Rok výroby:2004Typ motoru:1.4 mpiStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:79 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:26. 10. 2010
mínusy: ojetina 5 let stara -koroze lemu jen zadních (puchyřky) -vyrobní vada ošetření podběhu ze vnitř kufru -alternativní pneu TP jen:165/80 R14 (85)T, 5 J 14 a 6 J 14 185/65 R15 (88)T, 5,5 J 15 a 6,5 J 15 tedy u me verze nevim jak jsou na to ostatní? -vyšší hlučnost kolem 110kmh -3 hvězdičky bezpečnosti v zakladu na rok 2004/05 jeto malo Plusy: +nízka cena ojetiny už od 63 000kč samozřejmně jak kde +zachovaly interier sice neni nic extra ale ujdeto +motor šlape dobře klasicky renault 1.4mpi prověřeny časem +minimalní elektronika +nahradní díly se dají sehnat už dobře + jako ojete jsem měnil :brzdové destičky,olej,filtr svíčky. auto pro lidi kteři nechtěji davat moc peněz za ojetiny 10 let staré nebo měly auto starší jak 18 let a chtějí něco novějšího že jeto auto jen do rumuska jsou kecy vyrobeno:1000 000ks životnost auta vidím od nova tak 15 let toje solidní stejnak každy auto da pryč po 5- nebo10 letech a poslednich pár let další majitel auto využije na dojetí za par kaček ale nemusite souhlasit semnou.
Mám Logoška od 2006 od nova, má 202000 km a som s ním nad mieru spokojný, má klímu, pestovaný motor 1.4 - pravidelná výmena oleja, ktorý motor nepapá, je pomerne živý a v pohode zvláda maximálku 162 km/h na dialnici a aj zrýchlenie z 0 na 100 za 13s zvláda.Má spotrebu primeranú spôsobu jazdy, približne sa zhoduje s údajmi výrobcu. Rozvodový remeň a kladku som menil pre istotu dva krát, vodné čerpadlo raz. Pravidelne po 60000 km mením olej v prevodovke. Čapy na riadení a spodné ramená som menil 3 krát a ložiská v predných kolesách 2 krát.- naše skvelé cesty.... Brzdové kotúče som menil po 130000, lebo boli tenké, ale nehádzali.Komplet spojku sme menili po cca 165000 km, lebo v spojkovom kotúči hrkali pružinky. V snehu sa auto pohybuje ako ryba vo vode, skoro ako štvorkolka. Teší ma, že nemá ABS, ESP a podobné srandy, ktoré obmedzujú vodiča pri vlastnej jazde a zbavujú ho ostražitosti... Keby som mal na nové auto, určite by som si znova kúpil Logana, ale neviem s akým motoríkom. Jazdenku by som bral asi 1.6 MPI od roku 2008- .
tak muže napsat zde další poznatky tak auto ma najeto 97800km v zimě jsem musel vyměnit termostat nebo motor nedosahnul provozní teploty ,v letě vyměna pravého předního ložiska za 1500kč ,levy čep+axialní tahlo 1000kč lehčí kvality co se tyče koroze tak na zadních lemech blatníku jsou puchyřky na prahu pod dveřmy ale auto jsem koupil ojete a už nějake odřeniny laku mělo jinak jsem s autem spokojen ,
Zbytečné. Ložisko kola, pokud jsem měnil, tak vždy jen jedno a u druhého kola na stejné nápravě se neměnilo nikdy. Je to o kvalitě a opotřebení jednoho ložiska, nikoliv párů. V páru se mění žárovky, pokud nová a stará mají viditelně jinou svítivost, nebo světla, pokud staré je viditelně slabší. Ani to někdo neudělá. Natož ložisko.
Tak jasně:-), můžeš vyměnit jedno a to druhé AŽ ! za půl roku....protože ta ložiska se prostě opotřebovávají prakticky stejně a pokud se poroučí jedno, to druhé to čeká zanedlouho, proto se vždy mění obě, nebo také měníš gumy na kolech po jedné?
Chtěl jsem obšírněji reagovat, ale je to zbytečné. Proto jen použiji podobnou demagogii jako Václav. A zuby si také necháš trhat v páru? Podléhají přece podobnému opotřebení, není-liž pravda?
Odzadu: Zajímavé. Žádný mechanik mi neřekl, že ložiska (kol) se mění v páru a to každé ložisko dělal někdo jiný. Teda jedno i já, pravda. Zuby v páru rostou, tobě ne? Vyměnitelné nejsou (i když...), nechme tedy ty originální zatím v dásni. Přiléhavější tedy bude: Ty si necháváš plombovat zuby v páru?
