Rok výroby:2005Typ motoru:1.4 16VStav km při koupi:191 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:3. 11. 2006
Protože počáteční nadšení vždy opadne po čase, nechal jsem si trochu času než budu hodnotit.
I když jsem hodně vybíravý, není tomuto auto co vytknout až na tyto dvě věci. Auto velice dobře topí, bohužel pouze na sklo a do kabiny. Na nohy se mi vůbec nedostává požadovaného komfortu. Stačí aby ranní teploty byly kolem 0°C a už mě zebou nohy. Na nohy prostě netopí, resp. možná topí, ale fouká málo a jinam takže zde mě Fiat zklamal...
Protože jezdím často po D1, byl jsem už dostkrát nucen zapnout všechny 4 blinkry. Časem se mi kolem tohoto tlačítka na palubce začíná odlupovat lak a není na to pěkný pohled...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mě osobně se designově auto moc zamlouvá. Možná trochu bych měl vítku k tvaru zadních dveří z bočního pohledu (seseknutí zádě). Auto zvenky je měnší, než ve skutečnosti je. Po nasednutí si připadáte jako v dodávce...
Silné A sloupky vadí ve výhledu při odbočování. Ja to ale neřeším a prostě se vykloním při motání volantem. Co se týká pohodlí za volantem tak to to co jsem přesně chtěl. Když auto řídíte, máte úžasný přehled. O pohodlném nastupování a vystupování ani nemluvím. To si uvědomíte když opět sednete no normálního, nízkého auta... Sedačky ale nemají moc dobré boční vedení, je potřeba se trochu na nich zapřít nohama když razantně zatáčíte... To taky ale neřeším...
Kufr plně dostačující. Variabilita interiéru umožnuje posunout zadní lavici asi o 16cm dopředu, případně zklopit zadni opěradla, připadně i se sedákem celé sedačky zaklopit za přední sedadla...Dále je možné udělat stolek z obou předních sedadel...
Brzdy dle mého názoru bezchybné....Výkon motoru dostačující 92HP...Spotřeba na začátku kolem 7,5l/100km. Protože denně jezdím do práce 140km s tím že asi 100km jedu po D1, při průměrní rychlosti 130/90/60 s plynulou akceleraci a bez divočení se spotřeba ustálila na 6,8l.
Zkoušel jsem jeden týden na D1 max. 115-120km/h/90/60 a pak spotřeba klesla na 6,2l (najeto asi 1000km).
Pokud by člověk jezdil po okrskách a plynule, dá se dostat na 5,8l. Pokud ovšem rádí jezdíte 140-150 po D1, pak už spotřeba leze na 8-8,5l
Auto jsem koupi po roce tedy v r.2006 ale bylo nové se 191km a v záruce za 253 000Kc. Původní cena nového vozu po akční slevě 40 000 byla 365 000Kč. Výbava Active- 2x AB, ABS, dálkový centrál, modrá metalíza,
Vzal jsem jej kvůli ceně, že je nové je plní přesně moje požadavky (vyšší posez, velký kufr a variabilita) a byl za cenu holobytu Skoda Fabia 1,2HTP
Fiat navíc nabízí možnost připlatit si asi 5500Kc a tím si záruku o rok prodloužit...což ve mě vytvořilo pocit jistoty...
Auto jednoznačně doporučuji, pouze bych šel do motou 1,3JTD. Tento 1,4 je při dravějším zacházení poněkud žíznivý... Důležitá poznámka na konec. U Fiatu idea lze naprosto jednoduše vymenit žárovku ve světle, což hodně jiných aut neumožnuje, např. Renault Modus....
Fiatik Idea, r.v.:2004, 1.3 JTD, no môžem povedať že radšej budem chodiť busom ako ešte raz kupiť Fiata. Autičko je síce pekné, jazdí sa na ňom pomerne dobre na svoju triedu,ale po najazdení 150000 km sa mi začína rozpadať na dvore, pružiny dolámané, prevodovka zomrela a v priebehu mesiaca zobrala so sebou, trysky, čerpadlo, tlak.ventil, 3.snímače v motore. Oplatilo sa tankovať drakšiu kvalitnjšiu naftu :-D No a začinam šetriť na ďalšie problémi ktoré sa už ozvali, skrinka riadenia klepe, spojka a spol. tiež dávajú o sebe vedieť. Inak tento Fiat Idea má skutočný stav km, tak neviem čo ma ešte čaká, ono to už ani kúpiť nikto nechce. FIAT-prebieha konkurenciu na celej čiare.
