zbavují těchto aut. No prostě nemá to pozink. Podvozek docela slušně nastříkán, takže ani po 6 letech nikde nic neupadavá. Kromě výfuku, ten má životnost řekl bych tak od nova 6-7 let. Já už ho trochu spravoval jinak se s tím dá jezdit tak jako s každým jiným autem.
Takže mám najeto kolem 121 000km nechal jsem vyměnit rozvod motoru cena se pobybovala kolem 4600kč +řemen alternátoru před zimou mě začalo mlátit u pravého kola,čep ramene nechal jsem ho vyměnit. jinak bohužel co můžu říct je že koroze postupuje víc a víc takže se budu muset připravit nato že v létě budu muset všechny náznaky koroze ošetřit, ať seto dále nerozlézá i když je jasné že to taky dlouho nevydrží.Ale není to, že prst prostrčíte blatníkem. Další věc je že pokud tohle auto chcete prodat jeho výkupní cena začíná od 30-35000kč + provize bazar a hned je na prodej za 40-45000kč dle stavu a verze. Pokud někde nechce kupovat zbytečně drahé a staré víc jak 10 let a má to jen na nákup a do práce a ví že to chce jen na 4-5 let nebo na dojetí tak proč né. Na Spolehlivost nemůžu říct nic špatného je jasné že po několika letech provozu se musí někde něco vyměnit.
30.05.2013 | 11:22:26 | martin
| 85.160.54.*Reagovat
RE: Další zkušenost s Loganem
Ještě jsem zapoměl byla provedena výměna kotoučů a destiček
30.05.2013 | 11:34:12 | martin
| 85.160.54.*Reagovat
korózia
Píšete, že "U některých tipů se projevuje koroze zadních lemů, také ve spodní části zadních dveří. Proto se někteří zavčas zbavují těchto aut." Ako je na tom s koróziou Vaše auto?
Ano koroze tam buhužel je na zadních lemech levý a pravý a na pravé straně teda u spolujzdce na spodní častí dveří,přední blatníky a dveře tak toje bez problému, lak je teda ošizeny dost hanba Renaultu
18.01.2012 | 14:46:06 | Martin
| 85.160.116.*Reagovat
RE: korózia
mas jedno z prvych aut, tie logany mali problemy nielen s koroziou, ale napr aj so senzorom spiatocky a este nejake problemy na ktore si uz nepamatam, ale boli na to zvolavacky. povedal by som ,ze dacie od nejakeho snad 2006-2007 nemaju problemy.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
Další zkušenost s Loganem
Takže mám najeto kolem 121 000km nechal jsem vyměnit rozvod motoru cena se pobybovala kolem 4600kč +řemen alternátoru před zimou mě začalo mlátit u pravého kola,čep ramene nechal jsem ho vyměnit. jinak bohužel co můžu říct je že koroze postupuje víc a víc takže se budu muset připravit nato že v létě budu muset všechny náznaky koroze ošetřit, ať seto dále nerozlézá i když je jasné že to taky dlouho nevydrží.Ale není to, že prst prostrčíte blatníkem. Další věc je že pokud tohle auto chcete prodat jeho výkupní cena začíná od 30-35000kč + provize bazar a hned je na prodej za 40-45000kč dle stavu a verze.
Pokud někde nechce kupovat zbytečně drahé a staré víc jak 10 let a má to jen na nákup a do práce a ví že to chce jen na 4-5 let nebo na dojetí tak proč né.
Na Spolehlivost nemůžu říct nic špatného je jasné že po několika letech provozu se musí někde něco vyměnit.
30.05.2013 | 11:22:26 | martin | 85.160.54.* Reagovat
RE: Další zkušenost s Loganem
Ještě jsem zapoměl byla provedena výměna kotoučů a destiček
30.05.2013 | 11:34:12 | martin | 85.160.54.* Reagovat
korózia
Píšete, že "U některých tipů se projevuje koroze zadních lemů, také ve spodní části zadních dveří. Proto se někteří zavčas zbavují těchto aut." Ako je na tom s koróziou Vaše auto?
18.01.2012 | 05:28:02 | umo | 78.98.58.* Reagovat
RE: korózia
Ano koroze tam buhužel je na zadních lemech levý a pravý a na pravé straně teda u spolujzdce na spodní častí dveří,přední blatníky a dveře tak toje bez problému, lak je teda ošizeny dost hanba Renaultu
18.01.2012 | 14:46:06 | Martin | 85.160.116.* Reagovat
RE: korózia
mas jedno z prvych aut, tie logany mali problemy nielen s koroziou, ale napr aj so senzorom spiatocky a este nejake problemy na ktore si uz nepamatam, ale boli na to zvolavacky. povedal by som ,ze dacie od nejakeho snad 2006-2007 nemaju problemy.
25.01.2012 | 13:45:44 | veto | 195.91.110.* Reagovat