Je to mimo mísu stejně jako měnit ložiska kol v páru. Správná poznámka zde byla o tlumičích, které podléhají běžnému opotřebení, ale i tam záleží na jejich kvalitě a nájezdu km nebo době použití. Když jeden vyteče, třeba i relativně brzy, neznamená to, že vyteče i druhý a musí se vyměnit. V páru se mění po poměrně dlouhodobém používání, když přestávají plnit funkci. Nebo ztratí funkci oba brzy a jsou to šmejdy. Ložisko kola klidně přežije auto. A to i když to druhé u protějšího kola bylo vyměněno. Prostě jedno ložisko odešlo a druhé ne. Běžné. O těch zubních plombách jsem vlastně psát nechtěl, neboť sám mám celkem 4 plomby a to na všech čtyřech šestkách. Naštěstí toto přirovnání je zcela mimo mísu, jak sám konstatuješ, jinak bych už kvůli tomu musel měnit ložiska v páru... :0) Tvé názory o měnění v páru možná plynou i z předchozího užívání Thalie, kde, jak jsem zachytil, se periodicky měnilo půl podvozku. Tam tedy se mění v páru, protože to stejně odejde. OK. Mechanikům nezbylo, než z toho udělat ctnost. Prostě měníme v páru, kazeň je to hlavni, tak ma byt. Stejně by mohli u Hyundaie (prý taky z Turecka) tvrdit, že spojky prostě odcházejí po pár desítkách tisíc km a je to normální. Člověk, který u auta nikdy neměnil spojku, na to může mít jiný názor a taky že ho mám.
Zdravím,mám Logana 1.4 MPI.benzín,5,5 roků bez problémů,najeto 140558 km,akorát teď mi kolísá teplota na digitálním teploměru na palubce,ikdyž jsem dvakrát vyměnil termostat,dělá to pořád.Poraď te mi,co by to mohlo dělat.Díky Vlaďa.
ja mám 1.4 spotřeba v letě je od 6,2až po 7 litrů zaleží jak jezdíš ale většinou toje 6,5 tak jak píšou všude v zimě tak to stoupne počitej na takovych 7,5 až 8 litrů
Mám ho šestým rokem a zatím jezdím bez jediné poruchy či závady. Na běžné rodinné užívání je to na naše silnice dobré auto vzhledem k pořizovací ceně a provozním nákladům. 15" kola zajišťují pohodlnou jízdu a v zimě vyšší průjezdnost.
-vyrobní vada ošetření podběhu ze vnitř kufru u 1 typu to jsou 09/2004-2005 vše ošetřeno v ramci zaruky u dalšich sem to nikde neviděl takže při koupy tohoto auta koukněte pod tapecír v kufru
Za auto na bežne vozenie ani ja nedám viac ako 3000 EUR.Hľadám garážované,po prvom majiteľovi,s málo km.Posledné som kúpil 10 ročné so serviskou a reálnymi 77.000 km.Auto strednej triedy,v plnej výbave presne 3000 EUR.Dokonca po výmene olejov a filtrov.Ja som menil akurát brzdové dosky predné/zadné a nechal doplniť klímu.
Jo jo, není nad auto střední třídy, po prvním majiteli, nejlépe důchodci, garážované, s plnou výbavou, které za 10 let má najeto 77 000 km :-) Krásná pohádka, takové milují všichni češi… Realita je ale taková, že i moje žena, která jezdí jen do kauflandu a k panímámě, najede za 10 let 100 000 km, v malém prdítku té nejnižší třídy. Ale to zase češi slyšet nechtějí. Tak teď zase třeba tu o Karkulce...
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan
Hele nespletl se autor recenze o nulu? Mám za to, podle různých článků, že loganů bylo v době psaní recenze vyrobeno sto tisíc, ne milion.
29.03.2020 | 18:31:14 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Milion určitě ne...:-))
23.04.2023 | 11:36:29 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE:
Určitě jo v r.2009 se za pět let dostali na milion.Logan se nevyráběl jenom v Rumunsku.
24.04.2023 | 08:26:56 | | 85.160.56.* Reagovat
hrůza
1.4 mpi ... hrůza..... !!! chlastá to 11 - 13 na 100.... měl jsem to jako náhradní auto a šílené!!!!! Mám jinak 1.6 a to mi žere míň jak toto...