Tak a fiátek šel do světa se stavem tachometru 95.000km. Také po provedení servisní prohlídky. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil s ním nezvykle dlouhé trasy, je dle servisu ve výborném stavu. Mimo jíné s původními brzdovými deskami které jsou na polovině životnosti. V servisu mi řekli, že toto se často nevidí...Bedejť, když ráno jedete dopráce a poprvé brzdíte až po 75km před fabrikou...a to jtejné pak odpoledne... Ať si kdo chce co chce říká na Fiaty, tento kousek mě nikdy ani jednou nenechat ne štychu. Ani jedna závada, ani jedna reklamace. Jen pravidelný servis (předepsáno 20.000km) po cca 17.000km. Pouze výměna oleje, filtrů. Nic víc nic měně.
Mohl bych se zde rozepsat o "opravdových" nových autech od mých známých (např. Passat, Polo) kteří ohrnovali nos nad Fiatem. Ten jeden má za sobou výměnu řídící jednotky, druhý výměnu MOTORU. Mezi lidmi panuje dost předsudků a amaterských názarů.
Kvůlui potřebě většího kufru jsem šel do Fordu C-Max. Prakticky stejné auto, jen o 8cm širší a o 25cm větší v kufru. A to byl hlavní důvod. Samozřejmě větší rozvor, lepší jízdní vlastnosti a hlavně s 1,8TDCI. Musím smeknout na jízdními vlasnostmi tohoto auta a uznat, že Ford opravdu podvozky umí...
Nicméně nejsem závodníkem, ani pokud nevezu rodinu, takže Fordik nebyl hlavním důvodem. Byla to variabilita, kufr, motor.
Docela jsem chtě zůstat u Fiatu, ale bohužel nenabízí kromě drahé Cromy nic podobného. Resp, nabízí Lancii Deltu, ale ta je cenově také trochu dále...
Zdarvím aobracím se na majitele Idei s několika dotazy: - jak dlouhá ložná plocha vznikne, když sklopíte zadní sedačky? Chtěl bych vzadu přepravovat 2 kola, tak jestli se tam nějak normálně vlezou... - jdou zadní sedačky z auta úplně vyjmout? Třeba u Fábie není problém se zadních sedaček úplně zbavit. V puntu jsem zjistil, že si musím pořídit na odmontování 4 šroubů pořídit nový klíč... - máte někdo zkušenosti s motorem 1,3 JTD? S ajkou jezdíte spotřebou a jaké máte provozní náklady na výměny olejů atd.? Motor 1,4 16V se mi líbí, ale kombinovaná spotřeba přes 7l mě trošku odrazuje poté, co moje Punto jezdí za 6,5l po městě. Díky moc za zdpovězení otázek. M.
No, dnes to opravdu výbava není. Dříve ale ano...Stačí se podívat do ceníků pár roků zpět a člověk si uvědomí jak jsou ceny dolů. Toto auto stálo s touto výbavou bezmála 400.000Kč. Dnes je za to auto v plné náloži. Pořád ovšem platí, že ty peníze na to člověk musí mít než začne polemizovat co je a není výbava...V okamžiku, kdy je začne tahat z peněženky si pak uvědomí co je to za dardu a jde i cestou kompromisu.... PS: Jinak dnes se přímý konkurent Idei-Opel Meriva, prodává nový, s lepší výbavou za pouhých 270.000Kč. To je sranda...:--)
Ještě jsem chtěl poznamenat jednu trochu problematickou záležitost. Mále nevýhody jsou, páčku blinkrů jsou trochu dále od volantu. Je to ale od zvyku. Protože jsem v autě každý den, nemám s tím problém, spíše to vnímám když sednu do služebního, tak poté si uvědomím trochu ten rozdíl. Další, podstatnější postřeh je krásný světlý interiér. Působí vzdušně a "optimisticky" :-))), postupem času je ale na madle u dveří viditelná špína. Podobně to platí i na levé straně sedadla spolujezdce, kam si dávál občas ruku...To asi jen tak nepůjde odstranit...no, uvidíme... Liborus
