Recenze Dacia Logan
“Skvělé velké levné auto.”

Autor recenze: Chvost (28 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1,4 MPi Stav km při koupi:4 km Stav km nyní:34 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 7. 2. 2010

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit Škoda Felicia Fiat Punto 1,7 TD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Dosud bez poruchy 34.000km.

Bohužel když jsem konečně koupil nové auto, přišly jiné pohromy.

- Před půl rokem kompletně ohlodané zapalovací kabely - od kuny.

- Před měsícem vypáčený zámek dveří - od idiota.


Hodnocení a zkušenosti s autem

V listopadu 2008 jsem koupil (po dvou měsíčním čekání v pořadníku) logana 1,4 MPi v tzv. sociální verzi, čili bez výbavy (pouze ABS + AFU asistent). Auto jsem koupil za hotové za 179.900,- (záloha směšných 10.000).Po předchozích zkušenostech s ojetinami jsem už nechtěl starší auto ani vidět.
Moje nejhorší zkušenost byl Fiat Punto 1,7 TD za 100.000,- r.v. 1994, kupovaný v roce 2000. Nejen, že jsem na nevýhodné půjčce přeplatil tehdy skoro 60.000,-, ale během dvou let jsem proservisoval 75.000,-Kč (např. za jízdy upadl ventil a skoro zničil celý motor - 27.000,-).
Do Logana jsem přesedal z felicie a bylo to příjemné přesedání. Kritizovaná palubní deska z tvrdého plastu (mám Logana II. verze, takže interiér je použitý ze Sandera) se mi celkem líbí a opravdu, ale opravdu NEVRŽE. Auto je prostorné a do kufru 510l naložím všechno co potřebuji. Jízda přes rozbité české silnice je pohodlná a spotřebu držím kolem 6,5 l. Max. spotřeba, které jsem dosáhl přes zimu (opravdu hodně sněhu - Liberecko, jízda většinou po městě, krtáké trasy) byla 7,7 l. Pro srovnání kamarád s fabií 1,4 kombi jezdí přes zimu skoro za 9 l. Oproti zmíněné fabii je Logan při jízdě méně agresivní a celkově línější. Vynahrazuje to ale při plné zátěži, kdy fabie s výkonem dost klesá, kdežto naložený Logan jede skoro stejně jako prázdný. Je to zkrátka auto pro praktické využití, na závodění ho opravdu nevyužijete. Bohužel se to týká i předjíždění , kdy zrychlení opravdu chvilku trvá. Velkou výhodou opět oproti fabii je prostor na zadních sedalech (je nesrovnatelný).
Co se týká hlučnosti, motor je odhlučněný dobře, při volnoběhu prakticky není slyšet vůbec. Při vyšších otáčkách je slyšet spíše hluk od výfuku, než motor. Problém při rychlostech nad 130km/h je spíše aerodynamický hluk a hluk od kol. Při rychlosti nad 150km/h už je hluk opravdu značný.
Jinak hodnotím Logan jako levný, spolehlivý vůz s nízkými provozními náklady a skvělým praktickým využitím. Cenou za to je horší zpracování (slícování plastů), horší materiály a starší (na druhou stranu ale prověřené) technologie.
Je to obyčejné auto pro obyčejné lidi, za neobyčejné peníze,které Vás určitě nezklame.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan

Vložit komentář

Kuny...

Tomu říkám pěkně vykuněný Logan :-)

28.05.2012 | 08:32:51 | Milan  | 89.102.58.* Reagovat

Delší zkušenost

Ahoj, před dvěma lety jsem psal tuhle recenzi. Dnes mám najeto 88.000 km a přidám nějaké další zkušenosti. S autem jsem pořád velmi spokojený i když jednu závadu jsem už měl. Na 70.000 km se mi porouchala spojka. V rámci záruky ale byla oprava zadarmo. To je vše. Auto jinak jezdí spolehlivě, spotřebu držím stále kolem 6,5l a po korozi nikde ani stopy. Jsem pevně rozhodnutý po téhle 3 leté zkušenosti, že další moje auto bude opět dacia. Mrzí mě, že renult teď dává do loganů 1,2 kvůli euru5, řekl bych ta moje 1,4Mpi je lepší, ale zase je u 1,2 nežší povinné ručení. Trochu jsem se bál, když jsem tuhle recenzi tenkrát psal díky některým pomlouvačným komentářům zejména o karoserii, ale i o poruchovost. Dneska můžu s čistým svědomím říct, že logan je super auto a to ho opravdu nešetřím. Používám ho jak k práci (vozí materiál - nářadí, ostré plechy, jezdí přetížený), tak pro rodinu ale je to držák. Leto si ho budou po mé zkušenosti taky maji rodiče.
DOPORUČUJI

11.08.2011 | 13:07:11 | Chvost  | 90.177.100.* Reagovat

Tak nevím

Zdar, taky zvažuji nákup auta, ojeté již nechci, chci něco nového. Ale co? Když tady čtu recenze, na jakékoli auto, tak se vždy najde někdo spokojený a další nespokojený. Ale tady u Dacií, zatím vidím víc jak 90 % spokojených zákazníků. Takže to zkusím asi taky. Půjdu do Dacie! Ale stejně, Trabant byl nejlepší!!! :-)

02.06.2011 | 12:48:29 | Žábra Reagovat

for marne

jasan, 100krát radši novou Dacii, než jakoukoliv olítanou herku. Ale jen pokud jsi sváteční řidič z donucení! To já si radši za stejný prachy koupím jetou Mazdu 6 nebo Hondu Accorda. Budu mít krásný, rychlý, bezpečný a prostorný auto, který logana 10x přežije. Mě řízení auta baví a chci si naplno užít výkonný motor a skvělý podvozek. Ale taky chci pohodlně přepravit rodinu. Neumím si představit, že bych s nějakou dýchavičnou 1.4 zkoušel předjet kamion...
Ale uznávám ať si každý koupí co chce a co mu vyhovuje. Já svý oblíbený japonce taky nikomu necpu. Jen mě mrzí, že místo informací o autech se tu akorát naučím nové urážky:-(

09.03.2011 | 13:59:52 | fitpaldi Reagovat

100krát radši novou Dacii, než jakoukoliv olítanou herku.

02.12.2010 | 20:07:12 | marne Reagovat

spolehlivost

Kolegyne ma Logana benzínak 3 nebo 4 roky bez poruchy, akorat katastrofa je Renault servis.

02.12.2010 | 18:16:05 | Honza Reagovat

Blá blá blá...

Každý normálny človek určite uzná, že v tejto diskusii bol na strane zakomplexovaného ignoranta Jarda :-P.

02.12.2010 | 17:37:31 | Matúš Reagovat

Měl bych pro pana flinta, alias uhry posetého patnáctiletého panice a snopla, ještě takový malý, dobře míněný dovětek...: SHOŘ!!!

02.12.2010 | 13:38:46 | Eman Přiskřipsemsiřiť Reagovat

Lidi proč se nervujete s arogantním zakomplexovanym ignorantem,jako je flint a spol???Vždyť ani nemá páru o čem píše.

02.12.2010 | 11:52:56 | Hamby Reagovat

Jakou má Logan v základu výbavu?????

20.07.2010 | 19:14:18 |  Reagovat

logánek

Logánka mám už pár let,a jsem s ním stále navísost spokojený.Nehledal jsem auto přeplněné eloktronikou a tím i větším počtem problémů.Logánek patří mezi auta s klasikou pro běžný rodinný provoz.Není to žádný zázrak ale zároveň se nemá za co stydět!A díky vyššímu posezu a pohodlnému nastupování nám starším bezvadně vyhovuje.

20.07.2010 | 18:56:12 | blissy Reagovat

V sedanu 1,4 jsem se též svezl, ale moc dobře to nepůsobilo, a to jsem zvyklý na Fábii Junior :-) Jen prostor na zadních sedadlech je větší, asi jediná výhoda při srovnání. A také mám radši světlejší plasty nahoře na přístrojovce, takže druhá (pro mě) výhoda. Svezení je tak trochu rumunské. Zaujal mě spíš ten MCV, ale tím jsem nejel, ovšem prý je to podvozkem dost žebřiňák. Tak nevím.

27.05.2010 | 10:37:01 | Itall Reagovat

ahoj mel jsem,prilezitost se projedct v dacii,bomba.auto jede super,je pruzne a a tak dal.samozrejme neda se to srovnavat s deseti litry.dobre auto srovnatelne s mnichovskymy vrtulemy.

27.05.2010 | 08:04:58 |  Reagovat

deckerin

Hezky napsaný

23.02.2010 | 12:28:36 | pozorovatel Reagovat

MCV

Přečetl jsem recenzi i komentáře pod ní...recenze se mně líbila a musím víceméně souhlasit. Jsem též majitelem Dacie MCV 1,6 16V 7míst. Výběru auta pro svoji rodinu jsem věnoval rok studování různých možností na netu i v autobazarech a autosalonech. Prošel jsem si fází, kdy jsem uvažoval o koupi staršího vozidla...uvažoval jsem o Toyotě Avensisu, potom taky o Fordu Fokusu. Říkal jsem si, že jsem ochotný dát za takové auto 250000, v této ceně se daly sehnat Fordy 3-4 roky staré a Toyoty od 5ti let výše. Začal jsem uvažovat, kdo si koupí auto a po třech letech ho prodá, jak s ním asi zachází hned po vyjetí z autosalónu, zajíždí ho vůbec když ví, že ho má na tři roky, nebo i míň? Koupím si dva roky staré auto za bezmála 300.000 a pak zjistím, že s ním jezdil chlápek co tomu dával hned od začátku pořádný hašte, protože mu na tom autě absolutně nezáleželo a já chtěje si pořídit lepší vůz, za míň peněz teď mám vyšlehanou potvoru. Tak jsem se začal dívat po nových rodinných vozech v cenové kategorii 300.000, víc prostě do auta vrážet nechci a ani na to nemám. Tři kandidáti byly, Kia Ceed SW, Octavia Tour kombi a tolik opovrhovaná Dacia MCV. Kia v této cenové hladině byla pouze s motorem 1,4..což jak jsem se dočetl je na toto auto naprosto nedostatečné, Octavia u mě nepochodila s prostorem na zadních sedačkách, velkým zájmem zlodějů a vyšší cenou, nakonec zůstala volba na Dacii. Zatím jsem s autem nadmíru spokojený, oceňuji vyšší posaz, prostor v kufru...nadchla mě třetí řada sedadel, kde mně přijde, že je paradoxně lepší sezení než v druhé řadě, motor je na toto auto dostatečný, asi by mně stačil i osmiventil, přes nerovnosti na vozovce se opravdu přenese bez větších problémů, díry skoro není cítit, takže v tom recenze také nelhaly, auto má navíc velkou světlou výšku a motor chráněný pořádným plechem, takže proražení olejové nádrže na polňačce je také méně pravděpodobné. Servis co jsem se díval mě také nepřijde na přemrštěné peníze, takže bych auto s klidným srdcem doporučil všem svým známým s průměrnou mzdou, racionálním myšlením a nevelkými ambicemi oslňovat svoje sousedy nablýskanou károu, věčně stojící u baráku, protože už nezbyly peníze na její provoz.:-)

23.02.2010 | 12:10:14 | deckerin Reagovat

Ono se na ten rumunskej bazmeg opravdu čeká 2 měsíce v pořadníku? To je snad nějakej vtip.