18.01.2020 | 06:49:26 | romulus | 94.112.233.* Reagovat
Logan je super
Mám Logoška od 2006 od nova, má 202000 km a som s ním nad mieru spokojný, má klímu, pestovaný motor 1.4 - pravidelná výmena oleja, ktorý motor nepapá, je pomerne živý a v pohode zvláda maximálku 162 km/h na dialnici a aj zrýchlenie z 0 na 100 za 13s zvláda.Má spotrebu primeranú spôsobu jazdy, približne sa zhoduje s údajmi výrobcu. Rozvodový remeň a kladku som menil pre istotu dva krát, vodné čerpadlo raz. Pravidelne po 60000 km mením olej v prevodovke. Čapy na riadení a spodné ramená som menil 3 krát a ložiská v predných kolesách 2 krát.- naše skvelé cesty.... Brzdové kotúče som menil po 130000, lebo boli tenké, ale nehádzali.Komplet spojku sme menili po cca 165000 km, lebo v spojkovom kotúči hrkali pružinky. V snehu sa auto pohybuje ako ryba vo vode, skoro ako štvorkolka. Teší ma, že nemá ABS, ESP a podobné srandy, ktoré obmedzujú vodiča pri vlastnej jazde a zbavujú ho ostražitosti... Keby som mal na nové auto, určite by som si znova kúpil Logana, ale neviem s akým motoríkom. Jazdenku by som bral asi 1.6 MPI od roku 2008- .
12.01.2015 | 18:53:31 | Bert | 85.216.230.* Reagovat
RE: Logan je super
Logoška, nepapá, motoríkom… uf, tady je nějak teplo.
18.01.2020 | 08:11:07 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Logan je super
Pak že Logan je na rumunské cesty. Každých cca 60000 km měnit čepy a ramena a ještě si to pochvalovat, no prostě super.
24.04.2023 | 11:15:55 | Ital | 78.80.16.* Reagovat
DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
tak muže napsat zde další poznatky tak auto ma najeto 97800km v zimě jsem musel vyměnit termostat nebo motor nedosahnul provozní teploty ,v letě vyměna pravého předního ložiska za 1500kč ,levy čep+axialní tahlo 1000kč lehčí kvality
co se tyče koroze tak na zadních lemech blatníku jsou puchyřky na prahu pod dveřmy ale auto jsem koupil ojete a už nějake odřeniny laku mělo jinak jsem s autem spokojen ,
06.07.2011 | 11:39:29 | david Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Ložiska - se mění vždy! v páru...
29.03.2020 | 11:48:14 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Zbytečné. Ložisko kola, pokud jsem měnil, tak vždy jen jedno a u druhého kola na stejné nápravě se neměnilo nikdy. Je to o kvalitě a opotřebení jednoho ložiska, nikoliv párů. V páru se mění žárovky, pokud nová a stará mají viditelně jinou svítivost, nebo světla, pokud staré je viditelně slabší. Ani to někdo neudělá. Natož ložisko.
24.04.2023 | 11:11:59 | Ital | 78.80.16.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3z16
Takový zákazník je snem každého autoservisu😄
24.04.2023 | 19:54:53 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Tak jasně:-), můžeš vyměnit jedno a to druhé AŽ ! za půl roku....protože ta ložiska se prostě opotřebovávají prakticky stejně a pokud se poroučí jedno, to druhé to čeká zanedlouho, proto se vždy mění obě, nebo také měníš gumy na kolech po jedné?
25.04.2023 | 09:22:52 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chtěl jsem obšírněji reagovat, ale je to zbytečné. Proto jen použiji podobnou demagogii jako Václav. A zuby si také necháš trhat v páru? Podléhají přece podobnému opotřebení, není-liž pravda?
25.04.2023 | 21:40:51 | Ital | 37.48.42.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
A je zub spotřební vyměnitelný díl??? Rostou v párech? Nic na té analogii nesedí..., každej mechanik ti řekne, že ložiska, pokud se mění, tak obě.
26.04.2023 | 14:03:30 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Odzadu: Zajímavé. Žádný mechanik mi neřekl, že ložiska (kol) se mění v páru a to každé ložisko dělal někdo jiný. Teda jedno i já, pravda. Zuby v páru rostou, tobě ne? Vyměnitelné nejsou (i když...), nechme tedy ty originální zatím v dásni. Přiléhavější tedy bude: Ty si necháváš plombovat zuby v páru?
26.04.2023 | 18:28:52 | Ital | 37.48.44.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chápeš, že ten tvůj příměr je zcela mimo mísu viď?
27.04.2023 | 10:23:37 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Ložiska se nemění v páru.Pleteš si to s tlumičema.
27.04.2023 | 10:48:21 | | 85.160.56.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Jasně ložisko vypadá úúúúplně jako tlumič... hošani nehodlám se s vámi donekonečna přít, že bílá koule je černá krychle..