Tak zase utekl rok a rád bych přidal několi řádek k mému autíčku. Pro ty kteří nechtějí číst dále to shrnu: žádná závada, vše prostě paráda. Právě jsme oslavili 80.000km. Stále denně jezdím mezi Jihlavou a Bíteší po D1 100km a poté nějakých 30km po okrskách. Plyn, který jsem si nechal namontovat je již zaplacený. Mám tedy na něm 40.000km. Jediná malaá závada byla ta, že mi odešla baterka minulý týden. Zůstal jsem na benzince. Perfektní přístup servisu v Náměšti (p. Duda) mě přesvědčil, že nemám důvod do budoucna měnit značku. Prostě dojel, dal mi erarní baterii, ja mu dal 500,- s tím, že mu ji druhý den vrátím na servis. Buď si mám zakoupit sám baterii, nebo mi namontují oni nějakou... V recenzi jsem popisoval problém s drolením se laku kolem výstražných blinkrů. Už jsem přišel na to kde je zakopán pes. Toto drolení mají za následek čistící prostředky kterými opečovávám palubku. Prostš lak na plastech narušují...sranda... Jinak naši mě stále lámou abych jim fiatka prodal...To víte, jsou starší a když zjistili jak se z tohoto auta vystupuje, jeký je z něj rozhled, jak se do něj nakládá nákup...:-))) kdo by nezahořel, zvláště když mají problémy se zády... Po 80.000km prostě bez závad. Co dodat...Snad jen to, že kolega z práce si s novým VW polo užil takové neskutešné problémy s řídící jednotkou, prasklým blokem motoru !!!, že se to ani nedá věřit. Zdá se, že fiat je někde jinde...moc lidí si to ale zatím nevšimlo...a to je dobře...:-) Není nad to nejít s davem a být trochu individualista....
Měl jsem nový Fiat 125,později Fiat Punto a pak si říkám konečně odejdu od Fiatu a zkusím něco jiného.Co se stalo uviděl jsem Fiat IDEU 1.4 Active a znovu jsem se zamiloval do Fiatu.Jezdím hezkou řadu let a jsem poměrně zkušený,vyježděný i na jiných autech ,tak můžu plně nezávisle srovnávát.Jsem spokojen a plně souhlasím s komentářem výše uvedeným, až na malé připomínky..páčka směrovek pod volantem je hodně daleko je potřeba dlouhé prsty.Signál blikačů,směrovek je neslyšitelný při vyšších otáčka motoru.Směrové držení těla v sedadle je slabé a při rychlejším projíždění zataček nemá řidič pocit jistoty.Nevím proč Fiat při pohledu na IDEU zezadu provedl takové optické zužení ,že působí při stějné šířce s ostatními vozy poněkud vychrtle a to mu ubírá na image Jinak převažuje plná spokojenost.Tichý chod motoru,dobrá akcelerace 11.5 vt/100km.Málo které auto s výkonnějším motorem to nemá. Velmi solidní spotřeba s lehkou nohou.Jezdil jsem v Německu po dálnicích a srovnání s Oplem Merivou bylo časté a to ve prospěch Fiatu.Možná bych přidal nad zadní dveře malý spojler ,atˇauto vypadá dravěji.Rovněž musím pochválit řazení, krátké přesné a na středním panelu blízko volantu je komfortní.CITY posilovač řízení velmi užitečná věc při parkování.Často kritizovaný výhled z auta se mi nezdá a i přední sloupek je krásně stylisticky řešen.Co ovšem musím zkritizovat ,tak to je kaplička uprostřed palubní desky,ale ne umístění,ale z jakého materiálu je povrch proveden.Jako kdyby Fiatu už nezbyly peníze?!!Světlé potahy jsou hezké ,dávají pocit prostornosti vozu ,ale na druhé straně je na nich znát každá špína.Rovněž kola 16. by jí více slušely a vozu bych přidál několik centimetrů do délky.Jinak max. spokojenost.Jsem rád že jich v republice jezdí tak málo,že se navzájem zdravíme.Ahoj.
