Rok výroby:1999Typ motoru:1,6 LPGStav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:8-10 l/100 kmVloženo:20. 6. 2005
Po koupi vozidla jsem ho dal na kontrolu do autorizovaného servisu a byla provedena celková kontrola vozu a tyto závady doporučili odstranit:
-výměna rozv.řemene, přítlačné kladky, vodící kladky -výměna vodní pumpy (součást rozvodu) -výměna vodící kladky klínového řemene -výměna levého kulového čepu -výměna stabilizátorů přední nápravy -výměna pylového filtru -výměna svíček za originály (původní tam byly Brisk) -výměna těsnění pod víkem ventilů -výměna motorového oleje + filtr -výměna brzdové kapaliny + srovnání předních kotoučů na soustruhu -geometrie
Hodnocení a zkušenosti s autem
Všechny tyto závady mi opravili v servise, kde jsem platil dohromady asi 8500,- Kč. To je si myslím velice slušná cena. Chtěl bych vidět kolik by toto všechno stálo na Fábii nebo Octávku :-))))
Mechanik říkal, že tam byly původní díly od výroby. To je docela úctyhodný výkon nemyslíte? Vůz má sekvenční vstřikování LPG (nové stojí cca 35000 Kč). Plná výbava včetně tempomatu. Škoda, že to nemá palubní počítač.
Mě se v tom jezdí dobře. Je to pohodlné. Spotřeba po městě s klimou kolem 10 litrů plynu. Moc jsem s ním sice ještě nenajezdil, ale doufám, že mě nezklame!
Loni jsem koupila Daewoo Nubira 1.6 a od té doby nedělám nic jiného,než opravy. Už mě to stálo 18000 tis navíc a již nikdy bych Nubiru nekoupila.Vzhled bezvadný,spotřeba vysoká,vybavení dobré,jízdní vlastnosti dobré.Nastartuje i v zimě.Dveře v zimě nejdou otevřít,otáčky na vysoké úrovni,takže hlučné,jelo jen na 3 válce a opraváři do oprav již nechtějí a já také ne.
hahahahahhaha bába sprostá si koupí 13-ti letý auto z buhvíkolik najetými skutecnými kilometry a stěžuje si že jí stáli opravy 18 000 blbejch kaček.Nechtěla by ste ještě k tomu starýmu autu 10-ti letou záruku a prezidentskej doprovod?
Auto jsem odvezl do servisu kde mi bylo vyměněno těsnění pod hlavou. Proměřením bylo zjištěno, že k vybíjení dochází prostřednictvím nového rádia. Cena opravy 4500,- Kč. Snad už budu mít na rok pokoj s opravami.
Takže jsem zjistil pro mě nemilou další závadu. Po týdnu kdy bylo auto odstavené z důvodu dovolené mě nešlo nastartovat. Vybitá baterie, naštěstí pomohly startovací kabely. V prodejně AKUMA mi zjistili, že chyba je v tom, že mi něco vybíjí akumulátor. A to dost. Takže na mě nebo na servisu je zjistit co to asi může být. Já jen doufám, že by to mohl být spínač pátých dvěří, aspoň na to upozorňují v diskuzích na fóru. Až to zjistím dám určitě vědět.
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Nubira
Nubira jiz nikdy
Loni jsem koupila Daewoo Nubira 1.6 a od té doby nedělám nic jiného,než opravy. Už mě to stálo 18000 tis navíc a již nikdy bych Nubiru nekoupila.Vzhled bezvadný,spotřeba vysoká,vybavení dobré,jízdní vlastnosti dobré.Nastartuje i v zimě.Dveře v zimě nejdou otevřít,otáčky na vysoké úrovni,takže hlučné,jelo jen na 3 válce a opraváři do oprav již nechtějí a já také ne.
14.12.2011 | 08:06:57 | Digi | 94.112.235.* Reagovat
RE: Nubira jiz nikdy
hahahahahhaha bába sprostá si koupí 13-ti letý auto z buhvíkolik najetými skutecnými kilometry a stěžuje si že jí stáli opravy 18 000 blbejch kaček.Nechtěla by ste ještě k tomu starýmu autu 10-ti letou záruku a prezidentskej doprovod?
20.08.2013 | 01:15:37 | STK expert | 178.40.97.* Reagovat
A co ted, jsou nějaké další závady? O Nubiře přemýšlím jako o novém voze...
01.11.2008 | 13:47:35 | Honza Reagovat
Opraveno
Auto jsem odvezl do servisu kde mi bylo vyměněno těsnění pod hlavou. Proměřením bylo zjištěno, že k vybíjení dochází prostřednictvím nového rádia. Cena opravy 4500,- Kč. Snad už budu mít na rok pokoj s opravami.
14.08.2005 | 10:11:17 | Ghostik Reagovat
Chladící kapalina
Takže další závada je tu. Úbytek cca 2 litrů kapaliny. Pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou. Oprava cca 4500 Kč, docelá síla. Uvidíme.
02.08.2005 | 21:33:13 | Ghostik Reagovat
Takže jsem zjistil pro mě nemilou další závadu. Po týdnu kdy bylo auto odstavené z důvodu dovolené mě nešlo nastartovat. Vybitá baterie, naštěstí pomohly startovací kabely. V prodejně AKUMA mi zjistili, že chyba je v tom, že mi něco vybíjí akumulátor. A to dost. Takže na mě nebo na servisu je zjistit co to asi může být. Já jen doufám, že by to mohl být spínač pátých dvěří, aspoň na to upozorňují v diskuzích na fóru. Až to zjistím dám určitě vědět.
12.07.2005 | 20:41:22 | Ghostik Reagovat