Auto recenze Fiat - rozcestník pro recenze Fiat

Nejčtenější auto recenze

8,4Fiat Punto (2000) Fiat Punto (2000) autor: Krecula Přečteno: 36076x
4,0Fiat Ducato (2010) Fiat Ducato (2010) autor: Kubásek Přečteno: 28642x
9,0Fiat Ducato (2000) Fiat Ducato (2000) autor: Cukrouš Přečteno: 26734x
3,0Fiat Punto (2006) Fiat Punto (2006) autor: Martin Sabo Přečteno: 25587x
9,0Fiat Stilo (2004) Fiat Stilo (2004) autor: Andee Přečteno: 23836x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

fake

toto je očividne fejková recenzia

10.01.2021 | 00:40:58 | ujčok | Recenze: Fiat Punto 1240 (2009)

RE:

Ja mám Punto 1.9 JTD 63kw rok 2003 aj s klimatizáciou a v elektrike a som s týmto autom po motoristickej stránke nadmieru spokojný. Slušná spotreba, výkon kedy chcem tak mám a skvelý pružný motor nezničiteľný a dobré drží na ceste...a lacné náhradné diely, krasota. O také auto sa treba postarať a potom sa Vám poďakuje.

25.12.2020 | 19:43:39 |  | Recenze: Fiat Punto 1242 cm3, 8V, zážehový (2000)

RE: 18 let staré Punto a spokojenost


Ještě přikládám video úsporné jízdy se spotřebou 3.8 litru:
https://www.youtube.com/watch?v=e2wfs8pv-Zg&t=55s

A jízdy ve 2500 otáčkách po dálnici:
https://www.youtube.com/watch?v=ZVxMjLQofms&t=20s

06.12.2020 | 22:19:08 | Jiří | Recenze: Fiat Punto 1242 cm3, 8V, zážehový (2000)

18 let staré Punto a spokojenost

Mám přes 2 roky Punto 1.2 16V 59kW s CVT automatem, Nyní mu bude 19 let, ročník 2002. I přes věk koroze žádná není vidět, zespoda nějaká je, ale nic tragického. Auto bylo málo jeté takže má teď 94.000, najel jsem skoro 20.000 a kromě výměny benzínové pumpy jsem žádnou závadu neměl. Nikde mě však nenechalo, jen občas škubal motor. Měnil jsem ještě termostat, moc dlouho se ohříval motor. Jinak nic. CVT automat je vynikající (japonské Jatco), mimo město jedu bezpečně za 5 litrů i méně! Ve městě za 7 litrů, naprosto plynule a pohodlně.. 16V Motor je výkonný a když chci tak auto sviští po dálnici 140 ve 3000 otáčkách což je unikum. Trošku povrzává zadní náprava ale to jsem odstranil silikonovým sprejem. Auto je spolehlivé, na svou velikost velmi prostorné, jen trochu tvrdší než velká auta. Ale zaparkuju kde se ostatní nevejdou. Takže celkově doporučuju, za málo peněz hodně muziky. Fiat mě mile překvapil.

06.12.2020 | 22:11:41 | Jiří | Recenze: Fiat Punto 1242 cm3, 8V, zážehový (2000)

RE: pocení oken uvnitř Freemonta 2015

Výměn nebo nech vyměnit kabinovy filtr...pokud nepomůže, může i někudy zatékat už jsem se setkal s tim, že byl ucpaný odtok kondenzátu klimatizace a teklo to pod koberec.Radiátor topení může taky téct ale většinou je v autě cítit sladko po nemrznoucí směsi.

01.12.2020 | 16:02:53 | stafik  | Recenze: Fiat Freemont Superjet 2 (2012)

RE: pocení oken uvnitř Freemonta 2015

dík za info. ALE MĚ SE TO POTÍ TAK ŽE STÍKAJÍ KAPKY Z OKEN. VENTILÁTOR TAKY NORMÁLNĚ JEDE. JAKÁKOLIV ZMĚNA REGULACE TEPLOTY, VZDUCU NEBO OFUKU OKEN PŘÍLIŠ NEPOMÁHÁ. JE TO JAK RÁNO V LINKOVÝM BUSU DO PRÁCE!!!!! NEMŮŽE TO BÝT NĚJKÁ ŠPATNÁ KLAPKA NEBO VENTILAČNÍ OKRUH?

01.12.2020 | 10:15:19 | Zbyněk | Recenze: Fiat Freemont Superjet 2 (2012)

RE: pocení oken uvnitř Freemonta 2015

Za to asi nemůže Freemont, ale vysoká vlhkost v interiéru....doporučuje se ošetřit skla zevnitř (třeba tenkou vrstvou mýdla), vlhkost to nevyřeší, ale alespoň uvidíš...:-)

30.11.2020 | 16:57:34 | Vašek | Recenze: Fiat Freemont Superjet 2 (2012)

pocení oken uvnitř Freemonta 2015

Nemáte někdo zkušenost co může být příčinou, že uvnitř auta v chladném podzimním počasí stále potí okna? Mám Freemonta 4měsíce. V létě klima normálně fungovala a teď nevím co s tím.

28.11.2020 | 12:50:17 | Zbyněk | Recenze: Fiat Freemont Superjet 2 (2012)

Temer na konci

Koupil jsem 1.8 kombik,r.v. 1997,zhruba jako 10 ci 11 let stare,z Italie dovoz 65t. km.Po 5t. km sla do LPG.
Ac uz neni v celodennim provozu,posledni 2 roky je jako zaloha s 2-4t.km rocne,nikde mne nenechala,najela 300t.km s minimalni udrzbou...Napr. predni ramena jsem menil az v 200t.,predni tlumice nikdy(80% naposledy),u motoru akorat jinou skrtici klapku(z vrakace) a nekolikrat zapalovaci civky,a 2x lambdu (zde vidim vliv LPG,ty civky a lambda),termostat.Nikdy jsem nemusel resit problem se samotnym motorem,olej Selenii zacal brat az kolem 200t.,asi v 270t. jsem poprve doleval mezi intervaly,jinak od vymeny do vymeny vydrzel,interval 15.000.Bral bych ho znovu? No,po 2 letech v Tipu kombi 1.4T-Jet s tovarnim LPG uz ne.Uz nejsem mladik,a Tipo lip zehli nase silnice,jak se ukazalo,bolesti zad byl vliv dalnicnich cest s Mareou.Mareou se obcas svezu pro radost,nebo tam,kde kufr Tipa nevyhovuje nakladu.Fakt,Marea pres vycnele podbehy v kufru dokaze naskladnit vetsi a objemnejsi naklad,jak ukazala prvni dovolena s Tipem.Ne a ne do nej nacpat,co jsme bravali s Mareou.Zatim nas STK nerozdelila,ale tak nejak moc neverim,ze s Tipem taky najedu tu porci km za tu cenu,co v Maree.Zatim nemusim,ale budu vzpominat.

16.11.2020 | 10:31:36 | Bystro | Recenze: Fiat Marea (1997)

Takže nič?

03.10.2020 | 13:48:34 |  | Recenze: Fiat Tipo 1995 , NA (1992)