Chtěl bych trochu doplnit svoje postřehy z tohoto vozu. Po 16. měsících jsem najel již 44 000km. Musím říct, že mě Fiat nezklamal zatím ani v njemenším. Protože najedu spoustu km, při 40000km na tachometru jsem se rozhodl auto přestavět na LPG. Systém Autogas AG Stag 300. Spotřeba na LPG není kupodivu tak moc závislá na stylu jízdy. Pohybuje se sále kolem 8,2-8,5l/100km. Mám tedy nyní ujetý km o 1,00Kč. levnější. S tím co najedy mám přestavbu (30 000kč) do roka zpátky. V recenzi jsem zmiňoval problém s topením. Vše jsem vyřešil demontáží krycího plastu na středovém tunelu v oblasti plynového pedálu. A je po problému a nic ani není vidět. Pak odlupující se lak kolem výstražného blikače všech blinkrů ani zdá se nebyl problémem. Hranu kolem něj sjem očistil a vše je ok. Zdá se, jako by se na ní uchytila špína, nebo něco jako "vosk" z tohoto tlačítka... Vím jak každý má snahu pořád chválit svoje...ale já musím říct, že Fiat mě opravdu nezklamal, spíše překvapil. Zpracování není tedy na úrovni BMW, to ne...ale odpovídá kvalitě kterou normální člověk vyhladává. Myslím, že Fiat ještě hodně nechá v budoucnu o sobě vědět a i ti největší jeho odpůrci si nakonec spočítají a uvědomí že FIAT má prostě DUŠI narozdíl od jiných aut má nyní i KVALITU.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Idea
Katastrofa
Fiatik Idea, r.v.:2004, 1.3 JTD, no môžem povedať že radšej budem chodiť busom ako ešte raz kupiť Fiata. Autičko je síce pekné, jazdí sa na ňom pomerne dobre na svoju triedu,ale po najazdení 150000 km sa mi začína rozpadať na dvore, pružiny dolámané, prevodovka zomrela a v priebehu mesiaca zobrala so sebou, trysky, čerpadlo, tlak.ventil, 3.snímače v motore. Oplatilo sa tankovať drakšiu kvalitnjšiu naftu :-D
No a začinam šetriť na ďalšie problémi ktoré sa už ozvali, skrinka riadenia klepe, spojka a spol. tiež dávajú o sebe vedieť. Inak tento Fiat Idea má skutočný stav km, tak neviem čo ma ešte čaká, ono to už ani kúpiť nikto nechce.
FIAT-prebieha konkurenciu na celej čiare.
10.12.2010 | 19:43:30 | Mišo Reagovat
Konečná
Tak a fiátek šel do světa se stavem tachometru 95.000km.
Také po provedení servisní prohlídky. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil s ním nezvykle dlouhé trasy, je dle servisu ve výborném stavu. Mimo jíné s původními brzdovými deskami které jsou na polovině životnosti. V servisu mi řekli, že toto se často nevidí...Bedejť, když ráno jedete dopráce a poprvé brzdíte až po 75km před fabrikou...a to jtejné pak odpoledne...
Ať si kdo chce co chce říká na Fiaty, tento kousek mě nikdy ani jednou nenechat ne štychu. Ani jedna závada, ani jedna reklamace. Jen pravidelný servis (předepsáno 20.000km) po cca 17.000km. Pouze výměna oleje, filtrů. Nic víc nic měně.
Mohl bych se zde rozepsat o "opravdových" nových autech od mých známých (např. Passat, Polo) kteří ohrnovali nos nad Fiatem. Ten jeden má za sobou výměnu řídící jednotky, druhý výměnu MOTORU.
Mezi lidmi panuje dost předsudků a amaterských názarů.
Kvůlui potřebě většího kufru jsem šel do Fordu C-Max. Prakticky stejné auto, jen o 8cm širší a o 25cm větší v kufru. A to byl hlavní důvod. Samozřejmě větší rozvor, lepší jízdní vlastnosti a hlavně s 1,8TDCI.
Musím smeknout na jízdními vlasnostmi tohoto auta a uznat, že Ford opravdu podvozky umí...
Nicméně nejsem závodníkem, ani pokud nevezu rodinu, takže Fordik nebyl hlavním důvodem. Byla to variabilita, kufr, motor.
Docela jsem chtě zůstat u Fiatu, ale bohužel nenabízí kromě drahé Cromy nic podobného. Resp, nabízí Lancii Deltu, ale ta je cenově také trochu dále...
Takže ať Vám to kolegové IDEAci jezdí....
