Rok výroby:2008Typ motoru:1.4 K7J A 7Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:123 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:22. 6. 2008
Dlouho jsem se rozhodoval. Měl jsem možnost volby mezi mojí služební Octavií II, rok 2005 s najetými 70 000Km nebo něco nového. Vzhledem k trvalým problémům s klimatizací a dosti nešetrnému provozu v terénu velké stavby jsem spíše inklinoval k novému vozu.
Cenový limit jsem si stanovil odkupní cenu té Octavie, tedy 250 000Kč.
Bláhově jsem se vzhledem k množství reklam domníval, že bude z čeho vybírat, např: Chevrolet Aveo, Fiat Punto, Kia Rio, Citroen C3, Suzuki Ignis, Hyunday Accent, Mazda 2, Toyota Yaris, Mitsubishi Colt.
Spletl jsem se.
Chtěl jsem mít rozumnou výbavu, tj. ABS, airbagy řidiče a spolujezdce, posilovač řízení, přední mlhová světla, elektrická okna, centrál, rádio s cd, metalízu, klimatizaci ,prostorný zavazadelník.
Nakonec tyto podmínky splnila akorát Dacia.
Logana mám od pátku, najel jsem teprve 100Km, ale jedno je jisté, nelituji. Auto krásně sedí na silnici, je dobře ovladatélné, do ruky sedne téměř ihned. Vzhledem k obsahu motoru to není žádný závodní vůz, ale jede dostatečně svižně. Snad jen při potřebě rychlého rozjezdu a nebo prudkého zrychlení budu smutně vzpomínat na 1.8 Volvo. Vzhledově se mi logan moc nelíbí, ale to je subjektivní pocit. Určitě si na něm časem najdu víc hezkých věcí. Snad jen podotknu, že jsem se před rozhodnutím zda koupit nebo ne přímo děsil kvality a zpracování plastů v interiéru. Není to až tak hrozné, srovnal bych to tak s prvními favority, alespoň co se týče celkového dojmu z interiéru. Je na každém kousku vidět, že prvotní snahou pří vývoji a výrobě tohoto vozu byla snaha snížit náklady na minimum.
Je brzo na nějaké plnohodnotné hodnocení, ale lidem který se rozhodují zda koupit novou Dacii nebo starší ojetý vůz toto může pomoci. Je třeba si uvědomit, zda potřebuji auto na okrasu, nebo na ježdění.
Mali sme necele 4 roky Logana s motorom 1,4 ,mal najazdených cez 110 000 km,a keby ho otec pred tyzdnom nerozflakal,jazdi dalsiich par rokov.Absolutne bez poruchy,spotreba mierne cez 6 l,ZIADNA korozia.A kedze sme s nim boli maximalne spokojni,kupujeme dalsieho,s rovnakym motorom,ale v najvyssej vybave (paradoxne lacnejsi o 60 000 ako ten predtym).S Loganom sa mi jazdilo velmi prijemne,mal som moznost isty cas jazdit na fabii,a ta mi vobec nesedela (navyse s rovnakym objemom motora 1,4l si pytala daleko viac benzinu ako logan,a to je oproti loganu o dost mensie auto...)
jasne mas pravdu, kazdy ma na to svoj nazor, ja som napisal ten svoj. A navyse je to dnes na cestach taky bordel (sami pretekari a hazarderi) ze je vykon mat jedno auto aspon taakych 10 rokov a pritom byt zdravy. Tak prajem vela km bez nehody ci uz s pozink. alebo bez neho
Přesně to samé jsem tvrdil v jedné diskusi taky. Škodovky jezdily 20 let, Favority a felicie taky a lidi to kupovali jako nepříčetní a vůbec jim nevadilo, že nemají pozink. Pozink byl výsadou dražších aut. A dnes to všichni řeší. A víš co je v prdeli? Taky jsem chtěl Logana a kvůli tomu že nemá pozink jsem ho nekoupil. Takže dá se to logicky vysvětlit, ale přece jenom když už je to dnes skoro standart (pozink), prostě ho většina lidí chce. Co když se mi díky okolnostem nepodaří na nové auto už našetřit, a to svoje si budu muset nechat déle? vyvařovat prahy a podběhy by se mi fakt nechtělo.
V pohodicke ...ved mali by sme sa bavit o logane... Ja sa ale stale divim ako tu vsetci riesia na novych autach koroziu. Podla mna pri dnesnych cenach novych aut si kazda priemerna rodina bude moct kupit dajme tomu kazdych 7-8 rokov nove auto. A aj ked niektore nove auta nemaju pozinkovanu kasnu tak tych minimalne 10-12 rokov musia vydrzat ( ja nemam pozinkovanu kasnu a vyrobca mi dava na nu zaruku 12 rokov) takze to o niecom svedci.Ved aj take obycajne skodovky ci favority vydrzia bez nejakej zavaznej korozii kludne aj 15 rokov. Tak mi vazne pripada v dnesnej dobe zbytocne brat do uvahy pri kupe noveho auta ze ci mi za 12 rokov zacne hrdzaviet alebo nie. Lebo osobne si myslim ze za 12 rokov mi to bude uplne jedno.
