Rok výroby:2000Typ motoru:749Stav km při koupi:134 000 kmStav km nyní:137 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:17. 2. 2007
Auto som doviezol z bazáru z DE, kde asi dosť dlho stálo, tak si to odniesli ložiská a výfuk.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to super žihadlo. Jazdí na 6l, vytiahne to i 140km/h, ale je samozrejme stvorené skôr do mesta. Uchvátil ma super priestor vpredu, ale aj vzadu. Zadné sedačky sa dajú totiž pohnúť až skoro na zadné dvere a tak sa v ňom pohodlne odveziete aj vzadu. Jediný problém je s bočným vetrom pri vyšších rýchlostiach, ale to je klasika pri vyšších autách.
Zadné dvere sa otvárajú doboku, čo je celkom super. Zadné sedačky sa dajú dvojito sklopiť, čím vzniká vzadu neuveriteľne veľký priestor. Sklopením predných a zadných sedačiek horizontálne zase získate dve pohodlné postele :-) Má to trochu nepresné radenie, ale to je u tejto triedy áut normálne (zvlášť, keď presadnete z baworáka)... :-)))
Auto ale překvapivo dobre sedí v zátačkách. Asi tomu dosť pomáha horné prítlačné krídlo. O tom, že sa s ním super parkuje asi ani nemusím hovoriť. Veľké okná umožňujú skvelý výhľad. A pozor, Daihatsu je vlastne Toyota :-)
Péťo a Anonyme, oba spíše duševní Detritové. Nechal bych před započetím autoškoly udělat všem žadatelům psychotesty. Vy přesně reprezentujete jistě agresory, kteří své IQ prezentují nějakými alespoň 3 l motory. Opravdu je "hrdinství" ohrožovat ostatní frajeřinou. Kupte si hummery a dělejte na silnici frajery. Když se mi něco nelíbí, tak si toho nevšímám, aneb, komu se to vy dva chudáci nelíbí, ať nám ..... políbí!!!
V takovém krámu může jezdit jen buzerant. Při čelní srážce s babettou nebo cyklistou je na kaši. A ten motor 0,8 je převrtaný trabant? A ty malý kola, to musí bejt naprosto neovladatelný!
Zdravím. Takže autíčko mám už zhruba 4 roky, najazdilo 50 tis.km a čuduj sa svete, žiadne poruchy!!!! Pokiaľ nepočítam 2x zváraný výfuk v spojke, na ktorej stoji voda a zákonite časom idchadza, inak nie je skoro vôbec hrdzavý. Auto ma teraz nabehané 100 tis. km a čaká ma výmena rozvodov. Do auta davam, len benzin, raz za rok olej (2 litre :-))). Ten motor nemá chybu, absolútne bez problémov, proste toto auto sa vydarilo. Už som chcel dávno niečo novšie, ale je mi to ľúto predať, lebo na trhu je v podstate bezcenné. Žena mnohokrát spomenie, že na iné auto si už asi takto nikdy nezvykne... Inak je pravda, že to trocha koroduje, hlavne okolo zadných bočných okien-to musela byť nejaká výrobná vada, lebo to majú viaceré. Ja tu často čítam recenzie na veľa áut a je pre mňa hrôza čítať, aké rôzne problémy riešia majitelia novších áut rôznych značiek. Auto má proste jazdiť a presne to toto auto robí. Ono nie je vačšia reklama na kvalitu motora 0.8l, ako keď si pozrete na mobile.de prvých desať áut, všetky majú najazdené nad 200.000 km a žiadný "motor šáden" :-)))
zdravim, jedno move L901 rv.11/99 mam na prodej, je v dobrém stavu a info na SAUTO, tmavě modrá barva. super servis je daihatsu strnádek, maj i svoje webovky, seženou a opravěj vše, specializují se na daihatsu, vřele doporučuji!!!!
Koupil jsem loni tento vůz, rok výroby 2000 a najeto 50.000- Km Má problémy s celkovou korozí karoserie a kadmiovaných dílů, též hliníkový chladič je velmi zoxidovaný a blok motoru až hrůza. Zarazila mne nízká pevnost šroubů, na co sáhnete, hned utrhnete. Jinak celkově velmi podařené auto, motor je konstrukčně téměř dokonalý. Trochu mne děsí počet pojistek, ve dvou pojistkových skříních, na to že výbava jsou pouze vyhřívaná zrdcátka a seřiditelné světlomety. Rovněž mne zaráží, že originální díly,použité na voze, neodpovídají podle typu katalogu. Naopak jsem třeba namontovaný chladič v L9 vůbec nenašel, je větší a rozměrem odpovídá Terios. Tuším že některé díly bude asi potom problém objednat. Jízdní vlastnosti na tuto kategorii vynikající, malý poloměr otáčení, otočí se na silnici na poprvé, velké nájezdové úhly odpovídají spíše all-round. Jen mne mrzí nízká dostupnost drobných náhradních dílů a nedej Bože aby jsem nemusel řešit elektro. V každém případě pokud chcete mazlíka do rodiny, máte dostatek času na preventivní údržbu, nevadí vám že díly jsou témněř nedostupné a drahé. Nikdo vám nebude chtít dělat elektro, potom doporučuji. Pokud někdo máte zkušenosti s poruchami, prodejci náhradních dílů, kontakt na dobrý servis nebo diagnostiku, určitě si toto nenechávejte pro sebe a napište komentář. Vždyď čtyřmístné auto se spotřebou a cenou Volva V40 1,9 Tdi. si koupí jen někdo, komu se tento vůz opravdu zalíbí.
Komentáře uživatelů k recenzi Daihatsu Move
mam take iste daihatsu move ako ty,,zhanam odhlasene,na suciastky,,alebo len chladic,,,ak vies mi pomost ozvi sa na tel,c,0910280 296 dakujem
10.11.2010 | 09:45:04 | Reagovat
Ubohé řeči pubertálů
Péťo a Anonyme, oba spíše duševní Detritové. Nechal bych před započetím autoškoly udělat všem žadatelům psychotesty. Vy přesně reprezentujete jistě agresory, kteří své IQ prezentují nějakými alespoň 3 l motory. Opravdu je "hrdinství" ohrožovat ostatní frajeřinou. Kupte si hummery a dělejte na silnici frajery. Když se mi něco nelíbí, tak si toho nevšímám, aneb, komu se to vy dva chudáci nelíbí, ať nám ..... políbí!!!
17.09.2010 | 21:47:46 | ZdenekK Reagovat
V takovém krámu může jezdit jen buzerant. Při čelní srážce s babettou nebo cyklistou je na kaši. A ten motor 0,8 je převrtaný trabant? A ty malý kola, to musí bejt naprosto neovladatelný!
31.12.2009 | 13:46:25 | Péťa Reagovat
Hnusná, malá, nebezpečná sračka. Jízdní vlastnosti 10/10, kolik by dal Porsche nebo Lambu?
31.12.2009 | 13:44:08 | Reagovat
komentár po rokoch...
Zdravím. Takže autíčko mám už zhruba 4 roky, najazdilo 50 tis.km a čuduj sa svete, žiadne poruchy!!!! Pokiaľ nepočítam 2x zváraný výfuk v spojke, na ktorej stoji voda a zákonite časom idchadza, inak nie je skoro vôbec hrdzavý. Auto ma teraz nabehané 100 tis. km a čaká ma výmena rozvodov. Do auta davam, len benzin, raz za rok olej (2 litre :-))). Ten motor nemá chybu, absolútne bez problémov, proste toto auto sa vydarilo. Už som chcel dávno niečo novšie, ale je mi to ľúto predať, lebo na trhu je v podstate bezcenné. Žena mnohokrát spomenie, že na iné auto si už asi takto nikdy nezvykne...
Inak je pravda, že to trocha koroduje, hlavne okolo zadných bočných okien-to musela byť nejaká výrobná vada, lebo to majú viaceré.
Ja tu často čítam recenzie na veľa áut a je pre mňa hrôza čítať, aké rôzne problémy riešia majitelia novších áut rôznych značiek. Auto má proste jazdiť a presne to toto auto robí.
Ono nie je vačšia reklama na kvalitu motora 0.8l, ako keď si pozrete na mobile.de prvých desať áut, všetky majú najazdené nad 200.000 km a žiadný "motor šáden" :-)))
31.12.2009 | 13:30:00 | nezmar Reagovat
ND
ND? No problem. Super ceny, mám celé auto na ND, stačí zavolať: 00421 904 13 00 13. A čo sa týka tej elektriky, tá sa proste nekazí :-))))))
31.03.2008 | 14:44:38 | mofo Reagovat
move
zdravim, jedno move L901 rv.11/99 mam na prodej, je v dobrém stavu a info na SAUTO, tmavě modrá barva. super servis je daihatsu strnádek, maj i svoje webovky, seženou a opravěj vše, specializují se na daihatsu, vřele doporučuji!!!!
11.02.2008 | 17:50:46 | pitrs Reagovat
Daihatsu Move L9
Koupil jsem loni tento vůz, rok výroby 2000 a najeto 50.000- Km Má problémy s celkovou korozí karoserie a kadmiovaných dílů, též hliníkový chladič je velmi zoxidovaný a blok motoru až hrůza. Zarazila mne nízká pevnost šroubů, na co sáhnete, hned utrhnete. Jinak celkově velmi podařené auto, motor je konstrukčně téměř dokonalý. Trochu mne děsí počet pojistek, ve dvou pojistkových skříních, na to že výbava jsou pouze vyhřívaná zrdcátka a seřiditelné světlomety. Rovněž mne zaráží, že originální díly,použité na voze, neodpovídají podle typu katalogu. Naopak jsem třeba namontovaný chladič v L9 vůbec nenašel, je větší a rozměrem odpovídá Terios. Tuším že některé díly bude asi potom problém objednat. Jízdní vlastnosti na tuto kategorii vynikající, malý poloměr otáčení, otočí se na silnici na poprvé, velké nájezdové úhly odpovídají spíše all-round. Jen mne mrzí nízká dostupnost drobných náhradních dílů a nedej Bože aby jsem nemusel řešit elektro. V každém případě pokud chcete mazlíka do rodiny, máte dostatek času na preventivní údržbu, nevadí vám že díly jsou témněř nedostupné a drahé. Nikdo vám nebude chtít dělat elektro, potom doporučuji. Pokud někdo máte zkušenosti s poruchami, prodejci náhradních dílů, kontakt na dobrý servis nebo diagnostiku, určitě si toto nenechávejte pro sebe a napište komentář. Vždyď čtyřmístné auto se spotřebou a cenou Volva V40 1,9 Tdi. si koupí jen někdo, komu se tento vůz opravdu zalíbí.
04.01.2008 | 19:23:47 | nejstarsi Reagovat