Liborus
27.05.2009 | 10:17:21 | Liborus Reagovat
Dotaz
Zdarvím aobracím se na majitele Idei s několika dotazy:
- jak dlouhá ložná plocha vznikne, když sklopíte zadní sedačky? Chtěl bych vzadu přepravovat 2 kola, tak jestli se tam nějak normálně vlezou...
- jdou zadní sedačky z auta úplně vyjmout? Třeba u Fábie není problém se zadních sedaček úplně zbavit. V puntu jsem zjistil, že si musím pořídit na odmontování 4 šroubů pořídit nový klíč...
- máte někdo zkušenosti s motorem 1,3 JTD? S ajkou jezdíte spotřebou a jaké máte provozní náklady na výměny olejů atd.? Motor 1,4 16V se mi líbí, ale kombinovaná spotřeba přes 7l mě trošku odrazuje poté, co moje Punto jezdí za 6,5l po městě.
Díky moc za zdpovězení otázek. M.
17.11.2008 | 18:52:59 | Martin Reagovat
Pro Jašina
No, dnes to opravdu výbava není. Dříve ale ano...Stačí se podívat do ceníků pár roků zpět a člověk si uvědomí jak jsou ceny dolů. Toto auto stálo s touto výbavou bezmála 400.000Kč. Dnes je za to auto v plné náloži. Pořád ovšem platí, že ty peníze na to člověk musí mít než začne polemizovat co je a není výbava...V okamžiku, kdy je začne tahat z peněženky si pak uvědomí co je to za dardu a jde i cestou kompromisu....
PS: Jinak dnes se přímý konkurent Idei-Opel Meriva, prodává nový, s lepší výbavou za pouhých 270.000Kč. To je sranda...:--)
05.11.2008 | 17:47:05 | Liborus Reagovat
Doplnění
Ještě jsem chtěl poznamenat jednu trochu problematickou záležitost. Mále nevýhody jsou, páčku blinkrů jsou trochu dále od volantu. Je to ale od zvyku. Protože jsem v autě každý den, nemám s tím problém, spíše to vnímám když sednu do služebního, tak poté si uvědomím trochu ten rozdíl. Další, podstatnější postřeh je krásný světlý interiér. Působí vzdušně a "optimisticky" :-))), postupem času je ale na madle u dveří viditelná špína. Podobně to platí i na levé straně sedadla spolujezdce, kam si dávál občas ruku...To asi jen tak nepůjde odstranit...no, uvidíme... Liborus
05.11.2008 | 17:38:59 | Liborus Reagovat
Výbava 2x airb., ABS a centrál, to přece není vůbec žádná výbava...
05.11.2008 | 17:37:09 | jašin Reagovat
Update po dalším roce
Tak zase utekl rok a rád bych přidal několi řádek k mému autíčku. Pro ty kteří nechtějí číst dále to shrnu: žádná závada, vše prostě paráda.
Právě jsme oslavili 80.000km. Stále denně jezdím mezi Jihlavou a Bíteší po D1 100km a poté nějakých 30km po okrskách. Plyn, který jsem si nechal namontovat je již zaplacený. Mám tedy na něm 40.000km.
Jediná malaá závada byla ta, že mi odešla baterka minulý týden. Zůstal jsem na benzince. Perfektní přístup servisu v Náměšti (p. Duda) mě přesvědčil, že nemám důvod do budoucna měnit značku. Prostě dojel, dal mi erarní baterii, ja mu dal 500,- s tím, že mu ji druhý den vrátím na servis. Buď si mám zakoupit sám baterii, nebo mi namontují oni nějakou...
V recenzi jsem popisoval problém s drolením se laku kolem výstražných blinkrů. Už jsem přišel na to kde je zakopán pes. Toto drolení mají za následek čistící prostředky kterými opečovávám palubku. Prostš lak na plastech narušují...sranda...
Jinak naši mě stále lámou abych jim fiatka prodal...To víte, jsou starší a když zjistili jak se z tohoto auta vystupuje, jeký je z něj rozhled, jak se do něj nakládá nákup...:-))) kdo by nezahořel, zvláště když mají problémy se zády...
Po 80.000km prostě bez závad. Co dodat...Snad jen to, že kolega z práce si s novým VW polo užil takové neskutešné problémy s řídící jednotkou, prasklým blokem motoru !!!, že se to ani nedá věřit. Zdá se, že fiat je někde jinde...moc lidí si to ale zatím nevšimlo...a to je dobře...:-)
Není nad to nejít s davem a být trochu individualista....