Nemam logana. mam ine auto (kia rio) a teraz cez zimu s nim jazdim za cca 6,5L na stovku, vlete to pocitam tak okolo 6l mozno 5,8 vdaka tomu ze jazdim 80% mimo mesta. A do prace a aj z prace chodime dvaja niekedy aj traja. Ja som len nahodou pridal komentar k tejto recenzii aj ked s daciou nemam nic spolocne
Když máš tak vysoký nájezd km a jezdíš většinou sám (jak se zdá - do práce), nebyla lepší volba nějaké ekonomické vozidlo? Vždyť při rozdílu jen 1,5 L na 100 km by to dělalo denně 3 L, to je za měsíc 90 L (za rok skoro 1000 L benzínu) - při těch km co najezdíš. Přepočítej si to na peníze. A Logan mi zrovna moc ekonomický nepřipadá.
No mas pravdu vo vsetkom. Ano do prace to mam kazdy den 50 tam a 50 naspat plus najkych 10-15 km po meste . mimo toho bez auta sa skoro nejdem ani vys..t. Takze sade chodim autom. Byvam v malej dedine a najblizsis velky obchod je 12 km daleko takze to mas tam aj naspet 24 km. Plus som taky magor ze velmi rad jazdim...auto je proste moj zivot a tak sa mi stane ze mam niekedy priemer za den aj 220 az 250 km ked este beham kade tade... ale chapem to je uz extrem. pred 4,5 mesiacmi som kupil nove auto a teraz ma nabehane nieco cez 25 000 km (to auto este nemam 5 mesiacov) hej som blazon. A chapem aj ludi ktory rocne nabehaju to co ja za dva mesiace. iba som chcel podotknut ze su na trhu aj ludia ktorych korozia vobec nemusi zaujimat. hodne stestiiiiii
podotykam ze nie som podnikatel. Ani nic nerozvazam ani nic podobne.a poznam par ludi ktory tiez nepodnikaju ani nic nerozvazaju a maju rocny priebeh kilometrov niekde okolo 50 000.
No pre mna je napriklad tiez bezvyznamne rozmyslat nad koroziou pretoze s autom najazdim rocne 60 000 km to znamena ze za takych 5 rokov to auto bude pomerne dost odpisane uz len po motorickej stranke takze mna nejaka korozia fakt nesere a myslim ze sa najde dost ludi ktory nabehaju tak vela kilometrov ze ich nejaka korozia ani nedostihne (to bola poznamka pre tu statistiku)
Já hodlám s loganem najet během 3. let 120-130tis.km. Pevně věřím, že se mě koroze nebude týkat a pokud auto vydrží bez poruchy, pak pro mě bude logan přesně takové auto, které potřebuji. Moje priority jsou maximální funkčnost a minimální provozní náklady - z hlediska firemní ekonomie. Jezdím převážně po nekvalitních silnicích a od podzimu 08 mám najeto necelých 20.tis.km. (bez poruchy) To je bohužel přilíš málo, abych mohl vynášet nějaký objektivnější názor. Co jsem však chtěl říct je, že se domnívám, že je lepší (i levnější) koupit po sobě 2 logany po 210.000,- (1. se dá po 3. letech jako akontace 2. vozu) než koupit jedno dražší, u kterého budu jen doufat, že po 6.letech a 250.000km bude stejně spolehlivé a finančně náročné jako logan po 3. letech a 125.000km. Tak uvidíme, jak to dopadne. Nicméně pokud někdo potřebuje jezdit po dálnici anebo chytat hezká děvča, ať se raději poohlédně někde jinde.
Vzhledem k tomu, že největší přírůstek nových registrací aut je v rozmezí 10-15 let stáří, nové auto na 10-15 let by si koupila většina zákazníků (asi radši, než ty navoněné ojetiny, co se sem vozí ze západu). Takže jestli kastle rezne nebo nerezne, to je pro většinu uživatelů jedna z nejpodstatnějších informací. Mluvím o většině, a ta u nás bohužel jezdí starými šunkami. Že sem pár hochů píše jiné názory, to je statisticky nevýznamné .
Sak prave.Aj toho logana bude niekto predavat a niekto kupovat,teda ak to este niekto bude chciet.Pri aute ma zaujima aj to ako na tom bude ked ho budem predavat o 5,6 rokov a logan a podobne "lacne"auta co nemaju skoro ani radio nepredam v dobrom pomere k cene za nove.Jednoducho odfajknes ovela viac bubakov ako pri normalnom aute co ma aku taku na tieto casy normalnu vybavu.
Ospravedlnujem sa ,ale je to proste lacne,drahe auto.Staci si to prepocitat a pozriet ceny 3rocnych loganov.Vela tam majitel preraba,pretoze kto uz kupi stareho logana bez radia,akejkolvek elektroniky a pasivnej ci akt.bezpecnosti?Je to na povazenie.Nemci maju porekadlo-nie som tak bohaty aby som si kupoval lacne veci.
V dnešní době nemůžeš čekat od auta víc jak dest let. a to vydrží i kastle Dacie. Máme auta nejlevnější v historii, takže si může za 5-10 let koupit nové a né se tu zaobírat jestli hnije nebo né.
ITALL ty si jeden normalny clovek na tejto stranke.Je to fakt s tou koroziou.Vsetko sa da vymenit za nove resp.zanovne aj cely motor ak treba,ale celu kastlu?to asi nie.