22.02.2010 | 19:32:30 |  Reagovat

For Jarda

Koľko Heinekenov si "vyrezal" kým si toto napísal ? :-P

19.02.2010 | 18:43:47 | Matúš Reagovat

Matúš

Zatímco ty jsi padl na prdel z nějaké žabožroutí 607ky, já už mám éru Pežotů dááávno za sebou. Taky možná proto vím, jak jsou "kvalitní" a na prdel si nesednu ani ze 607, ani z jiného. Jediný pežot, který v současnosti za něco stojí, je 107 :-)) To jen, abych vás ještě víc nasral :-))

18.02.2010 | 20:12:33 | Jarda Reagovat

PS -Abych přihodil polínko do ohně... -už mám najeto na svojí fábce 1,2 12V skoro 180 000km,a zatim ŽÁDNÁ ZÁVADA,jen mi odešla baterka,ale to se dalo po 5ti letech čekat.Jinak max spokojenost

18.02.2010 | 10:26:06 | Jirka KOPR Reagovat

RE: logan

Dobrý den mám na svým loganu 1.4mpi najeto 111500 a nemám problém žádnej.na to že jsme 15 let starej jede krásné a nebojím se předjet i kamion.

21.11.2021 | 15:21:18 | Ridic  | 185.15.110.* Reagovat

Zdarec všichni,po dlouhý době jsem se šel podívat na recenze,a jak koukám,nic se nezměnilo
Docela škoda,ne???

18.02.2010 | 10:23:45 | Jirka KOPR Reagovat

For Jarda

Citujem, " Vyzdvihuje tady ten svůj žabožrout a každý, kdo má auto levnější, nebo menší, je podle něho méněcenný. Skutečně parťák do diskuse! " . Ak by si mal o autách aspoň aký - taký šajn, tak taký nezmysel o Peugeote 607 2.2 HDi nenapíšeš. Veľmi by ma zaujímalo v čom sa asi vozíš Ty. Čo sa týka druhej časti tvojej vety, tak si odporuješ. Jednak argumentuješ Jamiesonom, ktorý pokiaľ viem mal Passata z roku 97 a aj keď je to mimochodom slušné auto, tak je vždy lacnejšie ako Ľubošov Peugeot. Ja nemám dokonca žiadne auto a nevšimol som si aby ma len preto považoval za menejcenného človeka, ako sám píšeš.Takže neviem, čie "píčoviny nemají žádnou váhu", Jarko. Na Anonymov, Pepíkov, Colníkov a Neználkov ani nereagujem.

18.02.2010 | 08:09:50 | Matúš Reagovat

Jarda

Je vidět, že jsi se na to ani nepodíval. Nebyly to značkové zimní kontra letní "Čína," Nýbrž značkové zimní kontra značkové letní, čili rovnocenní soupeři.

17.02.2010 | 23:26:21 | marne Reagovat

Marne

A to je právě ono: Některé měly, proti některým. Dobře marketingově postavené. Jinak blbost. Některé čínské boty taky mohou být lepší, než některé značkové (třeba ty papírové do rakve). Kdo tomuto nesmyslu byť jen na vteřinu uvěří, není normální řidič. Nepotřebuju internet na to, abych poznal, jak hůř auto jede na zimních gumách. A Lubošovo názory mají daleko k nějaké kritice. Jeho píčoviny nemají žádnou váhu. Kritizovat moje auto může ten, kdo s ním má nějakou zkušenost a to Luboš rozhodně nemá. Vyzdvihuje tady ten svůj žabožrout a každý, kdo má auto levnější, nebo menší, je podle něho méněcenný. Skutečně parťák do diskuse!

17.02.2010 | 23:16:47 | Jarda Reagovat

Já jsem si narozdíl od tebe aspoň něco o těch pneu zjistil a některé zimní pneu v té tabulce měly opravdu valivý odpor menší, než některé letní. Ale ty jsi samozřejmě nejchytřejší ze všech, takže nechápu, k čemu je ti internet.

17.02.2010 | 23:02:16 | marne Reagovat

Jarda

Ty nemůžeš psychicky unést, že si Luboš dovolil zkritizovat tvé milované autíčko ty zábukářskej chudáku.

17.02.2010 | 22:51:40 | marne Reagovat

Marne

Potrefená husa se ozvala? Pokud vím, byl jsi jediný, kdo si s Lubošem přitakával na téma odpor letních pneu je větší než zimních. Tak nevyskakuj, multiblbečku.

17.02.2010 | 22:47:14 | Jarda Reagovat

Jarda

Tak aby bylo jasno, nejsem obdivovatelem ani přitakávačem NIKOHO na těchto stánkách, tím méně Luboše, "multinickový" blbečku!

17.02.2010 | 22:34:25 | marne Reagovat

Luboš

Já Luboše potkat tak mu dám FACKU........

17.02.2010 | 22:04:28 | pepe Reagovat

Luboš

Milý kokůtku, jsem rád, že jsi takto zareagoval. Potvrdil jsi můj názor na tebe. A neschovávej se za mladíky bez řidičáku, psychopaty jako je Jamieson, a důvěřivé neználky jako je Marne. To je tak asi celé panoptikum tvých přitakávačů a obdivovatelů. Pro normální řidiče jsi jen plytký a libový narcista a náfuka s naprosto zcestnými názory. A to, kde jsi koho urážel, si sáhni do svědomí sám. Znám tvé příspěvky z mnoha recenzí a ty sám víš nejlíp, jak a kde jsi se předváděl. Dlouho jsem na tvé bláboly nereagoval a přecházel je ale čeho je moc, toho je prostě příliš.

17.02.2010 | 22:01:05 | Jarda Reagovat

Milý Jardo, aj keď si nevychovanec,

čítať vieš. Tak mi láskavo ukáž, KDE som sa niekomu vysmieval, al. urážal.... Dík.To, že máš slovník blbečka, je Tvoj problém, mne to žily netrhá... .
P.S. Najskôr sa nauč čítať a ARGUMENTOVAŤ. Autá mám rád ako tovar, pretože už mám čosi odkrútené. A každé auto má čosi do seba.
Zároveň sa podľa výroby áut a ich rastu-poklesu cien, počtu vyrobených atď... distribúcie dá celkom dobre ODHADOVAŤ vývoj ekonomiky a rast, al. pokles cien komodít a podobné celkom zaujímavé veci, ktoré POTREBUJEŠ aj TY vedieť. Ale ktoré nepotrebuješ, ak si na sociálke.
Zatiaľ si ukázal akurát to, že vieš iba nadávať úplne cudzím ľuďom. A na internete si iba liečiš komplexy a frustrácie.
Mal by som Teba a podobného idiota-Anonyma na háku, ale navážate sa aj do mladého Matúša.
Ktorému poniektorí nesiahate ani po členky. A ani Ty. .
Choď a naštuduj si ešte zopár nadávok a urážok, aby si si zvýšil sebavedomie. Keď už čítať vieš... .
Inokedy by som nereagoval na Tvoje grcanice, ale baví ma dráždiť hlupákov..

17.02.2010 | 21:36:29 | ľuboš Reagovat

Luboši,

Málo platný, souhlasím, že Luboš je zasírač recenzí. Jak se všude naparuje, že je bohatý, dobře situovaný, podnikatel, s veeelikým autem... a leze na recenze "socek" - na Dacie, kolíňata, Thálie... to aby sám sobě dokázal že opravdu je tím čím je, protože tomu jinak nikdo jiný nevěří? Nebo aby si posiloval nízké sebevědomí, potřebuje k tomu "chudinky" s úplně normálními, obyčejnými a dostupnými auty? Protože v jeho branži o něho jemu rovní nejeví zájem, nebo ho dokonce mají za pitomce? Seš ubohej blb, Luboši. A ubohej doslova. Můžeš tu klidně psát rozevláté romány proložené smajly, já je stejně nečtu, protože jsou zdlouhavé a nic neříkající, ale na tom, že jsi kokot to nic nezmění. Tak se tady klidně naparuj dál a zasírej recenze té "ubohé chátře" a "pojebaným zaměstnancům" jak jsi nás nazval, my tvé příspěvky stejně přeskočíme a budeme se bavit dál spolu. Ty poťamťo, který nemá přátele.

17.02.2010 | 21:14:11 | Jarda Reagovat

Á, pán Anonym nám pracuje asi v štátnej službe...,

žeby pripečený colník...? je tu...

17.02.2010 | 20:50:10 | ľuboš Reagovat

Asi začnu taky hulit,nějak mi to tu uniká.

17.02.2010 | 19:30:41 | Jirka Reagovat

Pane Luboši, kolik medailí získají slovenští sportovci na olympiádě?

17.02.2010 | 19:21:02 | Neználek Reagovat

Luboš a Matúš, dva bludyzvěstové z východu...

17.02.2010 | 19:13:12 | celník Reagovat

No nehovorím...?!!?

Náš blbeček sa ozval.
P.S. Vďaka Ti hlupáčik náš Anonymný za potvrdenie správnosti teórie... .
A oceňujem rýchlosť odpovede. Si ešte lepší ako obyčajný..., si dokonca neobyčajne rýchly..., škoda, že len blbeček...

17.02.2010 | 18:48:23 | ľuboš Reagovat

ľuboš a Matúš

Vy dva naši Slovenští bratři,kamarádi,indženýři,vědátoři,všeználkové---běžte si na vzájem vyhulit bambulky,ok???

17.02.2010 | 18:06:23 |  Reagovat

Matúšu. Matúšu......,

Ty by si chcel, aby Tvoj príspevok pochopil Anonym?! .
P.S. Žiadny schizofrenik, ale blbec, blbec to je... . A na to zatiaľ žiaden liek nezaberá... .
A to, ako sa jeden a ten istý vydáva za "niekoľko" Anonymov, tak toto je na týchto recenziách to najfajnovejšie. Jeden by normálne mohol spracovať soc. štúdiu o zhubnom vplyve internetu na osobnostný vývoj jedinca...Nech žijú komplexy menejcennosti!

17.02.2010 | 17:58:51 | ľuboš Reagovat

Matúš

No sláááva ...

17.02.2010 | 16:43:20 |  Reagovat

For Anonym

No comment.

17.02.2010 | 16:40:53 | Matúš Reagovat

Matúš

Hele ty "klenote" -co kdyby sis šel plácat ty svoje sračky k vám na Slovensko,a nesral se nám tady -co ?!?!

17.02.2010 | 15:17:12 |  Reagovat

For Anonym

Oooo, ty by si chcel vidieť môj " klenot " ? Ty môj teplúšik, nájdi si podobne " zohriateho " priateľa a obzeraj si jeho " klátik ". Ten môj nie je zvedavý na sebe podobné " prútiky ". V budúcnosti by si ale veľmi rád obzrel nejakú tú " mušličku "... :-PP. Ale dobre už dosť, sú to autorecenzie, nie debatný krúžok nadržaných adolescentov.

17.02.2010 | 13:50:49 | Matúš Reagovat

Matúš

Ty blbe, ti dva mají pravdu, Luboš je fakt k smíchu. Chtěl bych vidět ten klenot který máš v kalhotách ty když už si začal o té délce.

17.02.2010 | 12:45:46 |  Reagovat

Pre uja vydavateľa a Anonyma

Schizofrénia je psychiatrická diagnóza označujúca často chronickú duševnú chorobu, rôzne ovplyvňujúcu správanie, myslenie a emócie. Pojem schizofrénia pochádza z gréckych slov σχίζω (schizó) = rozdeliť a φρενός (phrenos) = myseľ a v preklade znamená rozdelená myseľ. Stav schizofrénie je sporný, hlavne kvôli nedostatku objektívnych kritérií pre diagnózu a následnú obtiažnosť dostatočného výskumu nedostatočne definovaného stavu. Výskum však naznačuje, že dôležitými prispievajúcimi faktormi sú genetické aj spoločenské vplyvy. Zvyčajne, ale obvykle nesprávne, sa predpokladá, že schizofrénia zahrňuje "rozpoltenú osobnosť ". Vyskytuje sa hlavne na portáli autorecenze.cz a posledným známym prípadom sú komentáre Anonyma a p. vydavateľa zo 16. resp. 17. februára 2010. Tento pacient je kolegom už dobre známy a je charakteristický tým, že sa rád vydáva za viacero osôb a pod rúškom internetového "bezpečia" rád provokuje. V prípade osobného stretnutia je to však ustráchaný, podpriemerný jedinec s IQ 52 a penisom dlhým 3,7cm (pri stoporení až 4,6 - pozn. autora). Má sklony k exhibicionizmu. Akékoľvek ďalšie info hláste na najbližšom policajnom zbore. Ďakujeme. J. Novák, primár psychiatrickej liečebne, Bratislava.

