Doposud jsem nechal opravovat alternátor a nechal jsem vyměnit brzdové kotouče, protože při brždění vibrovaly. Jinak zatím, klepu na dřevo, v pohodě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil z podniku, kde je spolumajitelem otec, který také s autem převážně jezdil, takže jsem věděl naprosto přesně, po kom auto je, a že stav kilometrů opravdu odpovídá skutečnosti. Auto šlape jako hodinky, pouze byly odstraneny výše popsané závady (cena cca. 17.000 Kč).
Design na rok výroby auta byl relativne zdařilý, i když dnes už je designerstvi poněkud jinde, ovšem exteriér rozhodně neuráží. Ani interiér není špatný, i když i zde je vidět rok jeho vzniku (kolem 1990, používán i v Opelu Kadett).
Obrovsky kufr 520 l je doopravdy bezva, přestože jeho využitelnost je omezena typem karoserie - sedan. Ani tak se však nemusím bát, že bych do auta něco nedostal.
Jízdní vlastnosti nejsou nikterak oslnivé, auto má díky delšímu zadnímu převisu sklony k přetáčivosti, ale na to si člověk lehce zvykne, obzvláště pokud drive vlastnil S 120. Podle mne je to relativně spolehlivé a pohodlné auto (sedačky jsou trochu příliš měkké), se kterým se člověk nemusí bát vyjet na delší cestu a do kterého v pohodě naloží celou rodinu i se spoustou zavazadel.
Motor 16V autu sluší rozhodně lépe než můj osmiventil s vykonem 58 kW, ale i tento motor umí auto solidně rozhýbat. Na nějaké závodění to však není.
Auto jsem pred 4mi lety dotahl z nemecka melo v haji motor chlapikovi ci to bylo prasklo tesneni pod hlavou a dolival vodu dokud emulze co mu vznikla z oleje nezadrela motor a ojnice neudelala 50*50 mm diru do bloku
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Nexia
Nexie
Auto jsem pred 4mi lety dotahl z nemecka melo v haji motor chlapikovi ci to bylo prasklo tesneni pod hlavou a dolival vodu dokud emulze co mu vznikla z oleje nezadrela motor a ojnice neudelala 50*50 mm diru do bloku
26.02.2007 | 11:46:41 | Tom Reagovat