Zaráží mě, že tu nikomu nevadí (pokud jsem to nepřehlédl), že Dacia nemá dlouhodobou antikorozní ochranu kastle. Kdo si kupuje auto na 5 let a méně, tak mu to nevadí, ale že by to byli všichni?? Pak už to podle mě bude stále větší hniloba, podobně jako Favorit nebo Felicie a bude šumafuk, jestli to má centrál, okna v elektrice nebo klimu, protože koroze skeletu je efektivně neřešitelná a je to do šrotu. Přijde mi to dost podstatné. Co myslíte?
Sandero je v našich podmínkách určitě zajímavější, protože hatchback je pro českého zákazníka praktičtější. Z mého hlediska tomu chybí už jen ochrana karoserie (třeba pozink) a tak 10 let záruka na neprorezivění - přece jen stříkání dutin u Logana už patří tak trochu do minulého století, a dále - pro šetřivého zákazníka (a jiný si to nekupuje) ještě menší objem motoru, třeba ta 1,2 16V, jako u Thalie, výkon také 75k a nižší povinné ručení i spotřeba. Logan proti Fabii má trochu horší komfort pružení, ale tam záleží i na výšce pneu a není to vážný problém. Po splnění tohoto a zachování ceny, troufal bych si odhadnout prodej v ČR tak asi kolem 5000 ks ročně a Sandero by se mohlo stát po Fábii a Octavii třetím nejprodávanějším autem u nás .
Čéče, jsem nedávno prodal ojetinu s 270.000km a doloženou historií servisu za 230.000kč. Čístá ztráta za 2 roky provozu a 110.000km je 90.000kč. Logan po 100.000km a reálné ceně 50.000kč je na tom podstatně hůře. čistá ekonomika.:-)))
Vážení, vlastním Dacia Logan 1,4 rok výroby březen 2006. Mám najeto 45000 kilometrů a v 28000 jsem si nechal namontovat LPG. Mám spotřebu 7,5litrů plynu na sto km a myslím to smrtelně vážně. Moje první auto byl Škoda Forman 93 a mohu říci že to byl velmi spolehlivý bezporuchový vůz. Najezdil jsem na něm 250000km naprosto bez poruchy a kdyby mi nenabourali jezdím dodnes! Pouze provozní náklady. Očekávám to samé i do Dacie. A věřím tomu že mi nezklame. Po 45000 jsem vyměnil potřetí olej, dal nové svíčky a vyměnil jednu žárovku ve světle. A taky jezdím levněji než diesel. Nemohu proti Loganu říct ani jedno křivé slovo, znám dalšího človeka který má najeto přes 100000km naprosto bez poruchy. Takže si své navoněné ojetiny za stejné peníze bez stopy bouračky sbalte a nechte se s nimi vyfotit. Když se berete auto na úvěr je dobré neplatit opravy ale splátky jinak vám auto totiž seberou. Dacia Logan žádné opravy nepotřebuje, Prostě sedneš a jede. A líbí se mi. Jinak bych si ho přece nekoupil.
Před necelými dvěma týdny jsem byl v Renaultu podívat se na Daciu Sandero. Bohužel, je to malé auto. O MCV přemýšlím už delší dobu. Během debaty s prodejcem došlo i na informaci, že se má Dacia Logan (i MCV) dělat s novou palubovkou, Stejnou, jakou má Sandero. (přece jenom už vypadá o hodně líp). Takže uvidíme.
bude, v kempe pod Korfu som videl francúzsku rodinku s Loganom kombi, napakovanú vyše hlavy, s prívesom, 1,5 dci. A vyzeral dobre. Vedľa bol Mercedes Viano a naozaj som musel rozmýšľať, či má zmysel kupovať niečo neskutočne predražené, alebo vecné a účelné... Ak bude nový Logan trochu krajší, ako "dievča pre všetko" stojí za uváženie. Naše cesty si aj tak nič lepšie nezaslúžia...
Logan s ESP a automatem? :-)) A pak zazvonil budík, a ty jsi se probudil z krásného utopického snu :-)) Prosím vás, než si tu začnete někdo něco vymýšlet, sežeňte si alespoň základní informace.
Mám Logana MCV exclusive. Automat, ABS + ESP, 4 x airbag, vše v elektrice, habusy, dvouzonovou klimatizaci, radio s CD/MP3, 8x repro, navigace, parkovaci asistant, handsfree bluetooth. Super auto za super peníze.
to co sa dalo napisat pri kupe tohto auta, autor recenzie napisal, ohodnotil to, co za ten cas ohodnotit vie. Mna osobne prekvapila veta, kde pise, ze interier je podobny prvym favoritom. Nikdy som sice v dacii nesedel, ale tie favority maju ak sa nemylim slusnych 20 rokov. Hm, mozno my niekto vysvetli, preco v 21 storoci pani od dacie idu tym smerom akym idu.
Záleží na tom, z jakého důvodu si auto kupujete. Pokud si jej kupujete z toho samého důvodu, jako třeba vysavač, pračku, nebo sekačku na trávu, pak je Dacia vynikající volba, především kombík MCV. Prostě spotřební zboží určené na přepravu osob a nákladu po pozemních komunikacích. Já třeba od auta víc nepožaduji.
Pokud chcete autem reprezentovat, machrovat, závodit, zvedat si pokleslé sebevědomí, nebo třeba používat jako módní doplněk, pak musíte "trochu" finančně přitlačit.