05.11.2008 | 17:31:58 | Liborus Reagovat
Jsem Fiatista
Měl jsem nový Fiat 125,později Fiat Punto a pak si říkám konečně odejdu od Fiatu a zkusím něco jiného.Co se stalo uviděl jsem Fiat IDEU 1.4 Active a znovu jsem se zamiloval do Fiatu.Jezdím hezkou řadu let a jsem poměrně zkušený,vyježděný i na jiných autech ,tak můžu plně nezávisle srovnávát.Jsem spokojen a plně souhlasím s komentářem výše uvedeným, až na malé připomínky..páčka směrovek pod volantem je hodně daleko je potřeba dlouhé prsty.Signál blikačů,směrovek je neslyšitelný při vyšších otáčka motoru.Směrové držení těla v sedadle je slabé a při rychlejším projíždění zataček nemá řidič pocit jistoty.Nevím proč Fiat při pohledu na IDEU zezadu provedl takové optické zužení ,že působí při stějné šířce s ostatními vozy poněkud vychrtle a to mu ubírá na image Jinak převažuje plná spokojenost.Tichý chod motoru,dobrá akcelerace 11.5 vt/100km.Málo které auto s výkonnějším motorem to nemá. Velmi solidní spotřeba s lehkou nohou.Jezdil jsem v Německu po dálnicích a srovnání s Oplem Merivou bylo časté a to ve prospěch Fiatu.Možná bych přidal nad zadní dveře malý spojler ,atˇauto vypadá dravěji.Rovněž musím pochválit řazení, krátké přesné a na středním panelu blízko volantu je komfortní.CITY posilovač řízení velmi užitečná věc při parkování.Často kritizovaný výhled z auta se mi nezdá a i přední sloupek je krásně stylisticky řešen.Co ovšem musím zkritizovat ,tak to je kaplička uprostřed palubní desky,ale ne umístění,ale z jakého materiálu je povrch proveden.Jako kdyby Fiatu už nezbyly peníze?!!Světlé potahy jsou hezké ,dávají pocit prostornosti vozu ,ale na druhé straně je na nich znát každá špína.Rovněž kola 16. by jí více slušely a vozu bych přidál několik centimetrů do délky.Jinak max. spokojenost.Jsem rád že jich v republice jezdí tak málo,že se navzájem zdravíme.Ahoj.
16.12.2007 | 19:19:21 | Pepa Reagovat
Dotaz
Když jsem uvažoval o téhle katogorii překvapil mě kufr 320l kolik má při posunutí sedaček uplně dopředu?Díky
02.11.2007 | 10:46:45 | sparrow1 Reagovat
Po 16 měsících provozu
Chtěl bych trochu doplnit svoje postřehy z tohoto vozu. Po 16. měsících jsem najel již 44 000km. Musím říct, že mě Fiat nezklamal zatím ani v njemenším.
Protože najedu spoustu km, při 40000km na tachometru jsem se rozhodl auto přestavět na LPG. Systém Autogas AG Stag 300. Spotřeba na LPG není kupodivu tak moc závislá na stylu jízdy. Pohybuje se sále kolem 8,2-8,5l/100km. Mám tedy nyní ujetý km o 1,00Kč. levnější. S tím co najedy mám přestavbu (30 000kč) do roka zpátky.
V recenzi jsem zmiňoval problém s topením. Vše jsem vyřešil demontáží krycího plastu na středovém tunelu v oblasti plynového pedálu. A je po problému a nic ani není vidět.
Pak odlupující se lak kolem výstražného blikače všech blinkrů ani zdá se nebyl problémem. Hranu kolem něj sjem očistil a vše je ok. Zdá se, jako by se na ní uchytila špína, nebo něco jako "vosk" z tohoto tlačítka...
Vím jak každý má snahu pořád chválit svoje...ale já musím říct, že Fiat mě opravdu nezklamal, spíše překvapil. Zpracování není tedy na úrovni BMW, to ne...ale odpovídá kvalitě kterou normální člověk vyhladává.
Myslím, že Fiat ještě hodně nechá v budoucnu o sobě vědět a i ti největší jeho odpůrci si nakonec spočítají a uvědomí že FIAT má prostě DUŠI narozdíl od jiných aut má nyní i KVALITU.
02.11.2007 | 10:32:48 | Liborus Reagovat