Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 / benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:14. 3. 2009
Takže som to ja z prvej recenzie Sandera. Kilometrovník ukázal 15 000km. Čas na prvú servisnú prehliadku. Síce prvá je iba vizuálna ale predsa. Všetko funguje ako má, všetky manžety a tesnenia bez narušenia, žiadne vôle, ani kvapka presaku nejakých kvapalín. Spotreba oleja v motore 0ml. Všetko svieti, štartuje bez problémov - celá zima pred panelákom. Rýchlo sa zohrieva a kúri vynikajúco. Momentálne sa pohybujem po žiline, spotreba v meste 7,5 litra (100% mesto). Jazdím aj po panelkách a rozbitých cestách každý deň - žiadne pazvuky ani iné vibrácie. Olej sa má meniť v Daciach až po 30 000km, ale ja mu doprajem a prvé čo spravím, o mesiac mu dám nový značkový olej. Výsledok - absolútna spokojnost bez investícii. Ďalšia recenzia po 30 000km. Veľa zdaru Sanderákom.
Ty údaje výrobců, toť otázka, jak k nim přijdou. Taky se někde posmívali, že majitel C1 dosáhne 100km/h za 10 vteřin a přitom výrobce udává 13. Jak to výrobci měřejí, ví čert. Třeba s plně naloženým autem. Ale zase u Felicie 1,3 uvádí zrychlení na 100 za 14 vteřin, a to je k popukání. To neudělá ani prázdná bez řidiče.
gratulujem k prvej "15".ja mam za sebou zatial okolo sedem tisic,zatial bez poruchy,alebo problemu.len jedina malickost-troska mi piskaju brzdy pri dobrzdovani.
ze ta odrbal, je to fakt bezne, ze nevymenia vsetok olej, ale len cast a na zvysku si zarobia. a najhorsie na tom je ze sa nejedna len o neznackove servisy ale aj o velke znackove... tam je najvacsia anonymita a najvacsi spekulanti..
po 90 000km, samozrejme ze sa menil aj filter, dokonca aj vzduchovy a aj pelovy. Dal som to robit znamemu a teraz neviem ci ma odrbal, alebo je to uz pri tych km normalne, trochu ma to zarazilo. Prvy krat som bol v neznackovom servise.
Normální to jistě není. Důležité je, zda byl vyměněn také olejový filtr. Pokud tam byl ponechán starý, mohly ti zbytky špinavého oleje zabarvit ten nový. Taky k němu čichni, jestli je cítit spáleninou. Nový olej by měl vonět.
ide o to po kolkych kilacoch si menil, ci prvykrat v 15000 alebo ma tvoja kara 200000 a to uz moze byt normalne, pomoze cistiaci olej, preplachnut motor a naliat novy olej. Alebo najlepsi su experti co odleju dva litre pri vymene, doleju a zvysne 3 litre predaju, to je tiez normalne na slovensku, ja som kupoval od mechanika castrol 5W 40 za 200 korun. menil si sam alebo si bol pritomny pri vymene?
aj ja som dal nedavno vymenit olej, asi po prejdeni 50km od vymeny som kukol, ci je ho po max. rysku, myslel som ze bude ciri, ze ho ani neodcitam, ale je cierny. Uplne vazne sa pytam, je to OK ? ...mne sa zda, ze to obycajne trva dlhsie pokial sa olej zafarbi. Je to plna syntetika od shellu.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Sandero
údaje výrobců
Ty údaje výrobců, toť otázka, jak k nim přijdou. Taky se někde posmívali, že majitel C1 dosáhne 100km/h za 10 vteřin a přitom výrobce udává 13. Jak to výrobci měřejí, ví čert. Třeba s plně naloženým autem. Ale zase u Felicie 1,3 uvádí zrychlení na 100 za 14 vteřin, a to je k popukání. To neudělá ani prázdná bez řidiče.
18.03.2009 | 13:41:19 | Reagovat
spotreba
7,5 l/100km 100 percent mesto, vyrobca udava 9,6, zeby si nechali 2 litre rezervu, no neviem. Ja som s tymto motorom jazdil za 7,5 v priemere.
18.03.2009 | 13:04:03 | pepa Reagovat
gratulujem
gratulujem k prvej "15".ja mam za sebou zatial okolo sedem tisic,zatial bez poruchy,alebo problemu.len jedina malickost-troska mi piskaju brzdy pri dobrzdovani.
18.03.2009 | 10:26:03 | apila Reagovat
dost mozne
ze ta odrbal, je to fakt bezne, ze nevymenia vsetok olej, ale len cast a na zvysku si zarobia. a najhorsie na tom je ze sa nejedna len o neznackove servisy ale aj o velke znackove... tam je najvacsia anonymita a najvacsi spekulanti..
16.03.2009 | 23:05:41 | Reagovat
olej
po 90 000km, samozrejme ze sa menil aj filter, dokonca aj vzduchovy a aj pelovy. Dal som to robit znamemu a teraz neviem ci ma odrbal, alebo je to uz pri tych km normalne, trochu ma to zarazilo. Prvy krat som bol v neznackovom servise.
16.03.2009 | 12:23:35 | Reagovat
Anonymovi
Normální to jistě není. Důležité je, zda byl vyměněn také olejový filtr. Pokud tam byl ponechán starý, mohly ti zbytky špinavého oleje zabarvit ten nový. Taky k němu čichni, jestli je cítit spáleninou. Nový olej by měl vonět.
16.03.2009 | 11:41:37 | Standa Reagovat
diskutabilne
ide o to po kolkych kilacoch si menil, ci prvykrat v 15000 alebo ma tvoja kara 200000 a to uz moze byt normalne, pomoze cistiaci olej, preplachnut motor a naliat novy olej. Alebo najlepsi su experti co odleju dva litre pri vymene, doleju a zvysne 3 litre predaju, to je tiez normalne na slovensku, ja som kupoval od mechanika castrol 5W 40 za 200 korun. menil si sam alebo si bol pritomny pri vymene?
16.03.2009 | 11:27:12 | Reagovat
Nedávej do levného auta drahý olej .
16.03.2009 | 11:27:04 | Itall Reagovat
otazka do plena
aj ja som dal nedavno vymenit olej, asi po prejdeni 50km od vymeny som kukol, ci je ho po max. rysku, myslel som ze bude ciri, ze ho ani neodcitam, ale je cierny. Uplne vazne sa pytam, je to OK ? ...mne sa zda, ze to obycajne trva dlhsie pokial sa olej zafarbi. Je to plna syntetika od shellu.
16.03.2009 | 11:14:50 | Reagovat