28.04.2023 | 08:23:23 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Je to mimo mísu stejně jako měnit ložiska kol v páru. Správná poznámka zde byla o tlumičích, které podléhají běžnému opotřebení, ale i tam záleží na jejich kvalitě a nájezdu km nebo době použití. Když jeden vyteče, třeba i relativně brzy, neznamená to, že vyteče i druhý a musí se vyměnit. V páru se mění po poměrně dlouhodobém používání, když přestávají plnit funkci. Nebo ztratí funkci oba brzy a jsou to šmejdy. Ložisko kola klidně přežije auto. A to i když to druhé u protějšího kola bylo vyměněno. Prostě jedno ložisko odešlo a druhé ne. Běžné. O těch zubních plombách jsem vlastně psát nechtěl, neboť sám mám celkem 4 plomby a to na všech čtyřech šestkách. Naštěstí toto přirovnání je zcela mimo mísu, jak sám konstatuješ, jinak bych už kvůli tomu musel měnit ložiska v páru... :0) Tvé názory o měnění v páru možná plynou i z předchozího užívání Thalie, kde, jak jsem zachytil, se periodicky měnilo půl podvozku. Tam tedy se mění v páru, protože to stejně odejde. OK. Mechanikům nezbylo, než z toho udělat ctnost. Prostě měníme v páru, kazeň je to hlavni, tak ma byt. Stejně by mohli u Hyundaie (prý taky z Turecka) tvrdit, že spojky prostě odcházejí po pár desítkách tisíc km a je to normální. Člověk, který u auta nikdy neměnil spojku, na to může mít jiný názor a taky že ho mám.
27.04.2023 | 20:35:50 | Ital | 37.48.32.* Reagovat
koukni tady : http://autoklubdacia.cz/forum/viewtopic.php?t=508&postdays=0&postorder=asc&start=135
a tady http://daciaclub.sk/viewtopic.php?f=18&t=168
jinak zkus čidlo pohybat konektorem
23.02.2011 | 10:13:18 | david Reagovat
Hi! Im a new member!
Hi! Im a new member!
27.03.2020 | 07:37:17 | tolikkk | 178.168.99.* Reagovat
Logánek
Zdravím,mám Logana 1.4 MPI.benzín,5,5 roků bez problémů,najeto 140558 km,akorát teď mi kolísá teplota na digitálním teploměru na palubce,ikdyž jsem dvakrát vyměnil termostat,dělá to pořád.Poraď te mi,co by to mohlo dělat.Díky Vlaďa.
22.02.2011 | 14:22:12 | Vláďa Reagovat
spotřeba
ja mám 1.4 spotřeba v letě je od 6,2až po 7 litrů zaleží jak jezdíš ale většinou toje 6,5 tak jak píšou všude v zimě tak to stoupne počitej na takovych 7,5 až 8 litrů
18.01.2011 | 16:34:54 | david Reagovat
DACIA LOGAN 1.4 MPI
má otázku co se týká spotřeby DACIA LOGAN 1.4 MPI jsem začatečník dejte mi informace prosím
18.01.2011 | 16:21:24 | dara Reagovat
DACIA LOGAN 1.4 MPI
Mám ho šestým rokem a zatím jezdím bez jediné poruchy či závady. Na běžné rodinné užívání je to na naše silnice dobré auto vzhledem k pořizovací ceně a provozním nákladům. 15" kola zajišťují pohodlnou jízdu a v zimě vyšší průjezdnost.
01.01.2011 | 19:48:48 | Ivo Reagovat
neviem ako kolegovia, ale v lw coste sa mi lepsie zdaju korejske modely.. Ceny rovnake, vybava a technicka uroven neporovnatelne lepsia..
02.11.2010 | 18:58:17 | Reagovat
DODATEK
-vyrobní vada ošetření podběhu ze vnitř kufru u 1 typu to jsou 09/2004-2005 vše ošetřeno v ramci zaruky u dalšich sem to nikde neviděl takže při koupy tohoto auta koukněte pod tapecír v kufru
29.10.2010 | 15:35:50 | david Reagovat
Súhlasím
Za auto na bežne vozenie ani ja nedám viac ako 3000 EUR.Hľadám garážované,po prvom majiteľovi,s málo km.Posledné som kúpil 10 ročné so serviskou a reálnymi 77.000 km.Auto strednej triedy,v plnej výbave presne 3000 EUR.Dokonca po výmene olejov a filtrov.Ja som menil akurát brzdové dosky predné/zadné a nechal doplniť klímu.
29.10.2010 | 09:58:20 | 07 Reagovat
RE: Súhlasím
Jo jo, není nad auto střední třídy, po prvním majiteli, nejlépe důchodci, garážované, s plnou výbavou, které za 10 let má najeto 77 000 km :-) Krásná pohádka, takové milují všichni češi… Realita je ale taková, že i moje žena, která jezdí jen do kauflandu a k panímámě, najede za 10 let 100 000 km, v malém prdítku té nejnižší třídy. Ale to zase češi slyšet nechtějí. Tak teď zase třeba tu o Karkulce...
28.03.2020 | 12:59:34 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Súhlasím
….a majitel byl starý pan doktor...
29.03.2020 | 11:45:01 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat