Rok výroby:1998Typ motoru:3,0 V6Stav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:automatPrůměrná spotřeba:14 a více l/100 kmVloženo:2. 11. 2003
Předchozí majitel asi vůbec netušil, co je to servis, takže to čekalo na mě - kotouče, destičky, oleje, filtry, svíčky, rozvody, pneu,... ...takže se cena tohoto auta zvedla o čtvrtinu. I tak je potřeba ještě vyměnit přední ramena (vůle v čepu i silenblocích) a spojovačky i s čepy, dále jsou prasklé svody a teče olej z pod obou ventil vík. Stahování bočních oken je tak slabé, že někdy musím oknům pomoci nahoru, aby se vůbec zavřely.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nějak moc z tohoto auta nadšen nejsem, je prostorné, dobře vybavené - klima, tempomat, atd., celkem dobře se s ním jezdí - pohodlné, ale to je tak všechno. Jízdní vlastnosti jsou tak trochu tragické - auto se v zatáčkách naklání, jako by se mělo po dvou metrech převrhnout a pneumatiky pískají snad i na rovině (asi kvůli použitým rozměrům pneu - dle údaje výrobce 205/75 R14). Co se spotřeby týče - neumím jezdit na spotřebu a proto mi to dává tento motor (Mitsubishi - používán v Pajeru a Sigmě a možná i jinde) dost najevo - město 13-15 L, venku 13 L.
celkem s hodnocením souhlasím, měli jsme podobné potíže, majitel před námi auto pěkně "doškubal" včetně jednoho válce motoru, takže byla počáteční investice (výměna válce "Miciny"cca 9000,- Kč). Motor trochu klapal dál, nikdo nevěděl proč, ale nikdy už nezlobil. Další investice byly už jen do brzd za tři roky, co jsme ho měli 1 x (cca 12000,- komplet). Spotřeba odpovídá, tvrdili, že 12, ale realita u nás byla mezi 13-14 l. Pojistka se už dá obstarat mnohem nižší než tehdy (byl 12 tis.), nyní předpokládám, že do 5 se vejdete. A nyní se pozastavím nad tím, proč znovu zvažuji koupi novějšího modelu: Komfortní "amerika" s absolutním pohodlím, vhodná i pro nastupování starších lidí, spousta místa (hlavně u automatu), super jízdní vlastnosti, zrychlení apod.... (až na ty zatáčky, tam zcela souhlasím, také jsem měla pocit, že vyletím ze zatáčky a musíte dost zpomalovat, ale manžel mi vysvětlil, že je to jen pocit, že on s tím potíž nemá:o). Takže souhrn - na dojíždění do práce to není, ale jako rodinné auto na dovolenou (když do něj dáte plyn:o) nebo 2,5 CRD úplně ideální.....důmyslnost a pohodlnost Amíků se prostě nezapře. Prostě: "vítejte na palubě!":o)
Komentáře uživatelů k recenzi Dodge Caravan
souhlas
celkem s hodnocením souhlasím, měli jsme podobné potíže, majitel před námi auto pěkně "doškubal" včetně jednoho válce motoru, takže byla počáteční investice (výměna válce "Miciny"cca 9000,- Kč). Motor trochu klapal dál, nikdo nevěděl proč, ale nikdy už nezlobil.
Další investice byly už jen do brzd za tři roky, co jsme ho měli 1 x (cca 12000,- komplet).
Spotřeba odpovídá, tvrdili, že 12, ale realita u nás byla mezi 13-14 l.
Pojistka se už dá obstarat mnohem nižší než tehdy (byl 12 tis.), nyní předpokládám, že do 5 se vejdete.
A nyní se pozastavím nad tím, proč znovu zvažuji koupi novějšího modelu:
Komfortní "amerika" s absolutním pohodlím, vhodná i pro nastupování starších lidí, spousta místa (hlavně u automatu), super jízdní vlastnosti, zrychlení apod.... (až na ty zatáčky, tam zcela souhlasím, také jsem měla pocit, že vyletím ze zatáčky a musíte dost zpomalovat, ale manžel mi vysvětlil, že je to jen pocit, že on s tím potíž nemá:o).
Takže souhrn - na dojíždění do práce to není, ale jako rodinné auto na dovolenou (když do něj dáte plyn:o) nebo 2,5 CRD úplně ideální.....důmyslnost a pohodlnost Amíků se prostě nezapře.
Prostě: "vítejte na palubě!":o)
21.08.2009 | 07:51:51 | mona Reagovat