17.02.2010 | 12:03:38 | Matúš Reagovat

knižní vydavatelství

17.02.2010 | 11:12:28 |  Reagovat

Luboš

Jako zástupce nejmenovaného knižního vydavatelství si Vám dovoluji oznámit, že máme zájem o vydání románu, který jste zde zveřejnil patrně bez nároku na honorář dne 16. února 2010 10:47. O toto Vaše dílo projevila zájem i ČT, která by z Vašeho strhujícího příspěvku natočila 18ti dílný seriál. Honorář za autorská práva Vám vyplatíme "na ruku" a ve Vámi požadované výši.
S pozdravem Hubert Kapitola

16.02.2010 | 22:41:02 | knižní vydavatelství Reagovat

Proč od ledna musej mít všechny diesely filltr pevných částic.Protože Země je zelená a ne modrá.Ne vážně,hlavně je to kvůli snížení emisí.

16.02.2010 | 13:35:14 | Jirka Reagovat

Jirka

Tak přínos-nevim,ale myslim si,že na ten obsah,a výkon,co ty motory maj,je 5-6 litrů nádhera,ne?? PROČ BY SE ASI JINAK ZABEJVALI HYBRIDAMA ????????????????

16.02.2010 | 11:54:54 |  Reagovat

11:07

A jakej je to ty inteligente přínos pro lidi,že to žere tabulkově 4l na sto ale ve skutečnosti se s tím pod šest nedostaneš,nehledě na to kolik je pořizovací cena."Zatím"prostě jedině ropa.

16.02.2010 | 11:32:47 | Jirka Reagovat

For Anonym

Hlavne že tvoj príspevok diskusiu obohatil. Ľuboš má náhodou pravdu, to len ľudia s IQ pod 70 ako ty, nevedia pochopiť podstatu a tak radšej napíšu, že je to " blábol ". Čo sa týka hybridov tak pokiaľ vývojári dokážu vymyslieť spoľahlivé hybridné auto s nízkymi nákladmi na servis, tak to bude paráda. Spotreba liter - dva, hore - dole, sa dá prežiť, pokiaľ bude auto spoľahlivé a bude schopné jazdiť s minimálnymi nákladmi na údržbu. Inak sa to vyplatí až pri väčšom počte km, a to nenajazdí každý. Podobne ako pri dileme benzín vs. nafta.

16.02.2010 | 11:32:01 | Matúš Reagovat

ľuboš

No ty si zase vypotil blábol...

16.02.2010 | 11:10:35 |  Reagovat

Jirka

To si mě zase pobavil... -vývojáři dělaj takovou dobu na hybridech,atd,a ty napíšeš "hybridy-nesmysl"...
Tak tady už ty lidi nemaj fakt chybu...

16.02.2010 | 11:07:28 |  Reagovat

Iba som chcel dodať,

že autor recenzie je veľmi sympatický zmýšľaním, pragmatizmom a otvorenosťou. Pretože poznám niekoľko ľudí, ktorí radšej dali horeuvedenú sumu iba za akontáciu a o rok prišli o auto... .
Samozrejme "lepšej" značky...

16.02.2010 | 10:52:51 | ľuboš Reagovat

Tóóóľko srandy a skoro ju prepásnem...!:))

Flintov výrok..."...trotli bez peňazí..." sa mi osobne veľmi páči... .
A aby som vysvetlil: podľa mňa sa Flint vôbec nevysmieva majiteľom Dácii a podobných áut, ktoré sú pre naozaj slabšie zarábajúcich..., ale,
ako starší má už istý nahdľad. Fór je podľa mňa v tom, že KAŽDY si myslí, že má to NAJLEPŠIE možné auto, ktoré mu úplne postačuje a je jednoducho super.
Je to taký sebaochranný mechanizmus, inak by sa čovek musel stále viac a viac zožierať nad tým, že on nemá, ale SUSED má LEPŠIE auto.... .
A keďže žijeme v dobe IDIOTIZMU, kde sa "hodnota " človeka vyjadruje postavením, majetkom, domom..." a samozrejme AUTOM, tak potom máme pocit útoku nie na nejaký mizerný kus auta, ktorý máme akurát v TEJ ISTEJ DOBE doma, ale na SEBA... .
A preto reagujeme podráždene...
Všimol som si to a odpozoroval aj sám na sebe, keď kamarát doviezol nejaké silnejšie a lepšie autá.
P 607 s 2,7 HDi ťahala super a o 50% lepšie ako moja. A 6 3.0 TDi Q... ani nehovoriac...O nejakom ML 320 , X 3.0D.... môžem povedať..."fajné káry".
Moja reakcia? V prvej chvíli túžba, chuť si to rýchlo zohnať, kúpiť, potom príde na rad rozum a chladné ekon. uvažovanie.... a nakoniec rezultát, že ten môj, 2,2 mi úplne, ale úúúúplne stačí, pretože ...bla-bla-bla, príde 10 dôvodov, prečo je 2,2 lepšia a výhodnejšia....
Pretože priznať fakt, že v dnešnej dobe vyhadzovať peniaze, resp. ich radšej šetriť je lepšie....., a
...v tej istej dobe sa preháňajú po cestách tisíce nadupaných kár, ktorých majitelia evidentne nemusia riešiť nejaké financie... , je naozaj stresujúci.
A práve ten IDIOTIZMUS nás učí, že dnes musí mať chlap riadne auto, aby bol braný "vážne", alebo ak chce zbaliť nejakú KRAVU do postele..., kravy reagujú podobne, radšej idú do pekla riadnym kočom, aj keď s PAKOM..., pretože v TV, MEDIACH a podobne, sú všetci úspešní, krásni, sexi o super kárami a podobné nezmysly KONZUMU.... .
Výsledok? Frustrácie z relatívneho nedostatku peňazí, píšem RELATÍVNY, nespokojnosť so svojím životom, túžba chcieť mať a vlastniť niečo, na čo NEMÁM...
P.S. A preto sú leasingovky PLNÉ nadupaných kár, od somárov, ktorí si nevedeli spočítať 2+2... .
A nešťastných kráv na 1-2 použitia....:(
Pretože byť chudobnejším ako sused, NIE JE HANBA. A ani keď má slabšie, lacnejšie auto. Ak chce človek lepšie spávať, musí sa porovnávať s tými, čo majú ešte menej...., teda, ak to potrebuje, aby zaspal... .
Záver: Ak ste došli až sem:
"Byť bez peňazí, je momentálny stav, byť chudobný.... je STAV MYSLE..."
Keď toto niektorí pochopia, život sa im radikálne zmení. V dobrom.
A možno to Flint naozaj myslel, ako to napísal...., neviem čítať myšlienky... .
Ale ak sa niekto hanbí, že jazdí na aute na aké má NAOZAJ, tak je naozaj TROTL, pretože auto je posledné podľa čoho si vyberám svojich priateľov. Poniekt. ani len Š 120 nemajú... A sú to SUPER ĽUDIA.
A moja žena ma chcela v dobe bez auta, keď Š Favorit bol nedostupný sen v cene 2 bytov...a natankovanie 1 nádrže by ma zruinovalo.... .
Tak sa už netrápte nad somarinami a neurážajte navzájom. Keď už sme z jedného kmeňa...

16.02.2010 | 10:47:59 | ľuboš Reagovat

For Anonym 19:33

Nemáš pravdu, kamarát. Hovado môže sedieť aj vo Favorite, aj vo Ferrari. Nejde o silu, alebo bezpečnosť daného auta, tu ide o rozum toho ktorého vodiča. Osobne poznám človeka, čo má Superb 1.9 TDI so 130 PS, ale jazdí s prepáčením ako priposraný. Ale napríklad brat jedného môjho kamaráta mal kedysi (asi 5 rokov dozadu) Žigulák a nemal problém jazdiť 140-160 tacho po okreskách, čo je na také auto už celkom dosť silná káva.

16.02.2010 | 07:51:59 | Matúš Reagovat

Hybridy nesmysl a do elektromobilů nejsou dostačující baterie.Mají malej dojezd a jsou drahý.Baterie se zatím nevyráběj velkoseriově.Km vyjde na něco pod korunu.Zatím jedině ropa.

15.02.2010 | 23:02:34 | Jirka Reagovat

hele a co takhle hybridní a elektrický auta-co vy na to? ...

15.02.2010 | 22:03:47 |  Reagovat

pozorovatel

Možná ve flintově hlavě....?

15.02.2010 | 21:59:31 | marne Reagovat

pozorovatel

na co je ti bublinka do vodováhy, ty stará strukturo?! Jsi ještě v komunismu? Dnes se už bublinky jako náhradní díl neprodávají. Kup si novou vodováhu, a nejlíp laserovou, když ztrácíš bublinky.

15.02.2010 | 20:57:58 |  Reagovat

Tak hergot poradí mi někdo,kde sehnat tu bublinku do vodováhy ???

15.02.2010 | 20:41:38 | pozorovatel Reagovat

Tak myslím si, že nejvíce se bude účastnit nehod ta značka, co tady je nejvíce zastoupená, stejně jako ukradených. A jestli i smrtelných, tak to těžko říct. Máte někdo takovou statistiku a nebo se zase jenom kafrá?

15.02.2010 | 20:08:18 | Kamil Reagovat

Móóóc se mi líbí, jak se tady někteří rádobyodborníci (a nejen na této recenzi, ale vždy na recenzích lidovějších aut) ohánějí bezpečností při dopravní nehodě! A kupodivu, každý jezdí jako prase, ale ohánějí se tu dopravními nehodami. Vtipné! A kdo ponejvíc smrtelné nehody zaviní? Majitel Dacie? Hyundaie? C1? Thálie? Omyl! Právě ti machýrci, ty mistři světa v absolutně bezpečných klenotech. Největší hovada za volanty, ale nejvíc keců o bezpečnosti na recenzích.

15.02.2010 | 19:33:31 |  Reagovat

Kámen úrazu této diskuze byl v tom, že lidi tady řešili právě ty peníze a jestli má Flint nějakou firmu nebo nemá nic a jen kecá a hodnocení auta bylo až druhořadé. I teď z toho posledního příspěvku Jirky je vidět, že se utvrzuje v tom, že je Flint nemá, aby měl pokoj v duši. Když už na to auto přišla řeč, tak to znovu rozpoutalo bitvu kdo koho více urazí a Dacia byla jen záminka k tomu, aby si lidi ulevili od svých komplexů. No jo no, zase jsme se předvedli. Někdo tady psal, že politici jsou obrazem svého národa to samo platí o této diskuzi, jednoznačnej souhlas. To je sila inteligencie, charizmy a vyjadrovania. Ale len podľa toho človeka nemožno súdiť. A keď už, "rozsudok" by som si nechal pre seba. Ja tiež môžem napísať že som majiteľom tej a tej firmy, mám také a také autá, a pritom nemusím mať nič. Len trošku zdravého rozumu v hlave a logického uvažovania.

15.02.2010 | 18:55:02 |  Reagovat

Shánim bublinku do vodováhy-nevíte,kde jí prodávaj ?

15.02.2010 | 18:52:37 | Pozorovatel Reagovat

Flint pojmenoval věci pravými jmény. A "trotli" to jen dokazují.

15.02.2010 | 18:41:39 |  Reagovat

Kamil

Ale tady přece vůbec nešlo o to,jestli někdo má,nebo nemá peníze,ale o to,že tady pan velkopodnikatel Flint nazývá lidi,co si koupili Dáčku "trotli",atd... !!

15.02.2010 | 17:58:11 |  Reagovat

Kámen úrazu této diskuze byl v tom, že lidi tady řešili právě ty peníze a jestli má Flint nějakou firmu nebo nemá nic a jen kecá a hodnocení auta bylo až druhořadé. I teď z toho posledního příspěvku Jirky je vidět, že se utvrzuje v tom, že je Flint nemá, aby měl pokoj v duši. Když už na to auto přišla řeč, tak to znovu rozpoutalo bitvu kdo koho více urazí a Dacia byla jen záminka k tomu, aby si lidi ulevili od svých komplexů. No jo no, zase jsme se předvedli. Někdo tady psal, že politici jsou obrazem svého národa to samo platí o této diskuzi, jednoznačnej souhlas.

15.02.2010 | 16:10:45 | Kamil Reagovat

Akorát že jestli někdo soudí člověka podle toho v jaký jezdí plechovce je dost ubohý.A ukazuje to na zdeformovanost dnešních lidí,jak jsou zblblý prachama,který jsou pro ně na prvním místě.Tím netvrdím,že je flint má,ale já se taky nechlubím čím jezdím a kolik beru,jestli mám firmu a zaměstnance.Proč bych to dělal?Tady to forum je o Dacii,která je podle mně normální spolehlivý levný auto,pro nenáročný motoristy,který jim bude bezproblémově sloužit několik let.

15.02.2010 | 14:47:46 | Jirka Reagovat

For Kamil

To je sila inteligencie, charizmy a vyjadrovania. Ale len podľa toho človeka nemožno súdiť. A keď už, "rozsudok" by som si nechal pre seba. Ja tiež môžem napísať že som majiteľom tej a tej firmy, mám také a také autá, a pritom nemusím mať nič. Len trošku zdravého rozumu v hlave a logického uvažovania.

15.02.2010 | 14:40:39 | Matúš Reagovat

Matúš

Máš pravdu, ale diskuze mě zaujala a opravdu trošku ukazuje jak sociální, tak psychologický profil zúčastněných a musím přiznat, že mě Flint trošku zaujal, protože nenásilně nechal ostatní, aby odkryli své pravé tváře. A když se dva hádají, tak většinou se třetí přidá na stranu jednoho, kdo je mu sympatický a má podobné názory. Tím nechci říct, že Flint je sympaťák, ale s lidmi to docela umí, takže bych mu i věřil co tady psal.

15.02.2010 | 14:28:16 | Kamil Reagovat

Jestli jsou majitelé Dacií spokojeni, tak to je hlavní, ale nesnažte se o tom přesvědčit zazobance. To je stejné, jako byste mě chtěli přesvědčit, že je pro mě lepší černobílá televize místo plazmy, protože mi bude šetřit oči, peněženku atd. Poslala bych vás taky do zadku a ještě se vám vysmála. Flint má plazmu, vy zase černobílou a jste spokojení a vo tom to je.

15.02.2010 | 14:19:51 | aneta.wish@seznam.cz Reagovat

For Kamil

Nefandi nikomu, v takýchto diskusiách si vytvor vlastný názor. V diskusiách o autách si kľudne nechaj poradiť, ale v hádkach musíš trvať na svojom a nenechať sa oblbnúť. Popravde, na všetkých ľudí čo sú tu, môžem ja, ty aj ktokoľvek iný, zvysoka kašľať. Pokiaľ človeka nepoznáš osobne, zbytočne ho budeš odcudzovať, alebo fandiť mu. Pretože na nete môžeš klamať do zblbnutia. V reálnom živote len dočasne, pokiaľ niekoho nenaštveš a nerozbije Ti nos. A to je ten lepší prípad...

15.02.2010 | 14:19:16 | Matúš Reagovat

Nechápu, jak vás to mohlo takhle nasrat? Napřed mě Flint taky udivoval, ale pak jsem přišel na to, že se fakt baví na účet těch, co se chytli do jeho diskuze a začali mu odporovat a hádat se s ním. Pěkně jste mu skočili na špek. Každý má auto, na jaké má. Někdo dokonce i co se mu líbí. Nechápu, proč se tady hádáte? Ať si Flint jezdí třeba v hamru a má deset firem a vy se zklidněte a přestaňte ho bavit tím, jak ukazujete, že jste maloměšťácký. Bohužel měl ten kokot pravdu v tom, že z vás mluví jen zapšklost a závist. Teď nevím, jestli fandit jemu nebo vám.

15.02.2010 | 14:10:07 | Kamil Reagovat

For Anonym

Nie, vysmievanie vyzerá ináč, aj keď je fakt, že tie " kolečka na hnůj " si mohol odpustiť. Čo sa týka slušnosti, tak to nemá nič spoločné so spol. postavením, stačí pozrieť napr. na uja Slotu. Jachta v Chorvátsku, Mercedes SLR na dvore a slovník ako pokrývač. No a čo sa týka toho zárobku, tak ako hovorím. Sú ľudia čo sa majú horšie. Otec tiež kedysi (tak 6-7 rokov dozadu) makal dlho po nociach, 12 hodín bola bežná "šichta", niekedy robil aj 15 hod. denne ! Cez soboty tiež okolo 10, v nedeľu (asi tak 2 krát do mesiaca) si tiež odskočil na 3 - 4 hodinky do práce aby boli peniaze. A čo myslíš, bol z neho Onasis ? Výsledkom jeho práce za cca 4 roky driny bola kúpa 20 ročného Golfa za 60 litrov. Potom sa to už chvalabohu rozbehlo, už nemusí toľko makať a má 5 - 6 násobok toho, čo vtedy. V kľude si odrobí tých 8 - 10 hodín, cez sobotu ešte nejaké "vybavovačky", ale to je tak všetko. Za 3,5 roka bolo razom ušetrených 20 tis. euro na vyplatenie hypotéky. Nehovoriac o kúpe auta v roku 2007 za ďalších 220 litrov (asi 7 tis. euro). Chce to dosť driny a aj trochu šťastia, ale "rozbehnúť" sa dá. Aj keď v dnešnej dobe to nebude až také jednoduché ako pred 3 - 4 rokmi.

15.02.2010 | 14:05:54 | Matúš Reagovat

Matúš

Jo-a myslim si,že já nepotřebuju otevírat oči -já je mám otevřený dobře..!

15.02.2010 | 13:43:50 |  Reagovat

Matúš

....Baví mě, jak trotli bez peněz chválí ta svoje kolečka na hnůj a plácají se po zádech.....auto tak pro popeláře....
To ti nepřijde jako vysmívání???? Jestli ne,tak to potom TY nevíš,co je vysmívání.Jako blbej zaměstnanec bych dokázal i já vyjádřit svůj názor s větší slušností,a úplně jinak...!
PS-Až tady budeme mít taky eura,tak si myslim,že to taky nebude tak slavný...-a za cca 11hod denně 19000 čistýho mi nepřijde zase tak moc....

15.02.2010 | 13:42:39 |  Reagovat

For Anonym

Nedá mi nezastať sa Flinta, keďže sa evidentne nikomu nevysmieval. Len svojským spôsobom vyjadril názor. Ak si naozaj myslíš, že Flint sa niekomu vysmieva, potom nevieš čo to slovo znamená. P.S. V dnešnej dobe môžeš byť s 19 litrami čistého mesačne (počítam, že to vyjde na cca 700 eur), ešte relatívne spokojný. Mama je rada, ak dostane na výplatu 350-370 euro, aj to musí byť robota, lebo inak má štandardné tri kilá. Ešte že otcovi ide "kšeft", inak by sme doma jedli ľuft. Sťažovať sa a porovnávať s bohatšími - to robia leniví cigáni. Ale keďže makáš po večeroch, lenivý isto nebudeš. Taký dvojtýždenný pobyt niekde v Ghane, na Haiti, alebo podobných chudobných štátoch, by Ti otvoril oči.

15.02.2010 | 13:37:02 | Matúš Reagovat

Strejda s vejci za oknem

Víš proč?? Protože mě prostě takovýhle "nafoukanci" fakt dokážou nasrat...!
Plno mejch kamarádů maj ještě 120ky,favority,feldy,atd,ale fakt mě v životě nenapadlo se jim za to smát,nebo něco! Prostě sem jen blbej zaměstnanec,a nemám správně nos nahoru....

15.02.2010 | 13:33:42 |  Reagovat

Anonyme 13:08

Co se vytáčíš??? :-))). Flint je maximálně nějakej podřadnej ouřada, který se vrcholně baví tím, že může anonymně udivovat. Nedokážu si totiž představit, že by se úspěšný podnikatel angažoval na nějakým lidovým fóru o většinou ojetých autech nebo diskutoval o Dáčce :-))) Majiteli Dáčky přeju ať slouží.

15.02.2010 | 13:25:49 | Strejda s vejci za oknem Reagovat

For Jožo

Tak neviem, neviem no. To si tam každopádne musel byť sakra dlho, keď sa to na tebe takto podpísalo. Poznám ľudí, ktorí niekoľko rokov pracovali, resp. študovali v ČR, Anglicku, Holandsku, Nemecku, ale nikto z nich nemá problém so slovenčinou. Ale dobre, každý sme nejakí, tak toho hotentota beriem späť a ospravedlňujem sa. Nech sa Ti v zahraničí darí.

15.02.2010 | 13:13:08 | Matúš Reagovat

flint

Pochopíš,ty blbečku,že ti nikdo nezávidí tvojí "firmu",ale že spíš dokáže nasrat,když se dokážeš vysmívat někomu,kdo si koupili Dacii ?!?! Na povyšování se ti každej vysere-taky bych tady mohl napsat,že sem veleúspěšnej podnikatel,atd... Ale jde o to,že TY,jako "majitel firmy",co má pod sebou "zaměstnance",a měl by se alespoň trošku umět chovat,a vědět,co je slušnost,tak se dokážeš někomu vysmívat kvůli tomu,co si koupil za auto?!?! Přijde ti to normální?! Ale podle mě je ti okolo 14ti,tak to by v tom věku normální mohlo být-ale podle mě u dospělího chlapa,co má firmu,zaměstnance,a daří se mu,tak to fakt normální neni se někomu smát... !!!
A mysli si o mě co chceš-já jsem jen "blbej" zaměstnanec s platem 19000 čistýho -miliony nemám,dělám po večerech melouchy,abych něco měl -ale V ŽIVOTĚ jako "blbýmu" zaměstnanci by mě nenapadlo se někomu smát.... !!!
Ale to holt asi dělá ta "firma a majetek",co ?!?! ...

15.02.2010 | 13:08:13 |  Reagovat

Som Slovak, ale bol som dlho v UK, tak ma docela problem, nieco ako Lendl .... :-). Teraz pracujem v CR, takze hotentot ako hovoris.

15.02.2010 | 12:30:24 | Jožo Reagovat

For Jožo

Nič v zlom, ale si Čech alebo Slovák ? Píšeš ako Poloslovenský hotentot z okolia BA po dvoch litroch "čuča" a štyroch dávkach pervitínu. Samozrejme nič proti "Blavákom", len sa pýtam :-P.

15.02.2010 | 11:57:55 | Matúš Reagovat

Ano,ale nemůžeme říkat,že ty lidi co si je kupujou jsou póvl,trotli bez peněz a maj svoje kolečka na hnůj.Jezdí jich plno a nejenom u nás a lidi jsou nimi spojokojeni.

15.02.2010 | 11:37:50 | Jirka Reagovat

Ked to necitas, preco reagujes? Potom sa to tady stupidne pretahuje. Si kokot, ked sa nechas vyprovokovat. Flint je mozno v pohode, ale vy nie. Robi si z vas srandu a pekne sa bavi na vas ucet. At uz ma firmu alebo deti to nebudem resit, tazko to poznat, ale vy ste hned zacali s nadavkami a pekne ste utreli. Ted to vo vas bude hlodat. Zavist cechackov.

15.02.2010 | 11:33:09 | Jozo Reagovat

For Jirka

S Flintom súhlasím, Dacia Logan je auto najnižšej triedy a chváliť to, môže len ten, kto v dobrom aute nesedel. To samozrejme neznamená, že s ňou nemôže byť spokojný. V Logane som síce nesedel, ale mal som tú "česť" previezť sa zopár desiatok km vo Fabii HTP a môj názor je, že aj Mazda 323, Audi 80, Toyota Corolla a pod. autá z prvej polovice deväťdesiatych rokov, dokážu cestujúcich previezť minimálne rovnako pohodlne, ako tá Fabia. "Evolúcia" je sviňa.

15.02.2010 | 11:26:42 | Matúš Reagovat

Ne já to opravdu nečtu celý.Nejdřív se majitelům vysmívá,pak zkouší hrát jako by nic na city a pak se z toho snaží udělat frašku.Jo když to vidí denně v parlamentu,pak nemá bejt českej národ takovej.Vláda je obraz lidí.

15.02.2010 | 11:25:30 | Jirka Reagovat

Jirka

Keby si si precital cely prispievok Flinta, tak sa nebudes hlupo pytat. Kratucka recenzia o to dlhsia diskuzia. Opravdu som sa pobavil,ako vás Flint dvihol zo zidli. Super chalani.

15.02.2010 | 11:11:30 | Jozo Reagovat

Co to plácáš,že by hulení?

15.02.2010 | 11:04:07 | Jirka Reagovat

Jiříku, nezklamal jsi. Tak první husu máme a další...?

15.02.2010 | 11:00:14 | flint Reagovat

flinte

Ty už sis to tady posral a už to nevokecáš,povyšování ,machrování a bezcharakternost z tebe čiší.Dacii nemám a nechci,ale nevysmívám se lidem co s ní jezdí.Luboši v Audině jsem jel v A4 a v A6 a taky nechci

15.02.2010 | 10:56:32 | Jirka Reagovat

Nemám potřebu machrovat, to nechám jiným v jejich bourácích z Rumunska. Nejde nereagovat ironicky nebo posměšně na jedince, co opravdu z koleček na hnůj dělají auto a o tom jsem se dneska přesvědčil i ve firmě. Nikdo auto z Francie natož Daciu nemá a shodli jsme se na tom, že člověk volí toto auto jen proto, aby si jednou v životě koupil nové, když na lepší nemá. Je to škoda, kdyby se měli všichni dobře, tak by určitě vymizela závist anebo aspoň zčásti. A je mi líto podnikatelů, co musí pracovat ještě o víkendu. Naštěstí tohle už mám za sebou a firma se obejde i bez mé každodenní přítomnosti, kdy krize neměla absolutně žádný vliv na chod firmy a snižování počtu zaměstnanců nebylo nutné. Zaplaťpánbůh za to, těžko bych to nesl. Ale to tady asi málokdo z vás pochopí, snažíte se hrabat pod sebe, okamžitě nenávidíte všechny co se mají lépe než vy a závist vás sžírá jako rakovina. Dobře vám tak, užijte si to. Jedu se mrknout na tu audinu pro dceru, volal dealer-prý pěkná, servisovaná celou dobu u nich, tak snad nekecá. Doufám, že se v životě budu setkávat s takovými závistivými hovady jako jste někteří z vás opravdu jen zřídka.Není úplně od věci si občas odpovědět na otázku, co vlastně pro svoje okolí a společnost znamenám a jakou mám cenu. Podle některých příspěvků tady bych řekl, že jejich autoři nestojí ani za zlámanou grešli. Tak se nad sebou zamyslete... Na závěr se omlouvám všem, které jsem urazil-mrzí mě to a směji těm, v kterých jsem nechtě vyvolal změť emocí, nenávisti a zášti. Jsem zvědavý, která potrefená husa se ozve jako první a bude sama sebe přesvědčovat, že ne on, ale flint...rozhodně flint. :-) Já už reagovat nebudu, v pracovní den už na to tolik času nemám a už mě to nebaví. Manželka se mi už směje, že jsem to vydržel tak dlouho. Takže hodně zdaru, přátelé i nepřátelé. Nashledanou v lepších časech, ale nevím, jestli pro všechny z vás........

15.02.2010 | 10:52:31 | flint Reagovat

Slyšel jsem, že logan měl vcelku úspěch třeba ve Francii. Možná je pro někoho dobré mít auto, se kterým můžu po makadamové cestě do vinohradu a nevadí mi, že si omlátím podvozek od kamínků. Nebo hodím košík s úrodou na zadní sedadlo bez obav, že si ho pošpiním. Postě auto které má sloužit, aniž bych k němu měl jakýkoliv vztah. Pochybuji že němečtí důchodci mění audi za logany - jak tu někdo psal. Spíš jezdí v mercedesu či golfu - a když jim ho u marketu někdo nechtěně škrábne dveřma, tak jsou nevrlí, protože po dvou či třech letech ho chtějí ještě výhodně udat... Logan, to je podle mne promyšlený marketingový tah zaměřený nejen na ty spořivější.

14.02.2010 | 22:17:53 | fabian Reagovat

Luboš

Flint se bohužel těm, co mají Dacii vysmieval, a to tak, že hodně. Abys to nemusel hledat, tady je část jeho příspěvku z 13. února 20:50: ....Baví mě, jak trotli bez peněz chválí ta svoje kolečka na hnůj a plácají se po zádech.....auto tak pro popeláře.... Pokud tohle nepovažuješ ty s flintem za urážky, tak nevím. Je to bohužel jen další z těch jedinců, kterým dělá zatraceně dobře machrovat u klávesnice počítače. To ale dokáže i malé dítě. Kdyby měl opravdu vlastní firmu, jak píše, tak by neměl na takový hovadiny čas.

14.02.2010 | 21:52:06 | marne Reagovat

Luboš

Já se této diskuze neúčastnil proto, abych v někom vyvolal závist. Klidně bych tady mohl básnit o autech, co bych si mohl koupit, sporťáky a já nevím co ještě. Žádného nemám, protože mám strach, že by mě v něm rošmelcoval mladej dvaadvacetiletej klučina v kamionu a neměl by z toho možná ani výčitky svědomí. Proto ani nepíšu, co máme za auta, čím se firma zabývá, kolik máme obrat, zisk, abych zbytečně nedráždil. A ani to nevím přesně, účetnictví vede manželka, není to moje parketa. Ale jak vidím, tak český člověk je opravdu takovej, že se ze závisti kopne do ksichtu, když se náhodou sousedovi daří více než jemu. V tom případě se takovým ubožákům směji, ať už jezdí v čemkoliv. S autem to nemá nic společného. Ale pokud tím udělám někomu tady dobře, tak jsem bezdomovec, právě jsem našel v konťáku notebook, tak tady přispívám do diskuze, ale za chvilku mi dojde baterka, tak budu zase v prdeli. Co, kluci? Už vám klesl tlak ze závisti na normál? Opravdu nerad bych vám zkracoval život. :-)

14.02.2010 | 21:34:44 | flint Reagovat

Luboš

Přesně jak říkáš, člověk má strach o své blízké a v takovém případě jsou ušetřené peníze u koupeného auta mnohdy draze zaplaceny při dopravní nehodě. Nikdy bych si neodpustil posadit dceru do auta, ke kterému nemám důvěru. Svého času jsem měl odtahovku a vozil jsem nabouraná auta z dopravních nehod pro policii na záchytné parkoviště, nikdy ne auta co špatně parkovala-to jen pro upřesnění. A vzhledem k tomu, že bylo potřeba zprovoznit hlavní tah, tak jsem byl volaný k nehodě hodně rychle a byl jsem tam často ještě před pohřební službou. Co jsem za tu dobu viděl nepřeji nikomu, ač by vás to mnohé naučilo si vážit života. Není to tak dávno, co se mi ještě zdál hodně špatný sen právě v této souvislosti. A můžu vás uklidnit, že jízdu po silnici v SUV si zase tolik neužiju, nebaví mě a jezdím v tom pouze z důvodu bezpečnosti. Zábavnou jízdu jsem zažil v úplně jiných autech, ale když vidíte hořet lidi i v takovém Superbu, tak jde zábava stranou. A jen takový dodatek pro Jirku: možná by jsi měl zkusit se nechat zaměstnat v Německu a pak poreferovat, jak se ti psaly nesmysly v pracovní době. Za to, kde jsme, můžou v neposlední řadě i zaměstnanci, které první co zajímá při nástupu do práce je, jak něco ojebat nebo ukrást či jinak si pomoci na úkor státu nebo zaměstnavatele. Tak ruku na srdce při dalších žalozpěvech ohledně hospodaření této republiky. Sáhněte si do svědomí, co jste udělali pro to, aby to bylo jiné? Tlachání v hospodě a bouchání pěstičkou do stolu tady ale nepište, to není nic nového.

14.02.2010 | 21:17:24 | flint Reagovat

To Flint: No asi ste boli v obraze...:

Tu nejde o to, či máte, al. nemáte firmu, ľudí, autá a podobne...
Tu ide iba o závisť... .
Pretože je dnes v móde byť "sociálnym", hrať sa na Fica, u Vás na Paroubka a robiť zo seba "ušľachtilú" dušičku, ktorá chce " ostatným neskutočne, ale néééskutočne dobre...".
P.S. Jediné čo sa v exČSFR neodpúšťa, je úspech... .
A ľudia sú už tak zblbnutí, že už ani neuveria, že sa dá podnikať pomerne čestne, aj zarobiť.
Ale pravda je, že začínať dnes by som už nechcel. Dnes je už naozaj ťažšie, aj tá doba eufórie, nadšenia a viery akosi pominula... a možno je to iba tými rokmi...)

14.02.2010 | 20:55:58 | ľuboš Reagovat

Jirka: Pokud bys v zaměstnání raději poctivě pracoval místo psaní příspěvků do recenzí, tak by sis určitě taky koupil něco lepšího a možná by ses měl dobře a nemusel poskakovat v Dacii. Anonym: Je směšné se ohánět slušností a používat slova čurák a idiot, ale to se bavíme o úplně jiné slušnosti, než kterou znáš ty. Pokud tato slova používáš jako dík manželce za výborný oběd, tak promiň nepochopil jsem to a děkuji za uznání. Sice uznání takové svérázné, ale proti gustu ... A pro ostatní, kteří tady věští, že nemám děti ani firmu, tak to vás zklamu v obou věcech. Možná byste se mohli věštěním živit, ale to chce se to pořádně naučit a ne jako v tomto případě. To byste neměli ani na tu skvělou Dacii. A můžu vám říct, že pokud by se každá firma chovala ke svým zaměstnancům jako ta moje, tak by hodně lidem ubylo vrásek na čele a šedin na skráních z toho, jak s nimi zaměstnavatelé, často protiprávně, zametají. Také jsem byl řadový zaměstnanec a zažil jsem počátek podnikání v této republice a kolem r. 1990 jsem vystřídal několik těchto podnikatelů jako nadřízených a můžu vám říct, že pro drtivou většinu byste nestáli ani za kopanec do prdele, natož aby si s vámi tady vypisovali a nechali se urážet. Byli byste pro ně jen póvl, tzv. solviny. A jak vás některé tak poslouchám, tak by jste se opravdu mezi ně hodily a rychle zapadli, pokud by jste se dostali k vedení firmy. Není to o tom, jestli člověk má prachy nebo ne, je to o tom, co je za člověka. Více se setkávám s obchodními partnery, kteří jsou samozřejmě za vodou. Ale lépe se cítím mezi obyčejnými lidmi, z kterých jsem vzešel. Tak mi promiňte, že mám své zaměstnance rád a dá se říct, že ke každému mám přátelský vztah. Nemám jich zase tolik, abych nevěděl o tom člověku dost, neznal se i s manželkami z různých večírků, které pořádám a je to nestojí ani korunu. Dobrého zaměstnance si vážím-nechci znovu řešit problémy s těmi, kteří po měsíci už do práce nepřijdou a já zjišťuji, že mi chybí pár věcí, které jsou důležité pro výrobu a není reálné právní cesty, jak z nich náhradu škody dostat. A pokud se zasměju, tak spíš nad něčím, co se snaží jako auto tvářit a ono to moc nejde. Cizí lidé jsou mi volní, ať si každý koupí co chce.

14.02.2010 | 20:41:09 | flint Reagovat

To Jirka 18:36 :Úprimne,

ak by si vôbec, ale vôbec nemusel riešiť peniaze, tak mi povedz, či by si sa nevys...l na nejakú Dáciu a radšej by si nešiel do A6, A8 a podobne... .
Čítal som Flinta, nikde som nevidel, že by sa vysmieval tým, ktorí si ju kúpia, mal výhrady. OK. Každý má právo na názor.
Pretože je podľa mňa pokrytecké tvrdiť, že ak mám rodinu a bla-bka tak sa budem voziť vo Fábii, Dácii a podobne.
Práve kvôli rodine a SEBE by som sa najradšej vozil v tanku ...
Zvez sa niekedy dobrou Audinou, al. inou slušnejšou značkou.....No Dáciu a spol by si asi daroval na charitu./ To ale bez urážky./
Všetko je iba o PENIAZOCH.
Inak by sa aj poslanci, prerzidenti vozili v Dáciach a podobne.
V nich sa totiž vozia iba tí, ktorí NAJVIAC prispievajú tým, ktorí sa vozia v štátnickych limuzínach.. .
Všetko je o peniazoch. Mať ich toľko, koľko by som "potreboval"...tak od Lamba po Bentley, tak zo 30-40 kúskov by parkovalo u mňa. K tomu lietadlo, najlepšie tryskové, účty a firmy v daňových rajoch, 2-3 stále milenky... a tak podobne....
P.S. To, že v exČSFR je takýchto ľudí vyše 20.000 / ktorí neriešia, či dajú za niečo o 1-2 miliony Kč viac alebo menej / za deň.... a my tam nie sme, tak s tým sa musíme vyrovnať...

14.02.2010 | 20:37:24 | ľuboš Reagovat

Re Honza + flint:

Honza: v žádné, ani v té nejlevnější vezi Logana se nenastavují zrcátka z venčí asi si jel v jiném autě.
flint: diskuse s tebou je bezpředmětná. Fábii jsem měl 3 roky jako služebák 1,2Htp a v životě bych za ní Logana nevyměnil. Co se týká bezpečnosti podívej se na euroncap, ten rozdíl je minimální i když to v součtu vyšlo o jednu hvězdičku. Mimochodem, logana mi doporučil kamarád, který dělá u Renaulta a sám má Logana (kombi). Kostitřes to rozhodně není, fábie drncá daleko víc, logan má totiž měkčí podvozek a ty o tomhle autě nevíš vůbec nic, jenom dokola opakuješ nesmysli.

14.02.2010 | 18:51:56 |  Reagovat

Tady to je přesně ten případ,proč my nebudeme nikdy jako němci.Všechno je to o lidech.Pokud tady budou mít firmy lidi jako je flint tak budem furt chudáci Evropy.On naštěští žádnou firmu nemá a nevěřím ani tomu,že má děti.Člověk co se stane fotrem začne přemešlet o autech trošku jinak .Už to není součást ega,postavení moci ale prostředek co převeze rodinu bezpečně a spolehlivě z bodu A do bodu B a pokud možno zbytečně nezatíží rodinný finance..A to Dacia splňuje.Ti co snějí o Audinách jsou větší chudáci než ty co jezděj v Daciích.Němci už na to přišli,ale u nás je to furt jak za komunistů.

14.02.2010 | 18:36:53 | Jirka Reagovat

marne

To není špatnej nápad, asi použiju něco podobného do dotazníku na sčítání lidu a majetku. Pěkně od plic jim to tam vypíšu :-))

14.02.2010 | 18:35:06 | XY Reagovat

XY

Kdybych měl napsat do ňákýho dotazníku, kolik osob živím, musel bych napsat - "jak to mám k.rva vědět?" :-)

14.02.2010 | 18:31:03 | marne Reagovat

flint

je zakomplexovanej chudák, tak s ním mějme soucit a pochopení.

14.02.2010 | 18:22:34 |  Reagovat

Marne

jeden vězeň stojí měsíčně 16 000 Kč. Jeden róm okolo 20 000 Kč. (započteny jejich dluhy a škody) Jeden poslanec nás měsíčně vyjde na cca 150 000. Kam asi všechny peníze mizí? :-)) Vynásobme počtem romů, vězňů a poslanců, připočítejme senát, vládu, bývalé prominenty a zjistíme, že bychom museli být bohatí jako naftoví šejkové, abychom toto utáhli. Ale když jsou politické strany složeny z debilů se základním vzděláním (rychlokvašky s diplomy, které si udělali ve svých postech neberu), tak se nemůžeme divit. A kde chybějící peníze vzít? Bohatým? Ne, to ne. To jsou kamarádi. Vezmeme je těm co pracují, těm nejchudším. Je to jejich blbost, že pracují, že? A taky těm, co pracovali celý život - důchodcům. Tohle přece nemůže dlouho vydržet. Ty zmrdy, co vedou naši zemi je potřeba vymlátit klackama a je celkem jedno, jestli tam budou komunisti, nebo fašisti, rozhodně už to nemůže být horší. Alespoň nějaké nesmysly napraví.

14.02.2010 | 18:14:49 | XY Reagovat

flint

Jenom IDIOT a MEGA ČŮRÁK jako seš ty,se může smát někomu,že si koupil Dáčii !! Je to každýho věc,a i kdyby si kupovali trabanty,tak pořád to pro ně bude auto,který asi chtěli,a líbylo se jim,nemyslíš ?!?! Takovýhle blbečky,co maj rypák nahoru,a smějou se někomu,že si koupili Dáčii,tak takový sou fakt nejlepší ! Nakopat tě do tý tvý vznešený prdele je málo !!!
PS-Ne,já nemám dáčii,mám Suzuki SX4,ale v životě by mě nenapadlo se smát těm,kdo maji horší auto !! Ale to je holt o rozumu,a alespoň trošku slušnosti -proto silně pochybuju,že TY máš nějakou firmu,a zaměstnance-protože pokud by to tak bylo,tak buďto seš šéf s rozumem dítěte,nebo nevim... !!!
Měj se hezky,a jdi se smát s těma tvejma zaměstnancema lidem,co si koupili auto,co chtěli... !!!!!!!

14.02.2010 | 18:10:21 |  Reagovat

Tak nás potěš Pánbu, po dlouhé době normální zima a ministerstvo prej nemá potřebné 4 miliardy na opravu silnic. A to z 1l benzínu v ceně 30,90kč činí DPH 6,18kč, spotřební daň 12,84kč. Stát si tedy vezme od řidiče bezmála dvacku z jednoho litru, Za plnou nádrž (př. 50l) zkasíruje téměř 1000kč. Částka, kterou takto vysaje stát ročně od řidičů bude tedy hodně vysoká. Přičtěme k tomu ještě silniční daň, dálniční známky, mýtné...Zřejmě tyto peníze mizí někde jinde, než na tolik potřebnou údržbu silnic. Stát je asi veloryse rozdává parazitům této společnosti, kteří mají v ČR opravdový ráj...

14.02.2010 | 18:05:40 | marne Reagovat

A o tom celá tato diskuze je. Super dostupné auto pro důchodce, ale nic víc. Tak jsme se na finiš shodli. Paráda, debata s váma mě pobavila, byla pro mě přínosem, ale teď už se jdu věnovat zase jiným věcem. Víkend končí a zítra hurá do firmy. Schválně se zeptám někoho ze svých zaměstnanců, jaký má názor na Dacii jako auto a jestli by si ho koupil. No, nevím, u mě si lidi vydělají relativně slušné prachy, ale třeba budu překvapený, že se jedná opravdu o auto nevídaných kvalit. Minimálně se zasmějeme. Přeji všem, ať se vám v práci daří.

14.02.2010 | 18:03:42 | flint Reagovat

pro německé důchodce jasně mluví dvě věci: Délka záruky + cena servisních prací (a protože Německo je právní stát, narozdíl od ČR, tak záruka je tam opravdu zárukou), a za druhé prostornost auta. Dacia je vysoká, dědovi který se nemůže ohnout a ještě má na hlavě klobouk se do ní skvěle nastupuje a vystupuje, taktéž klasický kufry sedan (alá Wartburg) je pro nákupy nejlepší. Lyže a kola už senioři nevozí. Také měkký podvozek je potřeba když už máte věkem postižernou páteř. Tak asi tak. Jó, a až budu senior, pokud tenhle zkurvenej stát ještě bude nějaké důchody vyplácet, půjdu taky do takového auta. :-))

14.02.2010 | 17:28:36 | XY Reagovat

Až budou čeští důchodci takoví sociálové jako ti němečtí, tak to si budem moci pískat a těšit se na ten důchod. Mluvím obecně. Pokud jsem si všimnul, tak čeští důchodci si kupují fábie 1.2 a jsou z toho unešení a velmi spokojeni. Problém je, že si ty třivály kupují skoro všichni a pak v ojetinách člověk narazí jen na tento obsah. Chudák soused je z toho na mrtvici, HTP nechce ani náhodou. A důvod, proč Němci prodávají ojeté A3 a kupují nové Dacie bude trošku někde jinde, než si myslíme. Určitě ne v tom, že v Dacii bude lepší svezení a má hezčí image. Možná to místo na nohy hraje zásadní roli, kdo ví ....... a nebo místo na zadních sedadlech, kdy se pohodlně naloží čtyři senioři a frčí na výlet? Tak to v Německu nežije sice žádný flint, ale samej Jirka. To: Luboš-pardon, asi jsem se přehlédl.

14.02.2010 | 16:03:41 | flint Reagovat

To: Flint: Nepísal som nič

o Octávii.
Poprosím, nenavážajme sa do seba navzájom. Prospech-zisk z drahých áut ide aj do vývoja lacnejších. A na druhej strane, život by bol smutnejší, ak by sme všetci kupovali iba podľa rozumu....:(
Aj snívať občas treba, aj nejakú tú hluposť vyparatiť...
A až sa Dacia postaví na nohy a začne zarábať väčšie peniaze, tak sa dočkáme aj krajších áut. A modernejších. A zdražie...A bude sa nadávať, aká je drahá...

Podobnosť so Škodovkou čisto náhodná.....

14.02.2010 | 13:16:49 | ľuboš Reagovat

V Německu totiž nežijí "flintové."

14.02.2010 | 13:05:55 |  Reagovat

V Německu si Audi A3 kupujou důchodci a sociálové,ale poslední dobou je prodávaj a koupěj si novou Daccii.Proč asi?
Protože uměj počítat a ještě jim zbude na dovolenou v karibiku
a nikdo se jim nesměje jako u nás.OI je dražší o100 000,- a pro někoho je to dost velikej rozdíl.

14.02.2010 | 10:47:26 | Jirka Reagovat

TY VOLE VY STE ZASE VŠICHNI TÁÁÁÁÁÁK NEUVĚŘITELNĚ CHYTRÝ,ŽE JE TO AŽ NEUVĚŘITELNÝ...AKORÁT JSTE VŠEM K SMÍCHU......

14.02.2010 | 10:35:46 |  Reagovat

Luboš

Máš pravdu, že je Oktávka trošku někde jinde a to ve všem oproti Dacii, o tom žádná. Ale je možné, že pokud by se dceři moc líbila, nevím teda čím, tak bych se ji snažil ukecat na něco lepšího, což je v podstatě cokoliv. Ale je to o lidech, někdo chce vybočovat z řady a tak si koupí zahraniční auto, nejlépe rumunské na rumunské cesty a pro Rumuny a je jedno, jestli pro Rumuny v Rumunsku nebo pro Rumuny v ČR. Tak ať těm našim Rumunům slouží až do smrti-to je na usmířenou, abych tady neměl tolik nepřátel. To by mě opravdu mrzelo, taková skvělá parta lidí ......
GOGO-jedničková oktávka vážně není žádný zázrak, nadstandartní výbava je už jen to, že má volant. Ale není se čemu divit, do vývoje se už mnoho let neinvestuje ani koruna a jen z prodeje pěkně plynnou prachy, což je dobrý marketingový tah. Ale když postavím vedle sebe Dacii a Oktávku, tak těžko budu hledat někoho, kdo by dal přednost vybavené Dacii před chudou Oktávkou. To by snad udělal jen někdo zralej na Chocholouška.

14.02.2010 | 07:56:45 | flint Reagovat

Jirka

Tak to můžu potvrdit. V Dacii je hefo místa i vzadu, MCV má kufr jako blázen (tuším 700l). Navíc může být i sedmimístná, a to i v poslední řadě sedadel je relativně místa dost (vyzkoušel jsem). A za ty peníze...

13.02.2010 | 23:06:43 | marne Reagovat

flint 20:50

Psal jsem, že se povyšuješ jako kretén, ale to už neplatí. Podle tvého příspěvku z 20:50 je jasné, že prostě JSI kretén.

13.02.2010 | 23:00:06 | marne Reagovat

Některým lidem to dělá evidentně dobře a ještě si ho u toho honěj.Octavia I se s Loganem taky nemůže srovnávat,že má velkej kufr je sice hezký,ale v Dacii je mnohem víc místa na nohy.

13.02.2010 | 22:59:36 | Jirka Reagovat

flint

je sám sociálka a tady machruje, tady se to ale přece nepozná, že? Tak hupni do tvé Škody 105 a běž si provětrat zapařenej mozek, debile.

13.02.2010 | 22:25:28 |  Reagovat

pro FLINT

Nechápu jak si někdo může objednat a koupit za 269 tisíc Škoda Octavia I. a to nové, když toto vozidlo se prodávalo od roku 1996 a nějakej facelift rok 2000. A vůbec si nemyslím, že je to volba pro mladou rodinu, motor 1,6 za 269 tisíc a 1,9 TDi za 310 tisíc....a žádná výbava. Tak zase taková bomba to není a technický zázrak už také ne. Je rok 2010 a né 1996. A ať mi někdo neříká, že fabia co jí teď nabízí Škoda Auto za 200 tisíc je nějaká super kára. A nechci Ti nic říkat, ale dacia je dělaná pro rumunské cesty a ty zas tak kvalitní nejsou, vím své. A drží se tam skvělě,,,,,a ty české cesty takyx nejsou nějaký zázrak....mysli si o tom co chceš.

13.02.2010 | 22:23:22 | gogo Reagovat

Cože? ExDaewoo taky nemá pozink? To teda čumím...
Jo a to že se Octavia I. ještě vyrábí neví dost lidí. Mezi námi-než Logana, tak raději tu Tourku.

13.02.2010 | 22:11:57 | Jerry Reagovat

To Flint: Amen...!

Presné a výstižné... .
P.S. Akurát ste si narobili kopec nepriateľov...A3 pre slečnu...:)) Ale ak to rozpočet dovoľuje, tak je to o 1000% lepšia kúpa, než Dácia. Nech sa dcérke darí.
Všetko je o peniazoch....:)))
Jediné, čo ma upokojuje, je fakt, že ani za všetky peniaze sveta človek nevyleží skôr chrípku, ani sa nedokáže beznádejne zamilovať tak, že sa mu chvejú kolená...

13.02.2010 | 22:11:02 | ľuboš Reagovat

Poslední příspěvek

Otázka je, kde bude konkurence, až se Dáčka dohrabe k pozinku. :-) Luboš má pravdu, káždý si hájí to své, ač kolikrát trošku slepě. Tímto pro mě toto dohadování o autě-neautě končí. Všem přeji krásnou noc a hezké sny. A penězmi si nenechte kazit náladu. Nejsou absolutně důležité........., když je máte. :-) Život je o jiných hodnotách....

13.02.2010 | 21:43:22 | flint Reagovat

Pořadník zmiňoval autor článku, tak jsem z toho vycházel. Ani se mi nechtělo věřit, že by na takové auto někdo chtěl čekat. Pochopím patrioty z řad Čechů, co si objednali oktávku za 269 tis., že si na ni chtěli počkat. Tomu bych docela rozuměl. Taky jsem o tom uvažoval pro dceru, která za nějaký ten měsíc bude dělat autoškolu. Pak mi manželka říkala, že se dceři hrozně líbí Audi A3, tak jí koupím tak dva roky starou, ať se naučí jezdit a pak se uvidí. Škoda jen, že už to nebude překvapení, Oktávka by byla, tu by nečekala. Překvapilo mě, že se stále dají jedničkové oktávky objednat a že se vyrábějí. Myslím, že pro mladou rodinku je jednička ideální volba. Dáčka rozhodně ne.

13.02.2010 | 21:35:10 | flint Reagovat

fint:

Zas nemáš tak úplně pravdu :-) V ČR prodávaná auta, honosící se nyní značkou Chevrolet, také nemají pozink. Dacia nemá supermoderní technologii ani výbavu, ale je spolehlivá. To je pro dost lidí více, než supermoderní vůz, který by draze servisovali. Pak si protiřečíš tím, že auto nenachází zájemce a jsou na něj pořadníky. Nevím, ale proběhlo sdělovacími prostředky, že i Dacia má potíže s odbytem, tak bych se divil, kdyby byly pořadníky. Spíš asi se na objednané auto nějaký čas čeká. To je normální u každé zahraniční značky. Ale jsou skladové vozy, i se slevou, na které se nečeká. Je dobře, že tu Dacia je. Časem se dohrabou i k tomu pozinku a dalším motorům, třeba i k většímu komfortu pružení. A na to se konkurece rozhodně netěší.

13.02.2010 | 21:19:40 | Itall Reagovat

Nehádajme sa. Je jasné, že každý bude kupovať podľa peňaženky.

Iba ma pobavil test na 100.000 km, kde ju Nemci podceňovali a nakoniec v SPOĽAHLIVOSTI predčila mnohé prémiové značky. Aj japonské.
A na to ľudia, hľadajúci LACNÉ vozenie počujú. Pretože sa konečne takmer zreálnili ceny, je kríza, bude ešte trvať cca 1-2 roky, pokiaľ sa nadýchneme. / prepad cien ešte 10-20% by mal byť, koncom leta-jesene, budú plné sklady a bazáre.../
Pretože asi niet horšieho pocitu, a potupnejšieho, ako Vášho miláčika v koži, s viacprvkovou nápravou, navigáciou, xen. a podobne odvážajú na odťahovke.. . V tej chvíli by človek bral hocičo...
Nehovoriac o tom, že prepad ceny na lepšom aute bude vyšší ako na cene nového lacného auta.
Takže srdce bude kričať niečo iné, ale rozum a peňaženka tiež. Pre bežného smrteľníka, jednoznačne lepšia voľba, než kúpa starej šunky.
Momentálne sa oplatí kupovať iba jazdenky v strednej a vyššej strednej triede. O lux. ani nehovoriac.
NOVA A 8 3.0 TDi Q, s 0 km, v max. plnke za 39.800 eur, tak to ma skoro vyvalilo. Ešte min. rok si toľko pýtala Škoda Superb.
A 8 stála cez 80.000 EUR...

13.02.2010 | 21:18:18 | ľuboš Reagovat

Logan má určité vrstvě obyvatel co nabídnout, souhlas. Problém je v tom, že auta tohoto typu, výbavy, pozinku a dalšího končila svou kariéru před rokem 2000. Smůla vývojářů, že zaspali a dneska to auto nenachází zájemce. Technologie, která zaspala 10 let je poznat a pozná to i průměrný řidič, že nesedí v autě v tom pravém slova smyslu. Pokud jsou na toto auto pořadníky, pak lituju všechny zasažené krizí, že musí slevit ze svých požadavků a jezdit tímto vozítkem.

13.02.2010 | 21:01:36 | flint Reagovat

flint:

Nemáš tak docela pravdu. Dacia může své majitele uspokojit kromě ceny i spolehlivostí. Alespoň v porovnání s Fábií I je to nebe a dudy. Fábia I je proti Loganu opravdu (bohužel) sráč. Dácií tady moc nejezdí, protože nemají pozinkovanou kastli a nejmenší motor je 1,4. Takže člověk, který už měl pár aut a kupuje auto na dobu delší, než jen 5-6 let, ten už si nepozinkovanou kastli moc dobře rozmyslí, i když je to levné. Menší motor by měl nižší spotřebu a povinné ručení. Pokud by tam byl menší motor (asi 1,2 jako v Thalii) a pozink, pak by se prodej např. Sandera vyšplhal na dost zajímavá čísla. V Loganu jsem se vezl. Ovšem je nutno vzít v potaz pneumatiky. Logan jel na ráfcích 15 palců. Takže by se to muselo srovnat s Fábií I na kolech 15 palců. A tam jsou pneu 195/50-15. S tím jsem jel a zodpovědně prohlašuji, že lepší, než Logan na patnáctkách, to není. Pokud mám Logan na kolech 14 palců, zas to budu srovnávat s Fábií na čtrnáctkách. Jinak bych mohl i dokázat, že Logan bude komfortnější. Stačí vzít Fábii na pneu 195/50-15 a Logan na čtrnáctkách (rozměr přesně nevím). A věřím, že by to byl bod pro Logan. Ale to by byl pouze reklamní trik. Pro objektivní posouzení je nutno vždy srovnávat srovnatelné. Ale o kolech a pneu tady ve vztahu ke komfortu nějak nic nevidím.

13.02.2010 | 20:53:29 | Itall Reagovat

marne

Skoro jsi to trefil s tím autem...máš můj obdiv, takhle na dálku. Jinak lepší slovník má už jen marne sociál za řídítky dáčky. A proč sem vůbec píšu? Baví mě, jak trotli bez peněz chválí ta svoje kolečka na hnůj a plácají se po zádech, že jakou to mají i výbavu, když jim jdou i stěrače. Neuvěřitelně dobrá koupě, to byl kauf. Ale máš pravdu, auto tak pro popeláře i střízlivého. Já se vám lidi divím, že máte odvahu do toho vézt a snášíte ty posměšky okolí. Máte můj obdiv, já bych to nevydržel a koupil si auto. Tak pevné nervy a tučné sociální příspěvky na opravu koroze.

13.02.2010 | 20:50:42 | flint Reagovat

flint

Nechceš mrhat časem ohledně takovýho auta a píšeš tu romány. Když se ti z Dacie chce blít, tak si vem Kinedryl nebo se na ni nedívej. Pokud máš averzi vůči Dacii, tak si ji prostě nepořizuj a kup si třeba Q7, když na to máš. A kromě toho tady se nehodnotí pravopis, ale auta, tak se tu nepovyšuj jako kretén. Shazuješ někoho kvůli pravopisu a tvůj slovník je hoden ožralýho popeláře.

13.02.2010 | 20:32:05 | marne Reagovat

Tak pozor, píšu pouze za sebe, za nikoho jiného nemusím a ani na to nemám čas a ani chuť mrhat svým časem ohledně takového auta. A to, že píšeš v rychlosti tě vůbec neomlouvá. Takové chyby dělá pouze tatar a je jedno, jestli rychle nebo pomalu. V Dácii jsem opravdu nejel, pouze jsem v ní seděl a stačilo. Od zkušební jízdy mě odradil kamarád, co v Renaultu dělá, že se mu v tom nechce už skákat a že mu stačí vyjížďky nadržených sociálů, co si našetřili na tady ten odjebek a hrozně touží se předvést v novém, když na lepší nemají. Toť jeho názor. Já ho budu muset ukecat, ať mě proveze, když to tady tak chválíte. A jestli dácia nebo dacia je mi u prdele, stejně jako mamon, co se mu líbí thália. Asi podobnej vyznavač kvalitních vozů jako Jirka správného pravopisu. A jen tak mimo řeč: neoslnivá fábka má kvalitnější interier, pozink, bezpečnost, o třídu lepší podvozek, motorizaci jak v benzínu, tak v naftě a že je o 50 tyček dražší by mě nesralo, pokud bych chtěl trošku bezpečí a radost z jízdy. Ale to se autora netýká, on je spokojenej s autem, které o bezpečí, jízdn. vlastnostech atd. nic neví. Své majitele uspokojuje pouze cenou. Možná jsi měl počkat na nějakou čínskou obludu, co bude ještě o deset tisíc levnější a docela možná i kvalitnější. Ale upřímně. Kdyby to auto bylo opravdu tak dobré, jak si někteří jeho majitelé myslí, tak bychom o ně tady zakopávali jako o oktávky. Naštěstí to tak není a člověk to vidí akorát občas, jinak bych blil. Rozmyslel jsem si to, radši se projedu v novém meganu, když už to musí být něco od rencka. Ten je aspoň hezký. Dáčka je tfujtajbl pro socky.

13.02.2010 | 20:10:52 | flint Reagovat

Sedel jsem v tom nejlevnejsim Loganu a byl to fakt des. Nastavovat zrcatka jako na Skode 120 (zvenku), mi pripada hodne ubohy.Kdyz jsem sedel v Loganu s nejvyssi vybavou, pripadalo mi ze sedim v uplne jinym aute.. dokonce vypadala i zvenku slusne (stribrna barva,lakovane narazniky,alu kola).. zavodni auto to urcite neni ale pro prepravu z bodu A do bodu B si myslim ze to nebude tak spatny.. A co se tyce Dacie MCV tak tomu rikam rodinny auto, prostorny, pohodlny, sice je to lenoch ale taky nezere.. Spatny auto to fakt neni

13.02.2010 | 18:00:18 | Honza Reagovat

RE: flint

Pomlouváš auto, o kterým nevíš vůbec nic a asi ho ani zblízka neviděl, zkrátka klasický zakomplexovanec. Něco jako fabii v podobné cenové relaci jak píšeš prostě neexistuje. Fábie je o mnoho dražší a lepší je nedůležitých parametrech jako plasty v interiéru a pozink karoserie. V praktickém ohledu je horší. Nulová akontace mě nezajímá, protože jsem kupoval za hotové a leasingové podmínky jsou prakticky stejné u všech značek. Hlavní je, že mezi majiteli Loganů je jen velmi málo nespokojených, protože se jedná o spolehlivé auto. Pokud ti jde o výbavu, můžeš si jí dokoupit a stejně budeš s cenou daleko pod škodovkou. Hlavně nekomentuj auto, ve kterém si nikdy nejel a o kterém naprosto nic nevíš, čau.

13.02.2010 | 17:23:07 | Chvost Reagovat

mamon alias flint alias a já nevím kdo ještě."Dacia"-ne Dácia,"Thalia"-ne Thália.Došli ti argumenty,ani v jednom autě si neseděl a chytáš se každýho hovna.Vypadá to jako kdybych se tady bavil jenom s tebou.Stejný chyby u asi pěti lidí.No nevím.Já to píšu z práce a ani to nemám čas po sobě přečíst,
ale jel jsem v obou,takže můžu srovnávat a mám co říct k tématu.Na rozdíl od jiných.

13.02.2010 | 13:22:11 | Jirka Reagovat

Nechci se tady nikoho zastávat, ale už v prvním příspěvku jsi, Jirko, nasekal tolik chyb, že je to ostuda a problém číst. Škoda, že to již nejde opravit, ale moje desetiletá dcera našla v tvém příspěvku všechny chyby, takže ti opravdu tipuju tak těch osm, možná devět alespoň rozumově. Myslel jsem, že Dácia je na stejném podvozku jako Thálie, ale možná se pletu. Jinak Thálie je díky kulatějším tvarům výrazně líbivější. JInak všem majitelům autíček přeju hodně šťastných km bez nehod a strastí. Čau, kluci.

13.02.2010 | 12:52:51 | mamon Reagovat

flinte ty něco povídej o pravopisu,ale pokud ti nejsou dva roky tak je to v poho.Thalie je oněco líp odhlučněná ,má menší ale pohodlnější sedačky a jízdní vlastnosti jsou podle mně lepší.
I když Dacia má větší rozvor tak by to mělo být naopak.

13.02.2010 | 09:59:02 | Jirka Reagovat

autor

Jak píšeš, auto pro normální ježdění. Loganů je vidět na silnicích více a více! Asi jsou majitelé spokojeni. Z Dáček se mi líbí Sandero. Jinak pěkná recenze, líbilo se mi to porovnání s jiným vozem.

13.02.2010 | 07:02:53 | krakenor Reagovat

Dacia Logan bola prioritne vyvíjaná

pre Turecko a juhovýchodnú Európu.
Tieto podmienky Blava splňa na 101% .
Ale na skúšobnej jazde naozaj lepšie filtrovala nerovnosti ako 607...., skoro ma porazilo.....

12.02.2010 | 23:51:14 | ľuboš Reagovat

Tak tento týždeň som na vlastné oči videl taxikára, čo na Logane spravil poctivých vyše 250 tisíc km a auto stále šlape. Po Bratislave.
Chce to vymeniť za nové a zase chce Logan. Vraj lepšie auto neexistuje. :-)
Tak si vyberte.

12.02.2010 | 23:44:18 | Petrík Reagovat

noto

že se ti Dacia nelíbí je tvoje věc. Ale pokud jí nazýváš kostotřasem, pak jsi mimo a tvým názorům nepřisuzuji žádnou váhu. Protože málokteré auto má tak měkký komfortní podvozek (sám píšeš, že se naklání), takže jestli nevíš, co je kostitřas, svez se v koncernovém zázraku. Nebo v C1 :-))

12.02.2010 | 21:12:37 | XY Reagovat

Já si opravdu myslím, že to dácia zvládne těch 300 tis., proč ne? Ale prostě jako rodinné auto bych do toho nešel ani s nulovou akontací a nulovým leasingem, jako že taková nabídka ani není. Takže můj názor je takovej, že je to děs na pohled z venku u vevnitř a jestli jsou jízdní vlastnosti jako u Thálie, tak potěš prdel. Jinak tu výbavu u Francouzů zase tolik nepřeceňujme, bratranec maká v Citroenu, tak vím, jak to chodí. Každý, kdo sedlá Frantíka by měl zapálit svíčku, pokud se mu auto nesere, je vyjímka. A pro Jirku: zopákni si pravopis, je to fakt ostuda neumět rodný jazyk. Pokud ti teda není osm roků, pak máš moje uznání.

12.02.2010 | 20:15:00 | flint Reagovat

Tak je fakt, že dáčka vypadá zastarale a když mě v ní vezl známej, tak jsem měl tendenci se v každé zatáčce chytat madla, protože jsem měl pocit, že se převrátíme. A to ji má od novoty. Výbava nula, jízdní vlastnosti nic moc, ale jemu to stačí. Ale kroutím hlavou, čím dáčka setřela německá auta? Tak možná cenou. Já radši sednu do své e-90-ky anebo půjdu pěšky, než zase v tom kostitřasu. Dácia byla možná dobrá kdysi v modelu 1310 a na tu dobu, dneska je to fakt nouzovka pro lidi, co neumějí vybrat ojetinu a na pořádné nemají love, chudáčci.

12.02.2010 | 20:04:45 | noto Reagovat

Nejenom Dacia, ale i Kia Ceed pěkně natrhla p.rdel konkurenci v testu na 100 000km! Myslím, že některým odpůrcům korejských aut spadla brada...

12.02.2010 | 11:38:45 | marne Reagovat

Dacia.....

...normální auto pro normální lidi, komu je třeba vybočovat z řady, prodlužovat atp. nechť se kouká jinde. Mi ostatní si rádi užíváme svoje jednoduchá, levná a spolehlivá přibližovadla

12.02.2010 | 11:09:19 | Honza Reagovat

flinte

Ty nikoho kdo má Dacii neznáš a radíš tady ostatním.s
Favorita je to hodně velkej skok a prostorově za tu cenu nemá konkurenci.Je tam znát láce s každýho detailu,ale rozhodně se nesere a a už ne výbava,kterou skoro žádnou nemá.

11.02.2010 | 19:47:56 | Jirka Reagovat

Iba chcem dodať, že 300.000 km a potom do šrotu,

nechtiac ste vyslovili uznanie Dacii, za 6 rokov je to už slušná porcia, nemyslíte?
Inak dík za "dobré rady"... .ľuboš

11.02.2010 | 19:40:55 |  Reagovat

To: Flint: Zaujímavé názory...

. Akurát, že Dacia Logan MPV v teste na 100.000 km v DE vyprášila kožuch nemeckým aj japonským značkám... .
A 1,5 DCi šľapal v pohode.
P.S. A zatiaľ sa mi NIKDY NIČ NEPOKAZILO z el. výbavy, ktorú majú Francúzi naozaj bohatú... . / u Peug./
Netreba počúvať agentúru JPP.

11.02.2010 | 19:38:22 | ľuboš Reagovat

Pokud Daciu, tak jedině kombi a jako firemní auto-prostě otloukánek, kterýho po 6 letech provozu a 300 tis. km zvrakuju a budu tratit jen velmi málo. Jako rodinné auto rozhodně ne.Za silniční kozu považuju už Fábii, natož něco takového. Fábie má aspoň pozink, relativně kvalitní interier a docela hezké tvary. Dacie je děsná, sorry. Neznám ze svého okolí nikoho a to někteří jezdí i ve favoritech, že by přemýšlel nad Dácií. To radši tu Fábku ve zhruba stejné cenové relaci. Pokud Francouze, tak jedině, že by mě nadchla nadstandartní výbava za rozumné prachy, ale holá Dáčka je dobrá tak na vyjížďky důchodců na hřbitov. Jenomže výbava u Frantíků se pěkně sere, takže nikdy nejít do takového sráče-rada pro ostatní.

11.02.2010 | 19:29:53 | flint Reagovat

HLUK

MNĚL JSEM SI MOŽNOST VLONI PROJET DACIÍ SANDERO.JEDINÝ SČÍM NESOUHLASÍM JE HLUK V AUTĚ.PŘIPADAL JSEN SI JAK VE FELICII.PROSTĚ VELKÝ HLUK.JINAK NIC PROTI DACII NEMÁM.AT TI SLOUŽÍ,

09.02.2010 | 08:00:24 |  Reagovat