Hodnotit spolahlivost po 100 km je.... prinajmensom nezvykle. Som velmi spokojny majitel Logana, najazdenych 33 000 km bez najmensej poruchy. Mimochodom, Logan sa mi dizajnovo vobec nepaci :-))
Ja zase moc nechapu, ze je nekdo schopnej dat treba i nekolikanasobek ceny za stejne funkcni vyrobek jen proto, ze je designove o neco vic povedenejsi. Kazdej ma proste jiny priority. Kdybych napsal, ze design vubec nerozhoduje, tak to bych lhal, ale rozhodne je az na poslednim miste pri vyberu jakehokoli vyrobku. Napr pokud mam na vyber z 10 vyrobku, tak v prve rade vyloucim vetsinu z nich, ktere maji horsi pomer cena/vykon a teprve ze zbyvajici mensiny s nejlepsim pomerem cena/vykon vyberu ten vyrobek, kterej se mi vic libi. Takze u auta bych se mohl podle techto zasad rozhodovat napr jestli se mi vic libi Thalie nebo Logan, protoze treba BMW by uz bylo davno mimo hru hned v prvním kole pri posuzovani pomeru cena/vykon.
Neverím tomu, čo tu čítam. Recenzent nehodnotí auto po stránke spoľahlivosti, to ani predsa nemôže po 100 km. Píše podľa mňa vcelku ucelenú recenziu na ním kúpené nové auto, hodnotí ho z pohľadu svojich prvých dojmov a takisto píše prečo si to auto kúpil. Je veľa z nás, čo uvažovali o kúpe Logana a nakoniec odvahu nenašli. Práve táto recenzia - článok by im mohla pomôcť. Toto je predsa fórum o autách a recenzent píše o aute. Prečo by mal o ňom písať po 100 000 km. Keby napísal, že mu odišli 4 žiarovky, 2 x obloženie a menil štartér, tak by to bola asi tá správna recenzia. Ja radšej preferujem článok, kde sú subjektívne dojmy človeka z nového auta. Píše, že sa mu auto nepáči ale nepíše, že je hnusné. Zvolil ako prioritu funkčnosť, pred dizajnom ale prosím nedávajte to dohromady so ženami. Veľa spokojných km.
Naco je taka recenzia po 100KM? Mohol si pockat aspon 10 000 a potom napisat. Stalo by ta to presne rovnako casu a aspon by to malo vypovedaciu schopnost...
Nic proti Loganu nemam, sam som zvazoval ze si ho kupim,nakoniec som si kupil aj tak nieco ine....
Vzpomínám si jak jsme se kdysi s rodinou dívali na Disneyovku Zvoník od Matky boží. Na závěr si i Qasimodo našel svou nevěstu, takovou hezunky nakreslenou která zvážila na jedné straně jeho vzhled a na druhé straně přednosti a hned vše vypadalo jinak. Je ale fakt že většina nových aut jezdí pěkně a skutečná kvalita se pozná třeba po 5-10 letech nebo 100 - 200 tis. km provozu.
Je to asi vec kazdeho soudruha, ja bych se proste do auta nezamiloval, do zensky jo i kdyz by se mi casem opotrebovala vic nez tahle Dacia, nechal bych si ji.
To nemá nic společného s tím,kdo je zamindrákovaný čech.Nebo ty si kupuješ věci,které se ti nelíbí?Pochopím,že se někomu líbí design třeba Thalie a koupí si jí,každý máme jiný vkus.Ale koupit si auto,co se mi nelíbí nevím,samozřejmě poslouží,to chápu,ale jaksi mi tam schází ta radost z nového auta.Asi taky nechodíš celej den ve starejch teplákách(poslouží naprosto stejně jako cokoli jiného),ale obklopuješ se věcma,který se ti líbí.Nebo u manželky taky preferuješ funkčnost před designem?
Mozna proto, ze autor neni zamindrakovany Cechacek, lecici si svoji malost nejen v trenclich co "nej" vozem co "nej" znacky. Mozna taky proto, ze se potrebuje dostat z bodu A do bodu B a tim pro nej "klenot" na ctyrech kolech konci. A mozna taky proto, ze nerad sportuje ..... na silnici
Dát 250 000 kč za auto,o kterém sám napíši,že vzhledově se mi nelíbí,to je síla.Motivaci,poměr výkon cena,to všechno chápu a respektuji,ale jak můžete přijít každý ráno přijít k autu a říci:si hnusný,ale hlavně že jezdíš.Vzdyt po zhodnocení techniky se každý nakonec rozhodne podle toho,jestli líbí nebo nelíbí.To nechápu
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
Mali sme necele 4 roky Logana s motorom 1,4 ,mal najazdených cez 110 000 km,a keby ho otec pred tyzdnom nerozflakal,jazdi dalsiich par rokov.Absolutne bez poruchy,spotreba mierne cez 6 l,ZIADNA korozia.A kedze sme s nim boli maximalne spokojni,kupujeme dalsieho,s rovnakym motorom,ale v najvyssej vybave (paradoxne lacnejsi o 60 000 ako ten predtym).S Loganom sa mi jazdilo velmi prijemne,mal som moznost isty cas jazdit na fabii,a ta mi vobec nesedela (navyse s rovnakym objemom motora 1,4l si pytala daleko viac benzinu ako logan,a to je oproti loganu o dost mensie auto...)
05.12.2009 | 20:30:34 | Reagovat
REKLAMA
Prodavam zvaracky co2 na plech a kastli,myslim,ze jsem spravne.A jeste gumoasfalt,to se take hodi.
26.02.2009 | 21:09:23 | jumbo Reagovat
standa
jasne mas pravdu, kazdy ma na to svoj nazor, ja som napisal ten svoj. A navyse je to dnes na cestach taky bordel (sami pretekari a hazarderi) ze je vykon mat jedno auto aspon taakych 10 rokov a pritom byt zdravy. Tak prajem vela km bez nehody ci uz s pozink. alebo bez neho
20.02.2009 | 13:56:12 | visna Reagovat
Visna
Přesně to samé jsem tvrdil v jedné diskusi taky. Škodovky jezdily 20 let, Favority a felicie taky a lidi to kupovali jako nepříčetní a vůbec jim nevadilo, že nemají pozink. Pozink byl výsadou dražších aut. A dnes to všichni řeší. A víš co je v prdeli? Taky jsem chtěl Logana a kvůli tomu že nemá pozink jsem ho nekoupil. Takže dá se to logicky vysvětlit, ale přece jenom když už je to dnes skoro standart (pozink), prostě ho většina lidí chce. Co když se mi díky okolnostem nepodaří na nové auto už našetřit, a to svoje si budu muset nechat déle? vyvařovat prahy a podběhy by se mi fakt nechtělo.
20.02.2009 | 13:50:31 | Standa Reagovat
honza
V pohodicke ...ved mali by sme sa bavit o logane...
Ja sa ale stale divim ako tu vsetci riesia na novych autach koroziu. Podla mna pri dnesnych cenach novych aut si kazda priemerna rodina bude moct kupit dajme tomu kazdych 7-8 rokov nove auto. A aj ked niektore nove auta nemaju pozinkovanu kasnu tak tych minimalne 10-12 rokov musia vydrzat ( ja nemam pozinkovanu kasnu a vyrobca mi dava na nu zaruku 12 rokov) takze to o niecom svedci.Ved aj take obycajne skodovky ci favority vydrzia bez nejakej zavaznej korozii kludne aj 15 rokov. Tak mi vazne pripada v dnesnej dobe zbytocne brat do uvahy pri kupe noveho auta ze ci mi za 12 rokov zacne hrdzaviet alebo nie. Lebo osobne si myslim ze za 12 rokov mi to bude uplne jedno.
20.02.2009 | 13:38:34 | visna Reagovat
Visna
O.K., nechal jsem se tím Loganem nějak unést.
20.02.2009 | 13:26:06 | Honza Reagovat
honza
Nemam logana. mam ine auto (kia rio) a teraz cez zimu s nim jazdim za cca 6,5L na stovku, vlete to pocitam tak okolo 6l mozno 5,8 vdaka tomu ze jazdim 80% mimo mesta. A do prace a aj z prace chodime dvaja niekedy aj traja. Ja som len nahodou pridal komentar k tejto recenzii aj ked s daciou nemam nic spolocne
20.02.2009 | 13:00:57 | visna Reagovat
Ekonomické
Když máš tak vysoký nájezd km a jezdíš většinou sám (jak se zdá - do práce), nebyla lepší volba nějaké ekonomické vozidlo? Vždyť při rozdílu jen 1,5 L na 100 km by to dělalo denně 3 L, to je za měsíc 90 L (za rok skoro 1000 L benzínu) - při těch km co najezdíš. Přepočítej si to na peníze. A Logan mi zrovna moc ekonomický nepřipadá.
20.02.2009 | 12:04:25 | Honza Reagovat
itall
No mas pravdu vo vsetkom. Ano do prace to mam kazdy den 50 tam a 50 naspat plus najkych 10-15 km po meste . mimo toho bez auta sa skoro nejdem ani vys..t. Takze sade chodim autom. Byvam v malej dedine a najblizsis velky obchod je 12 km daleko takze to mas tam aj naspet 24 km. Plus som taky magor ze velmi rad jazdim...auto je proste moj zivot a tak sa mi stane ze mam niekedy priemer za den aj 220 az 250 km ked este beham kade tade... ale chapem to je uz extrem. pred 4,5 mesiacmi som kupil nove auto a teraz ma nabehane nieco cez 25 000 km (to auto este nemam 5 mesiacov) hej som blazon. A chapem aj ludi ktory rocne nabehaju to co ja za dva mesiace. iba som chcel podotknut ze su na trhu aj ludia ktorych korozia vobec nemusi zaujimat. hodne stestiiiiii
20.02.2009 | 11:59:24 | visna Reagovat
visna
Tak to asi jezdíš do práce autem a máš to daleko )?
20.02.2009 | 11:39:21 | Itall Reagovat
kilometre
podotykam ze nie som podnikatel. Ani nic nerozvazam ani nic podobne.a poznam par ludi ktory tiez nepodnikaju ani nic nerozvazaju a maju rocny priebeh kilometrov niekde okolo 50 000.
20.02.2009 | 11:19:49 | visna Reagovat
Ano, pro podnikatele, kteří to olítají a vyhodí, je to dobré.
20.02.2009 | 11:12:35 | Itall Reagovat
korozia
No pre mna je napriklad tiez bezvyznamne rozmyslat nad koroziou pretoze s autom najazdim rocne 60 000 km to znamena ze za takych 5 rokov to auto bude pomerne dost odpisane uz len po motorickej stranke takze mna nejaka korozia fakt nesere
a myslim ze sa najde dost ludi ktory nabehaju tak vela kilometrov ze ich nejaka korozia ani nedostihne (to bola poznamka pre tu statistiku)
20.02.2009 | 10:03:38 | visna Reagovat
firemní ježdění...
Já hodlám s loganem najet během 3. let 120-130tis.km. Pevně věřím, že se mě koroze nebude týkat a pokud auto vydrží bez poruchy, pak pro mě bude logan přesně takové auto, které potřebuji. Moje priority jsou maximální funkčnost a minimální provozní náklady - z hlediska firemní ekonomie. Jezdím převážně po nekvalitních silnicích a od podzimu 08 mám najeto necelých 20.tis.km. (bez poruchy) To je bohužel přilíš málo, abych mohl vynášet nějaký objektivnější názor. Co jsem však chtěl říct je, že se domnívám, že je lepší (i levnější) koupit po sobě 2 logany po 210.000,- (1. se dá po 3. letech jako akontace 2. vozu) než koupit jedno dražší, u kterého budu jen doufat, že po 6.letech a 250.000km bude stejně spolehlivé a finančně náročné jako logan po 3. letech a 125.000km. Tak uvidíme, jak to dopadne. Nicméně pokud někdo potřebuje jezdit po dálnici anebo chytat hezká děvča, ať se raději poohlédně někde jinde.
20.02.2009 | 01:11:21 | midlo Reagovat
mirostar:
Vzhledem k tomu, že největší přírůstek nových registrací aut je v rozmezí 10-15 let stáří, nové auto na 10-15 let by si koupila většina zákazníků (asi radši, než ty navoněné ojetiny, co se sem vozí ze západu). Takže jestli kastle rezne nebo nerezne, to je pro většinu uživatelů jedna z nejpodstatnějších informací. Mluvím o většině, a ta u nás bohužel jezdí starými šunkami. Že sem pár hochů píše jiné názory, to je statisticky nevýznamné .
10.02.2009 | 11:40:13 | Itall Reagovat
Počkáme si tých pár rokov a potom sa uvidí čo budú stáť nové či staršie autá a ktoré sa oplatilo a ktoré nie.OK
10.02.2009 | 10:35:13 | Reagovat
to mirostar
Sak prave.Aj toho logana bude niekto predavat a niekto kupovat,teda ak to este niekto bude chciet.Pri aute ma zaujima aj to ako na tom bude ked ho budem predavat o 5,6 rokov a logan a podobne "lacne"auta co nemaju skoro ani radio nepredam v dobrom pomere k cene za nove.Jednoducho odfajknes ovela viac bubakov ako pri normalnom aute co ma aku taku na tieto casy normalnu vybavu.
04.02.2009 | 21:34:18 | skukam Reagovat
pre skukama
Tu vetu poznám od FORDA a cenu si určuje každý individuálne a neviem kto si už kupuje auto na 10-15 rokov. dácia s novým facelitom to už hej.
22.01.2009 | 12:42:33 | mirostar Reagovat
Ospravedlnujem sa ,ale je to proste lacne,drahe auto.Staci si to prepocitat a pozriet ceny 3rocnych loganov.Vela tam majitel preraba,pretoze kto uz kupi stareho logana bez radia,akejkolvek elektroniky a pasivnej ci akt.bezpecnosti?Je to na povazenie.Nemci maju porekadlo-nie som tak bohaty aby som si kupoval lacne veci.
08.01.2009 | 21:26:36 | skukam Reagovat
V dnešní době nemůžeš čekat od auta víc jak dest let. a to vydrží i kastle Dacie. Máme auta nejlevnější v historii, takže si může za 5-10 let koupit nové a né se tu zaobírat jestli hnije nebo né.
01.01.2009 | 16:46:08 | Reagovat
skukam
ITALL ty si jeden normalny clovek na tejto stranke.Je to fakt s tou koroziou.Vsetko sa da vymenit za nove resp.zanovne aj cely motor ak treba,ale celu kastlu?to asi nie.
01.01.2009 | 13:24:52 | Reagovat
Zaráží mě, že tu nikomu nevadí (pokud jsem to nepřehlédl), že Dacia nemá dlouhodobou antikorozní ochranu kastle. Kdo si kupuje auto na 5 let a méně, tak mu to nevadí, ale že by to byli všichni?? Pak už to podle mě bude stále větší hniloba, podobně jako Favorit nebo Felicie a bude šumafuk, jestli to má centrál, okna v elektrice nebo klimu, protože koroze skeletu je efektivně neřešitelná a je to do šrotu. Přijde mi to dost podstatné. Co myslíte?
03.12.2008 | 14:23:12 | Itall Reagovat
Sandero je v našich podmínkách určitě zajímavější, protože hatchback je pro českého zákazníka praktičtější. Z mého hlediska tomu chybí už jen ochrana karoserie (třeba pozink) a tak 10 let záruka na neprorezivění - přece jen stříkání dutin u Logana už patří tak trochu do minulého století, a dále - pro šetřivého zákazníka (a jiný si to nekupuje) ještě menší objem motoru, třeba ta 1,2 16V, jako u Thalie, výkon také 75k a nižší povinné ručení i spotřeba. Logan proti Fabii má trochu horší komfort pružení, ale tam záleží i na výšce pneu a není to vážný problém. Po splnění tohoto a zachování ceny, troufal bych si odhadnout prodej v ČR tak asi kolem 5000 ks ročně a Sandero by se mohlo stát po Fábii a Octavii třetím nejprodávanějším autem u nás .
27.11.2008 | 16:32:00 | Itall Reagovat
Čéče, jsem nedávno prodal ojetinu s 270.000km a doloženou historií servisu za 230.000kč. Čístá ztráta za 2 roky provozu a 110.000km je 90.000kč. Logan po 100.000km a reálné ceně 50.000kč je na tom podstatně hůře. čistá ekonomika.:-)))
26.11.2008 | 19:25:54 | Radek Reagovat
Anonym
Ať ti slouží k tvé radosti a spokojenosti
26.11.2008 | 19:20:48 | an Reagovat
Radek
Vážení, vlastním Dacia Logan 1,4 rok výroby březen 2006. Mám najeto 45000 kilometrů a v 28000 jsem si nechal namontovat LPG. Mám spotřebu 7,5litrů plynu na sto km a myslím to smrtelně vážně. Moje první auto byl Škoda Forman 93 a mohu říci že to byl velmi spolehlivý bezporuchový vůz. Najezdil jsem na něm 250000km naprosto bez poruchy a kdyby mi nenabourali jezdím dodnes! Pouze provozní náklady. Očekávám to samé i do Dacie. A věřím tomu že mi nezklame. Po 45000 jsem vyměnil potřetí olej, dal nové svíčky a vyměnil jednu žárovku ve světle. A taky jezdím levněji než diesel. Nemohu proti Loganu říct ani jedno křivé slovo, znám dalšího človeka který má najeto přes 100000km naprosto bez poruchy. Takže si své navoněné ojetiny za stejné peníze bez stopy bouračky sbalte a nechte se s nimi vyfotit. Když se berete auto na úvěr je dobré neplatit opravy ale splátky jinak vám auto totiž seberou. Dacia Logan žádné opravy nepotřebuje, Prostě sedneš a jede. A líbí se mi. Jinak bych si ho přece nekoupil.
26.11.2008 | 19:09:02 | Reagovat
Také čekám na faceliftovanou dacii mcv s maskou Sandera . Já ji ale koupím až najaře 2009. Bude to moje první NOVÉ auto. Těch ojetých už mám dost.
28.09.2008 | 17:27:46 | Reagovat
Novy interier
Před necelými dvěma týdny jsem byl v Renaultu podívat se na Daciu Sandero. Bohužel, je to malé auto. O MCV přemýšlím už delší dobu. Během debaty s prodejcem došlo i na informaci, že se má Dacia Logan (i MCV) dělat s novou palubovkou, Stejnou, jakou má Sandero. (přece jenom už vypadá o hodně líp). Takže uvidíme.
21.08.2008 | 17:45:18 | Petr Reagovat
Niečo na tom Logane
bude, v kempe pod Korfu som videl francúzsku rodinku s Loganom kombi, napakovanú vyše hlavy, s prívesom, 1,5 dci. A vyzeral dobre. Vedľa bol Mercedes Viano a naozaj som musel rozmýšľať, či má zmysel kupovať niečo neskutočne predražené, alebo vecné a účelné... Ak bude nový Logan trochu krajší, ako "dievča pre všetko" stojí za uváženie. Naše cesty si aj tak nič lepšie nezaslúžia...
20.08.2008 | 12:39:13 | ľuboš Reagovat
Snový Logan :-))
Logan s ESP a automatem? :-)) A pak zazvonil budík, a ty jsi se probudil z krásného utopického snu :-)) Prosím vás, než si tu začnete někdo něco vymýšlet, sežeňte si alespoň základní informace.
20.08.2008 | 12:17:21 | Reagovat
Logan MCV exclusive
Mám Logana MCV exclusive.
Automat, ABS + ESP, 4 x airbag, vše v elektrice, habusy, dvouzonovou klimatizaci, radio s CD/MP3, 8x repro, navigace, parkovaci asistant, handsfree bluetooth. Super auto za super peníze.
20.08.2008 | 11:43:57 | Tom Reagovat
no jo
to co sa dalo napisat pri kupe tohto auta, autor recenzie napisal, ohodnotil to, co za ten cas ohodnotit vie. Mna osobne prekvapila veta, kde pise, ze interier je podobny prvym favoritom. Nikdy som sice v dacii nesedel, ale tie favority maju ak sa nemylim slusnych 20 rokov.
Hm, mozno my niekto vysvetli, preco v 21 storoci pani od dacie idu tym smerom akym idu.
20.08.2008 | 10:53:52 | taxi Reagovat
Spotřební zboží
Záleží na tom, z jakého důvodu si auto kupujete. Pokud si jej kupujete z toho samého důvodu, jako třeba vysavač, pračku, nebo sekačku na trávu, pak je Dacia vynikající volba, především kombík MCV. Prostě spotřební zboží určené na přepravu osob a nákladu po pozemních komunikacích. Já třeba od auta víc nepožaduji.
Pokud chcete autem reprezentovat, machrovat, závodit, zvedat si pokleslé sebevědomí, nebo třeba používat jako módní doplněk, pak musíte "trochu" finančně přitlačit.
Tak to vidím já.
20.08.2008 | 10:09:39 | Ruprecht Reagovat
Hodnotit spolahlivost po 100 km je.... prinajmensom nezvykle. Som velmi spokojny majitel Logana, najazdenych 33 000 km bez najmensej poruchy. Mimochodom, Logan sa mi dizajnovo vobec nepaci :-))
17.07.2008 | 15:33:08 | elderane Reagovat
Ja zase moc nechapu, ze je nekdo schopnej dat treba i nekolikanasobek ceny za stejne funkcni vyrobek jen proto, ze je designove o neco vic povedenejsi. Kazdej ma proste jiny priority. Kdybych napsal, ze design vubec nerozhoduje, tak to bych lhal, ale rozhodne je az na poslednim miste pri vyberu jakehokoli vyrobku. Napr pokud mam na vyber z 10 vyrobku, tak v prve rade vyloucim vetsinu z nich, ktere maji horsi pomer cena/vykon a teprve ze zbyvajici mensiny s nejlepsim pomerem cena/vykon vyberu ten vyrobek, kterej se mi vic libi. Takze u auta bych se mohl podle techto zasad rozhodovat napr jestli se mi vic libi Thalie nebo Logan, protoze treba BMW by uz bylo davno mimo hru hned v prvním kole pri posuzovani pomeru cena/vykon.
06.07.2008 | 21:15:47 | Roman Reagovat
prirodzená inteligencia
Neverím tomu, čo tu čítam. Recenzent nehodnotí auto po stránke spoľahlivosti, to ani predsa nemôže po 100 km. Píše podľa mňa vcelku ucelenú recenziu na ním kúpené nové auto, hodnotí ho z pohľadu svojich prvých dojmov a takisto píše prečo si to auto kúpil. Je veľa z nás, čo uvažovali o kúpe Logana a nakoniec odvahu nenašli. Práve táto recenzia - článok by im mohla pomôcť. Toto je predsa fórum o autách a recenzent píše o aute. Prečo by mal o ňom písať po 100 000 km. Keby napísal, že mu odišli 4 žiarovky, 2 x obloženie a menil štartér, tak by to bola asi tá správna recenzia. Ja radšej preferujem článok, kde sú subjektívne dojmy človeka z nového auta. Píše, že sa mu auto nepáči ale nepíše, že je hnusné. Zvolil ako prioritu funkčnosť, pred dizajnom ale prosím nedávajte to dohromady so ženami. Veľa spokojných km.
01.07.2008 | 21:36:39 | Sven Reagovat
100KM
Naco je taka recenzia po 100KM? Mohol si pockat aspon 10 000 a potom napisat. Stalo by ta to presne rovnako casu a aspon by to malo vypovedaciu schopnost...
Nic proti Loganu nemam, sam som zvazoval ze si ho kupim,nakoniec som si kupil aj tak nieco ine....
25.06.2008 | 12:04:02 | Robert Reagovat
Vzhled
Vzpomínám si jak jsme se kdysi s rodinou dívali na Disneyovku Zvoník od Matky boží. Na závěr si i Qasimodo našel svou nevěstu, takovou hezunky nakreslenou která zvážila na jedné straně jeho vzhled a na druhé straně přednosti a hned vše vypadalo jinak. Je ale fakt že většina nových aut jezdí pěkně a skutečná kvalita se pozná třeba po 5-10 letech nebo 100 - 200 tis. km provozu.
23.06.2008 | 17:41:15 | fabian Reagovat
Je to asi vec kazdeho soudruha, ja bych se proste do auta nezamiloval, do zensky jo i kdyz by se mi casem opotrebovala vic nez tahle Dacia, nechal bych si ji.
23.06.2008 | 15:59:30 | Honza Reagovat
vzhled
To nemá nic společného s tím,kdo je zamindrákovaný čech.Nebo ty si kupuješ věci,které se ti nelíbí?Pochopím,že se někomu líbí design třeba Thalie a koupí si jí,každý máme jiný vkus.Ale koupit si auto,co se mi nelíbí nevím,samozřejmě poslouží,to chápu,ale jaksi mi tam schází ta radost z nového auta.Asi taky nechodíš celej den ve starejch teplákách(poslouží naprosto stejně jako cokoli jiného),ale obklopuješ se věcma,který se ti líbí.Nebo u manželky taky preferuješ funkčnost před designem?
23.06.2008 | 14:59:55 | plzenak Reagovat
Plzenak
Mozna proto, ze autor neni zamindrakovany Cechacek, lecici si svoji malost nejen v trenclich co "nej" vozem co "nej" znacky. Mozna taky proto, ze se potrebuje dostat z bodu A do bodu B a tim pro nej "klenot" na ctyrech kolech konci. A mozna taky proto, ze nerad sportuje ..... na silnici
23.06.2008 | 11:23:01 | Honza Reagovat
vzhled
Dát 250 000 kč za auto,o kterém sám napíši,že vzhledově se mi nelíbí,to je síla.Motivaci,poměr výkon cena,to všechno chápu a respektuji,ale jak můžete přijít každý ráno přijít k autu a říci:si hnusný,ale hlavně že jezdíš.Vzdyt po zhodnocení techniky se každý nakonec rozhodne podle toho,jestli líbí nebo nelíbí.To nechápu
23.06.2008 | 11:12:55 | plzenak Reagovat
Sakra...
Opravdu nechapu,jak nekdo muze napsat radobyrecenzi po stupidnich 100 km.
23.06.2008 | 07:19:36 | Pipi Reagovat